Spike_wolf schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:48:
...
Nu all operational power to operation Get rid of Pi!
spoiler:
Helaas Alexis ook ze gaan hokken 
Verwijderd
Spike_wolf schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:48:
...
Nu all operational power to operation Get rid of Pi!
Verwijderd
Misschien duurt dat net zo lang als dat Beckett weg wasVerwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:13:
[...]
spoiler:Helaas Alexis ook ze gaan hokken
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Dacht ik ook al. Een beetje dat "fluit" toontje.MaximusTG schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:26:
Geweldige aflevering idd. Ik meende rond 40:08 nog een licht Doctor Who deuntje te ontdekken (nadat er al eerder naar werd verwezen).
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
Tuvok
MaximusTG schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:26:
Geweldige aflevering idd. Ik meende rond 40:08 nog een licht Doctor Who deuntje te ontdekken (nadat er al eerder naar werd verwezen). Die koffie op het laatst was helemaal mooi.
Generic Scifi Themerin geluidje met brain tricks als name dropping, ik hoorde namelijk ook geluiden (en graphics) uit de Aliens, Predator, Terminatorwontcachme schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:31:
[...]
Dacht ik ook al. Een beetje dat "fluit" toontje.
...
Jep, maar zonder de oortjes dus
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik dacht eerst dat het Barack Obama was.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Dat zou dan wel een referentie naar een referentie zijn geweest.wontcachme schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:31:
[...]
Wat ik jammer vond dat het er niet in zat was een referentie naar Chuck. Bv met die Joshua Gomez een vechtscene en dan "i know kung fu".
Ik moet de laatste ep nog zien, maar mijn vrouw vertelde dat dit inderdaad de sufste ep was sinds tijdenMoiZie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:56:
Nogal suffe episode... Vergezocht verhaal en Alexis is een beetje kapsones aan het ontwikkelen...
Humankind… be both.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Dacuuu op 05-11-2013 22:03 ]
Humankind… be both.
Ik snap ook niet wat hij in de serie doet. Hij krijgt zoveel aandacht dat ik half verwacht dat hij in de laatste aflevering van het seizoen een grote rol krijgt en voor de maffia blijkt te werken ofzo, maar dat past verder niet echt in de serie.Dacuuu schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:03:
Wel beetje jammer dat het allemaal losse afleveringen zijn. Die PI heeft way to much screen time. Die haarbal voegt echt niks toe. Ze moeten gewoon weer eens een rode-draad-aflevering uitzenden.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Is toch logisch? Die PI-figuur is alleen maar toegevoegd om Castle te confronteren met het klassieke pa-met-bijna-volwassen-dochter-met-eerste-serieuze-vriendje. Daar zijn dus weer geinige en incidenteel sentimentele scenes mee te maken. Niets meer, niets minder. Als die Pi een coole gozer zou zijn (in ogen van publiek en Castle) dan viel daar veel minder mee te doen.CAPSLOCK2000 schreef op maandag 02 december 2013 @ 03:08:
[...]
Ik snap ook niet wat hij in de serie doet. Hij krijgt zoveel aandacht dat ik half verwacht dat hij in de laatste aflevering van het seizoen een grote rol krijgt en voor de maffia blijkt te werken ofzo, maar dat past verder niet echt in de serie.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
[ Voor 5% gewijzigd door arsimo op 09-12-2013 09:34 ]
De cock met ceeooceekaaarsimo schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:29:
De misdaadplots zijn zo onzettend voorspelbaar en als whodunnit is het helemaal lachwekkend (mogelijk is dat bewust gedaan?) want de dader is vrijwel altijd degene die Becket en Castle als eerste kort ondervragen en dan nog als een getuige of andere betrokkene zien - als kijker vergeet je die figuur bijna en dan 6, 7 minuten voor tijd wordt die ineens weer naar voren gehaald door een fraaie ingeving van Becket en/of Castle en wordt daarmee het misdaadplotje opgelost.
Humankind… be both.
[ Voor 26% gewijzigd door Sagaris op 21-01-2014 22:13 ]
Humankind… be both.
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Raven op 17-02-2014 20:42 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 20:51 ]
Humankind… be both.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Humankind… be both.
Humankind… be both.
Verwijderd
Beat by a girl, come onSpike_wolf schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:52:
Ryan: I didn't see that coming...
Really?! Dat was al duidelijk vanaf het moment dat ze het over de best man hadden
Toch al 30 sec meer dan deze afleveringSpike_wolf schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:31:
Daar ging ik al vanuit, scheelt mij weer moeite
Jammer dat ze in totaal maar 30 seconden in beeld was deze aflevering
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
He wel op blijven letten want ze was deze aflevering wel degelijk te zien nadat Castle de hele avond heeft zitten puzzelen na zijn eerste nederlaag tegen Becket met scrabbel.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Ik denk het niet, er wordt straks vast een lijk gevonden met een briefje geschreven in diezelfde codetaal als de notities van mama Beckett.Twhomp schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:50:
Zozo, hoop oude bekenden.
En eeeeeeeeeeindelijk dat verhaallijntje afgewikkeld.
Ik hoop het! vermaak me erg met de Castle serie.IJzerlijm schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:29:
[...]
Ik denk het niet, er wordt straks vast een lijk gevonden met een briefje geschreven in diezelfde codetaal als de notities van mama Beckett.
Verwijderd
Humankind… be both.
PrutzorVerwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:14:
Dangit! waarom moet ik zonder de ep gezien te hebben toch dit topic induiken en lezen!
Humankind… be both.
Pa of misschien die 3xk of wie het ook was? Die loopt vermoedelijk ook nog ergens rond.Spike_wolf schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:10:
In de woorden van Kate: Seriously?
Erg leuke aflevering, Eddie deed het ook super
Maar dat eindeUiteraard is hij niet dood, maar ik vermoedt ook dat hij niet in hele grote problemen zit, zijn Pa zal hem wel opgepikt hebben ofzo. Hoewel die wel een verdomd goede rede zou moeten hebben om Rick mee te laten werken.
Dat wrak van die wagen kwam ook wat 'in scene gezet' op me over. Rick zat met Kate aan de telefoon toen hij nog 20 minuten ver weg zat, maar Kate werd pas gebeld toen hij al een uur te laat was (we kunnen er dus vanuit gaan dat dit 80 minuten later was). Daarna heeft Kate nog tijd nodig gehad om naar de plaats delict te komen, en je gaat mij niet wijsmaken dat die auto al ruim anderhalf uur in de fik stond
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
Ik had Tweetdeck vanaf gisteren al dichtgeklapt uit voorzorg, pfff
Ja die live tweets waren wel wat spoilerig, niet super, maar beter om niet vooraf te lezen. Maar dat maakt nu voor jou niet veel meer uitVerwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:35:
[...]
Ik had Tweetdeck vanaf gisteren al dichtgeklapt uit voorzorg, pfffNou kan ik net zo goed die shitload aan tweets doornemen
Humankind… be both.
Verwijderd
Ja hij is dood en Alexis gaat bij de politie om wraak te nemen op de moordenaar van haar vader (klinkt ergens toch bekendDacuuu schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:28:
Wat een leuke aflevering, en een goed einde. Castle dood. Maar dat zal wel niet
.
Tot volgend jaar Castle!
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2014 23:08 ]
Humankind… be both.
Verwijderd
Humankind… be both.
Die Mercedes was na de crash ook ineens een modelletje ouder geworden...Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:29:
Waarom is Kate opeens droog in haar trouwjurk?
/me gaat verder kijken
@%^@$%*$^*!$
Nog geen antwoorden
Ctrl+k
Oscar Wilde
Oscar Wilde
Humankind… be both.
Humankind… be both.
[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 21-10-2014 21:35 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
Ik vond zijn reactie daarop eigenlijk veel leuker.Raven schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:35:
Over Nathan gesproken, iemand deze al voorbij zien komen? (Niet in Castle overigens)
[afbeelding]
@seamusdever (Kevin Ryan @ Castle)
Watch out @NathanFillion, someone's out to get you
Wait. That’s your house.
Humankind… be both.
Humankind… be both.
Oscar Wilde
Oscar Wilde
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq