Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop €1500-€2000

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:47

Quad

Doof

Pics! Or it didn't happened!

Just kidding, veel plezier met je aanstaande!
:D

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Blackbird024
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-06 16:22
Veel plezier met je aankoop!

Wel is het zo dat BTO ook zéker goed was geweest! Afwerking en degelijkheid is echt niets mis mee!

• Brocodus
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Kom jij mooi op tijd mee man :P
Nuja na verschillende links naar andere ervaringen van Clevo notebooks en reviews te lezen bleek een Dell toch de betere keuze.

Verwijderd

Blackbird024 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 03:18:

Wel is het zo dat BTO ook zéker goed was geweest! Afwerking en degelijkheid is echt niets mis mee!
Dat zeg jij, maar daar zijn geen goede bronnen voor...

• Brocodus
  • Niet online
Nog nooit zoveel problemen gehad met een bestelling..

Dinsdag 30 oktober plaats ik dus de bestelling van de 17R SE, samen met de kortingsbon van €50 die tot en met 31 oktober geldig was. Tijdens de bestelling raden ze mij aan voor met kredietkaart te betalen omdat dit de snelste manier zou zijn om alles te verwerken. Dit heb ik dus ook gedaan en tot hiertoe geen problemen.

Donderdagmiddag (gisteren dus) word ik opgebeld door een Engelse mevrouw met een Indisch accent. Ze verteld me in wat gebrekkig Engels dat de kredietkaart waarmee ik de betaling heb gedaan is geblokkeerd en de betaling dus niet kan doorgaan, ze vroeg mij of ik de gegevens van de kredietkaart opnieuw wou doorgeven via de telefoon. Ik vertrouwde het hele zaakje niet meteen dus ik vroeg haar om mij dit door te mailen en ze ging akkoord. Vijf minuten later belt ze mij opnieuw om te zeggen dat de kredietkaart toch geaccepteerd is en alles dus in orde is.

Zo'n tiental minuten later belt ze mij weer op, om mij te vertellen dat de 1 jaar accidental support waarvoor ik gekozen heb niet meer beschikbaar is. Deze optie kostte mij €40. Je kan deze optie trouwens NOG STEEDS kiezen als je nu een 17R SE gaat bestellen.. Ik zeg haar oké, dat betekent dus dat ik €40 minder moet betalen toch? Zegt ze nee, de prijs blijft hetzelfde. Ik ga hier dus niet mee akkoord en ze zegt me dat ze mij opnieuw gaat opbellen.

Ondertussen bel ik naar Dell België, lijkt mij handiger dit met iemand in het Nederlands te regelen. Zij verteld mij dat ze inderdaad kan zien op haar scherm dat ik ben opgebeld voor dit probleem, en dat ik inderdaad de €40 hoor terug te krijgen maar dat dit allemaal dus wel geregeld zou worden. Hierdoor ben ik weer gerust gesteld.

Deze ochtend word ik dan door Dell gebeld in het Nederlands zij verteld mij dat ze de bestelling opnieuw zal maken zonder de accidental support en dat ze mij dit zal doormailen en dan hoef ik enkel nog te bevestigen. Een uur later had ik nog steeds niets aangehad. Plotseling word ik weer opnieuw gebeld door de Indische mevrouw in het Engels. Zei zegt mij dat de bestelling geannuleerd is en dat ik zelf opnieuw een nieuwe bestelling moet maken. Ik zeg haar dat ze mij in het Nederlands verteld hebben dat zij voor mij een bestelling gingen maken en dat ik dit enkel nog hoef te accepteren. Zij verteld met dat dit niet klopt en dat ik het dus zelf moet doen.

Ik bel dus opnieuw met Dell België waar ze mij vertellen dat de bestelling op mijn vraag geannuleerd is (niet waar) en dat ze mij gaan doorverbinden met iemand om de bestelling via telefoon te maken. Oké.. ik maak dus met deze man mijn bestelling aan telefoon, HIJ BIEDT MIJ OPNIEUW DE 1 JAAR ACCIDENTAL SUPPORT AAN! Ik zeg meneer, hierdoor kwamen net alle problemen, ze hebben mij verteld dat dit niet meer beschikbaar is. Hij zegt het staat nochtans hier op mijn scherm.. Zucht.. Nadat hij dus voor mij de bestelling had gemaakt zonder accidental support vraagt hij mijn kaartgegevens. Sorry, maar die heb ik nu niet bij mij. Nu wil die dat ik alles via hem doe en hij heeft mij gegarandeerd dat er geen geld is afgegaan van de kredietkaart.

Zucht, ik weet niet of ik de bestelling nog opnieuw ga maken bij Dell, nog nooit zoveel problemen gehad met zoiets en in totaal al meer dan een uur hiervoor aan de telefoon gehangen en waarschijnlijk nog voor moeten betalen ook.

Oja, en die kortingscode van €50 is ook natuurlijk niet meer geldig nu dus die ga ik ook niet meer kunnen gebruiken! :(

Wie de moed heeft om deze wall of text te lezen, dankje!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

En precies om dat soort gezeik ben ik nooit fan geweest van het waardebonnencircus en gedoe bij Dell. Asus en Lenovo, rechttoe, rechtaan: 1 prijs, klaar.

Wacht gewoon op de Lenovo Y500 en stap af van je 17" eis.

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

• JKorsten
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-02-2021
Ik heb het hele verhaal gelezen en moet zeggen dat ik blij ben dat ik dat niet gehad heb.
Ik heb dinsdag ook mijn Dell 17R SE besteld (zonder extra garantie of wat dan ook) maar de bestelling is gewoon goed gegaan. Geen problemen gehad geen telefoontjes en heb de kortingsbonnen ook gewoon gebruikt.

Is wel balen voor je. Maar zoals ik al zei, ben blij dat het mij niet is overkomen.

• Brocodus
  • Niet online
Ja daar mag je inderdaad blij mee zijn! En dat allemaal voor gewoon een optie die niet meer beschikbaar was.. Ze hebben deze nog steeds niet van hun site afgehaald..

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
ik heb ook geen probleem gehad met de telefonische bestelling van mijn alienware m17x r4..
gewoon even bellen, zo gepiept..

nederlandse mevrouw,,,, maar die was mij te dom, daarna een nederlandse meneer, die heeft alles netjes in orde gemaakt..

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
Blackbird024 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 03:18:

ik heb (serieus!! ) liever dan zo een acer v3..

ik heb nog nooit zoveel ellende om me geen gezien als met clevo books

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• Blackbird024
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-06 16:22
Balen zeg! Als je eenmaal je keuze gemaakt hebt dan wil je hem toch gewoon zo snel als mogelijk in je handen hebben!
Helaas heb ik zelf ook mindere ervaringen met de Dell service

• Quad

Quad

Doof

aron225 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 19:59:

nederlandse mevrouw,,,, maar die was mij te dom,
:D :+
Vrouwen bij een technische support bijvoorbeeld heb ik ook nooit begrepen. Ik probeer eea goed uit te leggen vroegen ze mij wat ik precies bedoelde met de molex aansluiting op de HDD. kind!!11! (Was trouwens zakelijk).

Maar goed, ik hoop voor je dat het goed komt brodocus! Je bent een van de weinigen die problemen kent, vandaag is een Inspiron 15 bij mijn zwager afgeleverd met EPP etc. Dat is gewoon gelukt.

nggyu nglyd

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:18
MichelvA schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:54:
[...]
Al eens gekeken naar de Asus G75VW-T1086V? .
Ik heb deze laptop zelf ook, bevalt echt super goed! Maar ik zou nog even wachten, de G75VX komt eraan, deze heeft en GTX670MX i.p.v. een GTX670M en een Thunderbolt poort.

• Brocodus
  • Niet online
Weet er iemand of er terug kortingscodes beschikbaar zijn voor België? Of waar ik dit kan vinden ofzo.

• Quad

Quad

Doof

Nu even niet. Ik denk morgen of in loop van vandaag dat er weer nieuwe komen. Tot gisteren kon je 5% krijgen.

Edit : gebruik Google met 'Dell.be waardebonnen' als zoekactie. Kan je de bovenste link pakken en zie je het snelst welke codes waarvoor gelden.

[ Voor 40% gewijzigd door Quad op 08-11-2012 11:33 ]

nggyu nglyd

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11 23:27
Ik zou inderdaad van de 17" eens 15" maken om de mogelijkheden daarbinnen te zien.

De laptop uit m'n sig bevalt bijvoorbeeld erg goed. Er kan 32GB geheugen in en heeft 4 geheugenslots. Het full HD scherm dat ze leveren staat prima bekend. Het is geen IPS, maar wel een van de beste TN schermen met goede inkijkhoek (en matte afwerking).

Bouwkwaliteit is een van de beste die er is. Het toetsenbord is bij de nieuwe revisie veranderd, alsnog schijnt deze goed te zijn. Accu red ik meer dan 8 uur lang op internet mee, en games kan ik op hoge instellingen spelen.

Ik heb het dan over de Thinkpad W530. Verkrijgbaar op bluelink.nl. Je zit dan wel bovenin je budget.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

• Brocodus
  • Niet online
Bedankt voor je advies, is inderdaad een goede laptop maar die is toch wel wat te duur voor mij aangezien ik bij Dell voor +- €1100 alles krijg wat ik nodig heb.

Goed nieuws, ik kan een kortingscode bij Dell gebruiken waarmee ik 5% korting krijg, wat uitkomt op ongeveer 60€ voor mij en dus nog meer dan de 50€ korting van vorige keer! :)
Zal maar eens opnieuw bestellen dan en hopelijk deze keer geen problemen.
Pagina: 1 2 Laatste