Hehe ja het was een degelijke aflevering, leuke parodie op World war z. Vond de vorigr aflevering wel een stuk grappiger
Zieke Cartman aflevering
Schijnbaar hadden ze wat op de plank liggen omdat ze de deadline niet gehaald hebben met de emo-aflevering.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Je bedoelt S05E01 "Scott Tenorman Must Die" die onder het kopje S17E04 te downloaden is? Ik weet niet wat er misgaat, maar dit is gewoon een oude aflevering.Marzman schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:43:
Zieke Cartman afleveringSchijnbaar hadden ze wat op de plank liggen omdat ze de deadline niet gehaald hebben met de emo-aflevering.
Gisteren is toch "Scott Tenorman must die" uitgezonden? Dat is al een oude (één van de beste) aflevering.
PSN: Shiver23
Ze hebben de nieuwe aflevering niet op tijd afgekregen vanwege een stroomstoring in hun studio. Vandaar dat er een oude aflevering is uitgezonden.
[ Voor 3% gewijzigd door dcell op 17-10-2013 10:53 ]
Wel vreemd dat sickbeard deze herhaling automatisch meepakt als S17E04, eens even kijken hoe dat volgende week gaat met de echte nieuwe aflevering dan...
Via facebook: http://cart.mn/SP-Blackout
Niet de fout van SB, maar van de uploader.Bartske schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:30:
Wel vreemd dat sickbeard deze herhaling automatisch meepakt als S17E04, eens even kijken hoe dat volgende week gaat met de echte nieuwe aflevering dan...
Het is technisch gezien E4, het is de aflevering die uitgezonden is gisteren omdat ze hun aflevering niet afgekregen hebben voor de deadline. Ik had hem nog niet gezien, maar het is dus een herhaling.
/▌
Anoniem: 104562
Scott Tenorman Must Die is en blijft toch wel de beste South Park ep die ze gemaakt hebben.
jah.. had toch liever een nieuwe gehad.. maarja een stroomstroring.. wat doe je eraan
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
en ook de ep die ik het meest gezien hebAnoniem: 104562 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 18:16:
Scott Tenorman Must Die is en blijft toch wel de beste South Park ep die ze gemaakt hebben.
De aflevering van vorige week nog eens gezien en moet zeggen dat dit toch ook een dijk van een aflevering is als je ww z hebt gezien en de Zimmerman affaire hebt meegekregen.
Ik heb ze beide niet gezien/meegekregen maar vond het nog wel vermakelijk.Steefmeister schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 23:01:
De aflevering van vorige week nog eens gezien en moet zeggen dat dit toch ook een dijk van een aflevering is als je ww z hebt gezien en de Zimmerman affaire hebt meegekregen.
Persoonlijk hoop ik dat ze wel weer een beetje richting het schunnige van Scott Tenorman Must Die op gaan. Af en toe voelt het gewoon te braaf en geforceerd aan.
De laatste aflevering was echt verre van braaf ;-)
Wel een leuke manier om de sociale clicks die ontstaan op school belachelijk te maken
Misschien heb ik onder een steen geleefd, maar Emo is mij onbekend. Dus ook geen aardige afl. ofzo voor mij. Sowieso, een afl. zonder de 4, of 1 vd 4, moet wel heel veel brengen wil em pruimen.
De rest zit er wel in
0:27 (leader): Butters (als vamp)
5:15: kenny, stan, kyle, butters
0:27 (leader): Butters (als vamp)
5:15: kenny, stan, kyle, butters
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Het zijn ook cliques van 10-16 jarigen Amerikaantjes. Jij bent 40+ en NederlanderSjah schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:25:
Misschien heb ik onder een steen geleefd, maar Emo is mij onbekend. Dus ook geen aardige afl. ofzo voor mij. Sowieso, een afl. zonder de 4, of 1 vd 4, moet wel heel veel brengen wil em pruimen.
Gelukkig hebben we wikipedia
Wikipedia: Emo
En het hele vamp kids is een bijwerking van Twilight...
Obamacare mmmkay 
Volgens mij krijgen beide teams een veeg uit de pan. Het team dat eist dat zo'n systeem meteen goed werkt en het team dat denkt dat zo'n systeem meteen goed te realiseren is.
Volgens mij krijgen beide teams een veeg uit de pan. Het team dat eist dat zo'n systeem meteen goed werkt en het team dat denkt dat zo'n systeem meteen goed te realiseren is.
[ Voor 83% gewijzigd door FunkyTrip op 01-11-2013 15:26 ]
Dit dus.
Ja, en een beetje miley cyrus.
/▌
Enige wat jammer is, dat die inside-jokes voor de Usa bestemd zijn meestal, zoals nu die Footballplayer, ik ken em niet, hoeveel leuker zou het zijn als ze ik noem een voetballer ala Suarez op de hak namen.
Maar die kennen ze dan weer niet in Amerika (laat staan een groot deel van Europa). En deze show is toch voornamelijk op de Amerikanen gericht.Sjah schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:25:
Enige wat jammer is, dat die inside-jokes voor de Usa bestemd zijn meestal, zoals nu die Footballplayer, ik ken em niet, hoeveel leuker zou het zijn als ze ik noem een voetballer ala Suarez op de hak namen.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ja is wel zo, al denk ik dat Luiz inmiddels bij een groot deel van de voetbalkijkende wereld ingang heeft gevonden.
In de VS kijken ze weinig voetbal, ze noemen het daar niet eens voetbal omdat ze het dan verwarren met een spelletje dat ze wel interessant vinden
/▌
Wat een heerlijke aflevering weer
Game of Thrones + Next generation consoles ==> awesome!
Aangezien black friday de 29e is, krijgen we nog een deel 2+3???
Aangezien black friday de 29e is, krijgen we nog een deel 2+3???
[ Voor 26% gewijzigd door Bartske op 14-11-2013 15:16 ]
'mommy's toys' 
We krijgen sowieso een deel 2, dat mag toch wel duidelijk zijn?
We krijgen sowieso een deel 2, dat mag toch wel duidelijk zijn?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
zou niet de eerste keer zijn dat we die niet of pas veel later krijgen
Het was ook niet echt afgerond toen de aftiteling kwam.
/▌
Misschien mocht hij heel slecht ontvangen worden dat ze geen deel 2 gaan maken, maar dat lijkt me niet het geval hier
Op zich is het makkelijk scoren om de draak te steken met de PS4/XOne, GoT en Black Friday maar vond het toch echt een zeer leuke episode! Brack Friday Bunduru
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ze hebben de draak gestoken met Gathering of Tweakers?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Oh nvm.
[ Voor 82% gewijzigd door Saturnus op 15-11-2013 11:36 ]
Er zijn 10 afleveringen dit jaar hoor, komen er nog 3
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Ja, my bad. Ik las het net op wiki. Normaal hebben ze daar het hele rijtje met 'TBA' er bij staan, nu staat het alleen in de beschrijving.
[ Voor 16% gewijzigd door Saturnus op 15-11-2013 11:39 ]
"Colorado's top-rated brother-sister newsteam" 
Heerlijke aflevering weer.
En het is een 3parter dus

Heerlijke aflevering weer.
of ze pushen het door naar het volgende seizoen net zoals george met zijn pizza
wiener wiener!
Nee, ze hebben thanksgiving een week uitgesteld om te compenseren voor de gemiste afleveringEl_V schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:34:
of ze pushen het door naar het volgende seizoen net zoals george met zijn pizzawiener wiener!
Die garden of betrayal shit is echt hilarisch.
Ja, het gaat lastig worden om nog GoT te kijken zonder te verwachten dat er iemand uit een raampje gaat schreeuwen dat ze weg moeten...CyBeR schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:18:
Die garden of betrayal shit is echt hilarisch.
Of dat het me op gaat vallen hoeveel piemels er in beeld komen

- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 01:41
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
InderdaadNitroX infinity schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:52:
"Colorado's top-rated brother-sister newsteam"

Daar was ik al bang voorHeerlijke aflevering weer.

Prachtige combi, ook al heb ik niet zoveel met die consoles ik slaap niet onder een steen.
Maar om te zeggen dat ik juichend ben over de paar afl. .... neuh, wat flauwtjes.
Maar om te zeggen dat ik juichend ben over de paar afl. .... neuh, wat flauwtjes.
Aflevering is dichter bij de waarheid dan ik dacht http://blackfridaydeathcount.com/
PSN: Shiver23
Fantastisch einde. Butters FTW

als ik nu weer GoT ga kijken kan ik alleen nog maar denken...
Wiener Wiener WienerWiener WienerWiener WienerWiener
one Wiener next to another Wiener
(WienerWiener WienerWiener WienerWiener)
Two Wieners alongside yet another Wiener
(WienerWiener WienerWiener)
Wiener Wiener WienerWiener WienerWiener WienerWiener
one Wiener next to another Wiener
(WienerWiener WienerWiener WienerWiener)
Two Wieners alongside yet another Wiener
(WienerWiener WienerWiener)
Princess Kenny!!

Het was ook haast eng hoe goed de echte black Friday beelden tussen de animatie pastte, en dan hebben ze nog lang niet de ergste beelden laten zien
Ik lag ook even dubbel, heb best wel zin aan The stick of truth (klinkt wel fout!)
[ Voor 79% gewijzigd door Mutatie op 06-12-2013 23:46 ]
Fijne afsluiting. Ik vond vervolgafleveringen in Southpark altijd wat tegenvallen maar dit was een geweldige trilogie, ik geloof dat de derde aflevering zelfs de sterkste van de drie was.
De 'wieners' is iets wat ik de laatste tijd vaker zie in Amerikaanse series. Spartacus leek zich ook uit te sloven om er zo veel mogelijk in beeld te krijgen. Ik kan me er niet druk om maken, niet meer dan eerlijk na 50 jaar lang alleen maar schaars geklede dames te laten zien. Ik vermoed dat het in de VS allemaal nog wat harder aankomt.
Ik vraag me wel een beetje af waarom. Doen ze het voor de aandacht die ze krijgen? Proberen ze aan te sluiten bij intellectuelen die graag laten zien dat ze boven de afkeer van het gewone volk staan? Of proberen ze daadwerkelijk om mannelijk naakt te normaliseren?
De 'wieners' is iets wat ik de laatste tijd vaker zie in Amerikaanse series. Spartacus leek zich ook uit te sloven om er zo veel mogelijk in beeld te krijgen. Ik kan me er niet druk om maken, niet meer dan eerlijk na 50 jaar lang alleen maar schaars geklede dames te laten zien. Ik vermoed dat het in de VS allemaal nog wat harder aankomt.
Ik vraag me wel een beetje af waarom. Doen ze het voor de aandacht die ze krijgen? Proberen ze aan te sluiten bij intellectuelen die graag laten zien dat ze boven de afkeer van het gewone volk staan? Of proberen ze daadwerkelijk om mannelijk naakt te normaliseren?
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Mischien dat 't aan mij ligt trouwens maar ik kan me maar één dergelijk incident uit GoT herinneren?
[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 07-12-2013 01:54 ]
Ik kan me er ook niet veel herinneren maar ik geloof dat wij als Nederlanders er toch als wat minder aandacht aan geven. Ik heb begrepen dat het in de boeken wat heftiger is.

[ Voor 6% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 07-12-2013 02:13 ]
Anoniem: 224360
Zelfde image staat in het GoT (of boeken) topic met de melding dat steeds iemand dood gaat.
lol, en als er zou staan dat dit de plekken zijn waar de draken vechten zou ik het ook hebben geloofd.
In boek 1 komen de draken pas op het einde in beeld dus dat zou niet kunnen. Het is idd wanneer er iemand dood gaat.CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:58:
lol, en als er zou staan dat dit de plekken zijn waar de draken vechten zou ik het ook hebben geloofd.
Geweldig. Die intro zit ook al 2 dagen in mijn hoofd.CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 02:13:
Ik kan me er ook niet veel herinneren maar ik geloof dat wij als Nederlanders er toch als wat minder aandacht aan geven. Ik heb begrepen dat het in de boeken wat heftiger is.
[afbeelding]
There were no dragons and my girl ain't no hobbit, geweldig ja
/▌
"Bitch, you know that time we went to kill that dragon?"
"Yes, she does have a friend named Gandalf, and he just happens to be a wizzard"
"Yes, she does have a friend named Gandalf, and he just happens to be a wizzard"
[ Voor 42% gewijzigd door RocketKoen op 12-12-2013 20:46 ]
Die kanye shit is echt weer om te bestieren. Toen 'ie binnenkwam en zei 'i'm just a recovering gay fish' wist ik dat 't weer fantastisch zou worden 
Echt ik had 't niet meer.Kim is not even in that movie, that movie is just loosely based on her television show, keeping up with the kardashians. Which is a show about short loud little people, living in a fantasy world HOLD UP.
Bitch if you the Hobbit you need to let me know RIGHT NOW 'cause I'm making a FOOL out of myself out here.
Hahaha, ja dit was weer een toppertje hoor. Die van vorige week trouwens ook.
Sowieso schrijf je zo!
Goed dat ze die Kanye weer aanpakken, wat een dwaas is dat toch ook. Gelukkig een goede aflevering na weer een slechte trilogie, wel iets beter dan die coon afleveringen.
[ Voor 4% gewijzigd door Polycom op 14-12-2013 16:53 ]
Wendy is intelligent, maybe wel net zo als Kyle, maarja ze valt op Stan. Logisch, die is easy goin'.
Vannacht een nieuwe epi op de US buis.. dacht van wel. Of je ligt een dagje achter...
Vraag me af of ze een knipoog geven aan Mecha Streisand, met d'r nieuwe album.

Vraag me af of ze een knipoog geven aan Mecha Streisand, met d'r nieuwe album.
[ Voor 13% gewijzigd door Sjah op 25-09-2014 20:29 ]
Huh heb je hem nog niet gekeken dan? Ik heb 'm een uurtje geleden gezien.
Vond het, mjah, wel geinig, maar geen supergoeie aflevering. Maar goed, er waren 2 of 3 grapjes in de eerste helft die ik niet goed begreep omdat ik geen native American ben denk ik. En ja, zoals ik al zei. Was wel leuk maar niet om over naar huis te schrijven.
De stijl en 'sfeer' was wel gewoon als vanouds dus er zullen ook dit seizoen zeker weer afleveringen bij zitten waar ik wel blauw om zal liggen
Vond het, mjah, wel geinig, maar geen supergoeie aflevering. Maar goed, er waren 2 of 3 grapjes in de eerste helft die ik niet goed begreep omdat ik geen native American ben denk ik. En ja, zoals ik al zei. Was wel leuk maar niet om over naar huis te schrijven.
De stijl en 'sfeer' was wel gewoon als vanouds dus er zullen ook dit seizoen zeker weer afleveringen bij zitten waar ik wel blauw om zal liggen
Vond em aardig, die NFL grapjes trok ik ook niet zo , uit onbekendheid. Maar de rest was mij wel bekend.
Mooie Apple dingen weer.
Maar ik mis ook veel grappen. De grappen die te maken hebben met typisch binnenlands USA nieuws nemen toe.
Maar ik mis ook veel grappen. De grappen die te maken hebben met typisch binnenlands USA nieuws nemen toe.
Ik had goede hoop na een lange Southpark pauze.. maar ik ben weer teleurgesteld. Ben er wel een beetje klaar mee.
Dat je de grappen niet snapt betekent natuurlijk niet dat 't niet grappig is…
Dat iemand de grappen niet leuk vindt, betekent natuurlijk niet dat jij de arrogante houding aan moet nemen dat diegene de grappen wel niet zal snappen hè...CyBeR schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 01:24:
Dat je de grappen niet snapt betekent natuurlijk niet dat 't niet grappig is…
Ik heb me kapot gelachen.
Maar je moet wel van een paar dingen op de hoogte zijn wil je het snappen
) De Washington Redskins liggen onder vuur omdat hun naam en logo discriminerend zou zijn tegenover de Indianen (hun versie van de zwarte pieten discussie).
) Er zijn een hoop kickstarter projecten die werkelijk nergens over gaan. Zo had iemand tienduizenden dollars opgehaald met een kickstarter om een aardappelsalade te maken voor zijn lunch.
) De NFL ligt onder vuur omdat ze niks deden tegen een speler die zijn vrouw/verloofd in elkaar had geslagen in de lift van een hotel. Totdat de filmpjes uitlekten op TMZ.
) De Washington Redskins liggen onder vuur omdat hun naam en logo discriminerend zou zijn tegenover de Indianen (hun versie van de zwarte pieten discussie).
) Er zijn een hoop kickstarter projecten die werkelijk nergens over gaan. Zo had iemand tienduizenden dollars opgehaald met een kickstarter om een aardappelsalade te maken voor zijn lunch.
) De NFL ligt onder vuur omdat ze niks deden tegen een speler die zijn vrouw/verloofd in elkaar had geslagen in de lift van een hotel. Totdat de filmpjes uitlekten op TMZ.
1. Kijk, had ik geen idee van.RocketKoen schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:30:
Ik heb me kapot gelachen.
2. Kickstarter ken ik natuurlijk maar dat wist ik ook weer niet.
3. Daar dacht ik dat ze het misschien over die bitchfight tussen die zus van Beyonce en Jay-Z in die lift hadden

Daarom zeg ik, bij de volgende aflevering zal dat wel weer anders zijn en lig ik gewoon weer dubbel
+1Smultie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 07:42:
[...]
Dat iemand de grappen niet leuk vindt, betekent natuurlijk niet dat jij de arrogante houding aan moet nemen dat diegene de grappen wel niet zal snappen hè...
Ik vond het een prima aflevering. Southpark is door de jaren heen veranderd en steeds maatschappijkritischer geworden. Southpark is ooit groot geworden met een stel kleine kinderen met enorm grof taalgebruik. Dat werkt tegenwoordig niet mee, we zijn er aan gewend. Volgens mij was de opening van deze aflevering daar een verwijzing naar. De jongens zijn opzoek naar namen en komen met het ene vieze woord na het andere, maar er zit geen emotie achter, het is het mechanisch oplepelen van extreem taalgebruik.
De naam die ze uiteindelijk kiezen is geen onderbroekenhumor maar een maatschappelijk omstreden naam.
De naam die ze uiteindelijk kiezen is geen onderbroekenhumor maar een maatschappelijk omstreden naam.
Ik ga 'm misschien nog wel een keer opnieuw kijken vandaag of morgen met de hier opgedane kennis.
Een beetje daily show en colbert report gaan volgen en je bent wel bij met de meeste grappenAzzKickah schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:24:
Ik ga 'm misschien nog wel een keer opnieuw kijken vandaag of morgen met de hier opgedane kennis.
Dit idd. Iedereen die hier klaagt over dat 't niet meer leuk is, is niet bij met de huidige stand van zaken. South Park is nog altijd hilarisch, maar op een andere manier dan de eerste seizoenen en om 't nu te snappen moet je weten waar 't over gaat.Mutatie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:15:
[...]
Een beetje daily show en colbert report gaan volgen en je bent wel bij met de meeste grappen
De makers zijn inmiddels ook 18 jaar ouderCAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:23:
Ik vond het een prima aflevering. Southpark is door de jaren heen veranderd en steeds maatschappijkritischer geworden. Southpark is ooit groot geworden met een stel kleine kinderen met enorm grof taalgebruik. Dat werkt tegenwoordig niet mee, we zijn er aan gewend. Volgens mij was de opening van deze aflevering daar een verwijzing naar. De jongens zijn opzoek naar namen en komen met het ene vieze woord na het andere, maar er zit geen emotie achter, het is het mechanisch oplepelen van extreem taalgebruik.
Oh is dat het! OK, dan zal ik vanaf nu wel 2 Amerikaanse shows gaan volgen omdat ik anders misschien sommige grappen niet snap in een aflevering van South Park.CyBeR schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:19:
[...]
Dit idd. Iedereen die hier klaagt over dat 't niet meer leuk is, is niet bij met de huidige stand van zaken. South Park is nog altijd hilarisch, maar op een andere manier dan de eerste seizoenen en om 't nu te snappen moet je weten waar 't over gaat.
Dom van mij natuurlijk, niet op de hoogte zijn van wat er in de media speelt in Amerika

Ik was wel op de hoogte van de nieuwsartikelen, maar ook ik vond het niet de beste aflevering ooit.
Zaten wel wat scherpe grappen in uiteraard, maar ik heb wel het gevoel (ook na vorig seizoen) dat ze hun hoogtepunt wel voorbij zijn.
Desalnietemin zal ik gewoon blijven kijken, in de hoop dat er nog weer wat pareltjes voorbij komen
Zaten wel wat scherpe grappen in uiteraard, maar ik heb wel het gevoel (ook na vorig seizoen) dat ze hun hoogtepunt wel voorbij zijn.
Desalnietemin zal ik gewoon blijven kijken, in de hoop dat er nog weer wat pareltjes voorbij komen
Ik vond de aflevering wel prima, alleen het einde leek zo plots en snel in elkaar gezet.
Tja, het is een Amerikaanse serie, die volgens mij toch hoofdzakelijk gemaakt wordt voor Amerikanen.AzzKickah schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:08:
[...]
Oh is dat het! OK, dan zal ik vanaf nu wel 2 Amerikaanse shows gaan volgen omdat ik anders misschien sommige grappen niet snap in een aflevering van South Park.![]()
Dom van mij natuurlijk, niet op de hoogte zijn van wat er in de media speelt in Amerika
Kan je net zo goed tegen een Amerikaan zeggen dat hij maar de Nederlandse media moet volgen om GTST te kunnen volgen of zo
Ik neem GTST als voorbeeld hoewel je daarvoor waarschijnlijk net niet de media moet volgen, maar als Belg ken ik geen NL-shows waar dat wel nodig is
Het spijt me, ik begin toch een beetje af te haken.
Sinds een seizoen of vier, vijf proberen ze bij South Park Studios wat mijn part iets te makkelijk afleveringen in elkaar te zetten op basis van zaken die in de spotlight staan. Natuurlijk is het prijzenswaardig dat ze de poging wagen, maar het pakt toch niet altijd voordelig uit.
Het is inmiddels bekend dat ze per aflevering daadwerkelijk in één week schrijven, produceren en uitzenden. In het verleden was het nog wel eens zo dat ze voor season starts of season finales meer tijd namen. Deze aflevering toont mij dat ze ook daar mee zijn opgehouden - iets wat trouwens ook blijkt uit hun making of humancentipad (S15E01). En dat is jammer.
Er worden nog steeds af en toe meesterwerkjes gemaakt bij South Park Studios. Maar dat beperkt zich toch wel tot één of twee per seizoen. Het is ook wel duidelijk dat dat de afleveringen zijn waar de productie meer tijd in beslag neemt, en de verhaallijnen los staan van de actualiteiten. You're Getting Old/Ass Burgers; 200/201; de Coon quadrologie.
Helaas is - wat mijn part - de werkelijk memorabele aflevering alweer van twee seizoenen geleden. Parker & Stone lijken dus steeds minder tijd te willen besteden aan hun brain child. Dat moeten ze natuurlijk zelf weten, maar dan mogen ze wat mijn part de stekker er ook uittrekken. Ik verwijs graag naar The China Problem (S12E08). "When I close my eyes, I keep seeing them rape him, over and over again". Wellicht is het tijd dat we South Park in bescherming nemen tegen diens makers...
Sinds een seizoen of vier, vijf proberen ze bij South Park Studios wat mijn part iets te makkelijk afleveringen in elkaar te zetten op basis van zaken die in de spotlight staan. Natuurlijk is het prijzenswaardig dat ze de poging wagen, maar het pakt toch niet altijd voordelig uit.
Het is inmiddels bekend dat ze per aflevering daadwerkelijk in één week schrijven, produceren en uitzenden. In het verleden was het nog wel eens zo dat ze voor season starts of season finales meer tijd namen. Deze aflevering toont mij dat ze ook daar mee zijn opgehouden - iets wat trouwens ook blijkt uit hun making of humancentipad (S15E01). En dat is jammer.
Er worden nog steeds af en toe meesterwerkjes gemaakt bij South Park Studios. Maar dat beperkt zich toch wel tot één of twee per seizoen. Het is ook wel duidelijk dat dat de afleveringen zijn waar de productie meer tijd in beslag neemt, en de verhaallijnen los staan van de actualiteiten. You're Getting Old/Ass Burgers; 200/201; de Coon quadrologie.
Helaas is - wat mijn part - de werkelijk memorabele aflevering alweer van twee seizoenen geleden. Parker & Stone lijken dus steeds minder tijd te willen besteden aan hun brain child. Dat moeten ze natuurlijk zelf weten, maar dan mogen ze wat mijn part de stekker er ook uittrekken. Ik verwijs graag naar The China Problem (S12E08). "When I close my eyes, I keep seeing them rape him, over and over again". Wellicht is het tijd dat we South Park in bescherming nemen tegen diens makers...
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Anoniem: 300420
Hey leuke topic
Wou alleen even zeggen dat 1 van de denver bronco's cartman's vader is en scott tenorman zijn
halfbroer is.
groet
Wou alleen even zeggen dat 1 van de denver bronco's cartman's vader is en scott tenorman zijn
halfbroer is.
groet
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 300420 op 26-09-2014 17:25 ]
Ik vind dat actuele juist leuk(moet deze ep nog kijken trouwens), de eerste seizoenen van South Park vond ik dan weer erg flauw. De schrijvers zullen ook wat ouder geweest zijn geworden denk ik en een wat andere humor hebben gekregen
Ieder zijn ding.
Koefnoen.Fire69 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:04:
[...]
Tja, het is een Amerikaanse serie, die volgens mij toch hoofdzakelijk gemaakt wordt voor Amerikanen.
Kan je net zo goed tegen een Amerikaan zeggen dat hij maar de Nederlandse media moet volgen om GTST te kunnen volgen of zo
Ik neem GTST als voorbeeld hoewel je daarvoor waarschijnlijk net niet de media moet volgen, maar als Belg ken ik geen NL-shows waar dat wel nodig is
[ Voor 51% gewijzigd door Marzman op 26-09-2014 19:35 ]
/▌
Dit feitje was ik allang weer vergeten, ghehhehAnoniem: 300420 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:21:
Hey leuke topic
halfbroer is.
groet
Achja, misschien een idee om die programma's eens te checken. Het is haast net zo hilarisch als southpark maar dan met de realiteitAzzKickah schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:08:
[...]
Oh is dat het! OK, dan zal ik vanaf nu wel 2 Amerikaanse shows gaan volgen omdat ik anders misschien sommige grappen niet snap in een aflevering van South Park.![]()

Zomaar een stukje
[ Voor 7% gewijzigd door Mutatie op 26-09-2014 20:44 ]
Last Week Tonight is ook brilliantMutatie schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:42:
[...]
Achja, misschien een idee om die programma's eens te checken. Het is haast net zo hilarisch als southpark maar dan met de realiteit![]()
Zomaar een stukje![]()
[video]
Is op HBO, maar ze zetten alles op hun eigen YT kanaal.
YouTube: Last Week Tonight with John Oliver
Ze zouden er wel beter aan doen als ze zich wat minder op klein amerikaans nieuws en showbizz roddels zouden focussen.. Wie volgt al die troep nou.. En die neppe shit shows op de tv volgen om southpark te kunnen snappen is wel het laatste wat je zou moeten willen imo.
John oliver kan me dan nog wel bekoren maar dat is dan ook een brit.
John oliver kan me dan nog wel bekoren maar dat is dan ook een brit.
[ Voor 11% gewijzigd door Sergelwd op 28-09-2014 21:34 ]
Ik heb de laatste aflevering nog niet gekeken (shame on me), ik heb me al maanden verheugd op een nieuwe aflevering
This stuff will make your dick fly off Stan!

En dan wordt er nog iemand geraakt ook

En dan wordt er nog iemand geraakt ook
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Anoniem: 325202
Het is wel grappig omdat iedereen tegenwoordig denkt dat koolhydraten slecht voor je zijn enzo maar het is eigenlijk gewoon hartstikke gezond. Maar omdat suikers ook koolhydraten zijn haalt iedereen ze door elkaar ofzo. Net zoals Sonja bakker in Nederland iedereen die dat boek leest heeft gewoon een vertekend beeld van de werkelijkheid...http://www.echtgezondafvallen.nl/sonja-bakker-dieet/
gluten != koolhydraten. (Carbohydrates). Gluten heet in 't Nederlands ook gewoon Wikipedia: Gluten.
Grappig dat alle afleveringen tot nu toe aan elkaar aansluiten c.q. voortborduren op wat in eerdere afleveringen is gebeurd. Heerlijke aflevering vandaag trouwens :d I am Lorde, yayaya.
Ik vond aflevering 2 veel leuker dan aflevering 1. Ook misschien omdat ik afleveringen met Randy briljant vind