Op maandag 09 juli 2001 03:35 schreef Guider het volgende:
ik krijg het niet aan de gang
wie kan me helpen
Hmm, heb je de FAQ wel eens gelezen?
Vragen waaruit duidelijk blijkt dat je er niet echt je best voor hebt gedaan. Het is niet de bedoeling om zelf achterover te gaan zitten terwijl de rest het voor je oplost. Jij hebt het probleem, dus toon ook eigen initiatief, en probeer eerst dingen zelf, en ga niet gelijk nieuwe threads maken als je er na 3 klikjes niet uitkomt.
Je vertelt er bovendien ook niet bij wát je al gedaan hebt, waar je bent vastgelopen, etc, etc, etc.
Ik stel het volgende stappenplan voor, in jouw geval:

Read the f*cking manual. Die van winroute wel te verstaan. Bij winroute zit een prachtige handleiding die je in vele soorten en maten vanaf de
homepage kan downloaden. Kom je er met behulp van die handleiding niet uit?

Gebruik eens de
search van GoT, misschien kom je een topic tegen waarin precies staat wat de oplossing is voor jouw probleem, of iets wat er op lijkt, en kom je daarmee nét een stapje verder. Mocht dat niet het geval zijn:

Lees dan voor je nog een vraag post éérst even de
NT FAQ even door, wát is er relevant voor de vraag en wat niet. Post hier dan wát je gedaan hebt in je poging om een goed draaiende gedeelde internetverbinding te krijgen en wat er wel en niet lukt. En vooral: of alle lieve NT-Gottertjes
alsjeblieft zo vriendelijk zouden willen zijn om je te helpen
Succes