• Rively
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09-2020
Mooie specs, leuk design, maar die UI is misschien wel de lelijkste die ik ooit in een mobiel heb gezien.

Hoe zit het met de Custom ROMS support op dit mobiel?

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:13

13art

Moderator Mobile
Modbreak:svp hier geen status updates over verzendingen, maar on topic blijven over het toestel, ervaringen met het toestel, ed.

[Voor 3% gewijzigd door 13art op 03-03-2013 09:59]

Enjoy the silence

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-03 11:19
Rively schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 01:57:
Mooie specs, leuk design, maar die UI is misschien wel de lelijkste die ik ooit in een mobiel heb gezien.

Hoe zit het met de Custom ROMS support op dit mobiel?
Er zijn al paar developers bezig met een custom firmware. Er is er al een die de launcher van de xperia telefoons heeft gebakken in een rom voor de OPPO find 5. Persoonlijk vind ik dit helemaal niets. Maar voor mensen die de xperia interface gewend zijn wel handig.

Hier kan je meer vinden.

Moest je hem opver het hoofd hebben gezien. Mijn exlusieve tweakers.net review staat ook online. productreview: Oppo Digital Find 5 16GB Zilver, Zwart review door sn33ky

[Voor 17% gewijzigd door sn33ky op 02-03-2013 21:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 256386
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Mocht onderstaande werkelijk de oppo find 5 zijn dan vind ik het helemaal geen slecht camera
YouTube: Oppo Find 5 1080p HD Camera Test

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 22:25
Anoniem: 256386 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 14:10:
Mocht onderstaande werkelijk de oppo find 5 zijn dan vind ik het helemaal geen slecht camera
YouTube: Oppo Find 5 1080p HD Camera Test
Je ziet wel die typische 'wobble' als hij zijn camera heen en weer beweegt. Dat vind ik wel jammer.
Verder wel crispy beelden! :)

• lom0r
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-03 17:59
Had bij het bestellen gevraagd of die mindere waarde mee kon krijgen voor lagere btw, werd als $150 aangegeven en heb dus maar 25 euro btw betaald. Top werk daar bij Oppo.

Het beeld is echt super mooi, voorbeeld plaatjes die erbij zitten spatten qua kleur van je beeld af.
NU nog even langs de winkel voor een micro sim en ik kan er tegen aan.

Vraag: Ik heb in me haast bij het bestellen geen EU stekker genomen, nu is de bijgeleverde US stekker volgens de opschrift hetzelfde als me EU HTC stekker(Voltage,Hz,Amperage), zou dit problemen geven qua doorbranden/over verhitting (staat in het boekje, gok vooral om eigen producten te verkopen).Of is het beste gewoon de US stekker in een universele(wereld) stekker te duwen en zo in ons EU stopcontact te doen ?

• sn33ky
lom0r schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:32:
Vraag: Ik heb in me haast bij het bestellen geen EU stekker genomen, nu is de bijgeleverde US stekker volgens de opschrift hetzelfde als me EU HTC stekker(Voltage,Hz,Amperage), zou dit problemen geven qua doorbranden/over verhitting (staat in het boekje, gok vooral om eigen producten te verkopen).Of is het beste gewoon de US stekker in een universele(wereld) stekker te duwen en zo in ons EU stopcontact te doen ?
Ik zou het op zeker spelen en hier geen risico's in nemen. Al is er misschien een tweaker die deze vraag met zekerheid kan beantwoorden.

• Niet online
lom0r schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:32:
Had bij het bestellen gevraagd of die mindere waarde mee kon krijgen voor lagere btw, werd als $150 aangegeven en heb dus maar 25 euro btw betaald. Top werk daar bij Oppo.

Het beeld is echt super mooi, voorbeeld plaatjes die erbij zitten spatten qua kleur van je beeld af.
NU nog even langs de winkel voor een micro sim en ik kan er tegen aan.
Hoeveel heb je in totaal betaald?
Kunnen wij ook een review van jou verwachten.

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:41
zover ik weet kun je alle stekkers gebruiken, je gsm bepaalt hoeveel vermogen hij van de lader trekt.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• lom0r
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-03 17:59
Anoniem: 256386 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:40:
[...]

Hoeveel heb je in totaal betaald?
Kunnen wij ook een review van jou verwachten.
$499 = 392 euro (omgerekend via pay pal) + 23.52 btw = 415 euro.
Heb geen ervaring met reviews en als ik die van sn33ky zo zag staat daar wel alles in wat je er over kan vertellen.

• Sirius
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-07-2019
Voor die prijs is het zeker een goede aankoop!

Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases

• sn33ky
Iedereen die er een wenst kan vanaf morgen terug een bestelling plaatsen. Ook de eerste 32GB varianten worden verkocht. :)
Dear OPPO Style customer,

Thank you for your patience in waiting for the second batch of the international OPPO Find 5.

On Friday, March 8 8AM PST (GMT -8), you will be able to pre-order the 16GB Find 5 for $499 USD and the 32GB Find 5 for $569 on www.oppostyle.com.

Orders will be shipped out in 2-4 weeks.

• C00P
On Friday, March 8 8AM PST (GMT -8),

Om hoe laat is dat onze tijd ?

• Artois
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:39
C00P schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:36:
On Friday, March 8 8AM PST (GMT -8),

Om hoe laat is dat onze tijd ?
Net zoals vorige keer, om 17u :)

• C00P
dank je :)

Hoe is de LCD density ingesteld van de finder 5 ?
Ik heb nu een Galaxy note (1ste editie) en daar stond origineel de lcd density op 350, dat zag er niet uit, het leek wel een 70+ ding.

Nu heb ik 250 ingesteld en heb ik 6 icoontjes horizontaal staan en dat ziet er gewoon erg mooi uit.
4 icoontjes horizontaal ziet er niet mooi uit, zeker niet op een wat groter scherm.

Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik deze moet inruilen voor mijn note.

• Niet online
lom0r schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:10:
[...]

$499 = 392 euro (omgerekend via pay pal) + 23.52 btw = 415 euro.
Heb geen ervaring met reviews en als ik die van sn33ky zo zag staat daar wel alles in wat je er over kan vertellen.
Kan je ook met CC betalen?
C00P schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:08:
dank je :)

Hoe is de LCD density ingesteld van de finder 5 ?
Ik heb nu een Galaxy note (1ste editie) en daar stond origineel de lcd density op 350, dat zag er niet uit, het leek wel een 70+ ding.

Nu heb ik 250 ingesteld en heb ik 6 icoontjes horizontaal staan en dat ziet er gewoon erg mooi uit.
4 icoontjes horizontaal ziet er niet mooi uit, zeker niet op een wat groter scherm.

Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik deze moet inruilen voor mijn note.
Ik heb ook de Note 1 maar stoor mij dermate aan de inbranding van het scherm dat ik snel een ander wil.
Eigenlijk is er in nederland weinig keuze voor 5+ inch schermen zonder amoled. Dan wordt het maar een
5 inch 1080p. De iconen van oppo zijn groot gemaakt dat je maar 4 op een rij kan krijgen.
Mooi is de UI ook niet.

[Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 07-03-2013 21:10]

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:44

Trackerfire

ADA HODLER

Net eentje besteld, binnen in 2-4 weken :D!

Skoda Enyaq iV80x Founders Edition Black

• Outdoor
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-05-2021
Ook net één besteld. De 32GB versie inclusief euro stekker (voor $1,- erbij). Wel jammer dat ze de flipcover niet verkopen. Had het wel afgemaakt. Ben benieuwd of het idd 2 - 4 weken levertijd is.

Heb hier ook de Xperia Z liggen . Kunnen we mooi vergelijken. ;)

[Voor 14% gewijzigd door Outdoor op 09-03-2013 14:28]

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-02 23:40
Zo ben wel benieuwd naar de ervaringen van jullie met deze Oppo 5 hoor..
Waar heb je de jouwe besteld ?
Outdoor schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 14:27:
Ook net één besteld. De 32GB versie inclusief euro stekker (voor $1,- erbij). Wel jammer dat ze de flipcover niet verkopen. Had het wel afgemaakt. Ben benieuwd of het idd 2 - 4 weken levertijd is.

Heb hier ook de Xperia Z liggen . Kunnen we mooi vergelijken. ;)

Samsung Note 10 plus ,Samsung Galaxy Note Pro 12.2, BMW i3 ah94

• Outdoor
diquan2001 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 15:15:
Zo ben wel benieuwd naar de ervaringen van jullie met deze Oppo 5 hoor..
Waar heb je de jouwe besteld ?

Officiele oppo site. (oppostyle.com)

[...]

• diquan2001
Ok dankje voor de info .Waar ik ook wel benieuwd naar ben hoe is de accu?/ Gaat het een beetje lang mee??

• Trackerfire

Trackerfire

ADA HODLER

diquan2001 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 21:52:
Ok dankje voor de info .Waar ik ook wel benieuwd naar ben hoe is de accu?/ Gaat het een beetje lang mee??

[...]
Ze brengen als ik het forum mag geloven Klik bijna wekelijks nieuwe firmware uit (kunnen de grootmachten nog van leren). Sinds de laatste update schijnt de batterij vooruit te zijn gesprongen (lees gemakkelijk een dag+ mee te gaan). Voor een 1080p scherm vind ik dat meer dan redelijk! :o

[Voor 5% gewijzigd door Trackerfire op 11-03-2013 08:44]

• C00P
Ik vraag mij af wanneer ze de sources beschikbaar maken voor de community.
Dan kan XDA er zich op storten en zijn we vertrokken. helaas zeggen ze telkens dat het er snel komt...
Sony gaf de source code vrij voordat het toestel uit was.

• sn33ky
C00P schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:17:
Ik vraag mij af wanneer ze de sources beschikbaar maken voor de community.
Dan kan XDA er zich op storten en zijn we vertrokken. helaas zeggen ze telkens dat het er snel komt...
Sony gaf de source code vrij voordat het toestel uit was.
Ik denk dat ze dit snel zullen doen, maar dat ze nu nog afwachten totdat de grootste bugs uit hun eigen firmware zijn. Ik heb een vermoeden dat dit na volgende firmware zal zijn.

• Trackerfire

Trackerfire

ADA HODLER

Sources zijn inmiddels online :)! Nu nog een topic op XDA en we zitten het komende jaar(en) gebakken :)! NICE!!

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:08
Eigenlijk heb ik mijn pijlen de afgelopen periode gericht op de jiayu g4. Maar aangezien mijn huidige telefoon een rondje wasmachine niet heeft overleefd en de g4 nog wel een lange tijd op zich laat wachten is de Oppo nu mijn beste/eerste keus. Omdat ik nu dus geen telefoon heb vraag ik me hoe betrouwbaar de levertijd van 2-4 weken van oppostyle.com is. Ik zag wel dat er weer een batch was op 8 maart, maar echt duidelijk is het me nog niet. Kan iemand me dit uitleggen?

• sn33ky
wolterious schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:31:
Eigenlijk heb ik mijn pijlen de afgelopen periode gericht op de jiayu g4. Maar aangezien mijn huidige telefoon een rondje wasmachine niet heeft overleefd en de g4 nog wel een lange tijd op zich laat wachten is de Oppo nu mijn beste/eerste keus. Omdat ik nu dus geen telefoon heb vraag ik me hoe betrouwbaar de levertijd van 2-4 weken van oppostyle.com is. Ik zag wel dat er weer een batch was op 8 maart, maar echt duidelijk is het me nog niet. Kan iemand me dit uitleggen?
Ik denk dat niemand daar een duidelijk antwoord op ga kunnen geven. Omdat niemand in de toekomst kan zien ;-) Ik weet dat de vorige batch meteen verstuurd waren. Nu werken ze met pre-order zodat ze een beter inzicht kunnen krijgen hoever ze de productie moeten opschroeven vermoed ik. Ergens had ik gelezen dat OPPO al 500k toestellen had verkocht in 1 week na de release date.

Ik zou je vraag stellen aan Carl of Adam (Staff) op het OPPO forum. Zij gaan die vraag beter kunnen beantwoorden.

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:45
Levertijden zijn gewijzigd in 1-2 weken dus dat lijkt me een goed voorteken!
Trouwens een oppo vs iphone 5 video: http://youtu.be/0npfOLqEgog
Kan niet echt zeggen welke beter is. Ook kan ik geen spaans....
Maar gezien het prijs verschil van 250 euro is de oppo veel beter kwa prijs kwaliteit.

[Voor 59% gewijzigd door Haas_nl op 13-03-2013 22:36]

• Beastiaanz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-11-2022
Heb vanmiddag de Oppo binnen gekregen (chinese version).
Wat een schitterend apparaat in alle opzichten.
Vonden de medewerkers bij de Vodafone shop ook toen ik een Micro SIM ging halen.
Heb direct de Engelse Firmware erop gezet (zonder te rooten)
Zal er komend weekend nog wat mee gaan spelen en optimaliseren.
Ben eigenlijk best tevreden met de mogelijkheden af fabriek zeg maar.
(Ik kom van de HTC Sensation met ICS-ROM Virtious Inquisition welke ruim een jaar zonder enige reboot probleemloos gedraaid heeft.
Even kort wat eerste bevindingen;
Geluid -> Overweldigend
Beeld -> Zéér indrukwekkend (heb even wat HD filmpjes op Youtube bekeken)
Internet -> Razendsnel laden + in - en uitzoomen
Bouwkwaliteit -> Je hebt een kwaliteitsproduct in handen, in alle opzichten

Heb het weekend 3 verjaardagen.....denk dat de aandacht zo getrokken is. ;-)

• diquan2001
Gefeliciteerd met je nieuwe Oppo Find 5 ..Ben ook wel benieuwd naar jou ervaringen met dit toestel.
Laat het ons even weten..Trouwens wat is het verschil tussen de chinse en de internationale versie??
Beastiaanz schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 23:17:
Heb vanmiddag de Oppo binnen gekregen (chinese version).
Wat een schitterend apparaat in alle opzichten.
Vonden de medewerkers bij de Vodafone shop ook toen ik een Micro SIM ging halen.
Heb direct de Engelse Firmware erop gezet (zonder te rooten)
Zal er komend weekend nog wat mee gaan spelen en optimaliseren.
Ben eigenlijk best tevreden met de mogelijkheden af fabriek zeg maar.
(Ik kom van de HTC Sensation met ICS-ROM Virtious Inquisition welke ruim een jaar zonder enige reboot probleemloos gedraaid heeft.
Even kort wat eerste bevindingen;
Geluid -> Overweldigend
Beeld -> Zéér indrukwekkend (heb even wat HD filmpjes op Youtube bekeken)
Internet -> Razendsnel laden + in - en uitzoomen
Bouwkwaliteit -> Je hebt een kwaliteitsproduct in handen, in alle opzichten

Heb het weekend 3 verjaardagen.....denk dat de aandacht zo getrokken is. ;-)

• Beastiaanz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-11-2022
De firmware.
Chinese firmware is zonder gapps.
Na flashen van Engelse firmware en installeren van MORELOCAL2 is bijna alles Nederlands.
Door het vrijkomen van de Source Code van de Kernel zal het niet lang duren voor er leuke custom ROMS beschikbaar zijn.
Blijf voorlopig bij de geïnstalleerde software (4.1.1) die verbazingwekkend 'fris' is.
Ben nogal een liefhebber van 'kale' UI en die daarna zelf in te richten.
(Snap nog steeds niks van de keuze om zo nodig een schil als SENSE of TOUCHWIZ op toestellen te installeren)

Verdere ervaringen zal ik na het weekend posten. Heb dan een werkdag en 2 vrije dagen om gemiddeld dagelijks gebruik te ondergaan en te beoordelen.
diquan2001 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 23:31:
Gefeliciteerd met je nieuwe Oppo Find 5 ..Ben ook wel benieuwd naar jou ervaringen met dit toestel.
Laat het ons even weten..Trouwens wat is het verschil tussen de chinse en de internationale versie??

[...]

• C00P
Waar heb je de Chinese versie gekocht ?

• Panzy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11-2020
Ik heb ook de Find 5 op preorder staan, het ding spreekt me gewoon aan. Enige wat mij boeit in een telefoon is hoe hij eruit ziet en of het degelijk is/aanvoelt, en of het gewoon werkt in de zin dat je ermee kan bellen en verstaanbaar bent. Al dat software gelul met XDA enzo zal allemaal wel, volgens mij is de stock software gewoon voor elkaar bij deze telefoon dus hoef je je nergens druk om te maken.

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-03 17:31
Panzy schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 12:01:
Ik heb ook de Find 5 op preorder staan, het ding spreekt me gewoon aan. Enige wat mij boeit in een telefoon is hoe hij eruit ziet en of het degelijk is/aanvoelt, en of het gewoon werkt in de zin dat je ermee kan bellen en verstaanbaar bent. Al dat software gelul met XDA enzo zal allemaal wel, volgens mij is de stock software gewoon voor elkaar bij deze telefoon dus hoef je je nergens druk om te maken.
De stock firmware schijnt juist kut te zijn, met een belabberde interface.

En waarom koop je een smartphone als je alleen wilt 'bellen en verstaanbaar zijn'? ;(

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:45
Panzy schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 12:01:
Ten eerste waarom kom je dan hier op het forum.
Ten tweede waarom koop je dan een onbekend merk? Kans is groot dat je met de oppo vaker moet updaten. En dat alles niet in eens super zal werken. Koop dan een iphone hoef je niet na te denken en het werkt.
Ik heb hem ook gekocht en hoop dat ie snel bezorgd gaat worden. Ik koop hem omdat ik denk dat de bestaande merken redelijk hun concepten aan het uit melken zijn en ik daarom graag een nieuwe speler op de markt zie komen. Daarnaast zie ik dat er goede support is en regelmatig updates. Nu de kernel source is vrijgegeven wordt het alleen maar beter.

[Voor 19% gewijzigd door Haas_nl op 16-03-2013 23:10]

• C00P
Zou iemand met een find 5 hier even op willen antwoorden ?

http://www.oppoforums.com...of-the-phone-fitbag.1117/

• Jell0zz
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-06-2015
Ik heb de Oppo Find 5 nu twee weken, een geweldig toestel.
Een korte review:
Beeldscherm, prachtig je kijkt je ogen uit.
Geluid, stukken beter dan alle andere telefoons die ik ooit gehad heb.
UI, kan verbeteringen gebruiken. 3rd party apps krijgen een lelijk grijs blokje eromheen (te lage res)
(is overigens makkelijk te fixen met een launcher (ik gebruik NOVA)
Bellen/SMS-en werkt prima
3G nog niet kunnen uitproberen, nieuwe abbo begint de 20ste.

Qua intern geheugen raad ik iedereen aan voor de 32gb te gaan, de mijne is 16 en dat vindt ik toch wat weinig. (verholpen door dropbox (16gb), GDrive (?gb) en MEGA (50gb) )

In mijn ogen zijn er geen betere keuzes, en als je dan toch voor een bekend merk wilt gaan raad ik de HTC one X aan, de S4 vindt ik persoonlijk heel lelijk en de Xperia Z kan qua scherm nog heel wat leren van HTC en OPPO.

Verdere vragen kunnen evt ge PM'd worden.

Oh, en voor degene die klaagde over updates. Heel gemakkelijk, Over-The-Air updates zorgen dat je niets kwijt raakt, je moet alleen ff temp-rooten met SuperUser.
Ik heb hem even opgemeten voor je en dwars over het midden kom ik op 15,5 cm rondom. Langs de lengte 30 cm.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-03 11:34

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

2 mededelingen:
- Levertijden bij oppostyle zijn nu verandert in 1 week.
- Er is een Zwarte/Grijze versie aangekondigd: http://gsminsider.com/201...ands-on-and-quick-review/

[Voor 26% gewijzigd door FrankGuthrie op 19-03-2013 13:04]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 12:15

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

FrankGuthrie schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:00:
2 mededelingen:
- Levertijden bij oppostyle zijn nu verandert in 1 week.
- Er is een Zwarte/Grijze versie aangekondigd: http://gsminsider.com/201...ands-on-and-quick-review/
die zwarte is idd super kwijl :9~ ik ga toch wachten tot die beschikbaar is!

Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

ArcticWolf schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:39:
[...]

die zwarte is idd super kwijl :9~ ik ga toch wachten tot die beschikbaar is!
Is inderdaad heel mooi. Enige wat ik jammer vindt is dat deze telefoon weinig populair lijkt te zijn. Dit is een hele mooie toestel voor weinig geld. Wel vind ik de UI 10x niks (ja ja, ander launcher etc..).

Russian Blue Neji
Kate Bush

• diquan2001
Black on Black Hmmm ziet er inderdaad erg aantrekkelijk uit :-)

• Niet online
diquan2001 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:02:
Black on Black Hmmm ziet er inderdaad erg aantrekkelijk uit :-)
Bestellen eind april volgens iemand in de forum en levering in juli.
Ik denk dat hij juni bedoelt, maar blijft erg lang wachten.
Zeker als het al op 12 dec is gepresenteeerd.

Dat is 7 maanden. Beetje te gek voor woorden.

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 20-03-2013 19:24]

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

http://www.gsmarena.com/o..._we_ogle_it-news-5730.php
Oppo will start selling the Find 5 in black starting April 1 in China. A timeframe for the international launch of the new color variation hasn't been disclosed yet.
Ik denk dat hij wel eerder komt, maar dat ligt een beetje aan de productie capaciteit en de vraag in China zelf...

• Niet online
Is de betaling alleen via PayPal? of kan je ook credit card gebruiken?

• Trackerfire

Trackerfire

ADA HODLER

Je kan ook een creditcard gebruiken ;-)! Zelf ook gedaan en gisteren netjes de telefoon ontvangen :)!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

nice!
hij is wel op voorraad zie ik nu! (maar ik wacht toch op de zwarte :+)

• Trackerfire

Trackerfire

ADA HODLER

ArcticWolf schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 08:17:
nice!
hij is wel op voorraad zie ik nu! (maar ik wacht toch op de zwarte :+)
Haha oké, is waarschijnlijk vanaf 1 april leverbaar. Waarschijnlijk eerst alleen in China, en daarna wellicht internationaal. ;)

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-03 14:12

Marce

Het is Marc met een C!

Kan iemand duidelijk maken of de Find 5 nu draadloos opladen met Qi ondersteund of niet? Ik kan het zo gauw nergens duidelijk vinden. Iemand die hem al heeft zal het waarschijnlijk beter weten..

• sn33ky
De find 5 kan niet draadloos opgeladen worden.

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-03 14:23
@ Sn33ky

Weet jij of de internationale versie werkt met alle providers hier in Nederland? Ik zag een review op youtube, waarbij de reviewer aangaf dat hij alleen werkte op T-mobile en Verizon (Amerikaanse reviewer overigens). Ik heb niet echt veel verstand van frequenties en dergelijke, dus ik denk ik vraag het even. Verder zou ik graag willen weten hoe je ervaring met je toestel i.c.m tele2 (dat is een combinatie waar ik ook in geïnteresseerd ben). Ik dank je vast voor je tijd.

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

http://www.gsmarena.com/oppo_find_5-5161.php

1900 en 2100 heeft hij zo te zien en HSPA+

dus ja hij werkt sowieso via Vodafone en KPN.
T-Mobile heeft ook 3g via 1900/2100 maar geen HSPA+

• Niet online
Trackerfire schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 08:13:
Je kan ook een creditcard gebruiken ;-)! Zelf ook gedaan en gisteren netjes de telefoon ontvangen :)!
Blijkbaar alleen CC via PP

Thank you for showing interest in OPPO Style and the OPPO Find 5. Currently we only accept payment through PayPal.

I hope this answers all your questions, but if there is anything else we can do for you please feel free to contact us again. Have a great day.

--
Regards,
OPPO Style Support

• Wixed
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-01 15:43
Als ik de telefoon bestel via Oppostyle.com. Zijn hier dan nog bijkomende taxen of is het enkel de aangegeven prijs die ik betaal? Zo ja, hoeveel bedragen die taxen ongeveer? ;o

• sn33ky
Wixed schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 07:19:
Als ik de telefoon bestel via Oppostyle.com. Zijn hier dan nog bijkomende taxen of is het enkel de aangegeven prijs die ik betaal? Zo ja, hoeveel bedragen die taxen ongeveer? ;o
Best even bij de bestelling een opmerking schrijven, met de vraag of ze de waarde op het pakketje zo laag mogelijk houden. Dan ga je minder duanekosten moeten betalen. Anders zit het ergens tegen70-80 euro.

• Wixed
sn33ky schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 07:25:
[...]

Best even bij de bestelling een opmerking schrijven, met de vraag of ze de waarde op het pakketje zo laag mogelijk houden. Dan ga je minder duanekosten moeten betalen. Anders zit het ergens tegen70-80 euro.
Dus als ze een lagere waarde schrijven, zullen de douane kosten rond de €50 liggen ? Of zal het niet zo een groot verschil zijn?

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:08
Weet iemand toevallig of de Find 5 al in kuala lumper of elders in Maleisie in de winkels ligt? Mijn oom is daar momenteel en wil volgende week wel een toestel voor me meenemen naar Nederland. Heb zelf al op google enz gekeken en oppo een mail gestuurd, maar nog geen reactie...

• Sindragosa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
@sneeky;

toen ik dat deed, van de waarde verlaging kreeg ik als reactie dat dan de garantie van het transport zou vervallen helaas.

• Trackerfire

Trackerfire

ADA HODLER

Ik heb de telefoon eergisteren mogen ontvangen :)! En moest helaas de volle mep afrekenen namelijk € 81,90 en inklaringskosten. Had aan Oppo een opmerking verstuurd of ze mijn pakketje als $ 150,- waarde wilden markeren. Maar dit hebben ze niet gedaan, omdat mijn pakket anders niet verzekerd zou zijn...

[Voor 33% gewijzigd door Trackerfire op 08-04-2013 23:52]

• Trackerfire

Trackerfire

ADA HODLER

Anoniem: 256386 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:52:
[...]

Blijkbaar alleen CC via PP

Thank you for showing interest in OPPO Style and the OPPO Find 5. Currently we only accept payment through PayPal.

I hope this answers all your questions, but if there is anything else we can do for you please feel free to contact us again. Have a great day.

--
Regards,
OPPO Style Support
Je kunt via CC afrekenen en daarna wordt gevraagd of je eventueel voortaan je CC aan Paypal wil koppelen. Dit niet gedaan en dus gewoon per CC betaald ;)

[Voor 5% gewijzigd door Trackerfire op 22-03-2013 12:59]

• sn33ky
Duanekosten berekenen: http://www.dutycalculator.com/

• Wixed
Zéér handige website! Bedankt :)

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-03 17:30
GoT is geen marktplaats

[Voor 93% gewijzigd door 13art op 24-03-2013 14:00]

• janwer
  • Laatst online: 12-02 23:37
GoT is geen Martkplaats

[Voor 96% gewijzigd door 13art op 24-03-2013 14:01]

• Ted_W
dit dus ook niet

[Voor 87% gewijzigd door 13art op 24-03-2013 14:01]

• C00P
Iemand die al aan het werken is aan een custom rom?

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

En dit soort reacties dus ook niet

[Voor 94% gewijzigd door 13art op 24-03-2013 14:02]

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Jell0zz
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-06-2015
Cryostorm schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 09:44:
@ Sn33ky

Weet jij of de internationale versie werkt met alle providers hier in Nederland? Ik zag een review op youtube, waarbij de reviewer aangaf dat hij alleen werkte op T-mobile en Verizon (Amerikaanse reviewer overigens). Ik heb niet echt veel verstand van frequenties en dergelijke, dus ik denk ik vraag het even. Verder zou ik graag willen weten hoe je ervaring met je toestel i.c.m tele2 (dat is een combinatie waar ik ook in geïnteresseerd ben). Ik dank je vast voor je tijd.
Ik heb Tele2 en alles werkt gewoon goed, je moet alleen ff de APN instellingen aanpassen ('internet' in plaats van 'internet.tele2.nl')

Over de vraag van invoerrechten, vraag altijd even of ze hem voor minder willen declareren in een PM maar ze declareren volgens mij standaard maar 250$ ipv. 500$.

Ik moest dan ook maar 23,50€ betalen, dit moet wel contant(!) aan de deur bij de DHL bezorger, dus zorg dat je het hebt liggen ;)

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

FrankGuthrie schreef op zondag 24 maart 2013 @ 03:43:
[mbr]En dit soort reacties dus ook niet[/mbr]
Uhhmm..... volgens mij een beetje overijverig vind je niet? Ik vraag hem waarom hij de HTC One boven de Oppo find verkiest... Volgens mij is dat niet tegen de regels.

Beetje mijn reactie beter lezen de volgende keer, want heb geen interesse in zijn Oppo....

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Ted_W
FrankGuthrie schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:44:
[...]

Uhhmm..... volgens mij een beetje overijverig vind je niet? Ik vraag hem waarom hij de HTC One boven de Oppo find verkiest... Volgens mij is dat niet tegen de regels.

Beetje mijn reactie beter lezen de volgende keer, want heb geen interesse in zijn Oppo....
Ik vind het inderdaad wat overijverig van de mods. Ik had mijn post al bewust kort en bondig met het verzoek het via PM af te handelen. Drie kwart van de reacties tot nu toe in dit topic gaan ook over aankopen via allerlei wegen, maar natuurlijk ligt het weer aan mij.

Even terugkomend op jouw vraag. Niks mis met de Oppo, maar ik vind de HTC One gewoon een prachtig mooi toestel (de mooiste die ik tot nu toe gezien heb). Wat dat betreft ben ik vrij impulsief, op die manier heb ik ook de Oppo gekocht, was van tevoren niet gepland of er specifiek naar gezocht.

Heb nu een Galaxy Note 1, maar daarvoor vrijwel altijd een HTC gehad, al sinds het WM2003 tijdperk t/m de Desire, dus stiekem was en ben ik altijd een beetje fan van HTC. Dus simpel gezegd:
- Oppo Find 5: mooi toestel met prima specs
- HTC One: prachtig mooi toestel met prima specs (en het is een HTC)

Meer emotie (en persoonlijke voorkeur) dan harde feiten.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ted_W schreef op zondag 24 maart 2013 @ 15:40:
[...]

Ik vind het inderdaad wat overijverig van de mods. Ik had mijn post al bewust kort en bondig met het verzoek het via PM af te handelen. Drie kwart van de reacties tot nu toe in dit topic gaan ook over aankopen via allerlei wegen, maar natuurlijk ligt het weer aan mij.

Even terugkomend op jouw vraag. Niks mis met de Oppo, maar ik vind de HTC One gewoon een prachtig mooi toestel (de mooiste die ik tot nu toe gezien heb). Wat dat betreft ben ik vrij impulsief, op die manier heb ik ook de Oppo gekocht, was van tevoren niet gepland of er specifiek naar gezocht.

Heb nu een Galaxy Note 1, maar daarvoor vrijwel altijd een HTC gehad, al sinds het WM2003 tijdperk t/m de Desire, dus stiekem was en ben ik altijd een beetje fan van HTC. Dus simpel gezegd:
- Oppo Find 5: mooi toestel met prima specs
- HTC One: prachtig mooi toestel met prima specs (en het is een HTC)

Meer emotie (en persoonlijke voorkeur) dan harde feiten.
Hmm, oke, Ik wilde dat weten omdat de Oppo ook op mijn shortlist staat (zwart). Deze telefoon heeft de dan nog wat 'oudere' S4 processor ten opzichte van de S600, maar de Oppo Find 5 is een stukje goedkoper. Ik denk namelijk dat het verschil niet groot zal zijn.

Ik las ook goeie dingen over de bouwkwaliteit (solide) van dat ding. Kan je dit beamen? Hoe is de camera?

Russian Blue Neji
Kate Bush

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:42

FaceDown

Storende factor.

Oppo 'Midnight Grey' nu te pre-orderen op oppystyle.com. Verwachte verzenddatum half april.

Groetjes, FaceDown.

• tamil18
  • Laatst online: 13-03 20:34
kreeg gisteren mijn oppo 5. zo wat een prachtig van een scherm. heb zelf de xiaomi mi 2.
software voelt beelje traag aan naast mijn miui v5 van mi2. hoop dat ze daar wat aan tweaken.
maar mijn vrouw is er blij mee..

• Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:27:
Oppo 'Midnight Grey' nu te pre-orderen op oppystyle.com. Verwachte verzenddatum half april.
jammer dat er op dit moment alleen de 32GB te bestellen is.

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

nu meer mensen dit toestel hebben, hoe is de batterij duur van het toestel?

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-04-2022
141.8 mm lang
Kanonne, dat had wel iets kleiner gekund. Jammer :(

• Sindragosa
Heb hem sinds gisteren binnen. De 32 gig versie.
Zat gisteren bij Nederland - Roemenie :D, pas opengemaakt rond 00.00, dus nog weinig mee kunnen pielen maar wat een prachtig ding!

Later meer!

Zal ongetwijfeld ook veel vragen hebben voor medegebruikers aangezien ik ben overgestapt van IOS naar Android.

• mindcre8r
  • Laatst online: 22-03 12:00

mindcre8r

The Baka Crow..

Ik heb hem nu ook voor me liggen, overgenomen van een Tweaker.
Wat een Ding! supersnel (soms niet zi snappy als de nexus 4 maar het scheelt niks)
Scherm is bizar mooi, en het geluid wat er uit komt is gewoon absurd!
Ik ben heel benieuwd of de HTC one dit beter gaat doen dan dit toestel.
Camera is ook erg goed, en erg snel, of deze sneller is dan de huidige telefoons geen idee, ik heb zelf al 2 jaar een HTC Sensation.
De GUI is erg wennen, heb gelezen dat ze nu bezig zijn met andere Rom, hopelijk is die wat cleaner.

nu op jacht naar een cover, had graag die van Oppo zelf gehad maar die verkopen ze niet meer.

Tameguchi kitten ja ney o

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Rezje schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:22:
141.8 mm lang
Kanonne, dat had wel iets kleiner gekund. Jammer :(
Dat is inderdaad een tegenvaller. Samsung heeft hun 5 incher een stuk kleiner gehouden. Wat ik ook jammer vind van de Find 5 is UI. Wat is dat een lelijke UI zeg. Icoontjes zijn gemaakt voor slechtziende....

Russian Blue Neji
Kate Bush

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Pak dan een andere launcher? Die icoontjes horen bij de MIUI launcher (heet wsch anders hier).
Goeie launchers zijn: Nova, Apex, Trebuchet

[Voor 10% gewijzigd door ArcticWolf op 27-03-2013 14:43]

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

ArcticWolf schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:42:
Pak dan een andere launcher? Die icoontjes horen bij de MIUI launcher (heet wsch anders hier).
Goeie launchers zijn: Nova, Apex, Trebuchet
Ja, zat te wachten op die reactie. Maar ik wil gewoon des ontweakers, een telefoon die out of de box een fijne UI heeft en niet waar ik nog het een en ander aan moet verbouwen om het naar mijn smaak te krijgen. De enige UI, buiten stock Android, die ik goed vindt, zijn Touchwiz en de UI van Sony.

Wat deze tefoon wel heeft is een goeie built.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

je kan kijken of de stock launcher er nog op staat :P door bij de huidige launcher de defaults te clearen....

• mindcre8r

mindcre8r

The Baka Crow..

ArcticWolf schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:05:
je kan kijken of de stock launcher er nog op staat :P door bij de huidige launcher de defaults te clearen....
net gechecked, nope!

ik heb nu de Apex geinstalleerd, maakt m een stuk sneller lijkt wel. het lijkt hem dan ook in de GUI te zitten dat hij iets minder snel aanvoelt als de Nexus4, nu heb ik dat gevoel absoluut niet meer.

Wat ik trouwens ook erg fijn vond, is dat nadat ik er een microsim van Vodafone instope dat de telefoon volledig werkte incl data, zonder ook maar een instelling te hoeven doen.

[Voor 45% gewijzigd door mindcre8r op 27-03-2013 15:20]

• Outdoor
Heb em vandaag ook binnen gekregen. De 32Gb versie. Super mooi toestel. Zelfs de doos is van een hoge kwaliteit. Toch nog wat vragen. Na het plaatsen van de simkaart start de find gewoon op alleen blijft in de notficatie balk "no service" (ipv vodafone)staan ondanks dat alles goed werkt. Iemand een idee??? (alle updates reeds geïnstalleerd)

En weet iemand hoe ik de nederlandse taal erop krijg?

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:13

13art

Moderator Mobile
En als je handmatig naar providers gaat zoeken? Ziet hij Vodafone dan wel?

Enjoy the silence

• Outdoor
l3art schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 18:44:
En als je handmatig naar providers gaat zoeken? Ziet hij Vodafone dan wel?
Nee. Hij ziet alleen KPN en T-mobile / Ben. Maar hij werkt wel gewoon. De APN instellingen staan ook gewoon op vodafone. :?

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Outdoor schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:01:
[...]

Nee. Hij ziet alleen KPN en T-mobile / Ben. Maar hij werkt wel gewoon. De APN instellingen staan ook gewoon op vodafone. :?
Misschien dat de IMEI is geblokkeerd op het netwerk? (door wat voor reden dan ook...)

• mindcre8r

mindcre8r

The Baka Crow..

Als ze de imei blokkeren kom je niet meer online ;)
Ik heb ook no service staan.. en ook Vodafone.
Het heeft wel heel even Vodafone gestaan trouwens, maar dat was 1 minuut ofzo.

• Outdoor
ArcticWolf schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 20:46:
[...]

Misschien dat de IMEI is geblokkeerd op het netwerk? (door wat voor reden dan ook...)
Dan zou hij toch helemaal niets doen?.....Hij werkt gewoon goed. Hij geeft duidelijk het bereik aan en ook het 3G en H+ icoontjes functioneren. Alleen de tekst "No service" blijft in de balk staan terwijl er gewoon vodafone zou moeten staan. 8)7

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

oh, ik dacht dat je helemaal niet online kwam :9
ik ben vandaag niet helemaal wakker }:O gaat al de hele dag zo :X

[Voor 41% gewijzigd door ArcticWolf op 27-03-2013 21:14]

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Outdoor schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:00:
[...]

Dan zou hij toch helemaal niets doen?.....Hij werkt gewoon goed. Hij geeft duidelijk het bereik aan en ook het 3G en H+ icoontjes functioneren. Alleen de tekst "No service" blijft in de balk staan terwijl er gewoon vodafone zou moeten staan. 8)7
Moet je het forum volgens. Want dat is gewoon softwarematig een beetje knudde. DAt staat op een lijst om gefixt te worden.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:42

FaceDown

Storende factor.

FrankGuthrie schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 23:58:
[...]

Moet je het forum volgens. Want dat is gewoon softwarematig een beetje knudde. DAt staat op een lijst om gefixt te worden.
???

Groetjes, FaceDown.

• mindcre8r

mindcre8r

The Baka Crow..

• Sindragosa
Even voor mijn idee, wat is een launcher? :O

Ik heb nu nog de volgende uitdaging:

De contacten van mijn oude Iphone (dus normale simkaart) naar de Oppo krijgen met een micro Sim.

Iemand briljante ideeen?
Wil vanavond namelijk naar de telfort winkel...
Ik heb wel al een backup gemaakt met een app van mijn contactenlijst en die als een vcf bestand in mijn email staan.

• mindcre8r

mindcre8r

The Baka Crow..

Sindragosa schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:18:
Even voor mijn idee, wat is een launcher? :O

Ik heb nu nog de volgende uitdaging:

De contacten van mijn oude Iphone (dus normale simkaart) naar de Oppo krijgen met een micro Sim.

Iemand briljante ideeen?
Wil vanavond namelijk naar de telfort winkel...
Ik heb wel al een backup gemaakt met een app van mijn contactenlijst en die als een vcf bestand in mijn email staan.
http://support.google.com...er.py?hl=en&answer=138740

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Android is Linux zeg maar en het grafische en gebruikersgedeelte wordt uitgevoerd door een launcher.
contactenlijst overzetten kan op verschillende manieren, maar het makkelijkste is die vcf op de telefoon zetten en importeren (dat zou moeten kunnen)

[Voor 61% gewijzigd door ArcticWolf op 28-03-2013 10:28]

• Panzy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11-2020
Heb de 32gb find 5 sinds maandag en hij viel me in geen enkel opzicht tegen! Scherm is prachtig en ik vind de standaard UI ook helemaal prima. Camera en geluid zijn super en de software ook, bijna alle apps die ik nodig heb zitten er al op en zaken als calender werken ook gewoon zonder sync met Google, ideaal. Ook zit er nauwelijks overbodige software op, alleen de gebruikelijke bende van Google waar je niet aan ontkomt en helaas een Facebook app.

• Stancke
  • Laatst online: 21-03 21:52
Ok, aangezien de G4 opnieuw is uitgesteld en ik mijn twijfels heb bij de iOcean (bouwkwaliteit toestel hoofdzakelijk) heb ik mijn zinnen gezet op de Oppo (en de meerprijs ook...) Find 5.

kan het toestel out-of-the-box in het nederlands worden gezet?

Zijn er Belgen waarvan het pakket werd tegengehouden door de douane? Meerkost?

• C00P
Ik moest zo een 30 euro bij betalen.(België)
Hij kan niet op Nederlands gezet worden, maar er komen wekelijks updates van het bedrijf zelf uit en hier zou aan gewerkt worden.
Je gaat hier geen spijt van krijgen moest je deze kopen.
Dit is de eerste keer dat ik erover denk om geen custom rom te installeren, hij draait erg lekker.

Blijkbaar Werkt de htc kernel ook gewoon op deze rom :http://www.oppoforums.com/threads/interesting-mistake.1362/

• Peutie7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-02 08:21
Heey,
Ik zou graag de Oppo finder kopen(niet de oppo find 5!)
Mensen die deze hebben en die hier ervaring mee hebben?
En waar kan ik deze kopen?
Je mag me altijd een mail zenden met info
mr_peutie4@hotmail.com

Altijd op zoek naar iets leuk!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Weet iemand toevallig al wat de plannen zijn met betrekking tot Google 5.0? Verwachten jullie een update of is het te vroeg daar iets over te zeggen? Ik lees dat de support op dit moment prima is maar vraag me af hoe het met lange termijn support zal zijn.

Twijfel om deze telefoon aan te schaffen maar kan maar jaarlijks slechts een telefoon fiscaal voordelig aanschaffen en ik wil wel op lange termijn Android 5.0 hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1 2 3 ... 25 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om te discussiëren over het toestel, ervaringen uit te wisselen etc. Dus GEEN status updates over verzendingen etc.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee