GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik loop nog een aantal afleveringen achter, is het nog de moeite om die te kijken of kan ik het beter meteen weg knikkeren?wontcachme schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:37:
En dat was het einde van de Castle serie....
Maar dat was echt een afgeraffeld einde zeg. Je merkte gewoon dat de laatste 30sec eraan geplakt waren omdat ze gecancelled zijn en een einde eraan wilden maken. Als er een s9 was geweest hadden ze dat eraf gelaten en was de cliffhanger er.
Van de ene kant jammer dat het afgelopen is, maar van de andere kant was een S9 zonder Beckett niks geworden.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Het brengt wel een einde aan het hele Locksat gebeuren. Daarom zou je hem wel kunnen zien.Tijntje schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:42:
[...]
Ik loop nog een aantal afleveringen achter, is het nog de moeite om die te kijken of kan ik het beter meteen weg knikkeren?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat einde was wel een simpele oplossing, maar het is goed te zien dat Kate die laatste actie niet had moeten overleven.
Even had ik het idee dat het alternatieve einde verder ging door ook Rick het loodje te laten leggen, maar dat zou natuurlijk te ver gegaan zijn
Opzich wel blij dat er een einde is nu, ik heb me altijd prima met de serie vermaakt, maar het is leuk geweest zo.
Ben ik trouwens de enige die het idee kreeg dat Nathan het einde in zicht zag en is gaan sporten als voorbereiding op nieuw werk? Dude is flink afgevallen
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Zo jammer weer..
Duidelijk een stukje aan de cliffhanger geplakt om er een happy end aan te breien.
Nou ja, Castle was een leuke rit, met menig hoogtepunt en gelukkig niet al teveel zwakke delen. En het heeft tenminste een einde, dat is lang niet elke serie gegund. Denk dat ik een aantal van die dubbelafleveringen nog wel eens zal herkijken over een paar jaar - dat waren toch de beste momenten. Samen met de talloze geinige referenties naar Firefly e.v.a. series en films.
Ben benieuwd wat Nathan Fillion gaat doen. Eerst een paar filmpjes lijkt het, volgens IMDb speelt hij mee in Guardians of the Galaxy Vol. 2?
Eerst even een pitstop met NPH en Felicia voor Dr Horrible 2!Anoniem: 19894 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 06:35:
* Anoniem: 19894 schopt Nathan terug in Serenity.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Dat had heel makkelijk een stukje aantrekkelijker gemaakt kunnen worden...
Jammer dat ze stoppen, maar zoals hierboven genoemd wordt is de koek op een gegeven moment wel een beetje op.
Klinkt alsof ze een "Dextertje" gedaan hebbenSpike_wolf schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:59:
En dat was het dan... fijn dat er een einde aan dat hele Locksat gebeuren zit, maar echt denderend was die hele verhaallijn niet.
Dat einde was wel een simpele oplossing, maar het is goed te zien dat Kate die laatste actie niet had moeten overleven.
Even had ik het idee dat het alternatieve einde verder ging door ook Rick het loodje te laten leggen, maar dat zou natuurlijk te ver gegaan zijn
Opzich wel blij dat er een einde is nu, ik heb me altijd prima met de serie vermaakt, maar het is leuk geweest zo.
Ben ik trouwens de enige die het idee kreeg dat Nathan het einde in zicht zag en is gaan sporten als voorbereiding op nieuw werk? Dude is flink afgevallen

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Op die tafel leek hij inderdaad wel zo uit Firefly gestapt. Ik zat echt te knipperen met m'n ogen of het wel echt Nathan was.Spike_wolf schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:59:
Einde was inderdaad
Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset
Ma had zoiets van, wtf is dit voor raar einde? Ik maar even verteld dat dit de allerlaatste Castle aflevering was.... Niks geen melding daarvan in beeld met meteen daarna een oudere Castle aflevering. Die met een blauwe Alexis
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Sinds Castle en Becket getrouwd zijn was het toch echt bergafwaarts gegaan. De afgelopen 2-3 seizoenen werd niet eens ingespeeld op Castle's boeken, geld en/of invloedrijke connecties.
Seizoen 8 was simpelweg slecht. De geforceerde breakup, geïnspireerd door een willekeurige tech-guy die even geïntroduceerd werd... Ik heb constant het gevoel dat hij of onze fake british accent detective simpelweg moles zijn...
Maar het einde... Het einde zal beter geweest zijn als zij gewoon dood waren gegaan. En dan de series' schrijver even een relaas doet van 'de karakter Castle is uitgespeeld. Net als Dereck Storm'
Het was een leuke serie geweest. Tijd voor iets nieuws
Edit. Nu ik er zo over nadenk... Was Niki heat ooit 'geëindigd' in de serie?
[ Voor 42% gewijzigd door kmf op 26-05-2016 01:20 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp