Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

goosche schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:36:
Dit is mijn team geworden. Ben nu mijn Italiaanse verdediging aan het verkopen en hopelijk rond je de 70k voor tekrijgen. Ben opzoek naar een goeie snelle verdedigingde CM of CMD. Iemand suggesties? Heb nu song op die plek staan en Busquets, Essien staat in de verkoop want die bakken er niks van in mijn opstelling. Alonso is denk ik te traag voor mijn opstelling en Vidal dat schiet ook niet op. Blijft niks lijkt wel

http://www.ea.com/uk/foot...show-off#bi2tA5bonHOmO:pc
Ik vind Walter Gargano heerlijk om mee te spelen, snel en een goede onderschepping en cheap.
Maar die zal niet in je spaanse teampje passen, helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 10:13
Jongens, voordat iedereen bullshit verkondigt over chemistry: het maakt wel degelijk uit of een speler individueel 7 of 9 aan chemistry heeft.

Uit de faq:

24. How much of an affect does chemistry have on a player?
Chemistry is a directly connected to player on pitch performance. A player with higher chemistry will perform better, regardless of their stats. Team chemistry is also important, as a highly rated team with bad chemistry will find it tough to play against lesser teams who’ve focused on building chemistry.

Dus ik vraag me werkelijk waar af waarom Mork_Van_Ork en SuperVeloce zo heilig overtuigd zijn van hun zaak...

[ Voor 9% gewijzigd door Rutgertje op 21-10-2012 13:00 ]

Age of Empires III - Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 15:50

Satom

Verzamel ervaringen

Satom schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 21:29:
Hm.. heb nu een kleine 30k, tijd om eens te kijken naar een nieuwe verdediger. Dat is toch het grootste probleem waarom divisie 1 titel winst af en toe moeilijk is. Sta vaak genoeg heel lang voor en dan word er in de laatste 10 minuten tegen gescoord..

Maar kijkend naar Puyol, wat toch een favoriete speler van mij is, is hij niet zo snel..? Moet ik daar ook opletten bij verdedigers? Leek mij vrij logisch, maar misschien denk ik wel verkeerd :+
Iemand de mij hiermee nog kan helpen? Verder gisteravond Sanchez gekocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Afbeeldingslocatie: http://www.futhead.com/fifa/squads/414240/#squad-player
iPodKiller schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:45:
[...]

Ik vind Walter Gargano heerlijk om mee te spelen, snel en een goede onderschepping en cheap.
Maar die zal niet in je spaanse teampje passen, helaas..
Die gast is niet sterk man Song loopt die gast zo plat :+
Satom schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:21:
[...]
Iemand de mij hiermee nog kan helpen? Verder gisteravond Sanchez gekocht :+
nieuwe aanwinst nice man. Ik zou voor Pique gaan kan goed koppen bij corners. Maar Puyol is wel 10k goedkoper. Dus ik zeg ga voor Pique is ook wat sneller. Maar het best is eigenlijk om de allebei tehebben zoals ik en Alba erbij dan komt alles goed 8) Je moet ze wel snel kopen want die worden telkens duurder. Die Alba is 15k duurder geworden binnen een week pffffff

Misschien iemand interesse in moralez die bij Atalanta speelt met 89 pace? Hij speelt in Italie en komt uit Argentinië die nieuwe Diego Maradona. Ik ruil hem in voor Moukanje landgenootje van Eto :)

testje

http://www.futhead.com/fifa/squads/414240/#squad-player

[ Voor 60% gewijzigd door goosche op 21-10-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
Satom schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 21:29:
Hm.. heb nu een kleine 30k, tijd om eens te kijken naar een nieuwe verdediger. Dat is toch het grootste probleem waarom divisie 1 titel winst af en toe moeilijk is. Sta vaak genoeg heel lang voor en dan word er in de laatste 10 minuten tegen gescoord..

Maar kijkend naar Puyol, wat toch een favoriete speler van mij is, is hij niet zo snel..? Moet ik daar ook opletten bij verdedigers? Leek mij vrij logisch, maar misschien denk ik wel verkeerd :+
Mascherano is snel en kan erg goed verdedigen!

Pepe nog sneller en kan beter koppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Bij elke FUT wedstrijd die ik start, na 1 minuut: Je hebt geen verbinding meer met EASF servers. Ga ik na me PS3 te hebben afgesloten naar Web-app. Wordt hier gezegd: Je bent nog aanmeld met de console, terwijl ik zelf afgemeld ben. Voor de patch nergens last van.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
afca123 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 21:58:
Edit: Eigenlijk niet. Want vagner love is beter dan Pato. snelheid dribble en schot.
Grapje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Rutgertje schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:49:
[...]

Mascherano is snel en kan erg goed verdedigen!

Pepe nog sneller en kan beter koppen!
Pepe is teduur die is rond de 40k Marscher en Puyol zitten rond de 25k en Pique is 35k. Ik zou Puyol nemen met een andere goedkope CV Miranda bijv daar heb ik rond de 20 a 30 wedstrijden mee gespeeld. Is wel een goeie. Miranda heb ik nog steeds speelt af en toe nog eens. Of Rami en Puyol heb je 2 Bakstenen in je verdediging staan. Ze zijn niet snel maar je komt er niet makelijk langs!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
goosche schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 14:07:
[...]

Pepe is teduur die is rond de 40k Marscher en Puyol zitten rond de 25k en Pique is 35k. Ik zou Puyol nemen met een andere goedkope CV Miranda bijv daar heb ik rond de 20 a 30 wedstrijden mee gespeeld. Is wel een goeie. Miranda heb ik nog steeds speelt af en toe nog eens. Of Rami en Puyol heb je 2 Bakstenen in je verdediging staan. Ze zijn niet snel maar je komt er niet makelijk langs!!!
Ik heb een tijdje met Puyol gespeeld en pacehoeren kwamen daar erg makkelijk langs!

Balletje eroverheen en weg is Puyol :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Dubbele verdediging inzetten dan jongen. LT en RT en A indrukken. Klem lopen die handel. Maar heb net Moukandjo gekocht waren er maar 2 tekoop. En ga hem nu uitproberen met ze turbo. Hopelijk kan die ook een beetje knallen!!! Ik neem het op kunnen jullie zien hoe het duo Moukandjo en Eto samen spelen. Ik hoop dat mijn frames rond de 60 fps blijft anders is het niet tespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 19:32
pfff na elke fut season, sluit fifa af :S (pc)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen.
Na een lange tijd van afwezigheid (eerste keer weer sinds fifa 10) ben ik nu helemaal hooked aan UT.
Ik heb nu zelf een leuk Eredivisie teampje (http://www.ea.com/nl/voet...how-off#grlOwbkNnHOtv:ps3) maar nu in D4 wordt het al wat lastiger. Ik heb nu ongeveer 50k te besteden aan een nieuw team. Iemand een leuk idee voor een silver of mss al een goud team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
Heb het lang geprobeerd om het zonder pace te proberen. Had de volle overtuiging dat ook zonder al te veel pace (verdediging en aanval) het mogelijk is om op skill te kunnen winnen.

Desillusie. Verdedigers met veel pace en aanvallers met veel pace zijn OP. Alleen de mensen die elke skillmove kennen, snel kunnen tikken zonder fouten te maken rond de 16 van de tegenstander en perfect de counters van hun eruit kunnen halen elke keer weer.. maken een kans. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
ik heb vaak moeite moet counters door midden, steekpas en me verdedigers zijn vaak te laat...
what to do?

dit is me team,

http://www.ea.com/uk/foot...show-off#iaabN4vDnHOwG:pc

ook irritant is, rolt bal in de buurt van mijn speler, blijft hij staan...

[ Voor 47% gewijzigd door SuperVeloce op 21-10-2012 15:43 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
Wat zal ik doen, Dani Alves kopen of Casillas en Benzema?
http://www.ea.com/soccer/.../show-off#dHKbERgAoBY:360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Keeper is al goed, Benzema dus pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
SuperVeloce schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:12:
[...]

Keeper is al goed, Benzema dus pakken
Ik bedoel:
1) Dani Alves
of
2) Casillas + Benzema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Rutgertje schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:15:
[...]

Ik bedoel:
1) Dani Alves
of
2) Casillas + Benzema
dan dat laatste ;)

want je spits is niet zo goed ;)

hoe kom je het snelst aan de 80k, 100k etc?
ik wil ook spelers als Pepe, Alonso, Casillas, Ronaldo etc :p

[ Voor 19% gewijzigd door SuperVeloce op 21-10-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
SuperVeloce schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:16:
[...]

dan dat laatste ;)

want je spits is niet zo goed ;)

hoe kom je het snelst aan de 80k, 100k etc?
ik wil ook spelers als Pepe, Alonso, Casillas, Ronaldo etc :p
Adrian heeft pace 85 en dribbling 85 :p
Echt fijn voor in de counter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Rutgertje schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:17:
[...]

Adrian heeft pace 85 en dribbling 85 :p
Echt fijn voor in de counter
dan team zo laten en mij Casillas+Benzema geven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-09 14:29
[b][message=39143426,noline]

ook irritant is, rolt bal in de buurt van mijn speler, blijft hij staan...
Is inderdaad super wennen, want dat was niet zo erg bij Fifa12.

XBL: bterstege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 van mij teams

http://www.ea.com/nl/voet...how-off#dpIvCLs5nHOzp:ps3

http://www.ea.com/nl/voet...how-off#b7YidxTbnHOzx:ps3

wel een beetje pace maar anders kan je niet winnen hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-09 14:29
Ben nu bezig met twee hybrids. Toch maar is proberen, maar eerst een beetje een goedkope.
Dan als het leuk is, maar een beetje bijkopen.

Nu een Bundesliga / Brazilaans hybrid en een BPL / Eredivisie hybrid

XBL: bterstege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eskymomo
  • Laatst online: 12-09 08:38
Maakt t uit van welk land de coach is voor de chemistry? Ik heb bijvoorbeeld een frans team en speel 4-3-3 dus ik vroeg me af of het zinvol is om Wenger te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Rutgertje schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:55:
Jongens, voordat iedereen bullshit verkondigt over chemistry: het maakt wel degelijk uit of een speler individueel 7 of 9 aan chemistry heeft.

Uit de faq:

24. How much of an affect does chemistry have on a player?
Chemistry is a directly connected to player on pitch performance. A player with higher chemistry will perform better, regardless of their stats. Team chemistry is also important, as a highly rated team with bad chemistry will find it tough to play against lesser teams who’ve focused on building chemistry.

Dus ik vraag me werkelijk waar af waarom Mork_Van_Ork en SuperVeloce zo heilig overtuigd zijn van hun zaak...
Ik heb dat ook in de FAQ gelezen. Alleen is het wel zo, dat wanneer je individuele chem. bekijkt bij een speler, er TG X (5, 7, 9 etc.) staat. Er staat nergens, behalve wat vaags in die FAQ, iets over ind. chemistry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
Thijmeus schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 17:16:
[...]

Ik heb dat ook in de FAQ gelezen. Alleen is het wel zo, dat wanneer je individuele chem. bekijkt bij een speler, er TG X (5, 7, 9 etc.) staat. Er staat nergens, behalve wat vaags in die FAQ, iets over ind. chemistry.
Er staat gewoon duidelijk: "Chemistry is directly connected to a player on pitch performance".

Hoe duidelijk wil je het hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Nee, kom ik erachter dat als je van die kaarten koop van dat je 10+ snelheid krijg. Hij had 93 snelheid. Sneller dus dan pato. Maar na een paar dagen gaan die kaarten weg. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Rutgertje schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 17:19:
[...]

Er staat gewoon duidelijk: "Chemistry is directly connected to a player on pitch performance".

Hoe duidelijk wil je het hebben?
Dat 100 TG betere prestaties levert dan 50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
vanmorgen een eerste gouden pakje geopend met een leuke speler er zat Bale in die heb ik voor 84000 verkocht en daar weer een hoop gouden pakketjes van gekocht echt dikke fun zo.

maar mijn vraag: is er een lijst van tweakers spelers die ik kan toevoegen als vriend om af en toe eens tegen te ballen en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 11:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
hoppa, heb nu Pepe en Ozil :D

http://www.ea.com/uk/foot...show-off#fypo5KPQnHOI8:pc

welke formatie raden jullie aan?
heb ook nog Kaka bijv.

[ Voor 21% gewijzigd door SuperVeloce op 21-10-2012 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Als je van formatie wil veranderen. Kun je dan beter heel je team verkopen en je spelers opnieuw kopen of voor elke speler (11) een formation card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Laatst online: 30-08 13:23
afca123 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 19:41:
Als je van formatie wil veranderen. Kun je dan beter heel je team verkopen en je spelers opnieuw kopen of voor elke speler (11) een formation card?
Bij goedkopere spelers verkopen en opnieuw kopen in de juiste formatie. Bij duurdere spelers zou ik toch echt formatiekaartjes kopen i.v.m. de 5% tax als je iets verkoopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Dit is mijn squad onderhand. Sneijder en van der Vaart werkt wel fijn met voorzetten en afstandschoten. Het is nu alleen nog even doorsparen voor van Persie, en dan is m'n team wel compleet, robben hoef ik niet.
Fer is trouwens echt n top middenvelder, meer mensen hier mee bekend?

http://www.ea.com/nl/voet...show-off#cHpdZCMsnHL2z:pc

Ik speel eigelijk van begin af aan al 4-2-2-2 en heb niet echt de behoefte om te veranderen. Maar is er bijvoorbeeld een 'beste' formatie, of verschilt dat per speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Samiej6 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 21:06:
Dit is mijn squad onderhand. Sneijder en van der Vaart werkt wel fijn met voorzetten en afstandschoten. Het is nu alleen nog even doorsparen voor van Persie, en dan is m'n team wel compleet, robben hoef ik niet.

Ik speel eigelijk van begin af aan al 4-2-2-2 en heb niet echt de behoefte om te veranderen. Maar is er bijvoorbeeld een 'beste' formatie, of verschilt dat per speler?
Fer net verkocht voor 300 haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:18
Samiej6 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 21:06:

Fer heerst echt op het middenveld!

Mijn huidig (Nederlands) elftal:
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#gunxoOIGnHORx:ps3

Ben alleen nog niet zeker van de formatie...
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#gEY1fKstnHORA:ps3

Of deze :+
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#cOi6Y0aunHOSv:ps3

Mochten de basisspelers moe zijn dan speel ik een wedstrijdje met de reserves en dan kan ik er weer tegenaan.
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#e991iRBOnHOST:ps3

Ik heb dan ook geen behoefte aan een absoluut sterrenteam. Tenzij ik een keer heel veel geluk heb met de gouden pakjes.

Net wel 5 gold packs gekocht van 7500 coins en er zaten vrijwel alleen maar contracts, logo's en trainingkaartjes in. Jammer, want de laatste tijd zaten er leuke spelers tussen (Kompany, Valencia, Weidenfeller IF). Nu zijn de coins op :(

Overigens snap ik nog niet helemaal waarom de ene speler zo absurd duur is (van Persie) en de ander eigenlijk goedkoop is (Huntelaar). Het verschil in aanbod op de market is minimaal.

[ Voor 21% gewijzigd door Jorco op 21-10-2012 21:35 ]

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
die gold packs van 7500 valle echt tegen idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:18
SuperVeloce schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 21:28:
die gold packs van 7500 valle echt tegen idd
Nouja, zonder die gold packs had ik zeker weten minder goede spelers gehad dan nu.
Ik heb altijd 50/50 verdeeld. De ene helft om spelers te zoeken en de andere helft om nieuwe pakjes te kopen.
De laatste paar dagen zat er echt niks meer bij en dan houdt het geluk op en ga ik sparen totdat ik weer nieuwe pakjes kan kopen. :P

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
soms geluk idd.. zo had ik pas een speler voor 56k verkocht.. weet niet meer welke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Zo mijn hele team in de verkoop gezet en dikke winst gemaakt, haha.
Nu voor ~300K in een nieuwe selectie investeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
zocht hier iemand nog een vitesse uit shirt ? zat in mijn pack

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 teams nu: http://www.ea.com/nl/voet...how-off#c2tlEAWmnHLGB:ps3
en http://www.ea.com/nl/voet...how-off#csdhBR64nHOXA:ps3

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-sk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 17:58
Wilde typen dat ik exact dezelfde squad had samengesteld bij futhead om even te kijken, tot ik erachter kwam dat ik naar de verkeerde tab keek, en dus gewoon naar mn eigen squad 8)7 maar mooi team!

Heb voorlopig nog even dit team waar ik mee speel:
http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#gf4ZtzeLoOw:360

Zeer fijn team vind ik zelf. Moet nog even de keeper upgraden en dan ben ik er tevreden mee :) Daarna even sparen voor een BPL squad.

Heb zelf btw nooit geluk met gold packs dus ga ze denk ik niet meer kopen (1x Suarez gehad wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kijk dat is leuk, Pato in mijn pakje vanmorgen!

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Sjoerd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 06:34:
Kijk dat is leuk, Pato in mijn pakje vanmorgen!
Pff,

ik open er net twee.

Waardeloos...
Beste kaart is 2000 coins, rest redelijk onbekende spelers die net 300-500 waard zijn.
En ik dacht een aardige kaart te krijgen met Pizarro, maar die is ook geen drol waard

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Zeer leuk team, ben zelf nu ook voor een Brazil squad aan het gaan.
Maar deze formatie lijkt me totaal niet fijn spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
bij mij zat er ook niks in.. pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
hmm, leuk. Heb weer 10 items op Completing vast staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperVeloce schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:21:
[...]

volgens mij ook, word gewoon opgeteld.

net zoals je chemistry + niveau van je team bij elkaar word opgeteld, voor de waarde van je team (wanneer je vergelijkt met andere FUT teams)
Klopt, het word wel bij elkaar opgeteld om er een totaal plaatje van te maken.

MAAR, de individuele chemistry is ook uiterst belangrijk. Als de individuele chem. laag is dan staan spelers vaker fout en doen ze onjuiste loopacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:24:
hmm, leuk. Heb weer 10 items op Completing vast staan...
Net pirlo gekocht voor 25k, staatie ook vast op completing :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
bony voor weinig gekocht maar pfff wat is die traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
bartburg schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:48:
bony voor weinig gekocht maar pfff wat is die traag
Tja wat wil je met 65 balance, 73 agility, 76 sprint speed en 72 acceleration! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
nog een tip voor een top spits liefst nederlands of nederlandse competitie voor rond de 6k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:48:
[...]

Net pirlo gekocht voor 25k, staatie ook vast op completing :(
Ghehe,
Lijkt erop dat het even duurt, ze beginnen hier vrij te komen.

Heb vier spelers verkocht voor in totaal 140k ;)
Er zijn er nu 5 klaar, rest nog op completing
Thijmeus schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:50:
[...]

Tja wat wil je met 65 balance, 73 agility, 76 sprint speed en 72 acceleration! :D
Idd, maar probeer Bony maar eens van de bal te krijgen !
bartburg schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:57:
nog een tip voor een top spits liefst nederlands of nederlandse competitie voor rond de 6k?
Huntelaar?
Voor de rest weinig goede spitsen rond de 6k. v Wolfswinkel is ook wel fijn.

[ Voor 46% gewijzigd door cypher21 op 22-10-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
bartburg schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:57:
Bony is geweldig, niet super snel, maar dat merk je niet echt.
Zijn schot is fantastisch.
Verder vind ik Gerndt wel goed, V. Wolfswinkel heb ik niet geprobeerd maar die lijkt me ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zoals ik hierboven al zei pirlo gekocht voor 25k die blijft hange op completing.

Nu kijk ik en zie ik opeens dat zijn formatie veranderd is terwijl die op completing staat en ook heeft hij geen contracten meer?

Iemand die dit eerder ook heeft gehad?

Ligt dit puur aan dattie om completing staat of is dat nou opeens echt zijn formatie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
boe.i schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:59:
[...]

Bony is geweldig, niet super snel, maar dat merk je niet echt.
Zijn schot is fantastisch.
Verder vind ik Gerndt wel goed, V. Wolfswinkel heb ik niet geprobeerd maar die lijkt me ook prima.
Bony werkt alleen in een 2 spitsen systeem, let wel een snelle spits naast zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:59:
Ik heb zoals ik hierboven al zei pirlo gekocht voor 25k die blijft hange op completing.

Nu kijk ik en zie ik opeens dat zijn formatie veranderd is terwijl die op completing staat en ook heeft hij geen contracten meer?

Iemand die dit eerder ook heeft gehad?

Ligt dit puur aan dattie om completing staat of is dat nou opeens echt zijn formatie :?
Ligt aan dat hij vast zit op completing.
Komt wel goed zodra die vrij is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:01:
[...]

Ligt aan dat hij vast zit op completing.
Komt wel goed zodra die vrij is
pfoe hier stel je me wel mee gerust zeg, ik heb namelijk geen geld over om ook nog is zijn formatie weer te veranderen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:58:
[...]

Ghehe,
Lijkt erop dat het even duurt, ze beginnen hier vrij te komen.
Hoe lang duurde dat ongeveer bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
De eerste 5 duurde 45 minuten, de rest staat nog steeds vast

edit, na bijna 2 uur is de rest nu ook klaar

[ Voor 28% gewijzigd door cypher21 op 22-10-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopen dat het na mijn lunch op werk al completed is dan :O

EDIT: en na bijna 2 uur staat hij nog steeds op completing :(

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Net pakje geopend. Zit er Hart in. (50.000) coins. Zal ik hem houden of verkopen. Past absoluut niet in mijn team. Maar kan nog altijd een premier league team beginnen. En dan is Hart wel een goede keeper. Speel nu met een Braziliaans elftal.
-----------------------vagner love (82)

Coutinho (78) montillo (81)

Michel bastos (82) Rafinha (76)

Anderson (77)

Fabia (75) Maicon (79) Jardel (75) Danillo (77)

Victor (80)

Teamgeest 100%

Wissels Lima (79) Jefferson (81) Miranda (78) wellington (77) Renato

Heeft iemand nog tips wie ik zou kunnen kopen? Of wat zou ik kunnen verbeteren?
Wil zelf graag Ramires of Robinho kopen voor op het middenveld en Dede achterin.
Iemand?

[ Voor 15% gewijzigd door afca123 op 22-10-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
Thijmeus schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:01:
[...]

Bony werkt alleen in een 2 spitsen systeem, let wel een snelle spits naast zich.
Klopt, bijv. met Gerndt deed het bij mij prima (4-1-2-1-2).
Maar liever heb je een gouden spits, maar in NL heb je niet veel snelle spitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
afca123 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:54:
Net pakje geopend. Zit er Hart in. (50.000) coins. Zal ik hem houden of verkopen.
Ik zou hem verkopen, en mocht je Barclys willen beginnen, koop dan Lloris van totenham. Beste in UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
xamirz schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:58:
[...]

Ik zou hem verkopen, en mocht je Barclys willen beginnen, koop dan Lloris van totenham. Beste in UK.
Ja kost alleen maar ~160k coins. (PC dan) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Thijmeus schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:02:
[...]

Ja kost alleen maar ~160k coins. (PC dan) ;)
Dammmmmmmmmmmn. Op xbox kan je voor 70 k halen. Nog een reden om een xbox te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
xamirz schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:04:
[...]

Dammmmmmmmmmmn. Op xbox kan je voor 70 k halen. Nog een reden om een xbox te kopen :P
Ja die prijzen @ PC zijn niet mis :) Achteraf kon ik beter op de 360 spelen (heb m thuis staan) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Wil zelf graag Ramires of Robinho kopen voor op het middenveld en Dede achterin.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
afca123 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:12:
Iemand?
Kun je je team anders 'sharen'? Dat is iets makkelijker oordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
zijn er nog pc spelers die ik kan toevoegen als vriend om af een toe een potje tegen te spelen? pm me dan even je origin account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Nou, Robinho komt nooit meer mijn team in. Ik heb serie a spelers. Je kan beter Giovinco hebben dan Robinho vind ik. En dede absoluut doen. Echt een goeie speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
xamirz schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:14:
Nou, Robinho komt nooit meer mijn team in. Ik heb serie a spelers. Je kan beter Giovinco hebben dan Robinho vind ik. En dede absoluut doen. Echt een goeie speler.
Dede.. echt 191 centimeter 81 pace en 80+ voor defending en heading. Niet normaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Vervelend.. enige goede rechtsmid voor Brasil squad is Hulk.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ghehe, waarom dacht je dat ie zo duur was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Haha klopt. Al is het nog te doen. Maar jammer dat je niet echt goed kunt backuppen wanneer zijn fitness laag is. Al is het wel te behelpen met fitness cards natuurlijk, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

50.000 coins

Dede 10.000
Santana 7.000
Ramires 25.000
Kaka 11.000
Lucas (82) 8.000
Ronaldinho 10.000

Dit zie ik spelers die mijn team kunnen versterken. Wat zouden de beste spelers voor mijn team zijn? Ben nu flink aan het sparen voor meer coins. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Thijmeus schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:13:
[...]

Kun je je team anders 'sharen'? Dat is iets makkelijker oordelen :)
Hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Web app >>> active squad >>> Share >>> Create share URL >>> de meest recente copy to clipboard >>> hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

afca123 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:35:
50.000 coins

Dede 10.000
Santana 7.000
Ramires 25.000
Kaka 11.000
Lucas (82) 8.000
Ronaldinho 10.000
Hulk ?????

Dit zie ik spelers die mijn team kunnen versterken. Wat zouden de beste spelers voor mijn team zijn? Ben nu flink aan het sparen voor meer coins. Iemand?
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#fSgYctC6nHPjK:ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Dede 10.000
Santana 7.000
Ramires 25.000

Dat zijn 3 absolute versterkingen in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Thijmeus schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:40:
Dede 10.000
Santana 7.000
Ramires 25.000

Dat zijn 3 absolute versterkingen in mijn ogen.
Oke, zijn er misschien spelers die niet bij mijn rijtje staan maar wel spelers waar ik eventueel ook zou kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
afca123 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:42:
[...]

Oke, zijn er misschien spelers die niet bij mijn rijtje staan maar wel spelers waar ik eventueel ook zou kunnen kopen?
Je kan naar futhead en dan op Nation selecteren dan zie je wat de mogelijkheden zijn.
David Luiz is ook een mogelijkheid
http://www.futhead.com/fifa/nations/brazil/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Een betere spits (lees: sneller). Een Pato of een Weliton zullen goed passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Thijmeus schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:44:
Een betere spits (lees: sneller). Een Pato of een Weliton zullen goed passen.
Ja klopt. Maar Love is ook redelijk snel een lop steekpass en je scoord. maar Ik had een grote fout gemaakt. Ik was voor Pato aan het sparen. Toen zag ik ineens vagner love. De manager van een ander team had bij hem snelheid omhoog gedaan. Dus was het veel sneller dan Pato en goedkoper. Dus had k die gekocht. Heel erg duur zie ik nu net. Gekocht voor 18.000 terwijl hij maar 6000 ofso waard is. Echt balen. Maarjah dat krijg je als je dit voor het eerste jaar speelt. Weer wat geleerd. Bedankt allen nu nog even doorsparen en dan kan ik die spelers van jullie advies kopen.

Edit: zie ik net dat ik weer een fout heb gemaakt. Heb ik per ongeluk love voor de prijs van 150 erop gezet en je kunt hem voor 18750 kopen. 8)7 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door afca123 op 22-10-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Haha dat had ik met Vermealen van Arsenal, een buy now van 3000 gedaan, terwijl ik er later achter kwam dat 'ie voor rond de 25k werd aangeboden. Baalde wel flink.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

GerbenKwakkel schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:06:
Haha dat had ik met Vermealen van Arsenal, een buy now van 3000 gedaan, terwijl ik er later achter kwam dat 'ie voor rond de 25k werd aangeboden. Baalde wel flink.
En dat niet alleen. Ik had hem al voor 18750 gekocht. En nu heb ik een buy van 900. Dat is 17.000 coins verlies. Had ik mooi ramires van kunnen kopen *Baalmodus*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar moeten jullie echt mee uitkijken inderdaad.

Heel veel spelers verhogen de stats van de spelers met een kaart en zetten ze dan voor veel hoger dan de speler eigenlijk waard is erop.

De iets minder ervaren spelers trappen hier dan natuurlijk wat sneller in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:14:
Daar moeten jullie echt mee uitkijken inderdaad.

Heel veel spelers verhogen de stats van de spelers met een kaart en zetten ze dan voor veel hoger dan de speler eigenlijk waard is erop.

De iets minder ervaren spelers trappen hier dan natuurlijk wat sneller in.
jep idd, en vooral als de snelheid omhoog gaat. Deze manier pas ik nu zelf ook toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afca123 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:16:
[...]

jep idd, en vooral als de snelheid omhoog gaat. Deze manier pas ik nu zelf ook toe.
Beetje onaardig van je, dat zijn scam praktijken he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Vind het vrij duidelijk aangegeven, vraag me ook af hoeveel mensen hier nou daadwerkelijk intrappen nu nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijmeus schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:18:
Vind het vrij duidelijk aangegeven, vraag me ook af hoeveel mensen hier nou daadwerkelijk intrappen nu nog.
Wordt dat aangegeven met zo'n kadertje om de gemiddelde rating van de speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:19:
[...]

Wordt dat aangegeven met zo'n kadertje om de gemiddelde rating van de speler?
Yes, en je ziet naast de stats ook een pijltje omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:18:
[...]

Beetje onaardig van je, dat zijn scam praktijken he :9
Haha dat maakt mij niets uit. Als ik daar door 100.000 coins kan verdienen doe ik dat. Ik ben er zelf ook ingetrapt dus moeten ze maar beter opletten. (had ik ook moeten doen) Ik dacht dus dat ze elke speler na mate ze in het seizoen presteren dat ze dan beter werden beoordeeld. Zelfde als in carriere modus. Kwam erachter nadat ik hem gekocht had en in een pakje +10 snelheid kreeg. Toen was het even *v*

[ Voor 24% gewijzigd door afca123 op 22-10-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
wtf... zijn er echt mensen die daar intrappen???

lol, mooi, heb nog 40 training kaarten in de consumables :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja meer mensen dan je denkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Pfff, heb ik bedacht om Castaignos te kopen voor rond de 3500 coins volgens futhead
Is er iemand bezig met price fixing en is ie alleen nog maar vanaf 17500 coins te koop. @pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Samiej6 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:42:
Pfff, heb ik bedacht om Castaignos te kopen voor rond de 3500 coins volgens futhead
Is er iemand bezig met price fixing en is ie alleen nog maar vanaf 17500 coins te koop. @pc
Haha ik zie het 8)7
Pagina: 1 ... 14 ... 82 Laatste