Hahaah ik wil wel proberen, als jij om mn speler 15mln biedt...
Zou er een Ban risk zijn??
Geen idee, als je gewoon dom biedt lijkt me niet eigenlijk, als je bewust wat moet hacken, wel, maar dat wil ik niet eens doen.xamirz schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:14:
[...]
Zou er een Ban risk zijn??
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Voor slechts 2,5 miljoen coins op de PC
Verwijderd
Zonder twijfelSamiej6 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:16:
Heeft er hier iemand ervaring met Özil?
Beter dan Kroos?
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Dersan op 04-12-2012 17:20 ]
[ Voor 32% gewijzigd door jarnoz op 04-12-2012 17:22 ]
Zo, dat zullen we hoogstwaarschijnlijk krijgen.jarnoz schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:21:
EA mag nu wel eens met een leuke compensatie komen vind ik.
iedereen die vandaag online geweest is een messy webapp!!
pepe kopen en die benen breken ...Ferdi_lwd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:11:
Ik hoop niet dat we nu ieder potje tegen een messi en/of CR7 komen te spelen...
[ Voor 15% gewijzigd door Vecodo op 05-12-2012 10:31 ]
Ik heb daarom ook 22 spelers. Elke keer als een speler onder de 90 fitness komt, dan gaat hij eruit. Je hebt dan wel een peperduur team, maar scheelt ook weer in fitnesskaartjes.Vecodo schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:31:
Speelde gisteren met mijn eredivisie team (Volledig goud) tegen een brons team.
Mijn team was totaal niet fit (Kon geen fit kaartjes kopen) en werd helemaal gek gespeeld door de tegenstander.
Wel grappig dat je dus ook goed op die aspecten moet letten (Kost flink geld dus).
-edit-
Het maximumaantal gebruikers is aangemeld bij FUT Web.
Probeer het later nog eens....
Absoluut mee eens, de twee belangrijkste waarden voor een speler. Heb zelf ook 20+ fitness cards in mijn consumables. Gebruik ook eigenlijk altijd die kaarten om fitness op peil te houden, vind het namelijk zonde om coins uit te geven aan wissels die ik nauwelijks gebruikcypher21 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:52:
Ik heb 15 fitness cards in mijn consumables
Maar idd, fitness en moreel NOOIT onder de 80 laten komen
Crisis, moet beter leren kijken.. maar bedanktHamburgerHenk schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:36:
[...]
3 berichten naar boven...
Vind het trouwens wel naaiend. Eerst paar dagen plat leggen en dan de daily gifts afpakken.
Serieus?cypher21 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:34:
Juist wel.
Na een wedstrijd is de fitness toch echt wel laag.
Maar voor je een volgende wedstrijd begint is deze weer aardig op pijl
Maximale fitness verlies wat ik tegenkom is -4 na een wedstrijd.
Veel rennenThijmeus schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:46:
Een verlies van 59 fitness in 3 wedstrijden? Hoe krijg je dat voor elkaar
Verwijderd
Wut, dat is volgens mij niet eens mogelijk....Vecodo schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:43:
[...]
Serieus?
Ik heb 3 wedstrijden achter elkaar gespeeld met bijvoorbeeld Babel en zijn fitness staan nu op 40 (Begin op 99)
Kan niet inloggen op de webapp, anders had ik het even voor je gecontroleerd.Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:34:
[...]
Wut, dat is volgens mij niet eens mogelijk....
Minimaal 80 of zo, maar 40 kan echt niet.
Dan nog, ik sprint ook vaker dan me lief is, maar verlies eigenlijk nooit meer dan 5 punten per wedstrijd.destroye schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:19:
Waarschijnlijk heeft hij zijn vinger vast geplakt aan de sprint knop.
Verwijderd
Begin nu ook zwaar te twijfelen ;-)!Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:37:
met regenachtig weer en high/high workrate van vidal heb ik het een keer gepresteerd -7 te krijgen dus 3x -7 zou je nog op 79 moeten zitten... ik weet zeker dat wat jij noemt 40, onmogelijk is
Verwijderd
Het kan gewoon niet, je zult het wel verkeerd hebben gezien, of Babel had al een lagere fitness toen je met hem speeldeVecodo schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:50:
[...]
Begin nu ook zwaar te twijfelen ;-)!
Kan alleen niks controleren want ben op mijn werk en FUT werkt niet.
Dit. Tenminste als ik bruikbare wissels op de bank heb, maar dat heb ik meestal nooit.. omdat ze als opvulling dienencypher21 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:37:
ik wissel nooit uit mezelf.
Alleen als de tegenstander wisselt, dan ga ik ook wisselen
[ Voor 22% gewijzigd door Thijmeus op 05-12-2012 15:40 ]
Verwijderd
Ghehe, Herkenbaar.Thijmeus schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:39:
[...]
Dit. Tenminste als ik bruikbare wissels op de bank heb, maar dat heb ik meestal nooit.. omdat ze als opvulling dienen
En wie staat er bij jou in de basis waar je Narsingh voor kan ruilen? Want volgens mij is Narsingh de beste van NL op het moment...?cypher21 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:46:
[...]
Ghehe, Herkenbaar.
Ik heb echter wel altijd een reserve keeper, en een redelijke CB als wissel. Mocht er een geblesseerd raken (is nog NOOIT gebeurd) of de keeper rood krijgen (ook nog nooit gebeurd) dan kan ik iig een waardige wissel maken.
Heb alleen wel Narsingh en Elia nog steeds op de bank zitten, mocht Affelay moe zijn, dan is een paar verse benen van Elia wel welkom.
Maar dan ook alleen als de tegenstander wisselt
Klopt, hij heeft Robben en die speelt zekers beter dan beide alternatieven.CR35 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:30:
Ik denk dat ie Robben heeft, die is in FUT de beste van Nederland. Anders is Lens volgens mij wel wat trefzekerder.
marchisio!!!!! yeahhThijmeus schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:23:
Een reset komt er sowieso niet, kunnen ze niet maken. Denk dat ze gewoon bans aan het uitdelen, een ban voor diegene die een überhoge positieve tradebalans heeft.
Verder komt FUT snel weer online, deze avond nog. Daar ga ik vanuit in ieder geval, want de 1e drie kaarten van TOTW 12 zijn al bekend. Defoe - Marchisio - Agger
Verwijderd
Damn wel een serieus probleem dus. Hoewel ik het niet zie gebeuren zou ik een totale reset niet eens zo erg vinden.TictaCNL schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:23:
Voor iedereen die zich afvraagt wat er aan de hand is:
Coin Glitch: YouTube: Unlimited Coin Glitch? - RTF - Ep. 68 - FIFA 13 Ultimate Team
FUT Getting Reset? YouTube: FUT Getting Reset - RTF - Ep. 69 - FIFA 13 Ultimate Team
tenzij ze diegene, die fifa points gekocht hebben, dmv bijv ideal.. zoveel gold packs geven..jarnoz schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:34:
dat gaat zeker niet gebeuren er zijn teveel mensen de serieus geld in FUT steken
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
[ Voor 18% gewijzigd door jarnoz op 05-12-2012 20:48 ]
Waar haal je deze informatie vandaan? Marchisio past wel perfect in mijn serie a team...Thijmeus schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:23:
Een reset komt er sowieso niet, kunnen ze niet maken. Denk dat ze gewoon bans aan het uitdelen, een ban voor diegene die een überhoge positieve tradebalans heeft.
Verder komt FUT snel weer online, deze avond nog. Daar ga ik vanuit in ieder geval, want de 1e drie kaarten van TOTW 12 zijn al bekend. Defoe - Marchisio - Agger
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door MetZyZteM op 05-12-2012 23:00 ]
Verwijderd
Wat moeten die filmpjes voorstellen?TictaCNL schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:23:
Voor iedereen die zich afvraagt wat er aan de hand is:
Coin Glitch: YouTube: Unlimited Coin Glitch? - RTF - Ep. 68 - FIFA 13 Ultimate Team
FUT Getting Reset? YouTube: FUT Getting Reset - RTF - Ep. 69 - FIFA 13 Ultimate Team
[ Voor 84% gewijzigd door cypher21 op 05-12-2012 23:28 ]
Verwijderd
Haha, strakke aktie! ben heel benieuwd!Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:54:
ik stop met fut ik ga gwn seasons online spelen.. trek geen pace abusers teams, downtime, cheaters en bugs etc meer ik ga mn hele team verkopen en pakjes openen laten we eens zien wat er uit gaat komen 150 K aan pakjesik laat het straks weten zodra mn spelers zijn verkocht
Daily gift periode is over. Dus die krijg je idd niet meerchengbondkwok schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:00:
Ik heb weer geen daily gift ontvangen![]()
Wel jammer dat er geen kleine compensatie is voor het offline zijn van minimaal 24 uur. Ach ja, zolang de problemen maar opgelost zijn.
Was dat maar tijdelijk? Jammer, af en toe 2500 coins of een Gold pack was wel nice.cypher21 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:25:
[...]
Daily gift periode is over. Dus die krijg je idd niet meer
[ Voor 45% gewijzigd door CR35 op 06-12-2012 10:56 ]
Als een speler maar 50 of 100 meer waard is dan ultimate db of futhead aangeeft, dan quicksell ik zeVecodo schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:31:
Nu paar Gold packs gekocht... krijg alleen geen "dure" spelers...maar ach
Wat is jullie strategie met verkopen ? Checken wat de prijs ongeveer is door middel van de ultimate DB?
Daarna voor iets onder de prijs erop zetten met een lange of korte tijd?
Well basically, after the iOS app was released you were probably enjoying the new fast trading and all. But what you didnt realize was that if somebody introduces something new, anything, solutions may appear.. but so does problems. That goes with anything in life. Anyhow, the point is that a group consisting of me and an old PS3 hacking friend from Russia started to unseriously look after loopholes in the application from my intiative. This took place somewhere in the middle of october.
Anyhow, the brainstorming was unserious at first but luckily after a couple of weeks we presented eachothers ideas. To keep the story easy for you im not going to go so deep in the exact method and conclude it instead. We had tons of ideas like duplicating the app and create an identical one with the same server but different rules, rewriting the coin generating code but most flattering one was my PS3s friend about remote controlling.
From basic knowledge of servers, he realized that if you remote controlled your iphone AND being online on the webapp at the same time, 2 different sessions will be created but on the same server.
What does that mean? It means you could do something on livesesssion #1 and making it stick to both livesessions without affecting livesession #2. When youre active on livesession #2 it will misstakely think its the same as livesession #1 was before because the circumstances are identical.
Might sound weird yes. If you want to hear it in fifa language this is basically what it was in one sentence:
Buy something for session #1, no coins goes away at remote controlled session #2... Repeat and you have won the game.
So what happened later? Well we were in chock and pretty much power *. We just realised that a simple experiment just lead to a possible thousand dollar buissness. By the way if it matters, the time the glitch was mapped out was somewhere around 20th of november.
Here comes the issue.. his "friend". The date was something like 28/29th, Me & my PS3 friend decided to set ourselves out with about 10+ million each. Problem was that we didnt have any starting coins over like 50k. Therfore we decided he should contact his "trustworthy" friend to borrow some to eventually start buying players. The trades were successfull and we paid back the borrowed amount to the "friend".
What we didnt take notice of was that we not only showed up on ultimadedb.nl but also on the leaderboards with our team names. But because of pricefixers and what not we were sure EA wouldnt do anything if we didnt reach the number #1 spot of 27 million by theSence.
Aaaaand here comes to downfall, the ultimatum. Basically the his "friend" insisted, and i mean desperately insisted to have an answer on what was going on. He was bombing us, spamming us, calling us on skype and demanded an answer of "How could we suddenly be millionaires in a day?"
If we didnt answer him we assumed he would ea call, email, report etc.
Instead of the behalf of my PS3 friends trust, we didnt start arguing an and let him on our side. He became one of us. The FUT power was way too big to risk.
So as you read from above you know how it ended. His friends friends friends friends abused it to an extent that you guys were noticing it on the 4th of december. Then you started to abuse it and here we sit waiting for something we dont know.
[ Voor 83% gewijzigd door pelt op 06-12-2012 11:52 ]
Verwijderd
altijd weer die Russenpelt schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:49:
Volgens de geruchten hebben er 2 mensen een glitch ontdekt via de Webapp (die er niet al te veel kwaad mee wilde) en is een derde handlanger mee gaan stoken.
https://twitter.com/jpflathead/status/276636373618933760
http://www.fifahub.com/in...ere-it-is-why-ut-is-down/
[...]
hoi
JeeezzzzVerwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:43:
nou +- 15 pakjes gehaald en enige goede speler was reus en een paar formation cards
maarja leermomemt voor de mensen die pakjes kopen niet doen dus
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq