Mijn Opa heeft een nieuwe pc nodig, zijn huidige is inmiddels meer dan tien jaar oud, en in de herfstvakantie ga ik hem helpen een nieuwe uit te zoeken, maar ik wilde ook nog kijken of het mogelijk was door alternate oid een systeem te laten bouwen. De prijs is niet echt een probleem, maar hoe goedkoper, hoe beter. De producten moeten kwalitatief wel goed zijn, en het eventueel weer 10 jaar vol kunnen houden.
Wat wil hij doen met zijn nieuwe systeem?
Alleen maar internetten en e-mail lezen, eigenlijk, misschien af en toe vakantiefoto's bekijken, maar geen zware dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen echt prijslimiet, zolang het maar lang mee kan en niet te duur is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Alles moet eigenlijk vervangen worden, behalve de printer en de router, dus nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen merkvoorkeuren, zolang het maar degelijke producten zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ja, de kast moet vrij compact zijn, en het moet een zuinige pc zijn, daarom is een meerprijs voor bijv. de voeding wel te verantwoorden. Het geluid maakt niet uit, mijn Opa is al doof aan het worden.
Dit is wat ik al heb, maar het is wel erg goedkoop en als de nieuwe trinity processoren in de pricewatch verschijnen zal ik het aanpassen.
Wat wil hij doen met zijn nieuwe systeem?
Alleen maar internetten en e-mail lezen, eigenlijk, misschien af en toe vakantiefoto's bekijken, maar geen zware dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen echt prijslimiet, zolang het maar lang mee kan en niet te duur is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Alles moet eigenlijk vervangen worden, behalve de printer en de router, dus nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen merkvoorkeuren, zolang het maar degelijke producten zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ja, de kast moet vrij compact zijn, en het moet een zuinige pc zijn, daarom is een meerprijs voor bijv. de voeding wel te verantwoorden. Het geluid maakt niet uit, mijn Opa is al doof aan het worden.
Dit is wat ik al heb, maar het is wel erg goedkoop en als de nieuwe trinity processoren in de pricewatch verschijnen zal ik het aanpassen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Asrock A75M-HVS | € 44,17 | € 44,17 |
1 | LG E2242T-BN Zwart | € 103,20 | € 103,20 |
1 | Fractal Design Core 1000 | € 30,20 | € 30,20 |
1 | Logitech Z323 | € 34,57 | € 34,57 |
1 | Microsoft Wired Desktop 400 for Business | € 11,95 | € 11,95 |
1 | AMD A8-3870K Black Edition | € 92,39 | € 92,39 |
1 | Samsung 830 series 128GB | € 88,20 | € 88,20 |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 37,05 | € 37,05 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 441,73 |