In principe is FUT natuurlijk hetzelfde concept! Dus zo gek is dat niet
Qua pakjes dan..
[ Voor 4% gewijzigd door Thijmeus op 27-11-2012 11:20 ]
Verwijderd
Hoe is FUT hetzelfde concept als pokemon? Ik zie het verband namelijk niet echt..Thijmeus schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:19:
[...]
In principe is FUT natuurlijk hetzelfde concept! Dus zo gek is dat niet
Qua pakjes dan..
EDIT: Oh qua pakjes kan je het wel vergelijken ja, maar in game heb je geen pakjes bij pokemon (zover ik weet).
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2012 11:22 ]
Qua spel, dat je verzamelt en er mee speelt.
Maar goed, zal wel aan mijn fantasie liggen dan!
--------
We gaan wel een beetje off topic op deze manier
kom op EA....
Aangezien ze het zelf over 'days' hebben en verder helemaal geen indicatie geven over hoelang de dienst offline blijft, verwacht ik dat het nog wel een tijdje duurt voordat alles weer werkt.bartburg schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:31:
we want FUT we want FUT we want FUT we want FUT
kom op EA....
kunnen we nu ingame ook niet spelen?? ben nu namelijk niet thuis ben wel benieuwdpelt schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:35:
[...]
Aangezien ze het zelf over 'days' hebben en verder helemaal geen indicatie geven over hoelang de dienst offline blijft, verwacht ik dat het nog wel een tijdje duurt voordat alles weer werkt.
Dit lijkt mij wel heel erg gaaf
XBL: bterstege
Toch maar even binnen de vijf minuten gestopt.
Je weet hoe je dit probleem kan oplossen?bterstege schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:10:
Hmm, net maar even seasons doen dan. Had ik geen bal! Hahaha.
Toch maar even binnen de vijf minuten gestopt.
Nee, eigenlijk niet. Was de eerste keer dat ik zoiets had.
Daar ga ik inderdaad wel van uit!Thijmeus schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:54:
Mag toch wel hopen dat we minimaal 5 Premium Gold Packs krijgen als compensatie!
ter compensatie krijgt iedereen een IF Messi ... toch?
Erger me best wel aan de hoeveelheid dat FUT down is en hoe vaak je zonder bal speelt. Zwaar teleurgesteld in de game. Denk dat FUT 72 uur + is down geweest sinds release.
Verwijderd
Ik speel op de 360 en heb er ook nog nooit last van gehad.Thijmeus schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:46:
Is die 'invisible ball' alleen op de consoles? Ik speel op de PC en heb er nog nooit last van gehad namelijk.
Voordat je begint moet in Game settings alvast een standaard bal kiezen. Als die op random staat heb je weleens last van onzichtbaar bal.
ik had hetzelfde die avond ervoor maar dan met een stuk of acht 41212 cards. geen cards wel coins kwijt.xamirz schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:56:
ik had gister dus 2 formation 41212 cards gekocht. Ik had ze niet gekregen en coins waren wel afgegaan. Daarna direct ea formulier ingevuld, 10 min later was fut13 down. Hahah sorry boyzz, komt door mij
Sindsdien constant dezelfde excuses 'we zijn ermee bezig, alstublieft geduld' en nu zijn ze er blijkbaar echt iets aan aan het doen. hoop wel dat dit de laatste keer is.
Thanksxamirz schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:51:
Voor de invisible ball moet je het volgende doen.
Voordat je begint moet in Game settings alvast een standaard bal kiezen. Als die op random staat heb je weleens last van onzichtbaar bal.
[Sarcasm]Ik met 16 IF Messi en 14 CR8...[/Sarcasm]Supermach schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:37:
[...]
ik had hetzelfde die avond ervoor maar dan met een stuk of acht 41212 cards. geen cards wel coins kwijt.
Sindsdien constant dezelfde excuses 'we zijn ermee bezig, alstublieft geduld' en nu zijn ze er blijkbaar echt iets aan aan het doen. hoop wel dat dit de laatste keer is.
Denken jullie nou echt dat EA dit allemaal zo hoog opneemt per individu die een paar kaartjes kwijt zijn... Soms wordt het wel een beetje overdreven hoor.
Heb ze in ieder geval altijd nog terug gekregen. Zelfs mijn Joe Hart die ik gekocht had voor 65k coins kreeg ik na 11 dagen plots in mijn Watch Listpelt schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:43:
[...]
[Sarcasm]Ik met 16 IF Messi en 14 CR8...[/Sarcasm]
Denken jullie nou echt dat EA dit allemaal zo hoog opneemt per individu die een paar kaartjes kwijt zijn... Soms wordt het wel een beetje overdreven hoor.
