Wijziging User Review - The_Zohan - Xanquezer

Pagina: 1
Acties:
  • 704 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:10
Bijna twee maanden geleden heeft Xanquezer een advertentie geplaatst waarin hij een Logitech Z-5500 aanbood: V&A aangeboden: Logitech Z-5500 Digital (bijna ongebruikt)

Ik had daar wel interesse in. Ik deed hem een bod. Na wat twijfelen heeft hij dat bod geaccepteerd. Ik heb dat geld direct overgemaakt en vervolgens afgewacht op de verzending. Na het weekend kwam het geld ineens terug op mijn rekening met de mededeling: *geblokkeerde rekening*. Het rek nr en de naam klopte gewoon. Hij gaf aan dat zijn rekening om een vage reden geblokkeerd was.
Vervolgens stelde ik voor (voornamelijk afgaand op zijn goede tweaker reviews) voor om het geld dan over te maken naar de rekening van een vriend/vriendin/buurman/familielid van hem, zodat het alvast opgestuurd kon worden (ik wilde die set graag asap installeren met de andere nieuwe apparatuur die ik net had).
Toen kwam hij alsnog terug op de deal. Hij had 'bieders die meer boden'. NADAT ik een deal met hem had en NADAT zijn rekening het bedrag niet kon verwerken.

Ik hem daar natuurlijk een slechte review voor gegeven. Nu kunnen jullie mijn verbazing voorstellen toen ik een volle maand later alsnog een slechte review kreeg met als mededeling: Geen geduld getoont. alles moet nu nu nu bij hem. er onaardige tweaker.

Ik vind deze beoordeling dan ook ronduit belachelijk. Hij is degene die zich niet aan gesloten deals houd en daar geeft hij mij een slechte review voor?

Ik zou deze review graag verwijderd zijn, mijn review was volledig terecht, en die van hem was puur een kinderachtige manier om te reageren op mijn review.

gallery: Xanquezer Zijn gallery
gallery: The_Zohan Mijn gallery

Ik heb hem op de hoogte gebracht van dit topic via de DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 19:15
Aanwezig.

ja, dat weekend had ik inderdaad enige problemen met de bank om in te loggen. (ww weer veranderd en vergeten)

als men paar dagen had gewacht zodat ik de kans kon krijgen om mn rekening weer draaient te krijgen was er geen probleem geweest, want die donderdag erna (nadat de review al stond) kon ik er gewoon weer op.

jammer dat er dus geen geduld is getoont...

die zelfde week heb ik hem alsnog kunnen verkopen (ongeacht de prijs)

maar zo ik dit topic lees is het doel dat THE-ZOHAN geen negatief review wilt.

ik keur het goed om die te laten verwijderen MITS die bij mij ook weg mag.

meer heb ik niet te zeggen.

DPC Chef-kok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
De review zoals bij jou geplaatst is terecht. Ik had makkelijk kunnen wachten tot die donderdag, echter liet je weten dat je alsnog een hoger bod had ontvangen...

The_Zohan
Ik snap dat je voorzichtig bent. Dat vind ik ook geen probleem. Ik zou echter graag zsm deze set willen gebruiken. Is het mogelijk via een andere manier het geld naar je toe te krijgen? (bankrekening familielid/relatie/goede vriend? )
groet
Wouter

Xanquezer
Nou, ik zit nu echter te twijfelen.... (mag ik eerlijk zeggen)
Ik heb huidig bieders al gehad tot de 150...
Vandaar. alleen kan nu geen geld ontvangen
M.v.g.

Dit alles was NA dat het geld door zijn bankproblemen teruggestort werd. Dus de uitspraak dat 'als men paar dagen had gewacht zodat ik de kans kon krijgen om mn rekening weer draaient te krijgen was er geen probleem geweest, want die donderdag erna (nadat de review al stond) kon ik er gewoon weer op' slaat gewoon nergens op. Logischerwijs stond die review er toen op, je had de deal toen immers al afgebroken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
Beoordeling door The_Zohan, maandag 4 juni 2012
(tekst)

Verzonden op maandag 04 juni 2012 22:17

Nee, ik moet eerst even die rekening voor elkaar krijgen.

Zodra dat is geef ik je een seintje of bied hem opnieuw aan!

ik wil graag boter bij de vis, zoals altijd ervoor (heb wel eens wat verzonden zonder betaalt gekregen)

mijn excusus voor het ongemak

m.v.g.

-------------

Zo te zien is het zo dat alles tussen zondag en maandag is gebeurt.

Die zelfde dag dat ik problemen had, had je al een negatief review neergezet....

Wat moet ik dan? maar poes lief gaan doen en alsnog opsturen?
Als je een knal krijgt, ga je er niet meer op in... niet mijn manier van handelen.

Bij mij zit was mis, dat was ik gelijk aan het oplossen (just like the old times met servers etc..)

Geduld is dus dan ook een schone zaak.

En na het bericht over de twijfel meteen zeer vel (hebberig/gierig/te snel handelent) te reageren haak je liever af als dat je zon heel gezeur over je heen krijgt.... :|

Weinig zin daar in....

@ moderator, zolang de review van The_zohan blijft staan geef ik geen akkoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Nu verdraai je de situatie wel heel erg, je doet alsof jouw berichtje het laatste berichtje in de reeks was en dat ik vervolgens die review geef.

Wat er nog tussen zat:

Xanquezer
Verzonden op maandag 04 juni 2012 22:31
Nou, ik zit nu echter te twijfelen.... (mag ik eerlijk zeggen)
Ik heb huidig bieders al gehad tot de 150...
Vandaar. alleen kan nu geen geld ontvangen
M.v.g.

The_Zohan
Verzonden op maandag 04 juni 2012 22:33
ja maar wij hadden een deal, en doordat jouw rekening geblokkeerd is loop ik deze set mis? Dat vind ik niet echt netjes...

Xanquezer
Verzonden op maandag 04 juni 2012 22:35
Tja, daarvoor mij oprechte excusus!
Het is ook wel de vraag, wat zou jij doen? als je 65 euro meer kan verdienen
Heb hem immer gekocht voor 260 euro. daarop maak je 100 euro dan verlies. (na gebruik) wel anders als 165 euro verlies...
M.v.g.

Mijn review heb ik daarna geplaatst, je was redelijk duidelijk in het feit dat je niet meer terug ging komen op deze beslissing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Ik weet dat ik me hier niet mee mag bemoeien
doe dat dan ook niet!

[ Voor 69% gewijzigd door Microkid op 25-07-2012 23:43 ]

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
Mveijden, klopt.

wat hier staat is waarheid, scheelt, ben daarin een eerlijke tweaker en zou evt. Alle berichtjes posten (zonder gegevsn).

maar ff terug on topic.

@ the zohan, wordt een wellis nietes spelletje...
Ik haak geheel af.

voor jou een feit, voor mij een ''brainstorm'' als je niet zo was blijven bakkeleien had je nu dat setje al ruim n maand in huis gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Goed. Ik heb de DM wisseling tussen beide heren bekeken en kom tot de volgende conclusie:
- er was een wederzijdse afspraak over de prijs en het product, namelijk 150 euro
- er was ook een wijderzijdse afspraak over de betaling en opsturen
- the_zohan maakt het geld netjes over
- nu blijkt de rekening geblokkkerd
- the_Zohan doet zelfs nog pogingen om het geld op een andere manier bij Xanquezer te krijgen
- in de tussentijd krijgt Xanquezer een beter bod en veegt de afspraak met the_Zohan van tafel
- the_Zohan schrijft hier een review over

Zoals ik het nu zie staat the_Zohan helemaal in zijn recht. Er was immers een duidelijke, door beide partijen, bevestigde afspraak over prijs, betaling en levering. Zelfs het adres was al doorgegeven. Om dan de deal af te ketsen omdat er een beter bod komt is niet zo netjes.

Wat mij betreft blijft de review van the_Zohan staan en wordt de review van Xanquezer verwijderd.

[ Voor 5% gewijzigd door Microkid op 25-07-2012 23:53 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
Mmm... Regelement staat toch review heen, review terug?

En ik ga nog niet akkoord.

over een mededeling ga je toch niet bakkeleie?
als hij dat nou niet deed, was de deal gewoon doogegaan en niet in 1 dag besloten om een negatieve review te schrijven?

liever kwijt dan rijk.... Hierbij dus.

[ Voor 8% gewijzigd door Xanquezer op 26-07-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Dus als ik niet was gaan bakkeleien over het feit dat je de deal afblies, had ik de deal nu wel gehad?

De logica is ver te zoeken.

Ga eens bij jezelf na of je wel zo erg in je gelijk staat als je zelf denkt.
Een onpartijdig iemand heeft ernaar gekeken en kwam met die conclusie, einde discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
End of discussion.

done.

kom er wel overheen... Scheelt..
je blijft wel voor mij een afraaier...

@mod, slotje zonder resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Je mag zelf weten of je mij een afrader vind, ik zal er niet van wakker liggen en zal iig niet meer met jou handelen.

De foutieve review mag echter nog wel even verwijderd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
Ik lig er ook niet wakker, scheelt :P hehe..

liever kwijt als rijk he....

dus, beide reviews weg, of beide blijven.

verder ga ik er niet meer op in.

Een groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Goed. Dan blijven ze beide staan. Punt erachter.

[ Voor 31% gewijzigd door Microkid op 26-07-2012 23:18 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.