[Serie] Castle (2009) - deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:48:
...
Nu all operational power to operation Get rid of Pi!
spoiler:
Helaas Alexis ook ze gaan hokken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:13:
[...]

spoiler:
Helaas Alexis ook ze gaan hokken :(
Misschien duurt dat net zo lang als dat Beckett weg was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:55

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

lol

Espo for the win :P _O-

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whehe, dat soort momenten miste ik echt, blij dat de 3 stooges weer terug zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluefall
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:18
Toffe aflevering weer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Waar zijn de puntige oortjes gebleven :o :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Geweldige aflevering idd. Ik meende rond 40:08 nog een licht Doctor Who deuntje te ontdekken (nadat er al eerder naar werd verwezen). Die koffie op het laatst was helemaal mooi :P.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

MaximusTG schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:26:
Geweldige aflevering idd. Ik meende rond 40:08 nog een licht Doctor Who deuntje te ontdekken (nadat er al eerder naar werd verwezen).
Dacht ik ook al. Een beetje dat "fluit" toontje.

Wat ik jammer vond dat het er niet in zat was een referentie naar Chuck. Bv met die Joshua Gomez een vechtscene en dan "i know kung fu". :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:03:
Waar zijn de puntige oortjes gebleven :o :P
Tuvok O-)
MaximusTG schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:26:
Geweldige aflevering idd. Ik meende rond 40:08 nog een licht Doctor Who deuntje te ontdekken (nadat er al eerder naar werd verwezen). Die koffie op het laatst was helemaal mooi :P.
wontcachme schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:31:
[...]

Dacht ik ook al. Een beetje dat "fluit" toontje.

...
Generic Scifi Themerin geluidje met brain tricks als name dropping, ik hoorde namelijk ook geluiden (en graphics) uit de Aliens, Predator, Terminator ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jep, maar zonder de oortjes dus :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Ik dacht eerst dat het Barack Obama was.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
wontcachme schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:31:
[...]
Wat ik jammer vond dat het er niet in zat was een referentie naar Chuck. Bv met die Joshua Gomez een vechtscene en dan "i know kung fu". :+
Dat zou dan wel een referentie naar een referentie zijn geweest.

(voor de eventuele nietweters: "i know kung fu" in Chuck was een referentie naar The Matrix - met name in de eerste 2, 3 seizoenen barste de serie Chuck van de referenties naar The Matrix, zelfs in structurele zin. Uiteraard verwees Chuck ook naar vele andere films en series. Blijft een brilliante serie, alleen zo jammer van dat slechte *&@^%!! einde, die blunder kan ik de makers nooit vergeven )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een heerlijke ep :D Castle aan het zwaardvechten :D

Alleen dat einde was kudt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:55
Nogal suffe episode... Vergezocht verhaal en Alexis is een beetje kapsones aan het ontwikkelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
MoiZie schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:56:
Nogal suffe episode... Vergezocht verhaal en Alexis is een beetje kapsones aan het ontwikkelen...
Ik moet de laatste ep nog zien, maar mijn vrouw vertelde dat dit inderdaad de sufste ep was sinds tijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
Verhaal was vergezocht, maar allesbehalve suf - een halve parodie op de boeken en films in dat genre (Da Vinci, National Treasure e.a.).

Ik vind juist dit soort verhalen (net als die van vorige week) de leukste. Niet serieus te nemen grappige detectiveverhaaltjes passen het beste als kapstok voor de interactie tussen de hoofdpersonages - dat laatste is waar het om draait tenslotte. Af en toe onderbroken door een wel goed en spannend verhaal in een dubbelaflevering. Die formule maakt dat Castle nog steeds zo leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Team Castle2 for the win!
Lekker verfrissend zo'n Rick + Alexis aflevering :)
Nu Alexis ouder wordt en op school al aardig vordert, en gezien de richting die ze op gaat komen er wel mogelijkheden vrij om haar vaker zo te gaan betrekken in verhalen, dat kan best voor interessante situaties zorgen. A ruggedly handsome and stunningly beautiful crime fighting family :P

More Alexis eps please!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was inderdaad verfrissend en gelukkig niet een derde aflevering achter elkaar waarin de gekke gedachtenkronkels van Castle werkelijk mogelijk blijken zou te veel zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Breaking Bad meets castle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer Castle Investigations :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Wel beetje jammer dat het allemaal losse afleveringen zijn. Die PI heeft way to much screen time. Die haarbal voegt echt niks toe. Ze moeten gewoon weer eens een rode-draad-aflevering uitzenden.

[ Voor 5% gewijzigd door Dacuuu op 05-11-2013 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SoybfzRdyc0nnleBNTncvk25/full.jpg
_O-

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Dacuuu schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:03:
Wel beetje jammer dat het allemaal losse afleveringen zijn. Die PI heeft way to much screen time. Die haarbal voegt echt niks toe. Ze moeten gewoon weer eens een rode-draad-aflevering uitzenden.
Ik snap ook niet wat hij in de serie doet. Hij krijgt zoveel aandacht dat ik half verwacht dat hij in de laatste aflevering van het seizoen een grote rol krijgt en voor de maffia blijkt te werken ofzo, maar dat past verder niet echt in de serie.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 02 december 2013 @ 03:08:
[...]
Ik snap ook niet wat hij in de serie doet. Hij krijgt zoveel aandacht dat ik half verwacht dat hij in de laatste aflevering van het seizoen een grote rol krijgt en voor de maffia blijkt te werken ofzo, maar dat past verder niet echt in de serie.
Is toch logisch? Die PI-figuur is alleen maar toegevoegd om Castle te confronteren met het klassieke pa-met-bijna-volwassen-dochter-met-eerste-serieuze-vriendje. Daar zijn dus weer geinige en incidenteel sentimentele scenes mee te maken. Niets meer, niets minder. Als die Pi een coole gozer zou zijn (in ogen van publiek en Castle) dan viel daar veel minder mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Het spijt me maar bij Castle heb ik absoluut geen behoefte aan karakterontwikkeling. Het hele prive-leven van Castle kan me gestolen worden. Alleen z'n moeder vind ik nog wel vermakelijk omdat ze haar rol erg goed vervult maar ik zou het niet missen als ze niet meer voorkwam. Van mij mag Castlej het bij het oplossen van misdaden houden.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
Bij mij is het precies andersom. De misdaden in Castle stellen in regel geen mallemoer voor. Die dubbelafleveringen zijn wat dat betreft utizondering die kwa verhaal en spanning de moeite waard zijn, voor de rest zijn het in regel kapstokken waaraan de hoofdpersonages en soms de bijfiguren lekker met elkaar bezig zijn.

De misdaadplots zijn ontzettend voorspelbaar en als whodunnit is de serie lachwekkend zelfs (mogelijk is dat bewust gedaan, het doet soms parodieachtig aan?) want de dader is vrijwel altijd degene die Becket en Castle als eerste kort ondervragen en dan nog als een getuige of andere betrokkene zien - als kijker vergeet je die figuur bijna en dan 6, 7 minuten voor tijd wordt die ineens weer naar voren gehaald door een fraaie ingeving van Becket en/of Castle en wordt daarmee het misdaadplotje opgelost.

Nee, voor het crimi-aspect hoef je juist niet naar Castle te kijken, daar zijn vele series voor die dat veel beter doen. De chemie, de grappen tussen de personages die juist werken omdat ze zijn zoals ze zijn en dat hun karaktereigenschappen naar voren komen rond en door de situaties tijdens het "oplossen" van het misdaadplotje, dat maakt de serie zo leuk.

[ Voor 5% gewijzigd door arsimo op 09-12-2013 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
arsimo schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:29:

De misdaadplots zijn zo onzettend voorspelbaar en als whodunnit is het helemaal lachwekkend (mogelijk is dat bewust gedaan?) want de dader is vrijwel altijd degene die Becket en Castle als eerste kort ondervragen en dan nog als een getuige of andere betrokkene zien - als kijker vergeet je die figuur bijna en dan 6, 7 minuten voor tijd wordt die ineens weer naar voren gehaald door een fraaie ingeving van Becket en/of Castle en wordt daarmee het misdaadplotje opgelost.
De cock met ceeooceekaa >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus Pie is nu exit?? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

*O*

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Hi Pie. Bye. *O*

[ Voor 26% gewijzigd door Sagaris op 21-01-2014 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"We need to talk"

GRRR oh no :(

En dan toch in de lente *O*

Stomme schrijvers ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dat was wel een gemene streek inderdaad, er waren totaal geen hints over waarom ze ineens zo beteuterd ging kijken :/
Maar alles komt goed *O*

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
Ze moeten in die romance nog wel een beetje spanning brengen. Vond het een flauwe doorzichtige truuk. Leg of een paar echte hindernissen neer of laat het gewoon doorlopen.

Ik hoop eigenlijk dat ze nog iets verder gaan doen aan het raadsel rond haar moeder (nog steeds niet helemaal afgehandeld) en zijn vader (leuk dat die pas weer een aflevering terugkeerde).

Die af en toe opduikende dubbelafleveringen in Castle blijven toch de meest interessante.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke ep :D Alleen hoopte ik op een iets ander einde, nl. dat het jonge stelletje ging zweven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Casper/Christina Ricci style? :P

[ Voor 37% gewijzigd door Raven op 17-02-2014 20:42 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D Alweer zo'n weirde en "onmogelijke" case, als dit de nieuwe insteek is, graag :D :9

Oh en

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/32I4KZ9lOCi76cwGLHInHsy2/full.jpg

O+ *O*

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy crap, dat was een heftige ep :X

Sterk spul hè, fisherman's friend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

That 70's show, wat een ep :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Leuk gedaan inderdaad. Het is al weer even geleden dat hij een Captain speelde :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wash: "Oh God oh God, we're all gonna Boogie"

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Boogie! Wat een leuke aflevering was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

Jup,ongeloofwaardig als heck, maar veel humor en andere pluspunten :)
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ec0.pinimg.com/736x/55/a4/89/55a48919c0f086760437e0fa84710484.jpg

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DgqQUjDOXbacfyyiGwIeNXAe/full.jpg

Dan post ik Alexis maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Daar ging ik al vanuit, scheelt mij weer moeite :+
Jammer dat ze in totaal maar 30 seconden in beeld was deze aflevering :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ryan: I didn't see that coming...

Really?! Dat was al duidelijk vanaf het moment dat ze het over de best man hadden :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:52:
Ryan: I didn't see that coming...

Really?! Dat was al duidelijk vanaf het moment dat ze het over de best man hadden :+
Beat by a girl, come on :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Spike_wolf schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:31:
Daar ging ik al vanuit, scheelt mij weer moeite :+
Jammer dat ze in totaal maar 30 seconden in beeld was deze aflevering :/
Toch al 30 sec meer dan deze aflevering :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuveltje schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:46:
[...]

Toch al 30 sec meer dan deze aflevering :(
He wel op blijven letten want ze was deze aflevering wel degelijk te zien nadat Castle de hele avond heeft zitten puzzelen na zijn eerste nederlaag tegen Becket met scrabbel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blink and you'll miss her :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Zozo, hoop oude bekenden.

En eeeeeeeeeeindelijk dat verhaallijntje afgewikkeld.

Ga je je wel afvragen: wat zullen de schrijvers gaan bedenken als nieuwe elementen. Alexis zien we amper meer, het om elkaar heen draaien van Castle en Becket is allang al voorbij, de grote verhaallijn is nu opgelost. Wordt wel heel erg freak-of-the-week-erig ben ik bang :'(

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Einde serie in zicht? Huwelijk als afsluiter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Geheel onverwacht afsluiten met het huwelijk zou idd. wel een mooi einde zijn. Ik kan er wel mee leven.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Twhomp schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:50:
Zozo, hoop oude bekenden.

En eeeeeeeeeeindelijk dat verhaallijntje afgewikkeld.
Ik denk het niet, er wordt straks vast een lijk gevonden met een briefje geschreven in diezelfde codetaal als de notities van mama Beckett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
IJzerlijm schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:29:
[...]

Ik denk het niet, er wordt straks vast een lijk gevonden met een briefje geschreven in diezelfde codetaal als de notities van mama Beckett.
Ik hoop het! vermaak me erg met de Castle serie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende week komt er meer duidelijkheid over de toekomst van menig serie dus het is even afwachten. Als het lijstje op onderstaande site beetje in de buurt komt zou er nog een seizoen komen.

https://www.mijnserie.nl/...es-overleven-dit-seizoen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:31
Renewed dus: wontcachme in "Buitenlandse TV Series 2013 - 2014"

Wel benieuwd, de grootste plotline is opgelost...
Tel daarbij op dat Castle vaak eindigt met een flinke cliffhanger vraag ik mij toch echt af wat ze bedacht hebben :X

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

In de woorden van Kate: Seriously? -O-

Erg leuke aflevering, Eddie deed het ook super :D
Maar dat einde :X Uiteraard is hij niet dood, maar ik vermoedt ook dat hij niet in hele grote problemen zit, zijn Pa zal hem wel opgepikt hebben ofzo. Hoewel die wel een verdomd goede rede zou moeten hebben om Rick mee te laten werken.
Dat wrak van die wagen kwam ook wat 'in scene gezet' op me over. Rick zat met Kate aan de telefoon toen hij nog 20 minuten ver weg zat, maar Kate werd pas gebeld toen hij al een uur te laat was (we kunnen er dus vanuit gaan dat dit 80 minuten later was). Daarna heeft Kate nog tijd nodig gehad om naar de plaats delict te komen, en je gaat mij niet wijsmaken dat die auto al ruim anderhalf uur in de fik stond :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dangit! waarom moet ik zonder de ep gezien te hebben toch dit topic induiken en lezen! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:14:
Dangit! waarom moet ik zonder de ep gezien te hebben toch dit topic induiken en lezen! :F
Prutzor }:|

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Wat een leuke aflevering, en een goed einde. Castle dood :+. Maar dat zal wel niet :P.
Tot volgend jaar Castle! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Spike_wolf schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:10:
In de woorden van Kate: Seriously? -O-

Erg leuke aflevering, Eddie deed het ook super :D
Maar dat einde :X Uiteraard is hij niet dood, maar ik vermoedt ook dat hij niet in hele grote problemen zit, zijn Pa zal hem wel opgepikt hebben ofzo. Hoewel die wel een verdomd goede rede zou moeten hebben om Rick mee te laten werken.
Dat wrak van die wagen kwam ook wat 'in scene gezet' op me over. Rick zat met Kate aan de telefoon toen hij nog 20 minuten ver weg zat, maar Kate werd pas gebeld toen hij al een uur te laat was (we kunnen er dus vanuit gaan dat dit 80 minuten later was). Daarna heeft Kate nog tijd nodig gehad om naar de plaats delict te komen, en je gaat mij niet wijsmaken dat die auto al ruim anderhalf uur in de fik stond :P
Pa of misschien die 3xk of wie het ook was? Die loopt vermoedelijk ook nog ergens rond.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had Tweetdeck vanaf gisteren al dichtgeklapt uit voorzorg, pfff :P Nou kan ik net zo goed die shitload aan tweets doornemen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:35:
[...]

Ik had Tweetdeck vanaf gisteren al dichtgeklapt uit voorzorg, pfff :P Nou kan ik net zo goed die shitload aan tweets doornemen 8)7
Ja die live tweets waren wel wat spoilerig, niet super, maar beter om niet vooraf te lezen. Maar dat maakt nu voor jou niet veel meer uit :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Seriously? Pfffffffffff nogal zwak einde dit.. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AH COME ON :(

(maar goed dat dit geen Joss Whedon show is :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 17:28:
Wat een leuke aflevering, en een goed einde. Castle dood :+. Maar dat zal wel niet :P.
Tot volgend jaar Castle! O+
Ja hij is dood en Alexis gaat bij de politie om wraak te nemen op de moordenaar van haar vader (klinkt ergens toch bekend :P ). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is Kate opeens droog in haar trouwjurk? :P

/me gaat verder kijken :X

@%^@$%*$^*!$

Nog geen antwoorden :(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2014 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Niet? Rick had een lange bruine jas aan toen hij dat geld dumpte... Hij heeft gewoon 2 maanden met Zoe, Jayne, River, Simon, Book en Inara rond gevlogen O-)

Maar hoe dan ook zal zijn pa er wel mee te maken hebben. We hebben het ongeluk niet zien gebeuren, we zagen alleen de SUV links van hem gaan rijden, daar stopte het. Het wrak had aan de rechterkant schade van een aanrijding, dus dat past niet lekker. Iets zegt me dat die SUV naast hem ging rijden, het raam open ging en zijn pa achter het stuur zat en hem maande te stoppen. Na overleg hebben ze de auto beschadigd en gedumpt en zijn ze er vandoor gegaan om het een en ander te doen.
Of hij daadwerkelijk (door een of andere drug) zijn geheugen kwijt is of dat hij dat gewoon acteert is een tweede, maar ik ben er bijna 100% zeker van dat (een handlanger van) zijn pa in die SUV zat.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of intern is een heleboel scheef en corrupt, schijnt momenteel wel een thema te zijn binnen diverse series :X

En ja, ik teken als hij 2 maanden aan het vliegen was. Maar dan ook op beeld O+ :P :(
nieuwe Firefly model is liev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Nieuw firefly model :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets tussenin The Big Damn Replica en Little Damn Heroes in ;)

Veel monies nog steeds :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sihzies
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-01-2024
Ik vond het toch wel apart dat Kate zo kortaf tegen Rick was (en hem in eerste instantie niet geloofde).

Als je zo gek op elkaar bent dat je met elkaar in het huwelijksbootje gaat stappen dan verwacht ik toch wat meer affectie als je elkaar 2 maanden niet gezien hebt (wat er ook gebeurd mag zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Het geeft aan dat ze na zes seizoenen nog steeds de karakters niet durven te ontwikkelen en steeds weer op de reset knop drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Aan de andere kant is hij 2 maanden weg geweest, heeft zij 2 maanden geloofd dat hij ontvoerd was, waarna blijkt dat hij het zelf in scene heeft gezet en vrolijk met uitzicht op het water heeft zitten kamperen.
Een beetje argwaan is dan wel gepast lijkt me, ook als je net op het punt stond om in het huwelijksbootje te stappen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 11-09 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:29:
Waarom is Kate opeens droog in haar trouwjurk? :P

/me gaat verder kijken :X

@%^@$%*$^*!$

Nog geen antwoorden :(
Die Mercedes was na de crash ook ineens een modelletje ouder geworden... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Leuke 1e aflevering, ben benieuwd waar onze Rick die 2 maanden heeft gezeten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 17:21

Krizzie

Progressive Music \o/

Beetje belabberde tweede aflevering. Even snel een "einde" er aan geknoopt zodat ze het later in het seizoen weer op kunnen pikken?

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Ik heb het idee dat ze de kijker nu dommer inschatten dan in de eerste seizoenen.
Wederom een zin die terugkomt: "There is something we're missing, something that let's this all make sense'
Ja trut, dat is altijd als je een onderzoek doet en nog geen oplossing hebt... dat is je werk!

Maargoed.

Ik denk dat Castle iets wou vergeten over zijn geliefden, dus: vader, moeder, Catherine, Alexis oid. Misschien hebben ze iets erg gedaan, of misschien heeft iemand een ziekte ofzo.. iets in die richting.

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zie ik nou Tuvix? :o

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 17:21

Krizzie

Progressive Music \o/

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:D

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Castle.2009.S07E04-1.jpg
_O-

Wraak :P
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Castle.2009.S07E04-2.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Raven op 21-10-2014 16:29 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/enSr2VSRs0XgM7bUETbEL91T/full.jpg

*kuch kuch*

_O- :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nog geen screengrab van Princess Castle? :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover ben ik nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ah.. enjoy :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9v8Jkmr.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iL9MBDB.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/roc4nLZ.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door Dacuuu op 21-10-2014 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah damn you :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Over Nathan gesproken, iemand deze al voorbij zien komen? (Niet in Castle overigens :P )
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BzwjkKqIgAENP6w.jpg:large
@seamusdever (Kevin Ryan @ Castle)
Watch out @NathanFillion, someone's out to get you

_O-

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 21-10-2014 21:35 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doc Horrible zeker :P

Erg leuke episode, deed mij weer denken aan de reden waarom ik het volg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raven schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:35:
Over Nathan gesproken, iemand deze al voorbij zien komen? (Niet in Castle overigens :P )
[afbeelding]
@seamusdever (Kevin Ryan @ Castle)
Watch out @NathanFillion, someone's out to get you

_O-
Ik vond zijn reactie daarop eigenlijk veel leuker.
Wait. That’s your house.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter

_O-

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Tot nu toe ben ik verre van onder de indruk van dit seizoen. Het voelt voor mij erg als "kut! renewed! snel! verzin iets!" En hoppa, er is weer een arc waar iedere 4 eps iets mee gedaan kan worden. Maar amnesia? Echt? Niks originelers te verzinnen?

De losse eps zijn vermakelijk als altijd, maar de formule is onderhand wel bekend... En de supporting cast heeft ook vrijwel nul ontwikkeling doorgemaakt. Teveel volgens het vaste stramien, te weinig groei. Maargoed, het is geen onaardige formule dus ik blijf wel kijken... *sheeple*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Becket: Why do you always have to touch everything?
Castle: I thought you liked that about me.

_O-

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Molly/Alexis met andere look :o :
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/MollyQuinn-Castle.2009.S07E06.jpg

Later weer zo :)
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/MollyQuinn-Castle.2009.S07E06-2.jpg
<3

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwart haaar past gewoon niet bij haar ogen, dat ze geen gekleurde lenzen hadden gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ze kan het toch geverfd hebben? Al las ik volgens mij op Twitter dat 't een pruik was.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was inderdaad een pruik. Maar doe het dan meteen goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof nog geen zak van die trouwpartij. Opeens waren die paar minuten in soft focus alsof in een droom jaja.

/paranoia kicked in :P
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste