Niet te geloven dat die webapp nog steeds down is. Das dus alweer een hele dag zowat. Ik was net lekker bezig met traden.
Iemand beetje idee van prijzen op dit moment van Robben, Robin van Persie op de PC?
Zal de prijs nog meer gaan zakken?
Zal de prijs nog meer gaan zakken?
Wie o wie kan mij helpen. Ik wil deze squad maar dan afgemaakt:
http://www.futhead.com/fifa/squads/2290965/
Het liefst op LM nog een hele snelle speler en een Braziliaanse verdediging met Dede. Heb ongeveer 60k te besteden.
Het liefst op LM nog een hele snelle speler en een Braziliaanse verdediging met Dede. Heb ongeveer 60k te besteden.
Je kan robinho op lm zetten. Al is bastos op lm beter, maar wel langzamer. In de verdediging zou je naast dede David luiz kunnen zetten of felipe santana.TictaCNL schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:29:
Wie o wie kan mij helpen. Ik wil deze squad maar dan afgemaakt:
Zoiets krijg je dan: http://www.futhead.com/fifa/squads/2293403/kadoendra schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:51:
[...]
Je kan robinho op lm zetten. Al is bastos op lm beter, maar wel langzamer. In de verdediging zou je naast dede David luiz kunnen zetten of felipe santana.
Ziet er prima uit.
Je kunt Jonathan van Inter op RB zetten.TictaCNL schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 17:05:
[...]
Zoiets krijg je dan: http://www.futhead.com/fifa/squads/2293403/
Ziet er prima uit.
http://www.futhead.com/fifa/squads/2293588/#squad-playerkadoendra schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 17:08:
[...]
Je kunt Jonathan van Inter op RB zetten.
Ik heb ook gehoord dat de stats van een aantal spelers verhoogd worden doordat ze zeer constant en goed hebben gespeeld het afgelopen halfjaar, zoals Kroos en Fellaini. Is het dan inderdaad dat de normale kaart gewoon geupgrade wordt of dat er weer een nieuwe versie wordt uitgegeven?
Het ligt weer lekker downkadoendra schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:26:
Werkt bij jullie de auction house wel?
Eens kijken hoe lang het gaat duren.
al sinds gister avond..kaat17 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 18:50:
[...]
Het ligt weer lekker down
Eens kijken hoe lang het gaat duren.
maar webapp werkt weer
[ Voor 6% gewijzigd door SuperVeloce op 14-12-2012 19:39 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Klopt het dat ik na elk potje te zien krijg:
"De EA-servers kunnen je verzoek op dit moment niet verwerken. Probeer het later nog eens."
PS3
(EA, Ellectronic fArts)
"De EA-servers kunnen je verzoek op dit moment niet verwerken. Probeer het later nog eens."
PS3
(EA, Ellectronic fArts)
Verwijderd
Heb het op de PC ook ben daardoor net uit Divisie 1 gedegradeerdMetZyZteM schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 19:54:
Klopt het dat ik na elk potje te zien krijg:
PS3
(EA, Ellectronic fArts)
Ja leuk. Ik had een wedstrijd verloren, wedstrijd meegeteld. Maar zonet WIN ik een wedstrijd, NIET meegeteld.Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 20:31:
[...]
Heb het op de PC ook ben daardoor net uit Divisie 1 gedegradeerd
pff niemand koopt Modric van mij 
ik wil Marcelo (83, LB)
ik wil Marcelo (83, LB)
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Yeah, the servers are up again.
.... Aaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone!
.... Aaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone!
Werkt bij jullie de auction house op de pc inmiddels? Elke keer als ik 'm open, blijft ie melden dat ie geen verbinding kan maken met de ea-servers...
nee werkt niet. De web app werkt wel
[ Voor 44% gewijzigd door goosche op 15-12-2012 14:44 ]
AH op de web app werkt idd voor de pc, kan niks zeggen over AH in-game.
Verwijderd
Hallo allemaal,
Een tijd lang heb ik hier een beetje rond gekeken en heb vandaag besloten om mij toch maar te registreren en mijn eerste Braziliaanse team te delen.
Na lang sparen heb ik eindelijk Maicon kunnen kopen.
Ik speel op de PS3.
Laat me weten wat jullie van mijn eerste team vinden.
Ik ga nu sparen voor Thiago Silva.
http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#boF25vNDnIref:ps3
http://www.futhead.com/fifa/squads/2351132/
Een tijd lang heb ik hier een beetje rond gekeken en heb vandaag besloten om mij toch maar te registreren en mijn eerste Braziliaanse team te delen.
Na lang sparen heb ik eindelijk Maicon kunnen kopen.
Ik speel op de PS3.
Laat me weten wat jullie van mijn eerste team vinden.
Ik ga nu sparen voor Thiago Silva.
http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#boF25vNDnIref:ps3
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2012 20:29 ]
Verwijderd
vroeg me af, of er iemand nog tips heeft voor mijn team 
http://www.futhead.com/fifa/squads/2349143/#
Casillas, Sergio Ramos, Xabi Alonso, David Villa, Pique, Puyol,Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 19:56:
vroeg me af, of er iemand nog tips heeft voor mijn team
Exact.BraX schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:40:
Begin januari komen er nieuwe TOTY spelers, betekend dat er in 1 week waarschijnlijk ontzettend veel pakjes verkocht gaan worden. Waardoor er ook ontzettend veel niet TOTY spelers op de markt komen te staan. De markt wordt overspoeld met spelers wat zorgt voor waardevermindering.
Wat is jouw aanpak dan, alles verkopen en tijdje met budget team te spelen om in januari weer een goed team te kopen tegen een lagere prijs?
Het is niet erg leuk om met een team te spelen dat allemaal spelers van maximaal 1500 coins bevat, maar als dat er over een maandje voor kan zorgen dat ik met een sterker team terug kan komen maar even voor over hebben.
Als ik kijk naar een speler die ik ook gehad hebt, Benzema, hoe die zijn waarde momenteel gaat op de Playstation 3. Zo'n 15 dagen geleden was hij gemiddeld nog zo'n 74.000 coins waard, inmiddels is dat al gedaald naar 58.000 coins, dus die 12k van een paar dagen geleden is nu alweer lager geworden.
Voor de mensen die nu nog willen gaan verkopen, zal ik als ik jullie was toch eens afvragen of het nu nog wel zo verstandig is. Op het moment dat jij al gigantische verliezen gaat maken (meer dan 10k per speler), lijkt het mij niet meer de moeite waard. Dan zou ik juist veel online gaan spelen, omdat je dan met je sterke team tegen zo'n goedkoop bagger team (zoals ik heb) te spelen. Als je dan een paar keer een seizoen / divisie kan winnen, kan het zijn dat je daarmee ook je voordeel kan halen.
Al met al biedt het verkopen van al je spelers nu soms zijn voordelen. Voor de mensen die graag willen kopen is er momenteel natuurlijk al veel moois te halen voor een goedkopere prijs, dan is de vraag wat je zal doen? Nu gelijk dat koopje meepakken of speculeren dat de speler nog goedkoper wordt?
Juist heel dat speculeren met de handel maakt Ultimate Team leuk vind ik.
--
Het word naar mijn idee wel eens tijd dat EA eindelijk gaat komen met de op de GamesCom beloofde Android App voor Ultimate Team, zeker omdat de iOS versie al weken beschikbaar is.
FIFA Benelux Administrator
ik heb bijv Modric dubbel... krijg die niet verkocht.. moet steeds vraagprijs omlaag bijstellen...
het heeft natuurlijk ook een beetje een voordeel, dat het aankopen van spelers, iets goedkoper is..
mja omdat je spelers voor weinig moet verkopen, blijft het eigenlijk hetzelfde..
het heeft natuurlijk ook een beetje een voordeel, dat het aankopen van spelers, iets goedkoper is..
mja omdat je spelers voor weinig moet verkopen, blijft het eigenlijk hetzelfde..
@SuperVeloce wat je ook kan doen, op het moment dat je nu weinig spelers meer nodig hebt, dat je Modric gewoon behoudt. Op het moment dat over anderhalve maand de prijzen weer stijgen dat je hem dan in de markt zet.
Maar de vraag is of jij dat geduld kan opbrengen, of dat je graag nu minder geld krijgt om het gelijk te investeren.
Maar de vraag is of jij dat geduld kan opbrengen, of dat je graag nu minder geld krijgt om het gelijk te investeren.
FIFA Benelux Administrator
haha ja ik kan niet wachten
Meestal gaan de prijzen niet meer stijgen na zo'n crash.MyUtd4Life schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 20:17:
@SuperVeloce wat je ook kan doen, op het moment dat je nu weinig spelers meer nodig hebt, dat je Modric gewoon behoudt. Op het moment dat over anderhalve maand de prijzen weer stijgen dat je hem dan in de markt zet.
Net de titel in eerste divisie online gewonnen. Niveau daar is heel verschillend, 3 potjes gespeeld 2x 7-1 gewonnen, 1x 8-0 verloren...
Mijn team ziet er nu zo uit:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1717295/#
Mijn team ziet er nu zo uit:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1717295/#
[ Voor 18% gewijzigd door toogjes op 16-12-2012 14:13 ]
Iemand nog suggesties?
Team is als volgt op dit moment:
http://www.futhead.com/fifa/squads/2391240/#
Team is als volgt op dit moment:
http://www.futhead.com/fifa/squads/2391240/#
Ferdinand en Terry als CB?? Beide zijn zo traag als dikke stront door een trechter... Ik zou daar iemand als Vermaelen of Kompany neerzetten.
[ Voor 4% gewijzigd door toogjes op 16-12-2012 17:03 ]
Hm daar zit inderdaad wat in, dankjewel.toogjes schreef op zondag 16 december 2012 @ 17:00:
Ferdinand en Terry als CB?? Beide zijn zo traag als dikke stront door een trechter... Ik zou daar iemand als Vermaelen of Kompany neerzetten.
Verwijderd
Een rb met wat meer snelheid? Met Puyol wordt je met door elke snelle vleugel aanvaller weg gesprint denk ik.
Iemand tips voor een volgende aankoop voor mijn team? Het is nu zo: http://www.futhead.com/fifa/squads/2403322/#
Gomez heb ik al gehad, maar ik vind een combinatie van huntelaar en lewandowski beter
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2012 20:09 ]
Reus en Podolski in de spits.Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:05:
[...]
Een rb met wat meer snelheid? Met Puyol wordt je met door elke snelle vleugel aanvaller weg gesprint denk ik.
Iemand tips voor een volgende aankoop voor mijn team? Het is nu zo: http://www.futhead.com/fifa/squads/2403322/#
Gomez heb ik al gehad, maar ik vind een combinatie van huntelaar en lewandowski beter
Dani AlvesVerwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:05:
[...]
maar dat word flink sparen
sergio ramos en casillas wil ik ook
di maria ipv modric
en natuurlijk keer Ronaldo en Messi
Verwijderd
thnx, aan Podolski had ik nog niet gedacht. Zijn stats zien er goed uit
EDIT: moet ik alleen wel een andere Duitse spits hebben om chem van 100 te halen, dus dat wordt eerst nog maar even door sparen voor Reus
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2012 21:03 ]
klose is goedkoop
Pff weer niks uit me Season Ticket pakje en Ultimate Team version pakje, jammer...
Verwijderd
SameZuaro schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:38:
Pff weer niks uit me Season Ticket pakje en Ultimate Team version pakje, jammer...
Edit: Neymar was vrijdag nog 155k in de 3-5-2 formatie, en nu 140k. Dalen prijzen zo snel of is dit toeval? (xbox)
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2012 08:43 ]
nee de prijzen dalen nog meer ivm TOTY. ik heb al mn spelers verkocht en nu speel ik met russian league. Lekker goedkoopVerwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:42:
[...]
Samenog nooit wat goeds uit gehad.
Edit: Neymar was vrijdag nog 155k in de 3-5-2 formatie, en nu 140k. Dalen prijzen zo snel of is dit toeval? (xbox)
Verwijderd
Ik heb zelf ook alles verkocht. Heb nu 230k en een cheap PL team. Hopelijk kan ik na TOTY een goed PL team kopen.
ik ook niet, nooit gehad, kan die pakjes net zo goed niet krijgen..Zuaro schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:38:
Ik heb ook alleen maar shit in die season ticket en ultimate edition packs... Mja, kan handig zijn voor contracten. Alleen al mijn spelers hebben al 80+ contracten ...
Prijzen van spelers zakken idd drastisch
Ik heb mijn trade pile bijna schoon, zit alleen nog met een Robben in de maag die ik niet verkocht krijg...
Prijzen van spelers zakken idd drastisch
Ik heb mijn trade pile bijna schoon, zit alleen nog met een Robben in de maag die ik niet verkocht krijg...
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Hmm das klote, hoeveel had je robben staan dan?
voor 255 "maar" Mja, staan er inmiddels meer op, en zelfs voor 245 wordt ie niet verkocht.
Denk dat ik hem maar een tijdje in de trade pile laat staan
ook nog een IF Hamsik die voor 30k niet eens weggaat
Denk dat ik hem maar een tijdje in de trade pile laat staan
ook nog een IF Hamsik die voor 30k niet eens weggaat
Ik denk eerlijk gezegd dat je hem beter hoe dan ook nu moet verkopen. Ik denk dat na de TOTY nog goedkoper wordt.. denk je niet?
Ik zet me bpl spelers erop met 99 Contracten en ze zijn zo weg. Heb nu 300k.
Maar ik ga wel op de pc dik verliezen in coins met deze spelers van de bbva league.
RVP gekocht voor 51k is nu rond de 43k waard
Pique 36k 25k
Pepe 31k 22k
Di maria 36k 20k
Alonso 21k 19k
Navas 16 9k
verlies rond de 55k misschien nog wel meer.
Maar ik ga wel op de pc dik verliezen in coins met deze spelers van de bbva league.
Pique 36k 25k
Pepe 31k 22k
Di maria 36k 20k
Alonso 21k 19k
Navas 16 9k
Ik zit ook met een negatieve trade -250k nu ongeveer...goosche schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:46:
Ik zet me bpl spelers erop met 99 Contracten en ze zijn zo weg. Heb nu 300k.
Pique 36k 25k
Pepe 31k 22k
Di maria 36k 20k
Alonso 21k 19k
Navas 16 9k
mijn negatieve trade is 414k doe meer aan spelen dan traden. Match earnig is 400k
Geen idee, denk dat het na een tijdje wel weer recht getrokken wordt, helemaal als Robben weer gaat spelen.xamirz schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:23:
Ik denk eerlijk gezegd dat je hem beter hoe dan ook nu moet verkopen. Ik denk dat na de TOTY nog goedkoper wordt.. denk je niet?
Spelen jullie voor de afwisseling ook wel eens Seasons? De non-FUT versie?
Als ik met spelers/teams speel uit Serie-A die ik toevallig ook in me FUT team heb, dan merk ik toch echt wel verschil. Ze zijn allemaal ontzettend traag, overal balverlies. Het speeld gewoon niet lekker dat seasons. Of het niveau is daar vele malen hoger...
Zit er nu zo'n ontzettend groot verschil tussen Normale Fifa en FUT?
Als ik met spelers/teams speel uit Serie-A die ik toevallig ook in me FUT team heb, dan merk ik toch echt wel verschil. Ze zijn allemaal ontzettend traag, overal balverlies. Het speeld gewoon niet lekker dat seasons. Of het niveau is daar vele malen hoger...
Zit er nu zo'n ontzettend groot verschil tussen Normale Fifa en FUT?
Er zit zeker verschil daarin. Speelstijl van Fut is sowieso sneller en spelers zijn ook anders.
BV giovinco heeft in fifa 5 star skills maar in fut 3 stars.
BV giovinco heeft in fifa 5 star skills maar in fut 3 stars.
Zijn de prijzen van contracten enorm gestegen? Eerst was het 's ochtends altijd rond de 300, nu bijna 450...
zou handig zijn als je een platform erbij vermeld...TheJVH schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:49:
Zijn de prijzen van contracten enorm gestegen? Eerst was het 's ochtends altijd rond de 300, nu bijna 450...
Op de xbox iig niet
Verwijderd
Ik haal net Puyol uit m'n wekelijkse gratis gold pack ik denk hoera, issie maar 10k waard
De prijzen zijn echt snel gedaalt dit jaar.
Alles is dan toch relatief dan?Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:32:
Ik haal net Puyol uit m'n wekelijkse gratis gold pack ik denk hoera, issie maar 10k waardDe prijzen zijn echt snel gedaalt dit jaar.
Als alle prijzen dalen, kun je net zo veel kopen met wat je er voor krijgt ivm een tijdje terug.
Snap al die reacties niet over de prijs drops.. nogal vrij logisch toch dat prijzen dalen?
Wel logisch, minder leuk als je dure team nog niet heb verkocht en gewoon 50/100k verlies maakt.douweegbertje schreef op maandag 17 december 2012 @ 17:01:
[...]
Alles is dan toch relatief dan?
Als alle prijzen dalen, kun je net zo veel kopen met wat je er voor krijgt ivm een tijdje terug.
Snap al die reacties niet over de prijs drops.. nogal vrij logisch toch dat prijzen dalen?
Geschatte prijs van bijv. Buffon in Januari 20k? ipv 60K een maand geleden...?
met handelen verdien je het terug heb vandaag Pique verkocht voor 27k heb die gast voor 36k gekocht. Koop 5 vidals voor 2k a 2.5k verkoop ze voor 4k a 4.5k dikke winst xD heb nu 380k aan coins nu. Net ook nog een geluk je Dede voor 750 verkocht voor 9k
Verwijderd
De echte toppers dalen nauwelijks. De enige speler die ik nog wil voor m'n team is Buffon die is nog steeds ongeveer 100k.douweegbertje schreef op maandag 17 december 2012 @ 17:01:
[...]
Alles is dan toch relatief dan?
Speelde net tegen een gast die gast speelde met robben reus lahm ribery hummels enz en ik maakte hem af met me dit team http://www.ea.com/uk/foot...show-off#k5txBDKynIssI:pc
Lachte me helemaal kapot 4-1 is het geworden. Deed het bijna in me broek.
[ Voor 3% gewijzigd door goosche op 17-12-2012 19:05 ]
Net resultaat, maar met jouw spelers is dat opzich ook niet vreemd. Veel pace en ook redelijk gebalanceerd. Ik zou alleen die Palacio vervangen door Maggio. Dan heb je tijdens het verdedigen 5 verdedigers(zuniga en maggio verdedigen goed mee) en tijdens het aanvallen komen ze ook altijd goed mee op.goosche schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:36:
Speelde net tegen een gast die gast speelde met robben reus lahm ribery hummels enz en ik maakte hem af met me dit team http://www.ea.com/uk/foot...show-off#k5txBDKynIssI:pc
Denken jullie trouwens dat Falcao IF flink in prijs gaat dalen binnenkort? Ik wil hem heel graag hebben maar mijn budget is maar 600k.
[ Voor 9% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 17-12-2012 22:31 ]
Tnx voor het advies die speler had ik nog niet. Maar pace valt toch wel mee toch. Maar die Snijder kan raggeq-enf0rcer.1 schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:27:
[...]
Net resultaat, maar met jouw spelers is dat opzich ook niet vreemd. Veel pace en ook redelijk gebalanceerd. Ik zou alleen die Palacio vervangen door Maggio. Dan heb je tijdens het verdedigen 5 verdedigers(zuniga en maggio verdedigen goed mee) en tijdens het aanvallen komen ze ook altijd goed mee op.
Denken jullie trouwens dat Falcao IF flink in prijs gaat dalen binnenkort? Ik wil hem heel graag hebben maar mijn budget is maar 600k.
haha Sneijder is zeker fijn, die rent alle kanten op en schiet goed 
is me enigste niet BBVA speler
is me enigste niet BBVA speler
Heb momenteel een probleempje, wellicht dat een van jullie me kan helpen. Ik krijg geen beeld meer in de web-app, ik kan zowel geen geposte teams bekijken als inloggen op de webapp. Als ik inlog blijft het beeld freezen op de witte laadpagina, zonder het laadsymbooltje.
Hopelijk dat iemand het eerder heeft gehad en weten op te lossen.
Alvast bedankt ;-)
Alvast bedankt ;-)
Verwijderd
Ik heb dat regelmatig (Firefox). Vaak helpt een harde refresh (CTRL-F5) of het menu bovenin even gebruiken om te wisselen naar een ander scherm en dan opnieuw de FUT webapp openen.eskymomo schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 00:22:
Heb momenteel een probleempje, wellicht dat een van jullie me kan helpen. Ik krijg geen beeld meer in de web-app, ik kan zowel geen geposte teams bekijken als inloggen op de webapp. Als ik inlog blijft het beeld freezen op de witte laadpagina, zonder het laadsymbooltje.
Alvast bedankt ;-)
Verwijderd
Lijkt idd een firefox probleem, ik gebruik sinds kort chrome voor de fut app.. werd er gek van
Even een check heb http://www.futhead.com/fifa/squads/2463921/ team wat zouden jullie als volgende veranderen ?
Katah heeft gelijk. Chem 6 is sowieso onvoldoende. Toure linkt met de linker kant en zijn chem wordt 9. En hij is een betere Cmbartburg schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:20:
Even een check heb http://www.futhead.com/fifa/squads/2463921/ team wat zouden jullie als volgende veranderen ?
Zit toch te kijken naar een nieuw team: http://www.futhead.com/fifa/squads/2465628/#squad-player
Shoot! ik heb een beperkt budget (als ik de boel verkoop +- 100k ofzo...) Toure zal voor mij dus alvast niet haalbaar zijn maar zo kan ik stukje bij beetje wat upgraden straks en dat vind ik leuker dan af te wachten of er IF's komen voor mijn huidige Eredivisie of portuguesa teams.
Shoot! ik heb een beperkt budget (als ik de boel verkoop +- 100k ofzo...) Toure zal voor mij dus alvast niet haalbaar zijn maar zo kan ik stukje bij beetje wat upgraden straks en dat vind ik leuker dan af te wachten of er IF's komen voor mijn huidige Eredivisie of portuguesa teams.
Verwijderd
Wat vinden jullie van Reus als spits in een 4-1-2-1-2 opstelling? Ik heb Reus net gekocht voor in mijn Budesliga team, maar vind hem toe nu toe erg tegenvallen. Ik speelde met combinatie van Huntelaar en Lewandowski een stuk beter. Kan hem gelukkig met veel winst verkopen, had hem voor 25K gekocht als CA, en had nog een kaartje liggen om hem spits te maken en dan kan ik hem zo kwijt voor 50K
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#dLCokoTqnIsRA:ps3
mijn team nu... iemand tips hoe ik de Chem van Suarez +7 kan krijgen??
heb je futhead link?ind0mi schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:38:
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#dLCokoTqnIsRA:ps3
Mijn team:
Joga Bonito
Standaard verdedigers, ik weet het. Ik merk wel dat deze opstelling vele malen beter werkt dan 4-1-2-1-2, aangezien nu niet elke steekbal vanaf de verdediging zomaar een counter betekent. Groot middenveld heeft ook genoeg afspeelmogelijkheden, en met een beest als Hulk/Bastos op de zijkant is er genoeg ruimte om af en toe een schot van 30 a 40 meter te lossen.
Voordeel van deze opstelling is dat 90% van de spelers veel goedkoper zijn dan in de meer reguliere opstellingen.
Joga Bonito
Standaard verdedigers, ik weet het. Ik merk wel dat deze opstelling vele malen beter werkt dan 4-1-2-1-2, aangezien nu niet elke steekbal vanaf de verdediging zomaar een counter betekent. Groot middenveld heeft ook genoeg afspeelmogelijkheden, en met een beest als Hulk/Bastos op de zijkant is er genoeg ruimte om af en toe een schot van 30 a 40 meter te lossen.
Voordeel van deze opstelling is dat 90% van de spelers veel goedkoper zijn dan in de meer reguliere opstellingen.
Gaude et aude
krijg steeds een foutmelding als ik team wil opslaan bij futhead
ik heb hem nooit gehad, maar ik kan je wel zeggen dat hij altijd pain in the asssssss is for me. Ik heb geen idee hoe het ze lukt maar hij scoort veel tegen me en ook vaak met headerVerwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:36:
Wat vinden jullie van Reus als spits in een 4-1-2-1-2 opstelling? Ik heb Reus net gekocht voor in mijn Budesliga team, maar vind hem toe nu toe erg tegenvallen. Ik speelde met combinatie van Huntelaar en Lewandowski een stuk beter. Kan hem gelukkig met veel winst verkopen, had hem voor 25K gekocht als CA, en had nog een kaartje liggen om hem spits te maken en dan kan ik hem zo kwijt voor 50K
Ze zijn indd met database update bezig. Hmm, helaas kan ik je niet helpen aangezien ik niet op ea site kan komen.ind0mi schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:52:
[...]
krijg steeds een foutmelding als ik team wil opslaan bij futhead
Er is niks mis met je verdedigers, na thiago silva heb je de beste verdedigers van brazillie.Mr Hackenbacker schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:51:
Mijn team:
Joga Bonito
Jawel, ze zijn nep, maarja er is geen andere keus wil je kunnen winnen.
Gaude et aude
even een printscreen gemaaktxamirz schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:53:
[...]
Ze zijn indd met database update bezig. Hmm, helaas kan ik je niet helpen aangezien ik niet op ea site kan komen.
http://i.imgur.com/VQB0b.jpg
ah nice. In jou geval zou cavani en forlan/ hernandez helpen.ind0mi schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:08:
[...]
even een printscreen gemaakt
http://i.imgur.com/VQB0b.jpg
heb cavani en torres nog op de bank.. was meer aant denken andere RM en CDM?xamirz schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:12:
[...]
ah nice. In jou geval zou cavani en forlan/ hernandez helpen.
dat gaat niet lukken, tenzij je silvere spelers in je team wil. Helaas heb je niet zoveel opties, behalve je spitsen te veranderen.ind0mi schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:15:
[...]
heb cavani en torres nog op de bank.. was meer aant denken andere RM en CDM?
lees mn laatste post
[ Voor 4% gewijzigd door xamirz op 18-12-2012 11:26 ]
Ik ga eens zoeken.. thanks . Heb Suarez vandaag eigelijk pas gehaald omdat ik niet echt tevreden ben over Sneijder en Boateng als CAM .xamirz schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:23:
Wat je ook kan doen, is een van deze spelers in te zetten.
Walter Gargano
Egidio Arévalo Ríos
http://www.ea.com/soccer/.../show-off#dr9lFcqbCXJ:360
dit heb ik nu als team, scoor makkelijk, maar heb problemen dat het middenveld nogal overlopen wordt volgens mij.
dit heb ik nu als team, scoor makkelijk, maar heb problemen dat het middenveld nogal overlopen wordt volgens mij.
Verwijderd
Lucio en luisao als cv, verder Lucas als Cam en vagner love als sp naast welliton.Mr Hackenbacker schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:51:
Mijn team:
Joga Bonito
Standaard verdedigers, ik weet het. Ik merk wel dat deze opstelling vele malen beter werkt dan 4-1-2-1-2, aangezien nu niet elke steekbal vanaf de verdediging zomaar een counter betekent. Groot middenveld heeft
ook genoeg afspeelmogelijkheden, en met een beest als Hulk/Bastos op de zijkant is er genoeg ruimte om af en toe een schot van 30 a 40 meter te lossen.
Dit is hoe mijn team er nu uit ziet, ben er erg tevreden over. Wil nog thiago Silva en if lucas
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2012 14:05 ]
Ik gebruik Reus in een 4-5-1 formatie als CAM, naast Gotze. Sinds ik met Reus gespeeld heb is het mijn favoriete speler van Fut 13. Snelheid, goeie dribbel, skill en wf zijn 4 en vooral dat afstandsschot. Echt een heerlijke speler. Hij is ook nog eens goed betaalbaar, zit zo rond de 30K.
Als spits zou ik hem minder snel gebruiken, omdat ik daar toch liever iemand heb met écht hoge finishing rates en sowieso heb ik daar liever wat kracht en kopvermogen. Lewandowski heb ik als spits, en die bevalt me wel aardig.
Als spits zou ik hem minder snel gebruiken, omdat ik daar toch liever iemand heb met écht hoge finishing rates en sowieso heb ik daar liever wat kracht en kopvermogen. Lewandowski heb ik als spits, en die bevalt me wel aardig.
[ Voor 28% gewijzigd door wouter03 op 18-12-2012 14:13 ]
Luisao is zo snel als dikke stront door een trechter, daar heb ik mijn vingers al aan gebrand.
Maicon is het geld ook niet waard, kan je beter Nei kopen en het overige geld aan andere spelers spenderen.[Mijn opinie]
Je moet voor de gein eens kijken naar Leo Gago[CDM], speler die weinig wordt gebruikt, want hij is niet de snelste, maar de long shots en passing maken alles goed.
Voor de volledigheid, mijn wissels + reserves.[Let niet op de rode kaart, agressiviteitsprobleem :P]
Selecao
Maicon is het geld ook niet waard, kan je beter Nei kopen en het overige geld aan andere spelers spenderen.[Mijn opinie]
Je moet voor de gein eens kijken naar Leo Gago[CDM], speler die weinig wordt gebruikt, want hij is niet de snelste, maar de long shots en passing maken alles goed.
Voor de volledigheid, mijn wissels + reserves.[Let niet op de rode kaart, agressiviteitsprobleem :P]
Selecao
Gaude et aude
Luisao helll no, met alle respect, als luisao tegenover mijn Eto'o en Doumbia staat is die totaal kansloooos..
Dat zijn dan wel weer de bekende namen.......
1 op 1 duels wint hij wel maar aangezien het merendeel op snelheid om de defensie heen probeert te rennen[geen duel] is Luisao in de meeste gevallen ongeschikt.
1 op 1 duels wint hij wel maar aangezien het merendeel op snelheid om de defensie heen probeert te rennen[geen duel] is Luisao in de meeste gevallen ongeschikt.
Gaude et aude
Zilveren contracten worden op de pc verkocht voor 750 coins. Waar slaat dat op die hoog prijs.
Wellicht weinig mensen die pakjes kopen en dus weinig contracten in omloop?goosche schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:19:
Zilveren contracten worden op de pc verkocht voor 750 coins. Waar slaat dat op die hoog prijs.
Verwijderd
Voor het eerst sinds oktober weer divisie 1 gewonnen
Dit is m'n team --> http://www.futhead.com/fifa/squads/2496216/ ben er erg tevreden mee ik wil alleen Buffon nog.
Dit is m'n team --> http://www.futhead.com/fifa/squads/2496216/ ben er erg tevreden mee ik wil alleen Buffon nog.