Gerelateerde videos worden niet/nauwelijks ingevuld

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

Topicstarter
Het is naar mijn mening jammer dat er geen gerelateerde video's staan bij de video's. Een paar kleine aanpassingen en het wordt een stuk makkelijker om de video's te vinden.

Neem bijvoorbeeld deze video: Sid Meier's Civilization V. Voor dit spel is al eerder een trailer uitgekomen: Sid Meier's Civilization V. Helaas staat er echter nergens op de pagina een link naar die eerdere trailer. Een lijstje met gerelateerde video's moet goed kunnen, aangezien beide filmpjes aan hetzelfde product zijn gekoppeld.

Ook staan er op de pagina geen gerelateerde tags. Op de video-overzicht kan je wel kiezen voor video's aan de hand van tags. Dus door het persoon die de video's upload worden wel tags gekoppeld. Het zou mooi zijn dat je die tags, net zoals bij bijvoorbeeld een nieuwsartikel, direct onder de video zou kunnen zien. Zo kan je gelijk door naar gelijksoortige video's.

Er staan wel koppelingen naar de bijbehorende producten in de Pricewatch op de videopagina. Op die productpagina staat echter geen linkjes terug naar de video's. Het lijkt mij wel handig om een linkje terug ergens op die productpagina te zetten. Zo kan je gelijk zien welke filmpjes er allemaal zijn voor een product.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat is een contentissue, de code van de videouploader ondersteunt gewoon related items en tags, maar als die niet gevuld worden, dan kan de code ze ook niet verzinnen. Dus even een tik richting Geachte Redactie met een kleine titelwijziging :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer

CoolGamer

What is it? Dragons?

Topicstarter
Deze is bijvoorbeeld wel getagd met gamescom 2010, maar daar zie je bij de video niks van.

Dus de laatste twee paragrafen blijven dus featurerequests.

[ Voor 12% gewijzigd door CoolGamer op 24-09-2010 23:51 ]

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

TheCoolGamer schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 23:49:
Deze is bijvoorbeeld wel getagd met gamescom 2010, maar daar zie je bij de video niks van.
Nee, die video is niet getagged
Dus de laatste twee paragrafen blijven dus featurerequests.
Half, de laatste alinea is wel waar, de voorlaatst niet, aangezien er geen tags aan de video hangen.
Dus! Ik tik deze toch maar even terug naar Lieve Devvers :P

• CoolGamer

CoolGamer

What is it? Dragons?

Topicstarter
moto-moi schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 23:58:
[...]
Nee, die video is niet getagged
Hier staat hij gelijk als eerste video: http://tweakers.net/video/tag/gamescom+2010. Ook staat hij er hier aan de rechterkant als eerste video. Lijkt me dus wel getagd.

[ Voor 3% gewijzigd door CoolGamer op 25-09-2010 00:15 ]

• moto-moi

moto-moi

Bweh, je hebt gelijk. Ik zat in de verkeerde tabel te loeren 8)7

Pagina: 1