Het lijkt er anders aardig in de buurt te komen. Opiniestuk van mij over de nieuwe layout hier, en dat is niet positief:
Cheetah in 'reviews: Tweakers 7: wat is nieuw?'
Dit is een
opiniestuk, dus in de praktijk altijd downvotes van degenen die het er niet mee eens zijn...
Scorekaart momenteel:
+3 Spotlight 1035
+2 Informatief 34
+1 On-topic 21
0 Off-topic / Irrelevant 2
-1 Ongewenst 1
Dat is meer richting
98% die het er schijnbaar met die stevige kritiek en de conclusie of Tweakers 6 niet terug beschikbaar kan worden gesteld eens is. Alle +3's in dat topic zijn zwaar - en vaak goed onderbouwd - kritisch en de +2's ook. Congratulations, want zo'n duidelijke gele kaart van zo'n grote usergroep heb ik nog nooit eerder meegemaakt in mijn 14-jarige loopbaan als IT'er.
Ergo: Deze layout is gewoon een fail bij de standaard Tweakers bezoekersgroep. Blijkbaar zelfs voor de n00bs voor wie dit lijkt te zijn ontwikkeld.... Ik snap ook echt niet dat dit niet eerst breed in beta is gezet, want dan had men het al kunnen weten...
Wennen? Ik ben al klaar met wennen: het is ruk.
Een site-ontwerp voelt natuurlijk, intuitief en prettig of doet dat niet. And guess what...
Tweakers-NG had zeker nadelen ten opzichte van Tweakers 5. Alleen bij Tweakers 7 moet ik de voordelen ten opzichte van Tweakers 6 - zeker qua usability - met een loep zoeken.
Daarnaast moet je de devs ook de tijd geven om bugs te fixen en her en der mogelijk wat aan het design te sleutelen.
Dit heeft niks met bugs te maken. Het design is gewoon ruk vanuit een desktop0usability scenario.
Als je netjes onder elkaar zet wat je dwars zit en hoe je denkt dat het wel moet, valt er veel meer nuttig te reageren dan nu het geval is met "ik vind het bagger" (om het even zo af te korten).
Already done in posting hierboven...
[
Voor 3% gewijzigd door
Cheetah op 18-10-2012 19:20
]
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz