(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Deze set is echt zot goed. Het is overigens best jammer dat die lokatie (Printworks) dicht is, want gezien deze sets was ik daar graag eens gaan kijken. Paar weekenden terug gewoon in het brave Eindhoven staan te wobbelen onderin de kelder van Area 51, een lekker dampend zweetkot tot diep in de nacht. Ja, sinds een tijdje ben ik zelf om en heb ik een muziekstijl gevonden waar ik mijn energie in kwijt kan, naast het wilde gitaargeweld.
Een artiest die ik sinds een show in het Klokgebouw graag zie is Mollie Collins, slaat precies de spijker op wat ik vet vind. Set: YouTube: SUB180 X Pointers Presents: Centre Point | Auckland FT Mollie Collins
Ik kan persoonlijk niet wachten tot ik weer een vet DnB avondje kan gaan bezoeken!
Printworks gaat terug open in 2026, verbouwingen dacht ik.Justin013 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 21:38:
[...]
Deze set is echt zot goed. Het is overigens best jammer dat die lokatie (Printworks) dicht is, want gezien deze sets was ik daar graag eens gaan kijken. Paar weekenden terug gewoon in het brave Eindhoven staan te wobbelen onderin de kelder van Area 51, een lekker dampend zweetkot tot diep in de nacht. Ja, sinds een tijdje ben ik zelf om en heb ik een muziekstijl gevonden waar ik mijn energie in kwijt kan, naast het wilde gitaargeweld.
Een artiest die ik sinds een show in het Klokgebouw graag zie is Mollie Collins, slaat precies de spijker op wat ik vet vind. Set: YouTube: SUB180 X Pointers Presents: Centre Point | Auckland FT Mollie Collins
Ik kan persoonlijk niet wachten tot ik weer een vet DnB avondje kan gaan bezoeken!
https://www.standard.co.u...b-shut-down-b1076230.html
Blijkt toch wel een artiest te zijn waar ik zowat elk nummer van kan pruimen
Android developer & dürüm-liefhebber
Origineel was al goed maar deze ook lekker.Mavamaarten schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:02:
Vandaag heb ik me goed vermaakt met een lijstje Shy FX. Ik luister al jaren voornamelijk dnb, maar je weet hoe dat gaat, Spotify zet je in een eilandje en gek genoeg zitten sommige artiesten daar compleet buiten. Shy FX kende ik uiteraard van naam en van een paar tracks maar nooit echt actief geluisterd.
Blijkt toch wel een artiest te zijn waar ik zowat elk nummer van kan pruimen
[ Voor 4% gewijzigd door ChokingHazard op 02-10-2023 10:14 ]
Bop x meesh.r x tominthechamber - 4 nothing
[ Voor 12% gewijzigd door PalingDrone op 01-11-2023 20:26 ]
Beetje late reactie, maar ik was daar ook met mijn vriendin en vrienden. Wel het hele weekend. Wat een waardeloos weer inderdaad. Bleef tot minstens 12 uur 's middags de volgende dag regenen en keihard waaienRicmaniac schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:52:
Was ook 2 weken geleden een dag naar Liquicity geweest. Was echt super vet! en erg van genoten maar begin van de avond begon het ook te regenen jongen niet normaal en harde wind er bij maakte het nog vervelenderIk ben gewoon echt niet gemaakt voor slecht weer.
Weet niet of meer daar waren maar vond de Solar stage echt telkens het lekkerst om bij te staan Beter dan de mainstage.
Wat mij wel opvalt en daar bedoel ik niks verkeerds mee is dat DnB wel heel erg is veranderd met 5-10 jaar geleden als het aan komt op wat voor type mensen er rondlopen. Het publiek is heel breed maar ook veel bijzondere typetjes zeg maar. Valt me de laatste paar feestjes steeds meer op.
Toen we daar vrijdag aankwamen (pas in de middag helaas), hebben we twee uur rondjes gelopen met al onze zooi voor een plekje waar we twee tenten kwijt konden. Toen maar gaan staan in het speciale vak met mensen die alleen naar zo'n festival gaan. We hoorden daarna dat ze een extra area gingen openen om mensen kwijt te kunnen. Echt waardeloos was dat.
Met de muziek was verder niks mis gelukkig. Zitten inderdaad veel wazige figuren tussen, maar de meesten zijn wel gewoon hartstikke aardig. Sfeertje is altijd top bij zulke feestjes, en je kijkt je ogen uit. Dan doet er opeens iemand een backflip, of kan heel goed jongleren, of heel goed dansen. Je ziet altijd wat
Iemand toevallig afgelopen weekend naar Korsakov in Rotterdam geweest?
Feel is één van mijn favoriete dnb tracks ooit gemaakt. Fantastische sfeer zit in die trackChelseamarre123 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 21:43:
Deze 2 blijven geweldig
[YouTube: Misanthrop - Feel]
[YouTube: Misanthrop - Alert]
Kom hier ook weer even paar leuke liedjes gooien die me opvielen afgelopen tijd:
Oehhh Pola & Bryson. Zij hebben een bootleg gemaakt van Fake ID, die vind ik echt ontzettend dik. Werd gedraaid door Dom Whiting in z'n Londen ride meen ik, zit sindsdien echt vaak in m'n hoofd.kaos001 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 13:15:
[...]
Feel is één van mijn favoriete dnb tracks ooit gemaakt. Fantastische sfeer zit in die track
Kom hier ook weer even paar leuke liedjes gooien die me opvielen afgelopen tijd:
[YouTube: Pola & Bryson X IYAMAH - Too Shy]
Een tijdje geleden kwam deze voorbij op SoundCloud en sindsdien komt deze heel regelmatig terug als ik wat energie nodig heb

Android developer & dürüm-liefhebber
Deze spookt nu a sinds je hem gepost hebt in m'n hoofd. Ik ga heel goed op die combi klassiek en dnb
Als je die klassieke toets goed vind moet je eens het origineel uit 1995 luisteren.ChokingHazard schreef op maandag 27 november 2023 @ 10:00:
[...]
Deze spookt nu a sinds je hem gepost hebt in m'n hoofd. Ik ga heel goed op die combi klassiek en dnb
Zelf dezelfde set in de Melkweg gezien toendertijd. Weinig actieve herinneringen aan, behalve "legendarisch"
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
[ Voor 28% gewijzigd door danoam op 31-01-2024 09:38 ]
[ Voor 37% gewijzigd door danoam op 31-01-2024 16:48 ]
zeker een lekker setje!
DJ Marky altijd lekker, zelfde met Makoto. Tune met die twee samen? GENIETEN!
TeeBee zijn laatste release vind ik heel fris. Zijn producties hebben me altijd weten te vangen. Sterker nog, TeeBee - Blue Rose is de tune die het drum and bass vuur in mij deed aanwakkeren.
Hieronder gewoon wat lekkere wegluister tracks
Deze al eerder gedeeld denk ik, maar het waard voor een replay:
Eens, als ik dit zo zie zijn de enige namen die mij iets doen Camo & Krooked, Sasasas, Primate b2b Captain Bass en Murdock. De rest ken ik niet of ik vind er niks aan.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:26:
Vrij matige line up dit jaar?
[Afbeelding]
Blijf het gek vinden om dit samen met dubstep te mixen als je 2 dagen hebt. Heb net de stream na 10 minuten afgezet, wat een herrie die dubstep anno 2024ChokingHazard schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:32:
[...]
Eens, als ik dit zo zie zijn de enige namen die mij iets doen Camo & Krooked, Sasasas, Primate b2b Captain Bass en Murdock. De rest ken ik niet of ik vind er niks aan.
Rhythm For Reasons - The Smokers Rhythm (DJ SS Remix)
Goeie, die glitches in die amen vind ik altijd vet ookPalingDrone schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 19:46:
[YouTube: Unknown Artist - Skazka]
Unknown Artist - Skazka
Lekker laag
Zulke tracks mis ik echt, met zo'n lange opbouw met al die subtiele veranderingen. Echt alsof je een reis maakt. LTJ Bukem was daar echt master in met zijn Good Looking Records label.wauskoek schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 21:40:
Ik heb dit altijd een chilled DnB nummer gevonden.![]()
[YouTube: TMF - 5 Miles High (1996)]
[ Voor 12% gewijzigd door danoam op 01-03-2024 23:28 ]
[ Voor 49% gewijzigd door danoam op 01-03-2024 23:28 ]
Wellicht interessant om meer nummers te luisteren van de compilatiealbum waar het nummer op staat.danoam schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 23:24:
[...]
Zulke tracks mis ik echt, met zo'n lange opbouw met al die subtiele veranderingen. Echt alsof je een reis maakt. LTJ Bukem was daar echt master in met zijn Good Looking Records label.
https://www.discogs.com/r...6-Session-One-Drum-N-Bass
Youtube playlist:
YouTube: Kenny Larkin - Loop 2 (Alex Reece Remix)
Staan echt heerlijke nummers tussen.
Wellicht is dit ook interessant om te zien. Gyu Beats probeert op zijn kanaal gave nummers her te creëren. En in dit geval een nummer van LTJ Bukem.
Big time Alex Reece fan hier, hou wel van die wat jazzy achtigere DnBwauskoek schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:51:
[...]
Wellicht interessant om meer nummers te luisteren van de compilatiealbum waar het nummer op staat.
https://www.discogs.com/r...6-Session-One-Drum-N-Bass
Youtube playlist:
YouTube: Kenny Larkin - Loop 2 (Alex Reece Remix)
Staan echt heerlijke nummers tussen.
Wellicht is dit ook interessant om te zien. Gyu Beats probeert op zijn kanaal gave nummers her te creëren. En in dit geval een nummer van LTJ Bukem.
[YouTube: The TRUTH about "Atlantis" - LTJ Bukem]
https://youtube.com/playl...QYHcR&si=9-TES6t8MUUTj6R_
[ Voor 20% gewijzigd door ViPER_DMRT op 05-03-2024 02:10 ]
How many of you believe in telekinesis? Raise my hand.
Ben er geweest en die dubstep klinkt zo'n beetje allemaal hetzelfde. Sommige sets gingen wel, maar dat had ik na een kwartier ook wel gezien. De 2022 editie blijft echt tien keer beter. Toch was dit wel de highlight voor mij:Chelseamarre123 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:39:
[...]
Blijf het gek vinden om dit samen met dubstep te mixen als je 2 dagen hebt. Heb net de stream na 10 minuten afgezet, wat een herrie die dubstep anno 2024
Gewoon fijne/leuke nummers om op weg te dansen. Had toch het idee dat het grootste gedeelte daar op
dnb zit te wachten gezien het bij deze wel opeens helemaal los ging. Geluidskwaliteit voor Youtube is trouwens ook uitstekend.
Hier toevallig ook! Voor ons is de Maassilo lekker dichtbij, en een mooie locatie om weer eens naar toe te gaan (voor corona daar voor het laatst geweest).Ricmaniac schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 22:23:
Kaartje gekocht voor Liquicity springfestival 6 aprillaatste festival/feestje was vorig jaar Juli ofzo dus kijk er flink naar uit
[ Voor 30% gewijzigd door Dimitri_Klokov op 21-03-2024 12:29 ]

Kleine selectie van nieuwe liedjes die ik leuk vind:
[ Voor 7% gewijzigd door kaos001 op 30-05-2024 21:08 ]
Ierse schoolkinderen die DnB hitje hebben gemaakt. Gaat nog best hard haha.
Als je hier een andere stem op gooit zoals Tampa T ofzo als in Hypest Hype van Chase & Status dan is die ook gewoon nog hard denk ik.
Basstripper was echt mega dik.
De prijzen op een festival though zijn echt niet normaal meer he van eten en drinken
[ Voor 36% gewijzigd door danoam op 24-08-2024 16:17 ]
Bop b2b Synkro @ WDDS & Friends 3, Old Abbey Taphouse / 24.05.24
Lekker nummertje maar vind hem persoonlijk iets te generiek.wauskoek schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:49:
Ik heb weer een juweeltje gevonden![]()
[YouTube: Theory - Heartbreak in Paradise]
[ Voor 9% gewijzigd door danoam op 28-01-2025 18:23 ]
Mickey Finn featuring Lisa May Wishing On A Star
Wat is dit lekker zeg. Ik had nooit verwacht dat ik DnB leuk zou vinden. De laatste keer dat ik het geluisterd heb was vroege 00's en toen zaten er rauwe randjes aan. Met sets als deze kom ik zo in een werk flow. Heerlijk.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
The REAL S**T from 1994 - No DnB || VINYL ONLY Jungle mix <-- zit toch echt wel DnB door
Was * PalingDrone in z'n early 20's nog jeugd? Anyway toch een beetje jeugdsentiment dit, Jungle is was massive
Cassette-Only Drum & Bass Set by BOP | Live at SK1 Records
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron