• jarnoz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 21:19
hoe laat komt totw dacht altijd om 6?

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

http://www.ea.com/nl/voet...how-off#eCgUsziHnIMhP:ps3

Nu aan het sparen voor Marcelo en Dani Alves.

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

RvP vandaag met 15k winst verkocht en Benzema gekocht..

Ik vind mijn Hybrid team toch wel aardig gelukt zo:

http://www.futhead.com/fifa/squads/2466269/

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
Kon paar weken terug Mayuka voor 55k kopen, uiteindelijk niet gedaan en nu zie ik dat Mayuka voor 75-80k gaat ):

Verwijderd

Soldado IF hopsakee

• jarnoz
hoe laat is happy hour?

Verwijderd

Dit klinkt misschien raar maar Vucinic doet zeker niet veel onder voor van Persie alleen heeft van Persie gewoon hogere alg. Hij kost maar 1k (!) en als je hem vergelijkt op www.futhead.com met van Persie dan zul je het zelf zien ;)

:9~
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 07:22:
Ik zoek een goede spits naast balotelli in de 4-1-2-1-2 formatie. Heb nu rvp maar die bevalt niet ..

Liefst een snelle spits ( Cavani ) ? Iemand Idee? Budget is 30/40k.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Gokhan Inler IF is beest zeg!

72pace, 81 dribb, 81 schiet, 82 verd, 85 pas, 75 kop.

Hij was al een fijne speler met een ziek schot, maar voor een Italiaans teampje zeker kopen!!

Verwijderd

Ik haal ze gewoon uit pakjes Soldado IF zat net in mijn 5K pakje :)

If's tot nu toe;

Franse CB (discard value)
IF Kroos
IF Muller
IF Soldado

Vorig jaar de 2de IF van Torres

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 23:12:
Ik haal ze gewoon uit pakjes Soldado IF zat net in mijn 5K pakje :)

If's tot nu toe;

Franse CB (discard value)
IF Kroos
IF Muller
IF Soldado

Vorig jaar de 2de IF van Torres
Lucky bastard ;)

Verwijderd

Valt mee hoor in 100K pack was mijn duurste speler 2k waard...

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
heb niet veel coins +/- 8000 ter beschikking, iemand nog tips voor dit el cheapo braziliaans team te versterken: http://www.ea.com/uk/foot...how-off#8Pkk7xSunIMHF:ps3

Burp

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
xamirz schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:33:
[...]

damn.... echt man ik ga nog vanav overstappen.
Wat was je team ookalweer?
Nog overgestapt? en zo ja, bevalt het?

Ik heb inmiddels Aguero op de CF positie, wel voor de hoofdprijs gehaald (114k), maar boeie.

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-12 08:14
Ferdi_lwd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:01:
[...]

Nog overgestapt? en zo ja, bevalt het?

Ik heb inmiddels Aguero op de CF positie, wel voor de hoofdprijs gehaald (114k), maar boeie.
Ne nog niet, helaas gister geen tijd gehad. Ik zit te denken aan 451 en 4411. Maar bij mij zou aguero niet op cf komen. Ik vind dat cf moet goed kunnen passen. Ik had hem op 4231 op cf en merkte dat ie veel verkeerde passen gaf.

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-12 17:00
alle blijft op completing staan bij jullie ook/?

• Scheeve
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-12 07:54
bartburg schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:18:
Hier ook :O

• Terranova
  • Laatst online: 18-12 21:20
bartburg schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:18:
yups

• Sigmar
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-03-2020
bij mij werkt het wel

• ind0mi

ind0mi

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Wii4all schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:00:
heb niet veel coins +/- 8000 ter beschikking, iemand nog tips voor dit el cheapo braziliaans team te versterken: http://www.ea.com/uk/foot...how-off#8Pkk7xSunIMHF:ps3
Je hebt hele trage cb's. Een goede versterking daarom zal felipe santana zijn, van Borussia Dortmund. Heel veel pace en kan goed koppen. Eventueel kan je Naldo er bij zetten, speelt ook in de Bundesliga.

• Wii4all
  • Niet online
wouter03 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:09:
[...]

Je hebt hele trage cb's. Een goede versterking daarom zal felipe santana zijn, van Borussia Dortmund. Heel veel pace en kan goed koppen. Eventueel kan je Naldo er bij zetten, speelt ook in de Bundesliga.
bedankt, ik denk dat ik de CDM en de 2 CB's ga vervangen.

Burp

• jarnoz
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#cSf8vUqZnIMKf:ps3

mijn team is zo goed als af nu denk ik.
jammer dat een if LB in italie niet te vinden is.
en chielini en Buffon moeten ook even een IF krijgen:)

• Wii4all
  • Niet online
wouter03 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:09:
[...]

bedankt voor de tips!

begint er op te lijken, met weinig coins...
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#gkCuYLHanIMKp:ps3

cdm heeft nu ook chem 9, op het plaatje nog niet de vervanger was snel genoeg gevonden ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Wii4all op 17-01-2013 12:40 ]

Burp

• ind0mi

ind0mi

Wii4all schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:32:
[...]

bedankt voor de tips!

begint er op te lijken, met weinig coins...
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#gkCuYLHanIMKp:ps3

cdm heeft nu ook chem 9, op het plaatje nog niet de vervanger was snel genoeg gevonden ;)
een tip voor je volgende aankopen.. koop ze meteen in de juiste formatie die je gaat spelen ;)

• Wii4all
  • Niet online
ind0mi schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:54:
[...]

een tip voor je volgende aankopen.. koop ze meteen in de juiste formatie die je gaat spelen ;)
ja sommige spelers die er nog stonden had ik uit pakjes, laatste paar allemaal meteen in de juiste formatie gekocht.

andere vraag, als je offline speelt, krijgen dan alle andere squads hun fitness terug, of alleen diegenen die de reserve bank verwarmen en de extra slots?

[ Voor 18% gewijzigd door Wii4all op 17-01-2013 13:01 ]

Burp

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:31
Wii4all schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:57:
[...]

ja sommige spelers die er nog stonden had ik uit pakjes, laatste paar allemaal meteen in de juiste formatie gekocht.

andere vraag, als je offline speelt, krijgen dan alle andere squads hun fitness terug, of alleen diegenen die de reserve bank verwarmen en de extra slots?
Alleen degene die op de bank zitten, dus je kan het beste een spiegel team maken. Of voor elke positie een reserve hebben, zo speel ik meestal. Geen zin in Offline matches.

• Ferdi_lwd
xamirz schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:06:
[...]

Ne nog niet, helaas gister geen tijd gehad. Ik zit te denken aan 451 en 4411. Maar bij mij zou aguero niet op cf komen. Ik vind dat cf moet goed kunnen passen. Ik had hem op 4231 op cf en merkte dat ie veel verkeerde passen gaf.
Ik probeer het eerst met Aguero, bevalt het niet ruil ik 'm om voor rooney, bevalt die niet heb ik altijd nog suarez achter de hand, waarvan ik weet dat ie top is.

EDIT: zie trouwens net dat aguero en suarez slecht 1 pnt verschelen in passing. 73 om 74. zal dus wel meevallen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Ferdi_lwd op 17-01-2013 13:18 ]

• ind0mi

ind0mi

wow die prijzen (ps3) van formationcards voor 3-5-2 zijn flink gestegen.. gingen vorige week nog onder de 500 weg. Nu mag je blij zijn wil je ze voor 1600 krijgen.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:45
xamirz schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:06:
[...]

Cazorla is goddelijk op de CF positie. 30 matches 23 goals en enorm veel assists. Het hadden er nog meer kunnen zijn als Defoe scherper was in de afronding en passing :(

• Terranova
Nog steeds alles op expired :(

• BraX
Op dit moment volgende BPL 4-1-2-1-2

http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#jE8E0N49JQj:360

60k budget, what to do?

GK Hart?
CB Kompany?

Heb in mn 4312 ook al Kompany gehad, maar was nou niet echt tevreden... beetje lomp ofzo.

• ind0mi

ind0mi

tip voor de pacewhores onder ons.. Remy heeft getekend bij QPR (premierleague) . Samen met Sturridge in de spits ;)

• bartburg
heb de beste pace rape team nodig die er is wie maakt er 1 in futhead voor me?

• ind0mi

ind0mi

bartburg schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:36:
heb de beste pace rape team nodig die er is wie maakt er 1 in futhead voor me?
vond dit wel een mooie :

http://www.futhead.com/fifa/squads/4002964/

• BraX
Beetje no-skill team :P gewoon hoge diepte pass en em erin tikken..

• Terranova
yay, eindelijk die trades weg. Dus kocht maar een pakje. Gelijk hazard :P

Verwijderd

Pff... ik word echt niet goed van al die Russen die laggen met FUT op de PC... hoe valt er ooit te winnen op die manier?

Iemand hier nog tips voor?

• chengbondkwok
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:26:
Pff... ik word echt niet goed van al die Russen die laggen met FUT op de PC... hoe valt er ooit te winnen op die manier?

Iemand hier nog tips voor?
Binnen de 5 minuten quitten, dan gaan er alleen maar contracten af, geen DNF multiplier.

Ik speel al 5x op rij tegen pacewhores die alleen maar hoge ballen door de lucht geven. Man man man, wat word ik er ziek van zeg. De laatste wedstrijd heb ik gelukkig wél gewonnen dankzij m'n nieuwe aanwinst Balotelli en natuurlijk Cazorla weer :D.

Maar echt, niemand kan gewoon over de grond spelen, het móet altijd door de lucht met een hoge steekbal. Het spelplezier gaat echt rap naar beneden. Gelukkig kom ik soms nog wel tegenstanders tegen die dit gewoon niet doen.

Door de vier nederlagen op rij moet ik nu in 2 wedstrijden 3 punten pakken. Als ik weer zulke tegenstanders tegenkom, dan is het gedaan in divisie 1 (alweer xD)

• jarnoz
ik heb dus hetzelfde probleem.
altijd weer die paceteams word er gek van.
ga eens goed nadenken om dat tegen te gaan.

Verwijderd

chengbondkwok schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:54:
[...]

Binnen de 5 minuten quitten, dan gaan er alleen maar contracten af, geen DNF multiplier.

Ik speel al 5x op rij tegen pacewhores die alleen maar hoge ballen door de lucht geven. Man man man, wat word ik er ziek van zeg. De laatste wedstrijd heb ik gelukkig wél gewonnen dankzij m'n nieuwe aanwinst Balotelli en natuurlijk Cazorla weer :D.

Maar echt, niemand kan gewoon over de grond spelen, het móet altijd door de lucht met een hoge steekbal. Het spelplezier gaat echt rap naar beneden. Gelukkig kom ik soms nog wel tegenstanders tegen die dit gewoon niet doen.

Door de vier nederlagen op rij moet ik nu in 2 wedstrijden 3 punten pakken. Als ik weer zulke tegenstanders tegenkom, dan is het gedaan in divisie 1 (alweer xD)
Ik heb precies hetzelfde vandaag allemaal FC Knal 'm t Dak Op teams. Hoge bal van achter de middenlijn op Balottelli, of een andere willekeurige grote sterke neger, en dr in knallen maar. Zwaar irritant ;w

• Jizzaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-04 22:50
Ik heb een (zo goed als) perfect Barclays team en zeer goed BBVA team waarmee ik afwissel. En ik kwam ook af en toe van die pacewhoring teams tegen zoals de brazilianen waar ik regelmatig van verloor met hun lange ballen.

Nu heb ik als tegenreactie zelf zo'n Braziliaans team gemaakt onder het motto "get to know your enemy". Maar het is toch men ding niet. Het is gewoon saai, je hebt weinig balbezit en counterd alleen maar. Geef mij maar een degelijk team waarmee balbezit >60% is. Spelers uittikken geeft veel meer plezier dan die lange ballen.

Ik merkte wel dat een groot probleem, tegen die pace teams, mijn LB en RB zijn.(Speel 4-1-2-1-2 btw) Cole en Maicon hebben high attack workrate en gaan regelmatig mee naar voor. Dan komt mijn defence met 3 man te staan en lopen die 90+ pacers er gewoon langszij. Instelling op Def zetten helpt wel beetje, maar toch nog niet ideaal. Iemand tips om dit te voorkomen?

[ Voor 1% gewijzigd door Jizzaa op 18-01-2013 00:41 . Reden: Opstelling toegevoegd ]

Verwijderd

Andere backs kopen :)

• ind0mi

ind0mi

en 2 snelle centrale verdedigers ;)

Verwijderd

Als er nog mensen zijn die potje willen doen PS3 en Skype hebben PM, altijd leuk!

• Ferdi_lwd
Jizzaa schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 00:39:
Ik heb een (zo goed als) perfect Barclays team en zeer goed BBVA team waarmee ik afwissel. En ik kwam ook af en toe van die pacewhoring teams tegen zoals de brazilianen waar ik regelmatig van verloor met hun lange ballen.

Nu heb ik als tegenreactie zelf zo'n Braziliaans team gemaakt onder het motto "get to know your enemy". Maar het is toch men ding niet. Het is gewoon saai, je hebt weinig balbezit en counterd alleen maar. Geef mij maar een degelijk team waarmee balbezit >60% is. Spelers uittikken geeft veel meer plezier dan die lange ballen.

Ik merkte wel dat een groot probleem, tegen die pace teams, mijn LB en RB zijn.(Speel 4-1-2-1-2 btw) Cole en Maicon hebben high attack workrate en gaan regelmatig mee naar voor. Dan komt mijn defence met 3 man te staan en lopen die 90+ pacers er gewoon langszij. Instelling op Def zetten helpt wel beetje, maar toch nog niet ideaal. Iemand tips om dit te voorkomen?
Precies! Die pace teams dat is niks aan. Dat zijn van die lui die bij de aftrap meteen een 1 - 2tje doen en dat zo'n speler als een gek naar voren rent en een lange bal ontvangt :F
Ik doe ook alles over de grond en op techniek, dat is veel meer uitdaging!. Ik heb natuurlijk wel een paar snelle spelers, dat zijn m'n backs (clichy/walker) en m'n LM (nani) en RM (walcott). Oja, en nu ook Aguero.

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-12 20:37
Jizzaa schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 00:39:

Ik gebruik 4 backs Clichy, Cole of Evra Richard of Maicon en Walker. Werkt goed en je hebt ook wat snelheid achterin om de pace sletjes tegen tegaan.

• chengbondkwok
goosche schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:22:
[...]

Ik gebruik 4 backs Clichy, Cole of Evra Richard of Maicon en Walker. Werkt goed en je hebt ook wat snelheid achterin om de pace sletjes tegen tegaan.
Maar heb je dan niet het probleem dat je verdedigers te ver naar voren staan? Anders ga ik het ook proberen. En is 7 CHM geen probleem?

Overigens, voor de mensen met coins (ik ben blut xD), over 3 minuten is er onderhoud op FUT volgens mij, dus sla je slag zou ik zeggen :p

• ind0mi

ind0mi

goosche schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:22:
[...]

met corners heb je dan toch te weinig lengte??

• Terranova
Gewoon vertonghen en vermaelen er neer gooien, echt te geniale verdedigers. Vermaelen zit overal uit zichzelf al wel tussen en vertonghen loopt de spits gewoon van de bal af.

• goosche
Nee geen problemen met corners Richard kan goed koppen en Evra ook Cole kan het niet zo goed hem gebruik ik toch het liefst als LB. Maar de 7 chem geen probleem. En Maicon is een beest die ramt iedereen omver xD maar het speelt fijn 4 backs staat als een huis. Probeer het eens. Als jullie niet overtuigd zijn wil ik best wel een Vid maken van een 1 wedstrijd dat ik met 4 backs speel. Maar ga binnenkort weer alles veranderen. Ramos ga ik inkopen ben namelijk benieuwd hoe hij speelt. Hij is de enigste die ik nog graag wil hebben Ronaldo en Messi natuurlijk ook maar dat gaat toch niet gebeuren 4 to 6 mil is teveel.

Cheng hoe wist jij dat er onderhoud ging plaats vinden?

• chengbondkwok
goosche schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:07:
Nee geen problemen met corners Richard kan goed koppen en Evra ook Cole kan het niet zo goed hem gebruik ik toch het liefst als LB. Maar de 7 chem geen probleem. En Maicon is een beest die ramt iedereen omver xD maar het speelt fijn 4 backs staat als een huis. Probeer het eens. Als jullie niet overtuigd zijn wil ik best wel een Vid maken van een 1 wedstrijd dat ik met 4 backs speel. Maar ga binnenkort weer alles veranderen. Ramos ga ik inkopen ben namelijk benieuwd hoe hij speelt. Hij is de enigste die ik nog graag wil hebben Ronaldo en Messi natuurlijk ook maar dat gaat toch niet gebeuren 4 to 6 mil is teveel.

Cheng hoe wist jij dat er onderhoud ging plaats vinden?
Twitter van easports: https://twitter.com/EASPORTSFIFA

En zag het ergens voorbij vliegen, maar weet niet meer waar.

Maar dan ga ik denk ik Richards maar eens kopen, want Kaboul maakt er een boeltje van af en toe, net zoals Koscielny. Wat overigens ook een probleem is, is Walker. Misschien ligt het aan z'n naam, maar af en toe staat hij op de plek van Balotelli. Maicon wil ik ook hebben, maar zolang ik geen coins heb valt er ook niets te willen xD

• Terranova
chengbondkwok schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:21:
[...]

Twitter van easports: https://twitter.com/EASPORTSFIFA

En zag het ergens voorbij vliegen, maar weet niet meer waar.

Maar dan ga ik denk ik Richards maar eens kopen, want Kaboul maakt er een boeltje van af en toe, net zoals Koscielny. Wat overigens ook een probleem is, is Walker. Misschien ligt het aan z'n naam, maar af en toe staat hij op de plek van Balotelli. Maicon wil ik ook hebben, maar zolang ik geen coins heb valt er ook niets te willen xD
Als je geen coins heb, dan moet je een van de 2 genoemde belgjes proberen. Beiden geloof ik de minimum prijs. Vertonghen zelfs dan rond de 350 :p

• NivardHerijgers
  • Laatst online: 01-09 13:04
Klopt, Vertonghen is echt goedkoop (wel meer dan 350, geloof rond de 600)
Hij is speelt iig super fijn

• bartburg
Sommige transfers zijn al verwerkt door ea maar wanneer komt een stats update voor sommige spelers??

• goosche
bartburg schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:55:
Sommige transfers zijn al verwerkt door ea maar wanneer komt een stats update voor sommige spelers??
Zoals welke transfers ik weet namelijk alleen maar Remy en die staat erop voor 20k op de pc. Wie nog meer?

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
Heeft EA opruiming gehouden in de auctions of zo in de downtime? Of zijn er gewoon zoveel auctions verlopen?

Normaal staat hij op meer dan 1.3 mln auctions en nu nog niet eens op 600k. Alles is ook erg duur :)
Dit geldt trouwens voor de PS3.

• goosche
De Transfers:

Nenê 84 (LW) - Paris Saint-Germain > Removed from Packs
Loïc Rémy 83 (ST) - Olympique de Marseille > Queens Park Rangers
Kader Mangane 77 (CB) - Al Hilal > Sunderland
Dagoberto 76 (CF) - Internacional > Cruzeiro
Roland Lamah 75 (LM) - CA Osasuna > Swansea City
Marquinhos 75 (CAM) - Grêmio > Removed from Packs
Loïck Landre 64 (CB) - Paris Saint-Germain > GFC Ajaccio
Fodé Koïta 62 (ST) - Montpellier SC > Le Havre AC
Jordan Obita 62 (LM) - Portsmouth > Reading
Matthew Parsons 60 (LB) - Wycombe Wanderers > Crystal Palace
Bruno Andrade 59 (CAM) - Queens Park Rangers > Wycombe Wanderers

• chengbondkwok
In dat documentje verwerkt EA alle transfers van FUT. Best wel handig.

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:28
waarom krijg ik altijd gare kut zilvers in een premium gold pack. Bijna elke pack die ik open zit wel een zilveren artikel in , zeer irritant.

hoi

• bartburg
maar komt er ook een soort update van stats bijvoorbeeld falcao heeft goed gepresteerd die word dan in plaats van 88 nu 89.
ik neem aan alleen voor de nieuwe kaartjes als dit al zo is.
maar weet iemand of dit ook gaat gebeuren en zo ja waneer ongeveer?

Verwijderd

Zijn er trouwens mensen die heel goed zijn in traden van spelers? PM Skype traden we samen :)

• danny1909
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-12 22:11
Net wer een paar potjes gespeeld in Ultimate Team. Onwijs veel last van Lag. Ook zie ik in Fifa dat EAS FC not connected is? wtf is dit allemaal?

Met mijn internet is er niets aan de hand dat heb ik al uitgesloten.

Meer problemen?

• bartburg
danny1909 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:59:
Net wer een paar potjes gespeeld in Ultimate Team. Onwijs veel last van Lag. Ook zie ik in Fifa dat EAS FC not connected is? wtf is dit allemaal?

Meer problemen?
danny1909 al je router gereset?
misschien staan je poorten dicht check even op https://help.ea.com/nl/ar...should-i-open-for-fifa-13

ja toch dennis ;)

Verwijderd

Weet iemand custom tactics voor BPL 4-1-2-1-2?

• jarnoz
danny1909 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:59:

Meer problemen?
heb ik ook last van!
je kan gewoon spelen maar je krijgt geen ervaringspunten omdat je niet bent aangemeld bij eafc.
moet vanzelf weer goedkomen gewoon even af en toe je ps3 opnieuw opstarten.

• ind0mi

ind0mi

Die prijzen (ps3) van spelers gaan soms echt nergens over eh..
Remy nog spelend bij Marseille kon je kopen voor 3000.. vanmorgen was de prijs van Remy spelend bij QPR rond de 10.000. En nu ga ik kijken staat hij te koop vanaf 95.000!!!

• chengbondkwok
Muhahahaha, in divisie 1 gebleven. Had nog 2 wedstrijden voor drie punten. Wedstrijd 1 werd een gelijkspel en raad eens wat voor een tegenstander: juist steekpass door de lucht en knallen maar. Cech had een topdag, maar moest helaas 1 tegendoelpunt incasseren :(

Wedstrijd 2: Tegenstander probeerde me te irriteren door aan het begin al 3x start te drukken. Vervolgens begint ook hij aan de pacewhore tactiek en ik word razend. Bij m'n eerste aanval is het meteen raak van Cazorla. Kansen zat, maar Balotelli was niet scherp. Tegenstander is volgens mij een amateur-pacewhore, want zijn hoge steekpasses kwamen nauwelijks aan. De keren dat ze over m'n verdediging waren had Cech een wereldredding in huis. Tweede helft krijg ik weer genoeg kansen (vrije trap Cazorla paal, Fellaini die 3x vrijstaand een kopbal over, naast en in de handen van De Gea kopt), maar dan moet Kaboul het weer verpesten. In plaats van op Taarabt af te gaan, loopt hij naar een aanvaller toe die al gedekt wordt door Koscielny. Resultaat: vrije doorgang naar het doel en een schot in de kruising. Na weer een vrije trap op de paal, 100% kansen missen werd ik helemaal gek en met nog 5 minuten op de klok werd ik wanhopig. Totdat een geniale 1-2 met Balotelli benut werd door Cazorla. Resultaat 1-2 en ik blijf in divisie 1 :D

• bartburg
Channel Your anger my apprentice

Als ze pace spelen gewoon bal rond laten gaan achterin

• Jizzaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-04 22:50
Een gouden tip voor mensen die rap gefrustreerd raken als ze (rap) op achterstand komen al dan niet door van die pacewhores.

Ik had vroeger altijd de tactiek om heel rustig en opbouwend te spelen, maar om de een of andere reden kreeg ik altijd de neiging anders te spelen wanneer ik op achterstand kwam. Ik "moest" die tegengoal nu zo rap mogelijk maken. En dat resulteerde vaak in minder goed combinatiespel en meer balverlies. Net het tegenovergestelde effect dus.

Plots ben ik beginnen beseffen hoe weinig matchen ik geen enkele goal maak. Praktisch nooit... En 1 goal komt ook minder vaak voor. Voor mij was dat het sleutelmoment om ook rustig te kunnen blijven spelen. Als ik op achterstand kom denk ik gewoon, als ik mijn spel blijf spelen, 9 van de 10 vallen die goals er van zelf wel in! Misschien wel banaal, maar scheelt veel (frustratie) voor mij! Misschien kan het iemand helpen ;)

• chengbondkwok
Jizzaa schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 11:30:
Een gouden tip voor mensen die rap gefrustreerd raken als ze (rap) op achterstand komen al dan niet door van die pacewhores.

Ik had vroeger altijd de tactiek om heel rustig en opbouwend te spelen, maar om de een of andere reden kreeg ik altijd de neiging anders te spelen wanneer ik op achterstand kwam. Ik "moest" die tegengoal nu zo rap mogelijk maken. En dat resulteerde vaak in minder goed combinatiespel en meer balverlies. Net het tegenovergestelde effect dus.

Plots ben ik beginnen beseffen hoe weinig matchen ik geen enkele goal maak. Praktisch nooit... En 1 goal komt ook minder vaak voor. Voor mij was dat het sleutelmoment om ook rustig te kunnen blijven spelen. Als ik op achterstand kom denk ik gewoon, als ik mijn spel blijf spelen, 9 van de 10 vallen die goals er van zelf wel in! Misschien wel banaal, maar scheelt veel (frustratie) voor mij! Misschien kan het iemand helpen ;)
Haha, maar ik móest winnen :P Dan komen de factoren druk, stress, adrenaline etc. En als ik verlies dan sla ik wel een gat in de ruit :+

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:08
zo... in december kon je casillas op de pc nog voor 160 a 200k kopen.. nu 300 a 350k...
net als Sergio Ramos, van 225k naar 370 a 400k... :S

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-12 13:49
SuperVeloce schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 12:23:
zo... in december kon je casillas op de pc nog voor 160 a 200k kopen.. nu 300 a 350k...
net als Sergio Ramos, van 225k naar 370 a 400k... :S
Op welk systeem is dit? Op de PC zijn ze namelijk gewoon nog rond die prijs. En dat terwijl de prijs meestal veel duurder is op de PC

edit: sprak te vroeg; ultimatedb.nl grafiek toont inderdaad wat jij zegt. misschien weer een PC hack waardoor mensen onbeperkt geld kunnen krijgen. dit was er eerder ook al.

[ Voor 18% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 19-01-2013 12:38 ]

• eskymomo
  • Laatst online: 18-12 07:55
q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 12:38:
[...]

Op welk systeem is dit? Op de PC zijn ze namelijk gewoon nog rond die prijs. En dat terwijl de prijs meestal veel duurder is op de PC

edit: sprak te vroeg; ultimatedb.nl grafiek toont inderdaad wat jij zegt. misschien weer een PC hack waardoor mensen onbeperkt geld kunnen krijgen. dit was er eerder ook al.
Geen hack, maar het aantal cheaters (mensen die de wedstrijd voor de aftrap staken, maar voor wie deze wedstrijd als gewonnen telt) neemt voor mijn gevoel wel toe, die veel meer geld te besteden heeft dan de gemiddelde FUT-er. De prijzen voor alle relatief zeldzame spelers gaat daarom omhoog.

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:38
eskymomo schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:26:
[...]

Geen hack, maar het aantal cheaters (mensen die de wedstrijd voor de aftrap staken, maar voor wie deze wedstrijd als gewonnen telt) neemt voor mijn gevoel wel toe, die veel meer geld te besteden heeft dan de gemiddelde FUT-er. De prijzen voor alle relatief zeldzame spelers gaat daarom omhoog.
Hoe werkt die hack dan? Ik speel zelf op de pc en het valt mij ook op dat er de laatste 2 weken vaker net voor aftrap afgesloten wordt. Bij mij gaan er wel contracten af maar ik krijg geen punten oid.

Viel me wel op dat ik bijv. een Sneijder gekocht heb die 1050 wedstrijden gespeeld had zonder goals. Die zal dan wel van zo'n gast geweest zijn.

• eskymomo
RiemerDas schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 16:27:
[...]

Hoe werkt die hack dan? Ik speel zelf op de pc en het valt mij ook op dat er de laatste 2 weken vaker net voor aftrap afgesloten wordt. Bij mij gaan er wel contracten af maar ik krijg geen punten oid.

Viel me wel op dat ik bijv. een Sneijder gekocht heb die 1050 wedstrijden gespeeld had zonder goals. Die zal dan wel van zo'n gast geweest zijn.
Hoogstwaarschijnlijk wel ja, 1000 wedstrijden met sneijder zonder goals is onmogelijk 8)7 . Meestal zie je t al aankomen, opstelling met keeper in de spits ed. Vooral frustrerend omdat zij dus prijzen opdrijven voor de eerlijke spelers.

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-12 13:49
eskymomo schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:26:
[...]

Dat gaat dus met zon automatisch programma. Die speelt gewoon wedstrijden zonder dat de contracten verdwijnen. En zodra de wedstrijd start wordt er dan gedisconnect.

Verwijderd

Alles prijzen stijgen enorm heb ik het idee weer in een keer. (PS3)

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-11 04:05
Klopt, alle dure spelers zijn weer veel duurder geworden(PC). Kompany voor gemiddeld 80k, Silva weer naar de 350, ramos 350+, Maicon weer 200k.
Als ik mijn team zou verkopen haal ik overal dikke winst op, dit terwijl ik mijn team een week geleden gekocht heb 8)7
Zelfs de prijzen van contracten en formatie kaarten rijzen de pan uit, markt is gek geworden :X

[ Voor 15% gewijzigd door snoepbanaan op 19-01-2013 20:04 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 19:42:
Alles prijzen stijgen enorm heb ik het idee weer in een keer. (PS3)
Ja, klopt. PS3 prijzen zijn enorm gestegen.

• SuperVeloce
en je wint maar weinig met wedstrijden :x sparen duurd zo eeuwen

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• goosche
Wie verzint die prijzen? 300k a 400k voor Ramos helemaal gek!!!! Ga vannacht mijn NLD en Duitse Team verkopen. ;w Maar wanneer komt de volgende marktcrash?

[ Voor 41% gewijzigd door goosche op 20-01-2013 00:06 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

http://www.ea.com/uk/foot...how-off#cDdfVPrhnIOpn:ps3

Heb mijn team extra flair gegeven, ik wil voor mijn montage een scorpion kick scoren. Zelfs met Taarabt op CAM positie ipv CM(veel te duur) en Jackson Martinez 98 chemistry!!!

Ik heb nu wel 4x meer kans op een scorpion kick!! Assaidi, Taarabt, Martinez, Vela. Torres heb ik maar op de bank gezet tijdelijk. Die kan het denk ik niet. Martinez 100%

Ook nog even snel David Luiz gekocht omdat Miranda ook Braziliaans is, die Koscielny werd al irritant.

Ik wil alleen Nani en een killer CV, maar dat zal ik rustig opbouwen. Nani is na de marktcrash opeens weer +45k geworden, :S

• goosche
Als je nouw DM Alves koopt heb je wel 100 CHEM!!!

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-11 04:05
goosche schreef op zondag 20 januari 2013 @ 00:23:
Alves zuigt hard

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

goosche schreef op zondag 20 januari 2013 @ 00:23:
Ja waarom niet ;) Even snel doorsparen en de Gea verkopen! Thanks!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hij is iig beter dan de Gea, wou toch al van hem af.

• eskymomo
Alves is echt een beest van een keeper, wat voor reddingen die man heeft. Jezus

• Maxiootje
Gisteren gingen de formation cards 41212 nog voor 6000 nu alweer 8500 op de PS3..

• goosche
Niet kopen dan ze dalen vanzelf. Maar wat is met die Remy aan de hand 50k of meer!!! En wie verzint die prijzen eigenlijk?

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

chemistry op 100 :D Kom maar hier scorpion kick :9~
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#hGyJlQCGnIOC2:ps3

• jarnoz
Maxiootje schreef op zondag 20 januari 2013 @ 12:31:
Gisteren gingen de formation cards 41212 nog voor 6000 nu alweer 8500 op de PS3..
ik vind ze nog steeds onder de 6000 hoor

• SuperVeloce
of je pakt Victor Valdes

[ Voor 73% gewijzigd door SuperVeloce op 20-01-2013 15:09 ]

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Jackson Martinez <3

ben benieuwd of hij een update krijgt, wat een beest is dat toch.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cerberi schreef op zondag 20 januari 2013 @ 16:33:
[...]

Jackson Martinez <3

ben benieuwd of hij een update krijgt, wat een beest is dat toch.
Omg, 1e wedstrijd, 1 omhaal, 1 halve omhaal, 1 omhaal gemist, 3 kopdoelpunten, maar nog steeds geen scorpion kick!!!! :o

• Maxiootje
Wat denken jullie van deze squad: http://www.futhead.com/fifa/squads/4285147/# :P

Verwijderd

Zometeen eens spelen met mijn nieuwe Italiaanse squad. Abate, Sneijder worden nog toegevoegd en maybe nog een IF spits.

http://www.ea.com/nl/voet...how-off#bZvcuZuNnIOOn:ps3
Pagina: 1 ... 59 ... 82 Laatste