Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:52

WhySoSerious

Be the change.

Imho erg gaaf seizoen, knap van de serie hoe er altijd getracht wordt op actualiteiten in te spelen (fake news, framing, vrouwelijke President) en zelfs een beetje een snufje Turkije in willen brengen, met het overhevelen van taken/verantwoordelijkheden van de instanties naar de president. Wat mij betreft mogen geopolitiek en Noord-Korea zeker terugkomen komend seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
iets bekend wanneer het nieuwe seizoen gaat komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
@lennox-06 het vorige seizoen begon in januari, dus ik verwacht weer zoiets eigenlijk.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-07 13:51

Grudgie

PSN: Grudgie7

Echt 1 van mijn favoriete series. Staat wel in mijn top 3.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:37
Vanaf zaterdag 24 maart op televisie bij ons in Nederland: https://www.televizier.nl...af-24-maart.4086239.lynkx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
oOo vandaag is de eerste aflevering uitgekomen, ben benieuwd, later vandaag eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:50
miicker schreef op maandag 12 februari 2018 @ 08:51:
oOo vandaag is de eerste aflevering uitgekomen, ben benieuwd, later vandaag eens kijken :)
Gisteren had menig PVR hem al binnengenengeld. Eerste aflevering heeft weer echt dat homeland gevoel :9

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-07 14:51

IkWilbert

Het is mij!

Lekkere eerste aflevering :*)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:35
Ik was aan het einde van het vorige seizoen wat chagarijnig, het voelde als een half seizoen met cliffhanger in plaats van een mooi afgerond geheel zoals vorige seizoenen. Die mening heb ik nog steeds, maar ik vind het uitgangspunt voor het nieuwe seizoen wel een hele goede keuze: binnenlandse staatsgreep voorkomen/oplossen, in plaats van achter de zoveelste moslim-terrorrist aan jagen. Goed dat ze wat nieuws proberen en tot nu toe (slechts 1 aflevering verder) ben ik er tevreden over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-07 14:17
Wow gisteravond S6 afgekeken, prachtig seizoen.
RIP Peter Quinn

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:17

The_Worst

Unox

Homeland begint eindelijk een beetje op stoom te raken. Vond dit seizoen tot nu toe zeer matig tot zwak.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-07 16:25
Carrie's psychische problemen zijn nooit interessant geweest. En een groot complot is er niet om het verhaal te sturen.

De laatste aflevering was er wel wat reclame voor stroopwafels, zeker een crew member die daar fan van is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:00
The_Worst schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 12:45:
Homeland begint eindelijk een beetje op stoom te raken. Vond dit seizoen tot nu toe zeer matig tot zwak.
Laatste aflevering was inderdaad weer erg goed. Lekkere ouderwetse 'actie' met Carry. :)
algalid schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 13:46:
Carrie's psychische problemen zijn nooit interessant geweest. En een groot complot is er niet om het verhaal te sturen.

De laatste aflevering was er wel wat reclame voor stroopwafels, zeker een crew member die daar fan van is? :)
Stroepwaffels!

:+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
gisteren s07e07 gekeken, beginnen gekke dingen te gebeuren. Waar is Dar Adal ? zou het geweldig vinden als hij achter dit complot zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Gevangen

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik dit seizoen echt weer top vind, echt van het niveau S01 en S02, ik kijk weer iedere maandag uit om 's avonds lekker Homeland te kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Het moest wel even op gang komen. Ik vond de aflevering waarin de laptop gegijzeld was nogal slecht en buiten het seizoen vallen. Gelukkig ging het daarna de goede kant op

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
hoorde hij niet bij die 200 vrijgelaten personen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:36

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heb nog niets gezien van het nieuwe seizoen (we gaan pas kijken als hij afgerond is, momenteel te veel met andere dingen bezig), maar van wat ik lees lijkt het best een goed seizoen te zijn?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Angeloonie schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:02:
Heb nog niets gezien van het nieuwe seizoen (we gaan pas kijken als hij afgerond is, momenteel te veel met andere dingen bezig), maar van wat ik lees lijkt het best een goed seizoen te zijn?
Je zal er denk ik meer van genieten als je het hele seizoen hebt, dat klopt. Ik vind het niet zo sterk, vooral de eerste 6 afleveringen zwalpen nergens naartoe. Persoonlijk zou ik alle stukken overslaan waar Carrie's zus verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 07-07 23:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

lennox-06 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:35:
[...]

hoorde hij niet bij die 200 vrijgelaten personen ?
Lijkt me niet. Het was wel overduidelijk dat Dar iets te maken had met de aanslag op de President.
Angeloonie schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:02:
Het is best een goed seizoen voor een serie die al zo lang loopt :). Het ligt er natuurlijk wel aan hoe de lijntjes aan elkaar worden geknoopt straks maar er gebeuren interessante dingen en het is wel leuk om Carrie te zien zonder enige overheidssupport :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 23:24
Wat denken jullie dat de plottwist is?
Ik heb een vermoeden dan de hacker kids in het begin van de serie misschien nog wel naar boven komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:18

The_Scarabial

MTB for life!

Ik vond die twist met Dante ook wel weer goed, dacht eerst hij is echt vergiftigd, maar gewoon door Carry en Saul :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• algalid
De plottwist is Frannie, die zal de mol blijken van de Russen om Carrie te dwarsbomen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik vind het nieuwe seizoen echt weer goed, alleen het verhaal van Frannie, d'r zus en die man van d'r zus mag er wat mij betreft helemaal uit, waarom niet gewoon dat huis laten ontploffen terwijl Carrie er niet is, dan 5 minuten rouwen, dan "2 jaar later" in beeld laten komen, en dan is alles weer oké met Carrie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 22:26
Elke maandag zit ik er weer klaar voor. Seizoen is echt weer erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
Zo! Carrie was even flink aan het flippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Was wederom een heerlijke aflevering. Echt een top seizoen so far. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 10:05
Carrie is echt de slechtste moeder ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Ik zat maar te wachten tot Oleg (ik zie Costa Ronin altijd als zijn karakter uit The Americans) opgepakt zou worden omdat de CIA echt wel hun ster getuige beter zouden bewaken. Maar nee, het is weer net CTU met hun perimiters die nooit de schurk kunnen tegenhouden omdat alleen Jack/Carrie dat kan.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 20:29
IJzerlijm schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:57:
Ik zat maar te wachten tot Oleg (ik zie Costa Ronin altijd als zijn karakter uit The Americans) opgepakt zou worden omdat de CIA echt wel hun ster getuige beter zouden bewaken. Maar nee, het is weer net CTU met hun perimiters die nooit de schurk kunnen tegenhouden omdat alleen Jack/Carrie dat kan.
Dat was inderdaad bijzonder dom !

Serieus, je hebt daar een belangrijke getuige liggen en een rus wandelt gewoon binnen en legt hem om. Niet eens een bewaker voor de deur en in de kamer ?

Dat was bijzonder ongeloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
Zo, weer heerlijk genoten het afgelopen uur.
Leuk om Dar even weer te hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik vond de laatste aflevering echt bijzonder goed! Hele aflevering vol spanning zitten kijken, kan niet wachten tot de seizoensfinale oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
Geen einde met een klapper, maar wel een mooie start voor een nieuw en laatste seizoen dat alle kanten op kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Laatst online: 21:35
Yep, betere finale dan het vorige seizoen. Mooie afsluiter van het verhaal en mooie cliffhanger voor een volgend seizoen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
KillerDream schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:37:
Geen einde met een klapper, maar wel een mooie start voor een nieuw en laatste seizoen dat alle kanten op kan.
Wordt het komende seizoen definitief het laatste seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
vond het maar een matig seizoen. Opbouw was niet echt boeiend en naar het eind toe was er te weinig tijd om dingen lekker in beeld te krijgen dus gooien ze er maar steed tussen: 3 weeks later, 1 month later......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Smaken verschillen, ik vond het echt een geweldig seizoen. Weer van het niveau van de eerste seizoenen! Er zaten enorm veel spannende momenten in, zo ook de eerste helft van de laatste afleveringen, daarna ging het was rustiger aan en werd het seizoen mooi afgesloten. Nu zal volgend seizoen wel weer beginnen met 'X jaar later', waarbij Carrie eerst nog therapie en weet ik veel wat gehad heeft. Ik vond het een zeer geslaagd seizoen in ieder geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Mooi seizoen inderdaad.

Mooi dat die rat van een senator het witte huis uitgedonderd werd en de bak in ging. Ook nog even ondergespuugd, terecht !

Denk dat er wel wat meer dan pillen nodig is om Carrie weer op het juiste spoor te krijgen. Jemig, die was de weg helemaal kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-07 11:36
Tja 7 maanden zonder medicatie... Maar het was een geweldig seizoen met de nodig onverwachte wendingen. Helaas lijkt volgend seizoen inderdaad het laatste te zijn.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
winwiz schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:05:
Tja 7 maanden zonder medicatie... Maar het was een geweldig seizoen met de nodig onverwachte wendingen. Helaas lijkt volgend seizoen inderdaad het laatste te zijn.
Waar heb je dit gelezen, bron?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
miicker schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:24:
[...]

Waar heb je dit gelezen, bron?
Claire Danes heeft dit een keer in een interview gezegd, maar het is niet bevestigd door de producers.(https://www.hollywoodrepo...re-danes-confirms-1103890)

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
is er nog iets bekend over het nieuw seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:01
Wat ik las, najaar 2019.

Net op Netflix net de laatste gezien. Zat goed in elkaar, al blijft het soms irritant hoe makkelijk of moeilijk dingen zijn afhankelijk welke kant de schrijvers op willen...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Laatst online: 22:23
Hamazaki schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:27:
is er nog iets bekend over het nieuw seizoen?
Het nieuwe en laatste seizoen start 9 februari.

Inmiddels zijn er ook al twee trailers:

YouTube: Homeland Season 8 (2020) Official Trailer | Claire Danes SHOWTIME Se...

YouTube: Homeland Season 8 | Official Trailer 2 | SHOWTIME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-06 08:10
Seizoen 8 en tevens finale is begonnen!11

*O*

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 20:48

Phydomir

Dennis

Vanaf volgende week ook weer op NPO3 als het goed is.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-07 16:14
Ik ben een paar jaar geleden denk in rond seizoen 3 of 4 afgehaakt.
spoiler:
Volgens mij het seizoen nadat Brody dood ging?

Vond het wel een beetje teveel de "emotionele Starbuck" show worden. Wordt dat nog enigszins beter in de latere seizoenen? Misschien toch maar af gaan kijken? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Mandrake466 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 19:00:
Seizoen 8 en tevens finale is begonnen!11

*O*
Oeh S08E01 staat al online zie ik! Zometeen gaan kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Was weer een prima aflevering !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:37
Gadsie, het is in Nederland uitgesteld tot 5 april :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:45
Dit nieuwe seizoen was voor mij de reden om naast Netflix toch weer eens kodi op te starten en met Usenet aan de gang te gaan. Maanden niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-06 18:05
jopie schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 14:52:
Dit nieuwe seizoen was voor mij de reden om naast Netflix toch weer eens kodi op te starten en met Usenet aan de gang te gaan. Maanden niet gebruikt.
Ik blijf het irritant vinden dat Netflix niet het nieuwe seizoen meteen uitzendt. Ja, ja rechten, copyright blabla, maar dan nog. Je betaald toch maandelijks een bedrag en dan verwacht ik eigenlijk ook wel dat ze het aanbod wat ze hebben ook daadwerkelijk updaten. En niet pas 6 tot 8 maanden daarna.

Maar zoals je zelf al zegt: Even neuzen op internet en je kan het seizoen gewoon bekijken. O-) Maar desalniettemin kijk ik het liever meteen op bijvoorbeeld Netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:59

Sorcerer8472

Mens sana?

Netflix heeft sowieso steeds minder content die niet van Netflix zelf is. Zo nu en dan een paar goede films zoals Ready Player One als zoethoudertjes, maar als je niet van Netflix-content houdt dan heb je gewoon pech.

Mr Robot is trouwens ook al nergens legaal te kijken, echt helemaal nergens. Da's ook bizar.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:23

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Sorcerer8472 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 18:26:
Netflix heeft sowieso steeds minder content die niet van Netflix zelf is. Zo nu en dan een paar goede films zoals Ready Player One als zoethoudertjes, maar als je niet van Netflix-content houdt dan heb je gewoon pech.

Mr Robot is trouwens ook al nergens legaal te kijken, echt helemaal nergens. Da's ook bizar.
Mr Robot staat ander gewoon op Prime hoor

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:59

Sorcerer8472

Mens sana?

Janoz schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:21:
[...]

Mr Robot staat ander gewoon op Prime hoor
Seizoen 4 is "currently unavailable" in Nederland. In Duitsland en het VK kun je het wel kijken. Ik vermoed dat het komt doordat de VPRO rechten heeft. Alleen wanneer zij er iets mee gaan doen mag Joost weten.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
Net de 2e aflevering gekeken. Het belooft weer een spannend seizoen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 20:48

Phydomir

Dennis

Zie net dat NPO3 pas vanaf 5 april uitzendt. Nog even geduld voor wie niet wil downloaden dus.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
DarkSEDA schreef op zondag 16 februari 2020 @ 22:55:
Net de 2e aflevering gekeken. Het belooft weer een spannend seizoen te worden.
Inderdaad. Begin is weer erg goed! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-06 08:10
danslo schreef op zondag 9 februari 2020 @ 19:20:
Ik ben een paar jaar geleden denk in rond seizoen 3 of 4 afgehaakt.
spoiler:
Volgens mij het seizoen nadat Brody dood ging?

Vond het wel een beetje teveel de "emotionele Starbuck" show worden. Wordt dat nog enigszins beter in de latere seizoenen? Misschien toch maar af gaan kijken? :P
Ik vind tot nu toe alle seizoenen spannend.

In aflevering 2 van episode 8 zie je ook de Toyota's van Rutte rijden naar de lokatie van Saul.

[ Voor 3% gewijzigd door Mandrake466 op 17-02-2020 20:53 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Homeland is weer spot-on, hebben ze vaker, ze proberen actueel te blijven. Blijft een top serie. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:19
Laten we het na de afgelopen aflevering niet hopen...

Had eigenlijk gehoopt dat ze het op deze manier tot een einde zouden brengen. Nu is het ramp nummer zoveel.

[ Voor 14% gewijzigd door CCJJVV op 01-03-2020 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 23:50

The Legend

*Plop*

Tja ze kunnen moeilijk een seizoen maken over de terugkeer van de militairen en een succesvolle vrede, daar kijkt geen hond naar :p

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Ik zit er weer helemaal in, het seizoen met president keen, en dan dat geleuter op Amerikaans grondgebied vond ik niet zo. Dit laatste seizoen is weer een topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
Gaat inderdaad weer goed met het verhaal. Aflevering 6 vond ik wel de minste van dit seizoen tot nu. Maar wel een interresante plot twist aan het einde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
DarkSEDA schreef op maandag 16 maart 2020 @ 19:06:
Gaat inderdaad weer goed met het verhaal. Aflevering 6 vond ik wel de minste van dit seizoen tot nu. Maar wel een interresante plot twist aan het einde?
Ik vond het een heerlijke twist, zag hem al wel aankomen, maar het oude homeland is weer terug, vollegas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 23:50

The Legend

*Plop*

Blijft actueel die serie, nu hebben ze ook Trump erin gefietst _O-

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:12
Reminder:
Seizoen 8 van Homeland is vanaf vandaag, zondag 5 april, te zien op NPO3 van 20.20-21.20 uur.
https://www.npo3.nl/homeland-is-terug-voor-de-laatste-keer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02:30

MLLL

Palm Treo 650

Blijft een steengoede serie. Heb er weer van genoten op NPO3.

Andere series ben ik zat na een aantal seizoenen maar Homeland niet, jammer dat er geen vervolg komt na seizoen 8....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Ik vind dit seizoen echt ijzersterk, wat een spanning weer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:40

Agent47

I always close my contracts.

Echt zeer sterk seizoen, nog maar 2 afleveringen. Zal wel veel gaan gebeuren komende 2 afleveringen, dan is het helaas klaar:I

Elke zondag weer uitkijken naar Homeland en balen dat de aflevering is afgelopen en ik weer een week moet wachten.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ik vind het knappe van Homeland vooral dat het een van de irritantste main characters ooit heeft, maar het toch leuk blijft. Ik irriteer mij eigenlijk elk seizoen wel aan Carrie, maar toch blijf ik het een goede serie vinden.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:28
Woy schreef op woensdag 15 april 2020 @ 09:17:
Ik vind het knappe van Homeland vooral dat het een van de irritantste main characters ooit heeft, maar het toch leuk blijft. Ik irriteer mij eigenlijk elk seizoen wel aan Carrie, maar toch blijf ik het een goede serie vinden.
Haha precies dat. Telkens die op het randje net niet janken blik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 11:53
Heeft een tijd geduurd, maar de laatste 3 seizoenen er in een paar weken door heen gejaagd. Was vergeten hoe tof het was. :P
Ik vind het tot nu toe een erg goed seizoen. Ben heel erg benieuwd naar de laatste 2 afleveringen.
Benieuwd of ze de spion van Saul nog gaat opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Oh mijn god, wat gaat dit voor een finale worden.

:9~ :9~ :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MADG0BLIN
The_Worst schreef op maandag 20 april 2020 @ 21:12:
Oh mijn god, wat gaat dit voor een finale worden.

:9~ :9~ :9~
Ze zijn wel iedereen aan het opruimen die ooit heeft meegespeeld. :P
Max, Quinn. Naast Saul en Carrie zijn er niet zo veel meer over of op vrije voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ja hoor, en nu wachten op de serie finale. Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Zondagavond laatste episode. Gaat veel in gebeuren kan niet anders. Kan stiekem ook niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:05

OMD

Vind het persoonlijk dat er teveel gestopt gaat worden in 1 aflevering. Dat zie je nu al. Dat is een beetje de tendens van de meeste series die afsluiten de laatste 5 jaar. Erg jammerlijk helaas.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

OMD schreef op donderdag 23 april 2020 @ 15:44:
Vind het persoonlijk dat er teveel gestopt gaat worden in 1 aflevering. Dat zie je nu al. Dat is een beetje de tendens van de meeste series die afsluiten de laatste 5 jaar. Erg jammerlijk helaas.
Mee eens hoor. De serie an sich, perfect! Heb nog nooit zo lang een serie gekeken. Maar je weet gewoon dat de laatste aflevering veel in gebeurd, misschien wel teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
We kunnen nog duimen en hopen dat de laatste aflevering een dubbele is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSEDA
jopie schreef op donderdag 23 april 2020 @ 16:06:
We kunnen nog duimen en hopen dat de laatste aflevering een dubbele is :)
Ben helaas bang van niet, volgens de schedule van Showtime maar 1 uur: https://www.sho.com/schedule?date=2020-04-27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
En homeland is over! Vond het een goede finale, eindelijk eens een serie met een einde waarvan ik zeg, ja dit is het. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Dat was het dan. :w

Al met al een mooie serie. Seizoen 2 beduidend minder maar verder een goede serie.

spoiler: finale
Vond het einde iets te zoetsappig. Saul had best dood mogen gaan voor een meer WTF-moment en dat Carrie nu als Amerikaanse in Rusland over geheimen kan beschikken. Niet erg sterk maar desondanks een mooi en ook wel goed einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Helaas, het zit er weet op. Ik vond het een prima afsluiting van een ijzersterk seizoen. Ik vond seizoen 2 zeker niet beduidend minder. Seizoen 1 t/m 3 toen met Brody waren juist de beste seizoenen. Daarna zaten er wat mindere seizoenen bij, maar het laatste seizoen vond ik weer erg goed.

Maar inderdaad vrij onrealistisch dat een Amerikaanse aan Russische staatsgeheimen kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
Mooie afsluiting van de serie. :)

Het laatste seizoen was toch een van de betere. Wel jammer dat het vorbij is, maar ik denk als er nog een aantal seizoenen gemaakt werd dat het mogelijk te veel in herhaling valt en de kwaliteit daalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Mooie afsluiting van een goede serie. Was wel benieuwd hoe ze het af zouden ronden, maar de laatste aflevering was erg sterk vond ik.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Beste quote ooit:

"Carrie come here"
" Go Fuck Yourself"

Hartelijke gelachen. Top einde, top serie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-07 15:39
miicker schreef op maandag 27 april 2020 @ 12:46:
Helaas, het zit er weet op. Ik vond het een prima afsluiting van een ijzersterk seizoen. Ik vond seizoen 2 zeker niet beduidend minder. Seizoen 1 t/m 3 toen met Brody waren juist de beste seizoenen. Daarna zaten er wat mindere seizoenen bij, maar het laatste seizoen vond ik weer erg goed.

Maar inderdaad vrij onrealistisch dat een Amerikaanse aan Russische staatsgeheimen kan komen.
Smaken verschillen blijkbaar, ik vond de eerste 3 seizoenen het minst vergeleken met de overige seizoenen :9. Wel een prima afsluiting inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Prima afsluiting. Super laatste seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-07 14:06

Caveman

whahoehaha

Mooie serie, het einde was wel ok..... maar wel weer een happy end, had ik niet verwacht van deze serie. Ik had echt verwacht dat het zou eindigen in een escalatie van het pakistan conflict en het einde zou zijn dat we aan de rand van een nucleaire oorlog met rusland zouden staan.
Ik vind het een goed einde. De "meerderheid" op internet vind het een goed einde. Het seisoen vloog voorbij en ik vond het een van de betere seizoenen. Dat fake news op US soil vond ik het minste seizoen.
Wat het internet vind zal me een reet roesten...... de hele serie is redelijk destructief geweest, een fairytail einde past hier niet zo goed bij. En dat is MIJN mening !

[ Voor 41% gewijzigd door Caveman op 30-04-2020 08:57 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Caveman schreef op donderdag 30 april 2020 @ 08:41:
Mooie serie, het einde was wel ok..... maar wel weer een happy end, had ik niet verwacht van deze serie. Ik had echt verwacht dat het zou eindigen in een escalatie van het pakistan conflict en het einde zou zijn dat we aan de rand van een nucleaire oorlog met rusland zouden staan.
Ik vind het een goed einde. De "meerderheid" op internet vind het een goed einde. Het seisoen vloog voorbij en ik vond het een van de betere seizoenen. Dat fake news op US soil vond ik het minste seizoen.

Nu even in een homeland gat, hopelijk komt er weer zo'n goede serie op de buis binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-07 16:56
Dacuuu schreef op donderdag 30 april 2020 @ 08:45:
[...]

Nu even in een homeland gat, hopelijk komt er weer zo'n goede serie op de buis binnenkort.
Helaas wel erg actueel, net zoals een president die alleen maar vergeldingsacties wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou ik had even gewacht tot alles beschikbaar was maar inmiddels uit gekeken.

Toch altijd jammer als een dergelijke serie stopt na al die jaren.

Wel knap hoe ze uiteindelijk van het Brody verhaal nog zo sterk verder gegaan zijn.

De seizoenen aan het einde van het Brody verhaal vond ik persoonlijk het minst. Dit laatste seizoen een van de beste.

Wel jammer dat het toch nog een soort van open einde heeft.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:42
Beste seizoen van homeland (op de 3 eerste na) met brody vond ik de serie echt een dikke 9 en daarna een 7/8.

Het eind was was goed. Mooi afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Ik had eigenlijk geen zin in seizoen 8. Geen zin in weer een psychotische Carrie.
En inderdaad de eerste afleveringen waren weer van hetzelfde liedje, ik moest me erdoorheen ploegen.

Maar vanaf aflevering 3 of 4 liet ik weer lekker meeslepen. En heb ik het vlot afgekeken. Goed einde van een prima serie.

Vond vooral Gromov fijn om erbij te hebben, al was dat trekje met zijn linkeroog erg weird ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Eindelijk laatste seizoen gekeken, genoten iedere aflevering.
Top serie.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Helemaal mee eens, hoop op iets soortgelijks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
jopie schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 10:09:
Helemaal mee eens, hoop op iets soortgelijks.
Tehran bij Apple + ?

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste