Goeie vraag. Ik zeg na 9 jan. De kans dat hij in TOTY is redelijk groot.Ferdi_lwd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 13:49:
Kompany nu halen, of Kompany na 9 januari halen?
Goed verhaal, thanks! Echt sluitend is het niet. Subjectief testen van hoe de spelers 'aanvoelen'. Gek dat EA niet gewoon ergens aangeeft hoe de verschillende factoren precies doorberekend worden in prestaties.xamirz schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 13:22:
Mensen met Chem vragen. Lees dit...
http://fifaaddiction.com/...emistry-in-ultimate-team/
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
http://www.futhead.com/fifa/squads/3146565/#squad-player
Zit nog een beetje te dubben met de keeper, maar ik kom met die CB's niet aan 9 chem zonder een Spaanse/Liga BBVA GK. Casillas kan wel, maar dan moet ik nog wat extra sparen.
Baal een beetje van Silva want ik had liever Cazorla gehad, maar dan mis ik chem. Als sub heb ik Mata in combi met Torres.
niets is zeker in het leven maar waarschijnlijk is het welFerdi_lwd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:04:
Is het eigenlijk zeker dat de prijzen zullen zakken?
hahaha, je kan niet wachten he?Ferdi_lwd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:04:
Is het eigenlijk zeker dat de prijzen zullen zakken?
Waar wordt dit op gebaseerd? Op het feit dat er een nieuwe transfer periode open is, op het feit dat het TOTY uitkomt, of op iets anders?bartburg schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:05:
[...]
niets is zeker in het leven maar waarschijnlijk is het wel
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
op basis van vorig jaar?Mas- schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:27:
[...]
Waar wordt dit op gebaseerd? Op het feit dat er een nieuwe transfer periode open is, op het feit dat het TOTY uitkomt, of op iets anders?
Verwijderd
TOTY komt uit, hoogstwaarschijnlijk zal het dus dalen. Hetzelfde gebeurde in 12.Mas- schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:27:
[...]
Waar wordt dit op gebaseerd? Op het feit dat er een nieuwe transfer periode open is, op het feit dat het TOTY uitkomt, of op iets anders?
Ik heb beide, ook met beide gespeeld.xamirz schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:23:
Guys, ik heb hier dikke discussie met mn neefje. Wie vinden jullie beter.
Dede Vs Chiellini..
Niet naar stats kijken maar puur naar in Game facts...
Chiellini! Zonder twijfel
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
dit duscypher21 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:33:
[...]
Ik heb beide, ook met beide gespeeld.
Chiellini! Zonder twijfel
Haha de coins branden in mijn zak
Ik denk dat ik 'm gewoon ga halen als het er op aankomt.. Het zijn maar coins
Tnxxx
Verwijderd
Klopt, dat zijn de Manager tasks of zo. Heb je zo gehaald en dan krijg je inderdaad (eenmalig helaasFerdi_lwd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:02:
Waar ik trouwens afgelopen dagen achterkwam; als je bij je team staat, en je drukt op L2 (ps3) dan krijg je een checklist te zien, als je die compleet hebt, krijg je een gold packwist ik helemaal niet. Leuk! al zit er toch nooit wat in..
Wow, dat is vet snel zeg, en Bale met 93 pace. Maar vast ook kei duur.Cerberi schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:46:
http://www.futhead.com/fifa/players/11762/
ST walcott met 96 pace...
Bale zal zeker duur zijn vanwege hoogste total stats dit jaar in FIFA met 498 (!).iPodKiller schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 17:26:
[...]
Wow, dat is vet snel zeg, en Bale met 93 pace. Maar vast ook kei duur.
Verwijderd
Ben ik ook achter gekomen, ben benieuwd hoe actueel de prijzen eigenlijk zijn. Gebruik zelf de android app 'Fut app', die elke twee dagen een update qua prijzen geeft en die ook wel redelijk overeen komen, de app kost wel 2 euro geloof ik.Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 01:17:
Jammer dat er van Futhead niets maar dan ook niets klopt qua prijzen. Echt elke speler die ik daar opzoek is duurder dan wanneer ik hem opzoek via Ultimatedb, niemand nog opgevallen?
Een 2 tal weken geleden waren de prijzen wel enorm actueel met de vraagprijs. Maar ondertussen mogen ze wel even een update geven met de vele spelers die zakken in prijs...Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 01:17:
Jammer dat er van Futhead niets maar dan ook niets klopt qua prijzen. Echt elke speler die ik daar opzoek is duurder dan wanneer ik hem opzoek via Ultimatedb, niemand nog opgevallen?
(Wat ik ook opmerkte, als je soms sorteerd op kostprijs, dan veranderen de bedragen volledig bij sommige spelers, raar...)
Btw, nog iemand last dat hij niet online kan spelen? Ultimate team web-app al uren offline, en kan maar niet online spelen of store openen...
Edit: Ik zie nu dat in firefox ik wel toegang krijg tot de web-app. In safari krijg ik al een tijdje de melding : "Error 500:
Sorry, this server is unavailable at the moment. Please try and reload the page in 30 seconds. "
Iemand die weet waar dit vandaan kan komen?
[ Voor 15% gewijzigd door Jizzaa op 03-01-2013 04:23 ]
Heb zins gister een android telefoon en vond die web app gratis. EA web appeskymomo schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 02:17:
[...]
Ben ik ook achter gekomen, ben benieuwd hoe actueel de prijzen eigenlijk zijn. Gebruik zelf de android app 'Fut app', die elke twee dagen een update qua prijzen geeft en die ook wel redelijk overeen komen, de app kost wel 2 euro geloof ik.
Messi 91 is pas sick haha, jammer dat je die nooit zal krijgen
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
dat is een andere programmagoosche schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 08:29:
[...]
Heb zins gister een android telefoon en vond die web app gratis. EA web app
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Waarom niet? Ik zit al op dik 70kSuperVeloce schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:12:
http://www.futhead.com/fifa/players/11705/
Messi 91 is pas sick haha, jammer dat je die nooit zal krijgen
Verwijderd
Zelfs dat niet meer, want hij wordt niet meer uitgegeven. Was eenmalig toen hij het record verbrak en later (met Kerst dacht ik) nog een dag.Ferdi_lwd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:20:
[...]
Waarom niet? Ik zit al op dik 70kMaar je hebt helaas wel gelijk, deze kaart is alleen voor luckers die 'm uit een pakketje trekken.
Heeeeel veel coins spenderen is de enige mogelijkheid
Had je 'm beter zo kunnen halenxamirz schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:21:
Ik heb gister 75K pakjes gekocht. Hopend op Bale maar kreeg nietssssssss
Ooow haha sorry man, dacht aan de "gewone" Bale
4-0xamirz schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:39:
OKe guys. Ik ben zelf ook voor chiellini. Het is 3-0
Tnxxx
Verwijderd
http://www.futhead.com/fifa/squads/3201652/
Mijn droom is Neymar IF in de spits, maar die zal nooit uitkomen denk ik
Alhoewel deze 2 voorin echt killers zijn, blijf constant in divisie 1 maar telkens net geen kampioen..
leuk team.. ga Naldo en Luiz Gustavo ook eens proberen.. Heb Thiago Silva nu op de tradepile staan.Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:40:
Heb nu dit team:
Alhoewel deze 2 voorin echt killers zijn, blijf constant in divisie 1 maar telkens net geen kampioen..
Thiago silva welke opstelling staat hij en wat vraag je voor hem??
3-5-2 heb hem voor 190k erop staan.blindsight schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:26:
@ind0mi
Thiago silva welke opstelling staat hij en wat vraag je voor hem??
leuke team. We moeten nog steeds tegen elkaar spelenVerwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:40:
Heb nu dit team:
Heb je felipe Melo ooit geporbeerd???
Verwijderd
Ja die heb ik op de bank, als 1 van de 2 CDM's moe is dan komt hij erin.xamirz schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:28:
[...]
leuke team. We moeten nog steeds tegen elkaar spelen
Heb je felipe Melo ooit geporbeerd???
Inderdaad, vanavond maar is even je ass whoopen dan haha
Haha. yeahhh rightVerwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:36:
[...]
Ja die heb ik op de bank, als 1 van de 2 CDM's moe is dan komt hij erin.
Inderdaad, vanavond maar is even je ass whoopen dan haha
Nu heb ik een simpele team. Had iedereen verkocht ivm prijsdalingen
http://www.futhead.com/fifa/squads/2518995/
Met op de bank: Hernandez, Walker, Kagawa, Ramirez, Young, Walcott, Bent, Nasri
Wel bezig frans team te verkopen
http://www.futhead.com/fifa/squads/2519150/
En ben bezig met een braziliaans team.
Verwijderd
je verliest wel heel veel zag ik haha, moet goedkomen tegen jouxamirz schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:40:
[...]
Haha. yeahhh right![]()
![]()
Nu heb ik een simpele team. Had iedereen verkocht ivm prijsdalingen
Haha jaaaaa. Echt ongelofelijk. Daarom heb ik ze als straf allemaal verkocht..Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:47:
[...]
je verliest wel heel veel zag ik haha, moet goedkomen tegen jou
Ik speelde altijd 352 maar dat ging laaatste tijd minder. Nu speel ik 4231 is wennen. Maar komt goed. I kill u
Verwijderd
Niet gaan rage-quiten als ik je afmaak he hahaxamirz schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:58:
[...]
Haha jaaaaa. Echt ongelofelijk. Daarom heb ik ze als straf allemaal verkocht..
Ik speelde altijd 352 maar dat ging laaatste tijd minder. Nu speel ik 4231 is wennen. Maar komt goed. I kill u
Dat waarschijnlijk houd me toch nog een beetje tegen.
Kom denk ik wel weer aan mijn muntjes handelen gaat nog steeds lekker!
Vanavond ff goed denken of ik alles te koop ga zetten.
Verwijderd
Was net te laat met bieden....
@sight
Elke dag dalen de prijzen heb net bijv hazard gekocht 67k verkocht 85k. Van de week stond die gast er nog op voor 140k. Als ik het zo allemaal zie duren spelers in je team boven de 100k verlies je dik op. Elke speler die ik heb boven de 20k verkoop ik. Ik handel bijv nu met pedro en Villa en als ik verlies maak is dat maar heel weinig. Maar op de console is het allemaal veel makkelijker veel meer aanbod dan op de PC.
Heb nu moeite om Hart en Kompany verkopen. Heb deze gasten eer gister gekocht voor 40k en 65k en nu gaan ze voor 35k en 60k. Ik ga deze 2 gasten rond 19uur buy now met de prijzen 37500 en 63500.
Dus ik verlies een beetje had niet verwacht dat de prijzen zo hard daalt. Is ook mijn eerste jaar dat ik Fut speel maar het gaat goed
Edit: alles is verkocht Hart toch voor 44k en Kompany voor 64500. Beetje verlies maar Hazard had dat al goed gemaakt
[ Voor 6% gewijzigd door goosche op 03-01-2013 17:24 ]
Bij TOTY zullen veel mensen een gokje wagen om een TOTY-speler te krijgen, dit zullen ze doen met het openen van pakjes. Doordat er heel veel pakjes geopend zullen worden komen er weer meer en meer spelers. Wat resulteert in een groter aanbod en minder schaarste in spelers. En hoe meer aanbod, hoe lager de prijs immers is.Ferdi_lwd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:50:
Misschien domme vraag.. Maar waarom dalen de prijzen eigenlijk als TOTY uitkomt? En gaat het dan voornamelijk om de spelers die in TOTY zitten, of alles?
Echter denk ik dat de market crash vooral door de angst voor prijsdalingen wordt veroorzaakt waardoor iedereen zijn spelers op de auction mikt, wat ook weer in meer aanbod resulteert etc.
Verwijderd
Verwijderd
De Auction house/trade in-game of webapp is de manier om de prijs te achterhalen, ik kijk alleen voor de stats op Futhead.Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:08:
Nog steeds geen idee waar ik het beste kan kijken, FutHead of UDB, beide lijken echt totaal verschillend en niet te kloppen met de meeste spelers qua prijzen maar wil toch iets hebben zodat ik actief kan traden.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2013 23:13 ]
Verwijderd
Verwijderd
En wat verwacht je dan van futhead? Je moet gewoon kijken wat de gangbare prijs is. Zo werkt dat gewoon, dat is namelijk de markt met het aanbod. Dus als je iets wil kopen, dan moet je sowieso zoeken naar de goedkoopste. Als je wilt verkopen kijk je naar de prijzen als de trades net expiren, dat is dan namelijk de actuele stand van zaken.Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:13:
Trade word je niks wijzer van aangezien elke speler er voor 100 verschillende bedragen opstaat
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2013 23:15 ]
Verwijderd
Het is ook niet de laatste prijs, het is de gemiddelde. toch logisch dat die niet klopt nu met alles wat er met de markt gebeurt qua prijzen van spelersVerwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:15:
Futhead bied de functie aan die dus totaal niet klopt (bied hem dan niet aan of maak hem beter), zelfde geld voor UDB
Verwijderd
Punt is het heeft nooit gekloptsnoepbanaan schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 00:06:
[...]
Het is ook niet de laatste prijs, het is de gemiddelde. toch logisch dat die niet klopt nu met alles wat er met de markt gebeurt qua prijzen van spelers
Agbonlahor op de PC... ruim 400k!?!?! Waarom? Ik weet dat hij hoge pace heeft, maar ik zie soms ook andere zilvere spelers, met redelijk vergelijkbare pace, en die gaan dan weer weg voor 1000-3000 coins. Hiljemark op de PC, ruim 200K.
Is er iemand die mij wellicht uit kan leggen waar dit door komt?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
Door de filmpjes op youtube.. Die zorgen ervoor dat de prijzen zo gigantisch omhoog gaan.EricNL schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:22:
Heeft iemand enig idee waarom sommige zilvere spelers zo gigantisch duur zijn?
Agbonlahor op de PC... ruim 400k!?!?! Waarom? Ik weet dat hij hoge pace heeft, maar ik zie soms ook andere zilvere spelers, met redelijk vergelijkbare pace, en die gaan dan weer weg voor 1000-3000 coins. Hiljemark op de PC, ruim 200K.
En ik speel zelf ook op de PC, en merk ook dat de prijzen op PC gewoon belachelijk duur zijn.
Waarom dat is weet ik weer niet
Zijn natuurlijk ook veel minder zilveren spelers op de markt. Heb toevallig zelf Agbonlahor en hij is idd. Fantastsisch! Snel maar ook bere sterk. Speel nu zelf ook op PC maar ga volgend jaar over naar console. Scheelt gewoon teveel qua coins.Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:14:
[...]
Door de filmpjes op youtube.. Die zorgen ervoor dat de prijzen zo gigantisch omhoog gaan.
En ik speel zelf ook op de PC, en merk ook dat de prijzen op PC gewoon belachelijk duur zijn.
Waarom dat is weet ik weer niet
Verwijderd
Ik snap het ook niet helemaal, maar het zal komen door een grote groep mensen die liever in silvertoernooien spelen. Sommigen mensen vinden al die supersterren niet leuk en spelen liever met (en dus ook tegen) mindere goden, dan komt er wat meer voetbal bij kijken dan trucjes en afstandsschoten. Maar vervolgens willen ze wel de snelste en beste zilveren spelers, want het team moet wel beter zijn dan die van de tegenstanderEricNL schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:22:
Heeft iemand enig idee waarom sommige zilvere spelers zo gigantisch duur zijn?
Je komt ze ook tegen in de Gold Cup, gisteren in de finale verloren van iemand met een zilveren team (Mexicaanse league). Hij kon er aardig goed mee counterenVerwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:35:
[...]
Ik snap het ook niet helemaal, maar het zal komen door een grote groep mensen die liever in silvertoernooien spelen. Sommigen mensen vinden al die supersterren niet leuk en spelen liever met (en dus ook tegen) mindere goden, dan komt er wat meer voetbal bij kijken dan trucjes en afstandsschoten. Maar vervolgens willen ze wel de snelste en beste zilveren spelers, want het team moet wel beter zijn dan die van de tegenstander
Wil ieder geval Bale, Aguaro, Ramires en Alves in dit team hebben.
TNX
FIFA Benelux Administrator
But TNX voor het meedenken!!!
Zou kunnen, maar het is wel een bonte mix zo en dan gewoon Welliton dumpen en een fatsoenlijke BPL spits nemen. Kun je Ramirez als CAM gebruiken en bijv. Balotelli, Tevez, Torres of Hernandez als tweede spits.
http://www.futhead.com/fifa/squads/3271129 > en voeg er een willekeurige BPL spits aan toe.
Verwijderd
Het is een kwestie van geluk en onkunde van EA uit, zoals deselecteren etc.
Gaude et aude
oplossing
Kabeltjetrekken...
Ook een kwestie van spelers met veel heading in je team nemen, o.a santana wat een beest met corners is dat zeg.Mr Hackenbacker schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:12:
Als je tegen mij speelt zal je ongetwijfeld een corner scoren....
Het is een kwestie van geluk en onkunde van EA uit, zoals deselecteren etc.
omfg... dat probeer je nu pas?afca123 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 19:03:
Yeah kan eindelijk online
oplossing
Kabeltjetrekken...
Sorry dat ik het zeg maar je zit op een forum van tweakers!! Dat je dan eerst hier o.a. Op EA loopt te zeiken voor je zelf je eigen situatie goed hebt... Daarbij, online spelen over wifi?? Nou in elk geval fijn dat je weer kunt spelen.afca123 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 19:48:
Nou, ik ga niet om 10 uur s avonds nog een gat boren. Ik heb 1 maand terug glavezel gekregen. Daarvoor deed ik alles via wifi en ik had goede verbinding. Nu met glasvezel zou je denken dat het beter wordt/werd. Dit was dus niet het geval. Vanmiddag maar even een kabeltje erdoor gedaan.
snoepbanaan schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 16:37:
Of, als je niet van het altijd skillen bent ( en als 2x 7 chem je niets uitmaakt)
http://www.futhead.com/fifa/squads/3271129 > en voeg er een willekeurige BPL spits aan toe.
Wat vinden jullie van dit dan???? http://www.futhead.com/fifa/squads/3288667/#squad-playerCasual Ruud schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 16:25:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3270047/#squad-player
Zou kunnen, maar het is wel een bonte mix zo en dan gewoon Welliton dumpen en een fatsoenlijke BPL spits nemen. Kun je Ramirez als CAM gebruiken en bijv. Balotelli, Tevez, Torres of Hernandez als tweede spits.
En als lucas naar PSG gaat dan komt Lavezzi voor Bale en dan kan Welliton weer in het team
Heb je niet liever met een hogere passing waarde op '10' ? Zelf heb ik liever iemand met een splijtende pass op 10 dan een loper.goosche schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 21:45:
[...]
[...]
Wat vinden jullie van dit dan???? http://www.futhead.com/fifa/squads/3288667/#squad-player
En als lucas naar PSG gaat dan komt Lavezzi voor Bale en dan kan Welliton weer in het team
Het liefst Sneijder op 10 en robben op rechts maar dat word allemaal teprijzig.eskymomo schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 22:29:
[...]
Heb je niet liever met een hogere passing waarde op '10' ? Zelf heb ik liever iemand met een splijtende pass op 10 dan een loper.
[ Voor 7% gewijzigd door goosche op 05-01-2013 10:25 ]
Ja, dat is zo'n hele goede speler in het echt..... Maar ik begrijp wat je bedoelt.eskymomo schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 19:28:
[...]
Ook een kwestie van spelers met veel heading in je team nemen, o.a santana wat een beest met corners is dat zeg.
Ik ben op zoek naar een nieuwe opstelling, ik speel normaal 4-1-2-1-2, maar ik krijg nogal wat goals tegen, afstandsschoten.[vooral neppe, maar toch]. Het wordt ondanks mijn zoektocht toch maar BPL.
Gaude et aude
PM maar.
Edit: Het gaat om de PS3 versie van fifa 13
Oh en even een fotootje voor de betrouwbaarheid aangezien ik hier wel nieuw post in dit topic
Grootste deel is dus al verkocht... Maarja:

Edit 2: Oke, veel reacties. Heb even gekeken 10 euro voor 100k is zeer schappelijk. Ik hoor het wel. Het liefst in 1x lekker makkelijk
500k in 1x voor 45 dan
[ Voor 45% gewijzigd door Speedway4 op 06-01-2013 01:25 ]
Verwijderd
5-3-2Mr Hackenbacker schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 11:48:
[...]
Ja, dat is zo'n hele goede speler in het echt..... Maar ik begrijp wat je bedoelt.
Ik ben op zoek naar een nieuwe opstelling, ik speel normaal 4-1-2-1-2, maar ik krijg nogal wat goals tegen, afstandsschoten.[vooral neppe, maar toch]. Het wordt ondanks mijn zoektocht toch maar BPL.
Joe Hart (GK)
Maicon (CB Rechts)
Clichy (CB Links)
David Luiz (CB Midden)
Bale (LWB)
Kyle Walker (RWB)
Ramires (CM)
Abou Diaby (CM)
Yaya Toure (CM)
Javier Hernandez (ST) of Theo Walcott (ST)
Sergio Aguero (ST)
Ben opt werk en kan hier geen Futhead invullen....
Afmelden
Je bent nu met je account aangemeld bij de consoleversie. FUT Web is alleen beschikbaar als je niet bij je console bent aangemeld. Meld je af en probeer het over een paar minuten nog eens.
Sluit je ps3 of wat dan ook af. Sluit je internetbrowser af. Start opnieuw de bende op. Als goed is doet ie het al weer. Anders 5 min wachten.tumtum100 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:12:
Kan iemand nog meer niet in de FUT 13 web APP krijg telkens deze melding:
Afmelden
Je bent nu met je account aangemeld bij de consoleversie. FUT Web is alleen beschikbaar als je niet bij je console bent aangemeld. Meld je af en probeer het over een paar minuten nog eens.
Als je in FIFA zelf het Ultimate Team menu afsluit, dan kan je wel gelijk de Web App benaderen

verkocht voor 50k
[ Voor 33% gewijzigd door goosche op 06-01-2013 18:09 ]
Prijzen dalen dus echt drastisch omdat veel mensen, zoals voorspelt, TOTY-packs willen kopen.
Op de Xbox vrijdag Alves voor 146K kunnen krijgen
Maicon durf ik niet te zeggen.
Aguero ook al voor 100K
Denk dat het wel meevalt