Vervuiling headphone topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Hallo lieve Adjes :)

Sinds een aantal dagen word Het grote Headphones topic 'vervuild' door berichten over in-ears en gewone oordopjes. Misschien zou je in de topic warning een verwijzing kunnen maken naar Goede onbekende/exotische merken oordopjes of in ieder geval waarschuwen dat dit niet het geschikte forum is.

m.v.g.
Heilige Kaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan kun je het beste een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.giftopic report maken, dan zien de mods het bij het juiste topic.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er word toch ook gesproken over in-ears dus zie niet in hoe dat offtopic in dat topic kan zijn. Volgens mij is het gewoon bedoeld voor alle koptelefoons dus ook gewone oordopjes en in-ears.

Ik heb die OP namelijk eens gelezen en nergens staat dat het niet bedoeld is voor die in-ears en gewone oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

De scheiding is nogal onduidelijk. Hoofdtelefoons voor onderweg horen namelijk niet (meer) in AUD, maar in Mobile. Echter is die grens lastig te stellen. Qua prijs kan je er geen pijl op trekken aangezien er bepaalde merken zijn die in-ears aanbieden die duurder zijn dan hoofdtelefoons voor thuis. En wie zegt dat je je Sennheiser HD800 niet mee naar buiten mag nemen. Dus het topic gaat een beetje op gevoel en vandaar dat er nogal wat verwarring kan ontstaan zolang er geen vaste regels zijn (iets als alles onder de 32 Ohm is voor onderweg). Dat er - naar mijn weten - in Mobile nu alleen maar specifieke topics zijn en geen algemeen in-ear topic meer is maakt het ook wat lastig.

Ik zal eens een MBR plaatsen in het topic zelf en het wat meer in de gaten houden :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Het is inderdaad moelijk te scheiden. Wel kan je bijvoorbeeld de onbekende in ear topic als 'goedkope' in ear topic doen. En dan nog een apart topic voor high end in ears en goedkope headphones. Dus scheiding is dan ~100 euro. Of portable/audiofiel gerichte headphones.