Goeienavond operators,
Ik heb ten onrechte een negatieve beoordeling in mijn V&A gehad.
De verkoper noemde een prijs, waar ik zelfs overheen ging(postzegels over voor de verzending van het pakket). Toen ik contact wilde over de betaling kon dit niet.
Mijn beoordeling:
http://tweakers.net/aanbod/rating/130331
Zijn reactie:
http://tweakers.net/aanbod/rating/130853
en per dm: Mij interesseert die beoordeling niet, maar misschien jou wel. Ik heb dan ook jouw een beoordeling gegeven en zoals verwacht zeer slecht.
Mijn dm aan hem:
Goeienavond Squ1zzy,
Je beoordeling is niet terecht:
Voldoet aan beschrijving: Score: 1 , kan niet, ik ben de koper, niet de verkoper, zo denken mensen ten onrechte dat ik slechte dingen lever,
Aflevering: Score: 1, kan ook niet, jij ben de verkoper ik niet, zo denken mensen ten onrechte dat ik mijn verkopen niet lever.
De score van 1 voor communicatie is ook ten onrechte.
Squ1zZy:Hij heeft vage dingen zoals geld en postzegels sturen.....
Dat is voor de verzendkosten, ik heb die postzegels nog liggen en wil ze gebruiken.
Squ1zZy:Sechte communicatie, niet duidelijk en zeker geen zaken mee te doen.....
Niet waar, ik ben duidelijk, geef antwoord op vragen, en blijf communiceren.
Squ1zZy:Ik wilde 2 boeken versturen voor 10 euro incl. verzenkosten
Dat snap ik niet, in mijn dm staat: 10 euro plus verzendkosten in de vorm van postzegels die ik nog heb, in je dm is 15 euro inclusief verzendkosten goed.
Squ1zZy: " Als je me een goede beoordeling wilt geven en 15 euro wilt storten dan stuur ik je de boeken wel. ........ Maar 15 euro is incl verzendkosten
"
"Als bladeren goed gaat zonder de pagina's kapot te maken, stuur ik 10 euro, en postzegels die ik nog heb liggen voor het pakje. Kun je het volgende week vrijdag versturen? Kan ik voor de betaling nog even bellen? Gewoon nummer mogelijk ipv mobiel?"
En in een latere dm:
"Je ontvangt:
10 euro,
postzegels voor het pakket,
adres-plakband-klaar"
Je zou er dus meer aan over houden, omdat versturen bijna 7 euro is.
Squ1zZy: maar ik moest hem bellen vanaf en vast nummer ....
Ik wilde zelf bellen. Vanwege de kosten bel ik liever een gewoon nummer dan een duurder mobiel nummer.
Toen dat niet kon bood ik aan dan een mobiel te bellen. Ik gaf je mijn nummer voor de mogelijkheid om mij eventueel te bellen.
Ik verzoek je om deze feedback weg te(laten) halen.
Dit verzoek is conform de regels, en doe ik graag zonder er een topic van te maken.
How to - V&A feedback laten aanpassen How to - V&A feedback laten aanpassen
Met de oplossing die je hier had:
[V&A] Wijziging User Review - [Squ1zZy] [rrozijn] \[V&A] Wijziging User Review - [Squ1zZy] [rrozijn]
het weghalen van je negatieve beoordeling, stel ik voor om hetzelfde bij mij te laten doen, en mijn oordeel van 1 naar 2 sterren te laten zetten omdat je wel reageerde.
Groeten,
Marc.
De reactie:
Marc,
Je hebt goede punten, maar je geeft mij ook een slechte beoordeling. Wat denk je zelf? Dan krijg je er ook 1 terug.
Ik ga niets verzoeken om aan te passen. Maak maar een topic aan. Zonder mijn toestemming gaat die niet worden verwijderd. Dat is juist de bedoeling van de beoordelingen. Dat ik mijn mening kan geven....
Bij deze het verzoek om de beoordeling van Squ1zZy weg te halen.
Ik hou me aan mijn afspraken. In mijn beoordelingen staat nu wat niet waar is.
