Goeie! En nog Spaans ook, dan komt de chemistry van Navas ook niet in gevaar.xamirz schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:13:
[...]
Rb kan je ook voor juanfran kiezen. Ik vind hem beter dan arbeloa
Hmm, dan moet ik alleen wel op zoek naar een veranger voor Pepe. want die haalt dan niet meer de volledige 9 chem.
Juanfran is inderdaad wel beter dan Arbeloa...
Dan denk ik dat ik ga voor de verdediging:
Alba - Mascherano/Puyol - Pique - Juanfran
Of misschien raul albiol als ik niet genoeg coins heb
Juanfran is inderdaad wel beter dan Arbeloa...
Dan denk ik dat ik ga voor de verdediging:
Alba - Mascherano/Puyol - Pique - Juanfran
Of misschien raul albiol als ik niet genoeg coins heb
Er zijn toch prima Bundesliga verdedigers? Ik noem een Hummels, Subotic, Lahm, Badstuber, Pisczek.
Ja eigenlijk ook wel, maar ik was niet helemaal tevreden met mijn team, afgezien van de ST's en de CAM.
Bundesliga heeft geen goede LB, alleen Alaba, maar dat is ook maar een matige speler.
Ik vind het ook wel leuk om een Hybrid te maken, toch wat anders dan de standaard fut teams..
Bundesliga heeft geen goede LB, alleen Alaba, maar dat is ook maar een matige speler.
Ik vind het ook wel leuk om een Hybrid te maken, toch wat anders dan de standaard fut teams..
Hoo! Sinds wanneer kun je Xabi Alonso vinden als je op CDM zoekt. Was het niet zo dat je Xabi Alonso (voorbeeldje) als CM moest zoeken en dan daar de geconverteerde CDM Xabi's bij stonden?
Verwijderd
Is me ook opgevallen, volgens mij zie je nu wel direct de posities waar je op zoekt.Thijmeus schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:30:
Hoo! Sinds wanneer kun je Xabi Alonso vinden als je op CDM zoekt. Was het niet zo dat je Xabi Alonso (voorbeeldje) als CM moest zoeken en dan daar de geconverteerde CDM Xabi's bij stonden?
Ja precies!Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:31:
[...]
Is me ook opgevallen, volgens mij zie je nu wel direct de posities waar je op zoekt.
Oh.. hahaSamiej6 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:33:
Dat is volgens mij al vanaf afgelopen vrijdag, als het niet al die vrijdag daarvoor was
Vorm bevalt me prima, en is stukken sneller dan Stekelenburg. Volgens mij maakt dat weinig verschil uit, behalve dat meedere spelers uit de verdediging in de Engelse competitie spelen, net als Vorm.
Maar ik wil dus het liefst een linie uit een andere competitie/land (verdediging) wat mijn elftal écht goed upgrade.
Is al een tijdje zo hoorThijmeus schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:30:
Een tijdje?Ferdi_lwd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:37:
[...]
Is al een tijdje zo hoorwat een top-update hea..
Valt me nu ook pas op.
Vorige week kon dit zeker niet hoor. Heb toen nog een CM vd Vaart gekocht en mijn CAM vd Vaart verkocht.
Aan de ene kant wel prettig, maar was net aan dat nieuwe systeem gewend
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Nu nog wat andere updates m.b.t. sorteren van formaties en position cards.. en ik ben een tevreden FUT-gebruiker
NEEEEThijmeus schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:42:
Nu nog wat andere updates m.b.t. sorteren van formaties en position cards.. en ik ben een tevreden FUT-gebruiker
Die JUIST niet
Ik voer als ik me 's avonds verveel nog wel eens de 59th minute trick uit op de formation cards.
Dat wordt dan onmogelijk om spotgoedkope 4-4-2, 4-3-3 en 4-1-2-1-2 kaarten te kopen
daar heb ik zeker de helft van mijn "kapitaal" aan te danken!
[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 28-11-2012 14:45 ]
Haha en terechtVerwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:43:
Ik ben niet tevreden tot ik eindelijk eens een goed pakketje krijg!
Daarover gesproken..! Ik wacht nog steeds op wat compensatie in de vorm van wat gold packs..
Haha, nee dan zeker nietcypher21 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:45:
[...]
NEEEE
Die JUIST niet
Ik voer als ik me 's avonds verveel nog wel eens de 59th minute trick uit op de formation cards.
Dat wordt dan onmogelijk om spotgoedkope 4-4-2, 4-3-3 en 4-1-2-1-2 kaarten te kopen
daar heb ik zeker de helft van mijn "kapitaal" aan te danken!
[ Voor 82% gewijzigd door Thijmeus op 28-11-2012 14:47 ]
Thijmeus schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:45:
Haha en terecht
Daarover gesproken..! Ik wacht nog steeds op wat compensatie in de vorm van wat gold packs..
Pff, ik heb ook een paar mini gold packs als daily gift gehad.
Man, ze konden me beter gewoon 500 coins geven, want ik heb maximaal 1 speler in de packs gehad, en waardeloze formation cards die net 150 opleveren...
Man, ze konden me beter gewoon 500 coins geven, want ik heb maximaal 1 speler in de packs gehad, en waardeloze formation cards die net 150 opleveren...
Waar ik ook zo moe van wordt, maar dat is in het algemeen.
1. Die wissels. Ze vertellen elkaar voor het wisselen hele epilogen.
2. Als je begint, zit er zo'n balk onderin. En dan kan je je spelers niet zien.
XBL: bterstege
bterstege schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:32:
Inderdaad vreselijk irritant...erger ik me ook aan.bterstege schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:32:
(Ik wil niet doen alsof ik een mod ben, maar dit gaat denk ik meer over fifa 13 algemeen, en niet specifiek over FUT 13)
Ik kreeg vandaag als Daily Gift 1000 coins, ben ik de enige hier?
Verwijderd
Ook wel is gehad, het verschilt per keer.Maxiootje schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:39:
Haha punt 2, zo liep ik in het begin ook wel eens de bal over de lijn.. maar boeie, dat doe je 1 a 2 keer en dan ga je gewoon bovenlangs toch..bterstege schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:32:
Ik kreeg vanmorgen 500, gisteren 2500. en eergisteren een mini silver.Maxiootje schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:39:
Verschilt per dag, en is random.
ik krijg over het algemeen meer coins dan pakjes
Zo dan, vette TOTW!
En GK Felipe Melo, hahaha
http://www.ea.com/soccer/...show-off#iy494Bv2nIgF4:pc
En GK Felipe Melo, hahaha
http://www.ea.com/soccer/...show-off#iy494Bv2nIgF4:pc
[ Voor 7% gewijzigd door Thijmeus op 28-11-2012 16:06 ]
Verwijderd
Ikzelf ben een diehard Ajax fan, maar Eriksen in TOTW? Zwaar onterecht. Zet dan die keeper van Roda erin.
Ja door deze actie van hem:
YouTube: Felipe Melo Unbeliveable Penalty Save after Goalkeeper got a red card
vanaf 3.25
IF Kroos had wel iets meer pace mogen hebben, blijft jammer dat ie zo sloom is.
vanaf 3.25
kan iemand m even posten? Kan niet bij ea sites hier.
GK: Steve Mandanda, Olympique de Marseille - 84>85
CB: Dante, Bayern München - 81>82
CB: Vincent Kompany, Manchester City - 85>86
RB: Jesús Gámez, Málaga CF - 77>78
LM: Andrea Poli, Sampdoria - 77>78
CAM: Toni Kroos, Bayern München - 84>86
CM: Christian Eriksen, Ajax - 80>81
RM: Elano, Grêmio - 77>79
ST: Zlatan Ibrahimović, Paris Saint-Germain - 88>89
LW: Iniesta, FC Barcelona - 90>91
ST: Robert Lewandowski, Borussia Dortmund - 83>84
Substitutes:
GK: David Forde, Millwall - 66>70
CB: Amaya, Real Betis Balompié - 70>72
LM: Vitolo, UD Las Palmas - 70>73
CAM: Ivelin Popov, Kuban Krasnodar - 74>74
LW: Kevin Ellison, Morecambe - 58>64
ST: João Tomás, Rio Ave - 75>77
CF: Jordi Gómez, Wigan Athletic - 72>74
Reserves:
GK: Felipe Melo, Galatasaray SK - 81>64
Andrea Poli has switched from CM to LM
Christian Eriksen has switched from CAM to CM
Elano has switched from CAM to RM
Kevin Ellison has switched from LM to LW
Jordi Gómez has switched from CAM to CF
Felipe Melo has switched from CDM to GK
bron: http://www.ultimateteam.c...ovember-28th-fifa-13.html
CB: Dante, Bayern München - 81>82
CB: Vincent Kompany, Manchester City - 85>86
RB: Jesús Gámez, Málaga CF - 77>78
LM: Andrea Poli, Sampdoria - 77>78
CAM: Toni Kroos, Bayern München - 84>86
CM: Christian Eriksen, Ajax - 80>81
RM: Elano, Grêmio - 77>79
ST: Zlatan Ibrahimović, Paris Saint-Germain - 88>89
LW: Iniesta, FC Barcelona - 90>91
ST: Robert Lewandowski, Borussia Dortmund - 83>84
Substitutes:
GK: David Forde, Millwall - 66>70
CB: Amaya, Real Betis Balompié - 70>72
LM: Vitolo, UD Las Palmas - 70>73
CAM: Ivelin Popov, Kuban Krasnodar - 74>74
LW: Kevin Ellison, Morecambe - 58>64
ST: João Tomás, Rio Ave - 75>77
CF: Jordi Gómez, Wigan Athletic - 72>74
Reserves:
GK: Felipe Melo, Galatasaray SK - 81>64
Andrea Poli has switched from CM to LM
Christian Eriksen has switched from CAM to CM
Elano has switched from CAM to RM
Kevin Ellison has switched from LM to LW
Jordi Gómez has switched from CAM to CF
Felipe Melo has switched from CDM to GK
bron: http://www.ultimateteam.c...ovember-28th-fifa-13.html
Dit is zijn SIF inmiddelsSamiej6 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:11:
Ja door deze actie van hem:
vanaf 3.25
Zijn snelheid is OK hoor, zijn skill stats gaan immens worden. Gewoon niet al te veel mee dribbelen en sprinten, gewoon veel passen en schieten.
Zowel een eredivisie als een portugese IF deze week! Helaas is de spits uit portugal een knaller met 41 pace
Is 2de IF altijd Season IF?Thijmeus schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:20:
[...]
Dit is zijn SIF inmiddels
Zijn snelheid is OK hoor, zijn skill stats gaan immens worden. Gewoon niet al te veel mee dribbelen en sprinten, gewoon veel passen en schieten.
Ik moet het nog met de normale Kroos doen, die ook al heeerlijk schiet
Volgens mij betekent SIF gewoon Second IFSamiej6 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:24:
[...]
Is 2de IF altijd Season IF?
Second In Form.Samiej6 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:24:
[...]
Is 2de IF altijd Season IF?
Ja Kroos is best fijn en heel goedkoop, zijn NIF dan
oooh lol, achja. ik speel dit jaar voor het eerst futbterstege schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:26:
[...]
Volgens mij betekent SIF gewoon Second IF
Zooo, Kompany gaat in prijs omhoog schieten op de PC zeg. Morgen, of misschien vanavond al.. gaat hij zeker 120+ waard zijn ;o
Net één gekocht voor 95k die er net op stond. Ben benieuwd hoeveel winst ik kan maken!
Net één gekocht voor 95k die er net op stond. Ben benieuwd hoeveel winst ik kan maken!
Worden de normale dan zo veel meer waard als er een IF uitkomt?Thijmeus schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:30:
Zooo, Kompany gaat in prijs omhoog schieten op de PC zeg. Morgen, of misschien vanavond al.. gaat hij zeker 120+ waard zijn ;o
Ze worden schaars omdat de NIF een week lang niet meer uit pakjes rolt. Verder willen mensen eerst de NIF versie uitproberen (ook beter betaalbaar).
Hoe werkt dat dan? Omdat er een IF is?
Schaars dacht ik al aan inderdaad, nog niet aan gedacht dat mensen eerst de NIF willen proberen. gebeurt zeker ook alleen bij kaarten die aan de prijs zijn, waarvan er dus al niet te veel zijn?Thijmeus schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:43:
Ze worden schaars omdat de NIF een week lang niet meer uit pakjes rolt. Verder willen mensen eerst de NIF versie uitproberen (ook beter betaalbaar).
[ Voor 4% gewijzigd door snoepbanaan op 28-11-2012 16:46 ]
95k...Thijmeus schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:30:
Voor een NORMALE Kompany..
WTF dat is ie zeker niet waard.
Ja, als je nu bijvoorbeeld Kompany uit een pakje haalt.. is dat standaard een IF i.p.v. de NIF versie. En die kans is nou eenmaal een stuk kleiner.bterstege schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:45:
Hoe werkt dat dan? Omdat er een IF is?
Ja vooral bij de duurdere (S)IF's. Maar 'slimme' investeerders gaan voorspellen in het weekend al wie (S)IF kan worden.. zodoende kopen ze al heel veel NIF's in om die vervolgens als de markt leeg raakt met die NIF's.. ze op de markt te gooien tegen de dubbele prijs.snoepbanaan schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:46:
[...]
Schaars dacht ik al aan inderdaad, nog niet aan gedacht dat mensen eerst de NIF willen proberen. gebeurt zeker ook alleen bij kaarten die aan de prijs zijn, waarvan er dus al niet te veel zijn?
De markt op de PC is anders dan die op de 360cypher21 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:48:
[...]
95k...
Voor een NORMALE Kompany..
WTF dat is ie zeker niet waard.
[ Voor 12% gewijzigd door Thijmeus op 28-11-2012 16:51 ]
mwa, heeft mij zelden veel winst opgeleverd. Kan me voorstellen dat dit bij de echte toppers wel het geval is natuurlijk.
Normaal worden IF spelers ook duurder na een tijdje, ik heb drie IF Montolivo's gelukkig NET kunnen verkopen voor de prijs die ik ervoor betaald had
Normaal worden IF spelers ook duurder na een tijdje, ik heb drie IF Montolivo's gelukkig NET kunnen verkopen voor de prijs die ik ervoor betaald had
Het blijft een risico inderdaad en het is slimmer om in de weekenden er al op in te spelen. Maar bij die van 95k heb ik ingeschat (met in gedachten houdend dat hij schaarser gaat worden komende week), dat ik wel wat winst kan maken. De hoogste bid op een Kompany is nu al 102k op de PC (met nog 15 op de markt).
Met IF's handelen vind ik wat meer risico, omdat die prijs zo lastig in te schatten is. Die fluctueren namelijk heel hard en je kunt moeilijker bepalen welke IF populair wordt. Ik had ook moeite met een montolivo, bleek uiteindelijk minder populair te zijn.
Met IF's handelen vind ik wat meer risico, omdat die prijs zo lastig in te schatten is. Die fluctueren namelijk heel hard en je kunt moeilijker bepalen welke IF populair wordt. Ik had ook moeite met een montolivo, bleek uiteindelijk minder populair te zijn.
Ik ben nog steeds opzoek naar een schappelijk geprijsde IF Montolivo, stond vorige week erop voor ~65k, had ik hem nog niet nodig, is de goedkoopste inmiddels 80kThijmeus schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:59:
Het blijft een risico inderdaad en het is slimmer om in de weekenden er al op in te spelen. Maar bij die van 95k heb ik ingeschat (met in gedachten houdend dat hij schaarser gaat worden komende week), dat ik wel wat winst kan maken. De hoogste bid op een Kompany is nu al 102k op de PC (met nog 15 op de markt).
Herkenbaar. Ik ben ook op zoek naar IF Samuel en als het kan IF Miccoli (Speel op PC). Samuel gaat voor 200+k over de toonbank (gisteren 250k) en Miccoli zie ik niet voor minder dan 600k op de markt. Dat zijn mooie bedragen om te mogen ontvangen!snoepbanaan schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:06:
[...]
Ik ben nog steeds opzoek naar een schappelijk geprijsde IF Montolivo, stond vorige week erop voor ~65k, had ik hem nog niet nodig, is de goedkoopste inmiddels 80k
Is het nu voor kopen ook verstandiger om te wachten tot weekenden? Enige ervaring?
Edit: IF Montolivio staat er nu 2x op voor 50K.
[ Voor 3% gewijzigd door Riemer op 28-11-2012 17:19 ]
Foei blijf eens af!. Die twee IF's moet ik ook nog hebbenRiemerDas schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:16:
[...]
Herkenbaar. Ik ben ook op zoek naar IF Samuel en als het kan IF Miccoli (Speel op PC). Samuel gaat voor 200+k over de toonbank (gisteren 250k) en Miccoli zie ik niet voor minder dan 600k op de markt. Dat zijn mooie bedragen om te mogen ontvangen!
Is het nu voor kopen ook verstandiger om te wachten tot weekenden? Enige ervaring?
Edit: IF Montolivio staat er nu 2x op voor 50K.
Heb er maar 1 gekocht voor 70.500, een van die 50k inderdaadHamburgerHenk schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:31:
[...]
Foei blijf eens af!. Die twee IF's moet ik ook nog hebben
Over koopjes, naar mijn weten is de boel 's nachts (vaak) wat goedkoper en heb je minder kopers. Moet wel net die ene kaart aangeboden worden natuurlijk als het om IF gaat. Of het in het weekend wat scheelt weet ik zo niet
[ Voor 30% gewijzigd door snoepbanaan op 28-11-2012 18:47 ]
Ben sinds het weekend ook begonnen met ultimate team... Heb een bundesliga team:
http://www.ea.com/soccer/.../show-off#vLb775FbyQN:360
Ben zelf nog niet tevreden over mn backs, maar heb ook even niet zo veel muntjes meer. Iemand op of aanmerkingen??
http://www.ea.com/soccer/.../show-off#vLb775FbyQN:360
Ben zelf nog niet tevreden over mn backs, maar heb ook even niet zo veel muntjes meer. Iemand op of aanmerkingen??
Ben net een weekje begonnen met FUT en had Milner gewonnen op de veiling in de webapp voor 750, maar nu kan ik hem nergens vinden...
Heeft iemand dit al vaker gehad en is hij op een of andere manier nog terug te vinden, of ben ik m'n zuurverdiende coins nu kwijt?
Heeft iemand dit al vaker gehad en is hij op een of andere manier nog terug te vinden, of ben ik m'n zuurverdiende coins nu kwijt?
hetzelfde probleem dat al de hele week gaande is en waarvoor we een dag zonder FUT moesten. Blijkbaar nog niet opgelost, ik zou iedereen aanraden de auctions toch maar te vermijden tot het probleem opgelost is, kan je hoop coins kosten...Op de facebookpagina van fut stromen deze berichten namelijk ook weer binnen.Vishan07 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 19:21:
Ben net een weekje begonnen met FUT en had Milner gewonnen op de veiling in de webapp voor 750, maar nu kan ik hem nergens vinden...
mijn 2e IF gehad nu, helaas Joao Tomas van deze week
Net begonnen met FUT, maar ik vind het toch wel pittig. Mijn hele team is nu brons, behalve mijn rechtsback. Ze zijn heel traag, slechte balcontrole en ik heb nog maar 1 keer gescoord in 3 wedstrijden. Hoe kan ik makkelijk beter worden? Heb net een nieuwe linksback gekocht, Gilliano Wijnaldum. Hoop dat hij mijn ploeg flink kan versterken.
[ Voor 25% gewijzigd door BeefHazard op 28-11-2012 21:31 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ik zit me af te vragen of ik een team moet bouwen nu. Heb right now 650k aan coins en als ik alles verkoop ongeveer 1.000.000 coins. Dus heb een aantal opties:
- Leuk, sterk team bouwen.
- Iets minder team bouwen; zodoende geld overhouden voor een aantal pakjes.
- Niets uitgeven en wachten tot TOTY. Zodoende spelers voor goedkoper oppikken dan dat ze nu zijn.
Wat zouden jullie doen?
- Niets uitgeven en wachten tot TOTY. Zodoende spelers voor goedkoper oppikken dan dat ze nu zijn.
Wat zouden jullie doen?
Om FUT helemaal te snappen is het handig om deze website door te nemen.BeefHazard schreef op woensdag 28 november 2012 @ 21:30:
Net begonnen met FUT, maar ik vind het toch wel pittig. Mijn hele team is nu brons, behalve mijn rechtsback. Ze zijn heel traag, slechte balcontrole en ik heb nog maar 1 keer gescoord in 3 wedstrijden. Hoe kan ik makkelijk beter worden? Heb net een nieuwe linksback gekocht, Gilliano Wijnaldum. Hoop dat hij mijn ploeg flink kan versterken.
http://www.ultimateteam.co.uk/ (aan de rechterkant staan alle guides)
Om beter te kunnen spelen:
http://fifaaddiction.com/tutorials/
Lastig..Thijmeus schreef op woensdag 28 november 2012 @ 21:56:
Ik zit me af te vragen of ik een team moet bouwen nu. Heb right now 650k aan coins en als ik alles verkoop ongeveer 1.000.000 coins. Dus heb een aantal opties:
Wat zouden jullie doen?
Wat heeft je eigen voorkeur?
Ik zou een leuk team bouwen, en dan wel geld overhouden voor pakjes en dan hopelijk Ronaldo of Messi krijgen
[ Voor 33% gewijzigd door Samiej6 op 28-11-2012 21:59 ]
Net zo'n rare wedstrijd. Eerste helft, kom er totaal niet door. Blijft 0-0. Die andere gast ook totaal geen kansen gelukkig.
Tweede helft.
52' GOAL
54' GOAL
56' GOAL
En weg was ie. Lekker hoor.
Tweede helft.
52' GOAL
54' GOAL
56' GOAL
En weg was ie. Lekker hoor.
Ik had gister hetzelfdeVishan07 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 19:21:
Komt dat vanzelf weer eens bovendrijven? Denk het wel toch?
Yep, kan ff duren, ik was een v Persie kwijt, die kwam uiteindelijk na ruim 3 weken weer boven
Haha dat is dan een mooie bonus! net als je het niet meer verwacht... 
Trouwens, na mijn eerste kampioenschap van divisie 1 ben ik het seizoen erna bijna eruit gevlogen. Ik moet nog 2 wedstrijden en heb nog 4 punten nodig
die tactiek van verdedigend/counter is dus geen garantie. Heel vaag allemaal, vorig seizoen lukte alles, dit seizoen lukt bijna niks en heb heel vaak wedstrijden waarin ik de eerste helft 7 opgelegde kansen mis, tegen 0 kansen van de tegenstander, en de 2e helft is compleet de omgekeerde wereld en verlies ik bv. met 0-1 of zelfs 0-3. Maakt verder niks uit, maar toch een beetje raar.
Trouwens, na mijn eerste kampioenschap van divisie 1 ben ik het seizoen erna bijna eruit gevlogen. Ik moet nog 2 wedstrijden en heb nog 4 punten nodig
Pff
verveelde me gister, en zojuist ook in totaal 8 pakjes gekocht van 7500.
werkelijk geen ene drol in, beste kaar was 2000 coins...
Zelfs deze speler:
http://www.futhead.com/fifa/players/2441/
Rare en 33 PACE... wtf...
Zelfs deze speler:
Ik gisteren precies hetzelfde. Gotze was het beste kaartje en die verkoopt voor max 9k op de Xbox. Dan heb je dus niet je pakje eruit. Je moet wel een echte klapper maken (minstens een speler van 50k) eens in de zoveel tijd om het leuk te houden. Ik heb nu in totaal denk ik 50 pakjes gekocht, maar beste speler was Terry. Ik haal het er echt nooit uit.cypher21 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:38:
Pff
Zelfs deze speler:
Ik heb besloten het niet meer te doen en maar gewoon een beetje te gaan traden. Kost wel best veel tijd maar voor het slapen gaan bied ik voor 150k - 200k op spelers voor max. 1000c en verkoop ze dan weer voor 1300c - 1500c. Zet niet echt zoden aan de dijk, maar maak toch tussen de 20k en 50k per dag winst. Kost alleen vrij veel tijd.
hmm, bronzen Melo GK gaat weg voor +/- 300k
Misschien maar 100en bronzen pakjes kopen?
Op de xbox markt staan er nu 11. Ik denk dat er op dit moment heel veel mensen zijn die 100en gouden pakjes kopen, maar ik denk dat de kans dat je Melo GK vind zo goed als nihil is.cypher21 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:39:
hmm, bronzen Melo GK gaat weg voor +/- 300k
Verwijderd
Snap niet wat mensen bedoelen met al dat ongeluk met pakjes kopen hahaha heb tot nu toe alleen maar geluk ermee!
aan je opmerking af te leiden speel je nu voor het eerst FUT of niet? 
Niet lullig bedoeld, maar ik speel sinds 2009 FUT, heb denk ik duizenden pakjes geopend, en denk dat je ongeveer in 10-15% van de pakjes net quitte speelt op de aanschaf, en maar in 1-2 % een echt waardevolle speler vindt.
Ik weet niet wat jij onder geluk verstaat, maar een speler van 10k+ vind ik pas nuttig, alles eronder is aardig, maar zorgt er vaak net voor dat je quitte speelt.
als ik er dan ruim 10 open, en de beste kaart is 2000 coins.. dan is dat behoorlijk pecht lijkt me
Niet lullig bedoeld, maar ik speel sinds 2009 FUT, heb denk ik duizenden pakjes geopend, en denk dat je ongeveer in 10-15% van de pakjes net quitte speelt op de aanschaf, en maar in 1-2 % een echt waardevolle speler vindt.
Ik weet niet wat jij onder geluk verstaat, maar een speler van 10k+ vind ik pas nuttig, alles eronder is aardig, maar zorgt er vaak net voor dat je quitte speelt.
als ik er dan ruim 10 open, en de beste kaart is 2000 coins.. dan is dat behoorlijk pecht lijkt me
[ Voor 10% gewijzigd door cypher21 op 29-11-2012 10:51 ]
Verwijderd
Heb eindelijk een team waarmee ik echt tevreden ben, wat een harde werkers zeg dit!
http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#dXl1KOKKyZ1:360
Hopen dat ik hiermee voor de 2e keer kampioen kan worden in divisie 1!
Heb je ook een futhead, ben benieuwd..Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:09:
Heb eindelijk een team waarmee ik echt tevreden ben, wat een harde werkers zeg dit!
Jongens, wat vinden jullie van het volgende...
http://www.futhead.com/fifa/squads/1654980/
Alleen Dani Alves moet Maicon worden.
http://www.futhead.com/fifa/squads/1654980/
Alleen Dani Alves moet Maicon worden.
Vreemd, vandaag geen daily gift gekregen in de webapp. Iemand anders wel?
Edit: Refresh en ik krijg 'm alsnog. Vaag...
[ Voor 25% gewijzigd door Edzeau op 29-11-2012 11:22 ]
yep, 1000 coins
Hier wel, een mini bronzen.Jeroen04 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:21:
Vreemd, vandaag geen daily gift gekregen in de webapp. Iemand anders wel?
AAAHH
Dit is al de zoveelste keer dat ik een foutje maak...
Heb net een cheap Robben opgepikt, formatie veranderd en gepimpt met wat contracten en te koop gezet met een duur van 3 dagen.
Half uur later liepen de andere auctions af.
dus klik ik die online. Heb ik verd**** alle drie de pagina's van de trade pile op drie dagen auction gezet
Dit is al de zoveelste keer dat ik een foutje maak...
Heb net een cheap Robben opgepikt, formatie veranderd en gepimpt met wat contracten en te koop gezet met een duur van 3 dagen.
Half uur later liepen de andere auctions af.
dus klik ik die online. Heb ik verd**** alle drie de pagina's van de trade pile op drie dagen auction gezet
Gelukkig heb je het zelf gedaan 
Maar wel balen inderdaad!! (wel om het onderhoud gedacht hea..)
Maar wel balen inderdaad!! (wel om het onderhoud gedacht hea..)
[ Voor 49% gewijzigd door Ferdi_lwd op 29-11-2012 12:10 ]
Yep, dat zei ik ook 
maar nu is het best irritant dat ik items er niet af kan halen... Heb de trade pile namelijk vol.
En het beroerdste is nog dat er zeker 15 waardeloze kits tussen staan met een prijs van 150 en 200 BIN.
Hopelijk koopt iemand ze
maar nu is het best irritant dat ik items er niet af kan halen... Heb de trade pile namelijk vol.
En het beroerdste is nog dat er zeker 15 waardeloze kits tussen staan met een prijs van 150 en 200 BIN.
Hopelijk koopt iemand ze
Iemand ideeen of tips voor mijn Bundesliga team? Zal ik bijvoorbeeld gaan sparen voor Neuer of juist een Schweinsteiger (zelfde prijsklassen) of toch nog iemand anders of doorsparen voor bijvoorbeeld Robben?
http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#bGlaGIs0nIhrQ:ps3
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Lekker teampje!Sjoerd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:32:
Iemand ideeen of tips voor mijn Bundesliga team? Zal ik bijvoorbeeld gaan sparen voor Neuer of juist een Schweinsteiger (zelfde prijsklassen) of toch nog iemand anders of doorsparen voor bijvoorbeeld Robben?
Ik zelf ben nu bezig met een Eredivisie team! Alleen flink geld te kort, haha!
Ik zou voor Neuer gaan overigens.
Bedankt voor de tip! Ik twijfel echt heel erg. Vooral omdat Schweinsteiger zijn verdediging wil sterk is, en dat is bij de meeste middenvelders niet. Neuer heb je natuurlijk allround veel aan... maar zou het veel verschil maken met Wiese... is het echt die 80K waard?Vecodo schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:37:
[...]
Lekker teampje!
Ik zelf ben nu bezig met een Eredivisie team! Alleen flink geld te kort, haha!
Ik zou voor Neuer gaan overigens.
Verwijderd
Is hij zeker waard ja, hij houdt echt de meeste ballen eruit.Sjoerd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:48:
[...]
Bedankt voor de tip! Ik twijfel echt heel erg. Vooral omdat Schweinsteiger zijn verdediging wil sterk is, en dat is bij de meeste middenvelders niet. Neuer heb je natuurlijk allround veel aan... maar zou het veel verschil maken met Wiese... is het echt die 80K waard?
Persoonlijk ben ik van mening dat je verdediging top hoort te zijn... en daar hoort in een bundersliga team Neuer wel bijSjoerd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:48:
[...]
Bedankt voor de tip! Ik twijfel echt heel erg. Vooral omdat Schweinsteiger zijn verdediging wil sterk is, en dat is bij de meeste middenvelders niet. Neuer heb je natuurlijk allround veel aan... maar zou het veel verschil maken met Wiese... is het echt die 80K waard?
Slim inkopen, kan je hem misschien wat lager krijgen? Welke versie speel je? PC zie ik nu Neuer voor 88,5K staan met nog minuten te gaan!
Dan gaan we sparen voor Neuer! Ik speel zelf op de PS3, alleen dat handelen wil nog niet zo vlotten. Had bijvoorbeeld 3x Gomez gekocht voor 13k en raak ze aan de bakstenen niet kwijt, ook niet voor bijvoorbeeld 14250k. Ik denk dat ik dus nog moet vinden waar je fatsoenlijke marges op kan maken. Momenteel heb ik slechts zo'n 40k.
Ik zou sowieso vd Vaart en Bender omwisselen.Sjoerd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:32:
Vd Vaart is links, Bender Rechts
Daarnaast ben ik van mening dat Neuer niet heel veel beter is dan Wiese, en dat zeker niet 80k waard is.
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/3866/909
Neuer kan ver schoppen, maar wat boeit dat nu
de reflexes van Wiese zijn juist beter.
Ik zou voor schweini gaan
edit: hij speelt op de PS3 (kun je in de link zien)
edit2; ben van mening dat het pas nuttig is om 80k uit te geven voor een keeper als de rest van je team echt top is en er weinig meer aan te verbeteren is
[ Voor 10% gewijzigd door cypher21 op 29-11-2012 13:01 ]
Verwijderd
Neuer duikt beter, staat beter opgesteld, vangt vaker de bal, en als hij de bal niet klemt dan bokst hij hem veilig weg en niet naar een tegenstander.cypher21 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:59:
[...]
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/3866/909
Neuer kan ver schoppen, maar wat boeit dat nu
de reflexes van Wiese zijn juist beter.
edit: hij speelt op de PS3 (kun je in de link zien)
De reflexes van Wiese zijn waardeloos. Merk je namelijk niks van in game.
Ik heb met beide keepers niet gespeeld (no offence, maar ik wil geen Duitsers in mijn team
)
dus volgens de statistieken van Futhead, vind ik het verschil in de keepers zeker geen 80k waard als er in de rest van het team nog wat te verbeteren is
dus volgens de statistieken van Futhead, vind ik het verschil in de keepers zeker geen 80k waard als er in de rest van het team nog wat te verbeteren is
Verwijderd
Dan vind ik dat je niet moet oordelen als je er nooit mee gespeeld hebt, die stats zeggen namelijk vaak niks.
En om in plaats voor 'schweini' te gaan voor een Robben of Ribery in de verre toekomst, is dat het waard? Interessante discussie overigens, het viel me ook op dat er 'weinig' verschil is tussen Neuer en Wiese maar er is wel verschil natuurlijkcypher21 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:04:
Ik heb met beide keepers niet gespeeld (no offence, maar ik wil geen Duitsers in mijn team)
dat slaat nergens op.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:05:
Dan vind ik dat je niet moet oordelen als je er nooit mee gespeeld hebt, die stats zeggen namelijk vaak niks.
Ik neem als basis de statistieken, en niet de ervaring.
Tuurlijk zegt een ervaring meer dan statistieken, maar ik geef op basis van de statistieken een mening.
mja, dan negeer jij die toch lekker..
Basis is dat er in het team nog genoeg te verbeteren is, en om dan 80k uit te geven voor een keeper is in mijn ogen niet slim...
Als je een goede verdediging en aanval hebt (en je kunt een beetje Fifa spelen!!) , heb je een keeper bijna niet nodig!
Robben is zeker de coins waard!!
Ribery wil ik ook aan mijn team toevoegen, maar ik vind hem te duur... helaas (nog) geen ervaring mee dus
Heb de coins wel, maar ik wacht iig nog even
[ Voor 17% gewijzigd door cypher21 op 29-11-2012 13:09 ]
Verwijderd
Ik vind dat juist robben niet die hoeveelheid coins waard is, farfan houd hem namelijk makkelijk bij.cypher21 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:07:
[...]
dat slaat nergens op.
Ik neem als basis de statistieken, en niet de ervaring.
Tuurlijk zegt een ervaring meer dan statistieken, maar ik geef op basis van de statistieken een mening.
mja, dan negeer jij die toch lekker..
Basis is dat er in het team nog genoeg te verbeteren is, en om dan 80k uit te geven voor een keeper is in mijn ogen niet slim...
Als je een goede verdediging en aanval hebt (en je kunt een beetje Fifa spelen!!) , heb je een keeper bijna niet nodig!
Robben is zeker de coins waard!!
Vooral in die opstelling.
Jullie weten allemaal dat keepers drama zijn in Fifa 13 en dat bijna elk afstandsschot erin gaat, Neuer is één van de weinigen die dat soort balletjes wel pakt.
Ik weet niet hoe goed jij kan verdedigen, maar hoe goed je verdediging ook is, een degelijk speler komt daar echtwel doorheen en dan is het toch wel fijn als er een goede keeper staat he.
oh, dat ontken ik niet
ik krijg ook tegengoals en schoten op doel.
Maar 80k voor een keeper is gewoon niet slim als er voor de rest veel te verbeteren is! Daar gaat het om.
Als je de coins hebt, uiteraard meteen kopen die Neuer. (ik heb Buffon, ook duur) Maar die heb ik pas gekocht toen er voor de rest nagenoeg niets aan team te verbeteren viel (iig niet onder de 100k coins)
ik krijg ook tegengoals en schoten op doel.
Maar 80k voor een keeper is gewoon niet slim als er voor de rest veel te verbeteren is! Daar gaat het om.
Als je de coins hebt, uiteraard meteen kopen die Neuer. (ik heb Buffon, ook duur) Maar die heb ik pas gekocht toen er voor de rest nagenoeg niets aan team te verbeteren viel (iig niet onder de 100k coins)
Verwijderd
Heren,
Ik heb mijn team weer wat aangepast en beter gemaakt. Maar nu zit ik me echt af te vragen wat een goeie cm is. Dit is mijn team:
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#kKQybCUenIhs8:ps3
Ik heb Gerrard al gehad en hij viel erg tegen.
Ik heb mijn team weer wat aangepast en beter gemaakt. Maar nu zit ik me echt af te vragen wat een goeie cm is. Dit is mijn team:
haha iddVerwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:15:
Dan zijn we het zeker met elkaar eens!
En w.b.t. Robben en Ribery.
Tsja, die hebben toch echt wel wat extra's
Maar goed, ook daarvoor geldt. Niet kopen als je voor de rest nog veel kunt verbeteren!
Ik had McGeady op RM staan, die is retesnel, goede dribbel en goed schot, Robben is echt wel stukken beter dan McGeady. Maar goed, of dat nu 200k coins waard is... tsja, als je toch al weinig kunt verbeteren, en je hebt de coins, dan wel ja
Pff, staan (voor xbox) maar 7 Ribery's op de auction house
staan zelfs meer Messi's op...
[ Voor 7% gewijzigd door cypher21 op 29-11-2012 13:20 ]
Fellaini?Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:16:
Heren,
Voor welke CB zouden jullie gaan, Pique of Puyol?
Pique is wat sneller 62 tegen 55 pace, maar Pique heeft een high/med workrate en Puyol med/high.
Pique is uiteraard wel flink groter, 192cm vs 178.
Puyol kan ik kopen voor ong 20k, en Pique voor ong 40k...
opstelling 4-1-2-1-2 op de pc.. dus helaas flinke prijzen.
Ik jaag nu op Cazorla IF. Zijn prijs stijgt alleen nog