Wijziging User Review - [Marc050] [Squ1zZy]

Pagina: 1
Acties:
  • 452 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc050
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Goeienavond moderators,

In een vorig Wijziging User Review - [Marc050] [Squ1zZy] v&a feedback-topic is van Squ1zZy een door hem gegeven feedback als wraak-feedback aangemerkt door de moderator en verwijderd. (Ook zijn bewering in dat topic dat ik er al meerdere feedbacks heb laten verwijderen klopt niet. Iets dat bij hem inmiddels wel zo is.) Hij heeft hem weer geplaatst. Kan deze ook weg?

Hij gaat mij weer 'raten' over 'voldoet aan beschrijving' of 'aflevering' terwijl hij de verkoper is. De boeken waren trouwens een oude druk.

De tweede wraak-feedback: http://tweakers.net/aanbod/rating/133430/
Mijn vorige beoordeling is zonder mijn toestemming verwijderd. Graag zou ik willen weten waarom, want met deze tweaker is geen zaken te doen. Slechte communicatie, postzegels opsturen, moeilijk doen en daarna nog bijdehand ook terwijl ik hem wilde matsen met Cisco boeken.
De moderator:
Ik heb de DM wisseling bekeken. Er is hier een duidelijk wederzijds akkoord over de prijs en betaling van het product. Het is dan ook niet netjes van de verkoper (Squ1zzy) om ineens niet meer te reageren. Zijn review zie ik dan ook als een wraak review en wordt bij deze verwijderd.
Ik neem aan dat het nu niet nodig is om hem hier weer over te dm-en?

Groeten, en een leuk weekend allemaal,

Marc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc050
  • Niet online
Goeiemiddag operators,

Ik zie dat jullie het druk hebben met een niet-leverende tweaker en andere problemen. Krijgt dit topic nog een reactie?

Groeten,

Marc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc050
  • Niet online
Goeienavond,

Ik zie dat latere topics wel een behandeling krijgen, waarom deze niet? Als ik iets verkeerd doe lees ik wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Verwijderd :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het staat me ook allerminst aan hoe verkoper hier mee omgaat. Herplaatsen van de review, eerder al leugens over steunbetuigingen die nooit hebben plaatsgevonden. Nee, op deze voet gaan we niet lang verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 09:24:
Het staat me ook allerminst aan hoe verkoper hier mee omgaat. Herplaatsen van de review, eerder al leugens over steunbetuigingen die nooit hebben plaatsgevonden. Nee, op deze voet gaan we niet lang verder.
Heb je het over mij? Waar zijn jullie mee bezig? Verwijderen van mij review? Ik heb een transactie geprobeerd met Marc050 en is niet gelukt. Daarna plaats ik een review en word deze verwijderd.

Wat is hier niet gegrond aan?

Leugens over steunbetuigingen? Doe je werk eens ...

Negatieve feedback plaatsen, ook ontvangen?

Marc050:
"Na dm's van mijn kant om er uit te komen (paar sterren minder dan voor communicatie) gaat hij scheldend(letterlijk) dreigen met negatieve feedback."

Marc050:
"Nee, ik kom mijn afspraken na, hij niet. Hij wil omdat ik hem gebeld heb een negatieve feedback plaatsen, ipv een positieve. Zijn dm was: ik geef geen positieve feedback, als ik wel feedback geef is het met 1 rode ster omdat je me in het telefoonboek hebt opgezocht en gebeld hebt"

mveijden:
"Ik zal me even voorstellen, ik ben in marc050 zijn verhaal bekend als `koper`

A: Je kaapt een topic om te klagen maar mist de kern van het topic, dit topic gaat over het geven van een negatieve feedback en of je er dan 1 terug kunt ontvangen.

B: Ik heb je een feedback beloofd, geen goede. Dit beloof ik nooit zolang ik niks ontvangen heb en de boel niet is afgerond."

Marc050 heeft meerdere problemen gehad met kopen en verkopen. Ga nou niet lopen roepen dat ik lieg. Jullie lezen blijkbaar ook DM's. Dan kan je toch ook zien dat ik ben benaderd door andere over Marc050?

Ongelofelijk dat je admin bent ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, dan trekken we hier de streep. Je rept zelf over steunbetuigingen in dm en dat is aantoonbaar nirt waar. Daarnaast ben je al meer gewezen op hoe feedback werkt, maar blijkbaar doe je niks met onze mails.

Je wil dat wij ons werk doen, dan bij deze: je account is op slot, zoek maar een platform wat brter bij jouw handelswijze past.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.