Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Bop - Plexus EP Release Day Stream

Ik vind 'm superlekker, zit wat dikke 2step, garage, fijne breaks en hier en daar een Amen in, misschien hoort Bop niet eens meer in dit topic, 't is geen overduidelijke DnB.
Maar beluister vooral ook even de laatste 10 minuten <3

[ Voor 9% gewijzigd door PalingDrone op 11-09-2021 01:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Makoto - What You Need (feat. Vonné)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:56

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Black Sun Empire (DJ Set) , Live At WSK - UKF On Air

[ Voor 20% gewijzigd door PalingDrone op 01-10-2021 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImLegenJerry
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-06 17:48
Video is helaas niet meer beschikbaar. Als ik hem opzoek kan ik hem echter nog wel bekijken. :?

Sony A7C II || Sigma 24-70mm F/2.8 DG DN II Art || Sony FE 200-600 mm F/5.6-6.3 G OSS || Fujifilm X-S10 || XF10-24mm F/4 || Viltrox 33mm F/1.4 || Viltrox 56mm F/1.4 || XF80mm F/2.8 Macro || XF100-400mm F/4.5-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-06 18:56

watercoolertje

Untertitel

ImLegenJerry schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:47:
[...]

Video is helaas niet meer beschikbaar. Als ik hem opzoek kan ik hem echter nog wel bekijken. :?
Was een livestream, denk dat ze die prive gezet hebben en een opname geupload als losse video, al is dat niet slim want dat doet Google volgens mij automagisch met livestreams die zijn afgelopen (en dan wel onder dezelfde URL zodat dit soort linkje blijven werken).

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
@watercoolertje en @ImLegenJerry
Linkje gefixt, was idd een livestream. (misschien gebruiken ze dit truukje om de video zonder replay van de chat ernaast te hebben, dunno)
Precies de reden waarom ik altijd de titel van de video er boven plak.

[ Voor 25% gewijzigd door PalingDrone op 01-10-2021 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-06 09:28
Maar es een track van mezelf sharen :D

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
@kaos001 Leuke track
Zit nu je 3FM set te luisteren, heb je inmiddels al een keer in het Paard mogen draaien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Rembock schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:20:
@kaos001 Leuke track
Zit nu je 3FM set te luisteren, heb je inmiddels al een keer in het Paard mogen draaien? :P
Haha helaas! Wel diverse andere feestjes gehad, maar het Paard staat nog steeds op de bucketlist. :P

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
@kaos001 wellicht eens buurten bij Soul Patrol? Volgens mij nu het enige evenement dat in het Paard DnB organiseert. En UniteDNB organiseert als ik het goed heb ook wat elke 1e donderdag v/d maand (alleen is dat in het Magazijn, Bleyenberg) en hebben soms talent nights :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wauskoek
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16-06 22:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:04

SkyStreaker

Move on up!

8)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
KushSessions (Liquid Drum & Bass Mix)

2 uurtjes..

[ Voor 4% gewijzigd door PalingDrone op 09-02-2022 01:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
High Contrast - Kiss Kiss Bang Bang (Bou Remix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Tommy The Cat - Space Agent

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:04

SkyStreaker

Move on up!

https://www.reddit.com/r/...136_track_compilation_by/

Mooi initiatief voor Oekraïne.

[ Voor 6% gewijzigd door SkyStreaker op 04-03-2022 18:01 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Together With Ukraine (Liquid Drum & Bass Mix)

This mix features some of the tracks on the 'Together with Ukraine' album that was recently released on bandcamp in an effort to help raise money for the Ukrainian red cross.
An international collaboration of over 100 producers, artists and volunteers, with a goal of uniting the music community in support of Ukraine.
Please buy the album if you would like to support the cause.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kaos001
Helemaal vergeten om te zeggen dat begin dit jaar een liedje van me is uitgekomen op Four Corners Music :P

[Soundcloud: {Premiere} KAOS - Sektor Seven (Four Corners Music) by The Drum Pusher]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:26
kaos001 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:11:
Helemaal vergeten om te zeggen dat begin dit jaar een liedje van me is uitgekomen op Four Corners Music :P

[Soundcloud: {Premiere} KAOS - Sektor Seven (Four Corners Music) by The Drum Pusher]
Lekker hoor.
Klopt het dat ik geen tracks van je vind op youtube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 06:42:
[...]

