Hulp met : 7200 RPM Hard Drive ?

Pagina: 1
Acties:
  • 672 views

• Probook8979
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-02 20:48
Beste forumleden,

We moeten op school de voordelen en de nadelen van een '' SATA 7200 RPM Hard Drive '' vinden,

- Wat precies de nummers betekenen '' 7200 RPM ( Toeren ) ''

- Wat de voordelen en de nadelen zijn...

Aangezien ik ze niet kan vinden op de net ben ik opzoek op dit site.

Alvast hartelijk dank.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:40

D4NG3R

kiwi

:)

Het is niet de bedoeling dat je hier op GoT komt om geholpen te worden met zulk simpel te vinden huiswerk..

Om je toch op de goede weg te helpen: Wikipedia: Hard disk drive

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• TrustNobody
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-12-2025
Dit kan je makkelijk zelf vinden op google
http://lmgtfy.com/?q=benefits+7200rpm+hdd

[ Voor 34% gewijzigd door TrustNobody op 05-10-2012 09:36 ]

• Probook8979
D4NG3R schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:34:
Het is niet de bedoeling dat je hier op GoT komt om geholpen te worden met zulk simpel te vinden huiswerk..

Om je toch op de goede weg te helpen: Wikipedia: Hard disk drive
Nee 't is niet mijn huiswerk, 't is juist de bedoeling dat je 't op de net moet vinden, doormiddel van tweakers.net of hardware info, aangezien ik geen info erover kan vinden, doe ik 't bij deze

Nog een vraag....

- Waarom zou men eerder voor SATA kiezen dan voor een andere aansluiting ( Geen SSD 't gaat hierom puur Harddisk)

• TrustNobody
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-12-2025
Als je daar geen info over kan vinden heb je gewoon niet gezocht. En hier bij GoT wordt wel inzet verwacht.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Opmerking voor de TS uiteraard:
D4NG3R schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:34:
Misschien moet je toch de strekking van die opmerking wat breder zien en je zoekopdrachten wat beter formuleren. Je vragen zijn van dermate nivo dat dit makkelijk op het net te vinden is.

[ Voor 4% gewijzigd door redfoxert op 05-10-2012 09:42 ]

https://discord.com/invite/tweakers

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-02 10:34
Probook8979 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:39:
[...]

Nee 't is niet mijn huiswerk, 't is juist de bedoeling dat je 't op de net moet vinden, doormiddel van tweakers.net of hardware info, aangezien ik geen info erover kan vinden, doe ik 't bij deze

Nog een vraag....

- Waarom zou men eerder voor SATA kiezen dan voor een andere aansluiting ( Geen SSD 't gaat hierom puur Harddisk)
Heb je uberhaupt al gezocht naar welke aansluitingen er nog meer zijn?

• Probook8979
...?,

Nog steeds geen antwoord op mijn vraag....

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:40

D4NG3R

kiwi

:)

Probook8979 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:39:
[...]

Dan verander je 'huis' in 'school' het is en blijft tegen de regels. Je vragen zijn van dusdanig laag niveau dat je deze met gemak kan vinden op google. SATA vs PATA, 7200RPM vs 5400RPM. Simpele termen die je een heel eind moeten brengen.

Edit: Dan toch info van Tweakers krijgen? Lees de opslag FAQ eens door: OM FAQ.

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 05-10-2012 09:49 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Probook8979
Mdehoog schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:44:
[...]

Heb je uberhaupt al gezocht naar welke aansluitingen er nog meer zijn?
Yup,

SASI
SCSI
SAS
ST-412
ESDI
ATA
SATA

• Kypo
Top, als je nu is googled naar bijvoorbeeld SATA vs SAS. Dan kom je als 2e hit deze site tegen.

Gebruik dit als bron in je verslag, en haal de info eruit die je nodig hebt. Vervolgens doe je dit voor alle andere aansluitingen!

Als ik dit kan, kan jij het ook lijkt me ;) Ik ga niet je huiswerk maken, heb zelf nog genoeg HW voordat ik weekend heb!

• Probook8979
Mdehoog schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:49:
Top, als je nu is googled naar bijvoorbeeld SATA vs SAS. Dan kom je als 2e hit deze site tegen.

Gebruik dit als bron in je verslag, en haal de info eruit die je nodig hebt. Vervolgens doe je dit voor alle andere aansluitingen!

Als ik dit kan, kan jij het ook lijkt me ;) Ik ga niet je huiswerk maken, heb zelf nog genoeg HW voordat ik weekend heb!
Haha, Ja thanks, Alsnog bedankt, Hoe kan ik hier iedereen Karma geven?, Net zoals '' http://forum.dutchbodybuilding.com/ '' ?

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probook8979 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:54:
[...]

Haha, Ja thanks, Alsnog bedankt, Hoe kan ik hier iedereen Karma geven?, Net zoals '' http://forum.dutchbodybuilding.com/ '' ?
Niet.

https://discord.com/invite/tweakers

• Kypo
Pfoei geen idee, volgens mij krijg je dat als je mee doet op het forum, en post bij nieuwsberichten. Bij nieuwsberichten kan je iemand omhoog of omlaag zetten (rating geven).

Maar succes met je HW!

• Probook8979
Mdehoog schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:56:
Pfoei geen idee, volgens mij krijg je dat als je mee doet op het forum, en post bij nieuwsberichten. Bij nieuwsberichten kan je iemand omhoog of omlaag zetten (rating geven).

Maar succes met je HW!
Aaah,,, Super bedankt, Bij Dbb is 't heel makkelijk elkaar Karma geven, vandaar dat ik 't vroeg. Aangezien ik ook meer indeels in de Bodybuilding serie zit,

En helemaal niet zoveel heb met 't hardware.

Alsnog bedankt.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Stel voortaan je huiswerkvragen dan ook op DBB. Je topic is gewoon recht tegen de regels in en hoe moeilijk moet het zijn om als je de term SATA en SAS hebt, om daar een woord aan toe te voegen om het verschil uit te vogelen.
Probook8979 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:44:
...?,

Nog steeds geen antwoord op mijn vraag....
Dit is ook gewoon arrogant. Neem alsjeblieft de regels door, bijna al je thread worden gesloten omdat je weigert de regels te volgen.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:43

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Probook8979 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:45:
[...]

Yup,

SASI
SCSI
SAS
ST-412
ESDI
ATA
SATA
Ja, de voordelen van SATA boven ST-412 (RLL) zijn mij nog altijd onduidelijk. 8)7

Signatures zijn voor boomers.

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Maasluip schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:42:
[...]

Ja, de voordelen van SATA boven ST-412 (RLL) zijn mij nog altijd onduidelijk. 8)7
Minder gevoel van nostalgie? :+

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:32

MeNTaL_TO

The future is not set

Maasluip schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:42:
[...]

Mis st-506 (of gooien we dit gewoon in de stapel met MFM). Toen controllers nog los waren (of in je super-io kaart).

[edit] Toch even nagekeken, ST506 was geen controller maar de hdd zelf.

[ Voor 10% gewijzigd door MeNTaL_TO op 05-10-2012 10:52 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
En dicht, ik kan het niet meer aanzien. Lokale crew komt er zsm op terug.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Tnx.

aygul12345, wat je hier vraagt is gewoon een huiswerkopgave. Dat is op GoT niet verboden mits je dezelfde eigen inzet toont als voor willekeurig welke andere vraag. Dat doe je hier niet - je hebt nota bene niet eens de moeite genomen om de afkortingen die je noemt in Wikipedia te bekijken. Dan ben je nog lang niet klaar voor een topic op GoT.

Zie ook:
Het algemeen beleid

Voor de rest van jullie:
Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.