iRacing: Seizoen 4 - 2012 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 26 Laatste
Acties:
  • 45.698 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoi Roy,
Mijn pc doet het weer. Ik zal straks ff wat over de csw settings schrijven ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04:32
- added BMW 320si BTCC, E92 M3 GT2 and Z4 GT3 (all signed) <---

Alleen de Z4 GT3 is welkom. Verder had ik liever de GT4 M3 gezien. En voor BTCC liever een 120d TC of de 2013 125i TC. Volgens mij zijn de auto's nog niet definitief, toch?

[ Voor 15% gewijzigd door glnk op 25-12-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47

Arfman

Drome!

Holy hot damn, stel je toch eens voor dat je ooit in die M3 over de Nordschleife zou kunnen knallen in iRacing. Of stel dat ze ooit die surface models geperfectioneerd hebben, iRacing rally! Inclusief veranderend weer en meerdere proeven achter elkaar moeten zien te rijden zonder repairs, net zoals in het echt ... ik droom even verder.

Vrolijk Kerstfeest iedereen! :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Roy vroeg of iemand wat uitleg wilde geven over de setting van iRacing en het CSW stuur in het bijzonder.
Hieronder een korte uitleg.

Driver
In de driver settings staat alles 'voluit'. Dit omdat dit allemaal in iRacing wordt geregeld.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/fanatec/setup_csw/1_driver_settings.jpg

Menu op het stuur
Op het stuur is het eigenlijk ook allemaal zeer simpel:
SEn: Off of 900 graden
FF: 100%
SHo: 100%
AbS: OFF
LIn: OFF
dEA: OFF
drI: OFF
For: 100 (Kan tot 400, maar heb ik nooit getest en maakt volgens mij in iRacing geen verschil)
SPr: OFF
dPr: OFF
Met name de 2 laatste settings op OFF vond ik erg belangrijk. Hier voelt het stuur wel wat licht rond de middenstand, maar je voelt echt elk detal van de Force FeedBack (FFB)

In iRacing
Ik stel overigens alles in iRacing in per auto en heb bij onderstaande uitleg steeds de waarde genoemd van de McLaren met F1 stuur op de CSW-base.

Elk stuur heeft wel een deadzone en het verschilt per stuur onderling. Als je het stuur rond de middenstand te licht en niet direct genoeg vind reageren kan je dit in iRacing corrigeren met 2 settings:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22265537/fanatec/setup_csw/sim_min_force_setting.png

Damping
Voordeel als je dit iets opschroeft het lichte gevoel in de middenstand verdwijnt.
Maar de downside is dat er detail verloren gaat in de FFB.
-> Damping staat bij mij meestal op 0 en soms op 1-4%.
Bv McLaren: 0%

Min force
Min force corriceert het gemis aan FFB in de middenstand (alle sturen hebben daar last van).
Uiteindelijk heb ik de waarde vastgesteld met een tooltje en afgeweken van het advies voor de waarde.
Het probleem van deze setting is namelijk dat als je echt alle 'speling' weghaald het stuur de neiging krijgt te gaan oscileren in rust en zelfs bij hogere waarden al rijdend.
-> Bij mij staat Min force tussen de 0 en 0.4.
Bv McLaren: 0

Tooltje voor het vaststellen van de Min force is hier te vinden: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1473510.page

steeringFFBLinearForce
Ik heb deze setting bij alle auto's op liniair staan (dus aan).
Dit is een nieuwe setting en geeft een geheel nieuwe dimensie aan het gedrag van de FFB.
Als je deze aan zet moeten alle FFB settings hoger. Maar het voordeel is dat je over het gehele stuurbereik (kleine tot maximale uitslag) de zelfde soorten krachten voelt.
Bv McLaren: Aan

Force FeedBack
De FFB stel ik op gevoel in, maar wel vrij laag. Ik kijk in ieder geval op het (nieuwe) metertje in game (zit onder de F-toets ;) ) of de FFB niet in het rood gaat. Want dan ga je echt details missen. En verder zet ik de FFB laag om ook snel te kunnen reageren en om mijn (zwakke) schouders te sparen.
Bv McLaren: 10 FFB.

Als je echt je stuk wilt lezen op alle settings kan je dit draadje eens wat verder bestuderen:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2023748.page

Ik hoop dat jullie (je) hier wat aan hebben (hebt) en als jullie vragen hebben...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
D'r was met de FFB van de McLaren toch ook nog wat aan de hand? Die spiked aardig op dat metertje iig.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bij mij niet met deze settings.

Ik heb de muziek onder de McLaren @ Oulton video weg moeten halen vanwege auteursrechten.
Verder heb ik de overgangen nu allen hard gemaakt en de HD kwaliteit verbeterd.
Een aantal scenes komen nu beter tot hun recht ;)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8CCK9FhIW60]

[ Voor 82% gewijzigd door JoepW op 25-12-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Big up aan Nick voor het customizen van zijn skin speciaal voor mij O+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bO2ve.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CUTDa.png

Super bedankt nogmaals Nick!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niet zichtbaar ;(
Nu wel ;)
Bovenste Screenshot is wel erg donker. Moeilijk te zien hoe mooi het is 8)

[ Voor 81% gewijzigd door JoepW op 25-12-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Joep: ik wist dat niet van die FFB meter. Dat is dus het metertje wat naast de F staat, onderaan de lijst waar ook je lag en pagefault staat? Dat moet dus eigenlijk niet in het rood komen behalve bij curbs?

[ Voor 8% gewijzigd door Arfman op 25-12-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:27

Niellie41

[object Object]

Gelink schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 14:21:
- added BMW 320si BTCC, E92 M3 GT2 and Z4 GT3 (all signed) <---

Alleen de Z4 GT3 is welkom. Verder had ik liever de GT4 M3 gezien. En voor BTCC liever een 120d TC of de 2013 125i TC. Volgens mij zijn de auto's nog niet definitief, toch?
Dit was toch al bekend? Of hebben ze nu officieel die auto's gecontracteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 14:54:
Joep: ik wist dat niet van die FFB meter. Dat is dus het metertje wat naast de F staat, onderaan de lijst waar ook je lag en pagefault staat? Dat moet dus eigenlijk niet in het rood komen behalve bij curbs?
Yep, dat metertje.
Ik laat het alleen ook bij Curbs niet het rood in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 15:00:
[...]

Yep, dat metertje.
Ik laat het alleen ook bij Curbs niet het rood in gaan.
Interessant. Alleen als ik wil dat hij bij curbs nieti n het rood gaat moet ik de FFB zo laag zetten dat ik bijna niks meer voel. Ik heb dan wel geen CSW maar een GT3 stuur maar zoveel zou dat toch niet uit mogen maken?

Dit beter trouwens? :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HnXfj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Zie net dat iemand ook zo'n metallic layers heeft gemaakt voor de McLaren, vanavond eens proberen of dat een beetje werkt. Had het al eens geprobeerd maar tenzij alles op max settings staat ziet het er niet uit, al die gradients worden dan van die gekleurde 'banden', ze passen geen dithering toe dus dat zie er totaal niet uit.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Pfff, ik ga geen vrienden worden met Brands Hatch Indy denk ik. Het GP circuit is veel leuker :/

Oh, en wie heeft er bedacht dat het logisch is dat kwalificatie en timetrials results onder stats staan, maar race results wel gewoon onder results vermeld worden....

[ Voor 48% gewijzigd door BM op 25-12-2012 15:38 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ff met de McLaren @ Spa een race gedaan. Pffff 20 rondjes knokken.
Ik startte 10de en ben 3de geworden ;)
Wat een crashfeest in het begin zeg ;(
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=7172201

[ Voor 22% gewijzigd door JoepW op 25-12-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:42
Ik deed die race om 14:15. Precies het zelfde ik vertrok uit de pits p22 na 20 laps en 1 stop kwam ik als 5de en laatste over de streep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04:32
De 24h du fun races zijn wel gaaf. Vanuit de pit starten en iedereen voorbij knallen in de race. Ik had een erg leuke race met Martin Kronke. Alleen jammer dat sommigen, die seconden trager zijn per lap, zeer defensief gaan rijden en wanneer zij aan zij door de bocht gereden wordt ze gewoon zonder respect insturen alsof je er niet naast zit. En dan krijg je ook nog de schuld als het een keer raak is. Het niveau verschil is enorm in dat soort races dat is wel duidelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja, nivo was heel verschillend. ;)
Maar wat schrijf je nou Remco.... Pitsstop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogie2004 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 11:42:
[...]

Je qoute de verkeerde, Joep maakte dat filmpje.

Ik deel wel je mening, leuk filmpje joep! :)

#edit:
Is de kerstwens van Fanatec een hint naar een nieuw stuur? :9~

[video]
idd zie het net ook, wat is dat toch met die quoteknop bij mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:52

Fuelke

Forza Ferrari

Vanuit de pits gestart, dus P38 naar P9 gereden ... om maar te zeggen hoe nonchalant er in zo'n fun series gereden wordt.

Volgens mij verdween Dave ook al vroeg uit die race om 19h15.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
JoepW schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 18:27:
Ja, nivo was heel verschillend. ;)
Maar wat schrijf je nou Remco.... Pitsstop?
Moest pitten omdat iemand niet normaal kon passeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Aha, ok dan snap ik het. ;)
Ik heb denk ik zeker 3x 0x gehad in het begin.
En in ronde 19 verremde ik me en raakte ik Christian Wilms na 3 bochten 2 wide met hem om plek 2 te hebben gevochten. Dus heb ik hem maar voorgelaten ;) En beide redelijk ongeschonden door kunnen rijden.
Ik heb het idee dat de McLaren minder snel meteen helemaal stuk is bij zacht onderling contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Die fun races :') Wat een fun... Vind er geen zak aan, 80% heeft duidelijk nog nooit de auto aangeraakt, puur op de gok door de eerste paar rondes komen nee bedankt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ach, Nick. Je hebt denk ik gelijk. Maar ik had mazzel dat ik ongeschonden door de eerste ronde kwam. En daarna was het super clean.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja door de eerste rondes komen en dan gaat het wel. Maar als je pech hebt valt iedereen om je heen uit en dan rij je alleen rond.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shevchenko
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-12-2023
Hoi peeps,

Aan het kijken om iRacing aan te schaffen of toch om member te worden.
Is dit een goeie promo op dit moment, 49,5 usd voor een jaar lidmaatschap?
Zijn er nog andere promo's voor tracks en/of cars?
Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik ga zo meedoen aan de 23:15, hopelijk gaat die beter dan de 22:15 want daarin gebeurde nogal wat geloof ik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Arfman schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 23:14:
Ik ga zo meedoen aan de 23:15, hopelijk gaat die beter dan de 22:15 want daarin gebeurde nogal wat geloof ik ...
Ik ga ook nog een poging wagen, en dan om 23:16 naar bed :+

Wat is wijsheid... starten uit de pits om de chaos in eau rouge te vermijden, of juist starten in het middenveld zodat je niet alle prutsers voorbij moet?

[ Voor 21% gewijzigd door NickThissen op 25-12-2012 23:16 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Starten vanaf de grid. Dee ik net vanaf p16 naar winst. Starte wel 7 of 8 man voor me vanuit de pits. Dus die plekken kreeg ik wel heel snel. Daarna vrij steady naar de winst gereden. Martin Krönke kwam wel rap dichtbij en heeft me ook ingehaald op de helft maar die vloog er paar ronden later weer af.
Heb hem trouwens ook zonder incs uitgereden. Wel de enige van het hele veld geweest die op incs lette volgens mij.

Uitslag:

http://members.iracing.co...onid=7174435&custid=66924

[ Voor 6% gewijzigd door DutchDevil79 op 25-12-2012 23:49 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
DutchDevil79 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 23:20:
Starten vanaf de grid. Dee ik net vanaf p16 naar winst. Starte wel 7 of 8 man voor em vanuit de pits. Dus die plekken kreeg ik wel heel snel. Daarna vrij steady naar de winst gereden. Martin Krönke kwam wel rap dichtbij en heeft me ook ingehaald op de helft maar die vloog er paar ronden later weer af.
Heb hem trouwens ook zonder incs uitgereden. Wel de enige van het hele veld geweest die op incs lette volgens mij.

Uitslag:

http://members.iracing.co...onid=7174435&custid=66924
Ik probeerde ook wel op de inc's te letten, maar het gaat rap als je ook tikken krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

shevchenko schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 23:12:
Hoi peeps,

Aan het kijken om iRacing aan te schaffen of toch om member te worden.
Is dit een goeie promo op dit moment, 49,5 usd voor een jaar lidmaatschap?
Zijn er nog andere promo's voor tracks en/of cars?
Thx :)
Er is ook nog een actie waarbij je 3 maanden gratis lidmaatschap en 3 banen bij krijgt.
Als die nog werkt dan is die actie beter voor een beginnende iRacer.
www.cadillaccupracing.com is de link.

[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 25-12-2012 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Arfman schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 23:14:
Dat ging niet heel goed :X :+

Halverwege de 2e ronde lag ik 7e (gestart als 27e :')) maar ik verlies hem in de chicane voor het achterste rechte stuk. Sta half op de baan, zonder schade en klik wel 10 x op versnelling terug. Helaas reageerde de auto niet zoals ik dacht want hij stond nog in de 1. Ik schiet 50 cm naar voren voordat ik snel op de rem trap en besluit stil te blijven staan. Helaas veroorzaak ik wel een enorme crash doordat mensen enorm op de rem moeten stampen omdat ik daar stil sta. In eerste instantie 4 auto's, maar door het carambole effect waren het er uiteindelijk wel 10 geloof ik (weet niet precies, kon de replay weer eens niet saven). Sorry mensen!

Low downforce setup van iRacing met de MP4 ligt me ook totaal niet, veel te tailhappy die auto. Helaas zijn er nog geen Spa setups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

http://iracingsetups.nick...ups/ViewSetup.aspx?id=330

Dit is de setup waar de tweakers mee rond rijden. In elkaar gevogeld voor de Spa race voor 50 Dollar van 24 December. Rijd goed.

Kun je de race van 0:15 nog mee doen. Zit genoeg fuel in om race uit te rijden.

[ Voor 17% gewijzigd door DutchDevil79 op 25-12-2012 23:54 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DutchDevil79 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 23:53:
http://iracingsetups.nick...ups/ViewSetup.aspx?id=330

Dit is de setup waar de tweakers mee rond rijden. In elkaar gevogeld voor de Spa race voor 50 Dollar van 24 December. Rijd goed.

Kun je de race van 0:15 nog mee doen. Zit genoeg fuel in om race uit te rijden.
Vind hem helemaal niet goed meer tegen het eind van de race. Begin is prima, na 15 rondjes valt hij van een klif, ik had werkelijk totaaaaaaal geen grip meer en begon in elke bocht te spinnen. Lang 2e gelegen, "gevochten" met een paar idioten die inhalen door gewoon veel te laat te remmen en dan half over het gras de bocht nog te halen, maar die reden zich er vanzelf wel af. Toen na 15 rondjes dus niet meer te rijden en gekapt.

Weet niet wat mensen hier in zien, dit is toch geen racen meer? Werkelijk waar... Inhaal acties zijn levens gevaarlijk, mensen boeien totaal niet wat ze doen, hele chat staat vol met random toetsenbord getyp van skeijmel, ga zo maar door, dit gaat echt nergens meer over :') Tijd dat dit voorbij is en dat er een normale McLaren serie komt :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Setup lijkt de eerste ronden wel echt goed, ik ga het zo nog een keer proberen. Hopelijk doen bepaalde mensen niet meer mee, scheelt inderdaad nogal wat geouwehoer in de chat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik kom wel kijken, beetje mensen uitlachen :)

Oh ik zie dat Robbert ook nog meedoet, dan gok ik het er nog een keer op misschien kan ik met hem wel normaal vechten :p
Kwam er trouwens net op de grid achter dat m'n stuur 4-5 graden scheef gekalibreerd staat :/ even aan denken...

[ Voor 82% gewijzigd door NickThissen op 26-12-2012 00:13 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Lag 3e, volgens mij in de 2e split, maar heb geen zin meer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Bocht 1 laat ik 6 auto's ruimte aan de binnenkant en nog raakt iemand me - laatste en flink damage. Lap 4 vergeet iemand voor me te remmen, knalt achterop Joost, komt daarna dwars de baan opgereden in de busstop en ramt me bijna over de kop - nog meer damage. Nog even doorgereden en toen in een gat gevallen en gestopt...

Ik denk dat deze races veel leuker zijn met SR.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 20:17
Joep, Enorm bedankt voor de settings en de uitgebreide basis uitleg. Ga ik er zelf nog even mee aan de slag tot ik alles tot de finesse weer zelf begrijp en kan toepassen. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 17:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Hier eenMclaren Fun Race @ Spa Francorchamps start vanuit pits naar P2 in top split met nog een lang durend gevecht met DutchDevil

HD link YouTube: iRacing McLaren MP4-12C GT3 Spa Francorchamps Fun Race Pits Start to P2

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Roy Visser schreef op woensdag 26 december 2012 @ 01:19:
Joep, Enorm bedankt voor de settings en de uitgebreide basis uitleg. Ga ik er zelf nog even mee aan de slag tot ik alles tot de finesse weer zelf begrijp en kan toepassen. Top!
Graag gedaan.
Als je nog iets ontdekt, dat ik heb gemist post dan svp even je bevindingen. Leren we er weer van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 16:14:
ff met de McLaren @ Spa een race gedaan. Pffff 20 rondjes knokken.
Ik startte 10de en ben 3de geworden ;)
Wat een crashfeest in het begin zeg ;(
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=7172201
wtf is degene voor je aan het doen geweest? 41 incs in 20 rondjes? :X

Edit: zit er ook 1 met 53 incs. Dan ga ik wel mee met wat Nick zegt.... SR aanzetten in die races zou zo slecht nog niet zijn. Nu liggen de inc-lijnen soms niet heel best, maar dat zijn belachelijke waarden.

[ Voor 20% gewijzigd door BM op 26-12-2012 10:53 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Die no. 2 was uit de pits gestart en reed verder wel netjes. Alleen ging hij bewust overal wijd de bocht uit.
Toen ik daar een opm over maakte zei hij: 'We mogen eindelijk eens gewone lijnen rijden'.
En de car contact in lap 19 was mijn schuld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op woensdag 26 december 2012 @ 11:09:
Die no. 2 was uit de pits gestart en reed verder wel netjes. Alleen ging hij bewust overal wijd de bocht uit.
Toen ik daar een opm over maakte zei hij: 'We mogen eindelijk eens gewone lijnen rijden'.
Wat een kulopmerking, sorry. :X

Die carcontact had ik nog nieteens gezien door alle offtracks heen :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op woensdag 26 december 2012 @ 11:09:
Mjaah gewone lijnen, er waren toch wel veel mensen die erg veel baan gebruikte. Ach ja moeten ze zelf weten ik heb iig geprobeerd de incs binnen de perken te houden. De fun races waren op de GP layout en die is gelukkig kwa incs wel te doen. De Endurance is een ander verhaal.

@Brucelee
Ja was een leuk gevecht (vanaf ong. minuut 18). En uit eindelijk liet ik teveel ruimte waardoor je me voorbij kon (ben soms te aardig ;) ). Maar ja je was ook iets sneller.
Had uit eindelijk zelf nog een 1.21.1 gereden zonder incs in die race. Wel grappig om dan te zien in overzicht dat alleen Dave een snellere laptime had. Rest rijd allemaal invalid lap times. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ach ja, ik doe daar ook niet aan mee dat ver buiten de baan rijden. Maar ja, geen SR te verliezen, dus velen doen dan maar wat.
En er waren ook heel veel rookies op de baan die er echt niks van snappen. Er was er 1 die reed in de eerste ronde als een malloot zeker 4-5 van de baan en raakte ook mij in La Source. Maar langer dan 1 rondje heeft ie het niet volgehouden.
Jammer, dat er altijd malloten zijn die dit soort races willen verprutsen.
Ik ga zo ff kijken of ik nog tijd heb voor een quick Zolder raceje voor de visite zich meldt alhier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op woensdag 26 december 2012 @ 12:45:

Ik ga zo ff kijken of ik nog tijd heb voor een quick Zolder raceje voor de visite zich meldt alhier ;)
Nou begin eens in te schrijven dan ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Laatst online: 19-09 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op woensdag 26 december 2012 @ 13:12:
[...]

Nou begin eens in te schrijven dan ;)
Ik doe met je mee. Werkt de Spa setup hier een beetje? Even de warmup gebruiken om te testen :P

Teamspeak btw?

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zolder was fun, wel veel contacts en een wat brakke auto. Emil Spindel zet hem ernaast in de chicane en verwacht dat ik maar het gras op rijdt. Dat doe ik niet, ik ben wel gek. Vervolgens totalled hij hem door een burnout willen maken en hem frontaal in de muur knalt, sukkel.

Helaas in ronde 9 eraf gegaan bij een inhaalactie. Dacht dat iemand me geen ruimte gaf, deed hij wel maar het cockpitperspectief is nogal verneukeratief. Me geëxcuseerd en gequit, wel jammer want Zolder is echt een topbaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Arfman schreef op woensdag 26 december 2012 @ 13:42:
Zolder was fun, wel veel contacts en een wat brakke auto. Emil Spindel zet hem ernaast in de chicane en verwacht dat ik maar het gras op rijdt. Dat doe ik niet, ik ben wel gek. Vervolgens totalled hij hem door een burnout willen maken en hem frontaal in de muur knalt, sukkel.
Tsja als hij er naast zit voor het instuur punt dan zul je hem ruimte moeten geven (en hij jou ook natuurlijk). Heb het niet gezien hoor dus weet niet of het zo was. Mijn race was wel leuk, paar keer even ingehouden omdat iedereen voor me steeds eraf ging en ik dus alleen vooraan reed, maar toen nog leuk kunnen racen met een paar man. Leuke baan voor de McLaren :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hij zat er niet echt naast, maar de manier waarop hij reed was "laat me er ff langs, ik ben sneller". Dat mag dan wel zo zijn, maar ik kreeg geen enkele ruimte. Je kunt ook niet echt met 2 man door die chicane, ik snap niet zo goed wat hij verwachtte. Haal me dan bij de hairpin in, 2 bochten later, hij was er snel genoeg voor. Ik had nu weer een tik op m'n achterwiel en hij was total loss.

De McLaren is wel lekker sterk trouwens, best een paar tikken gehad maar ik merkte er weinig van. Wel blijf ik erbij dat de falloff van de banden echt enorm is, na 1,5 rondje zijn ze ineens veel en veel minder snel, om dan gedurende de rest van de rondes ongeveer gelijk te blijven. Ik reed met de medium df setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 17:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

YouTube: 2011 FIA GT1 Rd2 Zolder Race2 (2/2)
De man in het rode shirt zonder rode handschoenen dit keer

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wat kan je bij de McLaren veranderen om hem wat stabieler op het gas te krijgen? Ik kom 9 van de 10 keer powerslidend de bocht uit :P En dat gaat soms goed, maar regelmatig ga ik ook rechtsaf de muur in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Dutch3men schreef op woensdag 26 december 2012 @ 16:15:
Wat kan je bij de McLaren veranderen om hem wat stabieler op het gas te krijgen? Ik kom 9 van de 10 keer powerslidend de bocht uit :P En dat gaat soms goed, maar regelmatig ga ik ook rechtsaf de muur in.
Bump / rebound stiffness achter lager of een softere antirollbar achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Of het diff wat losser zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Is er ergens een setup guide voor alle auto's?

En hoe gaan jullie om met de hoeveelheid downforce/snelheid?

Steeds vleugel lager tot dat je te weing downforce/onder stuur hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar lekkere online races gehad op limerock met de mx5, ik ben een keer 3e en een keer 2e geworden. Met snelste eigen ronde van 1:01.500.
Ik kan nu promoveren uit de rookie klasse omdat ik nu genoeg SR heb.

Ook een paar keer gehad dat ze voor me 2 autos een gevecht met elkaar hadden en door dat gevecht schuiven ze alletwee van de baan af omdat ze elkaar er gewoon af drukten. Ze gunnen elkaar geen ene milimeter de ruimte. En ik reed er toen voorbij en werd 2e in die race.

Ook gehad van dat je de laatste 2 rondjes vlak achter iemand zit, hij word daardoor zenuwachtig en gaat bij het heuveltje op limerock met de mx5 op het gas en schuift er vol af. Toen werd ik 3e.

Bij de start klik ik meestal niet gelijk op de grid knop maar klik op missed start waardoor je rustig in de pits kunt starten en zo zonder incidenten kunt gaan rijden door achteraan aan te sluiten.

Dus paar keer geluk gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Remco Tr schreef op woensdag 26 december 2012 @ 19:14:
Is er ergens een setup guide voor alle auto's?

En hoe gaan jullie om met de hoeveelheid downforce/snelheid?

Steeds vleugel lager tot dat je te weing downforce/onder stuur hebt?
Ik zal binnenkort eens een selectie van mijn documentatie hier publiceren over de diverse effecten van setup wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Pff zit al uren in die Lotus te oefenen en ik kom maar niet onder de 1:50.6... Frustreerd me mateloos dat in elke willekeurige practice server weer 4 of 5 prutsers zitten die ik vorig seizoen op 2 rondjes zette en nu ineens toch wat gevonden hebben waardoor ze zo 1-2 seconden sneller zijn :S Ik mis gewoon iets en ik weet niet wat het is, het lukt me gewoon niet om een snel rondje neer te zetten... vooral op Sebring, 9/10 keer gaat het in T1 mis en die ene keer dat het lukt gaat het in T2 mis... :(

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

BruceLee schreef op woensdag 26 december 2012 @ 03:36:
Hier eenMclaren Fun Race @ Spa Francorchamps start vanuit pits naar P2 in top split met nog een lang durend gevecht met DutchDevil

[video]

HD link YouTube: iRacing McLaren MP4-12C GT3 Spa Francorchamps Fun Race Pits Start to P2
BruceLee, Leuk om je zo bezig te zien!!!!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Op speciaal verzoek van Ruud nog een klein filmpje gemaakt van de McLaren @ Oulton:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dl1-nk6P5Pk]

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
JoepW schreef op donderdag 27 december 2012 @ 18:15:
Op speciaal verzoek van Ruud nog een klein filmpje gemaakt van de McLaren @ Oulton:
[video]
Vorige was leuk.... Deze is nog weer leuker... Je wordt er nog handig in...

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Verwijderd

JoepW schreef op donderdag 27 december 2012 @ 18:15:
[video]
Mooi mooi, leuke sideways acties :9 btw ik ga mij moeten excuseren voor vanavond ... ik heb nog visite helaas :(

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Joep Dank je voor de moeite die je genomen hebt. Resultaat is fantastisch.
Tot straks

(Mijn iRacing profiel)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Graag gedaan, maar nooit meer..... ;)

Server = Up!
Caddy @ Okayama.

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Vandaag pc willen aansluiten na verhuis error 88 In bios Dead CPU ;(

Gvd nieuw huis is al duur genoeg.

Even geen iracing voor mij dus.

Groeten vanaf de iPad ;)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Da's nie mooi!
Opkomst is dun, btw ;(

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 16:34

derx666

mecker ende blaet

Ik ben net thuis van dagje uit met de vrouw... pfff shoppen--

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• Arfman

Arfman

Drome!

Schoonmoeder weer in ziekenhuis dus ons leven staat weer on hold ..

Bovendien zuigt de Caddy grote aars :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Top filmpje Joep :) 't is inderdaad veel werk zo'n filmpjes maken. Verder denk ik dat die echte goeie filmpjes veel ontlenen aan mooie camera posities gecombineerd met slowmo shots, maar die zijn erg lastig goed te krijgen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik heb wel eens zitten kijken op het forum voor die camera files, maar dat is zo'n doolhof dat ik daar maar mee gestopt ben. Eigenlijk zou je voor de camera posities net zoiets moeten hebben als de spotter packs. Gewoon een dingetje installeren en hop andere camera posities... mja... helaas dus :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:59:
Da's nie mooi!
Opkomst is dun, btw ;(
Helaas, donderdagen passen niet voor mij... Jammer dat het niet dinsdag was, toen had ik niets te doen en wilde ik wel racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 15:32
Kon er ook niet bij zijn. De training was voor 1 keer terug naar donderdag verschoven omdat woensdag de sportzaal gesloten was. :/

Leuke filmpjes Joep! _/-\o_

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
derx666 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 01:35:
Ik heb wel eens zitten kijken op het forum voor die camera files, maar dat is zo'n doolhof dat ik daar maar mee gestopt ben. Eigenlijk zou je voor de camera posities net zoiets moeten hebben als de spotter packs. Gewoon een dingetje installeren en hop andere camera posities... mja... helaas dus :)
Meen dat ik die voor een aantal banen op het forum wel eens voorbij heb zien komen, maar om nu te zeggen dat ik ze heel snel terug kan vinden.... :X

Was gisteravond wel weer leuk. Beetje jammer dat de opkomst niet heel denderend was, maar goed, dat kan gebeuren. In begin van de 1e race nog lichtelijk aan kunnen haken bij Joep, Robbert en Robert, maar gedurende de race liep dat gat toch langzaamaan wel wat op. Opkomen s/f van de laatste ronde zonder brandstof komen te staan, en heel vriendelijk door Frans de finish over geduwt _/-\o_

Tweede race hele race achter Ruud aan gereden, maar nergens de kans gehad om er voorbij te gaan. Paar rondjes voor het einde van Paul mij nog voorbij zetten, en maakte Ruud een foutje waardoor ik op kon schuiven naar P2.

Geinige auto, geweldig geluid, maar écht close racen zit er niet in :) Althans niet met de hoeveelheid oefening die ik met die auto gehad heb.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik vond het gisteravond tegen verwachting in toch wel leuk. Er werd toch behoorlijk close en netjes gereden met die stoomboot.
Heat 1 was fun met Robbert de eerste rondjes en Robert vlak achter me.
Heat 2 was ook leuk met Paul een aantal rondjes op mijn staart. Helaas maakte ik 2x de fout achter elkaar om met 1 wiel op het gras te remmen, tja dat was vechten om op de baan te blijven. Paul kon er voorbij, maar Pascal wist ik nog van me af te houden. ;)
En vervolgens met de kopgroep de race (close) uitgereden.
Echt leuker dan ik had verwacht.

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 28-12-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Gisteren ook geen tijd gehad om mee te doen :-(
De Cadillac is ook best een leuke auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cps's zijn binnen, probeer nu de driver te downloaden ... staat dit op de site
Driver (for PC)
The Fanatec wheel driver will also support the CSP V2. Please check and download the driver for your Fanatec wheel. If you do not have a Fanatec wheel please install the following driver.

Dus ik heb geen wheel maar vind ook geen link naar de apparte driver voor de pedalen 8)7 enig idee dat ik dan maar de wheel drivers afhaal of heeft er iemand toch een apparte driver voor de pedalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:08:
cps's zijn binnen, probeer nu de driver te downloaden ... staat dit op de site
Driver (for PC)
The Fanatec wheel driver will also support the CSP V2. Please check and download the driver for your Fanatec wheel. If you do not have a Fanatec wheel please install the following driver.

Dus ik heb geen wheel maar vind ook geen link naar de apparte driver voor de pedalen 8)7 enig idee dat ik dan maar de wheel drivers afhaal of heeft er iemand toch een apparte driver voor de pedalen ?
Eerst even een 'kleine' correctie: cps's moet zijn CSP. Het staat namelijk voor Club Sport Pedals

En voor de pedalen: Gewoon die driver installeren.
Stuur ziet ie niet en doet ie niks mee en de pedalen worden dan gewoon herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:12:
[...]

Eerst even een 'kleine' correctie: cps's moet zijn CSP. Het staat namelijk voor Club Sport Pedals

En voor de pedalen: Gewoon die driver installeren.
Stuur ziet ie niet en doet ie niks mee en de pedalen worden dan gewoon herkend.
ok Joep Thnx, gaan we ff doen voor de CSP's :) , ja blind typen is nog niet mijn sterkste kant maar wij leren elke dag wat bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Sinds het uitbrengen van de McLaren heb ik weer meer plezier gekregen in het rijden.
Ik heb het idee dat er meer GoT-rijders zijn die de McLaren een leuke auto vinden en om die reden wil ik eens zien of er mensen geïnteresseerd zijn in een wekelijkse McLaren Practice (bij voorkeur op maandag) ter voorbereiding op de races in de 'iRacing GT Challenge' op vrijdag, zaterdag en zondag.
De bedoeling van de Practice is om gezamenlijk een setup te vinden en over en weer tips te delen over de beste lijnen op het circuit van de week.

Verder wil ik als er voldoende interesse is wel een GoT skin maken voor de deelnemers. Die een ieder dan een persoonlijk tintje kan geven en natuurlijk voorzien is van je eigen naam.

Laat maar eens weten of er interesse is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:26:
Sinds het uitbrengen van de McLaren heb ik weer meer plezier gekregen in het rijden.
Ik heb het idee dat er meer GoT-rijders zijn die de McLaren een leuke auto vinden en om die reden wil ik eens zien of er mensen geïnteresseerd zijn in een wekelijkse McLaren Practice (bij voorkeur op maandag) ter voorbereiding op de races in de 'iRacing GT Challenge' op vrijdag, zaterdag en zondag.
De bedoeling van de Practice is om gezamenlijk een setup te vinden en over en weer tips te delen over de beste lijnen op het circuit van de week.

Verder wil ik als er voldoende interesse is wel een GoT skin maken voor de deelnemers. Die een ieder dan een persoonlijk tintje kan geven en natuurlijk voorzien is van je eigen naam.

+1, ben deze week begonnen met de silverstone set. Op zich leuk om met een aantal mensen samen te werken aangezien ik nu maar uit ga van mijn eigen bevindingen en hier en daar wel een keer share, en zo hoor wat ze er van vinden. Ik zal die van silverstone al even opladen voor zij die er meteen in willen vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08

+1 maar dat wist je al ;-) ook voor de skin heb ik zeker belangstelling !
Het lijkt me echt leuk om wat officiele races te rijden met wat meer GOTTERS

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:52

Fuelke

Forza Ferrari

+3

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
+4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

+5

De F1 is ook wel leuk, maar de laatste weken te weinig tijd gehad. Hopelijk de komende tijd weer wat meer regelmaat, als de vakantie voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prof_ schreef op donderdag 20 december 2012 @ 20:24:Ik dacht aan volgende:
- CSW ca. 500 (nieuw prijs 680 euro)

gr,
Wat zou je zeggen van €400,-, dan kom ik het nog halen ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje

+ 0,5 : misschien is het ook wel leuk om er multiclass van te maken, zodat de ford of de corvette rijders deze practice ook kunnen gebruiken... Maar ik zal wss de enige ford rijder zijn vrees ik. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Fragbeestje schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 18:16:
[...]

+ 0,5 : misschien is het ook wel leuk om er multiclass van te maken, zodat de ford of de corvette rijders deze practice ook kunnen gebruiken... Maar ik zal wss de enige ford rijder zijn vrees ik. :/
Probleem met multiclass hosted sessies is wel dat je daar dan verplicht alle content voor moet bezitten, itt officiele iracing sessies waar je maar 1 van de wagens hoeft te hebben.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Goed punt...

Had ik zo nog niet over nagedacht. Ik ga er al bijna van uit dat iedereen alles al heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Fragbeestje schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 18:26:
Goed punt...

Had ik zo nog niet over nagedacht. Ik ga er al bijna van uit dat iedereen alles al heeft :+
Ja, die aanname doe ik ook nog wel eens, maar het is beter om dat niet te doen :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

de mclaren training doe ik graag aan mee. Ook ik vind het een erg leuke auto en voor het skin idee +1.
Een multi class training zou ook wel leuk zijn :)

[ Voor 21% gewijzigd door Streepje op 28-12-2012 20:30 ]

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+7 ? I'm in :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
+8 ivy bridge i5 3570k installed :p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Lekker dabelg ! :)
Ik ben zelf erg benieuwd wat de volgende intel generatie gaat doen, zit nu nog met een 2500k en die doet het gelukkig ook prima, maar je kunt nooit genoeg fps hebben :)

+9 voor volgend seizoen. Hopelijk is het te combineren met de L79 :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm iracing site is heeeelllll trrraaaaaagggg en blijft maar aftellen :( nu wilde ik nog is ff mijn pedalen verder testen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, uiteindelijk zal ie erdoor komen, lijkt erop dat ze serieus issues hebben , stats, responsetijden, niet best....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 14:44
Zou graag ook meedoen aan de McLaren practice.

Heb wel nog niet zoveel circuits aangekocht. Enkel Zolder op dit moment, de rest is allemaal stock. (maar ik kan er binnenkort natuurlijk wel een paar aankopen)

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Volgens mij gaat er een GoT McLaren team opgericht worden ;)
Ik zal van het weekend eens wat voorbereidend werk gaan doen.
Volgende week maandag doen we nog geen practice..... op oudejaarsavond :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Ik wil ook wel meedoen met de McLaren,

Moet alleen nog wel investeren in een aantal circuits.
Even afhankelijk van welke banen er gekozen worden en welke ik nodig heb om verder te komen vanuit de D klasse. :)

Ben nu nog aan het rondscheuren in de stock klassen om mijn rating omhoog te krijgen en op te werken naar een C en daarna een B Klasse.

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Pagina: 1 ... 14 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.