Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Bij FIFA09 (dacht ik) had je voor het eerst Ultimate team, en toen bleef het gewoon altijd bestaan, die upgrade van je trainingskaartjes. Dus na een tijdje was iedere speler 99 met alles. Toen waren dus vooral de trainingskaarten duur, lol. Blij dat het bij 10 verbeterd was.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2012 19:06 ]

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
Speel nu met ut in de eerste divisie maar merk op dat mijn NL team het toch wel heel zwaar heeft tegen ITA of DUI teams. Voornamelijk de defensie is slecht en hebben weinig tot geen pace. Aangezien de meeste gasten op counter spelen krijg ik zo vaak een tegendoelpunt.

Wil nu een duits team gaan maken met de formatie 4-2-2-2 (twee CDM en twee CAM) is dat verstandig?
Misschien eerst mijn NL team ombouwen naar een 4-2-2-2 systeem?

Verwijderd

Gister voor het eerst 4-2-2-2 gespeeld en won 4 wedstrijden op rij zonder 1 tegendoelpunt. Ik heb altijd 3-5-2 gespeeld en 4-1-2-1-2 en ben dus nu over gestapt naar 4-2-2-2. Tot noch toe bevalt het me wel, alleen scoor ik niet zoveel als ik in andere formaties doe. Aan de andere kant krijg ik ook niet zoveel tegendoelpunten meer. Ik zou het gewoon proberen.

• Vecodo
Iemand een goede tip om naast huntelaar in de spits te zetten? Moet een speler met nederland nationaliteit zijn. Heb nu Bony op die plek staan en jezus wat is dat een beest alleen geen nederlander.

Robin van Persie valt niet in mijn budget ;)

De jong een goed idee?

[ Voor 5% gewijzigd door Vecodo op 12-12-2012 09:22 ]

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-11 22:00
Vecodo schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:20:
Iemand een goede tip om naast huntelaar in de spits te zetten? Moet een speler met nederland nationaliteit zijn. Heb nu Bony op die plek staan en jezus wat is dat een beest alleen geen nederlander.

De jong een goed idee?
Ik zou castaignos doen. Is weliswaar een silver, maar daar ga je echt meer plezier aan hebben dan aan De Jong.

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:54
Ik ben bezig om dit betaalbare italiaanse team te bouwen, iemand nog tips? Is voor de PC overigens.
http://www.futhead.com/fifa/squads/1940933/

Di Natale en Buffon heb ik er niet in gezet want die kosten 100K...

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Vecodo schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:20:

De jong een goed idee?
V. Wolfswinkel beviel mij prima, is vrij snel en scoorde hier iig erg veel.
En is goedkoper dan castaignos
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:05:
Gister voor het eerst 4-2-2-2 gespeeld en won 4 wedstrijden op rij zonder 1 tegendoelpunt. Ik heb altijd 3-5-2 gespeeld en 4-1-2-1-2 en ben dus nu over gestapt naar 4-2-2-2. Tot noch toe bevalt het me wel, alleen scoor ik niet zoveel als ik in andere formaties doe. Aan de andere kant krijg ik ook niet zoveel tegendoelpunten meer. Ik zou het gewoon proberen.
Ghehe, klinkt mij erg bekend. Ik heb veel met 4-2-2-2 gespeeld, ging hier ook prima, maar ik vond dat er teveel in het centrum gespeeld werd, niet gevaarlijk op de vleugels. Ook met 4-1-2-1-2.

Ik speel nu 4-4-1-1 en dat bevalt mij iets beter.

Met 3-5-2 heb ik weinig gespeeld, alleen toen ik nog een slecht team had, en dat beviel me toen iig niet omdat ik vrij veel tegengoals kreeg

[ Voor 49% gewijzigd door cypher21 op 12-12-2012 09:40 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Toch maar weer een pakketje opengemaakt, beste kaart Formatie 4-3-3. Gaat steeds beter :)

Gister na 1 seizoen weer gepromoveerd naar de 1e divisie. 25 goals voor, 2 tegen. Alles gewonnen.
Wat is dat een verschil met divisie 1 zeg!!

Verwijderd

Ja he, divisie 2 is vrij simpel. Divisie 1 pas 1x gewonnen.. soms verlies ik alles in divisie 1, en win ik weer alles in 2.. Ze zouden eigenlijk 10 divisies moeten maken net zoals in seasons.

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-11 16:44
Niveau verschill is indd groot. Ze hadden net H2H 10 divisies moeten doen. Dan waren de verschillen kleiner.

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-11 15:30
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:45:
Ja he, divisie 2 is vrij simpel. Divisie 1 pas 1x gewonnen.. soms verlies ik alles in divisie 1, en win ik weer alles in 2.. Ze zouden eigenlijk 10 divisies moeten maken net zoals in seasons.
Helemaal mee eens. Ik zit al sinds het spel uit is in Divisie 1. 1 keer gedegradeerd, 2 keer kampioen geworden, maar meestal eindig ik ergens in middenmoot. Wordt erg saai daardoor.

• xamirz
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:45:
Ik zie dat je eerder was H2H season idee :P

Verwijderd

:P welke divisie zitten jullie met normale seasons? Ik in 6, maar heb pas 25 wedstrijden gespeeld.

• xamirz
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:02:
:P welke divisie zitten jullie met normale seasons? Ik in 6, maar heb pas 25 wedstrijden gespeeld.
ik zit in 5, maar ik vind niks aan. Iedereen pakt Real of Barca.

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Ja daarom heb ik H2H ook nog niet aangeraakt. Laat mij m'n eigen team maar bouwen :)

• Vecodo
xamirz schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:08:
[...]

ik zit in 5, maar ik vind niks aan. Iedereen pakt Real of Barca.
Divisie 4 normal season - Ajax (Krijg heel vaak dortmund, schalke of moskou tegen)
Divisie 1 UT - Nederlands team (Alleen maar NL spelers)

Verwijderd

Vecodo schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:10:
[...]

Divisie 4 normal season - Ajax (Krijg heel vaak dortmund, schalke of moskou tegen)
Divisie 1 UT - Nederlands team (Alleen maar NL spelers)
Ik was ook Ajax, en kreeg Anzhi met eto'o etc tegen me. Vond het echt super oneerlijk.

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Div 5 of 6 geloof ik H2H, win alles veel te makkelijk.
Speel met utrecht, meestal Crystal Palace etc tegen me

Verder in FUT pendel ik tussen Div 2 en 1 in, in Div. 2 win ik alles makkelijk, in Div 1 leg ik het meestal af.

[ Voor 34% gewijzigd door Cerberi op 12-12-2012 11:26 ]

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-11 14:18
2 heerlijke teams op dit moment waarmee ik atm speel:
Team 1 : http://www.futhead.com/fifa/squads/2111696/
Team 2 : http://www.futhead.com/fifa/squads/2108219/

* De Gea is inmiddels vervangen door Cech

Nu ook lekker aan het traden wat eindelijk een keer goed gaat.

• xamirz
Team1 is wat ze pace whores noemen :P haha
Ziet er goed uit. Mn voorkeur gaat uit naar team2

• Zuaro
xamirz schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:33:
Team1 is wat ze pace whores noemen :P haha
Ziet er goed uit. Mn voorkeur gaat uit naar team2
Klopt hahaha maar het speelt goed en met 2 teams hoef ik tenminste geen fitness te kopen :)

Team 2 speelt wel veel beter

[ Voor 5% gewijzigd door Zuaro op 12-12-2012 11:36 ]

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-11 14:32
Zuaro schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:36:
[...]

Klopt hahaha maar het speelt goed en met 2 teams hoef ik tenminste geen fitness te kopen :)

Team 2 speelt wel veel beter
Je speelt met team 1 en team 2 zit op de bank bij team 1, zo werkt het toch?

• Zuaro
kaat17 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:09:
[...]

Je speelt met team 1 en team 2 zit op de bank bij team 1, zo werkt het toch?
Yes, en zelfde voor team 2 met team 1 op de bank, na 2 potjes is bijna altijd iedereen weer op 99 fitness.

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:00
weet iemand de max van de volglijst?

Verwijderd

Wat vinden jullie de beste LB voor een bundesliga team? Ik dacht aan Alaba maar is zijn defending niet erg laag?

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-11 14:32
Als je inlogt via de web-app, moeten jullie dan ook elke keer engels aanklikken?

Verwijderd

nee heb ik geen last van

Verwijderd

Dan zit je op de nederlandse tak van de EA site.

Verwijderd

Zuaro schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:30:
2 heerlijke teams op dit moment waarmee ik atm speel:
Team 1 : http://www.futhead.com/fifa/squads/2111696/
Team 2 : http://www.futhead.com/fifa/squads/2108219/

* De Gea is inmiddels vervangen door Cech

Nu ook lekker aan het traden wat eindelijk een keer goed gaat.
Team 1 is gruwelijk, volgens mij pacewhore jij iedereen voorbij haha

• goosche
Naab TEAM!! :P

• Cerberi
  • Laatst online: 12-12-2024
kaat17 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:19:
Als je inlogt via de web-app, moeten jullie dan ook elke keer engels aanklikken?
Taalinstellingen in je browser

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Cerberi schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:22:
[...]

Taalinstellingen in je browser
Of op de site gewoon onderaan United Kingdom kiezen ipv Nederland ;-)

"It's about time you showed up Fox!"

Verwijderd

Ik ben nu redelijk klaar met mijn team, zou geen verbeteringen meer weten zo. Heb gekozen om toch wat Nederlanders te gebruiken, maar als laatst Stekelenburg vervangen door Buffon. Had toch al een Serie A verdediging..

http://www.futhead.com/fifa/squads/2204835/

Speelt erg lekker moet ik zeggen, maar ik blijf het moeilijk vinden als tegenstanders je echt continu van alle kanten bestoken als je balbezit hebt. Misschien ligt het aan 4-3-3, dat je dan kwetsbaar hiervoor bent. Er ligt toch altijd redelijk wat ruimte op het veld door de buitenspelers.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2012 14:02 ]

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 00:50
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:00:
Ik ben nu redelijk klaar met mijn team, zou geen verbeteringen meer weten zo. Heb gekozen om toch wat Nederlanders te gebruiken, maar als laatst Stekelenburg vervangen door Buffon. Had toch al een Serie A verdediging..

http://www.futhead.com/fifa/squads/2204835/

Speelt erg lekker moet ik zeggen, maar ik blijf het moeilijk vinden als tegenstanders je echt continu van alle kanten bestoken als je balbezit hebt. Misschien ligt het aan 4-3-3, dat je dan kwetsbaar hiervoor bent. Er ligt toch altijd redelijk wat ruimte op het veld door de buitenspelers.
IF Marchisio, voor de rest ziet het er wel goed uit :)

Zelf maar een Budget Serie A team gemaakt. Alles onder de 1000 muntjes, behalve Ogbonna want die had ik nog liggen. Makkelijk kampioen geworden in divisie 2 weer nadat ik met een ander team gedegradeerd was :+
Team: http://www.futhead.com/fifa/squads/2205208/
Ik heb ook nog Klose uitgeprobeerd, maar ik kan echt totaal niet "voorzet koppen" spelen. Totaal niet mijn speelstijl , dus dat werkte niet echt :O

[ Voor 6% gewijzigd door snoepbanaan op 12-12-2012 14:19 ]

Verwijderd

snoepbanaan schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:13:
[...]

IF Marchisio, voor de rest ziet het er wel goed uit :)
Thanks, maar die IF gaat me wel weer kosten dan... Dat wordt nog even sparen. Maar het is wel leuk om nog een 'doel' te hebben, goede suggestie.
Zelf maar een Budget Serie A team gemaakt. Alles onder de 1000 muntjes, behalve Ogbonna want die had ik nog liggen. Makkelijk kampioen geworden in divisie 2 weer nadat ik met een ander team gedegradeerd was :+
Team: http://www.futhead.com/fifa/squads/2205208/
Ik heb ook nog Klose uitgeprobeerd, maar ik kan echt totaal niet "voorzet koppen" spelen. Totaal niet mijn speelstijl , dus dat werkte niet echt :O
Met 4-3-3 wat ik zelf speel heb je natuurlijk al snel de 'voorzet-koppen' speelstijl, en dat lukt op zich aardig met een goede spits. Deze moet wel goede lengte, headingstats en individual chem hebben (helpt bij goed positie zoeken). Maar via het midden en combinerend scoren lukt vaker dan inkoppen vanuit een voorzet. En als je een pace-team hebt, dan natuurlijk lob-pass en rennen, dat werkt het beste. Maar dat is niet leuk om te spelen -en uiteraard al helemaal niet om tegen te spelen - irritatie, irritatie.. :P

• snoepbanaan
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:29:
[...]

Thanks, maar die IF gaat me wel weer kosten dan... Dat wordt nog even sparen. Maar het is wel leuk om nog een 'doel' te hebben, goede suggestie.

[...]

Met 4-3-3 wat ik zelf speel heb je natuurlijk al snel de 'voorzet-koppen' speelstijl, en dat lukt op zich aardig met een goede spits. Deze moet wel goede lengte, headingstats en individual chem hebben (helpt bij goed positie zoeken). Maar via het midden en combinerend scoren lukt vaker dan inkoppen vanuit een voorzet. En als je een pace-team hebt, dan natuurlijk lob-pass en rennen, dat werkt het beste. Maar dat is niet leuk om te spelen -en uiteraard al helemaal niet om tegen te spelen - irritatie, irritatie.. :P
Klopt, maar heb wel vaak gehad dat ze voor de rest ook niet veel kunnen, win ik alsnog. Ik zelf heb liever een snelle spits dan een kopsterke heb ik wel gemerkt. de passjes komen toch vaak uit het midden bij mij en niet van de zijkanten, had zelfs dat Cassano meer scoorde dan mijn spits :9 .

Verwijderd

snoepbanaan schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:36:
[...]

Klopt, maar heb wel vaak gehad dat ze voor de rest ook niet veel kunnen, win ik alsnog. Ik zelf heb liever een snelle spits dan een kopsterke heb ik wel gemerkt. de passjes komen toch vaak uit het midden bij mij en niet van de zijkanten, had zelfs dat Cassano meer scoorde dan mijn spits :9 .
Ach dat kan ja. Je moet je pas echt zorgen maken als je keeper meer scoort dan je spits, haha.

Ik merk wel dat in Divisie 1 spelen eigenlijk helemaal niet leuk is. Speelde tegen een supersterk team een tijdje terug, nog voordat ik V Persie en Robben had e.d. en hij kwam met gemak voor met 3-0 na 20 minuten, daarna ging het beter met mij. In de 55e minuut scoorde ik de 5-3, dus hij stond nog flink voor, maar gaat ie alleen maar rondspelen achterin. En niet even 2 minuten tijdrekken (wat al bloedirritant is), maar echt de hele tijd. Ik kon dus niks. Ben toen maar gequit, wat een trieste bende is dat zeg. Tweede potje hetzelfde, dus toen ben ik maar gestopt.

Wat een ongelofelijk trieste mensen zitten soms te spelen zeg.. Voor sommige mensen is het dus niet gewoon een spelletje. Ben nu maar toernooien aan het doen, dan is het wat gemixt.

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-11 14:44
Ik lees hier dat jullie echt tegen andere mensen spelen. Ik ben zelf pas net begonnen met FUT, en heb nu net een gouden team met allemaal spelers uit de Spaanse Liga 1. Achteraf denk ik een foute keus geweest, aangezien ik nu alles tussen de 78 en 82 heb, voor een totaal van 4000 munten ofso. Upgrades kosten een veelvoud daarvan per stuk, omdat je dan algauw bij spelers van Barca en Madrid uitkomt. Nu bestaat het middenveld nog ui Sevilla en Valencia spelers :).

Terugkomend op de vraag die in me op kwam: Jullie spelen de competities tegen echte spelers. Ik heb dat tot nu toe alleen 'offline' (één-speler spel) gedaan. Ook de bekers doe ik op die manier. Dat brengt buiten de eindprijzen zo'n 400 coins per wedstrijd op.

Dan lees ik hier teams van 300K en denk ik: dan moet ik nog ruim 500 wedstrijden spelen, oftewel 55 uur spelen. Prima natuurlijk, het is er leuk genoeg voor, maar krijg je tegen online tegenstanders meer coins per wedstrijd, of handelen jullie gewoon heel veel, en spelen daarnaast nog veel meer :)?

• snoepbanaan
Ero-Sensei schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:18:
Ik lees hier dat jullie echt tegen andere mensen spelen. Ik ben zelf pas net begonnen met FUT, en heb nu net een gouden team met allemaal spelers uit de Spaanse Liga 1. Achteraf denk ik een foute keus geweest, aangezien ik nu alles tussen de 78 en 82 heb, voor een totaal van 4000 munten ofso. Upgrades kosten een veelvoud daarvan per stuk, omdat je dan algauw bij spelers van Barca en Madrid uitkomt. Nu bestaat het middenveld nog ui Sevilla en Valencia spelers :).

Terugkomend op de vraag die in me op kwam: Jullie spelen de competities tegen echte spelers. Ik heb dat tot nu toe alleen 'offline' (één-speler spel) gedaan. Ook de bekers doe ik op die manier. Dat brengt buiten de eindprijzen zo'n 400 coins per wedstrijd op.

Dan lees ik hier teams van 300K en denk ik: dan moet ik nog ruim 500 wedstrijden spelen, oftewel 55 uur spelen. Prima natuurlijk, het is er leuk genoeg voor, maar krijg je tegen online tegenstanders meer coins per wedstrijd, of handelen jullie gewoon heel veel, en spelen daarnaast nog veel meer :)?
Offline haal ik zelf iets van 520 coins per wedstrijd, maar dat kan ook komen omdat ik altijd met een bronzen team speel en alles makkelijk win. Online is dit iets van 650 per wedstrijd, en natuurlijk de prijzen die je krijgt als je promoveert naar een andere divisie.
Qua match earnings sta ik nu op 200k, alleen het grote geld komt uit de trading hoek, waar ik nu een trade profit heb van een kleine 2 miljoen. dus met alleen wedstrijden spelen zal je niet snel een messi kunnen aanschaffen ;)

Verwijderd

Je krijgt iets meer coins per wedstrijd online dan offline. Daarnaast kun je met je coins die je krijgt bij het levelen in Fifa (dmv XP) ook dingen kopen vanuit de EASFC catalogus. Dit is dus buiten FUT om, vanuit het hoofdmenu in Fifa. Je kunt daar met die coins bijvoorbeeld kopen dat je 500 of 1000 coins extra krijgt per wedstrijd voor een aantal wedstrijden. Dit is dus NIET met Fifa points of MS points, maar echt je punten die je in het hoofdmenu rechtsonderin ziet). Als je niet weet waar ik het over heb, dan moet je vanuit het hoofdmenu op X drukken (op Xbox) en dan de bovenste optie kiezen, de catalogus.

Daarnaast handel ik sinds een tijdje ook veel. Maar na de laatste paar dagen met die Jumbo-packs en speciale 86-Messi is de markt een beetje ingestort en is het lastig om wat met winst te verkopen.

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
EA SPORTS FIFA ‏@EASPORTSFIFA
Happy Hour! 4pm-5.30pm UK. Last chance to get the #86MessiFUT and current TOTW in-forms! No 2x chance.

Dus vandaag van 5 tot half 6 smiddags is het nog n keer happy hour ;)

edit...half 7 inderdaad. 'goeiemorgen! 8)7 '

[ Voor 10% gewijzigd door Samiej6 op 12-12-2012 15:39 ]

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-11 14:44
Dit is dus buiten FUT om, vanuit het hoofdmenu in Fifa. Je kunt daar met die coins bijvoorbeeld kopen dat je 500 of 1000 coins extra krijgt per wedstrijd voor een aantal wedstrijden. Dit is dus NIET met Fifa points of MS points, maar echt je punten die je in het hoofdmenu rechtsonderin ziet).
Bedankt voor jullie antwoorden. De quote hierboven zal mijn gouden tip zijn denk ik. Geen idee hoeveel XP het kost, dat ga ik vanavond lekker ondervinden. Maar dan gaat het inderdaad ineens een stuk harder.

Verwijderd

Tot half 7 dus! Maar klote weer dit, haha.
Dat zijn dan weer die Jumbo packs ofzo? Want het enige voordeel wat je daarbij krijgt is dat je 1 rare extra krijgt t.o.v. het kopen van 2 premium goldpacks.

Verwijderd

Ero-Sensei schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:37:
[...]

Bedankt voor jullie antwoorden. De quote hierboven zal mijn gouden tip zijn denk ik. Geen idee hoeveel XP het kost, dat ga ik vanavond lekker ondervinden. Maar dan gaat het inderdaad ineens een stuk harder.
Het ligt er aan welk level je bent in Fifa. Hoe hoger je level, hoe meer dingen je kunt kopen in die catalogus, als je genoeg XP-coins hebt uiteraard. Je moet het maar even checken. Je kunt er ook dingen kopen voor je offline of je online-Pro bijvoorbeeld.

Ik ben pas lvl 31 en kan verder niks nuttige met de 13000 coins die ik nog over heb. Ik koop alleen dingen voor mn online pro voor Clubs, en voor UT.

• cypher21
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:37:
Tot half 7 dus! Maar klote weer dit, haha.
Dat zijn dan weer die Jumbo packs ofzo? Want het enige voordeel wat je daarbij krijgt is dat je 1 rare extra krijgt t.o.v. het kopen van 2 premium goldpacks.
Yep, klopt...

En mocht je een IF in de packs krijgen, dan krijg je die van afgelopen week zeg maar.
Dus geen Falcao, Torres IF...

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 22:32
net Pique en Puyol gekocht

http://www.ea.com/uk/foot...show-off#huVTT7K3nIpyD:pc

maar bestaan er kaartjes van CB -> LB en dus ook CB -> RB ??

Nu heb ik nog een goede LB nodig, word waarschijnlijk Marcelo, al is die "maar" 83.
Sergio Ramos wil ik ook nog.

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Verwijderd

SuperVeloce schreef op woensdag 12 december 2012 @ 19:15:
net Pique en Puyol gekocht

http://www.ea.com/uk/foot...show-off#huVTT7K3nIpyD:pc

maar bestaan er kaartjes van CB -> LB en dus ook CB -> RB ??

Nu heb ik nog een goede LB nodig, word waarschijnlijk Marcelo, al die is "maar" 83.
Sergio Ramos wil ik ook nog.
Nope die kaartjes bestaan niet.

• Zuaro
Vanmiddag tijdens happy hour Cavani en Torres uit me 5 pakjes (tussendoor verkocht om meer pakjes te kunnen kopen) nu weer low op de coins haha

• SuperVeloce
ja ik nu 554 coins :')

mja wel 2 verdedigers van 86 erbij

en als ik alles verkocht krijg, zit ik weer op zo'n 60.000

[ Voor 34% gewijzigd door SuperVeloce op 12-12-2012 20:48 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-11 14:28
http://www.futhead.com/fifa/squads/733971/

net benzema op de kop kunnen tikken, team zo goed als af.
eventueel nog lloris en ribery in de toekomst :D

• Zuaro
SuperVeloce schreef op woensdag 12 december 2012 @ 20:47:
ja ik nu 554 coins :')

mja wel 2 verdedigers van 86 erbij

en als ik alles verkocht krijg, zit ik weer op zo'n 60.000
Team is wel leuk maar Sneijder is zo random en op 6 chem wat hem nadelig beïnvloed... beetje zonde!

• SuperVeloce
mja had callejon(79)(real madrid), dan is sneijder beter en totale chem is toch 100..

[ Voor 5% gewijzigd door SuperVeloce op 12-12-2012 21:38 ]

• Zuaro
SuperVeloce schreef op woensdag 12 december 2012 @ 21:38:
mja had callejon(79)(real madrid), dan is sneijder beter en totale chem is toch 100..
Zo heel veel meerwaarde heeft sneijder niet in je team aangezien je al gelijkwaardige spelers bezit, in UT kan je beter pace hebben dus Callejon zou prima voldoen

• Vishan07
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-11 20:58
Ben nu net twee weekjes bezig met FUT en het is echt supergaaf!
Dit is mijn (Engels) team nu
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#eOOHITptnIpMw:ps3

Ik had al een aantal pakjes geopend en kreeg vandaag opeen Thiago Silva! Zieke geluk uiteraard, waarde rond de 200.000!

Wie zal ik halen? Ik dacht sowieso aan RVP en Touré. Als keeper Hart/Reina en dan nog misschien Bale, of heeft iemand andere suggesties?

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 15:21
Na de update heb ik al 3 buitenspel doelpunten tegen gehad. Meer mensen hier ervaring mee? Of heb ik gewoon pech... ;(

• Zuaro
Vishan07 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 23:52:
Ben nu net twee weekjes bezig met FUT en het is echt supergaaf!
Dit is mijn (Engels) team nu
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#eOOHITptnIpMw:ps3

Ik had al een aantal pakjes geopend en kreeg vandaag opeen Thiago Silva! Zieke geluk uiteraard, waarde rond de 200.000!

Wie zal ik halen? Ik dacht sowieso aan RVP en Touré. Als keeper Hart/Reina en dan nog misschien Bale, of heeft iemand andere suggesties?
Als je hem nog niet verkocht heb zou ik david luiz halen voor Skrtel en dan Thiago Silva op de plek van Jones,
Rechtback haal je rafael ofso en dan wissel je ramires met wilshere, Thiago Silva is echt een beest zou hem echt ff proberen!
BraX schreef op donderdag 13 december 2012 @ 00:13:
Na de update heb ik al 3 buitenspel doelpunten tegen gehad. Meer mensen hier ervaring mee? Of heb ik gewoon pech... ;(
Net wel keer buitenspel gehad wat niet buitenspel leek en misschien 1x heeeel twijfelachtig op het randje, veder nog niks gehoord er over... Kijk het ff na op het EA forum?

[ Voor 20% gewijzigd door Zuaro op 13-12-2012 00:25 ]

• cypher21
ik heb nog nooit een onterechte buitenspel goal tegen gehad.
Computer heeft het altijd juist, alleen wanneer er twee spelers naar de bal toe gaan waarvan er 1 buitenspel loopt, en de ander niet wilt nog wel eens onterecht tot buitenspel leiden.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
cypher21 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:24:
ik heb nog nooit een onterechte buitenspel goal tegen gehad.
Computer heeft het altijd juist, alleen wanneer er twee spelers naar de bal toe gaan waarvan er 1 buitenspel loopt, en de ander niet wilt nog wel eens onterecht tot buitenspel leiden.
Nouja misschien heeft de computer het onderwater wel juist, maar ik heb toch echt al wel eens een onterechte buitenspel goal tegen gehad. Zou zomaar de weergave kunnen zijn geweest

• cypher21
HamburgerHenk schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:33:
[...]

Nouja misschien heeft de computer het onderwater wel juist, maar ik heb toch echt al wel eens een onterechte buitenspel goal tegen gehad. Zou zomaar de weergave kunnen zijn geweest
Lijkt me wel, is namelijk vrij makkelijk te programmeren lijkt me :)

• Vecodo
Ben weer verder gegaan met mijn NL Team.. Heb nu de volgende selectie, iemand nog goede tips?
Wil naast huntelaar RvP zetten, alleen geen geld voor op dit moment.

http://www.ea.com/nl/voet...show-off#dReOhPxQnIpSX:pc

vind 4-2-2-2 wel lekker spelen, wel weer wennen als je van een 4-3-3 systeem afkomt!

ps: De prijzen van spelers zijn veel gezakt? Kon nu sneijder en vaart voor in totaal 12K kopen.

[ Voor 25% gewijzigd door Vecodo op 13-12-2012 09:53 ]

Verwijderd

Ik heb Sneijder nog voor 25K gekocht, dus die is flink gezakt ja.
Heeft er denk ook wel een beetje mee te maken dat hij al een lange tijd niet speelt IRL.
Dan raken mensen toch minder geinteresseerd na een tijdje.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2012 10:14 ]

• goosche
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:14:
Ik heb Sneijder nog voor 25K gekocht, dus die is flink gezakt ja.
Heeft er denk ook wel een beetje mee te maken dat hij al een lange tijd niet speelt IRL.
Dan raken mensen toch minder geinteresseerd na een tijdje.
Ben jij mooi genaait ik koop hem net voor 12k

edit 7k

Verwijderd

Ja, maar dat was al weken geleden hoor, toen was hij gewoon tussen de 25K en 35K.

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Vecodo schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:42:
Ben weer verder gegaan met mijn NL Team.. Heb nu de volgende selectie, iemand nog goede tips?
Wil naast huntelaar RvP zetten, alleen geen geld voor op dit moment.

http://www.ea.com/nl/voet...show-off#dReOhPxQnIpSX:pc

vind 4-2-2-2 wel lekker spelen, wel weer wennen als je van een 4-3-3 systeem afkomt!

ps: De prijzen van spelers zijn veel gezakt? Kon nu sneijder en vaart voor in totaal 12K kopen.
Heb jij geen moeite met het gemis aan snelheid met dat team?
Ik heb zelf ook 4-2-2-2 gespeeld met Sneijder en vdVaart, maar daar ben ik snel van af gestapt.

• cypher21
4-2-2-2 is idd niet handig met trage cams.
Daarom ben ik ook van 4-2-2-2 afgestapt.
Er zijn sowieso maar weinig snelle CAMS in het spel

Ik ben meer een speler die gebruik maakt van de LM en RM of LW en RW

• kadoendra
cypher21 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:07:
Je kunt ze natuurlijk wel zelf maken. Je kunt van een ST een CF maken en van een CF een CAM. Er zijn toch genoeg snelle spitsen?

• cypher21
kadoendra schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:31:
[...]

Je kunt ze natuurlijk wel zelf maken. Je kunt van een ST een CF maken en van een CF een CAM. Er zijn toch genoeg snelle spitsen?
Klopt, maar een snelle spits als centraal aanvallende middenvelder is weer niet ideaal.
Passing is vaak beroerd van spitsen

• Vecodo
cypher21 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:07:
4-2-2-2 is idd niet handig met trage cams.
Daarom ben ik ook van 4-2-2-2 afgestapt.

Ik ben meer een speler die gebruik maakt van de LM en RM of LW en RW
Heb als reserve speler nog Wijnaldum met pace van 86 en Emanuelson met pace van 86.
Als ik merk in wedstrijd dat ik last krijg omdat mijn CAMS niet snel genoeg zijn gaan die twee erin.

Echter is de passing van Sneijder en Vaart vele malen beter en speel vaak door het midden (60% van de aanvallen) 40% over de vleugels, dan is passing ook wel gunstig om te hebben.

Vaak speel ik de spits aan, die de bal dan klaar legt voor de CAM deze probeerd met een shot te scoren. dan is shooting ook wel lekker om te hebben. Sneijder en Vaart hebben veel betere shooting (85 tegen over 70).

Qua dribbeling doen ze allemaal niet onder voor elkaar.

Merk vaak als je de hoek induikt, de tegenstander alleen met RB een mede speler naar je toe laat komen. Die speel je zo voorbij als het moet (doen niet heel actief aanvallen en aan balverovering).

Vandaar mijn keuze en gedachte erachter.

Twijfel alleen wat te doen met Afelay en Narsing, Zou ik deze eventueel als wisselspeler op de CAM plekken kwijt kunnen?

Zie net dat er maar één seedorf op de hele market staat..Te koop voor 950.
Idee om die te kopen en erop te zetetn voor 1200/1300?

[ Voor 24% gewijzigd door Vecodo op 13-12-2012 13:21 ]

• Edzeau
  • Laatst online: 16-11 21:13
Vecodo schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:01:
[...]
Zie net dat er maar één seedorf op de hele market staat..Te koop voor 950.
Idee om die te kopen en erop te zetetn voor 1200/1300?
Ik weet niet waar jij kijkt, maar ik heb een hele balk vol met Seedorf kaarten... ;) PS3

• Vecodo
Jeroen04 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:24:
[...]

Ik weet niet waar jij kijkt, maar ik heb een hele balk vol met Seedorf kaarten... ;) PS3
PC!

Verwijderd

Heren ik kwam laatst dit filmpje tegen op youtube:

YouTube: FUT 13 | Formation Guide - 4-3-3

Klinkt allemaal heel logisch, maar hij legt het allemaal goed uit met voorbeelden en heeft voor mij geholpen.

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Hier nog een tipje mbt formaties. :)

"It's about time you showed up Fox!"

• ninc
  • Laatst online: 19-11 19:45
Ik snap er niets van... zo speel je tegen gelijkwaardige teams en zo krijg je een compleet sterrenteam tegenover je.

Ik zat in divisie 5 (PC-versie), tegen gelijkwaardige tegenstanders om te spelen. Sommige zijn daar zo slecht dat ik van iemand heb gewonnen met 14-0 (op een gegeven moment kreeg ik medelijden met die gast, hij probeerde het wel maarja...). Maar daarna begon het probleem:
Ik promoveer naar divisie 4 en het eerste team wat ik tegenover mij krijg: Een volledig goud team wat bestaat uit het bijna complete elftal van brazilie en nog wat aanvullingen.

Ik kon met mijn spelers niet gaan sprinten, want dan werd ik altijd ingehaald... zover kwam het zelfs niet eens. Zijn spelers konden ook lekker op afstand schieten, want mijn keeper is nog van brons niveau.
Het werd natuurlijk 0-1 en ik heb wat proberen te combineren, wat nog vrij goed afging gezien het belabberde niveau van de tegenstander. Maar uit een counter maakt hij de 0-2 en wacht hij (de laffe herder) af om lekker door te gaan met counteren.

Uiteindelijk toch nog de 1-2 gemaakt, maar mijn spelers waren bijna helemaal uitgeput, terwijl zijn spelers nog bijna vol zaten qua conditie.
Kan nu weer een smak geld uitgeven om de conditie weer terug op peil te krijgen.

Is het normaal dat je steeds wordt gematcht met teams waarvan je weet dat het een oneerlijke strijd is? Denk dat ik het liever maar bij seasons houd, liever tegen Real Madrid counterploegjes en dan een gelijkwaardige strijd, dan met mijn brons krapteam tegen de ubersterren te spelen.

Nu weet ik dat je je team moet bouwen, en geld verdienen etc. maar zo is er toch geen lol aan? Is er geen matchingsysteem dat dit voorkomt? Of doe ik iets helemaal verkeerd?

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
ninc schreef op donderdag 13 december 2012 @ 17:12:
Ik snap er niets van... zo speel je tegen gelijkwaardige teams en zo krijg je een compleet sterrenteam tegenover je.

Ik zat in divisie 5 (PC-versie), tegen gelijkwaardige tegenstanders om te spelen. Sommige zijn daar zo slecht dat ik van iemand heb gewonnen met 14-0 (op een gegeven moment kreeg ik medelijden met die gast, hij probeerde het wel maarja...). Maar daarna begon het probleem:
Ik promoveer naar divisie 4 en het eerste team wat ik tegenover mij krijg: Een volledig goud team wat bestaat uit het bijna complete elftal van brazilie en nog wat aanvullingen.

Ik kon met mijn spelers niet gaan sprinten, want dan werd ik altijd ingehaald... zover kwam het zelfs niet eens. Zijn spelers konden ook lekker op afstand schieten, want mijn keeper is nog van brons niveau.
Het werd natuurlijk 0-1 en ik heb wat proberen te combineren, wat nog vrij goed afging gezien het belabberde niveau van de tegenstander. Maar uit een counter maakt hij de 0-2 en wacht hij (de laffe herder) af om lekker door te gaan met counteren.

Uiteindelijk toch nog de 1-2 gemaakt, maar mijn spelers waren bijna helemaal uitgeput, terwijl zijn spelers nog bijna vol zaten qua conditie.
Kan nu weer een smak geld uitgeven om de conditie weer terug op peil te krijgen.

Is het normaal dat je steeds wordt gematcht met teams waarvan je weet dat het een oneerlijke strijd is? Denk dat ik het liever maar bij seasons houd, liever tegen Real Madrid counterploegjes en dan een gelijkwaardige strijd, dan met mijn brons krapteam tegen de ubersterren te spelen.

Nu weet ik dat je je team moet bouwen, en geld verdienen etc. maar zo is er toch geen lol aan? Is er geen matchingsysteem dat dit voorkomt? Of doe ik iets helemaal verkeerd?
Ik heb vaak online het tegengestelde gehad, ik had namelijk eerst gewoon op offline gespeeld en daarna was mijn internet een weekje constant aan het uitvallen, maar ik kon dus wel lekker doortraden en toen ik daarna online ging spelen met mijn uberteampje moest ik inderdaad tegen elftallen vol met kneusjes. Dan ga je het soms wel een beetje zielig vinden, maarja wat moet je dan. Je moet toch ooit in hogere divisies komen.

Verwijderd

ninc schreef op donderdag 13 december 2012 @ 17:12:

In gewoon H2H is er wel matchmaking, maar in FUT is dat een stuk minder.
Maar waarom zou je een smak geld er tegen aan gooien om je fitness op peil te houden?
Gewoon je hele elftal als sub en reserve zetten bij je tweede elftal, en dan daarmee offline een potje (hooguit 2) spelen, zijn ze allemaal weer fitness 99.
Zo doe ik het altijd. Mijn fitnesskaartjes uit packs verkoop ik gewoon (aan mensen zoals jij :P)

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-11 12:32
Voor de niet zo ervaren FUT-spelers, een tip van mijn kant:
Begin januari komen de nieuwe Team of the Year-teams, wat inhoud dat er veel goede spelers op de markt komen en de dus veel mensen een poging willen wagen voor deze teams.

Meer aanbod van spelers zorgt er dus voor dat de prijzen gaan zakken, zorg er dus voor -mits je hiervan wilt profiteren- zo snel mogelijk begint met alles te verkopen. Onder andere Benzema is al 12k (PS3) in waarde gedaald en het kan alleen nog maar meer worden!

FIFA Benelux Administrator

• goosche
Hoeveel spelers komen er in de Team of the Year-teams?

edit: Wikipedia: UEFA Team of the Year

[ Voor 54% gewijzigd door goosche op 13-12-2012 18:20 ]

• ninc
  • Laatst online: 19-11 19:45
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 17:39:
[...]

In gewoon H2H is er wel matchmaking, maar in FUT is dat een stuk minder.
Maar waarom zou je een smak geld er tegen aan gooien om je fitness op peil te houden?
Gewoon je hele elftal als sub en reserve zetten bij je tweede elftal, en dan daarmee offline een potje (hooguit 2) spelen, zijn ze allemaal weer fitness 99.
Zo doe ik het altijd. Mijn fitnesskaartjes uit packs verkoop ik gewoon (aan mensen zoals jij :P)
Dat kan ook. Maar offline is zoveel minder leuk ;)
@Hamburgerhenk: Dat verklaart inderdaad waarom er volledige gouden teams in de lage divisies zitten. Achja, het is dus of offline spelen en daarmee een beter team bouwen, of online en dan de kans te lopen tegen uberteams te moeten spelen.... achja ;)

Kan tussen de FuT potjes ook wat seasons spelen, om wat frustraties kwijt te raken >:)

• goosche
De prijs dalen hard zeg niet normaal. Ga alles in de verkoop zetten. Gaat wel een tijdje duren als je 280 speler hebt LOL

• Zuaro
goosche schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:32:
De prijs dalen hard zeg niet normaal. Ga alles in de verkoop zetten. Gaat wel een tijdje duren als je 280 speler hebt LOL
Klopt, market crash incoming!

• goosche
Dit is het eerste jaar dat ik FUT speel als ik dit had geweten dat me spelers zo hard in waarde daalde dan had ik het bij 1 team gehouden inplaats van 12 team.

Kijk net in de veiling hoeveel Pepe gaat opleveren 20k en ik heb heb gekocht voor 30k. Maar wanneer gaan de prijs weer stijgen? En de tft spelers gaan die ook inprijs omlaag als de team of year speler komen?

Verwijderd

ninc schreef op donderdag 13 december 2012 @ 18:24:
[...]

Dat kan ook. Maar offline is zoveel minder leuk ;)
@Hamburgerhenk: Dat verklaart inderdaad waarom er volledige gouden teams in de lage divisies zitten. Achja, het is dus of offline spelen en daarmee een beter team bouwen, of online en dan de kans te lopen tegen uberteams te moeten spelen.... achja ;)

Kan tussen de FuT potjes ook wat seasons spelen, om wat frustraties kwijt te raken >:)
Ja dat vind ik ook, maar ik doe gewoon 1 offline seasons wedstrijd of een offline toernooi-potje om de 3 potjes online. Verdien je ook gewoon coins mee natuurlijk, maar het is inderdaad minder leuk.

Maar wat me net te binnen schiet trouwens, is dat ik nooit geblesseerden heb. Aangezien er wel healingcards zijn zal het er niet uitgesloopt zijn, maar ik heb het nog nooit gehad in ongeveer 130 potjes!
Heb sinds kort Robben, dus dan kom ik er snel genoeg achter :P maar ben ik de enige?

• goosche
RVP voor 35k gekocht ahahha wtf

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:56:
[...]

Ja dat vind ik ook, maar ik doe gewoon 1 offline seasons wedstrijd of een offline toernooi-potje om de 3 potjes online. Verdien je ook gewoon coins mee natuurlijk, maar het is inderdaad minder leuk.

Maar wat me net te binnen schiet trouwens, is dat ik nooit geblesseerden heb. Aangezien er wel healingcards zijn zal het er niet uitgesloopt zijn, maar ik heb het nog nooit gehad in ongeveer 130 potjes!
Heb sinds kort Robben, dus dan kom ik er snel genoeg achter :P maar ben ik de enige?
Ik heb toevallig net voor het eerst een geblesseerde speler gehad, na 170 wedstrijden, vind het zo wel beter want in de vorige Fifa had je spelers die echt heel snel geblesseerd raakt.

Net divisie 1 gewonnen en Xabi Alonso in het pakje :)

EDIT: ik krijg nu opeens de melding 'Communicatie probleem met de fifa servers' iemand anders hier ook last van?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2012 21:07 ]

Verwijderd

Fut Web app kom ik ook niet in , dus klopt , denk ik

Verwijderd

is het nu verstandig om in te slaan , of om echt te gaan verkopen?...heb de neiging om in te slaan :P

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Voor de 3e keer vandaag disconnected..... Alleen dit keer gaat mn NV factor ook nog eens naar beneden, omdat ik verbinding zou hebben verbroken....

Dood en doodziek word ik er van. 387^T#%%(&#&$VWJUCGef

edit: gaat die factor wel weer omhoog?

[ Voor 9% gewijzigd door MetZyZteM op 13-12-2012 22:02 ]

• SuperVeloce
al dalen Ronaldo en Messi in prijs met 50%, dan nog zijn ze onbetaalbaar :')

[ Voor 6% gewijzigd door SuperVeloce op 13-12-2012 22:03 ]

• goosche
BeastShot Van Ramires.

Uit eindelijk 4 - 2 geworden 2 goals van Ramires!!!! Die gast is fijnheid _/-\o_

• kadoendra
Ze zijn weer down. Niet te geloven...

Wat ik ook niet begrijp. Als ze nu zo vaak onderhoud doen; hoe moeilijk is het dan om ervoor te zorgen dat de spelers normale rugnummers hebben? Hoe moeilijk is het om de keeper nummer 1 te geven ipv nummer 2?

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

ga denk ik maar eens met seasons beginnen.. fut is meer down dan up ;)

• cypher21
EA SPORTS FIFA ‏@EASPORTSFIFA
FUT is now down for maintenance from 10pm-4am PST (Fri 6am-12pm UK). Other #FIFA13 game modes down @ 1130pm PT/730am UK http://bit.ly/WaaE3X

Jammer...
Hoopte dat het wat later was, kon ik nog even bieden op goedkope spelers :P

Webapp doet het weer

Maar wtf is er aan de hand :S
Er staan ineens meer dan 100 Robbens te koop, prijs van hem is aardig gekelderd.
er staan tig Ribery's te koop, zijn prijs is ook wat gezakt, maar nog steeds te duur

[ Voor 24% gewijzigd door cypher21 op 14-12-2012 08:54 ]

• BraX
cypher21 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 08:26:
Maar wtf is er aan de hand :S
Er staan ineens meer dan 100 Robbens te koop, prijs van hem is aardig gekelderd.
er staan tig Ribery's te koop, zijn prijs is ook wat gezakt, maar nog steeds te duur
TOTY??

Gisteren eerste 5 potjes in Divisie 1 op rij gewonnnen. Daarna tegen een ontzettend laggende gast gespeeld, uiteraard verloren :| Daarna is het alleen maar bergafwaards gegaan met de verbinding. Passen en mikken leken wel eeuwigheid te duren. Was rond uurtje of 11 gisteravond, meer mensen die hier last van hebben rond die tijd? Xbox360

[ Voor 34% gewijzigd door BraX op 14-12-2012 10:57 ]

• goosche
Het hele spel speelt anders het lijkt wel dat je tegen gehouden word door iets. Kan ook niet makkelijk langs verdediger dribbelen. Is er een patch uitgekomen vandaag of deze week?

Verwijderd

Heb mn hele team paar dagen terug verkocht. Heb nu een totaal van 225k. Ik wacht gewoon tot het nieuwe jaar en ga dan weer spelen, heb ik weer zin en motivatie, en kan ik waarschijnlijk een goed team kopen.

• BraX
goosche schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:26:
Het hele spel speelt anders het lijkt wel dat je tegen gehouden word door iets. Kan ook niet makkelijk langs verdediger dribbelen. Is er een patch uitgekomen vandaag of deze week?
Ja ik heb deze week wel een keer een 25mb patch geinstalleerd.
Ik heb ook de ervaring dat de speelstijl anders is. In ieder geval niet verbeterd. :X
MyUtd4Life schreef op donderdag 13 december 2012 @ 17:56:
Voor de niet zo ervaren FUT-spelers, een tip van mijn kant:
Begin januari komen de nieuwe Team of the Year-teams, wat inhoud dat er veel goede spelers op de markt komen en de dus veel mensen een poging willen wagen voor deze teams.

Meer aanbod van spelers zorgt er dus voor dat de prijzen gaan zakken, zorg er dus voor -mits je hiervan wilt profiteren- zo snel mogelijk begint met alles te verkopen. Onder andere Benzema is al 12k (PS3) in waarde gedaald en het kan alleen nog maar meer worden!
Begin januari komen er nieuwe TOTY spelers, betekend dat er in 1 week waarschijnlijk ontzettend veel pakjes verkocht gaan worden. Waardoor er ook ontzettend veel niet TOTY spelers op de markt komen te staan. De markt wordt overspoeld met spelers wat zorgt voor waardevermindering.

Wat is jouw aanpak dan, alles verkopen en tijdje met budget team te spelen om in januari weer een goed team te kopen tegen een lagere prijs?

[ Voor 54% gewijzigd door BraX op 14-12-2012 13:50 ]

• goosche
Ik game nog wel even verder ik verkoop 12 teams en ga met 2 teams verder. Er was hele niks mis met de gameplay toch patchen de Naabs van EA

Verwijderd

Market werkt nog steeds niet goed op de PC. Krijg steeds de melding dat er een communicatie probleem is met de EA servers

EDIT:
Our team is investigating issues affecting the #FUT13 auction house. Thanks for your patience.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2012 14:05 ]

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Ik heb het complete team van Borussia Dortmund. De waarde van Gotze en Reus is al een stuk lager dan waarvoor ik ze heb gekocht. Reus staat dan ook nog eens als genomineerde voor het TOTY, evenals Hummels, Lewandowski en Blascikowski. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat, omdat er zoveel Borussia spelers kans maken op dat betere kaartje, er meer mensen op het idee komen om heel Dortmund als team te maken. Dan zou er dus ook meer vraag komen naar de overige spelers de club. Ik denk dat ik dus maar gewoon de kat uit de boom blijf kijken tot na de transferperiode. Spelen doe ik op dit moment toch niet meer, dus voor de tussenliggende periode hoef ik het ook niet te doen. Of zou het slim zijn om nu zo snel mogelijk al m'n spelers te verkopen?

• BraX
Ik denk dat ik ook maar inzet op verkopen van alles wat ook maar iets reserve is, basis 11 houdt ik wel met een cheap bronze alternatief team op de bank. Kan ik alsnog nog geld binnen halen in divisie 1.
Pagina: 1 ... 48 ... 82 Laatste