Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-05 12:04
Leuke 2e aflevering, jammer dat de scenes in Frankrijk zo nep waren. de enkele scenes waarin je richard castle zag, was castle heel groot. tegenover een wazige background.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/W3Bfvns.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-12-2024
Spike_wolf schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:13:
...
Ook was het hele feit dat die vriendin ontvoert was zodat het nieuws wereldwijd verspreidt zou worden omdat haar familie zo rijk is, zodat Castle vader er over zou horen wat wazig, waarom zou dat nieuws sneller/wel rond gaan dan het nieuws dat de dochter van een wereldberoemde schrijver ontvoerd is?
Het is er inderdaad wat ingepropt, maar ik zie zeker de logica erin om die vriendin te ontvoeren, al is het verspreiden van nieuws een minder belangrijk aspect inderdaad. Daarnaast denk ik dat je het nieuws verspreiden niet moet zien als in publieke media als krant/tv, maar verspreiden via politiekanalen (politie, FBI en dat wat er verder nodig is). De vriendin valt dan meer op vanwege de vader, die is rijker en het midden-oosten aspect erbij maakt het profiel meer opvallend dan een lokale schrijver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:33

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Zartok schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 17:04:
[...]

Het is er inderdaad wat ingepropt, maar ik zie zeker de logica erin om die vriendin te ontvoeren, al is het verspreiden van nieuws een minder belangrijk aspect inderdaad. Daarnaast denk ik dat je het nieuws verspreiden niet moet zien als in publieke media als krant/tv, maar verspreiden via politiekanalen (politie, FBI en dat wat er verder nodig is). De vriendin valt dan meer op vanwege de vader, die is rijker en het midden-oosten aspect erbij maakt het profiel meer opvallend dan een lokale schrijver.
Een dergelijke ontvoering komt over het algemeen ook niet in de publieke media, het doel was de aandacht van een spion trekken, dus via andere kanalen inderdaad. Maar ook dan is Castle een even grote speler of zelfs groter dan een random rijke familie lijkt me.
Misschien dat er iets aan die familie is dat niet verteld werd of dat ik gemist heb, maar een wereldwijd best selling schrijver met wie weet hoe veel miljoenen op de bank < random rijke familie met wie weet hoeveel miljoenen op de bank in mijn ogen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
Spike_wolf schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 17:09:
[...]

Een dergelijke ontvoering komt over het algemeen ook niet in de publieke media, het doel was de aandacht van een spion trekken, dus via andere kanalen inderdaad. Maar ook dan is Castle een even grote speler of zelfs groter dan een random rijke familie lijkt me.
Misschien dat er iets aan die familie is dat niet verteld werd of dat ik gemist heb, maar een wereldwijd best selling schrijver met wie weet hoe veel miljoenen op de bank < random rijke familie met wie weet hoeveel miljoenen op de bank in mijn ogen.
Staat me vaag ergens een aflevering bij waarin Castle het had over zijn geld had. Het kwam er op neer dat hij het goed had qua geld, maar dat die anderen echt geld hadden (weet zo snel even niet meer welke aflevering). Ik denk dat die andere familie rijker is (ze kunnen €15M missen (ze hebben het vrij snel bij elkaar), waar ik Castle er niet voor aan zie dat te hebben). Daarnaast is het midden-oosten/islam argument een hot topic en dat verhaal gaat daardoor denk ik makkelijker rond dan de dochter van een bekende schrijver. In de 1e aflevering werd Alexis iig om die redenen als bijzaak weggezet.

Hoe dan ook, de combinatie van de 2 maakt het sowieso omvangrijker en daardoor zou het Castle sr ook sneller moeten bereiken, niet dat het denk ik veel uit zou maken, als echte spion moest hij toch wel methodes hebben om de hele boel in de gaten te houden, getuige ook zijn martel-werkzaamheden op de boerderij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Nou was dat alles? :-(

was van te voren al op de hoogte, maar dan toch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-05 22:13

heuveltje

KoelkastFilosoof

Zartok schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 17:35:
[...]

Staat me vaag ergens een aflevering bij waarin Castle het had over zijn geld had. Het kwam er op neer dat hij het goed had qua geld, maar dat die anderen echt geld hadden (weet zo snel even niet meer welke aflevering). Ik denk dat die andere familie rijker is (ze kunnen €15M missen (ze hebben het vrij snel bij elkaar), waar ik Castle er niet voor aan zie dat te hebben). Daarnaast is het midden-oosten/islam argument een hot topic en dat verhaal gaat daardoor denk ik makkelijker rond dan de dochter van een bekende schrijver. In de 1e aflevering werd Alexis iig om die redenen als bijzaak weggezet.

Hoe dan ook, de combinatie van de 2 maakt het sowieso omvangrijker en daardoor zou het Castle sr ook sneller moeten bereiken, niet dat het denk ik veel uit zou maken, als echte spion moest hij toch wel methodes hebben om de hele boel in de gaten te houden, getuige ook zijn martel-werkzaamheden op de boerderij.
Maar het gaat om het bekende
Het boeit de meeste mensen minder dat een of ander arabisch meisje ontvoert is, dan de dochter van een (Sympathieke) bekende amerikaan

Dat laatste is zo ongeveer de droom van elke journalist kwa kijkcijfers, dus ik zie de logica ook niet helemaal

Vond de ontknoping ook wat minder :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-05 23:42

GeeBee

Oddball

arsimo schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:20:
Naast slechte green screen vond ik het enige storende die man die al die omgevingsgeluiden uit die opgenomen Skype sessie haalde. Niet die man in zijn "catacomben studio", niet dat die van die enorme goeie oren had en zo goed die details kon plaatsen, maar het feit dat die geluiden uberhaupt hoorbaar waren. Tuurlijk, alleen mensen die die techniek begrijpen realiseren het probleem en dat zullen er weinig zijn, maar toch: de audiodecoding/decoding toegepast bij dat Skype gesprek zouden al dat soort details, als de microfoon die uberhaupt opgevangen had, allemaal hebben weggefilterd. Het geluid wordt niet als 16bits/48kHz lossless wav of flac meegestuurd.
Daarnaast vond ik het superstorend dat in de catacombenscene nou juist de achtergrondmuziek zo hard stond op het moment dat De Mol iets hoorde in de opname...

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wes Craven :D _/-\o_

Oh damn zoveel referenties naar horrorfilms :D

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 19-03-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dat soort gastrollen zijn altijd leuk, geven Castle als schrijver veel meer geloofwaardigheid.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spike_wolf schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:39:
[...]
Dat soort gastrollen zijn altijd leuk, geven Castle als schrijver veel meer geloofwaardigheid.
Nu nog Joss Whedon en Stephen King die pokeren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05 16:55
De aflevering van maandag was weer leuk.
Die bucketlist en de reactie van Kate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Geinige one liner met een grap die voor de hand ligt maar die ik nog nooit gehoord had:

Cynische patholoog-anatoom die Castle niet serieus neemt:

"Ah, detective Becket and defective Castle"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-05 11:50

Krizzie

Progressive Music \o/

Daar moest ik ook hardop om lachen inderdaad! :D

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05 07:37

Twhomp

Stayin' Alive

Bij de laatste aflevering moest ik toch aan dit denken:

:+

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Ik was hem alweer vergeten, maar inderdaad. FENTOOOOOOOOOOOOOON _O-

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal wel iets gemist hebben met dat youtube filmpje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:09

wontcachme

You catch me? No you wont

Grote spoiler voor de finale van seizoen 5: http://www.spoilertv.co.u...se/castlepresss6_FULL.png

1 APRIL Grap :P :P

[ Voor 6% gewijzigd door wontcachme op 02-04-2013 21:27 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 23:47
Ik reken erop dat die fake is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

100ste ep was d:)b d:)b :Y :Y

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik had het gevoel dat ik Disturbia keek met een Castle-sausje erover. Redelijk vermakelijk wel, maar voor een 100e aflevering had ik wel iets origineels verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Rick die vroeg met hoeveel moorden hij nu al geholpen had "Oh I don't know, about a hundred or so" Daar moest ik toch wel een beetje om gniffelen :P

Verder wel een erg toffe aflevering, toen Kate in daar aan de overkant aanklopte was het wel duidelijk dat het een grap was, maar ik heb me uitstekend vermaakt verder :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Het verhaal kwam me iets te bekend voor, maar ik moet toegeven dat ik aan het einde wel was verrast /)

Ik wist btw niet dat dit de 100ste ep was :) Ik moest ff snel rekenen toen ze in de aflevering die opmerking maakte. Leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Esposito en Ryan als Charlie's Angels. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Raymond schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:46:
Het verhaal kwam me iets te bekend voor, maar ik moet toegeven dat ik aan het einde wel was verrast /)

Ik wist btw niet dat dit de 100ste ep was :) Ik moest ff snel rekenen toen ze in de aflevering die opmerking maakte. Leuk :)
Heb je de intro niet bekeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Kan zijn dat ik toen ff niet zat op te letten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sagaris schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:36:
Esposito en Ryan als Charlie's Angels. _O-
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ncVd8DCaDUeZRzocYbXjqoJe/full.jpg

Ook echt handig dat ik mijn mond vol had :') _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Die was wel gaaf ja. Die tong die Kate naar Castle uitstak toen ze aan de overkant aanklopte was ook wel tof :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:29
Anthirian schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:36:
Ik had het gevoel dat ik Disturbia keek met een Castle-sausje erover. Redelijk vermakelijk wel, maar voor een 100e aflevering had ik wel iets origineels verwacht.
Lijkt het niet meer op The Game? ;)

Vond het een goeie ep met redelijk wat humor erin.
Toen het licht uitviel als Kate in het appartement was, toen ging bij mij net een lichtje branden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
Anthirian schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:36:
Voor degene die hun klassieken niet kennen en het onverhoopt niet doorhadden: het hele overburen/grap-gebeuren was uiteraard een grote ode/verwijzing aan de Hitchcock klassieker Rear Window (http://www.imdb.com/title/tt0047396) - in de dialogen werd er zelfs geregeld naar verwezen (o.a. sprak Cate op een gegeven moment Castle met de naam James Stewart aan, hoofdrolspeler in Rear Window).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:13

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

arsimo schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:29:
[...]

Voor degene die hun klassieken niet kennen en het onverhoopt niet doorhadden: het hele overburen/grap-gebeuren was uiteraard een grote ode/verwijzing aan de Hitchcock klassieker Rear Window (http://www.imdb.com/title/tt0047396) - in de dialogen werd er zelfs geregeld naar verwezen (o.a. sprak Cate op een gegeven moment Castle met de naam James Stewart aan, hoofdrolspeler in Rear Window).
Ze zeggen het letterlijk in de serie.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
Touchdomex schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:33:
[...]
Ze zeggen het letterlijk in de serie.
Inderdaad. Maar ik krijg de indruk dat sommige (vele?) kijkers - o.a. ook die hier komen? - het desondanks niet doorhadden. Er komen er logischerwijs steeds meer mensen die de films van Hitchcock e.d. nooit gezien hebben en daardoor de verwijzingen, zelf als de naam genoemd wordt, niet herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

arsimo schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:38:
[...]
... Er komen er logischerwijs steeds meer mensen die de films van Hitchcock e.d. nooit gezien hebben ...
Klopt, ik heb lang niet alles gezien, hoewel Rear Window wel een belletje deed rinkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik had de link ook gemist, daarom dat ik het meer op The Game vond lijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cE0BLzJOy6LIS5u9cooCSVL8/full.jpg

Busted :P _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ze krijgt wel meer en meer kleinere rollen.
Onlangs was haar rol in Psych ook 2x niks. Maar haar acteren ook eigenlijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie Molly wel uit de serie gaan. Ze is pas 20, en volgt een studie in film making en ze is de stem in Winxclub en Supergirl . Druk genoeg.

Overigens haar rol in Castle als goodie two shoes zit ik ook niet meer op te wachten.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 18-04-2013 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Uit respect worden de volgende 2 afleveringen van Castle omgewisseld. 29 april komt naar 22 april en andersom. 22 april had een bom-gerelateerde verhaallijn.

http://tvline.com/2013/04...d-boston-marathon-attack/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Crap, dat gaat Sickbeard niet snappen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Uhoh, breakup als season final? ;(

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Krizzie schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:27:
Dat zou wel een fenomenaal domme zet zijn voor de show. Niet veel mensen kijken voor de boeiende moord mysteries zoals die van afgelopen week waar de dader vanaf zijn PC geld overmaakt naar een huurmoordenaar en meteen alles bekent in plaats van te zeggen 'iemand anders gebruikte m'n PC'.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daarom kijk ik ook voor die momenten met Castle, Esposito en Ryan, aka the 3 Stooges :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
Krizzie schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:27:
Denk het niet; mijn gok: ze maken het publiekelijk bekend en door Gates wordt het de vraag of Castle wel mee mag blijven lopen. En dan zie je de eerste aflevering volgend seizoen dat dat mag (typical Castle move is pas zo'n beetje ieder seizoenseinde gebeurt 8)7 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Of een aanzoek van Castle? :D

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Vandaag een sort of clipjes ep. Overigens wel leuk dingen terug te zien. Ze hadden ook wat meer "volwassen" taal dan ik gewend ben een een broadcaster en deze serie. Ook een niet te subtiele remark over dingen in de mond.

En dat Gates het nu weet is ook handig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

huh? Is er een nieuwe ep? :?

Dacht dat de vorige de season finale was?

[ Voor 44% gewijzigd door MikeyMan op 30-04-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ja. Was ook gewoon zo geplanned

EDIT: Nu nog 1 of 2 meen ik. En vorige week had niet echt een cliffhanger...

[ Voor 18% gewijzigd door wontcachme op 30-04-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Inderdaad een terugblik aflevering, maar in tegenstelling tot 99% van die fillers zat hier redelijk wat verhaal omheen en de terugblikken waren ook best leuk gemonteerd :)
Stond wel even te kijken dat Rick in bijna alle terugblikken flinke stoppels op zijn gezicht had staan, was dat bewust zo gemonteerd of liep hij er in het begin altijd zo bij :?

En was ik trouwens de enige die zich afvroeg waarom er in een appartement een paar verdiepingen hoog een motor stond? :?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/N8jMUbeCBHX71CdAGtTdWyau/full.jpg

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

In de begin seizoenen (en zeker ep 1) had hij vaak een stoppeltjes baard.

En ik weet niet meer of er een lift was, maar het lijkt mij niet handig om in NY een motor op de stoep te zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Maar euh, wat ik wel gek vond is dat ze deze aflevering met die van vorige week verwisseld hadden, vanwege Boston. En dat dus die aflevering van vorige week, dat Kate twijfelt aan hun relatie hier eigenlijk na hoorde. Dat klopt dan toch niet helemaal, als hij hier nog z'n leven voor dr waagt..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

MaximusTG schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:19:
Maar euh, wat ik wel gek vond is dat ze deze aflevering met die van vorige week verwisseld hadden, vanwege Boston. En dat dus die aflevering van vorige week, dat Kate twijfelt aan hun relatie hier eigenlijk na hoorde. Dat klopt dan toch niet helemaal, als hij hier nog z'n leven voor dr waagt..
Dacht ik ook al. Hij blijft tot de last moment bij haar en de week erop zou ze keihard moeten twijfelen. Deze volgorde is eigenlijk zelfs beter dan. Ze twijfelde, maar nu is het allemaal weer goed. Echter denk ik niet dat ze ep 23 en 24 zullen aanpassen nog.

[ Voor 4% gewijzigd door wontcachme op 30-04-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
wontcachme schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:24:
[...]

Dacht ik ook al. Hij blijft tot de last moment bij haar en de week erop zou ze keihard moeten twijfelen. Deze volgorde is eigenlijk zelfs beter dan. Ze twijfelde, maar nu is het allemaal weer goed. Echter denk ik niet dat ze ep 23 en 24 zullen aanpassen nog.
Ik kan wel een reden voor dat twijfelen bedenken; Kate is zwanger. Het kan een goede reden zijn voor Kate om te twijfelen, is Castle wel serieus genoeg voor een kind omdat hij er immers zelf eigenlijk 1 is. Zijn track record (2x gescheiden) en erg terughoudend met informatie over zichzelf geven (puntje dat zijn ex paar afleveringen terug aangaf waarom het niet werkte tussen hen), prima voor de huidige situatie, maar met een kind erbij wordt dat toch anders. In de vorige wordt wel duidelijk gemaakt dat ze iets wil bespreken, maar is dat de relatie zelf of kinderen.