Groeten,
Marc050.
edit: typo, links
Ik heb ten onrechte een negatieve beoordeling in mijn V&A gehad.
De verkoper noemde een prijs, waar ik zelfs overheen ging(postzegels over voor de verzending van het pakket). Toen ik contact wilde over de betaling kon dit niet.
Mijn beoordeling:
http://tweakers.net/aanbod/rating/130331
Zijn reactie:
http://tweakers.net/aanbod/rating/130853
en per dm: Mij interesseert die beoordeling niet, maar misschien jou wel. Ik heb dan ook jouw een beoordeling gegeven en zoals verwacht zeer slecht.
Mijn dm aan hem:
Goeienavond Squ1zzy,
Je beoordeling is niet terecht:
Voldoet aan beschrijving: Score: 1 , kan niet, ik ben de koper, niet de verkoper, zo denken mensen ten onrechte dat ik slechte dingen lever,
Aflevering: Score: 1, kan ook niet, jij ben de verkoper ik niet, zo denken mensen ten onrechte dat ik mijn verkopen niet lever.
De score van 1 voor communicatie is ook ten onrechte.
Squ1zZy:Hij heeft vage dingen zoals geld en postzegels sturen.....
Dat is voor de verzendkosten, ik heb die postzegels nog liggen en wil ze gebruiken.
Squ1zZy:Sechte communicatie, niet duidelijk en zeker geen zaken mee te doen.....
Niet waar, ik ben duidelijk, geef antwoord op vragen, en blijf communiceren.
Squ1zZy:Ik wilde 2 boeken versturen voor 10 euro incl. verzenkosten
Dat snap ik niet, in mijn dm staat: 10 euro plus verzendkosten in de vorm van postzegels die ik nog heb, in je dm is 15 euro inclusief verzendkosten goed.
Squ1zZy: " Als je me een goede beoordeling wilt geven en 15 euro wilt storten dan stuur ik je de boeken wel. ........ Maar 15 euro is incl verzendkosten
"Als bladeren goed gaat zonder de pagina's kapot te maken, stuur ik 10 euro, en postzegels die ik nog heb liggen voor het pakje. Kun je het volgende week vrijdag versturen? Kan ik voor de betaling nog even bellen? Gewoon nummer mogelijk ipv mobiel?"
En in een latere dm:
"Je ontvangt:
10 euro,
postzegels voor het pakket,
adres-plakband-klaar"
Je zou er dus meer aan over houden, omdat versturen bijna 7 euro is.
Squ1zZy: maar ik moest hem bellen vanaf en vast nummer ....
Ik wilde zelf bellen. Vanwege de kosten bel ik liever een gewoon nummer dan een duurder mobiel nummer.
Toen dat niet kon bood ik aan dan een mobiel te bellen. Ik gaf je mijn nummer voor de mogelijkheid om mij eventueel te bellen.
Ik verzoek je om deze feedback weg te(laten) halen.
Dit verzoek is conform de regels, en doe ik graag zonder er een topic van te maken.
How to - V&A feedback laten aanpassen How to - V&A feedback laten aanpassen
Met de oplossing die je hier had:
[V&A] Wijziging User Review - [Squ1zZy] [rrozijn] \[V&A] Wijziging User Review - [Squ1zZy] [rrozijn]
het weghalen van je negatieve beoordeling, stel ik voor om hetzelfde bij mij te laten doen, en mijn oordeel van 1 naar 2 sterren te laten zetten omdat je wel reageerde.
Groeten,
Marc.
De reactie:
Marc,
Je hebt goede punten, maar je geeft mij ook een slechte beoordeling. Wat denk je zelf? Dan krijg je er ook 1 terug.
Ik ga niets verzoeken om aan te passen. Maak maar een topic aan. Zonder mijn toestemming gaat die niet worden verwijderd. Dat is juist de bedoeling van de beoordelingen. Dat ik mijn mening kan geven....
Bij deze het verzoek om de beoordeling van Squ1zZy weg te halen.
Ik hou me aan mijn afspraken. In mijn beoordelingen staat nu wat niet waar is.
Groeten,
Marc050.
edit: typo, links