Voor een competitie op een LAN ben ik op zoek naar een of twee games. We zitten daar met een man of dertig, waarvan het meerendeel mee doet. De games die we over het algemeen voor dergelijke competities gebruiken zijn vaak demos, soms full games. Om het geheel beheersbaar te houden zijn vooral demos erg in trek, XBLA games zijn ook welkom.
Over het algemeen spelen we dergelijke competities op individuele basis. Games waarbij teamplay nodig is kan ook, max 2v2. De rondes moeten niet te lang duren, ca 10 minuten per ronde is ideaal. Indien het om games zonder multiplayer gaat is een puntensysteem vereist, zodat er een winnaar kan worden uitgeroepen.
Om jullie een beeld te geven van games die in het verleden gebruikt zijn:
Ik heb toestemming voor deze schaamteloze wie-zoekt-voor mij post van psychoclown
Over het algemeen spelen we dergelijke competities op individuele basis. Games waarbij teamplay nodig is kan ook, max 2v2. De rondes moeten niet te lang duren, ca 10 minuten per ronde is ideaal. Indien het om games zonder multiplayer gaat is een puntensysteem vereist, zodat er een winnaar kan worden uitgeroepen.
Om jullie een beeld te geven van games die in het verleden gebruikt zijn:
- Starcraft 2: Desert Strike 1338 custom map en StarJeweled.
- Bulletstorm
- Guitar Hero
- Battlefield 3
- Orcs must die
- Dungeon Defenders
- Bomberman (XBLA)
- Op individuele basis of 2v2
- Indien geen multiplayer moet er een score systeem (punten oid) zijn
- Korte rondes, ca 10 minuten.
- Demos of F2P games hebben de voorkeur
- Serious Sam HD - survival mode
- Sanctum
- Nexuiz
Ik heb toestemming voor deze schaamteloze wie-zoekt-voor mij post van psychoclown
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.