• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
goosche schreef op zondag 20 januari 2013 @ 18:33:
Leuk team hoor spaceslet :P

Dit is mijn team waar ik mee speel.

http://www.ea.com/uk/foot...show-off#gYZRDkiJnIOLi:pc

Benzema vandaag gekocht en Lloris. Hart is zo noob had hem eerst bakte er niks van.
Haha, was ook alleen maar om te laten zien hoeveel pace er in een team kan zitten, speel er zelf niet mee.

• jarnoz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 21:19
Pace Pace Dit is pas Pace:

http://www.futhead.com/fifa/squads/3613553/

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:41
Heb niks aan jongen dat team van mijn is BEAST!!!!!!!!!!! Moet alleen nog Cristiano Ronaldo en Lionel Messi hebben dan is het compleet. Maar dat gaat nog wel even duren pas 575k. Maar ben al bezig om een aantal teams en spelers teverkopen. En als ik 1 Mil heb gaan we handelen in IF`s. Op de PC is het allemaal overpriced :(

• Maxiootje
goosche schreef op zondag 20 januari 2013 @ 18:47:
[...]

Heb niks aan jongen dat team van mijn is BEAST!!!!!!!!!!! Moet alleen nog Cristiano Ronaldo en Lionel Messi hebben dan is het compleet. Maar dat gaat nog wel even duren pas 575k. Maar ben al bezig om een aantal teams en spelers teverkopen. En als ik 1 Mil heb gaan we handelen in IF`s. Op de PC is het allemaal overpriced :(
Als je snel coins wilt hebben kan je beter spelers gaan price fixen..

• goosche
goosche schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 00:56:
Mijn Dani Alves is gekocht 625k oOo
[afbeelding]

*O* Profit van 280k :*)

Op naar Messi 8)
Dat is lame daar doe ik niet aan. Gewoon slim inkopen. Bijv Jordi Alba gekocht voor 220k en verkocht voor 380k Alves gekocht voor 312 verkocht voor 625k. Check hier boven en dat in 1 week en dan de rest nog xD

afbeelding

Verwijderd

goosche schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:46:
[...]

Dat is lame daar doe ik niet aan. Gewoon slim inkopen. Bijv Jordi Alba gekocht voor 220k en verkocht voor 380k Alves gekocht voor 312 verkocht voor 625k. Check hier boven en dat in 1 week en dan de rest nog xD

afbeelding
Waarschijnlijk paar dagen gewacht met verkopen?

Pricefixing is toch dat je alles opkoopt en dan alles duurder doorverkoopt?

• goosche
Sneijder verkast naar Galatasaray!!! Geen goeie zet van hem maar wel voor de game xD

Verwijderd

goosche schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:11:
Sneijder verkast naar Galatasaray!!! Geen goeie zet van hem maar wel voor de game xD
Hoezo voor de game? Wil je al zijn Inter kaartjes opkopen a 12K per stuk? Zijn er nogal wat namelijk. Zijn stats blijven hetzelfde trouwens.

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06:45
omg naar Galatasaray....

mja als niemand in Engeland of Spanje hem wilt.. hij had naar Real Madrid moeten gaan, terug bij Mourinho, was trouwens ook beter voor mijn team geweest :P

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Van het weekend voor de 3e keer op rij kampioen geworden in divisie 1 (6 gewonnen, 3 gelijk)
Had Aguero op de CF positie gehad, maar die kan er bij mij niks van.
6 wedstrijden 1 goal. Laatste 3 wedstrijden Suarez er maar weer in gezet, met als resultaat 3 wedstrijden 8 goals van Suarez. Had Aguero weer verkocht (zonder verlies) en had dus weer coins over. Ik probeer nu Rooney op de CF positie. Ook al bevalt Suarez dus perfect, ik moet toch wat met de coins :)

Dit is mijn ge-upgrade team: http://www.ea.com/uk/foot...how-off#cOQXWQ5XnIO7V:ps3 Lijkt mij dat hier nog weinig tot niks beter kan 8)

De coins voor een opstelling voor Rooney zijn er even niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Ferdi_lwd op 21-01-2013 08:44 ]

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-10 10:36
Ferdi_lwd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 08:43:
Van het weekend voor de 3e keer op rij kampioen geworden in divisie 1 (6 gewonnen, 3 gelijk)
Had Aguero op de CF positie gehad, maar die kan er bij mij niks van.
6 wedstrijden 1 goal. Laatste 3 wedstrijden Suarez er maar weer in gezet, met als resultaat 3 wedstrijden 8 goals van Suarez. Had Aguero weer verkocht (zonder verlies) en had dus weer coins over. Ik probeer nu Rooney op de CF positie. Ook al bevalt Suarez dus perfect, ik moet toch wat met de coins :)

Dit is mijn ge-upgrade team: http://www.ea.com/uk/foot...how-off#cOQXWQ5XnIO7V:ps3
Lijkt mij dat hier nog weinig tot niks beter kan 8)

De coins voor een opstelling voor Rooney zijn er even niet.
Je team lijkt op die van mij, ook niet gek als je ongeveer beste speler op elke positie hebt lopen.
http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#jsjFpuuaKJI:360

Met mn 4312 opstelling was ik niet zo onder de indruk van van persie en kompany. Misschien dat ze ooit nog eens terug komen in mijn 41212. Daarnaast zou je je keeper nog kunnen upgraden naar een Hart of Lloris? Als je toch de coins hebt liggen.
Ik had bij Cech nog wel eens als ik met fitheid rond 90 speelde dat hij ballen weg ging stompen die hij normaal zou vangen.. toch niet helemaal relaxt.

[ Voor 2% gewijzigd door BraX op 21-01-2013 10:04 . Reden: andere link ]

• Ferdi_lwd
BraX schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:00:
[...]

Je team lijkt op die van mij, ook niet gek als je ongeveer beste speler op elke positie hebt lopen.
http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#jsjFpuuaKJI:360

Met mn 4312 opstelling was ik niet zo onder de indruk van van persie en kompany. Misschien dat ze ooit nog eens terug komen in mijn 41212. Daarnaast zou je je keeper nog kunnen upgraden naar een Hart of Lloris? Als je toch de coins hebt liggen.
Ik had bij Cech nog wel eens als ik met fitheid rond 90 speelde dat hij ballen weg ging stompen die hij normaal zou vangen.. toch niet helemaal relaxt.
Je link doet het niet helaas. RvP is bij mij echt een eindbaas, schiet en kopt ze uit iedere hoek binnen.
Kompany en Rooney heb ik net gehaald, nog geen tijd om die uit te proberen. Maar inderdaad ik erger me ook dood aan Cech. Nu ga ik nog doorsparen voor Lloris (coins zijn er nu doorheen), en dan alleen nog pakketjes openen.

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Is RvP echt zo fijn? Hoor meerdere positieve reacties over hem. Hij lijkt mij alleen zo traag, misschien lijkt dat zo omdat ik hem vergelijk met Huntelaar?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
GerbenKwakkel schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:38:
Is RvP echt zo fijn? Hoor meerdere positieve reacties over hem. Hij lijkt mij alleen zo traag, misschien lijkt dat zo omdat ik hem vergelijk met Huntelaar?
vergelijken met huntelaar kan niet is een heel andere spits.
ook met bijvoorbeeld cavani of falcao kan niet dat zijn werkende spitsen die je veel op middenveld zal terug vinden
ik denk dat een mix van 2 soort spitsen het lekkerst speeld
dus en een cavani achtige en een statische zoals rvp maar dat is mijn mening

• Ferdi_lwd
GerbenKwakkel schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:38:
Ja wat mij betreft is RvP zeker zo fijn! Loopt vaak perfect de ruimtes in en heeft natuurlijk een super schot!
Hij is zeer zeker niet traag.

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Blijft toch bijzonder hoe dat cijfers geven na een match werkt. Niet dat het ook maar iets boeit, maar als Martinez er 6 inlegt in een wedstrijd, mag hij toch wel hoger krijgen dan een 9,7?

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
4-4-1-1 was geen succes helaas. Direct daarna 4-1-2-1-2 geprobeerd. Wat een bagggggger formatie zeg.
Nu weet ik het echt niet meeeeer....
Iemand ervaring met 4-5-1??

• Ferdi_lwd
xamirz schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:08:
4-4-1-1 was geen succes helaas. Direct daarna 4-1-2-1-2 geprobeerd. Wat een bagggggger formatie zeg.
Nu weet ik het echt niet meeeeer....
Iemand ervaring met 4-5-1??
Yooo 4411 niks?! :'( ik ben voor de 3e keer achter elkaar kampioen geworden (div1) :*)
Damn yo! maar werkt toch voor iedereen anders.
451 heb ik als eerste gespeeld, ik vond het niets! maar dat was ook een BBVA team, kan daaraan liggen..
Maar omdat ik het niets vond, vind jij het waarschijnlijk top aangezien wij ook tegenover elkaar staan wat 4411 betreft ;)

4222 al geprobeerd?

• GAITii
  • Nu online
't Is ook puur welke spelers je gebruikt in welke formatie. Kijk ook even zonodig naar de workrates (deze zijn te vinden @ futhead).

• xamirz
@FErdi_lwd haha ja indd. Misschien ga ik ook terug naar 352. Dit is ook de enige formatie waarmee ik div 1 heb gewonnen.

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-11 13:39
Inderdaad, het is niet alleen de formatie waar je fijn door speelt. Hangt af van de spelers die je er in zet, en jouw persoonlijke manier van spelen. Kijk anders even met welk team je altijd fijn speelt in Seasons of Career en probeer die formatie?

Ik speel op 't moment 4-1-2-1-2 met Bale op LM, echter voegt hij helemaal niets toe. Loopt de ruimtes niet in, heb niets aan z'n snelheid of schot. Ik merk dat N'Zogbia die een 60e van Bale kost veel beter in mijn team draait. Heeft iemand tips?

• BraX
bartsled schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:29:
Inderdaad, het is niet alleen de formatie waar je fijn door speelt. Hangt af van de spelers die je er in zet, en jouw persoonlijke manier van spelen. Kijk anders even met welk team je altijd fijn speelt in Seasons of Career en probeer die formatie?

Ik speel op 't moment 4-1-2-1-2 met Bale op LM, echter voegt hij helemaal niets toe. Loopt de ruimtes niet in, heb niets aan z'n snelheid of schot. Ik merk dat N'Zogbia die een 60e van Bale kost veel beter in mijn team draait. Heeft iemand tips?
Dat heb ik met Nani, heb ook liever N'Zogbia er in staan. Nani staat elke keer net achter de verdediger en dus gedekt op de vlanken. Terwijl ik dat bij N'Zogbia veel minder heb, die staat veel vaker vrij.

• xamirz
oke.. wat vinden jullie van deze.........
http://www.futhead.com/fifa/squads/4043268/#squad-player 451

of deze?

http://www.futhead.com/fifa/squads/4283201/#squad-player 4231

[ Voor 29% gewijzigd door xamirz op 21-01-2013 12:41 ]

Verwijderd

Hahaha heeerlijk pace team dit zeg, puur om andere te irriteren ga ik deze maken oOo

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-11 15:57
Ik gebruik de 4231 versie. Ik heb ervaring met (normale) Cazorla op de CF positie, en die speelt daar heerlijk. Mata vind ik eigenlijk tegenvallen op de en of andere manier. Ik heb ook Suarez op de CAM positie staan en speelt ook wisselvallig. Ik wil Nasri proberen op de LAM positie, maar eerst wil ik IF Skrtel kopen.

Eigenlijk spelen alle CAM's bij mij tot nu toe erg wisselvallig. Ik heb nu Suarez en Mata, maar had ook Dembele, Sessegnon, Kagawa geprobeerd, en Sessegnon vond ik toch lekker spelen.

• xamirz
chengbondkwok schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:30:
[...]

Ik gebruik de 4231 versie. Ik heb ervaring met (normale) Cazorla op de CF positie, en die speelt daar heerlijk. Mata vind ik eigenlijk tegenvallen op de en of andere manier. Ik heb ook Suarez op de CAM positie staan en speelt ook wisselvallig. Ik wil Nasri proberen op de LAM positie, maar eerst wil ik IF Skrtel kopen.

Eigenlijk spelen alle CAM's bij mij tot nu toe erg wisselvallig. Ik heb nu Suarez en Mata, maar had ook Dembele, Sessegnon, Kagawa geprobeerd, en Sessegnon vond ik toch lekker spelen.
Bedankt voor je input. ik moet zeggen dat ik eerder met die formatie speelde. Nasri op cf was erg goed.
De formatie speelde lekker maar ik kon niet winnen. Daarom ben ik overgestapt.

• superbok
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:13
Komt de 100k pack binnenkort weer terug? Wil er graag een kopen, maar kwam er helaas net 1 dag te laat achter.

• chengbondkwok
Oke, ik heb het gehad. Ik kap voorlopig met Ultimate Team. :(

Ik heb redelijk lang in divisie 1 gespeeld, en er zijn geen normale tegenstanders. Net komt er iemand alweer met een pacewhore team en een verbinding die zo ontiegelijk houterig is dat er geen leuk spel te spelen valt. Resultaat, 2-1 nederlaag.

Volgende wedstrijd vol goede moed: cheater die voor de aftrap al quit. Bam, weg contracten.

Probeer ik versterking te halen: IF Skrtel, eindelijk genoeg coins om een normale bod van 80000 te kunnen gooien (marktwaarde volgens ultimatedb): bam, 150000 coins en weg kans.

Eigenlijk best wel grappig: het maakt geen reet uit hoe goed je je team / verdediging versterkt, een lobpass en je verdediging is weg.

In november/december had ik dit ook al en was ik ook even gestopt. Begin januari weer geprobeerd en maar conclusie blijft hetzelfde: er is geen lol meer aan. Het is zo eenzijdig, zo voorspelbaar en toch kan je er weinig aan doen. Ik had net zo goed ook de steekbal in de lucht tactiek kunnen hanteren, maar dan help ik mee met het verder verzieken van het spel.

Misschien dat ik een 10-0-0 tactiek hanteer en gewoon elke bal naar voren trap, zodat het een gelijkspel wordt. Ik geef eerlijk toe: ik kan niet tegen verliezen / hou niet van verliezen, maar om zo laf te spelen en te gaan cheaten, nee sorry.

• bartsled
  • Laatst online: 04-11 13:39
BraX schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:32:
[...]

Dat heb ik met Nani, heb ook liever N'Zogbia er in staan. Nani staat elke keer net achter de verdediger en dus gedekt op de vlanken. Terwijl ik dat bij N'Zogbia veel minder heb, die staat veel vaker vrij.
Goed om te weten, hoef ik Nani ook niet te proberen. Speel jij ook 41212?

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-11 15:23
Ben nog niet zo lang bezig met UT, en heb ook niet echt de intentie om wereld-teams te maken maar speel liever voetbal met teams die ik leuk vind om bij elkaar te sprokkelen ipv voor de pace spelers te gaan. Merk wel dat je wanneer je op balbezit speelt, je de duurste teams er nog uit kan spelen omdat men dan niet weet wat ze met je aan moeten en op ultra attacking en pressure gaan spelen en de gaten overal tevoorschijn komen :)

Met dit team krijg ik het regelmatig voor elkaar om teams met een rating van ver in de 80 te verslaan met scores als 4-0, 5-0. Het is alleen zo jammer dat ik dit team niet meer uit kan breiden, aangezien ik hierbij de filosofie "alleen nederlandse eredivisie spelers" hanteer, en ik nu zo'n beetje de beste spelers ingame hiervoor heb (ik kan wellicht Velthuizen vervangen -ondanks dat hij echt super reddingen heeft-, maar die staat er meer in omdat ik hem een held vind). Snap alleen niet wat men tegen Platje heeft? Ik scoor nou niet vaker met hem dan met mijn andere aanvallers.

Enige wat er nog aan dit team moet gebeuren is een 4-3-3 kaart voor Fer kopen, maar eerlijk gezegd merk ik er weinig van dat hij niet op deze formatie uit de voeten kan, loopt heel lekker en scoort op zijn momenten. Als je wat geld over hebt kan ik dit team echt aanraden als je het je tegenstander lastig wil maken door op balbezit te spelen.

Het team waar ik mee bezig ben om te verbeteren is mijn BPL team. Wederom niks spannends, maar het is wel het team wat er voor zorgt dat ik niet uit de 2e divisie degradeer.

Heb ook nog een Serie A team in aanbouw, maar die is er nog lang niet :)

rm -rf ~/.signature

Verwijderd

Net even een aardig doelpuntje gemaakt... ahum. http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/149301493

:9 :P >:)

• bartburg
na heeeeel veel pakjes eindelijk een keer een leuke speler in een pakje
zilver butner zal ik hem verkopen of gebruiken in me bpl 41212 ?

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Op dit moment heb ik een Bundesliga team, maar ik ben het een beetje zat aan het worden, wil gewoon eens wat anders. Nu heb ik het volgende team in elkaar geflanst dat me wel erg goed lijkt:

http://www.futhead.com/fifa/squads/4363834/#squad-player

Wat vinden jullie van het team, wat zouden jullie veranderen? Qua budget is dit wel zo een beetje mijn max denk ik.

• chengbondkwok
wouter03 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:22:
Op dit moment heb ik een Bundesliga team, maar ik ben het een beetje zat aan het worden, wil gewoon eens wat anders. Nu heb ik het volgende team in elkaar geflanst dat me wel erg goed lijkt:

http://www.futhead.com/fifa/squads/4363834/#squad-player

Wat vinden jullie van het team, wat zouden jullie veranderen? Qua budget is dit wel zo een beetje mijn max denk ik.
Miccoli ipv Cavani? Cavani staat vaak niet op de goede positie en mist enorm veel kansen bij mij.

Ik heb dit team net gekocht, tsja, dan maar pace counteren met pace.
http://www.futhead.com/fifa/squads/4366339/#squad-player

• jarnoz
Eens, cavani werkt lekker als je met 2 spitsen speelt maar hij is soms vaker een middenvelder als een spits.
micolli is een beest maar di natale is ook een goede optie wel iets duurder volgens mij.
mischien suarez voorin en cavani daarachter kan hij mooi mee verdedigen.
en je keepertje kun je ook nog eens naar kijken.

[ Voor 23% gewijzigd door jarnoz op 21-01-2013 21:08 ]

• Maxiootje
chengbondkwok schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:03:
[...]

Miccoli ipv Cavani? Cavani staat vaak niet op de goede positie en mist enorm veel kansen bij mij.

Als je pace wil en counteren + Serie A: http://www.futhead.com/fifa/squads/4114300/

Heeft trouwens perfecte workrates..

[ Voor 4% gewijzigd door Maxiootje op 21-01-2013 21:16 ]

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:05
Mijn nieuwe team:
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#d3cnEryMnIPy7:ps3

Uiteraard nog wel even modifier kopen voor Hazard om overal netjes 9 chemistry te krijgen.
Voorlopig geen budget meer om betere spelers te kopen.

Ben erg benieuwd, want heb er nog niet meegespeeld :P

FIFA Benelux Administrator

• wouter03
chengbondkwok schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:03:
[...]

jarnoz schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:05:
Eens, cavani werkt lekker als je met 2 spitsen speelt maar hij is soms vaker een middenvelder als een spits.
micolli is een beest maar di natale is ook een goede optie wel iets duurder volgens mij.
mischien suarez voorin en cavani daarachter kan hij mooi mee verdedigen.
en je keepertje kun je ook nog eens naar kijken.
Bedankt voor de feedback. Als ik zo naar de stats keek leek Cavani een erg goede speler, zeker als aanspeelpunt; voldoende sterk, snel, goed met schieten en geweldig in de lucht. Bovendien kost ie niet veel.

Miccoli lijkt er heel veel op als ik wederom op de stats af ga. Alleen is miccoli niet zo'n wonder met koppen. Wat ik zeker geen probleem vind, aangezien ik altijd afleg en vrijwel nooit de voorzet geef. Verder is ie nóg goedkoper dan Cavani en heeft ie betere workrates voor een aanspeelpunt

Di Natale is volgens mij gewoon een betere versie van miccoli op vrijwel alle punten. Maar die prijs is op dit moment nog wat te hoog voor me. Misschien dat ik eerst miccoli koop en dan later nog Di Natale aanschaf.
Nadeel hiervan is dat ik een beetje in de knoop kom met Suarez' chemistry.

Ik zou ook nog kunnen overwegen om met twee spitsen te spelen. Al heb ik dat tot nu toe nog niet gedaan op UT. Ik heb enkel ervaring met 4-3-2-1 en 4-5-1. Ik vind het prettig om de oplopende CAM's aan te spelen vanaf de 16 ongeveer, waarna ik makkelijk de bal in de hoek schiet.

• chengbondkwok
Maxiootje schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:15:
[...]

Als je pace wil en counteren + Serie A: http://www.futhead.com/fifa/squads/4114300/

Heeft trouwens perfecte workrates..
Shiiiit, hoe kon ik Caceres over het hoofd gezien hebben :X De workrates zijn goed bij hem, ik hoef niet iedereen voorin te hebben,

IF Inler moet ik voorlopig uit m'n hoofd zetten: heb net 100K gespendeerd aan dit team en m'n BPL team is nog niet volledig verkocht. Daarnaast kost ie 2 ton op de PC, wat niet bepaald goedkoop is.

IF Montolivo is er niet op de markt, dus dat is ook geen optie.

De spelers voorin betreft: ik kijk even hoe dit speelt, moet volgens mij goddelijk zijn :p En anders weet ik wat ik kan veranderen.
wouter03 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:36:
[...]

[...]

Bedankt voor de feedback. Als ik zo naar de stats keek leek Cavani een erg goede speler, zeker als aanspeelpunt; voldoende sterk, snel, goed met schieten en geweldig in de lucht. Bovendien kost ie niet veel.

Miccoli lijkt er heel veel op als ik wederom op de stats af ga. Alleen is miccoli niet zo'n wonder met koppen. Wat ik zeker geen probleem vind, aangezien ik altijd afleg en vrijwel nooit de voorzet geef. Verder is ie nóg goedkoper dan Cavani en heeft ie betere workrates voor een aanspeelpunt

Di Natale is volgens mij gewoon een betere versie van miccoli op vrijwel alle punten. Maar die prijs is op dit moment nog wat te hoog voor me. Misschien dat ik eerst miccoli koop en dan later nog Di Natale aanschaf.
Nadeel hiervan is dat ik een beetje in de knoop kom met Suarez' chemistry.

Ik zou ook nog kunnen overwegen om met twee spitsen te spelen. Al heb ik dat tot nu toe nog niet gedaan op UT. Ik heb enkel ervaring met 4-3-2-1 en 4-5-1. Ik vind het prettig om de oplopende CAM's aan te spelen vanaf de 16 ongeveer, waarna ik makkelijk de bal in de hoek schiet.
Sneijder misschien op de CF positie? Niet duur en best goed.

[ Voor 44% gewijzigd door chengbondkwok op 21-01-2013 21:48 ]

• eskymomo
  • Laatst online: 29-10 12:00
MyUtd4Life schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:33:
Mijn nieuwe team:
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#d3cnEryMnIPy7:ps3

Uiteraard nog wel even modifier kopen voor Hazard om overal netjes 9 chemistry te krijgen.
Voorlopig geen budget meer om betere spelers te kopen.

Ben erg benieuwd, want heb er nog niet meegespeeld :P
Gelijk hazard weer verkopen en bale kopen, Hazard is echt waardeloos als middenvelder. Hij heeft simpelweg te weinig stamina om de hele wedstrijd op en neer te lopen en de achterlijn te halen.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hierbij dan mijn FUT montage :+ Helaas geen scorpion kick :'( maar enjoy

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LAKW3f094Y8]

Verwijderd

Wat bedoeld men eigenlijk met hybrid teams haha

• xamirz
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 09:43:
Wat bedoeld men eigenlijk met hybrid teams haha
Verschillende spelers uit verschillende competities in een team met het liefst Chem 9

• xamirz
Heeft iemand hier ervaring met Torres IF?
En Suarez IF?

[ Voor 15% gewijzigd door xamirz op 22-01-2013 11:14 ]

• Ferdi_lwd
Wauw, die Rooney geprobeerd, die loopt echt meer in de verdediging en op het (verdedigende)middenveld als voorin :'(
Dat werd hier ook al gezegd, maar wou het toch zelf ook ondervinden.
Na Aguero is het dus ook alweer gedaan met Rooney. Jammer, vond het wel blits staan, een speler met 89 overall.
Hij staat op de tradepile, iemand interesse? ;)
Ik hou op de CF positie mooi Suarez staan. Die blijft lekker voorin hangen, en waar nodig komt ie het middenveld op.

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:58
xamirz schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:11:
Heeft iemand hier ervaring met Torres IF?
En Suarez IF?
Heb IF Torres nu 5 wedstrijden gebruikt. 4 doelpunten maar ben nog niet overtuigd. Hij speelt samen met Dzeko en op CAM Cazorla en met name Cazorla vind ik fijn spelen. Ga nog een paar wedstrijden spelen met hem. Heb als vervanging zelf ook IF Suarez in het hoofd. Ben ik erg benieuwd naar.

• bartburg
dit moet de slechtste speler zijn in het spel
http://www.futhead.com/fifa/players/1459/

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

speel nu al 2 weken met dit team:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3424735/

inmiddels 2x kampioen geworden div1. Win vaak ook met grote cijfers. top team!

• jarnoz

• bartburg

• wouter03
Gisteravond was er heel even de aanbieding om voor 8500 een zilveren pakje te kopen met alleen maar spelers er in. In de eerste twee zat helemaal niks dat ook maar iets meer waard is dan 300. Maar in het derde pakje zat een Gimenez IF die ik verkocht heb voor 100K. Voor het eerst een keer geluk bij een pakje. Hiervoor was Walcott m'n waardevolste uit een pakje. Nu kan ik m'n net geposte team aansterken met bijvoorbeeld Di Natale :)

Als CF zou ik ook boateng kunnen overwegen, die lijkt me net iets beter dan Sneijder, zeker wat betreft finishing. Ook is ie gewoon heel sterk. Dan zet ik Di Natale in de spits. Wat er dan nog overblijft gaat naar de rest van het team. Vind de aanval toch eigenlijk wel het belangrijkste ;P

[ Voor 25% gewijzigd door wouter03 op 22-01-2013 14:55 ]

• Riemer
wouter03 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:38:
Gisteravond was er heel even de aanbieding om voor 8500 een zilveren pakje te kopen met alleen maar spelers er in. In de eerste twee zat helemaal niks dat ook maar iets meer waard is dan 300. Maar in het derde pakje zat een Gimenez IF die ik verkocht heb voor 100K. Voor het eerst een keer geluk bij een pakje. Hiervoor was Walcott m'n waardevolste uit een pakje. Nu kan ik m'n net geposte team aansterken met bijvoorbeeld Di Natale :)

Als CF zou ik ook boateng kunnen overwegen, die lijkt me net iets beter dan Sneijder, zeker wat betreft finishing. Ook is ie gewoon heel sterk. Dan zet ik Di Natale in de spits. Wat er dan nog overblijft gaat naar de rest van het team. Vind de aanval toch eigenlijk wel het belangrijkste ;P
Als ik me goed herinner speel je 4-5-1.

Heb zelf ervaring met Boateng en Sneijder in 3-5-2. Ben het met je eens dat Boateng een stuk sterker is dan Sneijder en dat speelt inderdaad lekker. Ook kan hij veel beter koppen dan kabouter Wes. Toch vind ik Sneijder fijner spelen. Hij heeft een 5* weak foot en kan bij jou vanaf randje 16 alles raak schieten. Je zou kunnen overwegen beide te kopen. Heb ik ook. Als ik merk dat ik een tegenstander heb die Sneijder van de bal af loopt zet ik Boateng in. Ander nadeel met Boateng op een CAM positie is wat mij betreft zijn high defensive WR. Sneijder blijft wat meer hangen voorin en is daarnaast een stuk beter qua passing en als laatste is hij een ' playmaker' en dat merk je echt!

P.s. Als je nog moet kiezen voor Miccoli of Di Natale dan raadt ik je echt di Natale aan.

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-11 12:18
Heb al maanden geen FUT meer gedaan, omdat EA het spel maar niet fixt... Ik speel altijd met iemand samen, maar dat kon opeens niet meer.

• MyUtd4Life
boe.i schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:54:
Heb al maanden geen FUT meer gedaan, omdat EA het spel maar niet fixt... Ik speel altijd met iemand samen, maar dat kon opeens niet meer.
Dat heeft niks met een spel fixen te maken, maar omdat je dan oneerlijke concurrentie krijgt. Met twee personen ben je in een voordeel (tenminste, ik neem aan dat jullie beiden een beetje kunnen FIFA-en) ten opzichte van 1 persoon.

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
weet iemand waar je een squad kan maken die direct de onderliggende relaties met elkaar laat zien?

Heb nu een NL team (Helemaal af) en ben bezig met een bundesliga team (Nog lang niet af) Maar wil even kijken wat er precies gaat gebeuren als ik ga mixen.

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:49
Wat is er in godsnaam met de IF-prijzen op de pc aan de hand?

Ik had een paar verdedigers op het oog. Volgens UltimateDB is Skrtel gemiddeld € 68.000 (wat uiteraard al veel duurder is dan op ps3 en xbox), maar hij staat niet goedkoper op de markt dan voor €220.000

Ongeveer hetzelfde geld voor Naldo.

• chengbondkwok
kadoendra schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:31:
Wat is er in godsnaam met de IF-prijzen op de pc aan de hand?

Ik had een paar verdedigers op het oog. Volgens UltimateDB is Skrtel gemiddeld € 68.000 (wat uiteraard al veel duurder is dan op ps3 en xbox), maar hij staat niet goedkoper op de markt dan voor €220.000

Ongeveer hetzelfde geld voor Naldo.
Hier hetzelfde met Skrtel op de PC. Normaal 70-80K, ik wil net gaan bieden, komt er iemand opeens met 150K aanzetten :S

Ik hoop niet dat de markt weer verkloot wordt, maar ik heb sowieso weinig zin in FUT de laatste tijd.

• superbok
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:13
Wie kan ik eerst voor mij team upgrade?
Kompany voor in de verdegiging, of mijn cam vervangen voor Nasri?
Heb 'maar' 57k tot mijn beschikking en kan kompany net niet kopen.
Dit is mijn huidige opstelling:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3760420/

[ Voor 15% gewijzigd door superbok op 22-01-2013 20:12 ]

• BraX
Zit ik net een paar potjes Fifa te spelen in Divisie 1, alle 3 achterelkaar verloren. Zelfs een penalty gemist. Ik zat me helemaal op te vreten... Spelers die niet wouden schieten, en spelerselectie dat totaal niet vloeiend loopt. Dus ff naar Twitter, typ ziggo in en jaaa hoor de klachtenregen is weer in volle gang..

Valt dus totaaal niet te spelen met klein beetje instabiel netwerk :S

• BraX
superbok schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:11:
Wie kan ik eerst voor mij team upgrade?
Kompany voor in de verdegiging, of mijn cam vervangen voor Nasri?
Heb 'maar' 57k tot mijn beschikking en kan kompany net niet kopen.
Dit is mijn huidige opstelling:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3760420/
CDM -Yaya Touré / Ramirez
Keeper - Hart / Lloris
Spits - Vpersie / Torres voor Hernandez?

Weet niet of je wat meer pace op je backs wilt?
Lb - Clichy
Rb - Walker

• Riemer
Vecodo schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:15:
weet iemand waar je een squad kan maken die direct de onderliggende relaties met elkaar laat zien?

Heb nu een NL team (Helemaal af) en ben bezig met een bundesliga team (Nog lang niet af) Maar wil even kijken wat er precies gaat gebeuren als ik ga mixen.
Check futhead.com

• eskymomo
  • Laatst online: 29-10 12:00
Even een zilver eredivisie squad gebouwd.

http://www.ea.com/soccer/...show-off#jclyzum9nIQgi:pc

[ Voor 8% gewijzigd door eskymomo op 22-01-2013 23:14 ]

• Vecodo
Hoe belangrijk is de chem die speler zelf hebben. Als een paar spelers in het team bijvoorbeeld 7 hebben, gaat dat veel invloed hebben op het speelgedrag c.q. plezier?

[ Voor 62% gewijzigd door Vecodo op 22-01-2013 23:53 ]

• MyUtd4Life
Lees vooral deze link hier eens door:
http://fifaaddiction.com/...emistry-in-ultimate-team/

• Ferdi_lwd
Jeej, Rooney weer verkocht gelukkig :) slechts 1k verlies, maar dat maakt me niet uit! Blij dat ik 'm weer kwijt ben! Nu ga ik m'n team versterken met Lloris ipv Cech.

• Vecodo
Woooei, pakje open gemaakt en Benzema (4-5-1) zat erin :). Niet echt heel bijzonder (50K) maar toch duurste speler die ik ooit uit een pakje heb gehaald! (PC)

• xamirz
Ferdi_lwd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 08:33:
Jeej, Rooney weer verkocht gelukkig :) slechts 1k verlies, maar dat maakt me niet uit! Blij dat ik 'm weer kwijt ben! Nu ga ik m'n team versterken met Lloris ipv Cech.
Wil je niet Hart proberen. Ik heb Lloris verkocht. Hart vind ik echt veel beter.

• Ferdi_lwd
Heeft Hart meer ballen klem als Lloris? daar erger ik me zo aan bij Cech.

Hart is ook nog eens goedkoper dan Lloris als ik me niet vergis..

[ Voor 33% gewijzigd door Ferdi_lwd op 23-01-2013 09:39 ]

• xamirz
Ik vind Hart 1 tegen 1 veel beter dan Lloris en omdat Hart ook langer is, is hij afstandschot killer. Lloris heeft wel betere reddingen op de doellijn.

• xamirz
Ferdi_lwd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:39:
Heeft Hart meer ballen klem als Lloris? daar erger ik me zo aan bij Cech.

Hart is ook nog eens goedkoper dan Lloris als ik me niet vergis..
ja zekers. Hart is rond 32k Lloris 75k

• xamirz
Ey guys, Wie weet waarom Gervinho orange is...?

• Ferdi_lwd
xamirz schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:14:
Ey guys, Wie weet waarom Gervinho orange is...?
Een wilde gok: Africa cup IF?

• xamirz
Ferdi_lwd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:16:
[...]

Een wilde gok: Africa cup IF?
MOTM? Man of the Match?

Als dat zo is gaan ze dat elke game doen?

Ik heb het al

http://www.ultimateteam.c...m-gervinho-card-fifa.html

[ Voor 19% gewijzigd door xamirz op 23-01-2013 10:20 ]

• Ferdi_lwd
Dit zegt twitter: Happy Hour is GO! 4pm-5pm PT (12am-1am UK). Premium Gold Jumbo packs, no 2x chance. MOTM Gervinho available! pic.twitter.com/YxvPnYPr

O haha!

[ Voor 5% gewijzigd door Ferdi_lwd op 23-01-2013 10:21 ]

• xamirz
Ferdi_lwd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:21:
Dit zegt twitter: Happy Hour is GO! 4pm-5pm PT (12am-1am UK). Premium Gold Jumbo packs, no 2x chance. MOTM Gervinho available! pic.twitter.com/YxvPnYPr

O haha!
Laat AUB Y. Toure' MOTM worden. Dan sta ik vooooraaan om hem te kopen...

• Ferdi_lwd
Yooo anders ik wel, al heb ik helaas maar 100k.

• xamirz
ik keek net Gervinho gaat rond 350K... Ongelofelijk zeg. Dan zal Toure in begin rond 600k gaan...:O

• Ferdi_lwd
Waaaat :O dan maar de normale, die voldoet prima.

• GAITii
  • Nu online
Zijn er verschillen qua stats bij een MOTM en een normale? Gervinho gebruik ik zelf al iets van 230 wedstrijden, heerlijke linksbuiten, pikt op 10 wedstrijden altijd wel 7 goals mee.

[ Voor 51% gewijzigd door GAITii op 23-01-2013 10:48 ]

Verwijderd

xamirz schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:26:
[...]

Laat AUB Y. Toure' MOTM worden. Dan sta ik vooooraaan om hem te kopen...
M.... of the Month. Waar staat eerst M voor? :P

• xamirz
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:49:
[...]

M.... of the Month. Waar staat eerst M voor? :P
nee... Man of The Match :>

Verwijderd

Thanks!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2013 10:51 ]

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
Kun je nu nog steeds de blauwe kaarten uit Goude pakjes krijgen, of kan dat alleen uit die tijdelijke premium packs (15,000) of tijdens happy hours?

En hoe zit dat nou met de zwarte kaarten? Zijn die ook alleen tijdens "speciale" momenten/actie's uit pakjes te halen, of altijd?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Asare voor van ginkel, wildschut voor depay. Depay heeft als LW echt veel te lage crossing

• Ferdi_lwd
xamirz schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:43:
Ik vind Hart 1 tegen 1 veel beter dan Lloris en omdat Hart ook langer is, is hij afstandschot killer. Lloris heeft wel betere reddingen op de doellijn.
Hart net gehaald (36k), Cech op de trade pile gezet. Als het niet bevalt kan ik altijd nog Lloris halen.

• xamirz
Exact. Ik denk dat je geen spijt krijgt... :P

• ind0mi

ind0mi

xamirz schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:45:
Exact. Ik denk dat je geen spijt krijgt... :P
sowieso Hart boven Lloris en Cech! wordt tijd voor een IF Hart ;)

• xamirz
ind0mi schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:47:
[...]

sowieso Hart boven Lloris en Cech! wordt tijd voor een IF Hart ;)
Thats what i'm talking aboutttttttttttttttttt.... :9

• ind0mi

ind0mi

Denken jullie trouwens dat EA nog iets gaat doen aan injury's? Heb nu al meer dan 100 wedstrijden gespeeld en nog nooit heeft een speler van mij een blessure gehad.
Waarom zetten ze dan heal-injury kaarten in hun systeem?? nu gaan ze standaard de tradepile op als ik ze uit een pakje krijg.

• danny1909
  • Laatst online: 02-11 22:27
Wat vinden jullie van mijn team op dit moment:

http://www.futhead.com/fifa/squads/4475854/

Hebben jullie nog ideeën of suggesties.

• bartburg
danny1909 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:53:

ogbonna is een baas
andere spits denk ik maar wie ...::?? baloteli?

• xamirz

Ik zou Pirlo daar weghalen. Hij is gruwelijk, begrijp me niet verkeerd maar zijn workrates kloppen niet. Je kan beter schneijder of boateng daarzetten. Heb je meer coins haal Di natale.

• xamirz

En indd Balo halen voor cavani. High High voor een spits is ook niet goed. En als je Cam italiaans word of blijft dan blijft de chem ook 9

• Riemer
EricNL schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:14:
Kun je nu nog steeds de blauwe kaarten uit Goude pakjes krijgen, of kan dat alleen uit die tijdelijke premium packs (15,000) of tijdens happy hours?

En hoe zit dat nou met de zwarte kaarten? Zijn die ook alleen tijdens "speciale" momenten/actie's uit pakjes te halen, of altijd?
De blauwe kaarten (TOTY) lees: Team Of The Year kun je niet meer in een pakje krijgen. Deze waren maar 1 week verkrijgbaar. De zwarte kaartjes (TOTW) lees: Team Of The Week kun je elke week in elk gouden pakje vinden. Dit is dus elke week een ander team. Woensdagmiddag maken ze bekend wie in het nieuwe TOTW zit en vanaf woensdag avond kun je ze vinden in de pakjes.

Verwijderd

Ik wil een Braziliaans gold pace team maken maar welke betaalbare middenvelders zou ik nemen in een 4-3-3 opstelling. Ramires sowieso maar wie nog meer? :P

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Lm bastos of robinho

Burp

Verwijderd

Dan zit je met chem als je die 2 in een 4-3-3 formatie wilt laten spelen. Ik zou voor Carlos Eduardo en Luis Gustavo gaan. Beide wel converten naar een CM natuurlijk.Heb je een goeie sync tussen die drie qua aanvallend en defensief spelen. Genoeg pace lijkt mij dan en dan Robinho LW Pato of Welliton in ST en Hulk op RW.

• xamirz
denk er wel om dat je als cm van maakt dat die redelijk moet kunnen vergeten. BV felipe melo zal een betere CM zijn dan bv Lucas

Verwijderd

Zat nog te denken aan Ronaldinho IF. Die heeft meesterlijke pass maar crappy pace...
Pagina: 1 ... 60 ... 82 Laatste