Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

wtf is lila, nee laat maar ;w

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 17:29
Hij is toch achter Lila aangegaan om haar ook van kant te maken?

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:20
stevens20 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:00:
Hij is toch achter Lila aangegaan om haar ook van kant te maken?
Yup, naar Parijs.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Ignorance is bliss zal ik maar zeggen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:43
Net de aflevering van afgelopen zondag bekeken, en wat was die speltzer toch een monster in zijn verlaten gebouwen vol met decor... Maar toch had debra wel een punt deze aflevering; wie is nou eigenlijk echt een monster van de twee?

Verder ergerde ik mij ook wel aan kleine dingetjes zoals het gesprek met die vrouw aan zijn desk, omdat zij overal al meteen een antwoord op had en alles ging net wat te gladjes.

Rita was in de serie een overbezorgde huisvrouw en dat maakte de scènes wat geforceerd doordat ze hem altijd maar geloofde en nooit zo wantrouwend was over waar hij geweest was, altijd druk met het werk geloofde ze blijkbaar altijd.

Lila... Zoek haar niet op, want ignorance is bliss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:42

-tom-562

Oliesjeik

Wat heeft iedereen tegen haar :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-05 16:56
Ik in ieder geval niets. Ik vond het een prachtige rol. Het begon allemaal zo keurig om er achteraf achter te komen dat ze nogal maniakaal was. En daarnaast was het toch een mooie vrouw? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bootje schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:26:
[...]

Ik in ieder geval niets. Ik vond het een prachtige rol. Het begon allemaal zo keurig om er achteraf achter te komen dat ze nogal maniakaal was. En daarnaast was het toch een mooie vrouw? :)
Eens. Ik vond het ook een prachtig karakter. Echt een wolf in schaapskleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoowgii
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:24
So we are watching for the f*cking terminator
Wordt weer een mooie zondag :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Bootje schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:26:
[...]

Precies. Ik vond het ook nog eens een echt knappe vrouw

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Wellicht dat Hannah dan het nieuwe snoepje / de wolf in schaapskleren is. Dat eerste sowieso, maar dat tweede denk ik eigenlijk ook. Ze blijft volgens mij dit seizoen nog wel even in de serie en dat verleden van haar vind ik zeer verdacht. Dat soort van 'zogenaamd ontwetende Bonnie' & Clyde verhaal. Verdacht allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Bootje schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:15:
Wellicht dat Hannah dan het nieuwe snoepje / de wolf in schaapskleren is. Dat eerste sowieso, maar dat tweede denk ik eigenlijk ook. Ze blijft volgens mij dit seizoen nog wel even in de serie en dat verleden van haar vind ik zeer verdacht. Dat soort van 'zogenaamd ontwetende Bonnie' & Clyde verhaal. Verdacht allemaal.
Idd. Het zou mij niets verbazen als zij juist de stuwende factor achter dat Bonnie & Clyde verhaal was, en dat Wayne (die dude die zelfmoord pleegde) haar in bescherming nam, maar eigenlijk niet meer kon leven met wat hij had gedaan. Ik vond zijn verhaal ook een beetje vaag, en hij kwam zeker niet over als een kille seriemoordenaar of een meedogenloze psychopaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zamorano schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:30:
en hij kwam zeker niet over als een kille seriemoordenaar of een meedogenloze psychopaat.
Ehm? :D

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ja duh, maar ik reageerde op het stuk wat ik quotete ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bootje schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:42:
Goeie aflevering!!

Dexter verliest zichzelf een beetje volgens mij. Spontaan Schmelzer nadoen: Fuckkkkkkkkkkkkk fuckkkkkkkkkkkk!. Lachen, maar niet echt des Dexters. Het leek er echt op dat hij zich irriteerde aan de slappe houding van die vent en normaal gaat hij dan heel cynisch doen. Nu ging hij hem 'zielig pesten / nadoen', Net een klein kind....
Vond het juist gaaf, weer een extra donker randje om Dexter heen :9

En Dexter the Vampire Slayer wtf _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11-2024

MrSleeves

You'll thank me later.

Jorn1986 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 23:41:
Rita was in de serie een overbezorgde huisvrouw en dat maakte de scènes wat geforceerd doordat ze hem altijd maar geloofde en nooit zo wantrouwend was over waar hij geweest was, altijd druk met het werk geloofde ze blijkbaar altijd.
Julie Benz en Jennifer Carpenter hebben daar wel iets over gezegd:
YouTube: Comic-Con: Do Rita and Deb Know?

Die van Jennifer is wel apart met de huidige kennis.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-05 13:44

AcoLyte!

*evil grin*

Julie Benz... die stem..... O+

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

En dan te bedenken dat haar dramadocent (?) juist zei dat ze geen actrice zou kunnen worden vanwege die stem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Zamorano schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:30:
[...]
Idd. Het zou mij niets verbazen als zij juist de stuwende factor achter dat Bonnie & Clyde verhaal was, en dat Wayne (die dude die zelfmoord pleegde) haar in bescherming nam, maar eigenlijk niet meer kon leven met wat hij had gedaan. Ik vond zijn verhaal ook een beetje vaag, en hij kwam zeker niet over als een kille seriemoordenaar of een meedogenloze psychopaat.
Hij was wel weird, maar volgens mij zit er ook zoiets achter inderdaad. Die Wayne zal het allemaal wel uit liefde gedaan hebben ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Jaap-Jan schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:02:
[...]
Iedereen is blijkbaar Lila vergeten. Nota bene verantwoordelijk voor de dood van één van de meest interessante karakters uit Dexter. :X
Sommige scenes met Lila ben ik niet vergeten.

Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/008/549/If%20you%20know%20what%20I%20mean..png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik heb het gevoel dat er stiekem een kleine romance bloeit tussen Dexter en Debra.
Debra is namelijk wel erg onder de indruk e.d. Steeds terugdenken, met die twee bedden dacht ik: Oh die kruipen bij elkaar in.

* Kecin heeft een zieke geest, true story.
Omg, wát een zeikerige zeurstem, mijn vriendin en ik waren blij toen ze dood was! Jeej *O*

[ Voor 30% gewijzigd door Kecin op 30-10-2012 13:50 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Bootje schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 09:55:
[...]

Hij was wel weird, maar volgens mij zit er ook zoiets achter inderdaad. Die Wayne zal het allemaal wel uit liefde gedaan hebben ofzo.
We weten nu iig dat ze niet onschuldig is. En blijkbaar geniet ze immuniteit voor alle wetsovertredingen die ze samen met Wayne beging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:35

Cyphax

Moderator LNX
Zamorano schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:04:
[...]

We weten nu iig dat ze niet onschuldig is. En blijkbaar geniet ze immuniteit voor alle wetsovertredingen die ze samen met Wayne beging.
Het ligt er daarmee wel heel erg dik bovenop, aangezien Dexter een paar afleveringen terug nog aan Deb uitlegde dat hij achter die mensen aanging die door het systeem slipte. Precies zoals deze dame dus.

Ik vond het kat-en-muisspel tussen Isaak en Dexter erg interessant. Het zou wel heel jammer zijn als het nu plotseling afgelopen is omdat Isaak achter tralies zit (en zo denkt Isaak er ook over :+). Hopelijk ontsnapt ie ofzo, anders is het wel weer een anti-climax, en dan nog wel net na de dood van Louis, wat ook al een interessant karakter was dat het tegen Dexter opnam.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Voor het eerst sinds lange tijd weer het Dexter gevoel, rond ep 7-9 opbouwend: "Oh my god, hoe gaat hij zich hier uit redden", en in 10 - 12 de climax en achteraf denken, damn, dat heeftie slim gedaan.

- Laguerta onderzoek
- Quinn corruptie
- Isaak
- Batista
- Hannah
- Louis
- En natuurlijk zijn zus
(en volgens mij mis ik nog iets wat ik me gisteravond wel al had bedacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Zamorano schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:04:We weten nu iig dat ze niet onschuldig is. En blijkbaar geniet ze immuniteit voor alle wetsovertredingen die ze samen met Wayne beging.
We hadden gelijk! Ze is er veel meer bij betrokken geweest dan ze voor doet (deed) komen.

Ik denk trouwens niet dat Deb en Dexter wat wordt (getsie), maar juist met Hannah. Ze is blijkbaar ook weird / getraumatiseerd / voorzien van een Dark Passenger. En dat gaat wel klikken met Dex. " Hey, zit je er volgende keer ook weer bij??" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Ze legde wel de nadruk op 'alle misdaden die ik met Wayne gepleegd heb' (vrij vertaald). Kan dus best zijn dat er nog meer lijken uit de kast komen. :+

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bootje schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:58:
[...]

...

Ik denk trouwens niet dat Deb en Dexter wat wordt (getsie)...
Zou wel een leuke series einde zijn :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Jaap-Jan schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:21:[..]
Ze legde wel de nadruk op 'alle misdaden die ik met Wayne gepleegd heb' (vrij vertaald). Kan dus best zijn dat er nog meer lijken uit de kast komen. :+
Ze bedoelt waarschijnlijk 'samen' in de trant van 'ik was er bij'. Dus niet zo zeer medeplichtig in de zin van dat ze ook een bijl in haar hand had. Al denk ik echter wel dat dit juist het geval is. Zij is denk ik de mastermind die haar lover tot moorden aanzette (liefde maakt blind). >:)
Anoniem: 19894 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:27:[..]
Zou wel een leuke series einde zijn :X :+
Laatste episode: 'The Morgan-Morgan Wedding'. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Bootje schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:58:
Ze bedoelt waarschijnlijk 'samen' in de trant van 'ik was er bij'. Dus niet zo zeer medeplichtig in de zin van dat ze ook een bijl in haar hand had. Al denk ik echter wel dat dit juist het geval is. Zij is denk ik de mastermind die haar lover tot moorden aanzette (liefde maakt blind). >:)

[...]
Ik begreep het ook zoals Jan-Jaap zegt, en ik denk dat Hannah Dexter daar uitdaagde. Als in: "misschien heb ik zonder Wayne ook wel dingen gedaan die niet mogen, doe je best maar om erachter te komen".

Maar het is wel duidelijk dat er meer achter Hannah schuilt dan je eerst zou denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Zamorano schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:02:
[...]
Ik begreep het ook zoals Jan-Jaap zegt, en ik denk dat Hannah Dexter daar uitdaagde. Als in: "misschien heb ik zonder Wayne ook wel dingen gedaan die niet mogen, doe je best maar om erachter te komen".
Eh... denk? Ze legt het er duimendik bovenop en Dexter bevestigt ook gewoon dat hij allang door heeft wat er wél gebeurd is (namelijk dat zij het was, die dat vrouwelijke slachtoffer vol gaten geprikt heeft). Dat hoef je niet te denken, dat mag je gewoon voor bekend aannemen na de laatste aflevering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:26
Sarah ziet in Dexter gewoon de opvolger van haar moordenaar vriendje. Samen kunnen ze op de vlucht slaan, hun leven achterlaten en ergens anders een nieuw bestaan opbouwen, met een leuke gedeelde hobby.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Anoniem: 399 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:15:[...]
Eh... denk? Ze legt het er duimendik bovenop en Dexter bevestigt ook gewoon dat hij allang door heeft wat er wél gebeurd is (namelijk dat zij het was, die dat vrouwelijke slachtoffer vol gaten geprikt heeft). Dat hoef je niet te denken, dat mag je gewoon voor bekend aannemen na de laatste aflevering :)
Ik denk juist dat ze meer moorden / aanzetten tot moord op haar geweten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Anthirian schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:34:
[...]

De kans dat Yvonne (deels) uit de kleren gaat lijkt me nihil.
Het lijkt erop dat ze het tegendeel bewijst O+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lcjMh.jpg
Handjes omhoog voor wie dit wel zag aankomen :>

[ Voor 8% gewijzigd door Anthirian op 05-11-2012 11:18 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-05 09:08
Ze nemen haar ook echt niet aan vanwege haar uitstekende acteer prestaties.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:26
Aangezien dit het laatste seizoen is denk ik dat de 2 uiteindelijk samen naar Argentinië gaan en dat ze daar nog lang en gelukkig leven.

Het enige wat helemaal op de achtergrond verdwenen is zijn de gevoelens die Debra had voor Dexter, die zeg maar verder gingen dan broer zus. Wellicht dat dat uiteindelijk nog roet in het eten gooit voor Hannah.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

What? Het laatste seizoen? Ik dacht dat hierna nog een seizoen aan komt. Maar moet erkennen ik zie Dexter liever ontsnappen dan dat ie gedood of gearresteerd word.

Dacht wel al dat ie iets voor die vrouw voelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Seizoen 8 wordt het laatste seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Laatst online: 22:17

Cheezus

Luiaard

Ben ik dan de enige die aan Kripke van The Big Bang Theory moest denken als Batista het over z'n 'westauwant' had? Bij mij veranderde dat de sfeer nogal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Beide acteurs hebben toevallig beide hetzelfde soort spraakafwijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Laatst online: 22:17

Cheezus

Luiaard

Maar nu viel het extra op.. ik vroeg me af of hij er ook last van had dat Siri geen restaurant kon vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 17:29
Wat ik verwacht:
Heeft Dexter even mazzel dat Quin de corrupte agent wordt en Batista stopt en een westauwant gaat beginnen waardoor ze de verdenking op zich krijgen. Dan legt die meid van hem waarmee hij moorden gaat plegen een lijk bij Batista in het westauwant waardoor de zaak afgedaan is. Ondertussen regelt Quin af met de maffiabaasjes... Dexter weer vrij en klaar is kees.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Laatst online: 22-04 10:11
Die vrijscène was toch echt wel mijn wtf'je van de dag zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
xzaz schreef op maandag 05 november 2012 @ 17:36:
Ze nemen haar ook echt niet aan vanwege haar uitstekende acteer prestaties.
Met het risico dat ik een ironische/sarcastische ondertoon in jouw bericht lees die er niet is: het is jou bekend dat in de film en tv-wereld Yvonne Strahovski juist enorm aangeprezen wordt vanwege haar acteerkwaliteiten en als een van de grootste talenten gezien wordt? Ze heeft haar uiterlijk mee natuurlijk, en daar wordt goed gebruik van gemaakt, maar het zijn haar prestaties als actrice dat haar post-Chuck-carriere in gang gezet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:42
Nikolas schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:52:
Die vrijscène was toch echt wel mijn wtf'je van de dag zeg...
Tsja. kinky toch.
Meidje valt duidelijk op seriemoordenaars :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Oei dit gaat nog complicated worden allemaal :P mooie aflevering weer met een paar spannende twists!

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 02:14
Het had even een aflevering of wat nodig maar dit seizoen is inmiddels vol op gang! :)
Eerste afleveringen vond ik goed maar niet spectaculair, dit is zeker de laatste aflevering wel veranderd!

Benieuwd hoe dit af gaat lopen met Hannah, hoop zelf niet op een tweede lumen(of hoe je het schrijft), dat zou af doen aan de serie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Met ^
Asjeblieft niet weer een tweede Lumen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moest zoeken wie dat ook alweer was :X

Moet ik maar niet meer doen :P :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Jaap-Jan schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:45:
Beide acteurs hebben toevallig beide hetzelfde soort spraakafwijking.
Ehm John Ross Bowie (Kripke) heeft die lisp niet hoor :) En van Batista viel me ook al op; al helemaal omdat hij Cubaans is en net als LaGuerta juist de rollende RRRRRRRRRRRRR-klank zou moeten kunnen uitspreken :P

Maar dikke shit en dikke boehoe naar alle haters die aan 't begin weer klagen dat het zo slecht begint, traag loopt en niks wordt :D :P

[ Voor 14% gewijzigd door BtM909 op 07-11-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet toegeven dat het rauwe randje er wel vanaf is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
BtM909 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:05:
[...]

Ehm John Ross Bowie (Kripke) heeft die lisp niet hoor :) En van Batista viel me ook al op; al helemaal omdat hij Cubaans is en net als LaGuerta juist de rollende RRRRRRRRRRRRR-klank zou moeten kunnen uitspreken :P
Batista mag wel Cubaans zijn, de acteur die hem speelt is Puerto Ricaans.
En Puerto Ricanen spreken niet met rollende 'r'-en.
Al heeft hij volgens mij gewoon een spraakafwijking. Puerto Ricanen zeggen 'Puelto Lico', en vziw niet Puewto Wico. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-05 22:05

Slapstick

Me, myself or I

Binnenkort laatste drie seizoenen maar eens bijwerken. Heb ze altijd wel gedownload maar nooit echt bekeken. Kan ik ook dit topic weer lezen :P

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Ik vond de aflevering niet echt epic. Die twist aan het einde met Hannah misschien wel, maar voor de rest niet. Merkwaardig ook dat Laguerta zoveel tijd heeft om oude (opgeloste) zaken opnieuw te gaan bekijken. Zij is toch van de 'snel zaken sluiten voor de cijfers' methodiek. Of doet ze dit nog steeds voor Doakes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Nog steeds voor die good old doakes ja. Hun hebben een aardig verleden he, dont forget!
Waren partners en klooide ondertussen ook privé samen wat af.
Daarnaast heeft LaGuerta altijd in de onschuld van Doakes geloofd, geen wonder dat het blijft vreten.

Wat ik dan wel wat jammer vind, is dat ze tegenwoordig best makkelijk dingen van Deb aanneemt.
Voorheen kon Deb namelijk altijd rekenen op een weerwoord en een behoorlijke laag shit, nu is dat ineens semi-weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
[...]
Maar dikke shit en dikke boehoe naar alle haters die aan 't begin weer klagen dat het zo slecht begint, traag loopt en niks wordt :D :P
Daar heb ik er dit seizoen toch wel verrekte weinig van gezien. Terwijl ik er zelf een was bij S5 en 6, en daar was het ook niks. S7 is heel andere koek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
MrSleeves schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:21:
Seizoen 8 wordt het laatste seizoen.
Heb je daar een bron van? Of verwacht je het?
Ik vond het begin ook eigenlijk meer van hetzelfde van eerdere seizoenen, maar nu het Dexter met Hannah McKay vs. Debra en Sal Price gaat worden wordt het nog wel heel interessant...
Er zit nu weer vaart in de serie en er zijn genoeg problemen voor Dexter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05 13:39

Snippertje

Light up your life

Ik vond die twist juist helemaal geen verrassing. Doordat Debra het al met Dexter over Lumen had gehad, zag je dit mijlenver aankomen. Dexter deed ook raar tegen der en zij tegen hem. En dan opeens die spuit bij een hoofdrolspeelster zonder dat er twists zijn? Vind het wel jammer dat Dexter niet meer alleen werkt, dan was hij toch op zijn best ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Jorn1986 schreef op zondag 11 november 2012 @ 12:50:
[...]
Heb je daar een bron van? Of verwacht je het?
Executive producer Sara Colleton confirmed that Season 8 will be the show's last season
http://screenrant.com/dex...ale-season-8-benk-142024/
http://dexter-season-7.net/
http://www.tvguide.com/Ne...ra-Colleton-1049195.aspx/

Let op: kan spoilers bevatten!

Snippertje schreef op zondag 11 november 2012 @ 14:46:
Ik vond die twist juist helemaal geen verrassing. Doordat Debra het al met Dexter over Lumen had gehad, zag je dit mijlenver aankomen. Dexter deed ook raar tegen der en zij tegen hem. En dan opeens die spuit bij een hoofdrolspeelster zonder dat er twists zijn? Vind het wel jammer dat Dexter niet meer alleen werkt, dan was hij toch op zijn best ;)
Ik verwacht dat er nog geoeg twists zullen komen :Y

[ Voor 42% gewijzigd door BtM909 op 11-11-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ok, Speltzer en nu ook Sal Price zijn uitgeschakeld. De revenge van Isaak zal nog wat spannender worden maar ik verwacht dat hij gewoon op Dexter's tafel komt te liggen. Dan hebben we LaGuerta nog met haar eigen onderzoek, alles lijkt erop te wijzen dat ze bij Dexter zal uitkomen. Ik ben benieuwd hoe hij dat gaat oplossen.
spoiler:
gokje: LaGuerta komt erachter en vertelt het tegen Deb, zij waarschuwt vervolgens Dexter en hij schakelt LaGuerta op tijd uit. Weten we al of LaGuerta nog in season 8 speelt? :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05 07:37

Twhomp

Stayin' Alive

Toch weer een knap staaltje schrijfwerk!

Dat Dex wil moorden en Deb er tegen is, hebben ze in twee afleveringen weten om te draaien, dusdanig dat Dex nu niet wil moorden en Deb er juist voor is.

Wat ik wel weet: ik ga noooooooit zoenen met Deb :+ Als je mazzel heb, word je een corrupte agent. En als je geen mazzel hebt,... :X

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Tjees, aardig wat gebeurd in een aflevering zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
XWB schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:45:
De revenge van Isaak zal nog wat spannender worden maar ik verwacht dat hij gewoon op Dexter's tafel komt te liggen.
I sure hope so! Maar wel na een kat-en-muisspelletje het liefst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Twhomp schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:01:
Wat ik wel weet: ik ga noooooooit zoenen met Deb :+ Als je mazzel heb, word je een corrupte agent. En als je geen mazzel hebt,... :X
Met Hannah dan? :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05 07:37

Twhomp

Stayin' Alive

Sure, eindig je met een suf baantje als ICT-nerd, dat valt nog wel mee :Y

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Vette EP weer... Ik vind de opbouw van dit seizoen beter dan de vorige met Travis :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik vind het juist een vrij matig seizoen, de grote afwezigheid van een goede vijand is wel een gemis. Als Dexter Hannah toch gaat vermoorden zou ik het een grote teleurstelling vinden, dan krijg je een vergelijkbare situatie als met de Trinity killer. Er is eigenlijk ook nog vrij weinig gebeurd dit seizoen, behalve dat Debra er eindelijk achter is gekomen is het een behoorlijk leeg seizoen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Dexter heeft het anders best druk hoor, met al die mensen achter hem aan. Speltzer, Sal Price, Isaak, LaGuerta. Hij moet één voor één met ze afrekenen. En dan is er nog Hannah. Wat er met haar moet gebeuren weet ik niet, maar we krijgen ofwel een goed einde zoals met Lumen, of ze zal het loodje leggen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Twhomp schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:44:
Sure, eindig je met een suf baantje als ICT-nerd, dat valt nog wel mee :Y
In deze serie schiet ze alleen niet meer verdovingspijltjes :P

Wel heel erg Hitman47 hoe ze van die Price afkomt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik hoop dat die gast die Isaac Sirko speelt word genomineerd voor een Emmy in de catagorie Supporting Actor in Drama Series of iets dergelijks, die gast is geweldig :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
RocketKoen schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:58:
[...]

Wel heel erg Hitman47 hoe ze van die Price afkomt.
_/-\o_

Inderdaad. Ik had het ook niet verwacht dat hij zo vroeg zou omkomen, ik dacht dat Price het leven van Dexter en Hannah nog erg lastig zou maken.
ScrooLoose schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:58:
Ik hoop dat die gast die Isaac Sirko speelt word genomineerd voor een Emmy in de catagorie Supporting Actor in Drama Series of iets dergelijks, die gast is geweldig :)
Koelbloedig is 'ie wel ja. Maar ik vraag me af of hij zonder zijn hulpjes nog zo stoer zou zijn.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ach, iedereen roept hier altijd maar dat persoon X een Oscar/Emmy whatever moet krijgen, meeste valt gewoon op omdat ze wat beter spelen dan de rest. Die persoon die Isaac speelt is zeker beter dan de gemiddelde acteur in Dexter, maar het acteerwerk is bij lange na niet de kwaliteit van bijvoorbeeld Homeland of Boardwalk Empire :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
XWB schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 20:01:
[...]
(..)
Koelbloedig is 'ie wel ja. Maar ik vraag me af of hij zonder zijn hulpjes nog zo stoer zou zijn.
En dat zeg je nadat Isaac zonder dat hij in eerste instantie doorhad dat 'ie erin geluisd is drie gangsters heeft omgelegd in een café? Enkel een snijwond in zijn arm omdat hij werd aangevallen met een mes. Wat mij betreft heeft hij allang bewezen dat hij geen hulpjes nodig heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door Jaap-Jan op 13-11-2012 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Overigens is wel duidelijk te merken dat Yvonne een wat gekuister contract heeft voor dit seizoen... Ik heb nog nooit een vrouw zo functioneel naakt gezien in Dexter :P

[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 13-11-2012 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Echt?

Ik vind hem een beetje een James-Bond-villain type. Karikatuur van zichzelf en omdat het een stijlvolle, geslepen bad-guy betreft kan het Engelse accent natuurlijk niet ontbreken, ook al is het een Oekraïner (die dan wel in Engeland gestuurd heeft).

Gezien het karakter doet Ray Stevenson het dan misschien wel aardig ja. Ik kan me alleen niet voorstellen dat hij de grote bad-guy van dit seizoen is. Dat zou ik wel heel teleurstellend vinden.

Ben wel benieuwd waar het heen gaat dit seizoen. Er gebeurt al best veel en de kortere verhaallijnen zijn al vrij snel afgerond. Komt er een soort strijd tussen Hannah en Deb, met Dexter ertussen in? Dat houden ze ook niet tot het eind van het seizoen vol denk ik.
Ik denk dat Deb er vrij snel achter gaat komen dat Dexter iets met Hannah heeft, en dat hij dan moet kiezen. Hannah is misschien wel de ideale vrouw voor hem, maar hij kan Deb ook niet zomaar de rug toe keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Market
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 19:11
Lees al even mee, maar liep steeds een episode achter, kan nu dus eindelijk reageren in dit topic.

Ik verwacht niet dat Dexter Hannah snel weer op tafel gaat leggen (ingepakt in plastic welteverstaan ;) ). Al zal Dexter wel gefrustreerd raken wanneer Hannah iedereen die hun relatie in de weg zit opruimt. Hij heeft tenslotte zijn kill(s) nodig als hij z'n kop niet op orde krijgt. Met het potentiële gezeik van Deb over hun relatie, en gezeik van Hannah zal Dexter toch de zijde van zijn zusje kiezen en komt Hannah in de laatste ep op tafel...

En dan blijken de 'Morgans' toch niet zo gelukkig/handig in de de liefde. Kan de Deb-Dexter liefde weer uit de koelkast gehaald worden :O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Het zal inderdaad wel een tweestrijd worden tussen Deb en Hannah. Die twee hebben nu (op afstand) een grondige hekel aan elkaar. Ze 'houden' echter allbei van Dex. Voor wie zal hij kiezen? Hij heeft zelf aangegeven nu eindelijk te denken hoe liefde voelt en Deb is alleen maar onhandige bagage voor hem geworden. Helemaal nu zij wil dat hij Hannah uit de weg ruimt.

Vond het wel een beetje vreemd dat Quinn zich zo laat chanteren. " Nee hoor, we geven haar paspoort niet aan je en je gaat nog mer klusjes voor ons doen anders maken we wereldkundig dat je een foute agent bent." > 'okay'

Ik hoop en denk dat hij zelf nog dat bloed bewijs in de vriezer heeft liggen. Kan hij ze nog terugpakken.

En Isaak is dit seizoen de 'gedenkwaardige' opponent van Dexter, dat lijkt me duidelijk. Ik vind het alleen niet zo'n spannende. Ben juist wel benieuwd hoe ver Laguerta zal komen.

En hoe had Hannah nou die pen vergiftigd? Dat ontging me even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Bootje schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:04:
En hoe had Hannah nou die pen vergiftigd? Dat ontging me even.
Ik denk dat ze gewoon een vergiftigde pen op haar tafel heeft gelegd. En dat hij hem uit gewoonte in zn mond stopte.

En anders is het niet heel moeilijk om zn even pen te jatten. Zeker als hij er helemaal op is gefocussed dat ze wat in zijn drinken wil doen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

RocketKoen schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:50:
[...]

Ik denk dat ze gewoon een vergiftigde pen op haar tafel heeft gelegd. En dat hij hem uit gewoonte in zn mond stopte.

En anders is het niet heel moeilijk om zn even pen te jatten. Zeker als hij er helemaal op is gefocussed dat ze wat in zijn drinken wil doen.
Waarschijnlijk toen hij de doos met tissues ging pakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
RocketKoen schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:50:
[...]
Volgens mij pakte hij een pen uit z'n tas.
Phyxion schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:30:
[...]
Waarschijnlijk toen hij de doos met tissues ging pakken :+
Ik zie een smiley, maar ik vind deze helemaal zo gek nog niet. Ze kon ook heel overtuigend huilen trouwens. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Wat vind Laquerta nou op het einde? Wat staat er op die lijst?
Was tikkeltje afgeleid, kwam net bezoek binnen. Ik dacht eerst een lijst met boot registraties, maar Deb stond daar ook op. En wat is de link naar dat document?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
UltraSub schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:00:
Wat vind Laquerta nou op het einde? Wat staat er op die lijst?
Was tikkeltje afgeleid, kwam net bezoek binnen. Ik dacht eerst een lijst met boot registraties, maar Deb stond daar ook op. En wat is de link naar dat document?
Een lijstje van iedereen die een boot in de haven heeft liggen.
En ze stopte doen ze bij dit punt kwam:
Debra Morgan
Dexter Morgan

Dat klopt ook, want die boot hebben ze met hun 2en geerfd toen hun vader overleed.

[ Voor 8% gewijzigd door RocketKoen op 14-11-2012 15:17 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-05 19:37
Misschien een beetje off-topic, maar weet iemand wat het exacte model is van de Mercedes waar Sal Price in reed? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Glival schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:19:
Misschien een beetje off-topic, maar weet iemand wat het exacte model is van de Mercedes waar Sal Price in reed? :)
Zag eruit als een jaren '80 SL. Ik denk eind jaren '80.
Ik weet niet welke motor versies er in de VS zijn uitgebracht. De 560 SL zeker, de 500, 420 en 300 weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Jaap-Jan schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 23:11:
[...]
En dat zeg je nadat Isaac zonder dat hij in eerste instantie doorhad dat 'ie erin geluisd is drie gangsters heeft omgelegd in een café? Enkel een snijwond in zijn arm omdat hij werd aangevallen met een mes. Wat mij betreft heeft hij allang bewezen dat hij geen hulpjes nodig heeft.
Je hebt het over één scène. In de praktijk moet de dude uit de stripbar en de bolle meneer veel voor hem regelen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
RocketKoen schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:16:
[...]
Een lijstje van iedereen die een boot in de haven heeft liggen.
En ze stopte doen ze bij dit punt kwam:
Debra Morgan
Dexter Morgan

Dat klopt ook, want die boot hebben ze met hun 2en geerfd toen hun vader overleed.
Ik dacht ook dat het een boten lijst was. Zag ik echter ook Masuka niet op die lijst staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
XWB schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:01:
[...]

Je hebt het over één scène. In de praktijk moet de dude uit de stripbar en de bolle meneer veel voor hem regelen.
Ik wil ook nog wel de confrontatie met een gangmember in de gevangenis noemen. Ja, hij heeft mensen die dingen voor hem regelen, maar imho kan hij best voor zichzelf zorgen.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bootje schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:52:
[...]

Volgens mij pakte hij een pen uit z'n tas.

[...]

Ik zie een smiley, maar ik vind deze helemaal zo gek nog niet. Ze kon ook heel overtuigend huilen trouwens. O+
Moest een 8) zijn ipv :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Wow, wat een aflevering vandaag.

Ik had totaal niet zien aankomen dat Isaak gay, en Viktor gewoon zijn lover was. Ik vermoedde zijn broertje of misschien zelfs zijn zoon.
Dan gaat Deb ook nog eens zomaar eruit flappen dat ze verliefd op Dexter is/was. :o

Wat er nu ontstaat tussen Hannah en Dexter vind ik toch wel een soort van vertederend. Dat heb ik alleen met Rita aan het begin een beetje gehad. Maar Hannah is een veel reëler personage, met goede maar ook (hele) slechte kanten, zoals Dexter. Rita was een beetje té lief en onschuldig om nog serieus te nemen.

Ik heb wel het vermoeden dat het uiteindelijk fout gaat met Hannah.
Vraag me af of we Isaak nog terug gaan zien trouwens. Hoop het niet, het is wel goed zo.

En wat te denken van La Guerta? Zou zij in de laatste aflevering van het seizoen dan bij Dex op tafel liggen, gewikkeld in plastic folie? Dat hoop ik eigenlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:12

spartacusNLD

This is Sparta!!

Zamorano schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:46:

Ik had totaal niet zien aankomen dat Isaak gay, en Viktor gewoon zijn lover was. Ik vermoedde zijn broertje of misschien zelfs zijn zoon.
Dan gaat Deb ook nog eens zomaar eruit flappen dat ze verliefd op Dexter is/was. :o

Wat er nu ontstaat tussen Hannah en Dexter vind ik toch wel een soort van vertederend. Dat heb ik alleen met Rita aan het begin een beetje gehad. Maar Hannah is een veel reëler personage, met goede maar ook (hele) slechte kanten, zoals Dexter. Rita was een beetje té lief en onschuldig om nog serieus te nemen.

Vraag me af of we Isaak nog terug gaan zien trouwens. Hoop het niet, het is wel goed zo.

En wat te denken van La Guerta? Zou zij in de laatste aflevering van het seizoen dan bij Dex op tafel liggen, gewikkeld in plastic folie? Dat hoop ik eigenlijk wel.
she (La Guerta) does not fit the code.. of ze moet nu gaan moorden opeens, maar dat zie ik niet zo 1 2 3 gebeuren :P

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Dat Isaak gay was dat was wel obvious hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Anoniem: 318025 schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:13:
Dat Isaak gay was dat was wel obvious hoor.
Ja, ik had dat ook al verwacht. Zijn zichtbare emotie in eerdere afleveringen als het om Viktor (toch?) was best overtuigend. Wat kan die man mooi acteren zeg, ik vond het gesprek met Dexter in die bar ook fantastisch. En dat tussen Deb en Dexter was ook erg mooi. Topaflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik had niet verwacht dat hij homo is. Dat kwam omdat ik dacht dat Victor zijn zoon was.

Inderdaad erg toffe scene dat Debra vertelt dat ze naar die kerk kwam om te zeggen dat ze verliefd was op Dexter. Benieuwd wat dat nog voor vuurwerk op gaat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik dacht ook dat de emotie kwam omdat het familie was. Toen hij in die homobar zat dacht ik dus hetzelfde als Dexter. :)
Maar die gesprekken waren idd prachtige scenes. Ik kijk erg uit naar de volgende aflevering.
spartacusNLD schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:54:
[...]

she (La Guerta) does not fit the code.. of ze moet nu gaan moorden opeens, maar dat zie ik niet zo 1 2 3 gebeuren :P
Als Dexter dreigt ontmaskerd te worden door La Guerta gaat die code zo de deur uit. Dat gaat het probleem niet zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Zamorano schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:46:

...

Inderdaad, wat een aflevering vandaag, en bovendien was dit weer eens een aflevering waarin echt veel gebeurde.
Verder grappig om de acteur en actrice die Astor en Cody spelen weer eens te zien, dat was lang geleden in Dexter.

LaGuerta is er inmiddels wel achter hoe het mogelijk zit met Dexter (bijv. de boot Slice Of Life), omdat ze zich wel aardig heeft vastgebeten in haar theorie. Ik verwacht eerder dat ZIJ Dexter er mee gaat saboteren om wederdiensten te doen, maar wat dan... ? Mogelijk een paar onderzoeken die zijn vastgelopen saboteren, waarbij Dexter dan een inbraak doet (bijvoorbeeld) voor het verkrijgen van illegaal forensisch materiaal?

Over Hannah... ik weet niet of je het spoiler-stukje hebt gezien aan het einde van de aflevering:
spoiler:
Hannah McKay wordt gekidnapped door Isaak... Dexter gaat voor Isaak klusjes doen (net als Joey Quin) om Hannah McKay weer vrij te krijgen.
Kan dus 2 kanten op richting het einde van dit seizoen: Hannah McKay sterft, zoals alle vrouwen in Dexter's leven, of we zien haar nog wel even langer na de kidnapping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Jorn1986 schreef op maandag 19 november 2012 @ 21:52:
[...]

LaGuerta is er inmiddels wel achter hoe het mogelijk zit met Dexter (bijv. de boot Slice Of Life), omdat ze zich wel aardig heeft vastgebeten in haar theorie. Ik verwacht eerder dat ZIJ Dexter er mee gaat saboteren om wederdiensten te doen, maar wat dan... ? Mogelijk een paar onderzoeken die zijn vastgelopen saboteren, waarbij Dexter dan een inbraak doet (bijvoorbeeld) voor het verkrijgen van illegaal forensisch materiaal?
Ik weet niet of ze hem gaat chanteren (dat bedoel je denk ik ;)). Het is nogal wat als ze erachter komt dat hij de BHB is, en niet Doakes, en dat hij misschien nog wel veel meer op zijn geweten heeft. La Guerta is een koele bitch, maar ik denk dat ze zelf wel door zou hebben dat het niet verstandig is om een seriemoordenaar van dat kaliber te chanteren.
Over Hannah... ik weet niet of je het spoiler-stukje hebt gezien aan het einde van de aflevering
Nee, die kijk ik nooit.
FFS, als je quote krijg je de spoiler alsnog te zien natuurlijk. Bijna gelezen. :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Wat een topaflevering! Dit wordt denk ik 1 van de betere seizoenen. En dan Isaac gay was, wtf :D dat verklaart idd wel waarom hij perse Dexter dood wilt hebben.
spoiler:
Ik denk dat Dexter nu als klusje die ene knaap van de nachtclub moet omleggen

[ Voor 22% gewijzigd door -tom-562 op 20-11-2012 11:45 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

-tom-562 schreef op maandag 19 november 2012 @ 23:22:
Wat een topaflevering! Dit wordt denk ik 1 van de betere seizoenen. En dan Isaac gay was, wtf :D dat verklaart idd wel waarom hij perse Dexter dood wilt hebben.
Use the freakin' spoiler dude :|

Alles wat in de vooraankondiging of trailer is, hoort in een spoiler! :)

Ik ben iig blij dat Dexter geen winterstop kent :D :Y

[ Voor 7% gewijzigd door BtM909 op 20-11-2012 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:02

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Volgens mij staat Deb te veel met haar handen in haar zakken. Tijdens de "I'm IN love with you"-scene vroeg ik me alleen maar af waarom haar vingers zo contrasterend wit zijn 8)7.

Ik kijk al uit naar hun huwelijksaankondiging op het bureau: :o :o ^) :o :o :o .

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

BtM909 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 00:37:
[...]

Use the freakin' spoiler dude :|

Alles wat in de vooraankondiging of trailer is, hoort in een spoiler! :)
Dat was toch gewoon enkel wat er deze aflevering gebeurt? Isaak blijkt homo te zijn en we weten al langer dat hij Dexter dood wil zien. Of ik moet een edit gemist hebben?

[ Voor 4% gewijzigd door Anthirian op 20-11-2012 00:56 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US), dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk.