"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Heheheh ze zijn er weerOp donderdag 31 mei 2001 23:38 schreef Exirion het volgende:
Er was hier een topic over, maar die is helaas net als vele andere verloren gegaan.
Omdat veel mensen bij een eindeloos gestelde vraag UTFS gaan brullen schijnen er nogal wat newbies met een trauma op GoT rond te lopen. Daarom heb ik deze vriendelijke smiley gemaakt:
[afbeelding]
En dan ook maar hetzelfde voor iemand die de FAQ blijkbaar niet gelezen heeft:
[afbeelding]
Tenslotte heb je dan nog mensen die zo vreselijk lui zijn dat ze overduidelijk de fucking manual niet hebben gelezen:
[afbeelding]
En als een topic ECHT niet kan (ok, geen smiley):
[afbeelding]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Ja en erg handig!Op donderdag 31 mei 2001 23:43 schreef Hans het volgende:
Ik vind ze erg grappig
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
't is alleen wel een beetje bot om alleen zo'n smilie te doen.
Alleen in de ergste gevallen....
Vraag een modje deze in de faq te pleuren
Tis vh goeie doel. (hoewel er nu eerst weer wat aangevuldt moet worden in de db)
/utfs
/rtff
/rtfm
/slotje
o.i.d.?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Sommige mensen gaan RARE dingen doen als ze niet kunnen GoTTeNEcht prachtig! Hoe kom je erop!
Maar ik vind ze wel leuk, ze moeten alleen wel hidden zijn [dus niet onder dit reply venstertje] want straxjes gaan de newbies het zelfd gebruiken of worden ze nutteloos gebruikt....
Zoals: waar kan ik dit kluisjeslot kopen..
Inderdaad... Slotje vragen hoort niet (is niet liev), dat klikken doe je maar in SU natuurlijkOp vrijdag 01 juni 2001 07:25 schreef Blue-eagle het volgende:
Ad/mod-jes zullen niet blij zijn met /slotje... maar ik ben geen mod/ad-je dus doen!!
Sommige topics zijn zo lam en onzinnig dat iedereen het er over eens is dat ie op slot moet. Nu even geen heilig boontje spelenOp vrijdag 01 juni 2001 09:51 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Inderdaad... Slotje vragen hoort niet (is niet liev), dat klikken doe je maar in SU natuurlijk
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
en het slotje... tja hij is wel gaaf maar.... om hem dan straks gelijk 4 keer onder elkaar te zien in een fout topic????
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Oh, je hebt ook wel gelijk hoor, maar soms wordt er wel _heel_ snel om een slotje gezeurd... In plaats van zo'n irri smiley in de thread, kan dat dus ook in SUOp vrijdag 01 juni 2001 10:08 schreef Exirion het volgende:
[..]
Sommige topics zijn zo lam en onzinnig dat iedereen het er over eens is dat ie op slot moet. Nu even geen heilig boontje spelen
Dat laatste doe ik dan ook meestal, maar als een topic echt zo slap en overbodig is dan verdient ie wel een zichtbaar slotjeOp vrijdag 01 juni 2001 10:29 schreef Grrrrrene het volgende:
In plaats van zo'n irri smiley in de thread, kan dat dus ook in SU
AgreedOp vrijdag 01 juni 2001 10:31 schreef Exirion het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik dan ook meestal, maar als een topic echt zo slap en overbodig is dan verdient ie wel een zichtbaar slotje
Is 25 keer UTFS brullen beter dan? Of allemaal mensen die met hun kop tegen de muur gaan staan bonken?Op vrijdag 01 juni 2001 10:37 schreef IceStorm het volgende:
Dan krijg je dus topics waarin 25 man het nodig vindt die smilies te gebruiken. Handig![]()
Aannames zijn fataal.
Het is alleen jammer dat die FAQ dan altijd verwijst naar de algemene FAQ van GoT, terwijl het zinvoller is als er naar de FAQ van het betreffende forum wordt verwezen. Het zou handig zijn als daar een aparte button voor wordt gemaakt.Op vrijdag 01 juni 2001 12:02 schreef GaMeOvEr het volgende:
Dan is het helemaal handig als die icoontjes clickable zijn. (Search en FAQ)
Topix voorziet hier blijkbaar niet in, want nu is het zo dat FAQs gewone topics zijn die altijd bovenaan de lijst staan omdat ze een datum in de toekomst hebben. Een beetje krom eigenlijk.
Verwijderd
Bv. meerdere vragen achtermekaar.
Verwijzing naar faq.
Nog een laatste vraag
verwijzing faq
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
man rtfm
onder linux in de FAQ te zetten, weten de mensen die vanwege RTFM opmerkingen naar de FAQ werden verwezen ook waarom....
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
damn op zulke momenten baal ik dat ze de boel ook niet gaan terugzetten.
in de algemene faq staan weer links naar de topic index met de naam van de fora, waarin dus weer meteen naar de faq van het betreffende forum geclickt kan worden... Een link naar de forum-faq is dus zo gevonden (zelfs vanuit de algemene FAQ)...Op vrijdag 01 juni 2001 12:04 schreef Exirion het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat die FAQ dan altijd verwijst naar de algemene FAQ van GoT, terwijl het zinvoller is als er naar de FAQ van het betreffende forum wordt verwezen. Het zou handig zijn als daar een aparte button voor wordt gemaakt.
Is krom, maar dus wel te negeren/omheen te werken.Topix voorziet hier blijkbaar niet in, want nu is het zo dat FAQs gewone topics zijn die altijd bovenaan de lijst staan omdat ze een datum in de toekomst hebben. Een beetje krom eigenlijk.
[img]'http://tweakers.net/ext/i/993091171.gif'[/img]
[img]'http://tweakers.net/ext/i/992343441.gif'[/img]
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Aannames zijn fataal.
In plaats van deze:Op dinsdag 26 juni 2001 19:22 schreef hdd het volgende:
LOL
Die moeten erin!!!!
Fun while it lasted: World Community Grid!
Op dinsdag 26 juni 2001 21:33 schreef scorpionv het volgende:
Je hebt toch ook van die engel en duivel smilies? Die zijn ook cool, ik kan ze alleen niet maken
Deze ??
Nee, een knalrood duiveltje met een vork, en een engeltje met een kringetje boven het hoofd.Op dinsdag 26 juni 2001 22:02 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
![]()
Deze ??
Op dinsdag 26 juni 2001 22:10 schreef scorpionv het volgende:
Nee, een knalrood duiveltje met een vork, en een engeltje met een kringetje boven het hoofd.
Invoegen die smilies!!!
:f = faq
:m = manual
:x = Slot
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
:search:Op donderdag 28 juni 2001 14:53 schreef Copyman het volgende:
= search
:f = faq
:m = manual
:x = Slot
:gotfaq:
:rtfm:
:grootslot:
lijkt me handiger
Waar kan ik overigens die undocumented smileys vinden?
(
|_____vakje______|
in de faqOp donderdag 28 juni 2001 22:46 schreef CyberSnooP het volgende:
[..]
:search:
:gotfaq:
:rtfm:
:grootslot:
lijkt me handiger
Waar kan ik overigens die undocumented smileys vinden?
(![]()
enzo)
Die staan d'r gewoon in hoor(als je tenminsteOp donderdag 28 juni 2001 22:53 schreef saviour het volgende:
[..]
[..]
ik weet niet door wie deze gemaakt is (iig van DFF af gehaald) maar ik vind hem gaaf
en ben dus gaan zoeken
op internet naar coole
smilies.Er staan best wel geinige
tussen.Heheh, wat dacht je van deze:

Dit is zeker de GoT crew

Deze is ook wel wreed:
.Eentje voor als je jarig bent:
en een feestje houdt: 
Maar goed, ik heb genoeg gelachen
.Kijk trouwens even op www.mysmilies.com en www.plauder-smilies.de, echt lachen
Mzzl!
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
LOL! Die post ben ik overigens al eens tegengekomen....Op woensdag 18 juli 2001 19:42 schreef The_Surfer het volgende:
Ik vond dit wel een goed idee [afbeelding] en ben dus gaan zoeken [afbeelding] op internet naar coole [afbeelding] smilies.
Er staan best wel geinige [afbeelding] tussen.
Heheh, wat dacht je van deze: [afbeelding]
Dit is zeker de GoT crew [afbeelding]
Deze is ook wel wreed: [afbeelding].
Eentje voor als je jarig bent: [afbeelding] en een feestje houdt: [afbeelding]
Maar goed, ik heb genoeg gelachen[afbeelding].
Kijk trouwens even op www.mysmilies.com en www.plauder-smilies.de, echt lachen
Mzzl! [afbeelding]
Kan een admin niet die border op 0 zetten?
Dit is rete iritant
Als dit al irritant isOp zaterdag 21 juli 2001 20:14 schreef hdd het volgende:
Dit is rete iritant
| I've got permission to color outside the lines |
Je zou toch moe worden van al die smilies.
PSN-id: Chrasher
Er komt een cola blikje uit z'n mond?Op zaterdag 21 juli 2001 22:49 schreef Chrasher het volgende:
[afbeelding] Je zou toch moe worden van al die smilies.
[al eens gezegd mode]door vriend van mij (Midas) ooit eens gemaakt voor ons forum en door mij ooit eens hier gepost[/mode]Op woensdag 18 juli 2001 17:09 schreef [KGB]Beria het volgende:
deze moet er ook standaard in:
[afbeelding]
ik weet niet door wie deze gemaakt is (iig van DFF af gehaald) maar ik vind hem gaaf
Het valt me namelijk op dat mensen de smilies vaak los gebruiken. Dat vind ik persoonlijk net zo lame als een post waar echt alleen maar "RTFM" oid. in staat.
Een voorbeeldje van hoe het ook kan, deze komt uit NT:
Daar leg je uit dát het fout is gegaan en ontneem je iemand gelijk de mogelijkheid te zeggen dat 'ie de search al gebruikt heeft, maar dat 'ie niets gevonden heeft.
Als je eventjes de moeite had genomen te zoeken had je deze topic gevonden:
[topic=178803]
Ik heb trouwens ook nog wel een uitgebreider voorbeeld waarin ze alledrie zitten, maar die zal ik jullie besparen
Als je em toch wil zien moet je maar ff hier klikken (helemaal onderaan).
Verwijderd
Verwijderd
en die engel is ook toph, kan hem alleen ff niet vinden
Deze is ook wel lachen om op een of andere manier te 'converteren'
Verwijderd
dank u voor deze GEWELDIGE bijdrage.Op zondag 26 augustus 2001 14:07 schreef jasperonline het volgende:
[afbeelding]
Wat zit jij nou nutteloos zuur te doen ?Op zondag 26 augustus 2001 14:10 schreef Courage het volgende:
[..]
dank u voor deze GEWELDIGE bijdrage.
btw waarom nog meer topic omhoog kicken als je het er niet mee eens bent ? [topic=213640/1/999] Eerst flamen in dit topic en een minuut later naar SU toe rennen om de boel te sluiten.
Flauw hoor......
(hoe krijg ik zoveel mogelijk overbodige woorden in 1 zin
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Dit topic is gesloten.
![]()