DC-Vault oktober-hunt: POEM@home
POEM@home bestudeert de signaalverwerkingsmechanisme wanneer eiwitten interactie met elkaar hebben en de relatie van slecht/niet-functionele eiwitten met ziekten. Meer info over het project is op de POEM site en het DC-Vault Deel 6 topic te vinden.Op het moment van schrijven (01-10-2012) staan we op #18 met 282.600.000 punten op POEM. Ter indicatie, vorige maand (september) heeft DPC 21.900.000 punten op POEM behaald. Dat moet deze maand flink beter kunnen. Ik gok dat 150M deze maand te doen moet zijn!!
Het project kan overweg met CPUs, maar ook met grafische kaarten (Nvidia & AMD) die OpenCL ondersteuning hebben. Standaard zal er één taak tegelijk op de GPU draaien, dit geeft echter niet optimale GPU load. Meestal maar zo ongeveer ~50% belasting bij high-end kaarten. Mocht je over een snelle GPU beschikken en het niet erg vinden om wat aan CPU kracht in te leveren, dan is het mogelijk om met een zogenoemde app_info.xml meerder taken op de GPU tegelijk te draaien. De instructie hiervoor (Nvidia) staat in een bericht in DC-Vault Deel 6 topic. Voor AMD kaarten is weer een andere app_info.xml nodig.
Stats zijn te halen op DigiK-oz DPC POEM@home stats en daar rechts op <create RML> te drukken. De code met de stats komt dan onderaan de pagina te staan. Uiteraard wel even de juiste dag en aantal dagen selecteren.
Mocht ik nog dingen vergeten zijn of heb je iets toe te voegen, geef een brul en ik zet je bij de mede-auteurs.
- DPC POEM@home maand-hitparade september
- DPC POEM@home hitparade van week 40
- DPC POEM@home hitparade van week 41
- DPC POEM@home hitparade van week 42
- DPC POEM@home hitparade van week 43
- DPC POEM@home maand-hitparade oktober
gegenereerd met: Weektopic TEAM Generator
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 321707 op 02-11-2012 19:51 ]