Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat/pw/fp] Gerelateerde content

Pagina: 1
Acties:

• Jan_Klaassen768
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-11 14:52
Het is al een aantal keer eerder aangekaart maar ik wil het verzoek toch ook dit jaar nog een keer onder de aandacht brengen:

Bij de video's mis ik vaak gerelateerde content.

Bij de video zou het mooi zijn om altijd linkjes te zien naar nieuwsitems, forum content of reviews. Deze ontbreken nu vaak.

Helemaal mooi zou het worden als ook eerder geplaatste video's een plekje kunnen krijgen bij de content.

Tot slot is het, zoals eerder aangegeven, wel mogelijk om naar de Pricewatch door te klikken maar vanuit het product in de PW is het niet mogelijk om terug te gaan naar de gerelateerde video's. Andersom zou toch ook mogelijk moeten zijn.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
De redactie kan zelf interessante links toevoegen die vervolgens getoond worden op de video detailpagina. Het betreft dus een contentissue.

Ik ben niet van plan om automatisch alle gerelateerde content daar te plaatsen. Liever een paar echt interessante links ipv een hele zooi. Dat werkt immers ook een stuk beter.
Helemaal mooi zou het worden als ook eerder geplaatste video's een plekje kunnen krijgen bij de content.
Ik snap niet helemaal wat je hier mee bedoeld. Je wil dus de vorige video's bij de video zelf hebben? Ergo: gerelateerde content specifiek voor video's?
Tot slot is het, zoals eerder aangegeven, wel mogelijk om naar de Pricewatch door te klikken maar vanuit het product in de PW is het niet mogelijk om terug te gaan naar de gerelateerde video's. Andersom zou toch ook mogelijk moeten zijn.
In Tweakers 7 kun je bij een product gewoon alle gekoppelde video's over dat product kijken. Vervolgens kun je weer makkelijk teurgswitchen naar de prijzen/specificaties/nieuws/reviews etc