If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Als deze persoon constant zit op te lichten vanuit z'n zolderkamertje kun je uiteindelijk uitkomen bij z'n huisadres. (via de provider)
Er is al eerder op gewezen maar nogmaals:
Meld je op www.opgeletopinternet.nl
Hun hebben ervaring hiermee.
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Doe ik nu.zeef schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:54:
[...]
Stuur die mail (met de header!!) alsjeblieft even naar va@tweakers.net.
https://www.facebook.com/DutchLionCustomising
Dat dus zeker niet!slayerrp schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 08:54:
gewoon voor z'n voordeur opdagen en kijken hoe snel je je geld terugkrijgt
Ik zeg net dat in 9 van de 10 gevallen het adres vals is!
(als je al een adres hebt!)
Dan nog mag je uiteraard niet het recht in eigen hand nemen

[ Voor 46% gewijzigd door slayerrp op 15-10-2012 09:30 ]
Ontopic blijven graag. Het heeft totaal geen nut om hier ineens ook allerlei andere kopers er bij de spreekwoordelijke haren bij te slepen omdat je er toevallig wat dubieus aan vindt.
[ Voor 81% gewijzigd door Orion84 op 15-10-2012 09:44 ]
[ Voor 170% gewijzigd door Orion84 op 15-10-2012 10:34 ]
@ontopic: Vanmorgen met ING gebeld en die kunnen inderdaad geen handmatige overboekingen terughalen. Ook niet door nog eens 1 cent over te maken met een mededeling.
[ Voor 93% gewijzigd door Orion84 op 15-10-2012 10:34 ]
Ik weet niet of het waar is maar het is al de derde dag, dus neem ik morgen contact met ING om te vragen hoe het zit.
Sorry hoor, maar volgens mij weerleg ik die bewering ook.mveijden schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:40:
[mbr]*knip*
Ontopic blijven graag. Het heeft totaal geen nut om hier ineens ook allerlei andere kopers er bij de spreekwoordelijke haren bij te slepen omdat je er toevallig wat dubieus aan vindt.[/mbr]
s.v.p. lezen voordat je mijn posts verwijdert.
Terug on-topic graag en een volgende keer graag per DM of e-mail contact opnemen als je het niet eens bent met een mod-actie
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Dat kan ik je uit eigen ervaring vertellen: Als de naamhouder van de rekening niet overeenkomt bij het overmaken naar een ING rekening, krijg je het geld binnen enkele werkdagen weer terug op je rekening met als omschrijving "naam/nummer komt niet overeen"woelders schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 23:11:
Nou het is nóg iets genuanceerder; naam nummer check wordt gedaan door Equens die al het bankverkeer in NL regelt, op basis van steekproeven. Komt iets niet overeen, wordt het teruggemeld aan de bank die de opdracht heeft gegeven. Voor gironummers werd het giraal verkeer echter altijd door de Postbank zelf verzorgd en zij hadden inderdaad standaard naam nummer controle. Hoe dat tegenwoordig zit nu het onder de ING Bank vlag valt, weet ik niet.
Verder moet een bankrekeningnummer (behalve gironummers!) voldoen aan de elf-proef. Als je een typefout maakt in 1 cijfer is het mathematisch onmogelijk om aan de elf proef te voldoen. Het door jou ingevulde rekeningnummer kan dan dus niet bestaan eindes vindt er geen transactie plaats.
Dit van iemand die geld naar zijn vriendin wilde overmaken, en twee getallen had omgewisseld...
[ Voor 5% gewijzigd door Morax op 15-10-2012 11:56 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Dat grapje had ik ook laatst. Mocht dat gebeuren dan mag je in je handjes knijpen.Morax schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:55:
[...]
Dat kan ik je uit eigen ervaring vertellen: Als de naamhouder van de rekening niet overeenkomt bij het overmaken naar een ING rekening, krijg je het geld binnen enkele werkdagen weer terug op je rekening met als omschrijving "naam/nummer komt niet overeen"
Dit van iemand die geld naar zijn vriendin wilde overmaken, en twee getallen had omgewisseld...
Wel dan s.v.p. nog steeds aangifte doen want zelfs een storno maakt het strafbare feit van oplichting niet ongedaan.
Als je 2 nummers omdraait voldoet de bankrekening niet aan de elfproef (de 'oude' gironummers uitgezonderd dus) en bestaat de rekening niet. Dus krijg je inderdaad altijd je geld teruggestort en een mededeling dat het niet gelukt is. Blijkbaar hebben ze hier 'naam/nr komt niet overeen' gebruikt.Morax schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:55:
[...]
Dat kan ik je uit eigen ervaring vertellen: Als de naamhouder van de rekening niet overeenkomt bij het overmaken naar een ING rekening, krijg je het geld binnen enkele werkdagen weer terug op je rekening met als omschrijving "naam/nummer komt niet overeen"
Een échte naam/nummer check wordt slechts steeksproefgewijs uitgevoerd. Een enkele ervaring van een random tweaker (no offense) bewijst nog niet het tegendeel.
Zoals ik reeds dus ook al eerder aangafMorax schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:55:
[...]
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
als ik dit zo lees is dit de zelfde persoon als die met de ING rekening
gegevens bij mij:
ABN
468400036
op naam van amc de neef
hij had in no time al een tnt nummer tevoorschijn
215 euro naar verstuurd, hij had nog wel meer ssd's mocht ik interesse hebben nadat ik zij dat ik eerst dezen
wou ontvangen niets meer van hem gehoord.
[ Voor 51% gewijzigd door louwhaaima op 16-10-2012 15:45 ]
Wat ik persoonlijk niet begrijp is hoe deze persoon aan al die rekeningnummers komt. Je moet je toch legimiteren als je een rekening gaat openen? Je kunt toch niet zomaar een rekening openen op zomaar een naam?
Meestal openen deze figuren rekeningen op naam van een nep-bedrijf.Hukkel80 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:11:
Wat ik persoonlijk niet begrijp is hoe deze persoon aan al die rekeningnummers komt. Je moet je toch legimiteren als je een rekening gaat openen? Je kunt toch niet zomaar een rekening openen op zomaar een naam?
Vandaar dat ze aan zoveel verschillende rekeningen kunnen komen.
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
En beide rekeningen zijn van een natuurlijk persoon.
Kan natuurlijk ook impliceren dat hij dus samenwerkt met de eigenaren van die bankrekeningen (goedwils of op wat meer dwingende methode), hoe meer rekeningen zij gebruiken, hoe moeilijker het is alles weer terug te halen of te bewijzen.Hukkel80 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:00:
Maar om een bedrijf te hebben moet je ook bepaalde zaken aanleveren.
Daarnaast worden bankrekeningnummers amper op naam/nummer gecontrolleerd (oude postbank is de enige), als ik jouw rekeningnummer neem met naam pietje, is de kans bijzonder groot dat het geld nog aankomt ook. Dat geval zijn het gewoon fictieve 'ten name van' namen, maar door de missende controle het geld toch wel binnenkomt.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 17-10-2012 12:04 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En wat dan nog? Een bedrijf starten kost ook maar iets van 40 euro op z'n minst. Daarnaast mag je als bedrijf de rekening van een natuurlijk persoon gebruiken.Hukkel80 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:00:
Maar om een bedrijf te hebben moet je ook bepaalde zaken aanleveren.
Op valse namen rekeningen openen is in Nederland erg lastig.
De islam kan uw vrijheid schaden
dat noemen ze op straat gewoon een : kattenvanger.Wokschotel schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:33:
Het is heel makkelijk om aan rekeningen te komen. Plaats een advertentie op Marktplaats voor 'thuiswerk'. Dat 'thuiswerk' bestaat uit het ter beschikking stellen van rekeningnummers (en pinpassen) omdat daarmee 'belasting bespaard kan worden'. Goed- (of kwaadwillende) sukkels stellen dus hun rekeningnummer ter beschikking aan dit soort oplichters en zitten daarna zelf met de gebakken peren.
Dank u.Wokschotel schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:33:
Een KATvanger ja, maar da's puntencopuleren.Mektheb schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:35:
[...]
dat noemen ze op straat gewoon een : kattenvanger.
Justitie noemt degenen die hun gegevens "afstaan" overigens geldezels:
http://www.om.nl/organisa...158178/geldezels-krijgen/Geldezels en ronselaars
Twintig van deze jongeren kunnen beschouwd worden als een zogenaamde geldezel. Je bent een geldezel als je je pas en pincode uitleent. Op deze manier kunnen criminelen je bankrekening gebruiken om gestolen geld weg te sluizen. Lees meer hierover op http://www.pasopjepas.nl/ Daarnaast zijn er vier jongeren die als ronselaars (ronselen van bankpasjes) te werk gingen.
Namen: fransakker, r.r. groeneveld, soa, amc de neef
ING
Bankrekeningnummer: 3795205
Naam rekeninghouder: r.r. groeneveld
ABN
Bankrekeningnummer: 468400036
Naam rekeninghouder: amc de neef
Ik verwacht er niks meer van helaas. In ieder geval is het bankrekening nummer en email adres nu daar geregistreerd en moet ie weer op zoek naar een andere geldezel.
Verwijderd
Amc de neef
twello
gelderland
Ik heb 4 van deze schijven opgekocht maar kan er eigenlijk weinig mee dus vandaar dat ik ze hier op speurders zet
75 per stuk
Juist ja, dat is hem.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:57:
Is dit het zelfde figuur als op speurders staat met een ,ocz agility 3 256 gig voor 75.- Euro![]()
Amc de neef
twello
gelderland
Ik heb 4 van deze schijven opgekocht maar kan er eigenlijk weinig mee dus vandaar dat ik ze hier op speurders zet
75 per stuk
Zo kun je dus zien dat deze oplichter gewoon nog steeds door blijft gaan
Misschien kunnen ze vraag/aanbod alleen voor actieve gebruikers die min 1 jaar geregistreerd zijn mogelijk maken. Zou een hoop schelen denk ik. Plus ongeacht hoe goedkoop aanbod is. Geen beoordeling, dan gewoon niet erop ingaan.
Met 1 jaar registratie hadden ze de andere 'oplichting' (die staat nog in twijfel) dus ook niet kunnen voorkomen, oplichting gebeurd, of dit nu op een makkelijk of moeilijk toegankelijk platform wordt gedaan. Het verschil echter is dat je bv bij MP of Ebay ook Paypal bescherming heb, andere kant hebben we hier een vrij meedenkende V&A achterban (T.net).teksetter schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:28:
Vind wel heel erg klote voor allen die belazerd zijn.
Misschien kunnen ze vraag/aanbod alleen voor actieve gebruikers die min 1 jaar geregistreerd zijn mogelijk maken. Zou een hoop schelen denk ik. Plus ongeacht hoe goedkoop aanbod is. Geen beoordeling, dan gewoon niet erop ingaan.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
of moet worden aangebeld, hoor ik dat graag. Is een zeer kleine moeite want het dorp is niet al te groot.
Het opgegeven adres van deze verkoper lijkt niet te bestaan getuige een aantal posts eerder met screenshot van Google Maps Streetview. Dus succes met aanbellenSinner schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:40:
Dames/heren, ik woon in hetzelfde dorp als deze oplichter. Als er ergens een kijkje moet worden genomen
of moet worden aangebeld, hoor ik dat graag. Is een zeer kleine moeite want het dorp is niet al te groot.
Ik bedoelde eigenlijk als blijkt dat hij wel in het dorp woont maar op een ander adres (of nummer).
Verwijderd
Dat wist ik dan weer niet, geldezelsSuBBaSS schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:09:
[...]
Een KATvanger ja, maar da's puntencopuleren.
Justitie noemt degenen die hun gegevens "afstaan" overigens geldezels:
[...]
http://www.om.nl/organisa...158178/geldezels-krijgen/
Floppus, ik bedoel natuurlijk niet bij iemand aanbellen om hem een ros op zijn neus te geven of zoiets.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:27:
Ik snap dat het goed bedoeld is, maar ik ben geen fan van het zomaar aanbellen bij adressen. Die openlijk opgegeven worden zijn veelal vals, en als het echt is dan weet je niet wat de achtergrond is voor wat er aan de hand is. Een kat in het nauw maakt rare sprongen...
Het is een klein dorp. Ons kent ons, dat idee. Mocht het nodig zijn kunnen jullie me altijd een DM sturen.
volgens GeoIP woont hij in de buurt van Apeldoorn
Heb het ip doorgegeven aan de politie!
[ Voor 44% gewijzigd door louwhaaima op 09-11-2012 14:14 ]
Hmmmm ik had al eerder mijn gedachten, maar goed.louwhaaima schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:56:
Ik ben achter zijn ip adres gekomen kan ik dat hier zo posten of is dat niet volgens de regels? en wat kan ik er nu het beste mee doen?
Wel toevallig dat ik ook een oplichter uit Apeldoorn ken, die ook nog eens dezelfde achternaam en manier van handelen heeft........
amc de neef
GEEN persoonsgegevens!
<edit> mailwisseling op verzoek verkrijgbaar, ook politie sta ik graag te woord.
[ Voor 45% gewijzigd door Microkid op 09-11-2012 21:13 ]
ach...in een volgend leven lach je er om!
Alleen mag je hier geen persoonsgegevens posten dus verwijder die even, je weet nooit of deze kloppen en de verkeerde straks bezoek krijgt.
Er is volgens het ANP iemand van 21 opgepakt voor oplichting van 10tallen mensen op Marktplaats.
ach...in een volgend leven lach je er om!
Volgens dat geoip woon ik in de buurt van Zoeterwoude. Bijna correct, het scheelt maar zo'n 175km. Niet bepaald betrouwbaar dus.louwhaaima schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:56:
Ik ben achter zijn ip adres gekomen kan ik dat hier zo posten of is dat niet volgens de regels? en wat kan ik er nu het beste mee doen?
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Maxmind is (meestal) betrouwbaarder. Punt is dat je met een dergelijke trace de server van een provider opspoort en niet de eindgebruiker. Volgens 1 zo'n trace woon ik in een weiland in almere....FlipFluitketel schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 09:03:
[...]
Volgens dat geoip woon ik in de buurt van Zoeterwoude. Bijna correct, het scheelt maar zo'n 175km. Niet bepaald betrouwbaar dus.
(wel lekker rustig zo tussen de koeien)
Dat wil ik er dus inderdaad mee zeggen, die trace-dingen hebben totaal geen waarde. Volgens maxmind woon ik in Oss, het is wat dichterbij maar nog steeds zo'n 100km van mijn echte woonplaats.mveijden schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 09:22:
[...]
Maxmind is (meestal) betrouwbaarder. Punt is dat je met een dergelijke trace de server van een provider opspoort en niet de eindgebruiker. Volgens 1 zo'n trace woon ik in een weiland in almere....
(wel lekker rustig zo tussen de koeien)
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Sinner schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:31:
Dat maxmind zit er in mijn geval zo'n 25km naast, dus ook niet echt betrouwbaar.
mveijden schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 09:22:
[...]
Punt is dat je met een dergelijke trace de server van een provider opspoort en niet de eindgebruiker.
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,3588.0.html
Dan hebben we een net overzicht en hij is nu ook op speurders actief dus er zullen nog wel meer volgen ben ik bang!
Gisteravond gedaan.louwhaaima schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:17:
Zou het waarderen als iedereen die door AMC de Neef is opgelicht dat hier ook meld:
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,3588.0.html
Dan hebben we een net overzicht en hij is nu ook op speurders actief dus er zullen nog wel meer volgen ben ik bang!
Verwijderd
groetjes
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 18:48:
Ik weet het adres van deze oplichter. Mocht je hem willen weten dan moet je me even een persoonlijk bericht sturen.
groetjes
Welk zooitje?Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 18:49:
Maar weet waar je aan begint... Want ze zijn met het hele zooitje daar tot alles in staat.
Zie je wel, ik heb altijd al gezegd dat Michael er ook bij betrokken was.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 19:08:
Zijn neefje en de rest daar thuis ook. Maar vooral michael en rico.
Zie het begin van dit topic, maar de mods verzekerde mij ervan dat hij er niets mee te maken had, jaja
Verwijderd
Naar me geld kan ik fluiten. Ik ga er ook geen energie meer insteken daar ik graag nog even blijf leven.
Ken ze persoonlijk en wat ze verder nog meer gedaan hebben is ook niet mis.
Ik heb de hoop dan ook allang opgegeven dat ik ooit nog mijn geld terug krijg.
Verwijderd
Achteraf de grootste fout in me leven geweest. Had hem lekker moeten laten zitten.
Maarja liefde maakt blind helaas.
En bij jou zelfs niet het handelen face to face.
[ Voor 200% gewijzigd door mistervis007 op 22-11-2012 20:54 ]
Verwijderd
Ik weet waar ze toe in staat zijn helaas.
Verwijderd
Nu verdraai je de boel. Er is gezegd dat je niet te snel conclusies moet trekken, en dat geldt nog steeds. Ik wil je dan ook verzoeken verder iets terughoudender te zijn. Ze zijn blijkbaar neven en zitten op hetzelfde adres, maar het is dus niet dezelfde persoon. Wie dan waar verantwoordelijk is, is een kwestie van uitzoeken.mistervis007 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 20:05:
[...]
Zie je wel, ik heb altijd al gezegd dat Michael er ook bij betrokken was.
Zie het begin van dit topic, maar de mods verzekerde mij ervan dat hij er niets mee te maken had, jaja
Nou goed dan, ik ging er toen vanuit dat het hier om Michael ging.Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 13:23:
[...]
Nu verdraai je de boel. Er is gezegd dat je niet te snel conclusies moet trekken, en dat geldt nog steeds. Ik wil je dan ook verzoeken verder iets terughoudender te zijn. Ze zijn blijkbaar neven en zitten op hetzelfde adres, maar het is dus niet dezelfde persoon. Wie dan waar verantwoordelijk is, is een kwestie van uitzoeken.
Daar zat ik dus naast, maar ik zat er dus niet heel ver vanaf, gezien ik de handelswijze direct herkende.
Maar ik moet dus zijn op hetzelfde adres, bij een persoon met dezelfde achternaam, een neef van deze jonge man dus, genaamd Micheal, om mijn €100,= terug te halen.
Hij en zijn neefje houden zich exact met dezelfde praktijken bezig, op dezelfde wijze en op hetzelfde adres, maar ik mag dan niet zeggen dat ze samen de boel aan het oplichten zijn
[ Voor 12% gewijzigd door mistervis007 op 25-11-2012 18:56 ]
Verwijderd
Terughoudendheid is in dit soort gevallen nooit een slecht idee, maar er mag natuurlijk ook wel gewoon gezegd worden dat het achteraf de juiste hoek bleek te zijn.Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 13:23:
Ik wil je dan ook verzoeken verder iets terughoudender te zijn.
Verwijderd
Het is een rare situatie als er twee neven zijn die allebei historie hebben, maar dat maakt het niet anders dan dat morgen jouw naam ergens op een forum staat in verband met strafbare feiten. Als je dat niet kan aantonen, dan ben je gewoon strafbaar. Kan je het niet mee eens zijn, kan je onrechtvaardig vinden, maar zo ligt het wel. En terecht; ik denk dat jullie net zo goed niet gediend zijn van opmerkingen als "juiste hoek" als je ergens door je achternaam in verband wordt gebracht met een strafbaar feit.
Ook wij willen graag dat zaken opgelost worden, maar wij gaan niet faciliteren dat ons platform mogelijk gebruikt wordt voor smaad, net zoals we tegengaan dat het gebruikt wordt voor fraude en oplichting. Daar gaan we eveneens geen discussie over aan, omdat wij de wet niet maken. Blijkt het niet mogelijk het bij de feiten te houden, dan gaat hier gewoon een slot op, en nee, daar hoeven we geen discussie over te voeren.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2012 01:00 ]
Een paar maanden geleden ben ik ook opgelicht door 1 van de 2 gebroeders R. en M. Groeneveld. Ik ging er eerst vanuit dat het Michael was, omdat er veel meer over hem op Tweakers te vinden is. Na een aantal gesprekken met een bewindvoerder (ik dacht dat hij bewind voerde over M), werd me duidelijk dat hij juist bewind voerde over R. Na wat speurwerk ben ik zelf veel te weten gekomen over R., omdat hij zijn Facebook gewoon openbaar heeft staan.
Mijn geld heb ik overgemaakt naar de rekening van zijn vrouw. (*knip*)
Ik heb haar een bericht gestuurd met de vraag of het rekeningnummer dat ik van haar heb klopt.
Als ze zegt dat dat zo is, vraag ik of ze het aankoopbedrag terug wil sturen.
Ontkent ze dat het van haar is of wil ze dat niet, dan vraag ik of ze mij wil bellen en dat we het uit kunnen praten. Levert dat ook niks op, dan ben ik bereid al haar Facebook contacten een bericht te sturen met dat ze een oplichter is.
Alle gegevens van R. en S. heb ik inmiddels opgeslagen.
[ Voor 0% gewijzigd door Dirk op 31-01-2015 00:29 ]
Is dit geen smaad?TheCollapsed schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 10:44:
Levert dat ook niks op, dan ben ik bereid al haar Facebook contacten een bericht te sturen met dat ze een oplichter is.
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Het is niet zo dat ik dat graag doe. Ik zal eerst proberen om dit via alle andere manieren op een gewone op te lossen. Zie het als een allerlaatste reddingsmiddel.
Dit loopt allemaal al jaren en na al die jaren is er amper vooruitgang geboekt.
Ik ben begin 2012 opgelicht en ondanks verwoede pogingen en diverse beloftes heb ik tot op heden nog steeds geen cent retour gezien.
Ook al inspanningen van Floppus lijken op niets te zijn uitgelopen, ondanks zijn volhardendheid.
De politie zou de zaak in onderzoek nemen en iedereen mocht zijn aangifte opsturen, nu 1,5 jaar geleden.
Tot op heden nog geen enkel resultaat.
Ik zou zeggen neem je verlies en laat het maar rusten, er zit niets anders op.
Dit heeft in Nederland helaas nog steeds geen prioriteit voor de overheidsinstanties.....
Dit topic is niet bedoeld om een heksenjacht te beginnen. Geef verdachte zaken en accounts UITSLUITEND per mail door via va@tweakers.net
Persoonsgegevens zijn niet toegestaan