Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-09 21:49
sedad schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 18:51:
Mensen mijn y580 lagt bij Assasins creed 2, ik heb van alles geprobeerd met energiebeheer en dergelijke maar geen succes, fraps noteer 60 frames maar hij lagt 2/3 keer per minuut. Hebben jullie advies?
Toevallig een programma wat je processor af en toe flink gebruikt? Werkt het als je al je programma's uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sedad
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:11
Nee ik heb niks open, heb beetje op internet gezocht en toen heb ik paar dingen aangepast bij energiebeheer maar dat heeft ook niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
sedad schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 23:10:
Nee ik heb niks open, heb beetje op internet gezocht en toen heb ik paar dingen aangepast bij energiebeheer maar dat heeft ook niet geholpen.
Dan ga ik het ook maar eens downloaden om te zien wat er hier gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sedad
iAdema schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 09:13:
[...]

Dan ga ik het ook maar eens downloaden om te zien wat er hier gebeurd.
Zou egt top zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
Ik zie helaas nergens een goede download. Gaat hem niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sedad schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 18:51:
Mensen mijn y580 lagt bij Assasins creed 2, ik heb van alles geprobeerd met energiebeheer en dergelijke maar geen succes, fraps noteer 60 frames maar hij lagt 2/3 keer per minuut. Hebben jullie advies?
99% zeker dat het je GPU is die throttlet. Hoe fix je dat?

Lees hier: productreview: Lenovo IdeaPad Y580-M772CMH review door Omni

En daar: http://www.overclock.net/...-clock-speed-undervolting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sedad
Ga ik ff proberen. Ik had je review gelezen dat stuk heb ik over het hoofd gezien ;)
Dus ik moet hem per se overclockken?

[ Voor 3% gewijzigd door sedad op 03-01-2013 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sedad schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:04:
[...]

Ga ik ff proberen. Ik had je review gelezen dat stuk heb ik over het hoofd gezien ;)
Dus ik moet hem per se overclockken?
Nee, je moet de clock speeds vastzetten. Of je dan meteen overklokt (of onderklokt) is aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carolien89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 18:53
De Lenovo y580 met i5, full hd scherm, 2gb gddr5 nvidia gtx660m videokaart, 8gb werkgeheugen en 750gb HDD is bij de saturn in de aanbieding voor 799! Hij staat in de online folder van amsterdam oosterdok. Zag het net staan en dacht, mss heeft iemand hier er wat aan :)

[ Voor 53% gewijzigd door carolien89 op 06-01-2013 23:47 . Reden: model wat specifieker omschreven ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-09 15:21

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Is die van de saturn beter dan de y500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4b!er
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 19:37
Die y580 heeft een betere videokaart.

Maar, let op als je hem op internet wilt bestellen. Want dan staan er andere specificaties bij. Zoals een GeForce GT 630 en een 1366x768 scherm. Zelfs als je de QR code scant om hem direct uit de folder te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carolien89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 18:53
4b!er schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:31:
Die y580 heeft een betere videokaart.

Maar, let op als je hem op internet wilt bestellen. Want dan staan er andere specificaties bij. Zoals een GeForce GT 630 en een 1366x768 scherm. Zelfs als je de QR code scant om hem direct uit de folder te bestellen.
Inmiddels zijn de specificaties van het model dat op de site aangepast naar wat er ook in de folder staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4b!er
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 19:37
carolien89 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:57:
[...]

Inmiddels zijn de specificaties van het model dat op de site aangepast naar wat er ook in de folder staat :)
Ik zie het inderdaad. Als je het zelf opzoekt in ieder geval. Als je via die QR code scant staat de verkeerde specs er nog bij. Maarja, ik zal wel ongeveer de enige zijn die dat wel eens doet :+

Komt verder wel goed uit, ik twijfel er nog over om hem aan te schaffen. Maar heb niet de kans om nog langs een Saturn te gaan voor mijn wintersport. (Wat een leven 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net de y580 bij mediamarkt besteld voor 799, specs lijken goed! pak de actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:36
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 14:47:
net de y580 bij mediamarkt besteld voor 799, specs lijken goed! pak de actie!
Heb hem 2 uur geleden bij de MM gekocht voor 899. Voel me wel bekocht nu. Bij de specificaties in de MM stond ook dat hij werd geleverd met Windows 8. Er blijkt Windows 7 bij te zitten, zoals ook op de site staat.
Ga maandag dus mooi terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
boe.i schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 21:35:
[...]

Heb hem 2 uur geleden bij de MM gekocht voor 899. Voel met wel bekocht nu. Bij de specificaties in de MM stond ook dat hij werd geleverd met Windows 8. Er blijkt Windows 7 bij te zitten, zoals ook op de site staat.
Ga maandag dus mooi terug...
Je kunt het prijsverschil zonder moeite terugkrijgen bij de MM. Maar het besturingssysteem weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Ik wil graag de Lenovo Y580met de i7 versie. Waarom is die nergens meer te krijgen? En de i5 wel... :(
Is het in het buitenland nog leverbaar? Ik koop het liever in NL maar dit is voor mij wel de ideale laptop voor deze prijs. Geen mat scherm helaas.

[ Voor 8% gewijzigd door 10K op 13-01-2013 20:55 ]

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
Mijn i7 versie uit augustus laad helaas niet meer op. Ik vermoed dat het deel van de laptop waar je de adapter in prikt kapot is. Vandaag maar eens terug naar de winkel. Ik ben benieuwd.

TIP: Nooit accu kalibratie stopzetten als deze bezig is, en het werkt blijkbaar niet als je bitlocker gebruikt op je C schijf -.-.

Heb hem weer aan de praat gekregen, maar zodra hij draait en ik trek de stroomkabel eruit, wil hij die niet meer herkennen totdat ik hem opnieuw opstart zonder accu, en de stroomkabel uit het stopcontact is geweest. Ik ga voor een herinstallatie.

[ Voor 54% gewijzigd door iAdema op 14-01-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 13:22

uppie8374

Sousousou

Gisteravond de I5 versie besteld bij de MM, ben benieuwd :)

Rebuilding knowledge database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z4dii
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-01-2024
Hallo Allen,

Mijn hard disk is recentelijk gecrashed, daarbij zijn de partitie tabellen verloren gegaan.
Is er hier iemand zo vriendelijk om 5 mins vrij te maken om een screenshot van zijn partitie tabellen te maken en die hier te posten, zodat ik enig herstel kan beginnen? (Via PowerQuest Partion table editor ftp://ftp.symantec.com/pu...pq/utilities/PTEDIT32.zip)

Het gaat dus om de Y580 I7 1Tb+64Gb ssd (Y580-M772CMH)

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkEetBijen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 14:43
Denk je toch een mooie Lenovo ideapad y580 op hun site te bestellen met $400 korting, blijken ze ineens niet wereldwijd te verschepen. Dat is toch ook eeuwig zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de i7 of i5 op dit moment nog ergens te verkrijgen is?

• madmarv
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-03 15:43
De specs voor de videokaart zouden als volgt moeten zijn:
"De kaart wordt standaard geklokt op 805MHz Shader clock en 2500MHz Memory clock. Bij intensief gebruik wordt de Shader clock geboost naar maximaal 950MHz"

Heeft iemand enig idee waarom 3DMark bij mij aan geeft dat de Shader clock op 405MHz draait?

• iAdema
madmarv schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:49:
De specs voor de videokaart zouden als volgt moeten zijn:
"De kaart wordt standaard geklokt op 805MHz Shader clock en 2500MHz Memory clock. Bij intensief gebruik wordt de Shader clock geboost naar maximaal 950MHz"

Heeft iemand enig idee waarom 3DMark bij mij aan geeft dat de Shader clock op 405MHz draait?
Heb je de prestaties op dynamic graphics staan? 405mhz is de onbelaste kloksnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmarv
Jazeker, dat heb ik.
Zodra ik met nvidiaIncpector de clock aanpas geeft 3DMark overeenkomstig de waardes aan.

Blijkbaar blijft hij geklokt op 405MHz tijdens het draaien van 3DMark...
Ik ga even op onderzoek uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
Ik heb even een vraagje:

Is het mogelijk om via de HDMI aansluiting een scherm aan te sturen met een resolutie van 2560x1440 pixels?
Mits de juiste kabel wordt gebruikt uiteraard. Maar tot hoe ver gaat de aansluiting?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadeblast
  • Laatst online: 23:36
Hangt enorm van de mogelijkheden van je scherm af. Met mijn TV thuis krijg ik de HDMI niet werkend, een kleinere TV op de slaapkamer echter wel ( iets nieuwer model ). De aansluiting zelf weet ik niet zeker, aangezien ik geen hogere resolutie schermen thuis heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:29

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Ik heb gisteren via de lenovo energy management tool de "Batterijemter opnieuw instellen" gerund, en sinds dien heb ik problemen.
Ik kan m'n laptop alleen maar opstarten door eerst de accu er uit te halen, en de AC adapter in en uit het stopcontact te doen en dan de adapter in de laptop te steken.
Het is precies dit dit probleem.
Iemand misschien tips? Of enig idee hoe lang ik mijn laptop kwijt ben straks?

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja nou dit dus: Waterschade Lenovo Y580
Iemand een overig moederbordje? (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
Gromba schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:18:
Ik heb gisteren via de lenovo energy management tool de "Batterijemter opnieuw instellen" gerund, en sinds dien heb ik problemen.
Ik kan m'n laptop alleen maar opstarten door eerst de accu er uit te halen, en de AC adapter in en uit het stopcontact te doen en dan de adapter in de laptop te steken.
Het is precies dit dit probleem.
Iemand misschien tips? Of enig idee hoe lang ik mijn laptop kwijt ben straks?
Je Cmos is kaput. Had ik ook aantal weken terug. Gewoon opsturen, ben je hem twee weken kwijt. Wordt gratis gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 02:48:
Ja nou dit dus: Waterschade Lenovo Y580
Iemand een overig moederbordje? (A)
Ik zou ze gewoon bellen en vragen of ze het kunnen repareren. Ding is niet makkelijk uit elkaar te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkeerde topic gepost

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmarv
Heb EINDELIJK de Crucial M4 256GB mSATA SSD in m'n i5 laptop gepropt.
Opstarten na verse instal in 15 seconden.

Bij deze mijn dank aan iedereen in dit topic voor het beschikbaar stellen van alle kennis :)
I'm a happy fellow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
madmarv schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 01:46:
Heb EINDELIJK de Crucial M4 256GB mSATA SSD in m'n i5 laptop gepropt.
Opstarten na verse instal in 15 seconden.

Bij deze mijn dank aan iedereen in dit topic voor het beschikbaar stellen van alle kennis :)
I'm a happy fellow :)
Probeer windows 8 eens, dan kom je onder de 10 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
Hallo allemaal,

Ik stuitte gisteren op een klein probleempje. Ik kan mijn schermhelderheid niet meer aanpassen.
Ik kan de windows 8 slider bewegen wat ik wil en er gebeurd niks, ook de toetsenbord combinatie doet het niet.
In de energiesettings is de scherm helderheid slider verdwenen. Ik meen dit een half jaar geleden ook al te hebben gehad maar weet niet meer hoe ik het heb opgelost toen. Ik heb Lenovo Energy Management en alle display drivers opnieuw geïnstalleerd maar het werkt allemaal niet. Ik heb niet erg veel trek in een complete herinstallatie. Heeft iemand anders nog ideeën?
Pagina: 1 2 3 Laatste