Ik probeer al een tijdje niet te reageren (Microkid weet hoeveel moeite dit me kost) maar hier gaat toch de reactie komen.
Ik zal me even voorstellen, ik ben in marc050 zijn verhaal bekend als `koper`
A: Je kaapt een topic om te klagen maar mist de kern van het topic, dit topic gaat over het geven van een negatieve feedback en of je er dan 1 terug kunt ontvangen.
B: Ik heb je een feedback beloofd, geen goede. Dit beloof ik nooit zolang ik niks ontvangen heb en de boel niet is afgerond.
"Alvast bedankt voor de goede zorgen, als ik ze binnen heb zal ik je nog een feedback achterlaten.

"
Om genoemde redenen ervaar ik de communicatie als negatief. Ik besluit, aangezien de deal op zich verder prima was en je naar mijn mening je van geen kwaad bewust bent dan maar GEEN feedback te plaatsen, lijkt mij vriendelijker dan je een negatieve feedback te geven toch?
C: Ik heb je eerste oproep om te bellen genegeerd, je tweede oproep inderdaad afgewezen

en de derde oproep wederom genegeerd. Verhaal is dus ietsje uitgebreider dan jij zegt. Een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg, bij jou komt de boodschap in drievoud nog niet over.
Waarom je nu zo`n punt van de smilie maakt weet ik niet, in jouw eerste bericht stuur je me een plaatje van 2 koeien??? De antwoord enveloppe ziet eruit of een kleuter er druk mee is geweest, met viltstiften is er een zonnetje met lachend gezichtje op getekend en er staat een bakje met drie tulpen onder
D: Ik heb geen flauw idee waarom we zo ontzettend `cloack and dagger` over de betaling moeten doen dat jij het niet eens aan de servers van GoT toevertrouwd, waarbij notabene de DM box is afgegrendeld voor de buitenwereld.
E: Dreigen doe ik niet. Ik geef aan in mijn ogen uitsluitend een negatieve feedback te kunnen plaatsen, en jij blijft maar zeuren en zuigen om een feedback. Wat is dan mijn dreigement als ik na verzoek nummer 10, waarop ik voor de 3de keer de discussie uit de trashcan moet halen, aangeef dat ik inderdaad op het punt sta mijn feedback dan maar uit te delen.
F: Beledigen/schelden. Ik noem je in de laatste DM inderdaad psyco, aangezien ik toch echt het gevoel begin te krijgen de Norman Bates van Groningen in mijn DM box te hebben.
Een DM ervoor geef ik al aan
'"Jij hebt een buitengewoon dwingend karakter, dat weet je van jezelf? "
En je blijft gewoon zuigen, tot het niveau dat het tegen het stalken aan begint te zitten voor mijn gevoel.
G: "En als je niet wil dat mensen je opzoeken in het telefoonboek, dan moet je een geheim nummer nemen. "
Jij beslist hier even voor mij wat ik moet doen, niet doen vriend!
Nu heeft deze ervaring mij wel genoodzaakt inderdaad mijn nummer uit de gids te laten schrappen, ik hoop dat je trots op deze prestatie bent, hij stond er pas net weer een paar jaar in na een hoop gezeik.
H: Je vind het vreemd dat ik hier mijn eigen naam en adres gegevens gebruik om iets te kopen?
Ik vind het bijzonder vreemd dat jij dit vreemd vind!
Mocht je nu echt nog steeds niet kunnen slapen, ondanks dat ik het duidelijk heb uitgelegd in mijn DM`s aan jou, de mensen hierboven toch ook enigszins begrijpend reageren en ik hier nu wederom de boel uitleg, veeg dan de tranen uit je ogen en geef het aan in dit topic.
In dit geval heeft @Microkid bij deze mijn toestemming de door jou gegeven feedback per direct bij mij te verwijderen..En nu oogjes dicht en snaveltjes toe.
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...