Ik merk dat de Myreact knop eigenlijk weg is, je moet via je profiel terwijl je vroeger gewoon vanuit elk topic nara MyReact kon, is dit op een manier terug te krijgen?
Zou inderdaad mooi zijn... Desnoods als dropdown van de knop "forum".
Het is niet weg, je ziet het alleen vanaf een paar bepaalde pagina's ([Feat] Tabbladen forum over gehele forum tonen).
The devil is in the details.
Vond het in de oude situatie sjieker...
Jouw voorstel kost nog steeds flink wat meer ruimte bovenin Hahn
Jouw voorstel kost nog steeds flink wat meer ruimte bovenin Hahn
Al maken ze de zoekbalk wat minder groot, dan past die prima naast de Faq-tab en kost het helemaal niks extra.
The devil is in the details.
90710
Dan kan je niet vanaf de FP naar de MyReact. Dropdown op forum of in de Gebruiker dropdown (dan MyReact daar toevoegen) lost dat probleem op.Hahn schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:01:
Het is niet weg, je ziet het alleen vanaf een paar bepaalde pagina's ([Feat] Tabbladen forum over gehele forum tonen).
Misschien is het een idee dat je bakje met snelkoppelingen kan maken.
Bijvoorbeeld onder de zoekbalk, of in de tracker.
Kun je gewoon links neer zetten naar dingen als MyReact, je favoriete forum categorie of DM overzicht.
Kun je gewoon links neer zetten naar dingen als MyReact, je favoriete forum categorie of DM overzicht.
MyReact was inderdaad ook mijn startpunt op het Forum... Je reacties, bookmarks en active topics in een scherm.... en in een klik op ieder moment / elke locatie
De MyReact is ook mijn startpunt. De URL zit bij mij gewoon in m'n bookmark bar van Chrome. No biggy.
90710
En dat dan per locatie / browser / mobiel?brambo123 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:23:
Misschien is het een idee dat je bakje met snelkoppelingen kan maken.
Handig. Nee, deze moet gewoon weer toegankelijk gemaakt worden.
Voor mn desktop heb ik het al opgelost met een Opera userjs. Maar dat is natuurlijk niet de manier.
Ook ik mis een snel knopje naar MyReact.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Pagina: 1