Ze lossen 'missing auctions' echt wel op, geduld is het sleutelwoord.
niet per individu nee, maar wij waren zeker niet de enigen.pelt schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:43:
[...]
[Sarcasm]Ik met 16 IF Messi en 14 CR8...[/Sarcasm]
Ik kan in ieder geval weer consumables aan mijn spelers geven via het web, dat is sowieso gefixed dan!
DNF?Cerberi schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:11:
Moet toch wel iets te doen zijn aan het feit dat ze niet alleen mijn div.1 win afpakken door FUT down te brengen, maar ook nog eens mijn DNF te vernaaien
Weg frustratie uit die vorige wedstrijd...
Ook met feestdagen en zo.
Was kennelijk laatst thanksgiving (vrij bekend, maar ik onthou nooit wanneer dat is
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#eelHfR19nIgGh:ps3
ik heb nog 70k te besteden. iemand tips?
Een nieuwe squad maken, naast die wat je al hebt?ind0mi schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:12:
mijn serie a team.
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#eelHfR19nIgGh:ps3
ik heb nog 70k te besteden. iemand tips?
Bovenstaande ziet er redelijk compleet uit, of mis je zelf nog iets?
ik zou best een tweede team (hybrid) willen maken bestaande uit serie-a spelers en brazilianen ofzoSamiej6 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:19:
[...]
Een nieuwe squad maken, naast die wat je al hebt?
Bovenstaande ziet er redelijk compleet uit, of mis je zelf nog iets?
Ja dat dan weer wel, maar als daily gift kreeg ik geen premium gold pack helaas, maar mini bronsThijmeus schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:57:
Hoera! De web app doet het weer
Ik kan in ieder geval weer consumables aan mijn spelers geven via het web, dat is sowieso gefixed dan!
Toch mooi dat ie het weer doet! Heb inmiddels Toure gehaald, helaas nog geen tijd gehad om een potje te spelen.
Verwijderd
Ff snel bieden en hopen op goedkope spelers!
Gisteravond drie pakjes geopend, allemaal shitspelers
Enige waardevolle was een kaartje van 2000 coins..
Klapt er net uit
Hopelijk loopt de tijd (net als voorheen) gewoon door!
Ik was de hoogste bieder op drie sneijders voor max 9500. twee Chiellini's voor 25 en 26k, een Robben voor 227k en twee v persie's voor 45k en 46k
in de webapp?
ik krijg (voor de xbox webapp)
SORRY!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.
Verwijderd
Robben verkoopt makkelijk voor 275k, sneijder rond de 15, chiellini rond de 35 en v persie minimaal 55k
Zul je zien dat vijf minuten voor de auction afloopt alles weer online is
Verder ben ik van 352 eindelijkkkkk overgestapt naar 41212. Totzover ben ik wel tevreden. Alleen moet ik even kijken welke spits ik uiteindelijk wil..
ik ben ze ook kwijt incl coins. ach ja, extra reden om weer even scherp te traden nu.xamirz schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:49:
Na de maintenance van gister nog niet mijn 41212 kaartjes terug gekregen. Volgens mij ben ik ze gewoon kwijt.
Verder ben ik van 352 eindelijkkkkk overgestapt naar 41212. Totzover ben ik wel tevreden. Alleen moet ik even kijken welke spits ik uiteindelijk wil..
Zoals ik gisteren al zei: ik kreeg mijn Joe Hart ook pas na 11 dagen, nadat hij 'verdwenen' was!
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#fPxMuOmfnIgHz:pc
De 4-5-1 formatie bevalt me erg goed, omdat je naast de twee goede CAM's ook nog een LM en RM hebt die je als vleugels kunt gebruiken. Met name Reus is echt een fantastische speler met veel snelheid en een geweldig schot.
http://www.futhead.com/fi...mpare/2146/6419/11634/202
vPersie vond ik het fijnst spelen, iig het beste schieten.
Balotelli ook goed, maar vond ik niet zo heel speciaal.
non-IF hernandez was bagger, 1x blazen en hij viel om...
webapp is bij mij trouwens weer online, voor de pc game.
heb twee sneijders en een chiellini voor weinig
[ Voor 68% gewijzigd door cypher21 op 28-11-2012 10:25 ]
haha. Het is ook nooit goed..cypher21 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:24:
idd
heb twee sneijders en een chiellini voor weinig
Overigens vind ik het wel belachelijk dat de tijd doorloopt tijdens downtime. Beter zou zijn om alle boden te cancellen of de tijd op pauze te zetten.
Ghehe, nja, nooit goed, als het onderhoud tot 1100 zou duren (wat aangekondigd was
Klopt, maar draai het eens om. Stel je weet niets van die down-time, en je Robben is voor heel weinig geld verkocht. Behoorlijk genaaid toch??cypher21 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:30:
tijd op pause lijkt mij idd een vrij makkelijke aanpassing.
Ghehe, nja, nooit goed, als het onderhoud tot 1100 zou duren (wat aangekondigd was) dan had ik er een goedkope Robben bij. Die heb ik helaas niet gescored, dat zou wel aardig wat winst zijn geweest
Yes absoluut waar, daarom ben ik voorstander van de tijd "freezen" tijdens onderhoud.Jeroen04 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:31:
[...]
Klopt, maar draai het eens om. Stel je weet niets van die down-time, en je Robben is voor heel weinig geld verkocht. Behoorlijk genaaid toch??
Lijkt mij niet al te moeilijk, werk zelf veel met databases e.d., maar goed...
hoe laat gaat dit gebeuren?xamirz schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:32:
vandaag is weer eens tijd voor TOTW. Ik gok op Iniesta. Jullie?
3pm UK time, oftwel 1600 hier
en dan vanaf 6pm uk time (1900 hier) in de pakjes
[ Voor 29% gewijzigd door cypher21 op 28-11-2012 10:41 ]
Meestal 16 uur ons tijd en 19 uur in pakjes.
19 uur in pakjes dus ik moet eigenlijk niet voor die tijd wat openenxamirz schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:41:
[...]
Meestal 16 uur ons tijd en 19 uur in pakjes.
wat ik eigenlijk in kaart zou kunnen brengen is op welk tijdstip iemand een IF kaart krijgt om te kijken of hier logische verbanden in te vinden zijn.
http://www.futhead.com/fifa/squads/1626662/#
Echter denk ik dat er nog weinig beter kan (alleen Huntelaar zal nog vervangen worden door RVP). Omdat er blijkbaar weinig goede Nederlanders zijn verder, denk ik dat het verstandig is om vooral de achterhoede te vervangen door andere landen/competitie spelers. Kunnen jullie me helpen?
De nederlandse verdediging is ruk. Daarom heb je Enrique al gekocht zie ik.
Ik ben erg tevreden over een italiaanse verdediging.
Ik neem aan dat dit gewoon een algoritme is dat bij x gekochte pakjes er een IF kaart inkomt. Eventueel nog met een modifier per persoon gekochte pakjes.bartburg schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:44:
[...]
19 uur in pakjes dus ik moet eigenlijk niet voor die tijd wat openen
wat ik eigenlijk in kaart zou kunnen brengen is op welk tijdstip iemand een IF kaart krijgt om te kijken of hier logische verbanden in te vinden zijn.
ben aan het sparen voor chielini van juventus alleen is die zoooo godsgruwelijk duurcypher21 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:53:
Gheh
De nederlandse verdediging is ruk. Daarom heb je Enrique al gekocht zie ik.
Ik ben erg tevreden over een italiaanse verdediging.
Welk platform/console?bartburg schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:54:
[...]
ben aan het sparen voor chielini van juventus alleen is die zoooo godsgruwelijk duur
Toevallig ik ook, zit nu met onderstaand team. En ik merk dat Silvestre toch gewoon te traag is voor een aantal spitsen bij een counter. Eenmaal er voorbij (probeer dat eerst maar eens) kom ik er meestal niet meer bij, vaak moet Ogbonna dan inspringen en ontstaat er een gat in de verdediging.bartburg schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:54:
[...]
ben aan het sparen voor chielini van juventus alleen is die zoooo godsgruwelijk duur
De snelheid van Chielini moet een boel goed maken
http://www.futhead.com/fifa/squads/1626658/#squad-player
Ik heb een verdediging met Barzagli en Chiellini, als ik Barzagli vergelijk met Silvestre, is Silvestre sneller.BraX schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:00:
[...]
Toevallig ik ook, zit nu met onderstaand team. En ik merk dat Silvestre toch gewoon te traag is voor een aantal spitsen bij een counter. Eenmaal er voorbij (probeer dat eerst maar eens) kom ik er meestal niet meer bij, vaak moet Ogbonna dan inspringen en ontstaat er een gat in de verdediging.
De snelheid van Chielini moet een boel goed maken
http://www.futhead.com/fifa/squads/1626658/#squad-player
Alleen ervaar ik nooit het probleem wat jij beschrijft.
http://www.futhead.com/fifa/players/6047/
Yep. Heb hem gehad op RF en Rm. Op rf speelde hij Palacio uit de basis. Vet snell en goeie shot. Rm is hij iets minder vond ikbartburg schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:25:
mensen ervaring met Jonathan Biabiany
http://www.futhead.com/fifa/players/6047/
Hmm, misschien Barzagli als tussenoplissing gebruiken. Ik zie dat Barzagli attack workrate Low heeft. Waarschijnlijk staat mijn Silvestre te vaak iets naar voren bij een aanval.cypher21 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:17:
[...]
Ik heb een verdediging met Barzagli en Chiellini, als ik Barzagli vergelijk met Silvestre, is Silvestre sneller.
Alleen ervaar ik nooit het probleem wat jij beschrijft.
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/1674/3182
wat heb je een 442 voor weinigFerdi_lwd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:37:
Iemand nog wat bronzen crap kopen? Ben na de aanschaf van Toure zo goed als blut, heb nog 300 coins. Kijken wat ik hiervan kan maken in een middagje
Ja het is lastig als je nieuw bent. Maar je hebt goeie keuze gemaakt om van pes naar fifa te stappenjakz schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:57:
ik heb jaren pes gedaan en ben nu overgestapt op fifa. Alleen het moeilijkste voor mij is het verdedigen, het instappen met blokje en druk zetten met x. In pes kon je met x drukzetten en dan pakt hij automatisch de bal min of meer af. In fifa noemen ze dit tactical defense dacht ik. Kun je dit ook aanzetten als je online speelt? Graag hoor ik tips om anders goed te kunnen verdedigen. Ik vreet mijzelf helemaal op. wordt keer op keer genaaid met die verdediging
Maar goed, online kan je dat niet uitzetten, offline wel btw.
Misschien kan dit je helpen
http://fifaaddiction.com/tutorials/defending/
succes
Link hierboven is erg goed!xamirz schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:00:
[...]
Ja het is lastig als je nieuw bent. Maar je hebt goeie keuze gemaakt om van pes naar fifa te stappenhaha
Maar goed, online kan je dat niet uitzetten, offline wel btw.
Misschien kan dit je helpen
http://fifaaddiction.com/tutorials/defending/
succes
Maar het belangrijkste is (net als in het echt!) niet te snel happen, want dan ben je de klos!
Voorheen was het met Fifa ook op die manier, knopje indrukken, speler liep mee en pakte de bal af. Te makkelijk, maar ook te makkelijk om voorbij te gaan, even een trucje met een speler, en je was de verdediging voorbij!
Het is even wennen dat nieuwe verdedigen, maar het maakt het er een stuk realistischer op. En als je het een beetje onder de knie hebt, is het veel effectiever.
edit,
Hoppa, de Chiellini die ik vanmorgen voor 26k gekocht heb voor het onderhoud is zojuist voor 38k verkocht
Toch ff goed die maintenance tijden in de gaten gaan houden!
[ Voor 9% gewijzigd door cypher21 op 28-11-2012 12:09 ]
http://www.futhead.com/fifa/squads/1628179/#squad-player
De bundesliga spelers heb ik al, maar vind het aanbod van verdedigers in de bundesliga flink tegenvallen.
En met deze hybrid heb ik ook weer David Villa erbij, wat ik een erg fijne speler vind.
Iemand nog tips om het anders te maken?
- Özil in plaats van Kroos
- Klose in plaats van Müller
- Jóao Pereira in plaats van Arbeloa.
Verder ben ik geen fan van Macherano. Toen ik hem nog in mijn squad had irriteerde ik mij aan het feit dat hij vaak kopduels verloor.
Özil had ik niet eens aan gedacht, goeie tip!Thijmeus schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:23:
Dit kun je misschien wel overwegen:
Verder ben ik geen fan van Macherano. Toen ik hem nog in mijn squad had irriteerde ik mij aan het feit dat hij vaak kopduels verloor.
Klose gaat denk ik geen 9 chem krijgen, en als ik Pereira zet voor Arbeloa, krijg Navas minder chem
Mascherano weet ik ook nog niet zeker, maar het moet iig een spaanse speler uit de liga bbva zijn. Puyol of Pique kan dus ook nog. Even afwachten wat ik aan coins kwijt ben en over houdt... 4-1-2-1-2 is echt een stuk duurder dan andere formaties helaas.
Stekelenburg ipv Vorm?Jeroen04 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:51:
Ik ben ondertussen een beetje uitgekocht en wil mijn team naar een nieuwe hoogte tillen. Ik wou een Nederlands team, zie hier:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1626662/#
Echter denk ik dat er nog weinig beter kan (alleen Huntelaar zal nog vervangen worden door RVP). Omdat er blijkbaar weinig goede Nederlanders zijn verder, denk ik dat het verstandig is om vooral de achterhoede te vervangen door andere landen/competitie spelers. Kunnen jullie me helpen?
Rb kan je ook voor juanfran kiezen. Ik vind hem beter dan arbeloaThijmeus schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:23:
Dit kun je misschien wel overwegen: