die prijzen die ik lees op de pc zijn echt bizar, wat ben ik blij dat ik op de 360 speel zeg
Om over Büttner nog maar niet te spreken
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Opzich maakt het niet zo heel veel uit. Jij kunt je spelers ook hoger verkopen en dat lukt met gemak.Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:44:
die prijzen die ik lees op de pc zijn echt bizar, wat ben ik blij dat ik op de 360 speel zeg
Enige is dat je minder aan je match coins hebt in vergelijking met consoles
Ik zie het idd op de AH.Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:42:
Haha ja meer mensen dan je denkt..
Mja, dan ga ik ook maar een poging wagen
gekocht voor 4500, training card erop en staat er nu op voor 10k
[ Voor 14% gewijzigd door cypher21 op 22-10-2012 14:53 ]
Verwijderd
Beter ga je gewoon aan het werk en als je vanavond thuis komt is alles koek en ei. Tenzij je vriendin samen met je GTST wil kijken. Waardoor je uiteindelijk nog niks aan je aankoop hebt vanavond....Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:03:
En mijn pirlo van 4 uur geleden staat nog steeds op completing..
Verwijderd
Hahaha, gelukkig kijkt mijn vriendin geen GTST, dat is al een hele opluchting.Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:10:
[...]
Beter ga je gewoon aan het werk en als je vanavond thuis komt is alles koek en ei. Tenzij je vriendin samen met je GTST wil kijken. Waardoor je uiteindelijk nog niks aan je aankoop hebt vanavond....
Alleen heb ik het idee dat hij vanavond nog steeds op completing staat..

nice, welcome to the world of Pace AbusersThijmeus schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:04:
Zo... mijn squad heeft een heuse transformatie ondergaan. Het resultaat mag er wezen naar mijn mening!
Oude team >>> Nieuwe team
Haha zeer zeker 
Was juist anti-pace, maar je kunt er niet echt omheen. Mijn oude squad had te weinig pace voorin en te weinig pace bij de 2 CB's achterin.
Was juist anti-pace, maar je kunt er niet echt omheen. Mijn oude squad had te weinig pace voorin en te weinig pace bij de 2 CB's achterin.
Idd... If you can't beat them, join them ...
Mja, ik heb ook Robben en Afellay op de vleugels.
En heb snelle backs moeten nemen, anders is er echt niet te spelen.
Probeer toch nog veel via het centrum te spelen, met vd Vaart, Sneijder, De Jong en v Persie ligt daar bij mij toch de kwaliteit!
Mja, ik heb ook Robben en Afellay op de vleugels.
En heb snelle backs moeten nemen, anders is er echt niet te spelen.
Probeer toch nog veel via het centrum te spelen, met vd Vaart, Sneijder, De Jong en v Persie ligt daar bij mij toch de kwaliteit!
Perfect verwoord!cypher21 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:16:
Idd... If you can't beat them, join them ...
En precies, snelle backs is sowieso een must. Maar een snel centrum (lees: >70 pace is ook wel een must). Juist, door gewoon snelheid op de vleugels kun je afwisselen. Of je gaat voor de combinatie door het midden of gewoon een keer flink rushen (indien nodig wat skills).
Krijg Hart maar niet verkocht. En heb enkele wissel verkocht. Dus moet nu coins hebben om wissels te kopen. Voor Hart wil ik graag 50.000 coins hebben. Heb hem eropgezet voor 49.000
als je hem snel wil verkopen moet je het volgende doen. Je moet Hart zoeken in jou formation en dan kijken wat de goedkoopste is. En dan rond dat zelfde bedrag te verkopen.afca123 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:33:
Krijg Hart maar niet verkocht. En heb enkele wissel verkocht. Dus moet nu coins hebben om wissels te kopen. Voor Hart wil ik graag 50.000 coins hebben. Heb hem eropgezet voor 49.000
geduld is een schone zaak...
Dit zijn niet echt de tijden om topdeals te maken op de markt!
Je hebt em vanmorgen pas gekregen, en nu al klagen dat je Hart niet verkoopt...
Inderdaad. Vanavond kan er maar zomaar een 'gek' online komen die PER SE met Hart op dat moment wilt spelen. Bam die betaalt de volle mep
En wat Xamirz al aangeeft, onder de huidige laagste prijs zitten helpt veel.
Ja, maar anders kan ik geen Ultimate team spelen. Want ik heb al mijn wissels verkocht.cypher21 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:37:
geduld is een schone zaak...
Verwijderd
Dat heet nadenken voor dat je wat doet...afca123 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:47:
[...]
Ja, maar anders kan ik geen Ultimate team spelen. Want ik heb al mijn wissels verkocht.
Nu moet je op de blaren zitten
je hoeft maar 100 coins onder de goedkoopste te zetten. Je verkoopt hem snel
Tsja, zoals al gezegd, dat is ook niet slim.afca123 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:47:
[...]
Ja, maar anders kan ik geen Ultimate team spelen. Want ik heb al mijn wissels verkocht.
Aangezien je Hart uit een pakje getrokken had, waarom wacht je dan niet eerst totdat hij is verkocht
Het belangrijkste element van goed handelen op de Auction House is geduld!
Biedt een speler meerdere keren aan, en als je een topper hebt (waarde van 10k+) zet deze er dan op voor een langere duur dan 1 uur (tenzij er heel veel dezelfde spelers aangeboden worden).
Omdat ik dacht dat op zon goeie keeper wel veel geboden wordt. Maar blijkbaar ook niet echt. Meestal wordt er in de laatste 5 min spelers gekocht. Daarom zet ik ze er altijd voor 1 uur op.cypher21 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:02:
[...]
Tsja, zoals al gezegd, dat is ook niet slim.
Aangezien je Hart uit een pakje getrokken had, waarom wacht je dan niet eerst totdat hij is verkocht![]()
Het belangrijkste element van goed handelen op de Auction House is geduld!
Biedt een speler meerdere keren aan, en als je een topper hebt (waarde van 10k+) zet deze er dan op voor een langere duur dan 1 uur (tenzij er heel veel dezelfde spelers aangeboden worden).
Verwijderd
Feit is dat het nu natuurlijk geen spitsuur is op Xbox-live... Meestal is dat savonds tussen 7-11afca123 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:12:
[...]
Omdat ik dacht dat op zon goeie keeper wel veel geboden wordt. Maar blijkbaar ook niet echt. Meestal wordt er in de laatste 5 min spelers gekocht. Daarom zet ik ze er altijd voor 1 uur op.
Klopt, maar dan moet de startprijs wel laag zijnafca123 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:12:
[...]
Omdat ik dacht dat op zon goeie keeper wel veel geboden wordt. Maar blijkbaar ook niet echt. Meestal wordt er in de laatste 5 min spelers gekocht. Daarom zet ik ze er altijd voor 1 uur op.
Je kunt een gokje wagen door Hart erop te zetten met 150 startprijs, en geen buy now. Dan zie je dat erg veel mensen gaan bieden, en juist de laatste paar minuten tegen elkaar op gaan bieden.
Vaak vang je op die manier meer dan de gemiddelde verkoopprijs.
Dat zou ik echter vanavond na 1900 pas doen trouwens.
[ Voor 14% gewijzigd door cypher21 op 22-10-2012 16:16 ]
Als je maximaal resultaat wilt hebben qua verkopen moet je als volgt te werk gaan.
1. Geduld natuurlijk.
2. Ga naar deze database.
3. Tik de naam van de speler in en kies de formatie die jouw speler heeft.
4. Bekijk voor welke prijzen de spelers de afgelopen 3 dagen werden verkocht.
5. Het gemiddelde doe je als startprijs. Als BIN doe je gewoon wat extra's (het is altijd mooi meegenomen wanneer iemand dit doet).
Dit werkt uitstekend en je krijgt goede profit, zonder dat je hierbij spelers voor veel te goedkoop weg doet.
1. Geduld natuurlijk.
2. Ga naar deze database.
3. Tik de naam van de speler in en kies de formatie die jouw speler heeft.
4. Bekijk voor welke prijzen de spelers de afgelopen 3 dagen werden verkocht.
5. Het gemiddelde doe je als startprijs. Als BIN doe je gewoon wat extra's (het is altijd mooi meegenomen wanneer iemand dit doet).
Dit werkt uitstekend en je krijgt goede profit, zonder dat je hierbij spelers voor veel te goedkoop weg doet.
Dat moet je dus nooit doen. Want als er weinig bieders zijn kun je hart verkopen voor 300 coins of minder zelfs nog. Terwijl Hart 50.000 coins waard is.cypher21 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:15:
[...]
Klopt, maar dan moet de startprijs wel laag zijn
Je kunt een gokje wagen door Hart erop te zetten met 150 startprijs, en geen buy now. Dan zie je dat erg veel mensen gaan bieden, en juist de laatste paar minuten tegen elkaar op gaan bieden.
Vaak vang je op die manier meer dan de gemiddelde verkoopprijs.
Dat zou ik echter vanavond na 1900 pas doen trouwens.
de kans dat dit voorkomt is 0.00000000001 %afca123 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:20:
[...]
Dat moet je dus nooit doen. Want als er weinig bieders zijn kun je hart verkopen voor 300 coins of minder zelfs nog. Terwijl Hart 50.000 coins waard is.
lolafca123 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:20:
[...]
Dat moet je dus nooit doen. Want als er weinig bieders zijn kun je hart verkopen voor 300 coins of minder zelfs nog. Terwijl Hart 50.000 coins waard is.
bij goedkope impopulaire spelers klopt dat ja.
Niet bij dure gewilde spelers!!
Het blijft idd wel een klein gokje, daarom moet je dat ook ABSOLUUT niet op rustige momenten doen
Ik heb dit vaker gedaan, en het is nog nooit voorgekomen dat ik een speler met verlies, of veel lager dan de prijs die ik gedacht te krijgen ervoor heb gekregen
Heb hem nu erop gezet voor 40.000. Kijken hoe het nu gaat. Hebben jullie nog meer tips op geld te verdienen. ( Handelen)xamirz schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:21:
[...]
de kans dat dit voorkomt is 0.00000000001 %
Welke formation heeft hij?afca123 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:24:
[...]
Heb hem nu erop gezet voor 40.000. Kijken hoe het nu gaat. Hebben jullie nog meer tips op geld te verdienen. ( Handelen)
4-2-2-2 en kan hem veranderen naar 451 heb zon kaartje. Wordt ie dan meer waard?
Nee niet veel. 442 of 41212 is die wel meer waard.afca123 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:28:
[...]
4-2-2-2 en kan hem veranderen naar 451 heb zon kaartje. Wordt ie dan meer waard?
Op welk platform speel je trouwens?afca123 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:28:
[...]
lekker op 4-2-2-2 laten staan.
4-5-1 is minder gewild.
Ik zou er ook geen geld aan verspillen om een 4-4-2 of 4-1-2-1-2 formatie kaart te kopen
edit:
Maar ik heb inmiddels weer voor 60k vast staan op Completing
4-5-1 is minder gewild.
Ik zou er ook geen geld aan verspillen om een 4-4-2 of 4-1-2-1-2 formatie kaart te kopen
edit:
tsja, leuk dat ze er van op de hoogte zijn...EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
Our team is aware of the trade pile issues currently affecting #FUT13 and is investigating. Apologies for any inconvenience.
Maar ik heb inmiddels weer voor 60k vast staan op Completing
[ Voor 53% gewijzigd door cypher21 op 22-10-2012 16:38 ]
Inderdaad. Half uur geleden is hij nog gekocht voor 49k op jouw platform. Als je 48k start price doet en 54.5k BIN. Heb je hem binnen no time verkocht voor een leuk bedrag.
Waar kun je dat zien? Heb hem eropstaan voor 45.000 (3 hour)Thijmeus schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:37:
Inderdaad. Half uur geleden is hij nog gekocht voor 49k op jouw platform. Als je 48k start price doet en 54.5k BIN. Heb je hem binnen no time verkocht voor een leuk bedrag.
Bedankt allen voor je handige tips.
Verwijderd
Dan koop ik hem gelijk, kan ik zelf met wat geduld zo 10k winst maken!afca123 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:38:
[...]
Waar kun je dat zien? Heb hem eropstaan voor 45.000 (3 hour)
Bedankt allen voor je handige tips.
Zit nu te twijfelen tussen 3 spelers Santana 77 Dede 80 of Luiz
http://www.futhead.com/fi...mpare/3583/4880/7684/5386
http://www.futhead.com/fi...mpare/3583/4880/7684/5386
[ Voor 14% gewijzigd door afca123 op 22-10-2012 16:45 ]
Ik heb ze net alle drie gekocht, behalve Luiz dan.
Maar géén idee of ze goed zijn, want nog niet mee gespeeld.
Maar géén idee of ze goed zijn, want nog niet mee gespeeld.
XBL: bterstege
6200 voor Santana een goede deal. Blijkt want staan erop voor 7000+.
Santana op de PC 20k -.-
Wel een 4-1-2-1-2 formatie dan.
Ik heb 4500 betaald, 4-4-1-1 formatie.
Ik heb ook een 4-1-2-1-2 formatie kaartje dus zou hem zo weer kunnen verkopen. Gekocht met 4-5-1.Thijmeus schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:55:
Santana op de PC 20k -.-
4-1-2-1-2 formatie kaartje kun je op de xbox al 5k voor krijgen!!
Die zou ik niet verspillen aan zo'n goedkope speler!
Die had ik vanmorgen uit het premium pakje dus het heeft mij niets gekost. Als ik 50.000 coins heb ga ik die investeren in Pato en Ramires.cypher21 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:56:
4-1-2-1-2 formatie kaartje kun je op de xbox al 5k voor krijgen!!
Als je dan toch spelers gaat kopen, koop ze dan in de juiste formatie, kost meestal niet veel extra ten opzichte van andere formaties.
En dan kun je 5k vangen voor die formation card. maar goed, zorg nu eerst maar dat je coins krijgt voor je ze uitgeeft
En dan kun je 5k vangen voor die formation card. maar goed, zorg nu eerst maar dat je coins krijgt voor je ze uitgeeft
http://www.futhead.com/fifa/squads/461460/#squad-player
Half nieuw teampje xD. Abate verkocht voor 27.5k en weer gekocht voor 16,7k hehe business hahaha
Half nieuw teampje xD. Abate verkocht voor 27.5k en weer gekocht voor 16,7k hehe business hahaha
Bij mij blijft nu ook alles hangen op expired.
Ben nu de goedkoopste op de markt. Hopen dat er meerdere kopers zijn.
Edit: ziet er naar uit dat ik verlies ga maken. (50.000 coins waard) Heb nu een bod van 45.000 coins. 5.000 coins loop ik dus mis. Balen.
Edit: ziet er naar uit dat ik verlies ga maken. (50.000 coins waard) Heb nu een bod van 45.000 coins. 5.000 coins loop ik dus mis. Balen.
[ Voor 50% gewijzigd door afca123 op 22-10-2012 19:03 ]
Oh wat zuur, met mijn nieuwe team sta ik 3-0 voor. DC =
Titel.

Weer even een frustratie momentje.
Ik ben lekker een potje FUT aan het spelen tegen iemand, het gaat lekker ik sta 2-0 voor in de eerste helft.
BAM, logged of out EA servers, disconnected bla bla. Even gecheckt, mijn internet verbinding is niet uitgevallen, niets mee aan de hand.
Vervolgens log ik weer in met FIFA, en ja hoor "DNF, you disconnected blabla" wedstrijd verloren met 0-3.
Maar weer even EA gaan storen via de Livechat dan maar. Zouden ze me alsnog die 3 punten kunnen geven, of heb ik gewoon pech gehad ?
Ik ben lekker een potje FUT aan het spelen tegen iemand, het gaat lekker ik sta 2-0 voor in de eerste helft.
BAM, logged of out EA servers, disconnected bla bla. Even gecheckt, mijn internet verbinding is niet uitgevallen, niets mee aan de hand.
Vervolgens log ik weer in met FIFA, en ja hoor "DNF, you disconnected blabla" wedstrijd verloren met 0-3.
Maar weer even EA gaan storen via de Livechat dan maar. Zouden ze me alsnog die 3 punten kunnen geven, of heb ik gewoon pech gehad ?
Volgens mij is er iets met de servers inderdaad. Speel je op de PC?Kalloewase schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:11:
Weer even een frustratie momentje.
Ik had net iig dat ik DC'de uit het niets en dus een verliespartij had. Nu is het de tegenstander en heb ik een winst..
Ik kan sinds de patch geen online match meer spelen. ( er staat dan altijd) ( De verbinding met je tegenstander is verbroken) Kan geen enkele tegenstander vinden.
Verwijderd
Probleempje....
Ik heb spelers op de veiling gezet, maar ze blijven er maar op staan (de termijn is al verstreken). Ik krijg de munten dus niet. Daarnaast heb ik 2 contracten gekocht, maar die blijven ook staan bij 'actief'. Ik kan dus niet verder.. Heb het al sinds vanmiddag en opnieuw opstarten helpt niet.
Hebben meer mensen hier last van of doe ik iets verkeerd?
Ik heb spelers op de veiling gezet, maar ze blijven er maar op staan (de termijn is al verstreken). Ik krijg de munten dus niet. Daarnaast heb ik 2 contracten gekocht, maar die blijven ook staan bij 'actief'. Ik kan dus niet verder.. Heb het al sinds vanmiddag en opnieuw opstarten helpt niet.
Hebben meer mensen hier last van of doe ik iets verkeerd?
Als het goed is, wordt dat vanzelf een keer verholpen! Alles is blijkbaar crap bij EA op dit moment. Wedstrijden DC'en, items blijven op connected staan etc.
Geduld dus!
Geduld dus!
EA is crap altijd wat altijd gezeik!!!!
Maar iemand een Ajax thuis tenue of Solado kopen van me??? Moet hem kwijt wil vanavond Benzema halen of Maicon.
Maar iemand een Ajax thuis tenue of Solado kopen van me??? Moet hem kwijt wil vanavond Benzema halen of Maicon.
Ik ben nu bezig de laatste hand te leggen aan mijn squad. Iemand die nog mogelijke verbeteringen ziet? http://www.futhead.com/fifa/squads/128332/#.UIWGL8UxpLA
[ Voor 4% gewijzigd door marijni12 op 22-10-2012 19:51 ]
Bij mij ligt heel dat buggie origin eruit meer mensen hier last van?
Yep, ik kan er ook niet in. Lekker is dat. Net even een avondje tijd om alleen maar FUT te spelen, krijg je dit..
Denk naar aanleiding van die random dc's. EA get your sh*t fixed!
Oké! Bedankt, dus een beetje een Barcelona verdediginggoosche schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:26:
[afbeelding]
[...]
nieuwe aanwinst nice man. Ik zou voor Pique gaan kan goed koppen bij corners. Maar Puyol is wel 10k goedkoper. Dus ik zeg ga voor Pique is ook wat sneller. Maar het best is eigenlijk om de allebei tehebben zoals ik en Alba erbij dan komt alles goedJe moet ze wel snel kopen want die worden telkens duurder. Die Alba is 15k duurder geworden binnen een week pffffff
Bedankt voor je input! Ga nu zeker even beter kijken!Rutgertje schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:49:
[...]
Mascherano is snel en kan erg goed verdedigen!
Pepe nog sneller en kan beter koppen!
Trouwens, raar verschijnsel net.. echt raar.. offline divisie, 10 wedstrijden gespeeld, 9 gewonnen en 1 verloren, 27 punten en geen titel winst. Ik blijf in huidige divisie. Maar wat het raarste is, ik kon nog een westrijd spelen(?) Er stond "0 wedstrijden over", maar kon nog op wedstrijd spelen drukken, dus dat deed ik en won de wedstrijd. Resultaat was dat ik alsnog de titel winst pakte en coins + gouden pakje kreeg..
Mijn twee nieuwe teams:
http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#kaHdibFLo5q:360 (BPL / Eredivisie)
http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#g2jJh4HOo5p:360 (Bundesliga / Brazilian)
(even goede urls gewijzigd)
Nog 70k om te spenderen? Iemand goede ideeën. Heb niet met veel gasten uit deze competities gespeeld in UT.
http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#kaHdibFLo5q:360 (BPL / Eredivisie)
http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#g2jJh4HOo5p:360 (Bundesliga / Brazilian)
(even goede urls gewijzigd)
Nog 70k om te spenderen? Iemand goede ideeën. Heb niet met veel gasten uit deze competities gespeeld in UT.
[ Voor 9% gewijzigd door bterstege op 22-10-2012 22:32 ]
Ik begrijp echt niet hoe iedereen aan zo veel geld komt. Ik zou dolgraag iemand van (ik zeg maar wat) 50k willen kopen, maar zo veel geld krijg ik nooit.
- Zo veel wedstrijden spelen en nooit wat uitgeven?
- Heel veel geluk hebben en een dure speler in je pakje krijgen?
- Slim handelen? En zo ja, hoe?
Ben benieuwd hoe jullie aan al dat geld komen, ik ben wel eens toe aan het wat grotere geld!
Waar ik ook erg benieuwd naar ben: Hoe verhandelen jullie de zeldzame/dure spelers? Beginnen bij 150 en hopen dat er genoeg uit komt? Of gelijk voor het startbedrag wat je er graag voor zou vangen? Ben je wel eens bedrogen uitgekomen?
Ben benieuwd hoe jullie aan al dat geld komen, ik ben wel eens toe aan het wat grotere geld!
Waar ik ook erg benieuwd naar ben: Hoe verhandelen jullie de zeldzame/dure spelers? Beginnen bij 150 en hopen dat er genoeg uit komt? Of gelijk voor het startbedrag wat je er graag voor zou vangen? Ben je wel eens bedrogen uitgekomen?
[ Voor 22% gewijzigd door Edzeau op 22-10-2012 23:24 ]
Ik probeer ook achter goede handeltrucjes te komen...wat ik momenteel doe is bij 'gold player search' er gewoon te kijken of er bijvoorbeeld spelers ver onder hun waarde te koop staan en die te kopen en gelijk weer te koop te zetten. Had bv wat bescheiden dealtjes gesloten, maar uiteindelijk toch 10k winst op een dag.Jeroen04 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:22:
Ik begrijp echt niet hoe iedereen aan zo veel geld komt. Ik zou dolgraag iemand van (ik zeg maar wat) 50k willen kopen, maar zo veel geld krijg ik nooit.
Er zijn mensen die een Seasonal Pass en/of een Ultimate Edition hebben, die krijgen elke week (24 weken lang) één of repectievelijk twee Gold Packs, deze mensen maken dus wel geld, zeker als je en nog geluk hebt en goed kan handelen.Jeroen04 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:22:
Zelf handel ik heel veel (ik heb geen Seasonal Pass of Ultimate Edition, en heb nu al heel wat verdiend. Ik koop doorgaans geen pakjes, omdat het risico op 'rubish' te groot is in mijn ogen. Als je kennis van de markt hebt, is het handelen goed te doen. Op een gegeven moment krijg je er handigheid in. Klein beginnen. Ik ben ook met bronzen spelers begonnen, inkopen voor 250 en verkopen voor 500. Het zal nu misschien iets moeilijker worden, zijn omdat ik het idee heb, dat veel mensen op een gegeven moment hun bronzen team dumpen (terwijl je die voor sommige bekers nog nodig kan hebben).
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 22-10-2012 23:45 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dan moet ik wel érg slecht zijn hierin, ik heb zelf de Ultimate Edition, dus inderdaad iedere week een pakketje. Maar nog nooit een speler waarmee ik echt flink kan cashen. 1000 is max.Jumpman schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:43:
[...]
Er zijn mensen die een Seasonal Pass en/of een Ultimate Edition hebben, die krijgen elke week (24 weken lang) één of repectievelijk twee Gold Packs, deze mensen maken dus wel geld, zeker als je en nog geluk hebt en goed kan handelen.
Zelf handel ik heel veel (ik heb geen Seasonal Pass of Ultimate Edition, en heb nu al heel wat verdiend. Als je kennis van de markt hebt, is het handelen goed te doen. Op een gegeven moment krijg je er handigheid in. Klein beginnen. Ik ben ook met bronzen spelers begonnen, inkopen voor 250 en verkopen voor 500. Het zal nu misschien iets moeilijker worden, zijn omdat ik het idee heb, dat veel mensen op een gegeven moment hun bronzen team dumpen (terwijl je die voor sommige bekers nog nodug kan hebben).
Op PC is het in mijn ogen lastiger handelen, omdat er ook minder auctions zijn dan op PS3/Xbox.
voor wat ik begrepen heb zit je daar al gauw tegen de miljoen auctions terwijl op de PC zijn er maar 180.000.
ik heb de afgelopen week wel wat winst gemaakt, maar verdien coins voornamelijk door gewoon te spelen. offline season, de offline toernooitjes, en gewoon online promoveren in season, of proberen de bronze cup te winnen ofzo
voor wat ik begrepen heb zit je daar al gauw tegen de miljoen auctions terwijl op de PC zijn er maar 180.000.
ik heb de afgelopen week wel wat winst gemaakt, maar verdien coins voornamelijk door gewoon te spelen. offline season, de offline toernooitjes, en gewoon online promoveren in season, of proberen de bronze cup te winnen ofzo
lol, ik heb zowel de season pass als de ultimate edition.Jumpman schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:43:
[...]
Er zijn mensen die een Seasonal Pass en/of een Ultimate Edition hebben, die krijgen elke week (24 weken lang) één of repectievelijk twee Gold Packs, deze mensen maken dus wel geld, zeker als je en nog geluk hebt en goed kan handelen.
Zelf handel ik heel veel (ik heb geen Seasonal Pass of Ultimate Edition, en heb nu al heel wat verdiend. Ik koop doorgaans geen pakjes, omdat het risico op 'rubish' te groot is in mijn ogen. Als je kennis van de markt hebt, is het handelen goed te doen. Op een gegeven moment krijg je er handigheid in. Klein beginnen. Ik ben ook met bronzen spelers begonnen, inkopen voor 250 en verkopen voor 500. Het zal nu misschien iets moeilijker worden, zijn omdat ik het idee heb, dat veel mensen op een gegeven moment hun bronzen team dumpen (terwijl je die voor sommige bekers nog nodig kan hebben).
Heb ongeveer 600k coins gemaakt, maar 100% NIET dankzij die pakjes die je krijgt.
Mijn beste kaart was een 4-1-2-1-2 formation card die me 5k opleverde...
Uiteraard kun je mazzel hebben met zo'n pakje, maar ik denk dat al die pakjes me in totaal misschien 10k hebben opgeleverd.
De rest verdiend door te spelen en slim te handelen
Verwijderd
Slim handelen en oneindig veel geduld hebben tijdens het handelen, dat is echt de grootste valkuil.
Veel spelers denken ik MOET die spelers nu hebben en doen een domme buy now.
EDIT: dit is mijn squad nu trouwens: http://www.futhead.com/fifa/squads/481872/
Speelt héérlijk! En geen pace whoring
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 09:09 ]
Ook eindelijk mijn titel in divisie dan maar behaald, 1e seizoen met mijn Braziliaanse pace team.
Dat pace nog steeds zoveel invloed heeft..
Vele malen eenvoudiger dan met mijn 83 rated BPL team die ik tot voor kort nog had.
Dat pace nog steeds zoveel invloed heeft..
Vele malen eenvoudiger dan met mijn 83 rated BPL team die ik tot voor kort nog had.
Verwijderd
Wat is in jou ogen pace whoring dan? alleen Pirlo is niet snel.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:35:
Slim handelen en oneindig veel geduld hebben tijdens het handelen, dat is echt de grootste valkuil.
Verwijderd
Balloteli, maggio, vargas, pirlo, marchisio. deze spelers hebben allemaal nieteens een snelheid van 84.
Elke degelijke verdediger houd ze bij, 84 pace stelt niks voor. Pace whoring is elke speler 89+ snelheid
Elke degelijke verdediger houd ze bij, 84 pace stelt niks voor. Pace whoring is elke speler 89+ snelheid
zoiets als dit team?:
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#kFhFA55RnHP6f:ps3
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#kFhFA55RnHP6f:ps3
Als je goed en slim verdedigt heb je geen mega snelle centrale backs nodig. De backs op de flanken dat die 80+ pace hebben is dan wel weer fijn. Heb liever stevige centrale backs met een hoge DEF/HEA dan kleine snelle backs, die niet kunnen koppen en niet balvast zijn.
Dit is mijn team: http://www.ea.com/nl/voet...show-off#dmEtM2zpnHP6u:pc
En hiermee kan ik met een beetje geluk gewoon Divisie 1 mee winnen, heb hem tot nu toe 1 keer gewonnen. Hetzelfde met de gouden cup, 3/4 keer in de finale in verlenging eruit gevlogen, maakt mij verder ook niet uit als je kijkt naar wat me dit team maar gekost heeft. Het is gewoon zo'n superfijn team, wat soms gewoon van teams die 3 dubbel meer waard zijn wint.
Sturridge is zo'n fijne afmaker en rusher. 76 goals in 91 wedstrijden, vind ik toch niet verkeerd voor wat 'ie waard is.
Verder zoek ik nog een man die mijn team compleet kan maken/een echte spelmaker die mijn team ook naar de 5 sterren brengt, dit mis ik soms wel voor bijvoorbeeld het offline gouden toernooi.
Dus mocht iemand nog tips hebben hiervoor, altijd welkom!
Dit is mijn team: http://www.ea.com/nl/voet...show-off#dmEtM2zpnHP6u:pc
En hiermee kan ik met een beetje geluk gewoon Divisie 1 mee winnen, heb hem tot nu toe 1 keer gewonnen. Hetzelfde met de gouden cup, 3/4 keer in de finale in verlenging eruit gevlogen, maakt mij verder ook niet uit als je kijkt naar wat me dit team maar gekost heeft. Het is gewoon zo'n superfijn team, wat soms gewoon van teams die 3 dubbel meer waard zijn wint.
Sturridge is zo'n fijne afmaker en rusher. 76 goals in 91 wedstrijden, vind ik toch niet verkeerd voor wat 'ie waard is.
Verder zoek ik nog een man die mijn team compleet kan maken/een echte spelmaker die mijn team ook naar de 5 sterren brengt, dit mis ik soms wel voor bijvoorbeeld het offline gouden toernooi.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Gisteren toen ik ging slapen, had ik nog iets van vijf kaarten in m'n tradepile staan.
Kijk ik vandaag, staan er vier pagina's aan verkochte kaarten.
Zijn het alle kaarten die de afgelopen twee/drie weken verdwenen en niet verschenen (wel geld gekregen). Toch iets goed gedaan daar bij EA.
Zijn het alle kaarten die de afgelopen twee/drie weken verdwenen en niet verschenen (wel geld gekregen). Toch iets goed gedaan daar bij EA.
Had hetzelfde, was wel even verbaasd toen ik zoveel verkochte kaartjes zag maar daarna begreep ik het. Wat wel raar was dat sommige verkochte kaartjes weer tussen nog niet verkochte stonden, alleen kreeg ik de melding dat ik moest refreshen als ik die probeerde weer aan te bieden en dan waren ze weg.bterstege schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:03:
Gisteren toen ik ging slapen, had ik nog iets van vijf kaarten in m'n tradepile staan.
Zie sturridge d'r niet bij staanGerbenKwakkel schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:59:
Als je goed en slim verdedigt heb je geen mega snelle centrale backs nodig. De backs op de flanken dat die 80+ pace hebben is dan wel weer fijn. Heb liever stevige centrale backs met een hoge DEF/HEA dan kleine snelle backs, die niet kunnen koppen en niet balvast zijn.
Dit is mijn team: http://www.ea.com/nl/voet...show-off#f0j8HGWInHFEP:pc
Wut, dat is mijn oude NL team, momentje!
Mijn huidige team, dan nog een keer: http://www.ea.com/nl/voet...show-off#dmEtM2zpnHP6u:pc
Tips zijn altijd welkom!
Mijn huidige team, dan nog een keer: http://www.ea.com/nl/voet...show-off#dmEtM2zpnHP6u:pc
Tips zijn altijd welkom!
[ Voor 64% gewijzigd door GAITii op 23-10-2012 10:07 ]
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Verwijderd
Ik vraag me af. Waarom kopen mensen een geweldig duur Bronze- dan wel Silver team?
Het enige waar dit goed voor is is voor niet-online leagues toch? Want in de online compo's kom je toch alleen maar gouden teams tegen met veelal betere spelers op hogere niveau's.
Mis ik iets? Of is het gewoon Hobby...
Het enige waar dit goed voor is is voor niet-online leagues toch? Want in de online compo's kom je toch alleen maar gouden teams tegen met veelal betere spelers op hogere niveau's.
Verwijderd
Sommige mensen houden ervan om met een brons en/of zilver team online gouden competitities te spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:10:
Ik vraag me af. Waarom kopen mensen een geweldig duur Bronze- dan wel Silver team?
Ze zijn meestal ook goed genoeg om jouw gouden team te verslaan. Meestal hebben die teams ook alleen maar pace van 90+
Guys, ik heb jullie advies nodig. Ik heb serie a team. Kan op mijn werk niet op de site van ea, dus ik geen showoff link maken.
Formation=4-3-2-1
LF= Giovinco ST= Di Natale RF= Palacio
CM= Snijder CM= Pirlo CM= Marchisio
LB= Cristico CB=Chielini CB=Ogbonno RB=lichtshneider
GK=Buffon
Nu komt mijn vraag. Ik wil versterking op mn middenveld. Ik heb Hamshik IF geprobeerd maar die bakte niks van. Nu twijfel ik of ik Hernanes IF moet halen.
Wat denken jullie?
Formation=4-3-2-1
LF= Giovinco ST= Di Natale RF= Palacio
CM= Snijder CM= Pirlo CM= Marchisio
LB= Cristico CB=Chielini CB=Ogbonno RB=lichtshneider
GK=Buffon
Nu komt mijn vraag. Ik wil versterking op mn middenveld. Ik heb Hamshik IF geprobeerd maar die bakte niks van. Nu twijfel ik of ik Hernanes IF moet halen.
Wat denken jullie?
Andere formatie kiezen.
Zoals je Sneijder en Pirlo nu hebt opgesteld komen ze totaal niet tot hun recht!
Zoals je Sneijder en Pirlo nu hebt opgesteld komen ze totaal niet tot hun recht!
Welke denk jij dat de juiste formatie is?cypher21 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:27:
Andere formatie kiezen.
Tsja, dat is best lastig, aangezien je twee CAM's hebt (sneijder en pirlo)
4-5-1 zou iig al een stuk beter zijn.
kijk ook eens hier; http://fifaaddiction.com/tutorials/formations
4-5-1 zou iig al een stuk beter zijn.
kijk ook eens hier; http://fifaaddiction.com/tutorials/formations
Ik zou zeggen 4-3-1-2 met sneijer op cf en cavani en dinatale in de spits
Dit. En dan het middenveld (de 3 CM's): Pirlo - De Rossi (met de punt naar achter) - Marchisio (een echte Box-to-Box middenvelder ernaast met High/High work rates.destroye schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:31:
Ik zou zeggen 4-3-1-2 met sneijer op cf en cavani en dinatale in de spits
Zou ook kunnen, echter is Pirlo ook geniaal 
Dan zou ik toch eerder voor 4-5-1 gaan, twee CAM's, 1 spits en alsnog breed op de vleugels
Dan zou ik toch eerder voor 4-5-1 gaan, twee CAM's, 1 spits en alsnog breed op de vleugels
Oke. 4-3-1-2 bevalt me wel. Vooral na die uitleg op site van Cypher21(Tnx man).
Maar CF zeggen jullie dus snijder?? en pirlo erachter op CM?
Maar CF zeggen jullie dus snijder?? en pirlo erachter op CM?
Dan zou ik idd voor die optie gaan!
Je cam's zijn in je huidige opstelling te verdedigend opgesteld.
Sneijder en Pirlo hebben een geniaal schot, en zijn vrij aanvallend ingesteld.
Je cam's zijn in je huidige opstelling te verdedigend opgesteld.
Sneijder en Pirlo hebben een geniaal schot, en zijn vrij aanvallend ingesteld.
Hmm tnx guys, ik ga dit vanav fixen. En als het niet bevalt, ik weet jullie te vinden
hehe
Ik heb met dit team toch aardig wat problemen in de eerste divisie.
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#cHpdZCMsnHL2z:pc
ipv wolfswinkel heb ik nu huntelaar spits.
Het maakt niet uit of ik sneijder en vdVaart als CAM's heb, of Narsingh/Lens/Affelay. Ik moet het vaak hebben van lucky goals of hoekschoppen/vrije trappen
Op de een of andere manier lukt het mij niet goed om aanvallen op te bouwen/afronden terwijl dit eerst wel ging met een engels team met dezelfde formatie.
Zou dit misschien beter werken?
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#erFKlRtOnHP7M:pc
Het maakt niet uit of ik sneijder en vdVaart als CAM's heb, of Narsingh/Lens/Affelay. Ik moet het vaak hebben van lucky goals of hoekschoppen/vrije trappen
Op de een of andere manier lukt het mij niet goed om aanvallen op te bouwen/afronden terwijl dit eerst wel ging met een engels team met dezelfde formatie.
Verbaast me niks. 4-2-2-2 is echt een prutopstelling, iedereen staat te dicht naar binnen. Je hebt niet echt Wingers. Die 2e gaat niet werken.. 4-1-2-1-2 heeft Pace nodig in de spits. Een leuke opstelling, maar dan moet je toch echt iets hebben zoals mijn team nu is >>> MijnTeamSamiej6 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:57:
Ik heb met dit team toch aardig wat problemen in de eerste divisie.
EDIT: linkje gefixed.
Dat zijn inderdaad wel snelle spitsen. Ik denk dat ik er ook wel veel last van heb dat huntelaar en de jong niet bepaald snel zijn. Maar echt goede, snelle spitsen heeft NL niet echt.
Alles verkopen en iets nieuws bouwen misschien slim?
Alles verkopen en iets nieuws bouwen misschien slim?
v Persie is vrij snel 
Huntelaar is geen voetballende spits, hij moet aangespeeld worden, dan kan hij goed uit de voeten (net echt!
)
v Wolfswinkel is vrij rap.
Maar goed, ik speel zelf 4-4-1-1 met Sneijder als CF en van Persie als diepe spits, en snelle vleugels
Spel breed maken, v Persie of sneijder in het midden aanspelen, en BAM
Je moet iig wel goed nadenken wat je wilt, speel je het liefst via het centrum, of juist over de vleugels, pas daar je opstelling en team op aan!
Huntelaar is geen voetballende spits, hij moet aangespeeld worden, dan kan hij goed uit de voeten (net echt!
v Wolfswinkel is vrij rap.
Maar goed, ik speel zelf 4-4-1-1 met Sneijder als CF en van Persie als diepe spits, en snelle vleugels
Spel breed maken, v Persie of sneijder in het midden aanspelen, en BAM
Je moet iig wel goed nadenken wat je wilt, speel je het liefst via het centrum, of juist over de vleugels, pas daar je opstelling en team op aan!