Leuke 2e aflevering, jammer dat de scenes in Frankrijk zo nep waren. de enkele scenes waarin je richard castle zag, was castle heel groot. tegenover een wazige background.

Het is er inderdaad wat ingepropt, maar ik zie zeker de logica erin om die vriendin te ontvoeren, al is het verspreiden van nieuws een minder belangrijk aspect inderdaad. Daarnaast denk ik dat je het nieuws verspreiden niet moet zien als in publieke media als krant/tv, maar verspreiden via politiekanalen (politie, FBI en dat wat er verder nodig is). De vriendin valt dan meer op vanwege de vader, die is rijker en het midden-oosten aspect erbij maakt het profiel meer opvallend dan een lokale schrijver.Spike_wolf schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:13:
...
Ook was het hele feit dat die vriendin ontvoert was zodat het nieuws wereldwijd verspreidt zou worden omdat haar familie zo rijk is, zodat Castle vader er over zou horen wat wazig, waarom zou dat nieuws sneller/wel rond gaan dan het nieuws dat de dochter van een wereldberoemde schrijver ontvoerd is?
Een dergelijke ontvoering komt over het algemeen ook niet in de publieke media, het doel was de aandacht van een spion trekken, dus via andere kanalen inderdaad. Maar ook dan is Castle een even grote speler of zelfs groter dan een random rijke familie lijkt me.Zartok schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 17:04:
[...]
Het is er inderdaad wat ingepropt, maar ik zie zeker de logica erin om die vriendin te ontvoeren, al is het verspreiden van nieuws een minder belangrijk aspect inderdaad. Daarnaast denk ik dat je het nieuws verspreiden niet moet zien als in publieke media als krant/tv, maar verspreiden via politiekanalen (politie, FBI en dat wat er verder nodig is). De vriendin valt dan meer op vanwege de vader, die is rijker en het midden-oosten aspect erbij maakt het profiel meer opvallend dan een lokale schrijver.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Staat me vaag ergens een aflevering bij waarin Castle het had over zijn geld had. Het kwam er op neer dat hij het goed had qua geld, maar dat die anderen echt geld hadden (weet zo snel even niet meer welke aflevering). Ik denk dat die andere familie rijker is (ze kunnen €15M missen (ze hebben het vrij snel bij elkaar), waar ik Castle er niet voor aan zie dat te hebben). Daarnaast is het midden-oosten/islam argument een hot topic en dat verhaal gaat daardoor denk ik makkelijker rond dan de dochter van een bekende schrijver. In de 1e aflevering werd Alexis iig om die redenen als bijzaak weggezet.Spike_wolf schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 17:09:
[...]
Een dergelijke ontvoering komt over het algemeen ook niet in de publieke media, het doel was de aandacht van een spion trekken, dus via andere kanalen inderdaad. Maar ook dan is Castle een even grote speler of zelfs groter dan een random rijke familie lijkt me.
Misschien dat er iets aan die familie is dat niet verteld werd of dat ik gemist heb, maar een wereldwijd best selling schrijver met wie weet hoe veel miljoenen op de bank < random rijke familie met wie weet hoeveel miljoenen op de bank in mijn ogen.
Maar het gaat om het bekendeZartok schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 17:35:
[...]
Staat me vaag ergens een aflevering bij waarin Castle het had over zijn geld had. Het kwam er op neer dat hij het goed had qua geld, maar dat die anderen echt geld hadden (weet zo snel even niet meer welke aflevering). Ik denk dat die andere familie rijker is (ze kunnen €15M missen (ze hebben het vrij snel bij elkaar), waar ik Castle er niet voor aan zie dat te hebben). Daarnaast is het midden-oosten/islam argument een hot topic en dat verhaal gaat daardoor denk ik makkelijker rond dan de dochter van een bekende schrijver. In de 1e aflevering werd Alexis iig om die redenen als bijzaak weggezet.
Hoe dan ook, de combinatie van de 2 maakt het sowieso omvangrijker en daardoor zou het Castle sr ook sneller moeten bereiken, niet dat het denk ik veel uit zou maken, als echte spion moest hij toch wel methodes hebben om de hele boel in de gaten te houden, getuige ook zijn martel-werkzaamheden op de boerderij.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Daarnaast vond ik het superstorend dat in de catacombenscene nou juist de achtergrondmuziek zo hard stond op het moment dat De Mol iets hoorde in de opname...arsimo schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:20:
Naast slechte green screen vond ik het enige storende die man die al die omgevingsgeluiden uit die opgenomen Skype sessie haalde. Niet die man in zijn "catacomben studio", niet dat die van die enorme goeie oren had en zo goed die details kon plaatsen, maar het feit dat die geluiden uberhaupt hoorbaar waren. Tuurlijk, alleen mensen die die techniek begrijpen realiseren het probleem en dat zullen er weinig zijn, maar toch: de audiodecoding/decoding toegepast bij dat Skype gesprek zouden al dat soort details, als de microfoon die uberhaupt opgevangen had, allemaal hebben weggefilterd. Het geluid wordt niet als 16bits/48kHz lossless wav of flac meegestuurd.
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Anoniem: 19894
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 19-03-2013 20:26 ]
Dat soort gastrollen zijn altijd leuk, geven Castle als schrijver veel meer geloofwaardigheid.
Humankind… be both.
Nu nog Joss Whedon en Stephen King die pokerenSpike_wolf schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:39:
[...]
Dat soort gastrollen zijn altijd leuk, geven Castle als schrijver veel meer geloofwaardigheid.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
[ Voor 6% gewijzigd door wontcachme op 02-04-2013 21:27 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Humankind… be both.
Heb je de intro niet bekekenRaymond schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:46:
Het verhaal kwam me iets te bekend voor, maar ik moet toegeven dat ik aan het einde wel was verrast /)
Ik wist btw niet dat dit de 100ste ep wasIk moest ff snel rekenen toen ze in de aflevering die opmerking maakte. Leuk
Humankind… be both.
Lijkt het niet meer op The Game?Anthirian schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:36:
Ik had het gevoel dat ik Disturbia keek met een Castle-sausje erover. Redelijk vermakelijk wel, maar voor een 100e aflevering had ik wel iets origineels verwacht.
Voor degene die hun klassieken niet kennen en het onverhoopt niet doorhadden: het hele overburen/grap-gebeuren was uiteraard een grote ode/verwijzing aan de Hitchcock klassieker Rear Window (http://www.imdb.com/title/tt0047396) - in de dialogen werd er zelfs geregeld naar verwezen (o.a. sprak Cate op een gegeven moment Castle met de naam James Stewart aan, hoofdrolspeler in Rear Window).Anthirian schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:36:
Ik had het gevoel dat ik Disturbia keek met een Castle-sausje erover. Redelijk vermakelijk wel, maar voor een 100e aflevering had ik wel iets origineels verwacht.
Ze zeggen het letterlijk in de serie.arsimo schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:29:
[...]
Voor degene die hun klassieken niet kennen en het onverhoopt niet doorhadden: het hele overburen/grap-gebeuren was uiteraard een grote ode/verwijzing aan de Hitchcock klassieker Rear Window (http://www.imdb.com/title/tt0047396) - in de dialogen werd er zelfs geregeld naar verwezen (o.a. sprak Cate op een gegeven moment Castle met de naam James Stewart aan, hoofdrolspeler in Rear Window).
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Inderdaad. Maar ik krijg de indruk dat sommige (vele?) kijkers - o.a. ook die hier komen? - het desondanks niet doorhadden. Er komen er logischerwijs steeds meer mensen die de films van Hitchcock e.d. nooit gezien hebben en daardoor de verwijzingen, zelf als de naam genoemd wordt, niet herkennen.
Klopt, ik heb lang niet alles gezien, hoewel Rear Window wel een belletje deed rinkelen.arsimo schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:38:
[...]
... Er komen er logischerwijs steeds meer mensen die de films van Hitchcock e.d. nooit gezien hebben ...
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 18-04-2013 00:11 ]
Dat zou wel een fenomenaal domme zet zijn voor de show. Niet veel mensen kijken voor de boeiende moord mysteries zoals die van afgelopen week waar de dader vanaf zijn PC geld overmaakt naar een huurmoordenaar en meteen alles bekent in plaats van te zeggen 'iemand anders gebruikte m'n PC'.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Denk het niet; mijn gok: ze maken het publiekelijk bekend en door Gates wordt het de vraag of Castle wel mee mag blijven lopen. En dan zie je de eerste aflevering volgend seizoen dat dat mag (typical Castle move is pas zo'n beetje ieder seizoenseinde gebeurt
[ Voor 44% gewijzigd door MikeyMan op 30-04-2013 13:45 ]
Ja. Was ook gewoon zo geplanned
[ Voor 18% gewijzigd door wontcachme op 30-04-2013 13:46 ]
Humankind… be both.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Dacht ik ook al. Hij blijft tot de last moment bij haar en de week erop zou ze keihard moeten twijfelen. Deze volgorde is eigenlijk zelfs beter dan. Ze twijfelde, maar nu is het allemaal weer goed. Echter denk ik niet dat ze ep 23 en 24 zullen aanpassen nog.MaximusTG schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:19:
Maar euh, wat ik wel gek vond is dat ze deze aflevering met die van vorige week verwisseld hadden, vanwege Boston. En dat dus die aflevering van vorige week, dat Kate twijfelt aan hun relatie hier eigenlijk na hoorde. Dat klopt dan toch niet helemaal, als hij hier nog z'n leven voor dr waagt..
[ Voor 4% gewijzigd door wontcachme op 30-04-2013 22:24 ]
Ik kan wel een reden voor dat twijfelen bedenken; Kate is zwanger. Het kan een goede reden zijn voor Kate om te twijfelen, is Castle wel serieus genoeg voor een kind omdat hij er immers zelf eigenlijk 1 is. Zijn track record (2x gescheiden) en erg terughoudend met informatie over zichzelf geven (puntje dat zijn ex paar afleveringen terug aangaf waarom het niet werkte tussen hen), prima voor de huidige situatie, maar met een kind erbij wordt dat toch anders. In de vorige wordt wel duidelijk gemaakt dat ze iets wil bespreken, maar is dat de relatie zelf of kinderen.wontcachme schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:24:
[...]
Dacht ik ook al. Hij blijft tot de last moment bij haar en de week erop zou ze keihard moeten twijfelen. Deze volgorde is eigenlijk zelfs beter dan. Ze twijfelde, maar nu is het allemaal weer goed. Echter denk ik niet dat ze ep 23 en 24 zullen aanpassen nog.
Dit dacht ik dus ook. Wat zou de kans zijn? Ik acht 99%Zartok schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:49:
[...]
Ik kan wel een reden voor dat twijfelen bedenken; Kate is zwanger.
[ Voor 5% gewijzigd door Dacuuu op 04-05-2013 17:48 ]
Zwangere vrouwen staan er nou niet om bekend erg rationeel te zijnKrizzie schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 21:36:
Ondanks dat Castle vrij kinderlijk is, is hij wel een goede vader voor Alexis, dus dat zou wat vreemd zijn als Kate hem niet met kinderen zou vertrouwen.
nee. copy van theseriedb.. msar het zal wel een google translate zijn ja..
And to think they once said that computers would take away jobs.
Waarom zou hij heen en weer gaan vliegen om met Ryan en Espo mee te lopen? Het ging hem altijd alleen maar om Kate, dat de misdaden ook leuk waren was meer bijzaak, als Kate naar de FBI overstapt gaat Castle gewoon aan wat andere touwtjes trekken om daar bij haar in de buurt te kunnen zijn om zo Nikki over te laten stappen naar de Feds of om een nieuwe serie te beginnen.IJzerlijm schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:46:
Deze hele aflevering was gebaseerd op de aanname dat Castle New York niet uit wil of mag. Waarom kan hij niet gewoon naar DC mee ? Schrijven kan je overal en hij kan vast wel 4 wekelijkse tickets betalen om nog mee te lopen met Ryan en Esposito.
Humankind… be both.
Tenzij het 6e seizoen toch het laatste blijkt te zijn..Spike_wolf schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 21:35:
[...]
...
Maar iets zegt me dat Kate de baan toch afwijst zodat we de bestaande formule behouden en geen acteurs verliezen....
Enige nadeel van zo'n cliffhanger, je weet toch dat hij het gaat overleven...Anoniem: 19894 schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:17:
[afbeelding]
ARGHHHH
Maar eindelijk weer een knappe ep
Echt nietPuc van S. schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:49:
[...]
Enige nadeel van zo'n cliffhanger, je weet toch dat hij het gaat overleven...
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 23-09-2013 20:54 ]
Anoniem: 26445
Ze kunnen of even snel trouwen dan Kate als Castle verderAnoniem: 19894 schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:53:
Nee hoor, ze heeft nog steeds Castle als achternaam
Maar die Pi mag van mij wel weer weg
Humankind… be both.
Humankind… be both.
Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:56:
Over Nathan gesproken, er is een zekere film met hem erin te vinden
In honor of a spectacular return last night #castle @NathanFillion @MollyQuinn93 pic.twitter.com/U2uEYDi6bM
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Vol met lui waar Whedon wel vaker mee samenwerkt. Typisch weer zoals altijd
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Oscar Wilde
[ Voor 41% gewijzigd door Spike_wolf op 26-09-2013 19:21 ]
Humankind… be both.
Humankind… be both.
Humankind… be both.
Oscar Wilde
[ Voor 92% gewijzigd door Spike_wolf op 26-09-2013 20:16 ]
Humankind… be both.
Dan heb je haar Poison Ivy/Tinker Bell verhaal nog niet gehoord
Humankind… be both.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Anoniem: 26445
Humankind… be both.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq