Hier ga je wel erg hard. Sinds wanneer is een kleinere SSD in eens het verschil tussen high-end en low-end?
[/quote]
Misschien wel een beetje kort door de bocht, hierin moet ik je gelijk geven
Laten we wel even voorop stellen dat wanneer ik, of iemand anders, iets uitzoek(t) en op het punt staat van bestellen, het niet zo zou moeten zijn dat de configuratie per dag zou kunnen/mogen verschillen.
Verder is het vreemd dat wanneer ik daar een email over stuur, telefonisch contact over opneem, er gezegd wordt dat de informatie op de site correct is.
krijg ik een "mooi" mailtje terug met een bla bla verhaal dat ik mijn aanvraag niet goed heb ingevuld, dat ik een support-formulier moet invullen. Oftewel, geen reactie vanuit Lenovo buiten deze standaard mail met een disclaimer dat ik de gegevens niet mag kopieren/doorsturen.
Helaas kan ik niet opnieuw reageren door het support formulier in te vullen, zoals zij dat graag willen, omdat de website van lenovoshop op dit moment niet meer in de lucht is.
Misschien is er toch iemand bij Lenovo die mijn mail gelezen heeft?
we zullen het zien wanneer de site weer in de lucht is.
Hopelijk is de SSD weer gegroied naar 64GB.
[edit - 15:51]
om 15:45 was de site weer toegankelijk, helaas is de schijf niet gegroeid... dus, mensen, wie er vanaf vandaag nog een Y580 - M7789MH met een 64GB SSD wil kopen.. die heeft dus duidelijk pech. (Volgens de Lenovo site). De "Daredevils" onder ons zouden natuurlijk zo'n ding kunnen bestellen en dan vol blijdschap concluderen dat de SSD magisch "gegroeid" is tot een 64GB SSD... oh, joepie!!!
Jeetje Lenovo.... wat een farce!!
[
Voor 15% gewijzigd door
Verwijderd op 07-12-2012 15:51
]