Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Iemand die Thiago Silva (cb) heeft? Is hij die +160k wel waard?

• jarnoz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 21:19
afca123 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:56:
Pff, mag nu wel een grote speler binnenkort uit pakjes krijgen om mijn verlies van 200.000 coins op pakjes weer terug te krijgen. + alle pakjes van Ultimate team edition. Waar kun je het beste pakjes kopen. Gewoon op de ps3 of web app. Of maakt dat niets uit?
Ik haal de beste spelers uit de webapp pakjes maar volgens mij maakt het niks uit.

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

ind0mi schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:15:
Iemand die Thiago Silva (cb) heeft? Is hij die +160k wel waard?
Ik heb santana en Dede als cb. 80% heeft de aanvaller geen kans. Kopduels win ik bijna altijd en bij corners erg fijn. En ze zijn erg snel. Ik wordt er alleen door mijn backs uitgelopen. Binnenkort maar Marcelo en alves kopen.

Verwijderd

Ja dat heb ik ook zeer vaak allemaal van de tegenstanders met allemaal lag.
En dan ga ik alleen op de goal of en dan lagt heel dat ding en dan mis ik daardoor en als hij op de goal afgaat dan wonder boven wonder geen lag en dan maakt hij hem..

maarja, wat is je beoordeling van je fut?

NielsHx, (PSN:NielsHx)
SuperVeloce schreef op donderdag 27 december 2012 @ 19:27:
[...]

ja ik, ook disconnect terwijl ik 2-1 voor stond...
en laatste tegenstander was tijdens game laggy..
nog wel naar div1 gegaan

Verwijderd

Een zeer fijne middenvelder is zeker McGeady, dat is echt een geweldige speler echt een must-have vind ik.

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Kan nog steeds geen Fut spelen. Welke poorten hebben jullie opengezet? (ps3)

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
afca123 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 21:26:
Geen. Ik heb in het verleden problemen gehad met KPN Direct ADSL. Elke 2e wedstrijd die ik speelde had ik een disconnect. Deed ik eerst PS3 uit, weer aan, en dan nog een potje, dan nooit een probleem.

Inmiddels ben ik overgestapt van ISP, naar cable, en daar heb ik nooit problemen.

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 22:32
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:49:
maarja, wat is je beoordeling van je fut?

NielsHx, (PSN:NielsHx)

[...]
185 of bedoel je iets anders? 100 chemistry en 85 team

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Verwijderd

Oke netjes, ik bedoel die 85 ja.
Heb je PS3?

NielsHx, (PSN: NielsHx)

;)
SuperVeloce schreef op donderdag 27 december 2012 @ 22:00:
[...]

185 of bedoel je iets anders? 100 chemistry en 85 team

• SuperVeloce
maar ik speel PC ;)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Verwijderd

Haha oke! Wel het beste platform qua graphics.

NielsHx

Verwijderd

afca123 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 21:26:
Kijk eens of je een type 1, type 2 of type 3 verbindingen hebt met je PS3. Kun je zien in je PS3 menu bij verbindingen.

Zorg dat je een type 1 of type 2 verbinding hebt.
Dan deze poorten open zetten:
UDP: 3074; 3659; 6000
TCP: 80; 443; 10000 - 10099; 42127; 3659

Geef je PS3 een statisch IP adres en zorg dat je UpnP aan staat in je modem.
Succes! mocht je dit nog niet geprobeerd hebben.

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:00
zizou11 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:32:
Iemand nog tips welke spelers lekker liggen op de markt.
Dat traden lukt me echt nog voor geen meter
Bij mij wilt het ook niet lukken deze week. Vorige week ging het zo lekker met 400k verkoop en nu maar rond de 60k. Dus het 1 mil ga ik dit jaar niet halen :'( Heb nu rond de 720k heb mezelf expres naar de 3de divisie gezet door partijen teverliezen om extra coins tekrijgen. Totw kaarten zijn ook niet mee tehandelen speel op de pc en de prijzen zijn niet :X

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Jizzaa schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:16:
[...]

Heb dat ook zitten overwegen, maar voorlopig zit ik nog vrij goed met mijn 2 backs met 80 pace. Ik verkies toch wat meer def kunsten dan pace omdat ik moeilijkere matchen speel tegen niet pacers. Dan komt die def rate goed van pas en pace minder.

Ivm walcott, is het dan vooral zijn snelheid die hem lekkerder maakt? Want qua passing en balaanname zal die wss toch moeten onderdoen?

En Lloris wil ik zeker ook, maar eerst Kompany en Bale, kosten al genoeg ;)
Wat goed bevalt, moet je ook absoluut niet veranderen!

Wat Walcott betreft, ik ervaar juist betere passes, en aannames. Toen ik Valencia had sprong de bal vaak van z'n voet, en de passes + loopacties waren lang niet altijd goed. Bij Walcott heb ik daar wonder boven wonder niet/nooit zoveel last van, terwijl je inderdaad juist andersom zou verwachten. En de snelheid van Walcott is ook een leuke bijkomstigheid :)

Tja ik wil ook nog zoveel veranderen aan m'n team, nu druk aan het traden om mijn coin stock weer wat omhoog te tillen. Zit nu alweer op 30k. Ik twijfel voor m'n eerstvolgende aankoop tussen Nani, Lloris en Maicon. Nog even doorsparen dus..

• Ferdi_lwd
Ferdi_lwd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 10:40:
Ik heb net het volgende team in elkaar gedraaid, wat vinden jullie hiervan?
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#hdecmCxxnIywN:ps3
Dit speelt zooooo lekker 8)

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
Volgens mij is mijn NL Player team wel bijna zo goed als af.
Wat zouden jullie nog veranderen?

http://www.ea.com/nl/voet...show-off#b9AGKBnPnIzke:pc
Vaak wissel ik Sneijder en Vaart voor Wijnaldum of Emanuelson als ik merk dat ik meer pace nodig heb.

• ind0mi

ind0mi

http://www.futhead.com/fifa/squads/2465757/
mijn team op dit moment.. ben alleen nog niet helemaal uit welke CAM en LM & RM het beste voor dit team zijn. Maggio vind ik te traag op RM

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:30
ind0mi schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 09:15:
http://www.futhead.com/fifa/squads/2465757/
mijn team op dit moment.. ben alleen nog niet helemaal uit welke CAM en LM & RM het beste voor dit team zijn. Maggio vind ik te traag op RM
Persoonlijk speel ik wel graag met Maggio, juist omdat hij verdedigend sterk is. Als invaller gebruik ik vaak Palacio. Stuk sneller dan Maggio maar verdedigen kan hij niet.

• Ferdi_lwd
Vecodo schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 09:13:
Volgens mij is mijn NL Player team wel bijna zo goed als af.
Wat zouden jullie nog veranderen?

http://www.ea.com/nl/voet...show-off#b9AGKBnPnIzke:pc
Vaak wissel ik Sneijder en Vaart voor Wijnaldum of Emanuelson als ik merk dat ik meer pace nodig heb.
LB --> Büttner
Heitinga 1 positie naar rechts.

• Terranova
  • Laatst online: 20-11 21:34
yay echt eens premium packs. Heb nu Ozil, Alexis Sanchez en nog wat grut gehad. Maargoed geld is er al weer uit dan

• Vecodo
Ferdi_lwd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 09:35:
[...]

LB --> Büttner
Heitinga 1 positie naar rechts.
Dat is een super tip! Thanks
Weer even sparen nu ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Vecodo op 28-12-2012 10:05 ]

• Ferdi_lwd
Vecodo schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:01:
[...]

Dat is een super tip! Thanks
Weer even sparen nu ;)
Succes!
Wat je eerst als alternatief zou kunnen doen, is Willems van PSV. Is ook wat goedkoper.

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 22:05
na wat traden heb ik nu dit als team suggesties voor vervangende spelers?

http://www.ea.com/uk/foot...show-off#goZ6mYBgnIzmq:pc

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 15:21
Mijn huidige Serie A team, zou zo even geen verbetering weten..
http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#hZCg2XAPE5u:360
Met dit team kan ik gemakkelijk divisie 1 behouden door goed te verdedigen, maar de laatste tijd scoor ik veel minder. En dat maakt het toch minder plezierig spelen.

Beetje rondgeklikt en kwam met het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/2885221/#squad-player

Verwijderd

Uit verveling een squad gemaakt, ik kan me niet voorstellen dat ik zou verliezen met zo een squad..

http://www.futhead.com/fifa/squads/2887208/#squad-player

Argentinaaa!

• Ferdi_lwd
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 12:49:
Uit verveling een squad gemaakt, ik kan me niet voorstellen dat ik zou verliezen met zo een squad..

http://www.futhead.com/fifa/squads/2887208/#squad-player

Argentinaaa!
Bazen team! 8)
Het enige wat ik me voor kan stellen is dat je er achterin uit wordt gelopen.

Verwijderd

Ferdi_lwd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:04:
[...]

Bazen team! 8)
Het enige wat ik me voor kan stellen is dat je er achterin uit wordt gelopen.
ja precies dat is ook het enige wat ik me voor kan stellen, maar zelfs dan moeten ze wel heel slim lopen want de dekking van die verdedigers is gruwelijk!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 11:07
pff zo'n player only pakje gehaald 2 rare zilveren (waardeloze) spelers, 1 gouden rare CB van 75 met 32 pace ofzo. Misschien dat hij geld oplevert omdat ie bijzonder sloom is :P... voor de rest gouden non rare troep... Ik haal normaal uit een pakje van 7500 meer. Voor zoveel muntjes zou ik echt veel eerder 3 premium pakjes halen.... dom dom dom :P Quicksellen dus :')

[ Voor 3% gewijzigd door CR35 op 28-12-2012 18:07 ]

• ind0mi

ind0mi

ik had ook alleen zooi. Samuel CB was m'n enige speler die nog een beetje iets waard is.

:(

• SuperVeloce
dan heb ik Pienaar IF, is die maar 10k ofzo waard...
en Sanchez (barca) ook weinig.. pff :P

[ Voor 30% gewijzigd door SuperVeloce op 28-12-2012 22:28 ]

Verwijderd

meer mensen problemen met xboxLIVE?
edit: opgelost....upc :s

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2012 13:00 ]

• SuperVeloce
pff ik moet niet meer spelen vanaf 23:30u... verlies gewoon zo onnodig!

Verwijderd

Net een nieuw team gemaakt en speelt echt heerlijk. http://www.ea.com/intl/fo...show-off#bVowB0EknIz7e:pc

Binnenkort nog Nani kopen als lv en Hart op doel

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-11 12:32
Laatst heb ik mijn tactiek gedeeld met betrekking met de marktcrash, nu wil ik nog een tactiek delen voor mensen die veel overbodige coins hebben. *Dit is niet een tactiek die ik zelf verzonnen heb, maar ergens op YouTube of het EA forum tegenkwam.

Koop dan namelijk gouden in forms van "deze" week voor maximaal 12.000 coins. Uiteraard kan je ook tot een hoger bedrag bieden, maar de garantie dat je dit bedrag terugkrijgt zal ietsjes kleiner worden. Zolang deze in de packs zitten zijn deze weinig waard en zullen daarom vaak goedkoop worden aangeboden (uiteraard zijn de goede in forms voor die prijs niet te krijgen). Wanneer deze spelers niet meer te verkrijgen zijn in packs zullen de prijzen langzamerhand stijgen.

Jij hebt als voordeel dat je de coins niet nodig hebt of de speler momenteel toch kan gebruiken en hij een quick sell waarde heeft van rond de 10.000 coins, waardoor je amper verlies maakt mocht de speler niet voor veel verkopen na een aantal weken. Of dat jij snel coins kan krijgen door een hoge quick sell waarde, wat eveneens weinig verlies oplevert.

Zelf had ik weinig geduld, maar wilde toch een kleine gok wagen met een in form methode. Gisteren twee in forms van deze week gekocht voor een bedrag van 21.500 coins (voor beide spelers). Vandaag de spelers opnieuw op de tradepile gezet en beide voor 26.250 coins weten te verkopen. Nu weet ik ook wel dat deze winst niet iets is waar iedereen vrolijk van kan worden, maar slechts in enkele uren waarbij je slechts op een paar knopjes hoeft te drukken is toch niet verkeerd? (3500 effectieve winst, omdat je 5% "rente" betaald op iedere verkoop).
Heb je meer geduld dan ik heb? Wacht dan gewoon enkele weken en wellicht verdubbel je je geïnvesteerde bedrag.

FIFA Benelux Administrator

• bartburg
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 11:39:
Net een nieuw team gemaakt en speelt echt heerlijk. http://www.ea.com/intl/fo...show-off#bVowB0EknIz7e:pc

Binnenkort nog Nani kopen als lv en Hart op doel
heb nani gehad en weer verkocht vond ik niet zo heel lekker spelen misschien zou ik dan doorsparen voor hazzard

• bartburg
MyUtd4Life schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 23:44:
Laatst heb ik mijn tactiek gedeeld met betrekking met de marktcrash, nu wil ik nog een tactiek delen voor mensen die veel overbodige coins hebben. *Dit is niet een tactiek die ik zelf verzonnen heb, maar ergens op YouTube of het EA forum tegenkwam.

Koop dan namelijk gouden in forms van "deze" week voor maximaal 12.000 coins. Uiteraard kan je ook tot een hoger bedrag bieden, maar de garantie dat je dit bedrag terugkrijgt zal ietsjes kleiner worden. Zolang deze in de packs zitten zijn deze weinig waard en zullen daarom vaak goedkoop worden aangeboden (uiteraard zijn de goede in forms voor die prijs niet te krijgen). Wanneer deze spelers niet meer te verkrijgen zijn in packs zullen de prijzen langzamerhand stijgen.

Jij hebt als voordeel dat je de coins niet nodig hebt of de speler momenteel toch kan gebruiken en hij een quick sell waarde heeft van rond de 10.000 coins, waardoor je amper verlies maakt mocht de speler niet voor veel verkopen na een aantal weken. Of dat jij snel coins kan krijgen door een hoge quick sell waarde, wat eveneens weinig verlies oplevert.

Zelf had ik weinig geduld, maar wilde toch een kleine gok wagen met een in form methode. Gisteren twee in forms van deze week gekocht voor een bedrag van 21.500 coins (voor beide spelers). Vandaag de spelers opnieuw op de tradepile gezet en beide voor 26.250 coins weten te verkopen. Nu weet ik ook wel dat deze winst niet iets is waar iedereen vrolijk van kan worden, maar slechts in enkele uren waarbij je slechts op een paar knopjes hoeft te drukken is toch niet verkeerd? (3500 effectieve winst, omdat je 5% "rente" betaald op iedere verkoop).
Heb je meer geduld dan ik heb? Wacht dan gewoon enkele weken en wellicht verdubbel je je geïnvesteerde bedrag.
dit werkt ook voor komende transfer periode als je nu wat coins achter de hand hebt kun je gokken op spelers die vertrekken naar andere teams. de oude kaartjes zijn daarna niet meer in omloop en soms voor chemie wel een stuk intressanter (lees sneijder).

• goosche
MyUtd4Life schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 23:44:

Ben dit van plan If david luiz maar blijft een grote gok hij is nu 200k waard zal deze waarde groter worden?

• MyUtd4Life
Dat ligt eraan hoe lang jij hem wilt behouden.
Zelf wil ik in de week van TOTY mijn nieuwe team gaan kopen en dan heb ik dus bijna alle coins die ik op het moment bezit nodig om een leuk team samen te stellen. Als jij dit ook doet zou ik zeggen dat het vrij weinig zin heeft om die grote hoeveelheid coins in 1 speler te investeren, omdat je risico dan vrij groot is. Aan de andere kant, stijgt hij daadwerkelijk veel na deze week dan heb jij natuurlijk zeer gemakkelijk veel winst gemaakt.

Zelf snap ik ook eerlijk gezegd niet waarom David Luiz IF zo duur is, want hij heeft naar mijn mening niet de beste stats, speelt beter als een CB dan als CDM en heeft "slechts" een rating van 80. Ik "durf" het dus niet aan om in hem te investeren.

Edit: Wellicht dat dit je wat kan helpen: YouTube: This is why I'm HOT - IF David Luiz ;)

[ Voor 9% gewijzigd door MyUtd4Life op 30-12-2012 15:08 ]

Verwijderd

bartburg schreef op zondag 30 december 2012 @ 10:47:
[...]

heb nani gehad en weer verkocht vond ik niet zo heel lekker spelen misschien zou ik dan doorsparen voor hazzard
Ik heb hem net gekocht en vind hem de eerste wedstrijden echt super. Weet niet wat jij niet fijn vond aan hem, maar zelf vind ik het erg fijn dat hij een goed schot heeft (was bij gervinho echt slecht) en dat hij 4 sterren heeft voor verkeerde been. Zo kan je ook gewoon goed een voorzet met hem geven.

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Bij Sneijder zou het ook goed kunnen, gaan al veel geruchten dat ie naar Engeland gaat (Liverpool). Ik zie ook best veel mensen die met hem spelen in Serie A team, hij is dus best populair. Op de pc is zijn prijs al gedaald naar zo een 10, 11 duizend. Wellicht dat het slim is om er een paar te kopen in een 3-5-2 of 4-2-3-1 formatie.

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Is het verstandiger om voor 15000 coins een pakket te kopen of 2 van 7500?

• goosche
afca123 schreef op zondag 30 december 2012 @ 18:27:
Is het verstandiger om voor 15000 coins een pakket te kopen of 2 van 7500?
Wat verstandig is is gewoon niet tekopen gewoon spelers inkopen en verkopen.

Volgend jaar stap ik over naar de xbox die prijs zijn daar zo cheap pc niet :X 500 voor een goud contract.

Ik weet waarom Luiz zo goed in de markt is komt door YT. De zo genaamde profs in FUT13 :+

[ Voor 27% gewijzigd door goosche op 30-12-2012 18:32 ]

• Ferdi_lwd
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 15:35:
[...]

Ik heb hem net gekocht en vind hem de eerste wedstrijden echt super. Weet niet wat jij niet fijn vond aan hem, maar zelf vind ik het erg fijn dat hij een goed schot heeft (was bij gervinho echt slecht) en dat hij 4 sterren heeft voor verkeerde been. Zo kan je ook gewoon goed een voorzet met hem geven.
Ik heb net ook Nani gehaald, ben benieuwd.. Nu ga ik voor Kompany! Alleen nog even wat coins scoren. Zit alweer op 21k. Heb hele goeie "trade-spelers" gevonden :) Hoewel iedere speler natuurlijk goed trade materiaal is, als je slim inkoopt!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:51
Vraagje: is Pato eigenlijk een veelgebruikte speler? Want er is een grote kans dat hij komende winter naar Corinthians gaat, waardoor hij 'niet meer compatible' is met serie-A teams.

Anders ga ik even wat Pato's kopen denk ik.

Verwijderd

chengbondkwok schreef op maandag 31 december 2012 @ 10:25:
Vraagje: is Pato eigenlijk een veelgebruikte speler? Want er is een grote kans dat hij komende winter naar Corinthians gaat, waardoor hij 'niet meer compatible' is met serie-A teams.

Pato zie ik redelijk veel ja. Is een klote spits om tegen te spelen door zijn snelheid. Ik heb hem wel, maar hij past niet in mijn team. Nu maar op de reservebank gezet voor als het nodig is. Nog nooit gebruikt though.

Latne we hopen dat hij meer waard wordt. Is nu rond de 10K ofzo?

• Vecodo
chengbondkwok schreef op maandag 31 december 2012 @ 10:25:

Ik speel heel vaak tegen Pato!

• Ferdi_lwd
Op de PS3 gaat ie nog steeds weg voor rond de 15-16k

• chengbondkwok
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 10:50:
[...]

Pato zie ik redelijk veel ja. Is een klote spits om tegen te spelen door zijn snelheid. Ik heb hem wel, maar hij past niet in mijn team. Nu maar op de reservebank gezet voor als het nodig is. Nog nooit gebruikt though.

Latne we hopen dat hij meer waard wordt. Is nu rond de 10K ofzo?
Speel op de PC en daar is ie volgens ultimatedb rond de 14K waard. Maar als ik nu rondsnuffel, dan zijn ze eerder rond de 16-20K.

Ik ga een poging wagen denk ik. Heb met traden voor het eerst de 100K grens bereikt en dat moet natuurlijk meer worden >:)

• Mas-
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#gSe1524dFSw:360

Zo, met dit dit team ga ik het nieuwe jaar in. Net Suarez aangeschaft, om samen met Balotelli en Eto'o rouleren op de twee spitsposities. Datzelfde op het middenveld met Gerrard, Toure en Lampard, met Valencia / Young op de flanken. Best een degelijk team geworden, ondertussen. Ik weet niet zo goed waar ik op mikken moet als volgende investering. Misschien van Persie? Of versterking op de flanken, zoals bv. Nani? Tips zijn welkom!

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

• MyUtd4Life
Had ik net een aantal spelers gekocht onder hun waarde om daarna gelijk te verkopen, om uiteraard winst te maken...staan mijn transacties van FUT weer eens vast, dat ze op completing... blijven staan...erg vervelend.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op maandag 31 december 2012 @ 17:59:
Had ik net een aantal spelers gekocht onder hun waarde om daarna gelijk te verkopen, om uiteraard winst te maken...staan mijn transacties van FUT weer eens vast, dat ze op completing... blijven staan...erg vervelend.
Same here, IF Lucas gekocht om weer door te verkopen. Blijft op completing staan.
Zwaar irritant.

• SuperVeloce
wanneer word TOTY bekend gemaakt? wanneer komen de nieuwe spelers/kaartjes? Vanaf woensdag 2 januari?

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 00:50
SuperVeloce schreef op maandag 31 december 2012 @ 21:29:
wanneer word TOTY bekend gemaakt? wanneer komen de nieuwe spelers/kaartjes? Vanaf woensdag 2 januari?
Ik ga er van uit dat dan nog de IF's uitkomen van deze week, zoals Bale IF2 en Walcott IF als spits :9
Week erna zullen dan vast de blauwe kaartjes komen :)

• chengbondkwok
SuperVeloce schreef op maandag 31 december 2012 @ 21:29:
Nieuwe spelers zullen pas in februari/maart komen, wanneer de spelersdatabase geüpdate wordt. De transfermarkt gaat immers morgen pas open en sluit 31 januari.

Verwijderd

Mas- schreef op maandag 31 december 2012 @ 16:03:

Zo, met dit dit team ga ik het nieuwe jaar in. Net Suarez aangeschaft, om samen met Balotelli en Eto'o rouleren op de twee spitsposities. Datzelfde op het middenveld met Gerrard, Toure en Lampard, met Valencia / Young op de flanken. Best een degelijk team geworden, ondertussen. Ik weet niet zo goed waar ik op mikken moet als volgende investering. Misschien van Persie? Of versterking op de flanken, zoals bv. Nani? Tips zijn welkom!
Zou Nani of Bale kopen als LM, Hart op doel, en Walcott als RM zetten

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 00:50
Net een 100k speler pack gekocht, beste speler die er in zat was Berbatov, dat doen we dus ook nooit meer 8)7

• Terranova
  • Laatst online: 20-11 21:34
snoepbanaan schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 13:32:
Net een 100k speler pack gekocht, beste speler die er in zat was Berbatov, dat doen we dus ook nooit meer 8)7
Ik had Lahm en Muller

• SuperVeloce
Ja precies, 1x en nooit meer pff..

Roux IF was me beste, geen fck waard..

Hebben Head coaches veel nut? zoals +15% defending

[ Voor 8% gewijzigd door SuperVeloce op 01-01-2013 16:23 ]

• jarnoz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-07 21:19
dan had ik meer geluk met een hazard, torres, en een neuer in mijn pakje!

• Jizzaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-04 22:50
Dit is mijn barclays team op dit ogenblik: http://www.futhead.com/fifa/squads/3108881/
Ben er zeer tevreden over en ik het is op dit ogenblik perfect voor mij. (Maicon vind ik te duur voor wat hij is)

Nu zou ik een 2e topteam willen maken om te roteren. Maar ik raak er niet aan uit aan welke leage (of nationaliteit) ik zou gebruiken om een nieuw topteam te kunnen maken? Evenwaardig aan het team dat ik nu heb. Enige voorstellen ?
Mas- schreef op maandag 31 december 2012 @ 16:03:

Bekijk mijn team even, speelt echt zalig!

Chech company bale en cole zijn echt de moeite ;)

• goosche
Gelukkig nieuw jaar allemaal!!!!

Net dit team gekocht http://www.ea.com/uk/foot...show-off#hQraLp6enICmz:pc :*)

Gaat morgen weer de verkoop in 9 Januari komt de TOY uit.

[ Voor 18% gewijzigd door goosche op 01-01-2013 21:34 ]

Verwijderd

Denken jullie dat de prijzen nog meer gaan dalen? Of echt pas na de Team of the year?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2013 22:20 ]

• goosche
Ja net fabrigas ofzo gekocht voor 16k verkocht voor 30k vorige week was hij nog 50k ofzo

• SuperVeloce
op mijn verjaardag :P

Verwijderd

goosche schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 23:00:
Ja net fabrigas ofzo gekocht voor 16k verkocht voor 30k vorige week was hij nog 50k ofzo
Verhelderend. Ofzo.

• ind0mi

ind0mi

sinds vorige week dit hybrid team:
http://www.futhead.com/fifa/squads/2505577/

flink geld uitgegeven maar na lange tijd gedegradeerd naar div 2 :(:( met m'n serie A team bleef ik makkelijk in div 1. iemand tips hoe ik m'n team kan verbeteren?

• Ferdi_lwd
Nani gehaald, wat een topper is dat!!
Iemand positieve ervaring met Kompany? Dat zal mijn volgende aankoop worden.

• bartburg
zit te twijfelen voor of pique of di maria
welke zouden jullie nemen voor dit team
http://www.futhead.com/fifa/squads/3136201/#squad-player

• ind0mi

ind0mi

ik zou Pepe uit het doel halen

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-11 16:44
Ferdi_lwd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 08:52:
Kompany is zeker goed. Ik vind hem de beste verdediger in Barc. Op zijn kaartje staat heading best laag maar in game is het rond 84.
Als je de coins hebt, zeker doen.

• xamirz
hahha

Verwijderd

bartburg schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 09:20:
zit te twijfelen voor of pique of di maria
welke zouden jullie nemen voor dit team
http://www.futhead.com/fifa/squads/3136201/#squad-player
Ik zou eerder toure en lahm weghalen want die passen totaal niet in het plaatje.

Kijk maar naar hun chem.

• goosche
Ferdi_lwd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 08:52:
Kompany: heb hem even gehad 8 games meegespeeld en 3 rode kaarten. Ik heb nu 4 backs in mijn verdediging staat.

Cole Clichy Richards en Walkers werken goed weinig doelpunten tegen en je kan pace ....... makkelijk inhalen in bij counters. Nieuwe tactiek van me 8)

• bartburg
heb xabi alonso nog maar toure speelt echt lekker lahm trouwens ook en een spaanse vervanger gelijkwaardig heb ik nog niet gevonden jullie wel?

valdes trouwens op goal ipv pepe misklik :P
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 09:24:
[...]

Ik zou eerder toure en lahm weghalen want die passen totaal niet in het plaatje.

Kijk maar naar hun chem.

• Vecodo
Volgens mij is mijn NL Player team wel klaar!
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#hmWnjBylnICIX:pc
Als iemand nog verbeteringen weet hoor ik het graag.

Wat voor team zal ik nu maken, volledig UK, BRA of DUI?

Verwijderd

http://www.futhead.com/fifa/squads/3136698/

Dit is toch een heerlijk team! Viva Colombia!

• xamirz
Vecodo schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 09:40:
Volgens mij is mijn NL Player team wel klaar!
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#hmWnjBylnICIX:pc
Als iemand nog verbeteringen weet hoor ik het graag.

Wat voor team zal ik nu maken, volledig UK, BRA of DUI?
Ik zou wachten met maken van ander teams. Na 9 jan worden de spelers nog goedkoper.

Verwijderd

Ik denk dat iedereen streeft naar DIT team..

http://www.futhead.com/fifa/squads/3136859/#squad-player

• xamirz
Dit is zeker een mooie team, maar onhaaaaaaaaalbaaaaaaar :(

Dit is mijn DreamTeam, en dit ga ik in elkaar zetten na 9 jan...

http://www.futhead.com/fifa/squads/3064978/

• Ferdi_lwd
Zal mij benieuwen hoe ver de prijzen dalen na 9 januari. Is dit van alle spelers? Heb dit nog nooit zo in de gaten gehouden..

Verwijderd

xamirz schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 10:22:
[...]

Dit is zeker een mooie team, maar onhaaaaaaaaalbaaaaaaar :(

Dit is mijn DreamTeam, en dit ga ik in elkaar zetten na 9 jan...

http://www.futhead.com/fifa/squads/3064978/
haha heb de mijne nog even aangepast, zo moest hij eigenlijk:

http://www.futhead.com/fifa/squads/3137217/#squad-player

Maar dit is inderdaad onhaalbaar, als iemand dit bereikt dan is hij niet te verslaan lijkt me..

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Jizzaa schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 19:58:
Dit is mijn barclays team op dit ogenblik: http://www.futhead.com/fifa/squads/3108881/
Ben er zeer tevreden over en ik het is op dit ogenblik perfect voor mij. (Maicon vind ik te duur voor wat hij is)

Nu zou ik een 2e topteam willen maken om te roteren. Maar ik raak er niet aan uit aan welke leage (of nationaliteit) ik zou gebruiken om een nieuw topteam te kunnen maken? Evenwaardig aan het team dat ik nu heb. Enige voorstellen ?

[...]

Bekijk mijn team even, speelt echt zalig!

Chech company bale en cole zijn echt de moeite ;)
Ik zit te kijken naar een nieuwe LM, en ik twijfel tussen Nani en Bale. Voor Nani ben je nu zo'n 35k kwijt, voor Bale al gauw rond de 55k. Als ik zo wat reviews lees, en de stats bekijk, zijn de verschillen niet al te groot. Bale is sneller, sterker en heeft meer duurvermogen, maar Nani is handiger, heeft een beter schot, en 5 sterren skillmoves. Iemand ervaringen met (beide) spelers?

• goosche
Mas- schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 10:29:
[...]

Ik zit te kijken naar een nieuwe LM, en ik twijfel tussen Nani en Bale. Voor Nani ben je nu zo'n 35k kwijt, voor Bale al gauw rond de 55k. Als ik zo wat reviews lees, en de stats bekijk, zijn de verschillen niet al te groot. Bale is sneller, sterker en heeft meer duurvermogen, maar Nani is handiger, heeft een beter schot, en 5 sterren skillmoves. Iemand ervaringen met (beide) spelers?
Als je een skiller bent Nani halen en als je dat niet bent Bale. Komende 7 dagen ga ik niks meer kopen alleen verkopen en offline en online seizoen spelen en zoveel mogelijk gold packs verzamelen.

• ind0mi

ind0mi

ga je je hele team verkopen?? hoeveel gaan de huidige spelers in waarde omlaag denken jullie? heb nu bijvoorbeeld nog Thiago Silva (180k) in m'n team.

• goosche
Jep nog 11 teams tegaan. Mijn Bpl team staat nu tekoop heb ik eigenlijk pas 2 dagen 2 spelers verkocht maar geen verlies winst clichy gekocht voor 18k verkocht voor 28k bale gekocht voor 66k verkocht voor 69k 25 coins winst maar haha. Bijv bij cole ga ik wel een aantal coles verliezen gekocht voor 19k staat nu tekoop voor 17k. En de rest van me team staat nog 3 uur tekoop en ik ben benieuwd wie ik allemaal heb verkocht.

heb team ziet er zo uit.
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#hQraLp6enICmz:pc

Maar jij speelt xbox waarschijnlijk en die prijzen zullen denk ik harder zakken er zijn meer spelers op de xbox die Fut spelen dan op de pc. Succes

Bij FUT 14 stap ik over op xbox of playstation want die prijzen zijn zo cheap daar.

[ Voor 6% gewijzigd door goosche op 02-01-2013 11:26 ]

• ind0mi

ind0mi

goosche schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:22:
Jep nog 11 teams tegaan. Mijn Bpl team staat nu tekoop heb ik eigenlijk pas 2 dagen 2 spelers verkocht maar geen verlies winst clichy gekocht voor 18k verkocht voor 28k bale gekocht voor 66k verkocht voor 69k 25 coins winst maar haha. Bijv bij cole ga ik wel een aantal coles verliezen gekocht voor 19k staat nu tekoop voor 17k. En de rest van me team staat nog 3 uur tekoop en ik ben benieuwd wie ik allemaal heb verkocht.

heb team ziet er zo uit.
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#hQraLp6enICmz:pc

Maar jij speelt xbox waarschijnlijk en die prijzen zullen denk ik harder zakken er zijn meer spelers op de xbox die Fut spelen dan op de pc. Succes
Ik speel op ps3 btw. kheb ook nog Pato en Sneijder.. gaan die naar de transferperiode in prijs stijgen? bij verandering van club?

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb er gister ook een gekocht.
Niet zoveel pecht als jullie, heb mijn coins er wel uit.

Had o.a. Xavi, Chicarito, Buffon, Modric . Voor de rest niet veel bijzonders. maar iig de coins terugverdiend :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• goosche
ind0mi schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:25:
[...]

Ik speel op ps3 btw. kheb ook nog Pato en Sneijder.. gaan die naar de transferperiode in prijs stijgen? bij verandering van club?
Er komen dan 2 kaarten bijv van Pato serie A en die andere de uit die andere league waarschijnlijk gaat hij in Brazilië spelen als hij daar gaat spelen gaat die in prijs zakken schat ik. En sneijder die bakt er niks van niemand wil hem hebben. Lees alleen maar negatieve dingen over hem. Dus dat gaat ook naar beneden weet eigenlijk niet wie er in prijs gaan stijgen je kan alleen maar gissen wat het gaat worden. Af wachten dus.

• chengbondkwok
goosche schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:44:
[...]

Er komen dan 2 kaarten bijv van Pato serie A en die andere de uit die andere league waarschijnlijk gaat hij in Brazilië spelen als hij daar gaat spelen gaat die in prijs zakken schat ik. En sneijder die bakt er niks van niemand wil hem hebben. Lees alleen maar negatieve dingen over hem. Dus dat gaat ook naar beneden weet eigenlijk niet wie er in prijs gaan stijgen je kan alleen maar gissen wat het gaat worden. Af wachten dus.
Hoop dat de Serie A Pato in prijs gaat stijgen :p Heb er een aantal van gekocht, en volgens mij wordt hij echt niet beter dan z'n huidige kaart (hoop ik).

• ind0mi

ind0mi

ind0mi schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 08:50:
sinds vorige week dit hybrid team:

flink geld uitgegeven maar na lange tijd gedegradeerd naar div 2 :(:( met m'n serie A team bleef ik makkelijk in div 1. iemand tips hoe ik m'n team kan verbeteren?
Team dan liever verkopen voor 9 jan? of gewoon hier verder aan knutselen?

• xamirz
ind0mi schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:53:
[...]

Team dan liever verkopen voor 9 jan? of gewoon hier verder aan knutselen?
In jou team zijn er aantal spelers die eventueel in TOTY kunnen komen. Die spelers kan je beter verkopen. Want zodra de TOTY komt worden desbetreffende spelers veel goedkoper.
In jou team geldt dat voor Thiago Silva, Ramires en miss Buffon.

• goosche
Wie heet hier supreme??? Met je robben hahaha is die nog heel? hahahah

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Vraagje: ik heb (uiteraard) een team met 100 chemistry. Sterker nog, wanneer ik mijn premier league spits (bv. Balotelli) vervang met een spits uit een andere competitie (Eto'o) dan heb ik nog steeds 100 chemistry. Alleen is de individuele chemistry rating van de speler natuurlijk minder (bv. 6 ipv 9). Heeft dit invloed op de prestaties van deze speler?

• ind0mi

ind0mi

xamirz schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:56:
[...]

In jou team zijn er aantal spelers die eventueel in TOTY kunnen komen. Die spelers kan je beter verkopen. Want zodra de TOTY komt worden desbetreffende spelers veel goedkoper.
In jou team geldt dat voor Thiago Silva, Ramires en miss Buffon.
Had mijn link per ongeluk aangepast

dit is mijn huidige team:

maar ik ga Silva en Ramires maar eens op de tradepile gooien

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-11 22:38
Darren Bent in een Dream Team, dat getuigt van voetbalarmoede...

Overigens nu zo'n 80000 coins, ga een keer spelen met Renato Augustu en Mlapa en Akpala in de voorhoede. Voor de rest wordt ik niet echt warm van Engeland/Brazil, daar ik ook niet veel munten heb. En om te spelen met Ogbonna etc. dat is ook niet echt mijn ding. Iemand ideeen?

Gaude et aude

• xamirz
Mr Hackenbacker schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:02:
Darren Bent in een Dream Team, dat getuigt van voetbalarmoede...
Het is mijn DreamTeam. :P

Alle andere spelers heb ik gehad maar die zijn niks voor mij..

• goosche
Mas- schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:01:
Vraagje: ik heb (uiteraard) een team met 100 chemistry. Sterker nog, wanneer ik mijn premier league spits (bv. Balotelli) vervang met een spits uit een andere competitie (Eto'o) dan heb ik nog steeds 100 chemistry. Alleen is de individuele chemistry rating van de speler natuurlijk minder (bv. 6 ipv 9). Heeft dit invloed op de prestaties van deze speler?
CHM van 6 dan krijg je niet de volle prestatie van de speler speel ook veel slechter. Als je chm van 6 heeft hij bijv snelheid van 85 inplaats van 90.

Verwijderd

goosche schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:12:
[...]

CHM van 6 dan krijg je niet de volle prestatie van de speler speel ook veel slechter. Als je chm van 6 heeft hij bijv snelheid van 85 inplaats van 90.
Dat is onzin, de stats blijven hetzelfde.

Hij heeft alleen dramatische looplijnen, werkt niet echt mee, en de bal aannames zijn ook vaak slechter.

• goosche
Komt er gewoon opneer die er niks van bakt :P

Verwijderd

goosche schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 12:36:
Komt er gewoon opneer die er niks van bakt :P
Bij een chem van 6 of 7 is het echt niet ineens een klote speler hoor. Het heeft volgens mij wat invloed op de positioning, maar je moet het zeker niet overdrijven.
Pagina: 1 ... 52 ... 82 Laatste