Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gerelateerde producten bij Video's.

Pagina: 1
Acties:

• Hedva
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-10 21:23

Hedva

Blobfish

Topicstarter
Toon gerelateerde producten bij de video's.
Eigenlijk net zoals bij nieuwsitems maar dan dus bij de video's.

Voorbeeld: video: Soul Calibur V
Zou me logisch lijken als het daar onder kwam te staan, of rechts van de reacties.

En nog iets:
Gerelateerde content en vorige/volgende item staan niet zo mooi uitgelijnt. Zie screenshot.
Afbeeldingslocatie: http://img853.imageshack.us/img853/368/003pl.png

Edit: Ik ben zegmaar een beetje vergeten een tag te gebruiken..

[ Voor 6% gewijzigd door Hedva op 26-07-2011 16:45 ]

• Misha
  • Laatst online: 18-11 12:58
Ben ik helemaal voor en staat ook al in een ticket :)

• Hedva

Hedva

Blobfish

Topicstarter
eh, my bad.

video: Battlefield 3

Ik zie hier dat die het wel met Battlefield 3 heeft. (of iemand heeft het net ineens lopen maken maar dat lijkt me stug :P ).

Maar de Xbox en PS3 versie van Battelfield 3 staan er dan weer niet bij...

En raar dat die niet met Soul Calibur doet.

[ Voor 12% gewijzigd door Hedva op 26-07-2011 17:49 . Reden: BF3 doet alleen PC maar PS3/Xbox niet ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:57

crisp

Devver

Pixelated

Ik gok dat die producten handmatig gekoppelt moeten worden, en dat dat niet altijd consequent en consistent gebeurt :P

Intentionally left blank

• Hedva

Hedva

Blobfish

Topicstarter
Handigmatig koppelen, geautomatiseerd zou in principe dus een stuk handiger zijn.

Ik snap zelf eigenlijk ook niet dat je bij "gerelateerde producten' alleen het spel zelf ziet. En niet bijvoorbeeld een versie daarvoor. Dus waarom alleen BF3, en niet BF2 er ook bij? BF2 is namelijk toch ook een gerelateerd product? Anders zou het gewoon 'Product' moeten zijn en niet 'Gerelateerd'. Of zit ik nou echt heel verkeerd na te denken :P ?

Het zelfde geld dus voor Soul Calibur 5. Nu is daar dus niks voor, maar Soul Calibur 4 zou daar eventueel wel kunnen staan.

• Misha
  • Laatst online: 18-11 12:58
Het is "het gerelateerde product bij de video". Gezien de video over BF3 gaat, moet er dus het meest gerelateerde product bij staan :)

Maar goed, dit soort dingen staat al op de planning en sommigen in de startblokken. Wees geduldig! ;)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

crisp schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:42:
Ik gok dat die producten handmatig gekoppelt moeten worden, en dat dat niet altijd consequent en consistent gebeurt :P
Waarom zou je dat gokken terwijl het gewoon zo is? :P
Hedva schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:15:
Handigmatig koppelen, geautomatiseerd zou in principe dus een stuk handiger zijn.
Om een of andere reden denken mensen vaak dat automatisch koppelen eenvoudig te realiseren is. Dat is het niet, zeker niet om het met hoge kwaliteit goed te doen ;) Desalniettemin is de functionaliteit om producten te koppelen aan video's al heel lang aanwezig en ook domweg een aspect wat de bijbehorende redacteur hoort in te stellen.
Mi6 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:27:
Maar goed, dit soort dingen staat al op de planning en sommigen in de startblokken. Wees geduldig! ;)
Wat staat er precies op de planning dan? Want dit werkt al lang. Het wordt uiteraard allemaal beter, mooier, etc, misschien bedoel je dat. Maar er had met de huidige werking van het CMS ook gewoon een stel producten aan gekoppeld kunnen (en moeten vziw) worden ;)
Pagina: 1