Zou het samengaan met de Bodyguardz full protection denk je of wordt het dan te straks en glijdt de Iphone er moeilijk uit?
Kan ik eigenlijk geen zinnig woord over zeggen... Het leer zal nog wel wat ruimer worden, maar in het begin zal het erg strak zitten, denk ik, want je telefoon (hoe miniem ook) wordt toch iets dikker.
Edit: Klopt helemaal Draakje 5
Edit: Klopt helemaal Draakje 5
[ Voor 26% gewijzigd door CreativeS op 09-10-2012 12:51 ]
Denk dat dat wel meevalt. Want de sleeve zit in principe niet strak tegen de boven/onderkant aan. Zoals je op de foto ziet, is er een bolling. Ook bij de zijkant is ruimte. De sleeve komt in principe alleen tegen de puntjes van de zijkant aan van de iPhone zoals ik het zie, en daar zit geen screen protector.
Dit lijkt mij ook een erg mooie sleeve. Waar heb jij hem besteld? En wat kostte hij in totaal?Creative S schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:10:
10 dagen na bestelling kreeg ik net een enveloppe binnen met de bestelde hoes van Joli Originals en een begeleidend schrijven. Erg leuk!
Het is een bruin leren hoesje met oranje inlay. Moest de foto met de iPad maken, dus het oranje lijkt wat minder fel, maar het schreeuwt ook weer niet om aandacht.
Uiteraard kan de iPhone er helemaal ingeschoven worden. Zit strak genoeg om er niet zomaar uit te vallen, maar ook weer niet zo strak dat de iPhone er niet uit te schuiven valt.
Zeer tevreden mee.
Petje af voor Jolien, in mijn ogen snapt zij precies hoe je een duurzame relatie opbouwt met haar klanten.Creative S schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:10:
10 dagen na bestelling kreeg ik net een enveloppe binnen met de bestelde hoes van Joli Originals en een begeleidend schrijven. Erg leuk!
Maar daar betaal je ook voor, ik vind 34 euro voor een telefoonhoesje niet erg goedkoop.
De wijzen komen uit het Oosten!
Maak er maar €41,- van incl. BTW, is mij ook te gortig.NoepZor schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:45:
Maar daar betaal je ook voor, ik vind 34 euro voor een telefoonhoesje niet erg goedkoop.
Als het iets is wat je graag wil hebben... het is ook geen telefoon van € 100,-
[ Voor 30% gewijzigd door CreativeS op 09-10-2012 12:52 ]
Vanzelfsprekend, het is ook een mooie sleeve. Hoop dat je er veel plezier van zult hebben.Creative S schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:51:
Als het iets is wat je graag wil hebben... het is ook geen telefoon van € 100,-
Meer mensen die een desmay slight hebben besteld en retour willen sturen naar applehoes.nl ?
Ik heb nu 2 mails gestuurd naar de "retour afdeling" (volgens mij is er maar 1 afdeling daar) gestuurd maar nog steeds geen reactie!
Ik ga er nooit meer wat bestellen bevalt me niks zo, iemand een oplossing? Gewoon terug sturen?
Ik heb nu 2 mails gestuurd naar de "retour afdeling" (volgens mij is er maar 1 afdeling daar) gestuurd maar nog steeds geen reactie!
Ik ga er nooit meer wat bestellen bevalt me niks zo, iemand een oplossing? Gewoon terug sturen?
Ik ga nu ook een mailtje sturen om die retour te doen. Heb de verpakking ongeopend gelaten. Ben benieuwd.Dirk0s schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:00:
Meer mensen die een desmay slight hebben besteld en retour willen sturen naar applehoes.nl ?
zijn jullie nou echt helemaal gedrogeerd door Apple om voor een stukkie leder 99 euro neer te leggen ...
Wat dan wel, 25 euro voor een stukje plastic?danda schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:24:
zijn jullie nou echt helemaal gedrogeerd door Apple om voor een stukkie leder 99 euro neer te leggen ...
Echt goed leer is nou eenmaal duurder. En als je er van uit gaat dat ze die van 99 euro met de hand maken.. Zijn er misschien wel een uur mee bezig?
Loopt op iculture ook al een topic over dat bedrijf btw.
[ Voor 28% gewijzigd door Draakje5 op 09-10-2012 17:36 ]
Heeft niks met apple te maken.danda schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:24:
Maar een klasse foon behoort in een klasse sleeve,en niet in een prul van 1€
Persoonlijke mening natuurlijk.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Retour sturen met een briefje erbij dat je een beroep doet op je herroepingsrecht van de wet kopen op afstand. Zou dat gewoon doen, want hoe langer je wacht met terugsturen, hoe minder er van je termijn waarin je moet retourneren overblijftDirk0s schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:00:
en jahoor de beruchte Desmay is ook hier binnen gekomen. Wat een lachertje zeg! Totaal niet transparant, scherp afgewerkt en mijn hoesje van 12 euro is nog beter. Hoe durven ze er 25 euro voor te vragen. HIj gaat morgen direct retour, ik wil mijn geld terug. Ben blij met mijn bestelling van gisteren, een black transparant voor nog geen 3 euro LOL en die is wél zwart transparant 

[ Voor 11% gewijzigd door cypress3d op 09-10-2012 18:03 ]
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Nou net mn Desmay Slight binnen gekregen, ik heb 1 tip voor je, koop m niet!
Voor dat geld wat ik aan een 'plastic' hoesje heb uitgegeven verwacht ik iets dat op zn minst is afgewerkt en geen scherpe randjes heeft en gewoon netjes past.
Meerdere dingen die ik eraan heb opgemerkt zijn:
- bovenkant van het hoesje (naast de powerknop) past het hoesje niet goed, waardoor het aluminium naast het scherm zichtbaar is.
- niet afgewerkt, scherpe randjes.
- Er wordt geadverteerd dat deze licht doorzichtig zou moeten zijn, dat is ie dus niet. 'iPhone' en het Apple logo zijn niet zichtbaar.
man wat een afzetterij
Voor dat geld wat ik aan een 'plastic' hoesje heb uitgegeven verwacht ik iets dat op zn minst is afgewerkt en geen scherpe randjes heeft en gewoon netjes past.
Meerdere dingen die ik eraan heb opgemerkt zijn:
- bovenkant van het hoesje (naast de powerknop) past het hoesje niet goed, waardoor het aluminium naast het scherm zichtbaar is.
- niet afgewerkt, scherpe randjes.
- Er wordt geadverteerd dat deze licht doorzichtig zou moeten zijn, dat is ie dus niet. 'iPhone' en het Apple logo zijn niet zichtbaar.
man wat een afzetterij

Verwijderd
Vandaag mijn Pall Atelier Iphone leather sleeve in charcoal black ontvangen.
Woensdag besteld, vandaag in huis!
Erg mooi ingepakt en mooi leer (wat dikker leer als de sena ultraslim)!
Ook wat stugger leer maar ik dat wordt wel wat soepeler door gebruik.
Nu nog wachten op de Iphone 5!
Als ik wist hoe ik een foto moest toevoegen deed ik het...
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2012 19:10 ]
Mensen worden hier (en op iPhoneclub) nog wel behoorlijk geil van het woordje "leer" inderdaad.danda schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:24:
Als er "leer" bij staat mag het minimaal 40 euro kosten en is 100 ook wel prima
Heb zelf een sticker van 50 cent op de achterkant
Joli Original spul is wel mooi, maar ook prijzig. Heb zelf een Macbook Air cover gemaakt voor minder dan 5 euro, waar zij 70+ voor vragen. Nepleer, maar ondertussen de wereld over geweest

[ Voor 23% gewijzigd door matthijst op 09-10-2012 18:12 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Eindelijk een minimalistische case besteld, namelijk de Ringke SLIM in mat zwart. Daarvoor al een hoop geschikte kandidaten gehad, maar door gebruikersreviews bleek het elke keer toch niks te zijn. Deze case is niet duur, dun, niet opvallend en wordt positief ontvangen. http://www.amazon.com/iPh.../ref=cm_cr_pr_product_top
Op Amazon vind je de reviews, kopen doe je hem op eBay.
[ Voor 5% gewijzigd door Smi3l op 09-10-2012 18:13 ]
deze had ik toevallig ook besteld, vandaag ontvangen en voor die prijs is het een goed ding. Geen scherpe randen, vrij dun en flexibel. Ik heb nooit een desmay gehad maar ik denk niet dat die veel beter is. Overigens heb ik nog geen iPhone 5 om de case te testen qua pasvorm etc.Draakje5 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 18:00:
Tja, als er 10 mensen zeggen dat een product niet goed/fijn is, dan geloof ik die eerder dan die ene persoon die zegt dat het wel goed is.
Als je geen 25 euro wilt uitgeven is dit overigens een goedkope en vergelijkbare oplossing:
http://www.ebay.com/itm/160885926175
Zelfde als de desmay (0.3mm dik) maar dan 2 euro.
Enige nadeel is dat het is verzonden in een standaard bruine envelop zonder bubbels erin en dat hij is beschadigd. De linkerbovenhoek is krom (iets zwaars heeft er waarschijnlijk op gelegen) en terugduwen geeft niet het gewenste resultaat. Ik heb daarom ook weer contact opgenomen met de verkoper.
Tof,dan mag ik mijn sleeve ook deze week ook verwachten.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:08:
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Appelhoes net gemaild met de vraag hoe ik het retourneren in gang kon zetten, en binnen een half uur een mailtje terug gekregen met een retourformulier. Morgen maar meteen op de bus doen
Welk hoesje is dat dan voor 3 euro?cypress3d schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:02:
en jahoor de beruchte Desmay is ook hier binnen gekomen. Wat een lachertje zeg! Totaal niet transparant, scherp afgewerkt en mijn hoesje van 12 euro is nog beter. Hoe durven ze er 25 euro voor te vragen. HIj gaat morgen direct retour, ik wil mijn geld terug. Ben blij met mijn bestelling van gisteren, een black transparant voor nog geen 3 euro LOL en die is wél zwart transparant
[afbeelding]
En heb je daar ook een foto van?
Ik dacht dat ik dat al eerder gepost had maar hier is hij nog een keer. Deze is wel transparant, ook redelijk dus en ik vind het gewoon fijn dat je op de foto ziet dat hij echt transparant is en geen rare productfoto's die niet echt zijn. En dat voor nog geen 3 euro... Je kunt ze bestellen bij hem, maar hij is even out-of-stock met de black transparant.Fonta schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:50:
[...]
Welk hoesje is dat dan voor 3 euro?
En heb je daar ook een foto van?
http://www.ebay.com/itm/i...D1%26sd%3D190728366603%26
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Wanneer heb jij m besteld?dcell schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:15:
[...]
deze had ik toevallig ook besteld, vandaag ontvangen en voor die prijs is het een goed ding. Geen scherpe randen, vrij dun en flexibel. Ik heb nooit een desmay gehad maar ik denk niet dat die veel beter is. Overigens heb ik nog geen iPhone 5 om de case te testen qua pasvorm etc.
Enige nadeel is dat het is verzonden in een standaard bruine envelop zonder bubbels erin en dat hij is beschadigd. De linkerbovenhoek is krom (iets zwaars heeft er waarschijnlijk op gelegen) en terugduwen geeft niet het gewenste resultaat. Ik heb daarom ook weer contact opgenomen met de verkoper.
Kan ik beetje calculeren wanneer ik 'm kan verwachten.
Thx!cypress3d schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:56:
[...]
Ik dacht dat ik dat al eerder gepost had maar hier is hij nog een keer. Deze is wel transparant, ook redelijk dus en ik vind het gewoon fijn dat je op de foto ziet dat hij echt transparant is en geen rare productfoto's die niet echt zijn. En dat voor nog geen 3 euro... Je kunt ze bestellen bij hem, maar hij is even out-of-stock met de black transparant.
http://www.ebay.com/itm/i...D1%26sd%3D190728366603%26
Aiii Out of Hok... Dat is wel jammer.
Maar even in de gaten houden dus!
28 sept besteld, 2 okt verzonden en vandaag in de brievenbus. Redelijk rap dus. Afhankelijk van de reactie van de verkoper op mijn "broken item" ga ik misschien nog een ander kleurtje bestellen. Voor die prijs vind ik het echt geen slecht dingFonta schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:01:
[...]
Thx!
Aiii Out of Hok... Dat is wel jammer.
Maar even in de gaten houden dus!
Gekocht via ebay! Moet uit de US komen dus duurt wel even maar Incipio Feather die ik momenteel heb voldoet ook welSmi3l schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:12:
Eindelijk een minimalistische case besteld, namelijk de Ringke SLIM in mat zwart. Daarvoor al een hoop geschikte kandidaten gehad, maar door gebruikersreviews bleek het elke keer toch niks te zijn. Deze case is niet duur, dun, niet opvallend en wordt positief ontvangen. http://www.amazon.com/iPh.../ref=cm_cr_pr_product_top
Nou nog ff wachten totdat die van 3 euro weer op voorraad is
Ah mooi, kan ik die van mij ook nog deze week verwachten. Was de 5e verzonden.dcell schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:04:
[...]
28 sept besteld, 2 okt verzonden en vandaag in de brievenbus. Redelijk rap dus. Afhankelijk van de reactie van de verkoper op mijn "broken item" ga ik misschien nog een ander kleurtje bestellen. Voor die prijs vind ik het echt geen slecht ding
Pics or it didn't happenVerwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:08:
Edit: las over je laatste zin heen. Pm je wel even, of upload het via tinypic.com!
[ Voor 12% gewijzigd door bear87 op 09-10-2012 19:26 ]
Dan heb je meer succes dan ik heb. Ik heb op zaterdag een mail gestuurd om te anuleren, zondag laat in de avond toch een verzendbevestiging ontvangen. Maandag niets in de bus, vandaag mijn bestelling ontvangen op het verkeerde adres.Bracha25 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:39:
Appelhoes net gemaild met de vraag hoe ik het retourneren in gang kon zetten, en binnen een half uur een mailtje terug gekregen met een retourformulier. Morgen maar meteen op de bus doen
Tot nu toe geen reactie op mijn 3 mails richting Appelhoes... Dat geeft je niet echt een gevoel van vertrouwen. Helemaal niet als je de shopreviews leest van Appelhoes.
Hier ook de slight van Desmay binnen gekregen en inderdaad helaas de 25 euro niet waard. Scherpe randen en slechte afwerking. Dus terug naar appelhoes.nl.
Ik heb al een keer eerder iets teruggestuurd naar appelhoes, dat ging verder prima, het enige waar je problemen mee kan hebben is de communicatie. Maar we gaan het meemaken.
Overigens is de levering wel snel gegaan, zaterdag besteld en vandaag in huis.
Ik heb al een keer eerder iets teruggestuurd naar appelhoes, dat ging verder prima, het enige waar je problemen mee kan hebben is de communicatie. Maar we gaan het meemaken.
Overigens is de levering wel snel gegaan, zaterdag besteld en vandaag in huis.
Vanavond voor tweede keer een mail richting Appelhoes gestuurd over de Desmay. Heb zondag middag een mail gestuurd, maar tot op heden nog geen reactie.
Hopen dat ze nu wel reageren.
Hopen dat ze nu wel reageren.
http://www.pdashop.nl/pro...apple-iphone-5-black.html
Iemand ervaring met dit hoesje? Of andere tips? Wil een pouch.
Is erg handig. Met het koortje kan je de iPhone er makkelijk uit halen. Zo kan je hem half in je hoes houden en dan toch even snel een whatsapp'je tikken. Nadeel hiervan is dat de pouch dan nog op je lichtsensor zit waardoor je in de zon slecht kan typen, dan zal je hem er toch echt uit moeten halen.UntamedNL schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 20:51:
http://www.pdashop.nl/pro...apple-iphone-5-black.html
Op eBay een aluminium bumper voor 15$ besteld.
(B)lijkt een Vapor 5 te zijn.
Keurig afgewerkt en past perfect.
Even een paar dagen testen of het bevalt.
In mn broekzak toch wel groot.
(B)lijkt een Vapor 5 te zijn.
Keurig afgewerkt en past perfect.
Even een paar dagen testen of het bevalt.
In mn broekzak toch wel groot.
Gisteren binnengekregen. Belkin Flex Case. 2-in-1 pack, om en bij de 17 EUR. Siliconenhoes, maar niet van die standaard irritante ultraflexibele silicone. Stijver. Heerlijke feel, sobere maar mooie textuur op de achterkant aangebracht. Front is minder. Homebutton wordt bedekt, je iPhone zal een silicone 'kin' krijgen. Beetje jammer. Helaas nog geen iPhone 5 in huis om praktijkfoto's te showen.

De laatste foto is om een indruk te krijgen van de flexibiliteit. Hoes ligt ongeveer op zijn evenwichtspunt.

De laatste foto is om een indruk te krijgen van de flexibiliteit. Hoes ligt ongeveer op zijn evenwichtspunt.
[ Voor 12% gewijzigd door 6129(15) op 09-10-2012 21:34 ]
Vandaag de Neo HybridEX Snow series binnengekregen.

Is wat aan de dikkere kant maar hij voelt wel vertrouwd aan. Daarnaast zijn de buttons enorm fijn en is de mute switch nog makkelijk te bereiken. De screen protectors zijn trouwens ook van topkwaliteit, beter dan die troep uit China, maar dat is mijn mening. Het was wel even lastig om te recht erop te krijgen en het ging niet geheel bubbelloos maar ik ben wel blij met het eindresultaat.
Edit: Sorry admins voor de oversized afbeeldingen ik zal het de volgende keer goed doen.

Is wat aan de dikkere kant maar hij voelt wel vertrouwd aan. Daarnaast zijn de buttons enorm fijn en is de mute switch nog makkelijk te bereiken. De screen protectors zijn trouwens ook van topkwaliteit, beter dan die troep uit China, maar dat is mijn mening. Het was wel even lastig om te recht erop te krijgen en het ging niet geheel bubbelloos maar ik ben wel blij met het eindresultaat.
Edit: Sorry admins voor de oversized afbeeldingen ik zal het de volgende keer goed doen.
[ Voor 10% gewijzigd door cyntax op 09-10-2012 22:24 ]
Is het een bumper of transparante achterkant van plastic?
Het is een bumper.Draakje5 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:23:
Is het een bumper of transparante achterkant van plastic?
ziet er goed uit. Heb nu spijt dat ik een Griffin reveal case heb gekochtcyntax schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:21:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is de zilveren versie toch?
achja, ik gebruik de griffin wel en over een paar maanden switch ik wel naar deze
Om nou weer 30 euro uit te geven
[ Voor 5% gewijzigd door Valinor op 09-10-2012 22:40 ]
Made in Koreacyntax schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:21:
De screen protectors zijn trouwens ook van topkwaliteit, beter dan die troep uit China, maar dat is mijn mening.
Zit er nu ook een sticker op je homebutton?
Gebruik deze al jaren voor mijn 3GS, kwaliteit is echt top!
Versie 5 (zie comments op site) is iets groter, maar wacht even af of de iphone5 wellicht toch past in mijn oude ipocketwallet.
http://www.ipocketwallet.com/
Versie 5 (zie comments op site) is iets groter, maar wacht even af of de iphone5 wellicht toch past in mijn oude ipocketwallet.
http://www.ipocketwallet.com/
[ Voor 41% gewijzigd door mossel op 09-10-2012 22:41 ]
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]
Ach die Griffin is toch ook een prima case? Die ik heb aangeschaft is inderdaad de zilveren versie, het was tevens de enige versie die op dat moment (week geleden) te koop was. Ik wou eigenlijk de zwarte hebben maar deze is ook prima.D2FValinor schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:33:
[...]
ziet er goed uit. Heb nu spijt dat ik een Griffin reveal case heb gekochtWil deze bumper ook wel.
Dat is de zilveren versie toch?
In vele reviews heb ik gelezen dat Spigen SGP een van de beste screenprotectors maakt en dat merk ik nu zelf ook wel. Ik had vroeger altijd die 50ct. zooi op mijn iPhone 4 zitten die voelen heel plastic aan. De Crystal Clear van SGP merk je bijna niet, ze zijn ook wat makkelijker te applyen maar toch niet kunnen voorkomen dat bubbels onder de laag komt. Dit merk ik trouwens minder erg met de witte iPhone. Bij de zwarte valt het wel direct op. Je krijgt er 3 homebutton stickers bij, een zwarte, een witte en een oranjematthijst schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:34:
[...]
Made in Korea![]()
Zit er nu ook een sticker op je homebutton?
[ Voor 3% gewijzigd door cyntax op 09-10-2012 22:46 ]
Verwijderd
Wel leuk om te lezen en volgens mij hebben een aantal mensen hier de case ook besteld
http://thewirecutter.com/...-is-the-switcheasy-tones/
Staat ook (zeer) korte beschrijving van aantal andere cases tussen.
Net even een bestelling gedaan bij dx.com 5 verschillende hoesjes $12. Kijken welke iets is.
Ah, ok![b]cyntax schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:41:[/De Crystal Clear van SGP merk je bijna niet, ze zijn ook wat makkelijker te applyen maar toch niet kunnen voorkomen dat bubbels onder de laag komt. Dit merk ik trouwens minder erg met de witte iPhone. Bij de zwarte valt het wel direct op. Je krijgt er 3 homebutton stickers bij, een zwarte, een witte en een oranje.
Bubbels door stofdeeltje kan je vrij simpel weghalen door de screenprotector met een plakbandje op te tillen en dan aan de andere kant met een plakbandje de stofjes eraf te trekken.
Kost even een kwartiertje, maar dan heb je ook wat
Verwijderd
Bij dezebear87 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:25:
[...]
Pics or it didn't happen![]()
Edit: las over je laatste zin heen. Pm je wel even, of upload het via tinypic.com!

Beetje uitgerekt maar beter als niks
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2012 22:59 ]
Verwijderd
Zou maandag geleverd worden maar helaas gaat het nog even duren blijkbaar. Was al enthousiast soor de yt review.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:46:
Wel leuk om te lezen en volgens mij hebben een aantal mensen hier de case ook besteld
ik had m hier besteld http://www.mobilecaseshop.nl/search/Tones/ met nog een paar euro korting met code iphone5
Ik heb zelf hele goede ervaringen met de Muvit protectors. Zeer makkelijk aan te brengen, vaak meteen zonder luchtbellen, en anders er vrij makkelijk uit te drukken.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 23:07:
Weet iemand trouwens of die screen protectors goed zijn die bij switcheasy zit of dat je beter een andere kan kopen?
Vandaag ook mijn Slight binnengekregen. Deze gaat terug. Scherpe randen, slecht aansluiten, en een stoeptegel is nog transparanter.
[ Voor 14% gewijzigd door Extreme smell op 10-10-2012 00:51 ]
Jahoor, maar wilde eerst een bumper nemen, maar kon geen mooie vinden. De Spigen had ik ook gezien maar kon alleen videos vinden van de Iphone 4s bumper en die vond ik tegenvallen. Daarnaast leek het feit dat de bumper uit 2 delen bestaat onhandig, maar ziet er heel goed uit op de foto's.cyntax schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:41:
[...]
Ach die Griffin is toch ook een prima case? Die ik heb aangeschaft is inderdaad de zilveren versie, het was tevens de enige versie die op dat moment (week geleden) te koop was. Ik wou eigenlijk de zwarte hebben maar deze is ook prima.
[...]
In vele reviews heb ik gelezen dat Spigen SGP een van de beste screenprotectors maakt en dat merk ik nu zelf ook wel. Ik had vroeger altijd die 50ct. zooi op mijn iPhone 4 zitten die voelen heel plastic aan. De Crystal Clear van SGP merk je bijna niet, ze zijn ook wat makkelijker te applyen maar toch niet kunnen voorkomen dat bubbels onder de laag komt. Dit merk ik trouwens minder erg met de witte iPhone. Bij de zwarte valt het wel direct op. Je krijgt er 3 homebutton stickers bij, een zwarte, een witte en een oranje.
Ik heb zelf de Glas.T screenprotector van Spigen besteld. Ligt hier al een paar dagen maar heb nog geen Iphone dus kan niet zeggen wat ik er van vind
Iemand in bezit van en/ervaring met pack&smooch?
http://www.pack-smooch.co...ple-iphone-case-leicester
Ikzelf twijfel sterk tussen pack&smooch en Albino odorizzi
http://www.etsy.com/listi...5-leather-case-customized
Voordeel van p&s lijkt me dat de binnenkant van wol is. Die van albino van zacht leder. Tweaker joost heeft witte iphone en geen beschadigingen met die van etsy. Ikzelf krijg een zwarte.
Iemand al ervaring met een zwarte ip5 op leder
Voordeel van p&s lijkt me dat de binnenkant van wol is. Die van albino van zacht leder. Tweaker joost heeft witte iphone en geen beschadigingen met die van etsy. Ikzelf krijg een zwarte.
Ik zou in beide nog steeds niet mijn Credit Card, pinpas, rijbewijs, internationale verzekeringspas en briefgeld kunnen meenemen, dus de extra zakjes zijn enkel handig als ik lokaal uit ga. Een telefoon, pinpas, legitimatie en geld pas er NET in... Al bij al niet echt waard voor het geld.Ener103 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 01:01:
Iemand in bezit van en/ervaring met pack&smooch?
FreeReef.nl
Gisteren mijn Desmay Slight iPhone 5 Black binnengekregen!!
Ow jij bent er wel blij mee?ProfoundValue schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 06:49:
Gisteren mijn Desmay Slight iPhone 5 Black binnengekregen!!
Het is ook een hype geworden om te klagen op de Desmay Slight
Hij heeft inderdaad scherpe randjes helemaal eens. Maar iedereen die loopt te klagen over dat de Black niet transparant is..... heren er is ook een Black Transparent. Klein verschilletje dat wel en een vergissing is dus zo gemaakt. Ik heb bij de Appelhoes de Clear besteld. En clear is trouwens ook meer doorschijnend melkachtig wit (maar dat was al bekend)
Ik weet alleen niet hoe die past want ik heb nog geen iPhone. Maar met die scherpe randjes zit ik inderdaad wel te twijfelen. Om dat nou gaan bij te schuren, het blijft een prijzig hoesje dan mag je inderdaad wel verwachten dat het prettig aanvoelt.
Ik weet alleen niet hoe die past want ik heb nog geen iPhone. Maar met die scherpe randjes zit ik inderdaad wel te twijfelen. Om dat nou gaan bij te schuren, het blijft een prijzig hoesje dan mag je inderdaad wel verwachten dat het prettig aanvoelt.
Is er iemand die toevallig ervaring heeft met deze (met de iPhone 4(s) case?
Verwijderd
Van mij hoeft een case niet, het mooiste van het toestel is het design van apple.
Als je er kluzig mee om gaat, dan begrijp ik het...
Ik heb zelf geen case maar wel iets wat beschermt tegen krassen en toch het design en feeling behoud.
Stuur even een PM als je ook geinteresseerd bent!

Ik heb zelf geen case maar wel iets wat beschermt tegen krassen en toch het design en feeling behoud.
Stuur even een PM als je ook geinteresseerd bent!

Verwijderd
ja het zijn hele goeie screenprotectors, kunnen veel aan! alleen na mij idee zijn ze iets te dik en voelt te plastic aan. zoals dat filmpje kunnen ze flink wat hebben!Satom schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:20:
Is er iemand die toevallig ervaring heeft met deze (met de iPhone 4(s) case?
+1alwinus schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 07:21:
Het is ook een hype geworden om te klagen op de Desmay SlightHij heeft inderdaad scherpe randjes helemaal eens. Maar iedereen die loopt te klagen over dat de Black niet transparant is..... heren er is ook een Black Transparent. Klein verschilletje dat wel en een vergissing is dus zo gemaakt. Ik heb bij de Appelhoes de Clear besteld. En clear is trouwens ook meer doorschijnend melkachtig wit (maar dat was al bekend)
Nav de reacties hier op de Desmay heb ik ook de Muvit Crystal Clear Back besteld. Het is jammer dat ik de Desmay niet kan uitproberen, had dat zeker zelf willen zien icm de iPhone, want zo op sommige foto's te zien is het op het eerste gezicht een mooie combinatie. Maar nu ik de Muvit heb vind ik dat toch prettiger, een hardcover die volledig transparant is. Wss dus ook hier de Desmay terugsturen.
- of je stopt de stekker er in -
Thnx! Ziet er mooi uit. Hoe is de binnenkant? Mooi zacht?Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:58:
[...]
Bij deze![]()
[afbeelding]
Beetje uitgerekt maar beter als niks
Even offtopic, wel grappig dat er 'the new iphone' wordt gebruikt nav the new ipad terwijl die eigenlijk gewoon iphone 5 heet volgens apple.
Verwijderd
jup en onderling zeggen wij nog altijd ipad3, dusja ...Draakje5 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:06:
Even offtopic, wel grappig dat er 'the new iphone' wordt gebruikt nav the new ipad terwijl die eigenlijk gewoon iphone 5 heet volgens apple.
Wow! Ziet er goed uitVerwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:22:
Van mij hoeft een case niet, het mooiste van het toestel is het design van apple.
Stuur even een PM als je ook geinteresseerd bent!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Oké! hm, word dus nog even twijfelen..Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:24:
[...]
ja het zijn hele goeie screenprotectors, kunnen veel aan! alleen na mij idee zijn ze iets te dik en voelt te plastic aan. zoals dat filmpje kunnen ze flink wat hebben!
Er bestaan toch ook tegenwoordige van die protectors voor alle hoekjes, voor-, achterkant ed.
Verwijderd
thanks, ja klopt die heeft zagg invisible shield volgens mij ook.. of alleen de 4/4s[...]
Oké! hm, word dus nog even twijfelen..
Er bestaan toch ook tegenwoordige van die protectors voor alle hoekjes, voor-, achterkant ed.
Oké! Zal daar nog even rond kijken..Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:55:
[...]
thanks, ja klopt die heeft zagg invisible shield volgens mij ook.. of alleen de 4/4s
Een update m.b.t. mijn desmy hoesje.
Er zit een scheur in
Niet heel groot, ongeveer 1,5 cm lang. Gelukkig zit de scheur in het midden van de zijkant over de lengte en is hij niet vanaf een rand, maar toch. Hoe het is gekomen weet ik niet, de telefoon is niet gevallen en ik ga er ook niet hardhandig mee om, maar het is niet zo handig.
Ik heb het hoesje gehouden omdat hij toch wel lekker klein is en de scherpe randjes hopelijk vanzelf wel zouden afstompen, maar dit belooft niet veel goeds. Ik ga maar op zoek naar een nieuwe denk ik.
Er zit een scheur in
Niet heel groot, ongeveer 1,5 cm lang. Gelukkig zit de scheur in het midden van de zijkant over de lengte en is hij niet vanaf een rand, maar toch. Hoe het is gekomen weet ik niet, de telefoon is niet gevallen en ik ga er ook niet hardhandig mee om, maar het is niet zo handig.
Ik heb het hoesje gehouden omdat hij toch wel lekker klein is en de scherpe randjes hopelijk vanzelf wel zouden afstompen, maar dit belooft niet veel goeds. Ik ga maar op zoek naar een nieuwe denk ik.
Verwijderd
Ik was eerst van plan om de Desmay te kopen, gelukkig hadden ze die niet op voorraad. Nu nadat ik de recensies gelezen heb, ben ik toch maar verder gaan zoeken. Na wat video-reviews bekeken te hebben, heb ik de SwitchEasy Tones besteld. Gewoon bij hun zelf, niet bij bijv. Appelhoes. Die zijn duurder en de slechte klantenservice bevalt me niet.

Ik vind 'm mooi!
edit: Handig, ze hebben blijkbaar een store per regio. Ik heb nu dus vanuit de US store besteld. Heb ze even een mailtje gestuurd om te vragen of het zo helemaal goed gaat. Maar dus goed om even op te letten als je daar besteld!

Ik vind 'm mooi!

edit: Handig, ze hebben blijkbaar een store per regio. Ik heb nu dus vanuit de US store besteld. Heb ze even een mailtje gestuurd om te vragen of het zo helemaal goed gaat. Maar dus goed om even op te letten als je daar besteld!
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 12:02 ]
Ik heb ook vorige week vrijdag m'n Joli Originals ontvangen. Leuk idd. met een handgeschreven briefje (die Jolien zal inmiddels wel een lamme pols hebben) en een leuke verpakking.Fonta schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:23:
[...]
Dit lijkt mij ook een erg mooie sleeve. Waar heb jij hem besteld? En wat kostte hij in totaal?
Sleeve zelf is erg mooi. Goed leer en leuke stof. Heb zelf een special laten maken, waarbij ik een afwijkende kleur stof als voering heb gekozen. De prijs bleef echter gewoon € 40 (incl). Een andere kleur stiksels of soort leer zijn ze ook redelijk felxibel in, maar verwacht daar wel 5 à 10 euro extra bovenop de prijs.
Wat me wel wat tegenviel is dat de sleeve in eerste instantie wat groot oogt. Vergeleken met de i5 is de sleeve een stuk breeder. Inmiddels ben ik er wel aan gewend en vind ik de grootte nu goed bij de telefoon passen. Een leuke bijkomstigheid is dat als je 'm in de sleeve laat vallen, hij extra beschermd is. Een Sena Ultraslim zal daar meer moeite mee hebben.
Een minpuntje vind ik de telefoon uit de sleeve halen. In de onderkant van de sleeve knijpen om het toestel eruit te krijgen, gaat niet. Daarvoor moet je echt in het midden van de onderkant naar boven duwen. Na een wat langere tijd verwacht ik dat wel te gaan zien aan het leer (rimpels). Een touwtje of iets dergelijks was wat handiger geweest.
Al met al erg blij met de sleeve. Deze keer wil ik de iPhone naakt gebruiken en met deze sleeve blijft hij mooi.
Aanrader.
Verwijderd
Denk ook dat het een fijne sleeve is!bear87 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:33:
[...]
Thnx! Ziet er mooi uit. Hoe is de binnenkant? Mooi zacht?
De binnenkant is eigenlijk gewoon de binnenkant van het leer. Maar is opzich wel zacht.
Verwijderd
Hier heb ik mijn screenprotector besteld. Goedkoper vind je ze niet
*spam*
*spam*
[ Voor 33% gewijzigd door Daedalus op 11-10-2012 12:11 ]
dealextreme.com is goedkoper.Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:35:
Hier heb ik mijn screenprotector besteld. Goedkoper vind je ze niet
*spam*
[ Voor 14% gewijzigd door Daedalus op 11-10-2012 12:12 ]
Verwijderd
Heb gebeld naar mobielcaseshop over de tones, ze zeggen dat ze er een aantal krijgen volgende week dinsdag.
En wat vinden we van de Element Case Sector 5?

Ik heb op dit moment een Vapor Pro om mijn iP4 en deze bevalt mij uitstekend.
Heb mij inmiddels ingeschreven voor de Sector 5.

Apart, maar in mijn ogen verpest je hier echt je iPhone mee.Grin schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:50:
[afbeelding]
Een collega van mij heeft van het weekend op http://wantdis.nl een hoesje gekocht. Flipcase geloof ik.
Ik ben benieuwd hoe lang hij het uithoud , heb 2x een sgp neo hybrid gehad, ook de reinforced versie, maar beide hielden het nog geen 3 maand uit, de reinforced zelfs maar 2 weken, toen was het dunne randje bij de dock connector al geknapt, terwijl ik altijd zeer voorzichtig met mijn iphone om ga.cyntax schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:21:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Ik zou hem nog niet op mijn Iphone monteren als ik die 160 dollar toe krijg. Wat een gedrocht zeg. Lelijkste case die ik ooit heb gezien.
Ik heb hem er op de voorkant en achterkant opzitten, ziet er goed uit.Vern schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:25:
[...]
+1
Nav de reacties hier op de Desmay heb ik ook de Muvit Crystal Clear Back besteld. Het is jammer dat ik de Desmay niet kan uitproberen, had dat zeker zelf willen zien icm de iPhone, want zo op sommige foto's te zien is het op het eerste gezicht een mooie combinatie. Maar nu ik de Muvit heb vind ik dat toch prettiger, een hardcover die volledig transparant is. Wss dus ook hier de Desmay terugsturen.
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Smells like spamJustdoit schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:29:
Een collega van mij heeft van het weekend op http://wantdis.nl een hoesje gekocht. Flipcase geloof ik.

Hoor graag binnenkort van je hoe deze bevalt, schijnt een heel goede case te zijn.Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:55:
Na wat video-reviews bekeken te hebben, heb ik de SwitchEasy Tones besteld.
[afbeelding]
[ Voor 44% gewijzigd door Smi3l op 10-10-2012 14:25 ]
Verwijderd
Net mijn hoesje binnen. Zit mooi strak en ligt goed in de hand. Aan/uit knop is wat stroef. Maakt mijn Iph5 0,5 mm dikker dan mijn oude Iph4 zonder hoes. Hoesje is grijs enigszins doorzichtig TPU komt wat glimmend over op de foto maar dat is de flits. Ben er blij mee . . .Skoelat schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:51:
Net even een bestelling gedaan bij dx.com 5 verschillende hoesjes $12. Kijken welke iets is.

Zojuist het hoesje binnen van koopjessite.nl en hij ziet er goed uit moet ik zeggen
. Heel erg transparant en dat is iets wat ik graag wou. Helaas kan ik hem nog niet testen, omdat ik nog steeds op mijn iphone 5 wacht
. Maar het voelt en ziet er goed uit en hopelijk gaat het passen haha.
De Ozaki O!coat 0.3 Jelly is nu op voorraad bij Coolblue.
http://shop.iculture.nl/p...iphone-5-transparant.html
Vergelijkbaar met Desmay, maar dan véél beter lijkt me.
http://youtu.be/YL0oHmj7oGY
Het is dat ik nog wacht op een 0,2mm hoesje van 2 euro, anders had ik deze Ozaki besteld.
Het is dat ik nog wacht op een 0,2mm hoesje van 2 euro, anders had ik deze Ozaki besteld.
[ Voor 26% gewijzigd door joblamie op 10-10-2012 18:26 ]
Ik vind 'm supervet, maar duur, johGrin schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:50:
[afbeelding]

Bedankt, heb de transparante besteld voor m'n zwarte 5. Die laatste moet nog komen.joblamie schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:15:
De Ozaki O!coat 0.3 Jelly is nu op voorraad bij Coolblue.
Bestellen jullie nou serieus bij coolblue?
Dat ozaki ding is elders voor 20 euro te koop. 10 euro minder, dat is toch al weer 33% goedkoper.
Dat ozaki ding is elders voor 20 euro te koop. 10 euro minder, dat is toch al weer 33% goedkoper.
Idd CB is maar duur. Of die beter is als de Desmay weet ik niet. Ziet er er hetzelfde uit???Draakje5 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:53:
Bij Coolblue betaal je voor service en snelheid natuurlijk.Draakje5 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:53:
Elders 20 euro? Waar dan?
Servicejoblamie schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:07:
[...]
Bij Coolblue betaal je voor service en snelheid natuurlijk.
Sorry, dat hebben we wel gemerkt met de levering van de iPhone's 5 waar er tientallen bij CoolBlue genoodzaakt waren de bestelling te annuleren.
De adviesprijs is 20 euro, want daar staat die voor op de website bij ozaki zelf.
o.a. de Mediamarkt, Saturn en Staples zouden ze moeten hebben volgens de ozaki website. En anders even google gebruiken.
Bij bol.com bijvoorbeeld.joblamie schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:07:
[...]
Bij Coolblue betaal je voor service en snelheid natuurlijk.
En daar heb je meteen de reden waarom men dus bij Coolblue bestelt. Want deze Ozaki voor de iPhone 5 vind je nog nergens :-) Dan maar een tientje meer, maar dan heb je hem wel morgen. Het hele concept van Coolblue is hier op gebaseerd en het werkt verdomd goed.Draakje5 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:13:
[...]
Service![]()
Sorry, dat hebben we wel gemerkt met de levering van de iPhone's 5 waar er tientallen bij CoolBlue genoodzaakt waren de bestelling te annuleren.
De adviesprijs is 20 euro, want daar staat die voor op de website bij ozaki zelf.
o.a. de Mediamarkt, Saturn en Staples zouden ze moeten hebben volgens de ozaki website. En anders even google gebruiken.
2-3 werkdagen
[ Voor 9% gewijzigd door joblamie op 10-10-2012 19:43 ]
Wel. Zoek maar eens op google. Ik heb er binnen 10 seconden een gevonden waar het 1 werkdag levertijd is, 19,95 euro.joblamie schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:42:
[...]
En daar heb je meteen de reden waarom men dus bij Coolblue bestelt. Want deze Ozaki voor de iPhone 5 vind je nog nergens :-) Dan maar een tientje meer, maar dan heb je hem wel morgen. Het hele concept van Coolblue is hier op gebaseerd en het werkt verdomd goed.
[...]
2-3 werkdagen
Het is maar net wat je verdomd goed vind werken. Ik zie het eerder als 'weer een gek die er in trapt.'
10 extra euro op een bedrag van 20 euro is absurd.
[ Voor 12% gewijzigd door Draakje5 op 10-10-2012 19:53 ]