Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat][fp/got] Bookmarks/MyReact/Active topics als standaard

Pagina: 1
Acties:

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-11 23:08
Ik gebruikte MyReact eigenlijk altijd als beginpunt op het forum. Dat is met de nieuwe lay-out nu twee muisklikken en in de vorige lay-out slechts een hover en een muisklik.

Het zou fijn zijn als je kunt instellen dat het de link 'Forum' in het menu in te stellen is, zodat deze naar je favoriete onderdeel gaat: Forumlijst, Active Topics, Bookmarks of MyReact.

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 14:01

beany

Meeheheheheh

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• StephanVierkant
De insteek van dat topic is (was?) iets anders. Ik wil ook vanuit andere onderdelen (FP/PW) direct naar MyReact kunnen. De opmerking van zwippie in "\[forum/feat] Missende link naar Active topics" is inderdaad de suggestie die ik wilde voorstellen.

Zelfde probleem, ook iets andere oplossing: [Feat] [GoT] Myreact toevoegen

[ Voor 15% gewijzigd door StephanVierkant op 18-10-2012 21:35 ]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-11 11:18

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De link onder hoofdbestemmingen in de navigatie instelbaar maken vind ik geen bespreekbare optie. Eerlijkgezegd vind ik het verschil tussen een hover + muisklik en twee muiskliks ook niet zo dramatisch.

Je kunt natuurlijk ook een bookmark instellen naar MyReact of direct naar gathering.tweakers.net gaan zodat je maar één muisklik verwijderd bent van MyReact.

• StephanVierkant
Het verschil tussen een hover en een klik is niet zo groot, het verschil is een extra pagina laden. Dat is bij tragere internetverbindingen en/of als je het vaak doet, wel vervelend.

Een bookmark instellen heb ik nu gedaan, maar het blijft symptoombestrijding. Nu moet ik voor alle apparaten (tablet, pc, etc.) die bladwijzers instellen en als ik even op een andere pc inlog heeft dat natuurlijk ook geen effect. Eerst naar gathering.tweakers.net gaan is niet echt een optie, omdat ik altijd eerst op de homepage kijk en dan naar MyReact wil.

Waarom is een aanpasbare Forum-knop geen optie, zoals bijvoorbeeld Fok! heeft?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

^^^ eens met bovenstaande. Waarom is dat geen bespreekbare optie?

Optioneel maken anders? Dan kun je het default uitlaten voor nieuwe users, zoals je dat graag zou zien, en de 'pro' users stellen het lekker in zodat ze er gemak van hebben zonder dat ze iemand tot last zijn. (al zal het wel meer werk zijn om er een preference van te maken dan de link er standaard in keilen...)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik vraag me eigenlijk af of dit dus ook uit die gebruikerstests naar voren gekomen is? :) Is het echt zo dat vrijwel iedereen het forum bezoekt via de forum index? Ik kan me dat bijna niet voorstellen namelijk; die pagina is zo verschrikkelijk lang. Je ziet ook niet wat er momenteel speelt, je ziet alleen maar een statische indeling. Misschien dat het werkt voor gebruikers die zich echt maar in één subforum vertonen.

Browsen via de AT, PH, Bookmarks en vooral Myreact; daar zit meer logica in. De index als startpunt gebruiken heb ik uit gebruikersoogpunt nooit begrepen. Nog even afgezien van het feit dat de gekleurde categorieën verdwenen zijn, dus je ook niet even snel kan scrollen om naar je favo hoofdgroep te gaan; je moet nu echt lezen.

Ik ben het daarnaast eens met Stephan4kant, er zit m.i. best wel een verschil tussen een hover+click en twee clicks. Met name op tragere verbindingen of belangrijker nog, smartphones. Nu moet ik inzoomen en daarna Forum aantikken. De pagina laadt, daarna moet ik opnieuw inzoomen en Myreact aantikken. Dan ben ik pas op mijn bestemming. Hoewel deze layout mobiel werken eenvoudiger moet maken (en ook daadwerkelijk doet), was bovenstaande toch beter uit te voeren in de oude layout :)

Overigens heb ik er vooral op mijn smartphone last van, voor de rest gebruik ik toch al bookmarks. En als de accesskeys ook op de frontpage gaan werken, zou ik die gebruiken om bij de Myreact te komen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:57

Superkiwi

Hoi doei

Met de topicstarter ben ik het wel eens.
Ik heb zitten zoeken naar de "myreact" knop, zoals die in tweakers6 nog heel mooi bovenaan de pagina aanwezig was.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 13:03
Ik vraag me af waarom de myreact knop niet in het menu van de gebruikersknop is geplaatst (onder Mijn profiel bijvoorbeeld), dat lijkt me er toch een logische plek voor.

EDIT: "Je kunt een bladwijzer aanmaken" is natuurlijk niet echt een oplossing, met die redenatie kun je het hele menu wel gaan afschaffen.

Even terzijde, waarom reageert die knop niet ook op :hover? Zou voor PC gebruikers toch net iets gebruiksvriendelijker zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Ook al Bezet op 19-10-2012 12:13 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ook al Bezet schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:10:

Even terzijde, waarom reageert die knop niet ook op :hover? Zou voor PC gebruikers toch net iets gebruiksvriendelijker zijn.
Welke knop? Als je het hebt over het "menu" boven de forumindex, liever niet :X :X :X

Het maakt je UI inconsistent over verschillende endpoints en ik wil niet (zoals dat nu al te vaak gebeurt bij CSS menus) dat ik niet goed kan bepalen wat het hover-gebied voor een bepaald menu element is :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 13:03
BtM909 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:15:
[...]

Welke knop? Als je het hebt over het "menu" boven de forumindex, liever niet :X :X :X
De knop waar je profielinformatie, uitlogknop etc. onder staat. Rechts van je avatar in de menubalk.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
kunnen jullie het niet per gebruiker instelbaar maken welk default tabblad hij wil zien?
Dus als je myreact selecteert is dat je default tabblad en anders is het het forum.

Bovendien de myreact pagina is raar opgezet vind ik, bijna een halve pagina met je eigen profiel, het zou handiger zijn dit om te draaien, dus eerst forum topics en daarna je eigen notitie zooi (iets wat volgens mij amper gebruikt wordt)

Burp

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ik deel de wens om myreact wat makkelijker toegankelijk te maken.
hier heb ik een idee om het te verbeteren: sub menu's optioneel sticky maken

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wii4all schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:48:
Bovendien de myreact pagina is raar opgezet vind ik, bijna een halve pagina met je eigen profiel, het zou handiger zijn dit om te draaien, dus eerst forum topics en daarna je eigen notitie zooi (iets wat volgens mij amper gebruikt wordt)
Volgens mij was de MyReact nog aan een echte overhaul onderhevig... Er is inmiddels al eea veranderd :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1