Tweakers-reclame, waarom geen .net? Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-05 20:56
Ik zat net tijdens de lunch even Unchained Reaction op Discovery Channel te kijken en daar vlogen tijdens de reclame wat schermen voorbij die me heel bekend voorkwamen. En toen verscheen het T.net-logo, kwam de tekst 'Tweakers' eronder te staan en zei de reclamestem: "Deze show is mede mogelijk gemaakt door Tweakers".

Maar dat liet mij met één grote vraag achter: waarom geen Tweakers.net?

De site heet Tweakers.net, jullie noemen jezelf overal Tweakers.net, jullie wórden overal Tweakers.net genoemd, de website bezoek je door naar Tweakers.net te gaan en in elke reclame hoor je een .nl/.com/.net, maar jullie (of het reclamebureau? :P) hebben ervoor gekozen om het bij 'Tweakers' te laten en meer niet. Waarom?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik (en vrienden, familie, etc.) heb het eigenlijk altijd over Tweakers en nooit Tweakers.net, dus als 'merk' lijkt het mij correct. Maar ik weet niet hoe dat bij anderen is.

Maar je hebt imho wel gelijk, gezien het om een website gaat en je mensen naar deze url wil hebben lijkt het me handiger om inderdaad ook de tld erbij te noemen.
Tenzij er een redirect op tweakers.nl, tweakers.com, etc. zit, dan kan ik wel begrijpen dat ze het .net weglaten.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

tweakers.nl redirect al. en .com is van iemand anders

als er iets leeft op.nl lijkt me dat wel voldoende

google ramt ook gelijk naar .net

[ Voor 14% gewijzigd door Fish op 06-10-2012 13:31 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Vast niet iedereen zal constant Tweakers.net zeggen inderdaad, als ik erover praat, dan is het ook gewoon 'Tweakers'. Maar mijn vraag is dat het een reclame is, voor een website, zonder de website duidelijk te benoemen en dat ik me afvraag waarom daarvoor gekozen is.

En Tweakers.nl en .be gaan wel naar .net, maar bijvoorbeeld .com niet. Maar toch blijf ik het apart vinden, je site op een televisiekanaal verkondigen, zonder de volledige URL te noemen.

Voor hetzelfde geld hebben mensen niet eens door dat het om een website gaat, want dat wordt ook niet heel duidelijk gemaakt in de reclame, je ziet alleen 2 schermen van de frontpage voorbij vliegen en that's it :P En mensen die dat niet snappen zijn vast niet de doelgroep, maar toch, een bezoeker is een bezoeker.

Maar ik ben dus gewoon benieuwd naar de reden erachter (als die er is) :)

[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 06-10-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
plan: Development-round-up - Iteratie #18

'.net' is uit het logo verdwenen. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ah, dat is vanaf Tweakers 7 dan? Oké, op zich logisch :P Maar ik blijf het apart vinden dat er niet toch nog ergens 'tweakers.net' wat duidelijker benoemd wordt.

In élke reclame zie je een website voorbij komen, zelfs al gaat het om luiers of ijs, maar bij een reclame voor iets wat eigenlijk enkel uit een website bestaat, niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:02
Die website die je voorbij ziet vliegen is zo te zien de nieuwe layout van Tweakers ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-05 15:39

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

En een mooie casemod! Asphiax toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:28

_David_

FP ProMod

llama llama duck

http://twitter.yfrog.com/muwzrdcoelupvbuykpukdjslz

voor de mensen die het niet gezien hebben ^

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:30

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Er zijn volgens mij meerdere want ik zag een langere... Of dat lag aan mij

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-05 08:43

duderuud

Sliden is koel

Aan het begin van Unchained Reaction zag je wat meer van het nieuwe design.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Het lijkt me dat je zonder .net-vermelding vooral mensen trekt die de site al kenden. Nieuw publiek zal grotendeels niet weten wat het is en waarom dat leuk is.

Dat kan een strategie zijn, maar lijkt me zonde bij een medium als televisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Anoniem: 172410 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 00:41:
Het lijkt me dat je zonder .net-vermelding vooral mensen trekt die de site al kenden. Nieuw publiek zal grotendeels niet weten wat het is en waarom dat leuk is.

Dat kan een strategie zijn, maar lijkt me zonde bij een medium als televisie.
Dat was dus ook mijn gedachte, je ziet twee schermen voorbij vliegen die niks vertellen en de naam 'Tweakers', wat iemand die deze site niet kent ook niks zal zeggen. Het lijkt mij dat de enige reactie die je als onwetende dan zal hebben "wat is dat nou weer?" zal zijn en je na 3 seconden heel de naam zelfs alweer bent vergeten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:41
No worries, komt allemaal goed. Tweakers.net of tweakers.nl of tweakers.be, het komt allemaal op de juiste site uit. Maar entre nous in LA blijven we gewoon T.net. :)

[ Voor 16% gewijzigd door zeef op 07-10-2012 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:31
console schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 14:17:
Die website die je voorbij ziet vliegen is zo te zien de nieuwe layout van Tweakers ? :9
Sssst. ;)

Ik zal de comments even doorgeven aan de mensen die het hebben gerealiseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
zeef schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 03:08:
No worries, komt allemaal goed. Tweakers.net of tweakers.nl of tweakers.be, het komt allemaal op de juiste site uit. Maar entre nous in LA blijven we gewoon T.net. :)
Dat was ook niet waar ik me zorgen over maakte :> Ik maakte me 'zorgen' over of de reclame wel effect heeft als je alleen maar de naam noemt en geen website en vroeg me af waarom daarvoor gekozen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Mij viel vooral het www. op in de adresbalk, terwijl we die al jaren geleden geditched hebben :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Misha schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 10:46:
[...]

Sssst. ;)

Ik zal de comments even doorgeven aan de mensen die het hebben gerealiseerd
Nieuwe layout uitgelekt? NOOOOOOOEEEEEEZZZZZZZ!!!1111

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Mooie reclame. Vette logo animatie. En mooi nieuw ontwerp ^^...

Jullie pesten ons wel heel graag met sneakpreviews nu al zelfs op tv! bahbah ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:31

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Er vielen mij ook 2 dingen op:
  • Er wordt niet duidelijk gemaakt dat het om een website gaat. Mensen worden dus niet getriggerd om er eens naartoe te surfen.
  • Er wordt niet duidelijk gemaakt wat je met tweakers.net kunt. Benoem de pricewatch, benoem de reviews, benoem het nieuws. Alleen een screenshotje dat voorbij flitst valt niet op.
Daarnaast vind ik "Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door x" alleen van toepassing bij programma's als "Eigen huis en tuin", waarbij de Praxis daadwerkelijk ook de materialen levert. Dat levert dan vaak weer tenenkrommende Tel-sell presentaties op omdat een product er hoe dan ook tussen gefrot moet worden, ook al voegt het niets toe.
Alleen wat betalen om airtime te krijgen is imho niet het mogelijk maken van een programma. Maar daar ga ik echt niet wakker van liggen. ;)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 23:17
DrivinUCrazy schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:29:
Er vielen mij ook 2 dingen op:

[list]
• Er wordt niet duidelijk gemaakt dat het om een website gaat. Mensen worden dus niet getriggerd om er eens naartoe te surfen.
Moet ook niet. Tweakers wil juist de doelgroep die zélf op onderzoek uitgaat. Door dingen voor te kauwen bedien je juist een publiek wat buiten je doelgroep valt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 08:31

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Klopt. Alleen kent die doelgroep Tweakers(.net) waarschijnlijk al. Dus waarom dan nog reclame maken?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn

Alleen wat betalen om airtime te krijgen is imho niet het mogelijk maken van een programma. Maar daar ga ik echt niet wakker van liggen. ;)
Als er iéts belangrijk is voor een programma, dan is het natuurlijk wel geld, dus dat vind ik een beetje onzin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaan Banaan
  • Niet online

Vaan Banaan

Heeft ook Apache ontdekt

Het was net niet de "dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door.." tekst. Maar precies weet ik het ook niet meer.
Het was iets van: "Deze ontdekking wordt gesponsord door Tweakers"
De stukjes in de reclameblokken tijdens het programma waren inderdaad zoals davidaap123 postte, maar tussen de programma's waren ze langer.
Daar werd voor mijn gevoel de nadruk op de Pricewatch gelegd. Lijkt me ook wel logisch, want dat is voor de gemiddelde ik-wil-de-goedkoopste-hablahabla-phone-/-tablet-kopuhkopupkoopavond-consument het interessantste. En kan dan ook meer pageviews voor de adverteerders op de site genereren.

500 "The server made a boo boo"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Tweakers is niet alleen een website, het is een levenswijze! :+

Tot zover mijn 2 overbodige centjes. :$

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-05 17:33

Blonde Tux

Advertentieboer

Voor zo ver ik kan gezien heb zit het rondom deze programma's:
- Unchained Reaction
- Auction Hunters
- Mythbusters

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 20:37

PcDealer

HP ftw \o/

Discovery Channel ftw
Tweakers.net ftw +
---------------------------------
PROFIT!ONEONE111

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 23:24
Dit is een typische naamsbekendsheidsreclame, wat mij juist de verkeerde 'reclamesoort' lijkt voor een website als Tweakers.net. Dit soort reclames zijn meer besteed aan Coca Cola en dat soort merken.

Als Tweakers (.net) zou ik in een reclame informatie geven wat het is en wat je ermee kunt en hoe je er komt. Niet dat er iets is als Tweakers, maar wat het dan is mag god weten.

Je hebt reclames die je ergens toe doen bewegen en reclames waar een merk / naam neergezet wordt voor naamsbekendheid. Ik vind persoonlijk de reclame van T.net in de 2e categorie vallen wat mij de verkeerde lijkt voor een website.

Cenversieratio zal dan ook 0 zijn.

My 2 cents.

[ Voor 25% gewijzigd door RedHat op 08-10-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-05 19:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Doe dan ook de video hier posten en niet achter een linkje verstoppen :P

[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 08-10-2012 21:15 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 23:24
Ik heb een heel ander filmpje gezien :?

Nu is het in ieder geval duidelijk dat het om een website gaat en wat je er kan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaan Banaan
  • Niet online

Vaan Banaan

Heeft ook Apache ontdekt

Ja, die bedoelde ik. Dat is de lange versie tussen de programma's door.
En nu zie ik inderdaad de pricewatch langskomen.

500 "The server made a boo boo"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Vooral jammer dat het geen HD is, het ziet er niet zo mooi uit op discovery HD.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Ik heb de reclame op Discovery nog niet gezien maar dat zal ongetwijfeld wel komen.

Ik zag net wel op RTL4 iemand van Tweakers die uitleg gaf dat een telefoon met een applicatie gemakkelijk getraceerd kan worden.
Maar de tekst Tweakers zegt niemand wat. Als er nu Tweakers.net stond, hadden mensen direct geweten wat ze in hun browser moeten typen....

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-05 17:08

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Overschat je dat niet een beetje? .net is helemaal niet zo bekend of vaak gebruikt binnen Nederland, dus of die link nou meteen gelegd wordt door het type mensen waar hier blijkbaar over gedacht wordt durf ik te betwijfelen. Dan zou het Tweakers.nl moeten zijn en hoewel "we" dat domein ook hebben is dat nu niet bepaald een goed idee als bedrijfsnaam.

Dan kun je IMO beter inzetten op het creëren van naamsbekendheid en dat is nou precies wat deze reclames doen. Mensen die nieuwsgierig zijn tikken het toch wel op Google in, en mensen die het wel al kennen worden er nog eens aan herinnerd. Zeker onder het publiek dat Discovery kijkt zou ik me daar absoluut geen zorgen over maken.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Onbekend schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:03:
Ik heb de reclame op Discovery nog niet gezien maar dat zal ongetwijfeld wel komen.

Ik zag net wel op RTL4 iemand van Tweakers die uitleg gaf dat een telefoon met een applicatie gemakkelijk getraceerd kan worden.
Maar de tekst Tweakers zegt niemand wat. Als er nu Tweakers.net stond, hadden mensen direct geweten wat ze in hun browser moeten typen....
https://www.google.com/se...h?btnG=1&pws=0&q=tweakers

The defense rests it's case. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
NMe schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:09:

Dan kun je IMO beter inzetten op het creëren van naamsbekendheid en dat is nou precies wat deze reclames doen. Mensen die nieuwsgierig zijn tikken het toch wel op Google in, en mensen die het wel al kennen worden er nog eens aan herinnerd. Zeker onder het publiek dat Discovery kijkt zou ik me daar absoluut geen zorgen over maken.
Naamsbekendheid creëren zonder duidelijk te maken wat het is? Ik blijf het een raar verhaal vinden.

Nu is het net alsof er gedacht wordt dat als er 3 screenshots en een naam voorbij komen, dat dat wel genoeg moet zijn. Maar ik ben (nog steeds) benieuwd of er meer gedachte achter zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Ik ben het er mee eens dat mensen de naam Tweakers in Google zullen invoeren, echt bij Tweakers.net terecht komen.
Maar nu staat er dus als bedrijfsnaam "Tweakers", en als ik zo rondvraag en zie zal niemand op de computer of tablet even de naam even Googlen. Zelf denk ik dat als er Tweakers.net staat, dat mensen beseffen dat het een website is en volgens mij heb je dan sneller kans dat mensen dat gaan opzoeken. Wij Nederlanders zijn namelijk bekend met veel verschillende extensies zoals .nu, .net, .com, .tv, .info en niet alleen met .nl.

Natuurlijk heeft elk bedrijf een andere strategie om reclame te maken en ik denk ook niet dat dat geen extra bezoekers gaat opleveren, maar ik vermoed dat de tekst "Tweakers" minder iets zegt dan "Tweakers.net".

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ik denk dat we ons hier niet zo druk hoeven te maken over Tweakers of Tweakers.net. Je wil niet weten hoeveel verkeer we op Tweakers.nl krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hahn schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:24:
[...]
Naamsbekendheid creëren zonder duidelijk te maken wat het is? Ik blijf het een raar verhaal vinden.
Een groot deel van alle reclames heeft dat doel: je bedrijfsnaam nog eens noemen bij mensen die de naam al kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 31-05 16:24

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

We hebben een tijdje terug besloten om de naam officieel te veranderen van Tweakers.net naar Tweakers. In de volksmond en en onze eigen inconsistente communicatie worden we al vaak Tweakers genoemd. De naam is eenvoudiger en de site vindt men toch wel omdat we zowel op .net als .nl bereikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
en .be ook natuurlijk!!!111 :+

hail to our overlords

[ Voor 68% gewijzigd door zeef op 09-10-2012 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffreyvMaurik
  • Laatst online: 13-05 14:56
Femme schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:57:
We hebben een tijdje terug besloten om de naam officieel te veranderen van Tweakers.net naar Tweakers. In de volksmond en en onze eigen inconsistente communicatie worden we al vaak Tweakers genoemd. De naam is eenvoudiger en de site vindt men toch wel omdat we zowel op .net als .nl bereikbaar zijn.
Dat dus. Dan nog even iets van de maker (ik dus):

- Er zijn 2 verschillende versies uitgezonden: één van 5 seconden en één van 10 seconden. Ik kan me best voorstellen dat diegenen die alleen de spot van 5 seconden hebben gezien, het wellicht onduidelijk vonden. Uitleggen wat Tweakers en/of de Pricewatch is kun je echter niet in 5 seconden. Ook niet in 10 seconden.
- We gaan er echter ook vanuit dat het publiek van Discovery weet dat wanneer er websites door het beeld 'vliegen' (waar ook subtiel nog de URL in verwerkt is), er reclame gemaakt wordt voor een website. En zoniet, dat ze dan op 'ontdekking' gaan. Google is your best friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hahn schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:24:
[...]
Ik denk dat de mensen in je doelgroep wel de mensen zijn die nieuwsgierig zijn en op zoiets gaan zoeken. En ook al is het misschien niet direct heel duidelijk, de naam blijft wel hangen, en dat helpt ook al veel.

Kun je je de marketingcampagne van Ben nog herinneren, jaren geleden. Overal 'ik ben ben' zonder te melden wat het nu precies was. Pas na een paar weken gingen ze van start als mobiele provider, maar de naam hadden ze toen al wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

zeef schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:46:
Ik denk dat we ons hier niet zo druk hoeven te maken over Tweakers of Tweakers.net. Je wil niet weten hoeveel verkeer we op Tweakers.nl krijgen. ;)
Dat klinkt als een uitdaging!

Ik wil weten hoeveel verkeer jullie op tweakers.nl krijgen! En dan graag ook ter vergelijking van tweakers.net en tweakers.be als je dan toch bezig bent :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-05 20:44

painkill

Pain(k)(ill)

http://www.google.com/tre...s&date=today%201-m&cmpt=q

Ehm.. Tweakers word zelfs minder opgezocht sinds de reclame.. :P
Om eerlijk te zijn, hij gaat maar tot zondag, is nog even wachten op deze week.

[ Voor 22% gewijzigd door painkill op 10-10-2012 14:50 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nakebod schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:41:
[...]

Dat klinkt als een uitdaging!

Ik wil weten hoeveel verkeer jullie op tweakers.nl krijgen! En dan graag ook ter vergelijking van tweakers.net en tweakers.be als je dan toch bezig bent :P
meer dan voldoende om ons niet druk te maken over .net .nl of .be. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-05 17:33

Blonde Tux

Advertentieboer

zeef schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 20:13:
en .be ook natuurlijk!!!111 :+

hail to our overlords
_/-\o_

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvdB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-04 10:43
Wat ik mij van het weekend meteen afvroeg tijdens die reclame, is Tweakers 7.0 al online. Snel kijken maar bleek jammer genoeg niet zo te zijn. De mensen die alleen de reclame zien komen beetje bedrogen uit nu niet waar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05 13:52
MrvdB schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:59:
Wat ik mij van het weekend meteen afvroeg tijdens die reclame, is Tweakers 7.0 al online. Snel kijken maar bleek jammer genoeg niet zo te zijn. De mensen die alleen de reclame zien komen beetje bedrogen uit nu niet waar ;-)
Qua functionaliteit is er niet veel veranderd in 7 vs. nu toch?

En de reclame maken ze vast voor een langere tijd, anders kunnen ze over minder dan een maand weer een reclame gaan bakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffreyvMaurik
  • Laatst online: 13-05 14:56
yannickie111 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:06:En de reclame maken ze vast voor een langere tijd, anders kunnen ze over minder dan een maand weer een reclame gaan bakken.
De spot zal tot en met 11 november geregeld voorbij komen op Discovery. Vandaar dat de nieuwe website ook te zien is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 29-05 14:13
JeffreyvMaurik schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:06:

- We gaan er echter ook vanuit dat het publiek van Discovery weet dat wanneer er websites door het beeld 'vliegen' (waar ook subtiel nog de URL in verwerkt is), er reclame gemaakt wordt voor een website. En zoniet, dat ze dan op 'ontdekking' gaan. Google is your best friend.
Aantal zaken.

1. Assumption is the mother of all fuck ups
2. Denk je echt dat mensen letten op een adresbalk als er van alles door het beeld vliegt?
3. Er vanuit gaan dat mensen gaan Googlen om je website the vinden. Je moet wel erg sterk in je schoenen staan wil je het hierop spelen. Dit werkt alleen als het een mysterieuze reclame is.

Niet moeilijk doen, gewoon de url tijdens de hele reclame in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat wou je dan in 5 seconden? Mensen gaan ook niet naar een willekeurige site die ze niet kennen, dus domweg "Tweakers.net" of "www.tweakers.net" roepen in plaats van "Tweakers" lost ook niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 29-05 14:13
NMe schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:40:
Wat wou je dan in 5 seconden? Mensen gaan ook niet naar een willekeurige site die ze niet kennen, dus domweg "Tweakers.net" of "www.tweakers.net" roepen in plaats van "Tweakers" lost ook niks op.
Dat zeg ik toch ook niet, maar onderin het url laat zien met een lichte transparantie is al een stuk duidelijker. Ik vind de reclame mooi (jak wat een woord) maar het niet laten zien van de url is uhm... niet handig.

[ Voor 10% gewijzigd door Loev op 10-10-2012 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvdB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-04 10:43
JeffreyvMaurik schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:28:
[...]

De spot zal tot en met 11 november geregeld voorbij komen op Discovery. Vandaar dat de nieuwe website ook te zien is. :X
Oke vandaar, had zelf het idee dat het ook meer een verkapte introductie van de nieuwe tweakers website zou zijn. Echter jammer genoeg is het nog niet zo ver. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Loev schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:42:
[...]

Dat zeg ik toch ook niet, maar onderin het url laat zien met een lichte transparantie is al een stuk duidelijker. Ik vind de reclame mooi (jak wat een woord) maar het niet laten zien van de url is uhm... niet handig.
Maar dat zeg ik dus: daar schiet je vrijwel niks mee op in vergelijking met de huidige situatie. Mensen die Tweakers als kennen hebben de naam weer eens gehoord, en mensen die Tweakers niet kennen weten met of zonder url toch niet wat de site inhoudt. Je schiet er niks mee op als je die url in beeld zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Loev schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:35:
[...]

Aantal zaken.

1. Assumption is the mother of all fuck ups
2. Denk je echt dat mensen letten op een adresbalk als er van alles door het beeld vliegt?
3. Er vanuit gaan dat mensen gaan Googlen om je website the vinden. Je moet wel erg sterk in je schoenen staan wil je het hierop spelen. Dit werkt alleen als het een mysterieuze reclame is.

Niet moeilijk doen, gewoon de url tijdens de hele reclame in beeld.
1. yep.
2. nee.
3. binnen de doelgroep (discovery!!) is dat niet echt nodig. En als ze ons onverhoopt niet kennen dan gaan ze wel zoeken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
zeef schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:48:
[...]

3. binnen de doelgroep (discovery!!) is dat niet echt nodig. En als ze ons onverhoopt niet kennen dan gaan ze wel zoeken. ;)
True that.
De doelgroep van discovery past imho perfect bij het publiek van [b]Tweakers[b].net .

Deze reclame zou inderdaad compleet nutteloos zijn in het reclameblok tussen GTST ( :+ ), maar tussen bijvoorbeeld mythbusters lijkt het me prima.

[ Voor 6% gewijzigd door yannickie111 op 10-10-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
yannickie111 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:55:
[...]

True that.
De doelgroep van discovery past imho perfect bij het publiek van [b]Tweakers[b].net .

Deze reclame zou inderdaad compleet nutteloos zijn in het reclameblok tussen GTST ( :+ ), maar tussen bijvoorbeeld mythbusters lijkt het me prima.
Reclame bij GTST zouden we moeten vullen door de naam te spellen. :P en twiekurs.net te registreren :+

[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 10-10-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Bij GTST zou je het inderdaad volledig anders moeten insteken.

Ik weet niet precies wat de insteek is geweest bij de creatie van de reclame, maar volgens mij kun je dit soort reclame maken om twee redenen:

1. Je wil een nieuw of breder publiek aanspreken
2. Je wil het publiek dat je al kent reactiveren

Als wij merken horen, dan slaan we ze op. Horen we een nieuw merk, dan hangen we daar associaties aan (mooi woord in marketing: geheugenknopen). Kom je in aanraking met een associatie, dan denk je ook direct weer aan het merk. (Hebben we het over oranje jurkjes, dan is de kans groot dat we ook meteen denken aan Bavaria.) Horen we een bekend merk, dan leggen we zelf de associaties die we hebben "geleerd".

Wil je een nieuw of breder publiek aanspreken, dan moet je jouw reclame dus zo insteken dat kijkers het merk zien en hun leren welke associaties ze er bij moeten hebben. Na een x aantal keer de reclame gezien te hebben via allerlei soorten kanalen worden de geheugenknopen gevormd en heb je de kans om top of mind te worden zodra iemand in contact komt met die associatie. Vervolgens denkt hij weer aan het merk.

Wil je het publiek reactiveren, dan is de insteek eigenlijk andersom: Hoort het publiek het merkt, dan maakt het direct de associatie. Dat hoef je ze niet meer te leren, de geheugenknopen hebben zich al gevormd. Natuurlijk is het mooi als het publiek nogmaals uitlegt wat de associaties zijn of je vult de huidige associaties aan, maar hey, we hebben maar vijf seconden. Je wil die vijf seconde goed besteden. Een slechte besteding is iemand in een tergend snelle voice-over allerlei zaken laten blaten; dat onthoudt niemand. Een goede besteding is volledig focussen op de associaties die al bestaan. Roep het merk. Iedereen die het merk kent, legt de associaties en denkt (bewust of onbewust) "Ohja, tweakers, die site over technologie en die prijsvergelijker". Wellicht denken ze zelfs aan de meuktracker en GoT. Allemaal zaken die je nooit in vijf seconden had kunnen proppen. Ze weten sowieso dat tweakers een website is, wat bereikbaar is door er .net of .nl achter te plakken.

Als ik kijk naar deze reclame, dan lijkt het mij duidelijk dat het ging om het reactiveren. Bij een sterk merk als Tweakers is voor het reactiveren vweinig nodig. Het enkel noemen zorgt er al voor dat allerlei associaties worden gelegd, dat ze weten wat het is, waar het te vinden is etc. Is het dan slim om de .net er niet bij neer te zetten? Als je het mij vraagt wel. We zijn met de nieuwe website tweakers geworden, niet tweakers.net. We moeten derhalve proberen om het merk tweakers.net in de hoofden om te zetten naar gewoon tweakers. Dat doe je alleen maar door ze meerdere malen vaak te confronteren middels reclame en dergelijke. Gezien we wel een tijdje draaien op Discovery acht ik de kans groot dat dat zal lukken.

Zo, dan nu weer aan de la chouffe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Misha schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:30:
Een slechte besteding is iemand in een tergend snelle voice-over allerlei zaken laten blaten; dat onthoudt niemand.
De grote rode reus op electronica-gebied heeft toch behoorlijk drukke reclames, met snelle voice-overs. maar ze blijven wel hangen, omdat ze typerend zijn voor MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

JeffreyvMaurik schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:06:
Het publiek moet immers wel moeite doen om jouw traffic te genereren 8)7

Laat ik zeggen dat dat een erg ehm... klassieke visie is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
yannickie111 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 22:00:
[...]

De grote rode reus op electronica-gebied heeft toch behoorlijk drukke reclames, met snelle voice-overs. maar ze blijven wel hangen, omdat ze typerend zijn voor MM.
Hoe lang duren die reclames? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Misha schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 22:08:
[...]
Hoe lang duren die reclames? ;)
6 X 5 seconden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-05 18:38

Koenvh

Hier tekenen: ______

Deze reclame is ook nog eens leerzaam, nooit geweten dat het Twiekurs is ipv Twiekers.. Iets om te onthouden!
Kunnen jullie ook even alle reclames op een rijtje zetten? Net zoals o.a. de Albert Heijn doet.

[ Voor 30% gewijzigd door Koenvh op 10-10-2012 22:37 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Anoniem: 172410 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 22:02:
Het publiek moet immers wel moeite doen om jouw traffic te genereren 8)7
Niet elke reclame is uitsluitend bedoeld om traffic te genereren :P

Ik zeg niet dat er geen url bij had gehoeven, maar zie verder het hele verhaal van Misha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Kan het dat die hier op Discovery niet draait ?

Discovery VL draait een andere programatie zeker dan Discovery NL ?

Ik kijk regelmatig en heb hem nog niet zien voorbijkomen.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:12

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Goed kans. Denk dat het wat prijzig is om in 2 landen tegelijk zo'n reclamecampagne te runnen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 09:59
'k Denk dat het de naamsbekendheid van Tweakers ten goede komt. Mensen die nieuwsgierig zijn, gaan op zoek naar de website.

Hoeveel mensen hebben Google als startpagina en vullen in de zoekmachine de url in van de website die men wil bezoeken? Best wel veel mensen in mijn omgeving :P

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 28-05 17:54

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

zeef schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:58:
[...]

meer dan voldoende om ons niet druk te maken over .net .nl of .be. :)
http://www.tweakers.de/ is trouwens ook gestopt, (was voorheen ook een duitstalige overclocking-site, die echter ongeveer was gebleven op de stand van T.net uit 1998 ).
vermoed dat dat domein wel vrijkomt.

dus als jullie nog van plan zijn een nachtelijke inval bij de oorsterburen te plaatsen, moet je dat in de gaten houden, beter dan je ingraven op de grebbeberg ;)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Dan moeten er eerst wat onschuldige mods worden neergeschoten door 'bandieten'. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door zeef op 11-10-2012 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 28-05 17:54

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

zeef schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:29:
Dan moeten er eerst wat onschuldige mods worden neergeschoten door 'bandieten'. ;)
Sagen Sie mal wer aus die Reihe getanzt hat, Herr Dr. Seife, und wir werden das Erledigen ... 8)
Bestimmt wohl wieder die ganze Devschuppen-Arbeitsgruppe, oder? :+

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Laatst online: 21-05 10:52
Ik had deze niet gezien dus was al een eigen topic begonnen (roy-t in "Tweakers reclame op Discovery channel") maar om dit topic even op te noemen;

->Het moet tweakers.net anders snappen alleen tweakers het
<- Ja maar normale mensen typen ook tweakers.net niet in hun browser / .net is onbekend /...

->Het moet tweakers zijn want zo hebben we ons genoemd
<-Ja maar dan is niet duidelijk wat we doen.

Kortom we hebben een motto/slogan nodig. Misschien meerdere versies die allemaal een tipje van de site uitleggen in 1 zin. Want zeg nu zelf, waarom ga jij naar tweakers? Is het nieuws, pricewatch, community, forum? Vast niet omdat het toevallig een website is (als je dat herkende) die toevallig af en toe op discovery channel voor bij komt.

Kortom marketing mensen ontslaan en het opnieuw doen! :P
spoiler:
Dat laatste is een grapje natuurlijk

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het doel van de reclame is niet naamsbekendheid vergroten maar reactiveren: Misha in "Tweakers-reclame, waarom geen .net?"

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dirk schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 17:17:
Het doel van de reclame is niet naamsbekendheid vergroten maar reactiveren: Misha in "Tweakers-reclame, waarom geen .net?"
De tweede zin in die post:
Ik weet niet precies wat de insteek is geweest bij de creatie van de reclame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 20:37

PcDealer

HP ftw \o/

Hahn schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 17:19:
[...]

De tweede zin in die post:
[...]
Als je toch wilt quoten quote dan dit:
Wil je het publiek reactiveren, dan is de insteek eigenlijk andersom: Hoort het publiek het merk, dan maakt het direct de associatie. Dat hoef je ze niet meer te leren, de geheugenknopen hebben zich al gevormd.
Als ik kijk naar deze reclame, dan lijkt het mij duidelijk dat het ging om het reactiveren.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik quote die zin, omdat daar uit blijkt dat Misha helemaal niet zeker weet of dat wel het doel was. Dan kan het wel ergens op lijken, maar schijn kan bedriegen.

Dirk zegt dat wat Misha vertelt het doel is, maar dat heb ik nog steeds niet bevestigd zien worden door iemand die er wél over gaat.

[ Voor 30% gewijzigd door Hahn op 14-10-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is te melden of er net na zo'n reclame meer traffic wordt gegenereerd?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:41

ByteDelight

Retro computing is alive!

Ik weet niet of het al gevraagd is, maar ik ben benieuwd wat de 'verdiensten' van Tweakers zijn n.a.v. zo'n commercial.

Het lijkt me dat dit soort commercials enorme bedragen kosten, zeker met de regelmaat dat ik ze nu zie op Discovery Channel.
Niet dat het me wat aangaat, maar ik ben nieuwsgierig naar het business model daarachter.
Misschien is Tweakers daar open over?

Het lijkt me juist niet dat het er vooral voor bedoeld is om bestaande/nieuwe tweakers naar de site te krijgen voor de forums, maar vooral om mensen naar de site te krijgen die bijvoorbeeld actief gebruik gaan maken van de Pricewatch; daar valt geld mee te verdienen lijkt me.

Nogmaals, ik ben enigszins aanmatigend, dus ik eis geen antwoord ;)

[ Voor 5% gewijzigd door ByteDelight op 15-10-2012 11:49 ]

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-05 19:03

Daniel

Kapitein NCC-1701
Even wat dingen verhelderen :)

- De kosten voor de campagne zijn nihil want we hebben gewoon een barterafspraak; DC adverteert bij ons en voor dezelfde mediawaarde adverteren wij bij hun.

- Waarom Discovery? De doelgroep heeft veel overlap met de doelgroep van Tweakers, zo schrijven we op de FP regelmatig over min of meer populair wetenschappelijk nieuws.

- Waarom uberhaupt adverteren? Paar redenen: 1) heractiveren (wat Mischa eerder al zei). 2) nieuwe vormgeving alvast een beetje teasen richting gebruikers (die toevallig Discovery kijken) en 3) bekender worden bij potentiële nieuwe bezoekers (vooral voor de Pricewatch dan). Die laatste doelstelling is het meest lastig hard te maken, maar we hopen dat we een plekje veroveren in het hoofd van mensen die ons nog niet (zo goed) kennen.

- Effect tot nu: 1) qua traffic geen groot effect (hadden we ook op korte termijn niet verwacht) 2) qua herkenning; wel effect (o.a. dit topic en reacties van mensen om ons heen en op twitter etc.)

- Waarom geen call-to-action (bezoek nu Tweakers en...)? Dat mag niet volgens de regels van een zgn. billboard-advertentie, dan moeten we reclameruimte gaan inkopen. Daar is het nu nog wat te vroeg voor, voor zover we dat uberhaupt ooit zouden overwegen. Doelstelling van de campagne is vooral eens bekijken wat het effect van tv-advertenties is, en een beetje uit de online schulp kruipen. Daar hebben we geen call to action voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:21

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Thanks voor de toelichting Daniël :)

Het heeft er in elk geval voor gezorgd dat mijn moeder nu weet dat je Tweakers met ea schrijft. Gisteren stond DC op en kwam de vraag: hey, is dat dat tweakers waar jij bij zit? Ik: jep. Ma: ah, ik dacht dat je dat als Tweekers schreef.

:P

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Orion84 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:47:
Thanks voor de toelichting Daniël :)

Het heeft er in elk geval voor gezorgd dat mijn moeder nu weet dat je Tweakers met ea schrijft. Gisteren stond DC op en kwam de vraag: hey, is dat dat tweakers waar jij bij zit? Ik: jep. Ma: ah, ik dacht dat je dat als Tweekers schreef.

:P
En da's dan de mama van een adje (8> -O- :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Da's verder dan de mijne. Die brengt 't niet verder dan 'de computers'.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Nav nieuws: 'Opta moet pas op de plaats maken met handhaven cookiewet' - update: gaan we bij (of na) de introductie van T7 ook met terugwerkende kracht de artikelen aanpassen of blijven die nog Tweakers.net als verwijzing hebben?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ten tijde van het schrijven van dat artikel was het nog Tweakers.net dus dat retroactief aan gaan passen lijkt me zinloos. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ah joh, gewoon een find and replace in de database :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dan gaan interne links dus ineens naar http://gathering.Tweakers/forum/list_messages/1519392 en dergelijken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Wie heeft zijn hosts-file dan nog niet aangepast? Staat dat niet in de AV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hooglander1 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:03:
Wie heeft zijn hosts-file dan nog niet aangepast? Staat dat niet in de AV?
Uiteraard niet... Zo schiften we voor Tweakers 7 weer de echte van de nep-tweakers :+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

reviews: Tweakers.net FAQ
Die tekst klopt nog niet helemaal :)
Pagina: 1