Met mij worden sommige mensen best wel vervelend van het wel heel erge spammen en slowchatten in het Grote kleine mededelingen topic.
Reden van gelijk een topic ipv een Topic report:
Er doet ook een HK mod aan mee.
Voorbeeld:
Anoniem: 19894 in "Het Grote Kleinemededelingentopic - Deel 300"
Vanaf deze post bijvoorbeeld wordt er weer geslowchat als een malle.
Als ik dan kijk naar de 'regeltjes' van het topic:
wel onder vallen.
Reden van gelijk een topic ipv een Topic report:
Er doet ook een HK mod aan mee.
Voorbeeld:
Anoniem: 19894 in "Het Grote Kleinemededelingentopic - Deel 300"
Vanaf deze post bijvoorbeeld wordt er weer geslowchat als een malle.
Als ik dan kijk naar de 'regeltjes' van het topic:
en uit het HK beleid:Wees je ervan bewust dat dit topic bestaat om de net-niet-topic-waardige mededelingen onder te brengen. Dat betekent dus niet dat elk nutteloos geblaat zomaar is toegestaan!
Houd je aan de algemene huiskamerregels. Misschien ten overvloede, maar ook in dit topic gelden de algemene HK-regels.
Dump al je nutteloze mededelingen maar weer in dit topic!
Vooral: Heb plezier, maar post met mate(n) en maak posts die het waard zijn om te lezen!
Waar imho opmerkingen als 'hihi ik maak MASTRUBEREN VAN EEN WOORD IN ZIJN POST!!!!1111' en 'om 12 uur weer je kontje verkopen achter het station?', 'GA JE WEER WIET ROKEN??!!'Geen pure onzintopics
Zoals gezegd is de Huiskamer geen onzinforum. Onzinnige topics zoals: "Ik moet poepen" zijn dus niet toegestaan. Je hoeft dus niet voor elke plant die je water geeft een topic te openen. Voor de kleinere mededelingen hebben we "Het grote kleine mededelingen topic". Probeer in dit topic ook niet al te nutteloos te zijn.
wel onder vallen.
[ Voor 7% gewijzigd door GoldenSample op 15-10-2012 23:03 ]