Daarnaast is het een mooie cliffhanger voor het seizoen en kan het mooi als thema voor het volgende seizoen dienen, want hun relatie nu is toch redelijk "don't ask, don't tell". Een zwangerschap zou een goed excuus zijn om het te kunnen doorbreken (bij de serie Bones werkte dit vergelijkbaar) en kan tevens mooi wat obstakels introduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-04 10:11
Waarom konden ze niet gewoon gewicht op die pressure plate leggen in plaats van Kate? Of gaat die ook af bij een drukverschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:47
Dat werd toch ook tijdens de aflevering voorgesteld en ook uitgelegd waarom dat niet kon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Zartok schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:49:
[...]

Ik kan wel een reden voor dat twijfelen bedenken; Kate is zwanger.
Dit dacht ik dus ook. Wat zou de kans zijn? Ik acht 99% :+

Little castle babies 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Dacuuu op 04-05-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Ondanks dat Castle vrij kinderlijk is, is hij wel een goede vader voor Alexis, dus dat zou wat vreemd zijn als Kate hem niet met kinderen zou vertrouwen.

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
Krizzie schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 21:36:
Ondanks dat Castle vrij kinderlijk is, is hij wel een goede vader voor Alexis, dus dat zou wat vreemd zijn als Kate hem niet met kinderen zou vertrouwen.
Zwangere vrouwen staan er nou niet om bekend erg rationeel te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:43
Goed, lijkt me duidelijk waar het seizoen mee eindigt. Ze vertrekt naar DC (althans, de cliffhanger is of ze het doet of niet..).

Koele episode, maak me zelf ook druk over die drones namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beckett's rise of the machines _O-

En nee, ik maak mij druk om drones. Gewoon een dikke stoorzender opzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Info over de season finale:

Naam van de aflevering: Watershed

Plot info

Nederlands:
spoiler:
Een interview met een hooggeplaatst persoon van een federale wetshandhavingsinstantie, doet Beckett heroverwegen wat ze wil uit haar baan en uit haar relatie met Castle. Intussen is het lichaam van een jonge vrouw gevonden drijvend in een watertank van een achterbuurt huis, maar als het team de zaak onderzoekt, ontdekken ze dat haar laatste rustplaats slechts een van vele vreemde dingen over haar dood is.

Engels:
spoiler:
In the season finale, an interview with a high-profile federal law enforcement agency forces Beckett to reconsider what she wants out of her job and out of her relationship with Castle. Meanwhile, the body of a young woman is found floating inside the water tank of a skid row flop house, but as the team investigate, they discover that her final resting place is just one of many strange things about her death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

offtopic:
Google Translate? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
nee. copy van theseriedb.. msar het zal wel een google translate zijn ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Hmm, al die series zijn vandaag wel lekker bezig zeg, zal wel komen omdat het seizoen aan ze einde is :) .
spoiler:
En we hebben een huwelijksaanzoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Yes! 8)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Deze hele aflevering was gebaseerd op de aanname dat Castle New York niet uit wil of mag. Waarom kan hij niet gewoon naar DC mee ? Schrijven kan je overal en hij kan vast wel 4 wekelijkse tickets betalen om nog mee te lopen met Ryan en Esposito.

Zoals altijd bij de GROTE AFLEVERINGEN is het een zootje.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

IJzerlijm schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:46:
Deze hele aflevering was gebaseerd op de aanname dat Castle New York niet uit wil of mag. Waarom kan hij niet gewoon naar DC mee ? Schrijven kan je overal en hij kan vast wel 4 wekelijkse tickets betalen om nog mee te lopen met Ryan en Esposito.
Waarom zou hij heen en weer gaan vliegen om met Ryan en Espo mee te lopen? Het ging hem altijd alleen maar om Kate, dat de misdaden ook leuk waren was meer bijzaak, als Kate naar de FBI overstapt gaat Castle gewoon aan wat andere touwtjes trekken om daar bij haar in de buurt te kunnen zijn om zo Nikki over te laten stappen naar de Feds of om een nieuwe serie te beginnen.
Maar iets zegt me dat Kate de baan toch afwijst zodat we de bestaande formule behouden en geen acteurs verliezen.

Jammer dat Deadly Heat net als alle voorgaande delen pas in September uit komt, nog een paar maanden wachten :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spike_wolf schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 21:35:
[...]
...
Maar iets zegt me dat Kate de baan toch afwijst zodat we de bestaande formule behouden en geen acteurs verliezen....
Tenzij het 6e seizoen toch het laatste blijkt te zijn..

Wat een snert einde verder :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:53
Castle 8) DC _/-\o_ Pi 8)7 That ending :(

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Fak dat einde! But whooo, Castle is back! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oYJ3Egiccc7YWW85b6JFyUNy/full.jpg

ARGHHHH :(

Maar eindelijk weer een knappe ep *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:53
Anoniem: 19894 schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:17:
[afbeelding]

ARGHHHH :(

Maar eindelijk weer een knappe ep *O*
Enige nadeel van zo'n cliffhanger, je weet toch dat hij het gaat overleven...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:00
Puc van S. schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:49:
[...]

Enige nadeel van zo'n cliffhanger, je weet toch dat hij het gaat overleven...
Echt niet :(
Hij gaat dood volgende aflevering en dan heet de serie opeens Alexis + boyfriend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee hoor, ze heeft nog steeds Castle als achternaam :P

Maar die Pi mag van mij wel weer weg :w

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 23-09-2013 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Anoniem: 19894 schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:53:
Nee hoor, ze heeft nog steeds Castle als achternaam :P

Maar die Pi mag van mij wel weer weg :w
Ze kunnen of even snel trouwen dan Kate als Castle verder :P

Maar blij dat ze weer terug zijn en Castle is weer lekker eigenwijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:28

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Is het erg als ik deze eerste aflevering van het seizoen liever als de laatste aflevering van het vorige seizoen gezien had? Dan had je iig een cliffhanger gehad die je een aantal maanden aan het denken houdt :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En dan maanden zo rondlopen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Az1AxTEXs2wGcJOTOEdI4l51/full.gif?

Nee dank je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Liever zoals het nu is inderdaad :P

Maar Rick mag die Pi gozer redelijk vlot zijn huis uit gooien inderdaad :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over Nathan gesproken, er is een zekere film met hem erin te vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Alleen zijn stem dan? Die andere kan ik nog niet vinden.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oja das waar ook, het is in zwart wit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik vond het maar een flauwe ep eigenlijk. Serienummer? Oh, dat komt van die ontplofte generator...
Buizen onder het gebouw? Ok, die komen op dat golfterrein uit...

Beetje makkelijk, nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:56:
Over Nathan gesproken, er is een zekere film met hem erin te vinden :D
:?

@J_J_Wilder
In honor of a spectacular return last night #castle @NathanFillion @MollyQuinn93 pic.twitter.com/U2uEYDi6bM
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Castle.jpg
_/-\o_

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ah :)

Fred O+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:13

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Vol met lui waar Whedon wel vaker mee samenwerkt. Typisch weer zoals altijd :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

:9

• Dacuuu
Leuk begin van de serie weer :)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

• Spike_wolf

Spike_wolf

Molly is ook deze week te gast bij de Pop My Culture podcast *O*

iTunes

[ Voor 41% gewijzigd door Spike_wolf op 26-09-2013 19:21 ]

Humankind… be both.

Maar dat is zonder beeld :/

• Spike_wolf

Spike_wolf

Maakt niet uit, alleen haar stem is ook prima te doen :)

Humankind… be both.

Moeten we de rest er maar bij denken O-) :$

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dat komt nooit goed met twee redheads daar :X :P
Misschien toch maar Cole weg denken O-)

Humankind… be both.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

• Spike_wolf

Spike_wolf

Lol, Molly dacht toen ze 5 tot 8 jaar oud was dat Gollum in haar badkamer woonde :+

[ Voor 92% gewijzigd door Spike_wolf op 26-09-2013 20:16 ]

Humankind… be both.

Mal kind :+

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dan heb je haar Poison Ivy/Tinker Bell verhaal nog niet gehoord :+

Ah, nu ze het over het nieuwe seizoen hebben wordt Pi (zonder dat ze het specifiek ergens voer heeft) ineens een stuk duidelijker :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Uitkomst van de laatste aflevering zat er aan te komen.. Dat was redelijk voorspelbaar.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi, terug naar huis met Beckett.

Nu Pi nog wegwerken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Had het wel humor gevonden als ze Dustin Diamond en Mario Lopez hadden gebruikt. Het geheel ademende toch al saved by the bell :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Terug naar NY *O*

Nu all operational power to operation Get rid of Pi!

Humankind… be both.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste