"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Maar klopt het dat de prijzen van NIF spelers aanzienlijk lager worden met de komst van TOTY spelers in januari?
Maar nu is dus de vraag of ik verder ga traden of ga investeren in een team. Speel wel op de PC, dus heb aanzienlijk minder aan dat miljoen dan op de console (en dan vooral de xbox).
[ Voor 25% gewijzigd door Thijmeus op 03-12-2012 10:02 ]
Hoewel ik nog niet heel lang speel, denk ik niet dat ik ooit zoveel geld ga krijgen. Op dit moment is dit m'n team:
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#hrWxYyqInIkge:pc
Opzich best blij mee, maar ik blijf steken in de 3e divisie. Helaas ben ik geen fantastische FIFA speler, maar misschien komt het ook wel door m'n opstelling, mijn middenveld is echt een drama (te weinig afspeelmogelijkheden bijvoorbeeld). Misschien moet ik gaan wisselen naar een andere opstelling, iemand daar ervaring mee? Ik heb voor deze gekozen omdat hij vrij goedkoop was, maar dat werkt toch niet helemaal. Misschien past m'n opstelling ook niet bij m'n speelstijl.
Verder probeer ik wat te verdienen door gold contracts te kopen voor 250 / 300 op daluren, en te verkopen op piekuren voor 400/450, wat best goed werkt, maar stinkend rijk wordt je er niet mee...
Maar je komt ook aanzienlijk makkelijker aan dat miljoen dan op de console (vooral op de xbox )Thijmeus schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:01:
Ongeveer 200k met traden denk ik. Kocht op een gegeven moment een aantal x Lloris (veranderen naar 4-1-2-1-2) om vervolgens met 40k winst te kunnen verkopen. De rest is ietwat geluk met pakjes (Neuer, Di Natale, Vidic, 2x Kompany, Schweinsteiger, IF Müller oa.)
Maar nu is dus de vraag of ik verder ga traden of ga investeren in een team. Speel wel op de PC, dus heb aanzienlijk minder aan dat miljoen dan op de console (en dan vooral de xbox).
Als ik op de miljoen kom, ga ik Ribery halen, en voor de rest van de coins pakjes kopen
[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 03-12-2012 10:20 ]
Klopt helemaal! Althans voor een deel natuurlijk, het handelen is ook wat moeilijker imo..cypher21 schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:19:
[...]
Maar je komt ook aanzienlijk makkelijker aan dat miljoen dan op de console (vooral op de xbox )
Als ik op de miljoen kom, ga ik Ribery halen, en voor de rest van de coins pakjes kopen
Het is ook afhankelijk van je geluk met pakjes, ik bedoel als je een paar goede spelers in pakjes hebt zoals ik.. vang je daar natuurlijk veel meer door dankzij de hogere prijzen en ben je dus sneller aan een miljoen coins. Met puur handelen ben je denk ik beter af op de xbox
Ik ga vanaf nu toch voor m'n geluk met de pakketjes.
Wat is de "gouden strategie"? de 5.000 packs of de 7.500 packs?
Bij de 5.000 packs heb je maar 1 rare, maarja die dingen zijn toch alleen maar contracten..
dus als ik alle kaartjes heb blijven ze langer in de 90+ fitheid of maakt dat niet uit??
Het enige wat hierdoor verandert is hoeveel fitness de spelers omhoog gaan wanneer je ze een fitness kaartje geeft. Bijv. je percentage is 20%, je geeft een speler een zilveren fitnesskaartje (40), dan gaat het fitnesslevel van de speler dus omhoog met 48 (=120%). Naar mijn weten is dit het enige wat je eraan hebt,bartburg schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:39:
hebben fitness coaches invloed op hoe snel iemand fitness hersteld?
dus als ik alle kaartjes heb blijven ze langer in de 90+ fitheid of maakt dat niet uit??
Haha ja tuurlijk, geluk is hier het sleutelwoordThijmeus schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:35:
Voor zover je het een strategie kunt noemen..Maar naar mijn mening moet je ten allen tijde voor de 7500 packs gaan.
Misschien je linksback vervangen voor iemand die wel kan verdedigen? Gibbs en als je het geld hebt Jose Enrique? Voor het middenveld heb ik het liefst allround spelers. Spelers die zowel aanvallend als verdedigend uit de voeten kunnen (Fellaini, Ramires, Diaby, Touré, Cabaye, Milner).TheJVH schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:10:
Hoe komen jullie in hemelsnaam aan zoveel geld, spelen jullie gewoon heel veel? Veel geluk met pakjes?
Hoewel ik nog niet heel lang speel, denk ik niet dat ik ooit zoveel geld ga krijgen. Op dit moment is dit m'n team:
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#hrWxYyqInIkge:pc
Opzich best blij mee, maar ik blijf steken in de 3e divisie. Helaas ben ik geen fantastische FIFA speler, maar misschien komt het ook wel door m'n opstelling, mijn middenveld is echt een drama (te weinig afspeelmogelijkheden bijvoorbeeld). Misschien moet ik gaan wisselen naar een andere opstelling, iemand daar ervaring mee? Ik heb voor deze gekozen omdat hij vrij goedkoop was, maar dat werkt toch niet helemaal. Misschien past m'n opstelling ook niet bij m'n speelstijl.
Verder probeer ik wat te verdienen door gold contracts te kopen voor 250 / 300 op daluren, en te verkopen op piekuren voor 400/450, wat best goed werkt, maar stinkend rijk wordt je er niet mee...
Zo heb ik hier m'n 433 team, waarbij m'n middenveld vooral moet kunnen verdedigen in geval van nood. Milner, Diaby en Cabaye zijn goedkoop, Fellaini is weer wat duurder en Ramires en Touré zijn duur.
Je moet vooral geluk hebben bij je aankoop: zo heb ik bijvoorbeeld Richards, Sagna, Young, goedkoop kunnen krijgen.
Om snel aan 10000 te komen zou ik de Bronze pack tactiek aanraden. Het heeft me heel snel aan 10000 gebracht. Helaas ben ik zelf nooit verder gekomen dan 25000 aan cash. Ik denk dat m'n volgende en laatste aankoop Van Persie zal zijn.
Edit: kleine teamupdate
Om snel aan 10000 te komen zou ik de Bronze pack tactiek aanraden.
[/quote]
heb je een link naar de tactiek voor me?
Dit levert vrijwel altijd winst op omdat de packs goedkoop zijn, en je de kosten er al zowat uit hebt door de contracts voor 150/200 aan te bieden
http://www.ultimateteam.co.uk/bartburg schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:41:
[/quote]
Om snel aan 10000 te komen zou ik de Bronze pack tactiek aanraden.
[/quote]
heb je een link naar de tactiek voor me?
Handige site voor wat weetjes. En zoals Samiej6 het al zei: Bronze pack kopen, en contracten voor Bid 150 en BIN 200 op de auction house plaatsen. En wellicht zit er een leuke speler die je ook voor 150-200 kan verkopen.
Goede tips, ik heb inderdaad problemen met het vinden van goede RWB's en LWB's, daarnaast zijn al die CB's zo traag dat ik m'n wing-backs snel wil hebben.chengbondkwok schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:00:
[...]
Misschien je linksback vervangen voor iemand die wel kan verdedigen? Gibbs en als je het geld hebt Jose Enrique? Voor het middenveld heb ik het liefst allround spelers. Spelers die zowel aanvallend als verdedigend uit de voeten kunnen (Fellaini, Ramires, Diaby, Touré, Cabaye, Milner).
Zo heb ik hier m'n 433 team, waarbij m'n middenveld vooral moet kunnen verdedigen in geval van nood. Milner, Diaby en Cabaye zijn goedkoop, Fellaini is weer wat duurder en Ramires en Touré zijn duur.
Je moet vooral geluk hebben bij je aankoop: zo heb ik bijvoorbeeld Richards, Sagna, Young, goedkoop kunnen krijgen.
Om snel aan 10000 te komen zou ik de Bronze pack tactiek aanraden. Het heeft me heel snel aan 10000 gebracht. Helaas ben ik zelf nooit verder gekomen dan 25000 aan cash. Ik denk dat m'n volgende en laatste aankoop Van Persie zal zijn.
Edit: kleine teamupdate
Maar als ik nu ga switchen naar een andere opstelling, kost me dat een godsvermogen. Zeker populaire opstellingen zijn ontzettend duur...
Ik weet niet hoeveel je te besteden hebt (incl. eventuele verkoop van je team?) Begon namelijk ook eerst met een budget van 20000 en kon er een redelijk goedkoop team maken. Vervolgens wedstrijden ermee gespeeld, kijken of er wat goedkoops op de AH stond en een speler er weer uitkicken. Duurt wel even, maar Rome is ook niet in één dag gebouwdTheJVH schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:07:
[...]
Goede tips, ik heb inderdaad problemen met het vinden van goede RWB's en LWB's, daarnaast zijn al die CB's zo traag dat ik m'n wing-backs snel wil hebben.
Maar als ik nu ga switchen naar een andere opstelling, kost me dat een godsvermogen. Zeker populaire opstellingen zijn ontzettend duur...
Zeker nu werkt die bronze pack methode stukken minder dan toen Fifa13 net uit kwam. Bijna niemand speelt nu nog veel met een bronzen team en heeft bronzen spelers en consumables nodig.
Als je ongeveer 1 a 2000 hebt, ga dan gewoon kijken naar spelers die gemiddeld 1000-1500 opleveren, kijk of je die in drukke tijden (weekend en 's avonds tussen 1700 en 2200) goedkoop kunt kopen en verkoop die met wat winst op de rustige tijden.
Let wel, de meeste spelers zijn tijdelijk populair. Zo handelde ik veel in Nene (http://www.futhead.com/fifa/players/2288/) maar die is inmiddels al stukken minder populair.
Formation cards kopen werkt ook goed. Vooral de 4-3-3, 4-4-2 en 4-1-2-1-2 kun je soms voor een leuk prijsje scoren. En die kun je makkelijk met 1k winst weer verkopen dan. Je moet gewoon wat geduld hebben en op veel items bieden.cypher21 schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:19:
Die bronze pack methode is leuk voor een paar duizend, maar daarna moet je echt snel verder kijken.
Zeker nu werkt die bronze pack methode stukken minder dan toen Fifa13 net uit kwam. Bijna niemand speelt nu nog veel met een bronzen team en heeft bronzen spelers en consumables nodig.
Als je ongeveer 1 a 2000 hebt, ga dan gewoon kijken naar spelers die gemiddeld 1000-1500 opleveren, kijk of je die in drukke tijden (weekend en 's avonds tussen 1700 en 2200) goedkoop kunt kopen en verkoop die met wat winst op de rustige tijden.
Let wel, de meeste spelers zijn tijdelijk populair. Zo handelde ik veel in Nene (http://www.futhead.com/fifa/players/2288/) maar die is inmiddels al stukken minder populair.
Zeker 's morgens vroeg (voor 11 uur) werkt dit best goed. Zo heb ik al een aantal gold packs bij elkaar gekregen de afgelopen week.
Hahahacypher21 schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:27:
Formation cards zijn nog steeds mijn grootste bron van coinsMaar die tip wilde ik eigenlijk liever voor mezelf houden
hoi
Heb ik 't geduld echt niet voorKr44nVogel schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:39:
Ik handel voornamelijk in bepaalde kits en badges. Merk dat sommige mensen hier niets mee doen en hun kostbare kit voor 200 buy now wegdoen .
Duurt volgens mij eeuwen om een fatsoenlijk aantal coins te krijgen.
hoi
Is er ergens een overzicht van wat je allemaal kunt veranderen aan posities?
[ Voor 41% gewijzigd door MetZyZteM op 03-12-2012 14:06 ]
MetZyZteM schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:05:
Heb ik Abate gekocht... Kan ik 'm niet CB maken![]()
Haha, you just made my day!
Nee maar zonder gein, ik zou zoiets toch uitzoeken voordat ik een speler koop.
LW > LFMetZyZteM schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:05:
Heb ik Abate gekocht... Kan ik 'm niet CB maken![]()
LW > LM
LM > LW
LF > LW
RW > RF
RW > RM
RM > RW
RF > RW
LWB > LB
LB > LWB
RWB > RB
RB > RWB
ST > CF
CF > CAM
CAM > CM
CM > CDM
CDM > CM
CM > CAM
CAM > CF
CF > ST
alstu
Voor de verdediging heb je alleen backs <> wingbacks
Abate is top! Maar die moet je wel aan de rechterkant gebruiken. Hij vertikt het echt iets met links te doen!
Ik ga m gewoon als rechtsback (CB) gebruiken.
Thijmeus het was een impuls aankoop
Je bedoelt alles verticaal? Dus een CDM kan uiteindelijk een ST worden? CDM > CM > CAM > CF > ST (de prijs wil ik niet wetenSamiej6 schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:11:
Misschien makkelijker om te onthouden dat alles in lijn kan worden geschoven door position cards, m.u.v. de verdediging.
Voor de verdediging heb je alleen backs <> wingbacks
Precies!TheJVH schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:57:
[...]
Je bedoelt alles verticaal? Dus een CDM kan uiteindelijk een ST worden? CDM > CM > CAM > CF > ST (de prijs wil ik niet weten). Goed om te weten, horizontaal (LM > CM > RM) kan dus niet.
Zo gebruik ik Müller nu als ST, terwijl hij oorspronkelijk een CAM is.
[ Voor 10% gewijzigd door Samiej6 op 03-12-2012 15:04 ]
Jammer dat ik 'm net één week te laat krijg though
Je mag m ook aan mij geven hoor als je er zo ontevreden over bentThijmeus schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:26:
Haha! Na 21k coins aan 3 packs vandaag te hebben besteed (en 3x niks zinvols heb gekregen), kocht ik stiekem toch nog één pakje.. En ja hoor! Benzema![]()
Jammer dat ik 'm net één week te laat krijg though
Gefeliciteerd anyway. Het beste wat ik ooit uit een pakje heb gekregen was een Vermaelen, welke voor 12K de deur uitging. Achteraf heb ik misschien spijt gekregen aangezien ik een BPL team heb en Vermaelen misschien toch wel van pas kan komen.Thijmeus schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:29:
Haha, ben er absoluut niet ontevreden over hoor!Baal alleen wel dat ik 'm niet vorige week heb gekregen omdat ie toen IF was
Thankschengbondkwok schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:32:
[...]
Gefeliciteerd anyway. Het beste wat ik ooit uit een pakje heb gekregen was een Vermaelen, welke voor 12K de deur uitging. Achteraf heb ik misschien spijt gekregen aangezien ik een BPL team heb en Vermaelen misschien toch wel van pas kan komen.
Komt vanzelf goed, jij gaat ook geluk hebben! Gewoon blijven hopen
Wauw nice! Hoe speelt hij dan? Echt veel beter dan de NIF versie of?xamirz schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:32:
Ik heb eergister IF kompany aan mn team toegevoegd. Mano man, wat een beestt.
Puur luck. Ik heb wel veel goeie spelers(rond 50 k) gehad. Echte toppers heb ik 2 keer gehad. Namelijk Robben en Wallyson.chengbondkwok schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:32:
[...]
Gefeliciteerd anyway. Het beste wat ik ooit uit een pakje heb gekregen was een Vermaelen, welke voor 12K de deur uitging. Achteraf heb ik misschien spijt gekregen aangezien ik een BPL team heb en Vermaelen misschien toch wel van pas kan komen.
Ik vind hem echt goed. Met name in de lucht is hij veel sterker dan NIF. Voor de rest als je bij hem in de buurt komt heeft hij sowieso de bal.Wauw nice! Hoe speelt hij dan? Echt veel beter dan de NIF versie of?
Nice, klinkt goed! Jammer dat hij op PC onbetaalbaar is.... zucht. Met FUT 14 sowieso terug naar de Xbox (720).xamirz schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:36:
[...]
Ik vind hem echt goed. Met name in de lucht is hij veel sterker dan NIF. Voor de rest als je bij hem in de buurt komt heeft hij sowieso de bal.
Ja.. helaas wel. Zit atm ook in divisie 2, terwijl ik al 2x de titel in divisie 1 heb gewonnen. Blijkbaar had ik toen een hele makkelijke reeks tegenstanders, andere verklaring heb ik er niet voorxamirz schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:43:
Ik snap er niks van. 3 dagen terug met mijn monster team (352 formation) division 1 gewonnen met 7-1-1 reeks. Volgende dag gedegradeerd naar 2e divison. Spelen jullie ook zo afwisselend??
dat is indd ook mijn ervaring, maar afgelopen keer dus niet. Ik woon vrijdag avond division 1 en zaterdag rond uur of 10 relegatedind0mi schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:46:
ligt echt aan het aantal noobs online's avonds toch vaak sterkere tegenstand dan overdag
Any Comments?
Heb een Xavi te koop staan, eenmaal verkocht komt er direct een Chielinni.
En twijvel nog over Di Natale..
Iemand ervaring met Di Natale op CF? Of zou Di Natale(ST) met Sneijder(CF) beter spelen?
OF Buffon halen natuurlijk
[ Voor 5% gewijzigd door BraX op 03-12-2012 16:01 ]
idd!Thijmeus schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:10:
Heb die formatie ook gespeeld met een Serie A team. Sneijder op de CF positie werkte echt buitengewoon goed voor mij, hij creëerde veel met zijn goede passing.. maar scoorde ook nog eens veel voor mij. Opvallend was dat hij vooral veel headers maakte, haha! Hij komt vooral veel mee naar voren.. vooral wanneer je met je ST vanaf de zijkant de 16 dreigt in te gaan. Dan hoef je alleen maar voor te zetten en Sneijder staat er dan meestal om 'm binnen te knikken.
Sneijder op CF in 4-4-1-1 hier, scoort veel ook nog!
Hahah ik gebruik steeds een oude link... zag niet dat je op create link moest klikken voor nieuw teamBraX schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:52:
http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#kSyHhRpNxLO:360
Any Comments?
Heb een Xavi te koop staan, eenmaal verkocht komt er direct een Chielinni.
En twijvel nog over Di Natale..
Iemand ervaring met Di Natale op CF? Of zou Di Natale(ST) met Sneijder(CF) beter spelen?
OF Buffon halen natuurlijk
Dit is dus mijn huidige team, inclusief Sneijder, Pato etc..
http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#gnJ8Flqlz1Q:360
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Komt ook niet meer, check twitter. Dan maar weer snel happy hour...bartburg schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 08:47:
geen kado gehad deze keer bij het inloggen jullie ook niet?
Ik snap ook niet echt waarom zilveren spelers voor zoveel geld verkocht worden, maar ik denk omdat ie 88 pace heeft en 5 star skill moves.EricNL schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 07:58:
Damn, of ik zie iets over het hoofd, maar waarom is die Wallyson zo gigantisch duur?
Jammer, op naar de volgende...
Er zat iets in wat ik nog nooit gezien heb... een Formatie kaart voor een manager
3 berichten naar boven...Satom schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:34:
Hmm.. hoorde van een vriend dat hij elke bij het bezoeken van de webapp dat hij een pakje krijgt. Hij speelt op PS3, alleen ontvang ik niet (PC).. iemand hier ook ervaring mee?
Vind het trouwens wel naaiend. Eerst paar dagen plat leggen en dan de daily gifts afpakken.
[ Voor 95% gewijzigd door Samiej6 op 04-12-2012 09:37 ]
En na regen komt zonneschijnThijmeus schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:33:
[...]
Thanks![]()
Komt vanzelf goed, jij gaat ook geluk hebben! Gewoon blijven hopen
[...]
Gefeliciteerd man, zeer mooie pull!
Thanks. Maar nu zit ik met een volgend dilemma
Iemand advies / raad / tips? Sigh, first world problems...
Jup, en ik zag ook dat ie een High/Med workrate had en dat heb ik liever niet met m'n backs. Verkopen that is!Thijmeus schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:38:
Ik zou 'm verkopen, een Alba proberen in te passen in een BPL team is aardig lastig en gaat wel wat coins kosten (als het al mogelijk is om zelfs dan iedereen minimaal 7 chemistry te krijgen). Er zijn nameljik geen Spaanse CB's in de BPL. Zodoende kun je mooi v. Persie halen, die zeker de coins waard is en absoluut niet duur
Heb jij de bronze pack premium of normaal gekozen? (400/750 coins).chengbondkwok schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:11:
[...]
En na regen komt zonneschijnEerst even met de bronze pack method 7500 coins gecashed. En toen dacht ik: sparen voor van Persie of toch maar een pakje... Toch maar voor de kant van de duivel gekozen en dit keer wordt het beloond. Een 433 Jordi Alba zat erin
Moet echt geld gaan verdienen, haha!
Volgens ultimateteam.co.uk kan je het beste de 400 coins tactiek gebruiken. Alleen ik kocht altijd de 750 omdat de kans op een glimmende contract groter is (kan je voor 450 verkopen) en vaak ook normale contracten erbij zitten + een leuke speler. Let wel: het is niet altijd winstgevend, maar wel vaak.Vecodo schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:49:
[...]
Heb jij de bronze pack premium of normaal gekozen? (400/750 coins).
Moet echt geld gaan verdienen, haha!
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/1182/72
Heb je coins, dan zeker Valdes, of liever Buffon of Neuer.
Stekelenburg heeft weinig ballen klemvast.
Verwijderd
En dat hij aanvoelt als 60? Please ...
Verwijderd
Verwijderd
Alleen Thijmeus moet niet reageren als een berber wie zn geit word afgepakt.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:08:
Iedereen heeft zn eigen mening over FUT keepers, en ik geef mn mening dat ik Buffon een goede keeper vind, en Valdes aan vind voelen als 60. Maakt mij niets uit dat hij er niets mee doet, alleen hij moet niet reageren als een berber wie zn geit word afgepakt.
Rustig aan. Mijn post was allerminst agressief bedoelt en misschien interpreteerde ik jouw post verkeerd, excuses daarvoor. Het kwam op mij over alsof jouw mening doorspekt was met 'haat' jegens Valdes, want een keeper die in FUT 85 algemene rating heeft en voor mij uitstekende matches heeft gekeeped.. kan ik niet geloven dat hij als 60 aanvoelt. Maar goed, ik respecteer jouw mening daarin
Heb zowel Stekelenburg als Valdes gehad, en nu buffon.
Buffon is heer en meester vergeleken met de andere twee !
btw, wat de n**k is er aan de hand met de prijzen... Die gaan skyhigh vandaag!
[ Voor 22% gewijzigd door cypher21 op 04-12-2012 14:13 ]
Maar Robben is ineens tussen de 300 en 320k waard.
Gisteren nog een gekocht voor 245k (helaas "maar" voor 285k verkocht)
lijkt wel of alle toppers ineens duur zijn.
Misschien ga ik toch maar mijn eigen team verkopen, dan ff een weekje met mijn b-team spelen en de boel weer terug kopen....
[ Voor 83% gewijzigd door cypher21 op 04-12-2012 14:17 ]
Ik snap niet wat je bedoeldt?? wat is er aan de hand op 360?Thijmeus schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:15:
Ja las al een aantal topics op het EA forum betreft de 360. Waren rare praktijken bezig o.i.d. met betrekking tot willekeurige bedragen die geboden werden (15 miljoen Torres bijv.) Geen idee wat er van waar is, maar kan een verklaring zijn..
Edit: Laat maar, ik lees het, jammer dat ik mn IF kompany gister verkocht had.
[ Voor 9% gewijzigd door xamirz op 04-12-2012 14:20 ]
Wat er van waar is mag Joost weten, maar het kan wel verband hebben met die prijzen die hoger zijn geworden.
Zoek eens op de markt naar spelers met een minimale prijs van 10 miljoen.
Je zult zien dat er op random BRONZEN en WAARDELOZE spelers 15 miljoen is geboden!!!
Echt tientallen...
edit:
dit dus:
WIL IK OOK!!!!!!
[ Voor 22% gewijzigd door cypher21 op 04-12-2012 14:25 ]
Ah kijk.. dit dus blijkbaarcypher21 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:22:
Xamirz.
Zoek eens op de markt naar spelers met een minimale prijs van 10 miljoen.
Je zult zien dat er op random BRONZEN en WAARDELOZE spelers 15 miljoen is geboden!!!
Echt 100en...
Verwijderd
Om heel even hierop terug te komen.Thijmeus schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:02:
Maak alsjeblieft niet die oerdomme fout om RL te gaan vergelijken met FUT. Dat hij 85 in FUT is, heeft TOTAAL niets te maken met het feit hij in RL niet goed is. Hij vraagt om advies, dan geef je die op basis van je ervaringen met FUT.
En dat hij aanvoelt als 60? Please ...
Ik vind dat je FUT wel degelijk mag vergelijken met RL, daar is het namelijk ook op gebaseerd.
De spelers die IF zijn worden ook IF gemaakt omdat ze goed gespeeld hebben o.i.d.
Dus dat hij in FUT 85 is heeft zeer zeker wel wat met RL te maken. Anders zouden ratings niks voorstellen en zou bijvoorbeeld eriksen ook 92 kunnen zijn.
Bijvoorbeeld Strootman heeft nu 78, maar in het echt vind je hem een absolute flutspeler en vind jij dat hij absoluut niet in staat is om een mooie strakke pass te versturen over >25 meter. In game heeft hij echter 85 long passing om maar iets te zeggen, dan heeft het toch geen nut om hem te gaan vergelijken met de RL Strootman? Immers in game is het een feit dat hij dit heeft.
Om maar een voorbeeldje te geven hoor.. maar goed, over dit is al genoeg gezegd zo lijkt me zo
The end of FUT 13? Has been hacked to bits lately with reset accounts and now peeps buying lots IF players and discarding them. Ibra 5 mill!
is tweet van Fifaaddiction
Verdediging en keeper ben ik blij genoeg mee.
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#kz4FJGvEnIk9d:pc
Als ik het goed begrepen heb is er nu een glitch waarmee je bijvoorbeeld 15 miljoen kan bieden op een speler, terwijl je die 15 miljoen niet hebt. Degene op wiens kaart geboden wordt krijgt dan wel 15 miljoen (en is zijn kaart kwijt), maar bij de bieder wordt het niet afgeschreven (en die krijgt de kaart niet). Als je dus 2 accounts hebt (of je doet dit met je broertje of vriendje) dan schiet het dus lekker op. Belachelijk dat EA hier niet aan gedacht heeft of dit heeft toegestaan.xamirz schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:57:
Ik lees dit:
The end of FUT 13? Has been hacked to bits lately with reset accounts and now peeps buying lots IF players and discarding them. Ibra 5 mill!
is tweet van Fifaaddiction
Ikzelf heb helaas geen broertjes of vrienden (
Zo kan je wel snel de markt vern**ken zegkadoendra schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:05:
[...]
Als ik het goed begrepen heb is er nu een glitch waarmee je bijvoorbeeld 15 miljoen kan bieden op een speler, terwijl je die 15 miljoen niet hebt. Degene op wiens kaart geboden wordt krijgt dan wel 15 miljoen (en is zijn kaart kwijt), maar bij de bieder wordt het niet afgeschreven (en die krijgt de kaart niet). Als je dus 2 accounts hebt (of je doet dit met je broertje of vriendje) dan schiet het dus lekker op. Belachelijk dat EA hier niet aan gedacht heeft of dit heeft toegestaan.
Ikzelf heb helaas geen broertjes of vrienden ()en kan met mijn 40.000 coins dus nog wel even doorsparen voordat ik echt een fatsoenlijke speler kan kopen.
Gelukkig zie ik dat de pc markt hier geen last van heeft, zal wel alleen op de xbox en ps3 werken dan
Verwijderd