Wijziging User Review - [Marc050] [Squ1zZy]

Pagina: 1
Acties:
  • 512 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc050
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Goeienavond operators,

Ik heb ten onrechte een negatieve beoordeling in mijn V&A gehad.

De verkoper noemde een prijs, waar ik zelfs overheen ging(postzegels over voor de verzending van het pakket). Toen ik contact wilde over de betaling kon dit niet.

Mijn beoordeling:

http://tweakers.net/aanbod/rating/130331

Zijn reactie:

http://tweakers.net/aanbod/rating/130853

en per dm: Mij interesseert die beoordeling niet, maar misschien jou wel. Ik heb dan ook jouw een beoordeling gegeven en zoals verwacht zeer slecht.

Mijn dm aan hem:

Goeienavond Squ1zzy,

Je beoordeling is niet terecht:

Voldoet aan beschrijving: Score: 1 , kan niet, ik ben de koper, niet de verkoper, zo denken mensen ten onrechte dat ik slechte dingen lever,

Aflevering: Score: 1, kan ook niet, jij ben de verkoper ik niet, zo denken mensen ten onrechte dat ik mijn verkopen niet lever.

De score van 1 voor communicatie is ook ten onrechte.

Squ1zZy:Hij heeft vage dingen zoals geld en postzegels sturen.....

Dat is voor de verzendkosten, ik heb die postzegels nog liggen en wil ze gebruiken.

Squ1zZy:Sechte communicatie, niet duidelijk en zeker geen zaken mee te doen.....

Niet waar, ik ben duidelijk, geef antwoord op vragen, en blijf communiceren.

Squ1zZy:Ik wilde 2 boeken versturen voor 10 euro incl. verzenkosten

Dat snap ik niet, in mijn dm staat: 10 euro plus verzendkosten in de vorm van postzegels die ik nog heb, in je dm is 15 euro inclusief verzendkosten goed.

Squ1zZy: " Als je me een goede beoordeling wilt geven en 15 euro wilt storten dan stuur ik je de boeken wel. ........ Maar 15 euro is incl verzendkosten :) "

"Als bladeren goed gaat zonder de pagina's kapot te maken, stuur ik 10 euro, en postzegels die ik nog heb liggen voor het pakje. Kun je het volgende week vrijdag versturen? Kan ik voor de betaling nog even bellen? Gewoon nummer mogelijk ipv mobiel?"

En in een latere dm:

"Je ontvangt:
10 euro,
postzegels voor het pakket,
adres-plakband-klaar"

Je zou er dus meer aan over houden, omdat versturen bijna 7 euro is.

Squ1zZy: maar ik moest hem bellen vanaf en vast nummer ....

Ik wilde zelf bellen. Vanwege de kosten bel ik liever een gewoon nummer dan een duurder mobiel nummer.
Toen dat niet kon bood ik aan dan een mobiel te bellen. Ik gaf je mijn nummer voor de mogelijkheid om mij eventueel te bellen.

Ik verzoek je om deze feedback weg te(laten) halen.

Dit verzoek is conform de regels, en doe ik graag zonder er een topic van te maken.

How to - V&A feedback laten aanpassen How to - V&A feedback laten aanpassen

Met de oplossing die je hier had:

[V&A] Wijziging User Review - [Squ1zZy] [rrozijn] \[V&A] Wijziging User Review - [Squ1zZy] [rrozijn]

het weghalen van je negatieve beoordeling, stel ik voor om hetzelfde bij mij te laten doen, en mijn oordeel van 1 naar 2 sterren te laten zetten omdat je wel reageerde.

Groeten,

Marc.

De reactie:

Marc,

Je hebt goede punten, maar je geeft mij ook een slechte beoordeling. Wat denk je zelf? Dan krijg je er ook 1 terug.

Ik ga niets verzoeken om aan te passen. Maak maar een topic aan. Zonder mijn toestemming gaat die niet worden verwijderd. Dat is juist de bedoeling van de beoordelingen. Dat ik mijn mening kan geven....

Bij deze het verzoek om de beoordeling van Squ1zZy weg te halen.

Ik hou me aan mijn afspraken. In mijn beoordelingen staat nu wat niet waar is.

Groeten,

Marc050.

edit: typo, links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Linksom, rechtsom, er zijn geen zaken te doen en je communicatie is zeer slecht. Dit is mijn mening en daar heb je het mee te doen. Het is aan een ander om dit te beoordelen wanneer iemand met jouw zaken wil doen. Ik hoop voor diegene dat dat wel beter gaat want de communicatie die ik van jouw gewend ben laat wat te wensen over.

Dit terwijl ik je 2 ICND boeken wilde verkopen voor 10 euro. Ik wilde je matsen en dan doe je zo, Mijn beoordeling staat en ik verzoek een admin om deze niet te verwijderen. Dit is mijn beoordeling voor deze transactie en daar is het voor bedoeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc050
  • Niet online
Sorry, maar je reageerde niet meer op mijn dm's, en toen waren ze(oude druk) opeens verkocht.
Laat een van de moderators maar naar de dm's kijken, dan zien ze dat mijn communicatie niet is zoals je aangeeft.

Ik verzoek de moderators om deze onterechte beoordeling weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Hoe kom je op een onterechte beoordeling? Het is mijn beoordeling over een transactie die we geprobeerd hebben van mij over jou. Omdat die negatief is? Dat heb ik ook ervaren, dus de beoordeling is mijn idee terecht. Ik wil de beoordeling dan ook gewoon laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc050
  • Niet online
In je beoordeling staan dingen die niet waar zijn. Zie mijn 'overzicht dm' hierboven.
Voldoet aan beschrijving en aflevering is niet van toepassing.
Communicatie: ik ben heel duidelijk, en je bent duidelijk akkoord gegaan. Het ging alleen nog om de afhandeling van de betaling. Ik blijf bij het voorstel om van mijn gegeven 1 ster 2 sterren te maken.
De tekst is gewoon waar:
Ik zou deze boeken overnemen, de prijs was akkoord maar toen ik wilde bellen over mijn vooruitbetaling kreeg ik een afwijzende reactie. Later staat de advertentie op verkocht, zonder uitleg. Paar dm's, geen reactie.

Dat je een verhitte reactie plaatst:
Dan krijg je er ook 1 terug.
en:
Maak maar een topic aan. Zonder mijn toestemming gaat die niet worden verwijderd.

Door deze werkwijze van tweakers zal onredelijke negatieve feedback altijd blijven (be)staan. Lijkt mij niet eerlijk.

Edit: het is een fout in het systeem dat een verkoper een beoordeling kan geven over aflevering en voldoet aan beschrijving. De koper daarop beoordelen is toch niet nodig.

[ Voor 9% gewijzigd door Marc050 op 25-09-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Jij geeft ook 1 ster en dat vond ik ook niet terecht. Zo werkt het nou eenmaal. Ik ben er klaar mee. Mijn beoordeling is terecht en die verzoek ik ook om te laten staan. De jouwe hoeft van mij ook niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc050
  • Niet online
Ik wil er nog 2 sterren van maken. Je hebt me de boeken niet verkocht ondanks de afspraak. Je beoordeling is niet terecht.

• Squ1zZy
  • Niet online
Marc050: Het is niet de eerste keer dat jij een discussie hebt met een mede tweaker om een beoordeling.

Source: Negatieve feedback plaatsen, ook ontvangen?

Ik krijg meerdere DM's van tweakers met links over jou en die achter mij staan. Het is jammer dat je zoveel tijd steekt in de beoordelingen. Jij zette tenslotte een slechte beoordeling terwijl ik de moeilijkste niet ben.

Ik heb zelfs gratis consoles wegegeven aan tweakers om te kunnen helpen. Ik wilde jou ook matsen door ICND1 en ICND2 boeken te verkopen voor 15 euro incl. verzendkosten en nog doe je zo moelijk.

Ik wilde jou graag helpen met de boeken en ik wilde ze inderdaad aan jou verkopen. Echter toen kwam je met "vage" dingen zoals bellen naar een vast nummer en postzegels opsturen. Als je nou 15 euro had overgemaakt had je nu 2 ICND boeken gehad...

Gezien je verleden zou ik even nadenken aan wie het precies ligt.

Ik wil de beoordeling dan ook gewoon laten staan. Mensen moeten kunnen zien dat transacties niet goed gaan bij jou gezien je er al meerdere hebt laten verwijderen.

• Marc050
  • Niet online
Mensen moeten kunnen zien dat transacties niet goed gaan bij jou gezien je er al meerdere hebt laten verwijderen.
Kun je dit toelichten?

[ Voor 5% gewijzigd door Marc050 op 26-09-2012 13:24 ]

• Squ1zZy
  • Niet online
Nee man. Ben echt teveel tijd kwijt aan deze onzin. Ik heb echt wel wat beters te doen. Ik ben er klaar mee. Beoordeling blijft staan .

• Marc050
  • Niet online
Mensen moeten kunnen zien dat transacties niet goed gaan bij jou gezien je er al meerdere hebt laten verwijderen.
Wat duidelijker: kun je dat bewijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb de DM wisseling bekeken. Er is hier een duidelijk wederzijds akkoord over de prijs en betaling van het product. Het is dan ook niet netjes van de verkoper (Squ1zzy) om ineens niet meer te reageren. Zijn review zie ik dan ook als een wraak review en wordt bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.