DJTimo: Blur geen kut aan? Die waren briljant, laatste keer dat ik ze gezien heb (ik geef toe, dat was Glastonbury 2009)
Ik ben ook net terug van Lowlands, uitstekend vermaakt dit weekend. Terwijl we vooral de zaterdag echt bijna niks gezien hebben. Wat ik me kan herinneren:
Vrijdag: Bullet for my Valentine, Hurts, Nine Inch Nails, en de film This Is The End.
Bullet viel me een beetje tegen, heb ze weleens beter zien spelen. Hoop eigenlijk vooral dat Matt snel weer een tour doet met AxeWound, dat zijproject vind ik veel gaver
Hurts doet hun kunstje, en dat doen ze goed. nuff said.
Wat is die Industrial van Trent Reznor toch vaag en apart... van zwaar depri naar uitbundig en alles ertussen in, lekker experimenteren.
Zaterdag: Chrvches en de films Bling Ring en Your Next. Die laatste was een best aardige horror/thriller.
Ik heb al zoveel horrors gezien dat ik nergens meer van schrik en aardig kan raden waar de scare momenten zitten, maar ik lag constant in een deuk om de dames achter me die het bij elk wissewasje uitgilden en serieus met de handen voor het hoofd zaten te kijken
Zondag: Jake Bugg, Fallout Boy, Bat For Lashes, Alabama Shakes, Foals en Gojira.
Bat For Lashes had ik allang op weet-ik-hoeveel festivals kunnen zien, jammer dat ik daar niet eerder naar omgekeken heb. Haar muziek en zang is een mooie kruising tussen Bjork en Jewel naar ons idee.
Fallout Boy, had echt niet verwacht dat ze de hele Alpha vol zouden krijgen... valt bij mij toch echt in de categorie Guilty Pleasure met een paar nummers.
Foals vond ik niet zo boeiend, m'n maat vond het duidelijk een stuk beter.
Gojira was wel ff lekker, volop beuken in de moshpit, dat was hoog tijd.
Daarna was ik ook totaal naar de klote
Op naar woensdag: System of a Down in de Ziggo Dome
Edit: Sorry Tepelstreeltje.... had m'n bril niet op, is gecorrigeerd
Kans bestaat overigens dat ik volgend jaar zelf weer naar Hongarije afdaal voor Sziget.
Moeten we nog ff bekijken. Denemarken weer bezoeken staat hoger op mijn prioriteiten lijstje, maar bij ons is het nooit per se het een of 't ander. Als het allebei kan en interessant genoeg is, doen we ze allebei.
[
Voor 9% gewijzigd door
AcidBurn op 19-08-2013 18:01
]