Lekker hoor.
Klopt het dat ik geen tracks van je vind op youtube?
Ze zijn er wel hoor, maar wellicht lastig vindbaar. Ik had toen ik jong was toch een andere nickname moeten uitkiezen ;( Je kan beter op m'n soundcloud kijken!

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dimitri_Klokov
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-06 11:17
Hier nog Tweakers die dit weekend bij Rampage in Antwerpen zijn te vinden? Wat een kneiterhard feest eindelijk weer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brrand0n
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 22-05 14:53
Ik ben er afgelopen zaterdag voor het eerst geweest. Ik vond alle DnB sets echt heerlijk; Murdock, Pendulum, SaSaSaS en Used waren goed. Ik had alleen echt helemaal niks met de dubstep artiesten. Thuis luister ik dat al nooit, maar live vond ik er in het begin ook nog niks aan. Pas tegen het einde van de avond leek het te klikken en klonk het wel beter, maar het lag me niet helemaal. Ik had vantevoren ook verwacht dat er vrijwel alleen drum n bass gedraaid zou worden (of iig meer opbouw ipv dnb - dubstep - dnb - dubstep). Op dat minpunt in de energie in de setjes na, wel echt een top feest gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImLegenJerry
  • Laatst online: 19-06 17:48
Dimitri_Klokov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 09:03:
Hier nog Tweakers die dit weekend bij Rampage in Antwerpen zijn te vinden? Wat een kneiterhard feest eindelijk weer _/-\o_
Helaas deze over het hoofd gezien. Had graag Pendulum gehoord. Er staan nog wel wat andere feesten op de planning. Ik ga in ieder geval Noisia nog zien!

Sony A7C II || Sigma 24-70mm F/2.8 DG DN II Art || Sony FE 200-600 mm F/5.6-6.3 G OSS || Fujifilm X-S10 || XF10-24mm F/4 || Viltrox 33mm F/1.4 || Viltrox 56mm F/1.4 || XF80mm F/2.8 Macro || XF100-400mm F/4.5-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Brrand0n schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:33:
Ik ben er afgelopen zaterdag voor het eerst geweest. Ik vond alle DnB sets echt heerlijk; Murdock, Pendulum, SaSaSaS en Used waren goed. Ik had alleen echt helemaal niks met de dubstep artiesten. Thuis luister ik dat al nooit, maar live vond ik er in het begin ook nog niks aan. Pas tegen het einde van de avond leek het te klikken en klonk het wel beter, maar het lag me niet helemaal. Ik had vantevoren ook verwacht dat er vrijwel alleen drum n bass gedraaid zou worden (of iig meer opbouw ipv dnb - dubstep - dnb - dubstep). Op dat minpunt in de energie in de setjes na, wel echt een top feest gehad!
Ik heb wat facebook filmpjes gezien en idd kom alleen maar dubstep tegen. Een genre dat toch vrij dood is tov drum en bass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Dubstep vind ik ook altijd lastig combineren met DnB, kan niks met die "ritmes", breaks en vreemde variaties.

TeKno, 2step, zelfs Footwork/Juke etc. zit voor mijn gevoel veel meer in de DnB richting, zo af en toe heb ik bij dubstep zoiets van, ja dit is wel ff lekker en dan blijkt de rest van het uur nergens meer op aan te sluiten met allemaal halve climaxen, drops en random breaks.
Knalharde kraakpand Tekno, Frenchcore voor mijn part kan ik het stukken beter op, ook gemixt met dikke DnB op een naastgelegen podium, dat beukt ook gewoon lekker continu door.
Als je eenmaal op stoom bent is het gewoon bloedirritant wanneer een dubstep dj opeens de boel dichtschuift voor een raar geluidje...
Anyway top dat je je toch goed vermaakt hebt! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brrand0n
PalingDrone schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 23:45:
[...]

Dubstep vind ik ook altijd lastig combineren met DnB, kan niks met die "ritmes", breaks en vreemde variaties.

TeKno, 2step, zelfs Footwork/Juke etc. zit voor mijn gevoel veel meer in de DnB richting, zo af en toe heb ik bij dubstep zoiets van, ja dit is wel ff lekker en dan blijkt de rest van het uur nergens meer op aan te sluiten met allemaal halve climaxen, drops en random breaks.
Knalharde kraakpand Tekno, Frenchcore voor mijn part kan ik het stukken beter op, ook gemixt met dikke DnB op een naastgelegen podium, dat beukt ook gewoon lekker continu door.
Als je eenmaal op stoom bent is het gewoon bloedirritant wanneer een dubstep dj opeens de boel dichtschuift voor een raar geluidje...
Anyway top dat je je toch goed vermaakt hebt! oOo
Helemaal mee eens! Een volgende editie als die weer op dezelfde manier is opgebouwd sla ik over. Liever een hele avond DnB of uitstapjes naar genres waarbij het tempo ongeveer hetzelfde bljijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ze moeten gewoon de vrijdag D&B doen en zaterdag dubstep :P
Ben zelf ook via dubstep in D1B gerold maar de dubstep van dezer dagen is gewoon irritante geluidjes met een bass eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:04
Ben nooit bij Rampage geweest maar ken het concept wel. Voor zover ik weet wordt dnb en dubstep al jaren om en om gedraaid bij de indoor editie omdat er maar 1 zaal is. Bij het festival zijn er meerdere areas en is het dus wel gescheiden. Persoonlijk zou ik er ook voor kiezen om het wat meer op te bouwen.

Hoe stond SaSaSaS stil bij het overlijden van Skibadee?
Chelseamarre123 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:40:
[...]

Ik heb wat facebook filmpjes gezien en idd kom alleen maar dubstep tegen. Een genre dat toch vrij dood is tov drum en bass.
Alle sets worden hier geupload: YouTube: YouTube

[ Voor 14% gewijzigd door ChokingHazard op 24-03-2022 18:25 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:22

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dimitri_Klokov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 09:03:
Had even helemaal gemist dat dat afgelopen weekend weer kwam joh.

Ga wel 8 april naar Blackout in Tivoli (utrecht) echt mega mega veel zin in :D Eerste feest voor mij sinds tijden!

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brrand0n
ChokingHazard schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 18:24:
[...]

Hoe stond SaSaSaS stil bij het overlijden van Skibadee?

[...]
De eerste paar minuten van hun stond een foto van Skibadee groot op het scherm, en deze set werd speciaal aan hem opgedragen. Volgensmij zeiden ze nog dat ze extra hard zouden gaan omdat hij dat zo gewild zou hebben, was wel mooi om te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06 12:59
Hoi allemaal!
Ik zie geen topic regels, dus ik hoop dat ik even een klein beetje reclame mag maken voor mijn feest die ik ga geven :P
Zo niet, let me know, dan verwijder ik het weer!

Ik woon in Apeldoorn en hier is geen dnb scene. Hier wil ik verandering in brengen :)

Op 9 april in het Gigant Café komt 'De Kraamkamer Invites Tireless'.
Van 00.00 tot 04.00 gaan we knallen met liquid tot aan neurofunk toe.

Woon je in (de buurt van) Apeldoorn, zou ik zeker ff langskomen ;-)

Voor de socials kun je de biografie van m'n profiel checken!

Edit:
Korte promomix voor de liefhebbers :)
Youtube - Soundcloud

[ Voor 14% gewijzigd door questarey op 05-04-2022 01:19 . Reden: promomix toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:43

KipCurreh

Nightcrawler

i like _/-\o_

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Morgen avond Blackout XL in Tivoli in utrecht :D 2 zalen DnB

Kijk er echt zo ontzettend erg naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

vond deze juist een klein beetje tegenvallen.
Laffe drop imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ricmaniac schreef op donderdag 7 april 2022 @ 23:49:
[...]

vond deze juist een klein beetje tegenvallen.
Laffe drop imo.
Tot je hem in een set hoort denk ik, perfect double drop materiaal 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik post hier vrijwel nooit omdat ik zelf heel veel wissel tussen Techno en (UK) Bass House maar ik kwam deze track tegen (ook op UKF toevallig)...wat een bassline...holy schmoly! Luister lekker op je Sony MDR-XB700 of speakerset met Sub. Wow! 8)

YouTube: Black Caviar & EURI - Hispanoamericano (Blossom Remix)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ChokingHazard

Dom Whiting is met z'n fietsje naar Berlijn gegaan. Ik vind dit toch een potje geniaal :)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ChokingHazard schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 09:55:
[YouTube: *LOVE PARADE ON WHEELS* Drum & Bass On The Bike - BERLIN]

Dom Whiting is met z'n fietsje naar Berlijn gegaan. Ik vind dit toch een potje geniaal :)
Ja wat een mensen massa he.
Had hem gevraagd hoe lang het nog duurt voor die in NL komt :P
Hij reageerde met "soon".

Ik hou het in de gaten want lijkt me wel lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Ricmaniac schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:47:
[...]

Echt ontzettend bizar, zeker als je kijkt naar de eerste afleveringen waarin hij alleen met z'n maat aan het fietsen was. Door zijn sets ook een paar heerlijke tracks leren kennen zoals Vibe Chemistry - Ballin'.

Vraag me af welke stad in NL hij zou kiezen. In Amsterdam is zoiets niet te doen maar dat is vaak wel de eerste en enige stad waar buitenlanders aan denken als het om Nederland gaat.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
ChokingHazard schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:49:
[...]

Echt ontzettend bizar, zeker als je kijkt naar de eerste afleveringen waarin hij alleen met z'n maat aan het fietsen was.
Het is origineel en hij brengt een boel positiviteit. Je moet natuurlijk een beetje mazzel hebben, maar ik vind het ook niet heel vreemd dat het zo'n succes geworden is. :)

Soundcloud

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:47:
[...]

Mocht je meer weten wel ff posten in dit topic he :)

Op 1:37:50 in dat filmpje van Berlijn, die gast met die kite baalt flink van zo'n lading mensen door z'n vliegertouw hehehe

[ Voor 15% gewijzigd door PalingDrone op 18-05-2022 15:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Apparition - Regret

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001

Mooie blend van oldskool sounds met een moderne mix. Fijne track :)

Soundcloud

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Nooit gedacht dat hij deze ging releasen maar wat een remix van deze klassieker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343919

Ik wilde hem zojuist posten @Chelseamarre123 maar man wat een mix. Andy C weet precies wat die doet, en ik vind het ook een mooi eerbetoon aan Flinty.

Volgende week start de tour van de Essex Boys! Voor het eerst sinds 2019. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
@Anoniem: 343919 zeer benieuwd naar hun nieuwe tournee sinds het overlijden van Keith.
Heb het geluk gehad hun laatste 2 shows te kunnen bezoeken in België!

OT:
Deze remix paar dagen geleden ontdekt van Break van een andere d&b klassieker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wel aardige mixen in dit wekelijkse radioprogramma op het Hongaarse Tílos Radio: https://tilos.hu/show/dzsungel-konyve
Programmering is wat omgegooid dus kom het nu per toeval tegen op de maandagavond (was vrijdag of zaterdag in het verleden)
(naast dit programma was [en is] er altijd het nodige te vinden op vkontakte/vk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
London Elektricity - To Be Me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Mooie Rock/D&b Remix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Congo Natty - Ancestorz Jungle Fari (ft. Blackout JA & Eva Lazarus)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danysuri
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:50
Blijf posten, weer een lekkere track! Tnx! Nu wachten op release op spotify of general.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Iemand bekend met Mandidextrous? Heerlijke ontdekking, mix met techno en d&b

[ Voor 23% gewijzigd door Chelseamarre123 op 04-10-2022 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Jaaaaa, ontdekt door de Let It Roll set die je post. Ik vind het echt geniaal! Heerlijke mix van dnb, tekno en 'what they call' speedbass :D

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
The Last Ever Noisia Show | Lowlands 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Lekkere remix om het weekend mee te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Vraag me oprecht af hoeveel laatste shows ze nog gaan geven :P
Gouden combinatie hoor, Mefjus en de mannen van Camo & Krooked _/-\o_

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Vodkah - Dibs

Chille flow

[ Voor 22% gewijzigd door PalingDrone op 18-11-2022 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Lekker feestje.
Bop x Subwave - Renaissance (Album Launch) @ Data RNDM

[ Voor 10% gewijzigd door PalingDrone op 10-12-2022 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:52

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Vind deze ook echt heel gaaf:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Topic is een beetje stilgevallen.
Bij deze een lekker b2b setje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chelseamarre123
S.P.Y | Live From DnB Allstars 360°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik hou nog steeds Dom Whiting in de gaten voor DnB on a bike. vorige maand gevraagd wanneer die naar NL kwam en hij zei in July voor DnB on a bike. Dus stof je fiets maar af en hou zijn twitter in de gaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Die DnB Allstars 360 sets zijn over het algemeen sowieso erg goed. Ik kan een beetje jump up op z'n tijd best waarderen, maar al helemaal als het Hedex is zonder MC Skywalk.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Ricmaniac schreef op zondag 30 april 2023 @ 22:55:
Ik hou nog steeds Dom Whiting in de gaten voor DnB on a bike. vorige maand gevraagd wanneer die naar NL kwam en hij zei in July voor DnB on a bike. Dus stof je fiets maar af en hou zijn twitter in de gaten :P
Vraag me af welke stad het zal worden. Ik gok Amsterdam, maar dat moet je daar helemaal niet willen denk ik. Is al druk genoeg daar.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Ricmaniac schreef op zondag 30 april 2023 @ 22:55:
Zijn "soon" duurt nu al bijna een jaar...
Maar zal wel ff preventief m'n fiets gaan fixen binnenkort :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nieuwe video ook net geupload

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kaos001
Kom even een leuk liedje delen! :D

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Heb niet het idee dat ik veel gemist heb een paar dagen geleden door niet mee te fietsen in f-ing Amsterdam Noord met Dom Whiting.
Misschien best leuk om er eens bij te zijn maar dan wel in een echte stad en door het centrum, niet een rondje om de NDSM.
Was op zich wel te verwachten dat Amsterdam dat soort events lekker naar Noord bonjourd zodat ze in het centrum zich fijn met bloembakken en kunstgras op asfalt kunnen bezighouden.
Echt geen zin in zo'n geforceerd half corporate event op een industrieterrein.

Georganiseerd door een club die niets met gewoon fietsen heeft maar wel met stroom verstoken, hoop dat ze Dom er iig lekker wat centen voor gegeven hebben.

Wat een aanfluiting.
Hier vanuit een andere bron:

Ik stap nog eerder in de auto naar Berlijn oid om daar mee te fietsen dan dit.

Zelfs de blote fietsers van de WNBR mogen in hun nakie in optocht gewoon door het centrum.

Had iig in Amsterdam niks met een rave te maken, volgende keer geen vergunning meer aanvragen maar gewoon oldscool beginnen te fietsen en het kort van tevoren bekend maken aan de deelnemers, dat werkt bij ieder illegaal feest ook goed. En dan gewoon lekker lomp met z'n allen door het centrum.
Jammer.
Wel super weer voor een ride.

[ Voor 16% gewijzigd door PalingDrone op 15-06-2023 00:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Blijft 1 van mijn favorieten

[ Voor 15% gewijzigd door Chelseamarre123 op 18-06-2023 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

PalingDrone schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 17:54:
Heb niet het idee dat ik veel gemist heb een paar dagen geleden door niet mee te fietsen in f-ing Amsterdam Noord met Dom Whiting.
Misschien best leuk om er eens bij te zijn maar dan wel in een echte stad en door het centrum, niet een rondje om de NDSM.
Was op zich wel te verwachten dat Amsterdam dat soort events lekker naar Noord bonjourd zodat ze in het centrum zich fijn met bloembakken en kunstgras op asfalt kunnen bezighouden.
Echt geen zin in zo'n geforceerd half corporate event op een industrieterrein.

[YouTube: Rave Ride Amsterdam - Party met Scoozy Scootmobiel]
Georganiseerd door een club die niets met gewoon fietsen heeft maar wel met stroom verstoken, hoop dat ze Dom er iig lekker wat centen voor gegeven hebben.

Wat een aanfluiting.
Hier vanuit een andere bron:
[Video]
Ik stap nog eerder in de auto naar Berlijn oid om daar mee te fietsen dan dit.

Zelfs de blote fietsers van de WNBR mogen in hun nakie in optocht gewoon door het centrum.

Had iig in Amsterdam niks met een rave te maken, volgende keer geen vergunning meer aanvragen maar gewoon oldscool beginnen te fietsen en het kort van tevoren bekend maken aan de deelnemers, dat werkt bij ieder illegaal feest ook goed. En dan gewoon lekker lomp met z'n allen door het centrum.
Jammer.
Wel super weer voor een ride.
Wist niet eens dat er deze maand wat was. Had alleen gezien dat hij het weekend van 6 augustus kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Ricmaniac schreef op zondag 18 juni 2023 @ 09:37:
[...]

Wist niet eens dat er deze maand wat was. Had alleen gezien dat hij het weekend van 6 augustus kwam.
Ik zag het op z'n communitywall op YT.
Kon info aanvragen via een mailtje maar was wat te lame op dat moment en heb er verder niet meer zo op gelet om daadwerkelijk ff een mail te sturen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChokingHazard
Dan kun je deze mix denk ik ook wel herinneren. Memory Lane zit er ook in. Het is wat mij betreft een heerlijke mix en ik luister hem na al die jaren nog steeds meerdere keren per jaar.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard
Ik zag dat het hier nog niet gedeeld was, maar Dom Whiting heeft de aankondiging gedaan voor z'n trip naar Amsterdam. De datum staat er niet bij maar dat zal ergens in de komende weken zijn gok ik. Het gaat om 1 ride en 2 boottochten.

Linkje

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Dom Whiting heeft niet het beste weer uitgekozen vandaag. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Laatst online: 22:53
Verschrikkelijk. Misschien ben ik wel een d&b purist, maar wat ontzettende bagger remix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

PalingDrone schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 14:03:
Dom Whiting heeft niet het beste weer uitgekozen vandaag. -O-
Nee was echt om te janken. Hele dag stortte het gewoon. Waar ik woonde zo erg dat we besloten last minute om niet te gaan terwijl we er zo lang naar uit keken maarja zo lang fietsen in de regen is helemaal ruk joh.. dan zit je ook helemaal niet lekker en gezellig in die vibe.

Jammer maar hopelijk nog een keer een herhaling. Ben wel benieuwd naar de opkomst alsnog in de video. Kan me niet voorstellen dat wij de enige waren die zo dachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Was ook 2 weken geleden een dag naar Liquicity geweest. Was echt super vet! en erg van genoten maar begin van de avond begon het ook te regenen jongen niet normaal en harde wind er bij maakte het nog vervelender :P Ik ben gewoon echt niet gemaakt voor slecht weer.

Weet niet of meer daar waren maar vond de Solar stage echt telkens het lekkerst om bij te staan Beter dan de mainstage.

Wat mij wel opvalt en daar bedoel ik niks verkeerds mee is dat DnB wel heel erg is veranderd met 5-10 jaar geleden als het aan komt op wat voor type mensen er rondlopen. Het publiek is heel breed maar ook veel bijzondere typetjes zeg maar. Valt me de laatste paar feestjes steeds meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terrorrrein
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 07-08-2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:47:
[...]

Nee was echt om te janken. Hele dag stortte het gewoon. Waar ik woonde zo erg dat we besloten last minute om niet te gaan terwijl we er zo lang naar uit keken maarja zo lang fietsen in de regen is helemaal ruk joh.. dan zit je ook helemaal niet lekker en gezellig in die vibe.

Jammer maar hopelijk nog een keer een herhaling. Ben wel benieuwd naar de opkomst alsnog in de video. Kan me niet voorstellen dat wij de enige waren die zo dachten.
Dacht er precies zo over, woon vlakbij jou en met zoveel regen, daar beetje koud feesten en dan zeiknat weer terug, no way.
Als het iets beter was geweest had ik een fiets achterin gegooid en dan vanaf diemen oc weesp maar dit weer was echt te ruk.
Toch nog een flinke 500 man weten op te trommelen zag ik op een stream, mofgen linkje posten van een meerijder.
Liquicity ook al geskipt, wel dikke lineup, hopelijk wel vermaakt.
Nu wel nieuwsgierig wat je met vreemde tiepjes bedoelt.

[ Voor 3% gewijzigd door PalingDrone op 09-08-2023 05:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-06 18:56

watercoolertje

Untertitel

Liquicity ook al geskipt, wel dikke lineup, hopelijk wel vermaakt.
Nu wel nieuwsgierig wat je met vreemde tiepjes bedoelt.
Zelf maar 1 apart figuur gezien (is imo niks mis mee verder) man met oorbellen/jurk aan.

Kom uit Noord Scharwoude dus kon ook op de fiets heen (en terug), eigenlijk alleen last van de regen gehad op de terugweg, maar je moet ook in de tent feesten als het regent en niet er buiten!

Ik was er zaterdag, vorig jaar was het weer wel veel mooier overigens en dat is toch leuker, beetje chillen op het gras in de zon met chille muziek is ook af en toe wel lekker.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Zonnig :)

• Justin013
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:36
Deze set is echt zot goed. Het is overigens best jammer dat die lokatie (Printworks) dicht is, want gezien deze sets was ik daar graag eens gaan kijken. Paar weekenden terug gewoon in het brave Eindhoven staan te wobbelen onderin de kelder van Area 51, een lekker dampend zweetkot tot diep in de nacht. Ja, sinds een tijdje ben ik zelf om en heb ik een muziekstijl gevonden waar ik mijn energie in kwijt kan, naast het wilde gitaargeweld.

Een artiest die ik sinds een show in het Klokgebouw graag zie is Mollie Collins, slaat precies de spijker op wat ik vet vind. Set: YouTube: SUB180 X Pointers Presents: Centre Point | Auckland FT Mollie Collins

Ik kan persoonlijk niet wachten tot ik weer een vet DnB avondje kan gaan bezoeken! :9

• Chelseamarre123
Justin013 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 21:38:
[...]

Deze set is echt zot goed. Het is overigens best jammer dat die lokatie (Printworks) dicht is, want gezien deze sets was ik daar graag eens gaan kijken. Paar weekenden terug gewoon in het brave Eindhoven staan te wobbelen onderin de kelder van Area 51, een lekker dampend zweetkot tot diep in de nacht. Ja, sinds een tijdje ben ik zelf om en heb ik een muziekstijl gevonden waar ik mijn energie in kwijt kan, naast het wilde gitaargeweld.

Een artiest die ik sinds een show in het Klokgebouw graag zie is Mollie Collins, slaat precies de spijker op wat ik vet vind. Set: YouTube: SUB180 X Pointers Presents: Centre Point | Auckland FT Mollie Collins

Ik kan persoonlijk niet wachten tot ik weer een vet DnB avondje kan gaan bezoeken! :9
Printworks gaat terug open in 2026, verbouwingen dacht ik.

https://www.standard.co.u...b-shut-down-b1076230.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:28

Mavamaarten

Omdat het kan!

Vandaag heb ik me goed vermaakt met een lijstje Shy FX. Ik luister al jaren voornamelijk dnb, maar je weet hoe dat gaat, Spotify zet je in een eilandje en gek genoeg zitten sommige artiesten daar compleet buiten. Shy FX kende ik uiteraard van naam en van een paar tracks maar nooit echt actief geluisterd.

Blijkt toch wel een artiest te zijn waar ik zowat elk nummer van kan pruimen :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Mavamaarten schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:02:
Vandaag heb ik me goed vermaakt met een lijstje Shy FX. Ik luister al jaren voornamelijk dnb, maar je weet hoe dat gaat, Spotify zet je in een eilandje en gek genoeg zitten sommige artiesten daar compleet buiten. Shy FX kende ik uiteraard van naam en van een paar tracks maar nooit echt actief geluisterd.

Blijkt toch wel een artiest te zijn waar ik zowat elk nummer van kan pruimen :)
Origineel was al goed maar deze ook lekker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• danoam
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-06 22:34
Reso is echt een favoriet hier!

[ Voor 14% gewijzigd door danoam op 27-09-2023 16:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ChokingHazard
Ik zat gister lekker op m'n gemakje Forza Horizon 3 te spelen met uiteraard Hospital Radio aan. Ik had dit nummer al vaker gehoord en ik vond elke keer de intro en de outro zo ontzettend mooi, maar nooit gekeken welk nummer het nou eigenlijk was. Tot gister. Opgezocht wat het nou eigenlijk was, en nu kan ik natuurlijk niet anders dan hem met jullie te delen.

[ Voor 4% gewijzigd door ChokingHazard op 02-10-2023 10:14 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Fijne nieuwe Bop :)

Bop x meesh.r x tominthechamber - 4 nothing

[ Voor 12% gewijzigd door PalingDrone op 01-11-2023 20:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Deze 2 blijven geweldig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dimitri_Klokov
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-06 11:17
Ricmaniac schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:52:
Was ook 2 weken geleden een dag naar Liquicity geweest. Was echt super vet! en erg van genoten maar begin van de avond begon het ook te regenen jongen niet normaal en harde wind er bij maakte het nog vervelender :P Ik ben gewoon echt niet gemaakt voor slecht weer.

Weet niet of meer daar waren maar vond de Solar stage echt telkens het lekkerst om bij te staan Beter dan de mainstage.

Wat mij wel opvalt en daar bedoel ik niks verkeerds mee is dat DnB wel heel erg is veranderd met 5-10 jaar geleden als het aan komt op wat voor type mensen er rondlopen. Het publiek is heel breed maar ook veel bijzondere typetjes zeg maar. Valt me de laatste paar feestjes steeds meer op.
Beetje late reactie, maar ik was daar ook met mijn vriendin en vrienden. Wel het hele weekend. Wat een waardeloos weer inderdaad. Bleef tot minstens 12 uur 's middags de volgende dag regenen en keihard waaien ;( We hebben die zondagmiddag na het uitbrakken gelijk onze spullen gepakt en zijn naar huis gegaan.

Toen we daar vrijdag aankwamen (pas in de middag helaas), hebben we twee uur rondjes gelopen met al onze zooi voor een plekje waar we twee tenten kwijt konden. Toen maar gaan staan in het speciale vak met mensen die alleen naar zo'n festival gaan. We hoorden daarna dat ze een extra area gingen openen om mensen kwijt te kunnen. Echt waardeloos was dat.

Met de muziek was verder niks mis gelukkig. Zitten inderdaad veel wazige figuren tussen, maar de meesten zijn wel gewoon hartstikke aardig. Sfeertje is altijd top bij zulke feestjes, en je kijkt je ogen uit. Dan doet er opeens iemand een backflip, of kan heel goed jongleren, of heel goed dansen. Je ziet altijd wat 8)

Iemand toevallig afgelopen weekend naar Korsakov in Rotterdam geweest?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kaos001
Feel is één van mijn favoriete dnb tracks ooit gemaakt. Fantastische sfeer zit in die track :)

Kom hier ook weer even paar leuke liedjes gooien die me opvielen afgelopen tijd:

Soundcloud

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChokingHazard
kaos001 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 13:15:
[...]

Feel is één van mijn favoriete dnb tracks ooit gemaakt. Fantastische sfeer zit in die track :)

Kom hier ook weer even paar leuke liedjes gooien die me opvielen afgelopen tijd:

[YouTube: Pola & Bryson X IYAMAH - Too Shy]
Oehhh Pola & Bryson. Zij hebben een bootleg gemaakt van Fake ID, die vind ik echt ontzettend dik. Werd gedraaid door Dom Whiting in z'n Londen ride meen ik, zit sindsdien echt vaak in m'n hoofd.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaos001
@ChokingHazard Pola & Bryson vind ik ook fantastisch. Hun drum details en gevoel van timing kan ik erg waarderen :)

Soundcloud

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:28

Mavamaarten

Omdat het kan!

Deze was ik hier nog niet tegengekomen: https://soundcloud.com/ta...dnb-bootleg-free-download

Een tijdje geleden kwam deze voorbij op SoundCloud en sindsdien komt deze heel regelmatig terug als ik wat energie nodig heb oOo

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Nia Archives - Baianá

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChokingHazard