Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Beter dan je nintendo iigDannydekr schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:02:
Deze dat deze het gaat worden:
http://www.atelierpall.co...coal-black-iphone-sleeve/
Ziet er erg gaaf uit! Kost 35 dollar incl.
Dacht al dat het geen echt leer was, maar er staat wel Geniune Leather o.i.d. op.
Misschien iets van een mix ofzo?Dey schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:07:
Ik heb de Mobipart sleeve al binnen, maar nog geen iPhone.
Dacht al dat het geen echt leer was, maar er staat wel Geniune Leather o.i.d. op.
Er staat indd 'genuine warranty leather' op. Geen idee waar dat warranty (naast het feit dat het garantie betekent) op doelt?
Of is het bij de 5 anders? Ik heb die van de 4s nog.
[ Voor 6% gewijzigd door Draakje5 op 05-10-2012 16:12 ]
Het is voor mij wel duidelijk, zojuist de desmay geannuleerd bij appelhoes. Ik leg geen 25€ voor een slecht kwaliteit hoesje.. Ik zoek nog wel even verder en heb vriendelijk verzocht geld terug te storten.Azqi schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:23:
[...]
Voorlopig blijkt de negatieve review uit forum van macrumors, zoals eerder gepost, aardig te kloppen:
[...]
Erg benieuwd naar de reviews van tweakers, die hem bij Appelhoes besteld hebben.
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Hmm. ja het ruikt ook wel een beetje, maar het is geen high quality leer zoals bv. de Sena/Knomo hoezen. Desalniettemin voelt het wel prettig aan imo.Dey schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:07:
Ik heb de Mobipart sleeve al binnen, maar nog geen iPhone.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Pall atelier doet goede zaken onder de tweakers
[ Voor 3% gewijzigd door alwinus op 05-10-2012 16:33 ]
Kwestie van smaak
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Daar heb je idd een punt, ik denk dat ik me ook maar aan zo een Pall Atelier sleeve ga vergrijpen.jick schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:32:
[...]
InderdaadMaar voor 28 euro ga ik niet al te moeilijk doen, en het ziet er gewoon fantastisch uit. Als ik er een jaar mee kan doen, haal ik daarna evt wel een nieuwe.
Tot nog toe kosten andere welke ik mooi vind zo een beetje tegen de 100$, en das toch wel flink voor een hoesje.
Hopenlijk is de binnenzijde van deze van een beetje goed en zacht materiaal.
Mooi design! Uiteraard gaat de achterkant krassen, maar beter dat, dan mijn iPhone

[ Voor 11% gewijzigd door keanu_ op 05-10-2012 18:05 ]
Kun je een foto posten om de Iphone 5? Ik had dit hoesje altijd om mijn 3GS, zonder krassen overigens.keanu_ schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 18:01:
Vandaag de Griffin Reveal voor de iPhone 5 gehaald.
Mooi design! Uiteraard gaat de achterkant krassen, maar beter dat, dan mijn iPhone
[afbeelding]
Dit hoesje wil ik ook aanschaffen dus ben benieuwd naar je vindingen.keanu_ schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 18:01:
[afbeelding]
Deze ook vandaag besteldDannydekr schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:02:
Deze dat deze het gaat worden:
http://www.atelierpall.co...coal-black-iphone-sleeve/
Ziet er erg gaaf uit! Kost 35 dollar incl.
3de sleef al,moet dringend stoppen met bestellen
[ Voor 7% gewijzigd door Gunth op 05-10-2012 21:41 ]
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Verwijderd
Ziet er leuk uit, maar bij de 4S kwam er erg veel zooi tussen te zitten. Waardoor een en ander ging krassen op den duur.Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:14:
Iemand ervaringen met de Switcheasy Nude? 20 euro bij appelhoes. Ziet er goed uit en volgens mij behoud het ook de design. ?
Bij deze!Azqi schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 18:15:
[...]
Kun je een foto posten om de Iphone 5? Ik had dit hoesje altijd om mijn 3GS, zonder krassen overigens.

De case voelt solide aan, maar de rubberen randjes zijn niet super stijf. Weet nog niet of dit gaat ''lubberen''.
Vooralsnog erg tevreden!
Verwijderd
wat kostte die en waar gekocht?
Ja, jammer dat de opening achter zo groot is, snap eigenlijk niet waarom..Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:35:
Jammer dat de opening bij de camera zo groot is. Ziet er inderdaad wel goed uit. Normaal gesproken houdt ik niet zo van rubber, maar zou deze als alternatief nemen als ik slechte ervaringen hoor over de desmay of switcheasy nude.
wat kostt die en waar gekocht?
Ik was op zoek naar een harde case en vond dit wel eens een leuk alternatief.
Heb hem gekocht bij de ''Apple store'' van de bijenkorf R'dam voor 24,95,-
Deze is het na wat kleurtwijfels geworden.

http://www.atelierpall.co...wood-khaki-iphone-sleeve/
Verwijderd
Welke case is dit? Vind hem wel mooi :-)keanu_ schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:28:
[...]
Bij deze!
[afbeelding]
[afbeelding]
De case voelt solide aan, maar de rubberen randjes zijn niet super stijf. Weet nog niet of dit gaat ''lubberen''.
Vooralsnog erg tevreden!
Verwijderd
Iemand al ervaring met deze met een iPhone 4 of 5? Ik vind het hem erg mooi, maar twijfel over hoe gemakkelijk de iPhone erin en eruit gaat. En hoe dik wordt het met de hoes eromheen? Kan ie nog in je broekzak?noteboeki schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:01:
Toch ook maar voor een Pall Atelier sleeve gegaan...
Thx
Bij de sena ultraslim bijv. is het stiksel aan de binnenkant verwerkt waardoor deze dus rond loopt en niet uitsteekt aan de zijkanten.
Iets meer naar boven scrollenVerwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:11:
[...]
Welke case is dit? Vind hem wel mooi :-)
Ik zie namelijk geen strip zoals in zo'n pouch hoesje.
Gebruik al heel lang deze sleeve ook met stiksels en heb hem nooit als dik/groot ervaren.Draakje5 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:31:
Wat ik het nadeel van zulke sleeves vindt is dat de zijkant dus (door het stiksel) een stuk uitsteekt waardoor het gehele ding dikker wordt.
Bij de sena ultraslim bijv. is het stiksel aan de binnenkant verwerkt waardoor deze dus rond loopt en niet uitsteekt aan de zijkanten.
http://www.more-thing.com...lection-for-iphone-4.html
Daarbij vind ik het juist mooi dat stiksel zo aan de zijkant..maar dat is natuurlijk persoonlijk smaak.
[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:55 ]
Dat kun je wel zeggen, en terecht (hoop ik)! Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit.. Ik twijfelde tussen die kleur en de lichtere versie. Het is de lichtere dus uiteindelijk geworden.. Ik kijk uit naar de eerste reviews van mede-tweakers :)!alwinus schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:33:
Al een tijdje naar zitten kijken en deze is het geworden![]()
[afbeelding]
Linkje?Mar.tin schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 23:21:
Ik heb vandaag voor mn iPhone dit hoesje besteld op Etsy.com
[afbeelding]
[afbeelding]
15$ + 3$ verzenden. Precies wat ik zoek!
Ik lees dat er verschillende zijn, maar ik niet!
Ik heb hem maandag besteld en zit bij de eerste batch.
Ik heb een verzendbevestiging gehad (afgelopen zondag besteld), ik verwacht 'm morgen. Ik ben echter voorbereid op een grote teleurstelling, deze twee posts op MacRumors beloven niet veel goeds:Extreme smell schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 00:55:
Zijn er hier mensen die een verzendbevestiging hebben gehad van appelhoes voor The Slight?
Ik lees dat er verschillende zijn, maar ik niet!
Ik heb hem maandag besteld en zit bij de eerste batch.
http://att.macrumors.com/...?p=15972991&postcount=121
http://att.macrumors.com/...?p=15973121&postcount=125
Dan gaan we voor een mooie sleeve

Verwijderd
Hi Vincent, Thanks for being one of the first to order our new iPhone 5 Wallet / Sleeve! We intially planned to ship on the 10th of October. Unfortinately we can't make this happen due to overwhelming demand!
We need 2 more weeks to finalize all details and get that iPhone 5 sleeve on it's way to your doorstep. Our apologies for the delay and please give us two more weeks to finish your iPhone 5 sleeve.
Your order will be shipped on or before
the 22nd of October!
Heb helaas mijn iPhone nog niet anders had ik een foto kunnen maken hoe deze in de sleeve zit.
Ziet er wel weer slick uit moet ik zeggen. Ben er nu al happy mee.
43% of all statistics are worthless.
Maar zoek nu voor mijn vriendin een snap case van zwart leer, dit valt nog niet mee te vinden ....
Voor de iphone 4 heeft ze die namenlijk ook en dat bevalt prima.
Als iemand iets weet zou dat mooi zijn
Heel enthouiast ben ik er nog niet over, aan de onderkant sluit hij niet helemaal strak aan en er zitten inderdaad scherpe randjes aan. Daar zit ik vaak niet mee maar dit keer stoort het me toch.
Het D-tje op de achterkant zit er nog steeds op, maar ik heb er nog niet aangezeten oid, wellicht slijt dit nog.
De screenprotector gebruik ik niet dus daar kan ik niks over zeggen.
Omdat foto's meer zeggen dan woorden:

Eerder in dit topic een mooie genoemd: http://www.carrymobile.co.../iphone-5/snap-cover.htmlBrabso schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:28:
Ben zelf niet zo van de hoesjes alhoewel er best mooie tussen zitten.
Maar zoek nu voor mijn vriendin een snap case van zwart leer, dit valt nog niet mee te vinden ....
Voor de iphone 4 heeft ze die namenlijk ook en dat bevalt prima.
Als iemand iets weet zou dat mooi zijn
(even zoekfunctie doen op 'snap'
@Redshark
Als je er niet echt heel blij mee bent, dan lijkt het wel een zwaar overpriced stukje plastic zeg. Waarom wil men daar 25 euro voor betalen? Een stuk plastic op maat voor een telefoon, wat zou dat moeten kosten. En dan sluit hij niet eens strak aan
[ Voor 23% gewijzigd door bear87 op 06-10-2012 12:35 ]
Thnx, dit is trouwens ook de enigste die ik al gezien had.bear87 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:30:
[...]
Eerder in dit topic een mooie genoemd: http://www.carrymobile.co.../iphone-5/snap-cover.html
(even zoekfunctie doen op 'snap')
@Redshark
Als je er niet echt heel blij mee bent, dan lijkt het wel een zwaar overpriced stukje plastic zeg. Waarom wil men daar 25 euro voor betalen? Een stuk plastic op maat voor een telefoon, wat zou dat moeten kosten. En dan sluit hij niet eens strak aan
Alleen ik (ook vriendin) vind de textuur van het leer erg lelijk, en zoek iets glad leer.
Dank voor deze zeer duidelijke foto's. Jammer dat ie niet goed aansluit, maar wat is ie prachtig!Redshark schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:29:
Gisteren lag mijn Slight op me te wachten. Maandag had ik hem besteld bij Desmay zelf en gisteren al binnen.
Heel enthouiast ben ik er nog niet over, aan de onderkant sluit hij niet helemaal strak aan en er zitten inderdaad scherpe randjes aan. Daar zit ik vaak niet mee maar dit keer stoort het me toch.
Het D-tje op de achterkant zit er nog steeds op, maar ik heb er nog niet aangezeten oid, wellicht slijt dit nog.
De screenprotector gebruik ik niet dus daar kan ik niks over zeggen.
Omdat foto's meer zeggen dan woorden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goedemiddag,
Dank voor uw bericht.
Dat u op basis van enkele berichtgevingen in Amerika een oordeel velt over de cases is natuurlijk wat vreemd, wij hebben de cases bijvoorbeeld al een week in gebruik zonder enig probleem. Doch als u een bestelling wilt annuleren kunt u dit aangeven middels retour@appelhoes.nl.
Met vriendelijke groet,
Appelhoes
Misschien hebben ze toch echt een goede batch en de eerste echte kopers een slechte batch?
Jammer, dat wordt een lange zoektocht vrees ik! Of ze moet bruin willen, die is wel glad. Erg chique kleur, zeker voor een zij.Brabso schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:38:
[...]
Thnx, dit is trouwens ook de enigste die ik al gezien had.
Alleen ik (ook vriendin) vind de textuur van het leer erg lelijk, en zoek iets glad leer.
Volgens mij is dat helemaal niet zo vreemd. Of iemand zijn ervaring vanuit Amerika deelt of vanuit Europa zal mij toch echt een worst wezen.Dat u op basis van enkele berichtgevingen in Amerika een oordeel velt over de cases is natuurlijk wat vreemd
Dat de case niet goed aansluit blijkt blijkbaar een feit te zijn.
Ben benieuwd of die case van 1 euro 50 wel goed aansluit.
[ Voor 130% gewijzigd door Draakje5 op 06-10-2012 13:42 ]
Verwijderd
Ervaringen:
PRO:
- Ziet er optisch prachtig uit, mooi dun; heb zelf een black om een witte iPhone
- Van een bolling merk ik niks
- De iPhone is er niet zo makkelijk in te krijgen als bv. de Incase Snap die ik voor de iPhone 4 had
- Scherpe randjes idd, je kunt je er je huid mee openkrassen
- De case is zelf niet echt lekker afgewerkt, het is alsof het een ruw product uit de machine is, vandaar ook waarschijnlijk de scherpe randjes
- De achterkant bekrast snel. Was bij de Incase Snap niet het geval...
Gaan we vervolgens zeuren over krassen op het hoesje

Ik vind het prachtig! Meer van zulke posts graag!
Ik hoop wel dat Appelhoes zijn verantwoordelijkheid neemt. Het kan natuurlijk dat zij een kwalitatief beter referentiemodel in handen hebben.
Verwijderd
Ik zeur er niet zo zeer over... maar het is toch wel iets wat je niet 10 minuten na aankoop graag ziet, of wel?Scirocco schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 14:07:
Lol, eerst zeuren over krassen op de iphone --> hoesje erom heen om hier tegen te beschermen..
Gaan we vervolgens zeuren over krassen op het hoesje![]()
Ik vind het prachtig! Meer van zulke posts graag!
Een case is voor mij meer impact-bescherming (dat leerde mij de ervaring met de Incase Snap om m'n iPhone 4), die is aardig door de kamer gevlogen soms (onbedoeld natuurlijk) en er was nul schade te bekennen.
Wat betreft krasjes, die zie ik niet graag op m'n iPhone maar ook niet graag om m'n case. In fact, die zie ik nergens graag.
Had jij een bericht ontvangen over de verzending? Ik heb namelijk mijn werk adres opgegeven, maar weet niet of ze gisteren toevallig verstuurd hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 13:55:
Heb de Desmay Slight 5 zojuist binnengekregen via Appelhoes. Foto's kan ik zo snel even niet maken van de case icm de iPhone omdat op dit moment de enige camera die ik hier heb de iPhone zelf is
Ervaringen:
PRO:CONTRA:
- Ziet er optisch prachtig uit, mooi dun; heb zelf een black om een witte iPhone
- Van een bolling merk ik niks
Vooral het feit dat de achterkant snel bekrast en de case zelf nou niet echt sterk oogt ga ik 'm inruilen voor een andere, waarschijnlijk gewoon weer de Incase Snap
- De iPhone is er niet zo makkelijk in te krijgen als bv. de Incase Snap die ik voor de iPhone 4 had
- Scherpe randjes idd, je kunt je er je huid mee openkrassen
- De case is zelf niet echt lekker afgewerkt, het is alsof het een ruw product uit de machine is, vandaar ook waarschijnlijk de scherpe randjes
- De achterkant bekrast snel. Was bij de Incase Snap niet het geval...
Verwijderd
Ja gister om 17:56 een bericht van Appelhoes. Had toevallig net voor die e-mail al een mail gestuurd met de vraag wanneer ik 'm kon verwachten. Kreeg later gisteravond antwoord dat diegenen die gister een e-mail hebben gekregen hem vandaag zullen krijgen (mits PostNL meewerkt) en anders wordt 'ie dit weekend verzonden en kun je hem dinsdag verwachtendarkshadow83 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 14:48:
[...]
Had jij een bericht ontvangen over de verzending? Ik heb namelijk mijn werk adres opgegeven, maar weet niet of ze gisteren toevallig verstuurd hebben.
Verwijderd
Na veel wikken en wegen is het de Incipio Frequency geworden: http://www.gottabemobile....ncy-iphone-5-case-review/
Je weet toch dat alle Amerikanen liegen?! Ne ff serieus, je hebt groot gelijk. Dit is juist het voordeel van internet vandaag de dag...oneindige kennis van over de hele wereld.Draakje5 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 13:38:
Hier moet ik wel even om lachen. Wat een arrogantie.
[...]
Volgens mij is dat helemaal niet zo vreemd. Of iemand zijn ervaring vanuit Amerika deelt of vanuit Europa zal mij toch echt een worst wezen.
Dat de case niet goed aansluit blijkt blijkbaar een feit te zijn.
Ben benieuwd of die case van 1 euro 50 wel goed aansluit.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
http://www.gear4.com/prod...hin-ice-iphone-5/?cid=287
Ziet er goed uit, lekker dun maar of het lange termijn nog goed blijft valt nog te bezien!
Ik heb hem net geannuleerd, ik heb geen zin om mijn handen open te halen of weet ik wat met een hoesje dat je dit 25 euro kost! Ik vind het een schande dat ze zoiets durven te maken, ik neem hem iig niet. Nu opzoek naar een andere die ook transparant is voor mijn zwarte iphone 5. Wil wel de achterkant mooi erdoorheen zien...Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 15:37:
Ik heb de Desmay slight 5 geannuleerd. Ik heb voorlopig vandaag de Griffin Reveal gekocht, maar hij staat me niet aan. Hij krast enorm snel, ik denk dat het bij elke case is die ultraclear is. Daarom heb ik toch de keuze gemaakt om niet voor een clear versie van een case te gaan.
Na veel wikken en wegen is het de Incipio Frequency geworden: http://www.gottabemobile....ncy-iphone-5-case-review/
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Hij is inderdaad lekker dun en beschermd de telefoon tegen krassen maar daar is naar mijn idee ook alles mee gezegd.
Wat is het hoesje ontzettend slecht afgewerkt zeg!
Inderdaad zoals anderen hier al zeggen heeft het hoesje scherpje randjes,een kleine bolling beneden bij de connector, gaat erg moeilijk om de telefoon heen,
het logotje kras je er met gemak af, heeft al krasjes vanuit de verpakking en het hele design van de telefoon
is verdwenen.
Als je de website van Desmay mag geloven, kan je het design van de achterkant door het hoesje van de black transparent heen zien.
Echter zodra hij om de telefoon heen zit, zie je helemaal niks meer van de telefoon.
Ik ga appelhoes mailen dat ik hem terug wil sturen en graag me geld terug wil.
Dit is toch wel erg jammer als je het mij vraagt.
Op de website van Desmay ziet het hoesje er prachtig uit maar in praktijk....
Zonet in de stad heb ik bij de iam store een incipio feather - ultra thin snap-on case gehaald voor 19 euro.
Deze past netjes om de telefoon heen en voelt ook lekker aan. Het voelt een beetje rubberachtig aan en heb het idee dat hij daardoor ook minder makkelijk schuift als je hem ergens neer legt.
Wel ben ik nu nog op zoek naar een ander hoesje maar dat is voor latere zorg.
[ Voor 17% gewijzigd door Fonta op 06-10-2012 17:07 ]
Je foto's gaven de doorslag, heb deze vanmiddag gehaald, volgende week krijg ik mn iPhone binnen.keanu_ schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:28:
[...]
Bij deze!
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooralsnog erg tevreden!
Hoeveel dikker wordt je telefoon met dit hoesje eromheen?keanu_ schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 18:01:
[afbeelding]
Steek het rubberen randje erg over de rand heen?
Het zijn dan ook gewoon wat ordinaire renders. Helaas.Fonta schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 17:04:
Vandaag ook de Desmay Slight binnengekregen en mijn ervaring is exact hetzelfde. Ik vind dit gewoon schandalig voor een hoesje van 25 euro en ik ga 'm maandag dan ook direct naar Appelhoes terugsturen. Ik durfde 'm in eerste instantie niet eens om de iPhone heen te doen omdat ik bang was dat de scherpe randen de zijkanten van mijn iPhone zouden bekrassen. Heb 'm er dan uiteindelijk toch omheen gekregen maar het ziet er gewoon vreselijk lelijk en goedkoop uit met al die onafgewerkte randjes. Het hoesje ziet er ook totaal niet uniform uit bij mij, op de achterkant lijken wel een soort 'stretchmarks' te zitten die ontstaan zijn bij het fabriceren van het hoesje.Fonta schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 17:04:
Hier ook de Desmay Slight 5 binnen gekregen.
Hij is inderdaad lekker dun en beschermd de telefoon tegen krassen maar daar is naar mijn idee ook alles mee gezegd.
Wat is het hoesje ontzettend slecht afgewerkt zeg!
Inderdaad zoals anderen hier al zeggen heeft het hoesje scherpje randjes,een kleine bolling beneden bij de connector, gaat erg moeilijk om de telefoon heen,
het logotje kras je er met gemak af, heeft al krasjes vanuit de verpakking en het hele design van de telefoon
is verdwenen.
Als je de website van Desmay mag geloven, kan je het design van de achterkant door het hoesje van de black transparent heen zien.
Echter zodra hij om de telefoon heen zit, zie je helemaal niks meer van de telefoon.
Ik ga appelhoes mailen dat ik hem terug wil sturen en graag me geld terug wil.
Zonet in de stad heb ik bij de iam store een incipio feather - ultra thin snap-on case gehaald voor 19 euro.
Deze past netjes om de telefoon heen en voelt ook lekker aan. Het voelt een beetje rubberachtig aan en heb het idee dat hij daardoor ook minder makkelijk schuift als je hem ergens neer legt.
Wel ben ik nu nog op zoek naar een ander hoesje maar dat is voor latere zorg.
Vind het ook vrij slecht dat desmay zelf geen echte foto heeft staan op de site. De foto's zijn zo minimaal en zeggen vrij weinig. Zoals hierboven werd gezegd, een paar simpele renders die eigenlijk niks zeggen om hoe het hoesje in de werkelijkheid om de telefoon zit.
Ik neem denk ik toch een switcheasy tones nog. Wel een stuk dikker ( ongeveer 1cm dik totaal geloof ik incl. iPhone ) maar lijkt me wel een mooie en niet van volledig hard plastiek. 10.29mm dik waar de iPhone 7.6mm dik is. Maakt 'm dus ongeveer 3mm dikker. Maar als je er dan van uit gaat dat de iphone 5, 2mm dunner is dan de iPhone 4, scheelt het weer bijna niks.
[ Voor 84% gewijzigd door Draakje5 op 06-10-2012 18:33 ]
Heb door de foto's van de Desmay Slight Black 5, deze besteld (renders dan, geen real-life foto's), maar ik denk dat ik deze annuleer. Weet iemand een vergelijkbare rubberen 'bumper' voor de iPhone 5 aangezien Apple deze niet meer maakt?
Google is your friend, friend;Sander1991 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:38:
Ik had voor mijn iPhone 4 altijd een officiële Apple Bumper. Ondanks negatieve recensies, vond ik het een erg fijn 'hoesje'. Hij zorgde ervoor dat het scherm en de achterkant nooit de tafel raakte, ik kreeg extra grip tijdens het vasthouden, en hij schoof niet weg wanneer ik hem op tafel legde. Het enige nadeel eraan vond ik dat de zijkant bezel een beetje gekrast werd.
Heb door de foto's van de Desmay Slight Black 5, deze besteld (renders dan, geen real-life foto's), maar ik denk dat ik deze annuleer. Weet iemand een vergelijkbare rubberen 'bumper' voor de iPhone 5 aangezien Apple deze niet meer maakt?
http://www.jrgadgets.nl/W...17207747/www.jrgadgets.nl
http://www.budgethoesjes....5-hoesjes/iphone-5-bumper
http://www.hoesjesenlader...sjes/bumper-hoesjes/p-1a/
http://gsm-telecom.marktp...goedkoop-zwart-black.html
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Screen protector voor de achterkant?Dirk0s schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:51:
Ik ben op zoek naar een transparante sticker voor mijn iphone 5 die op de achter en zijkant kan, scherm hoeft niet perse. waar kan ik deze in goede kwaliteit en goedkoop kopen?
Als je goedkoop wilt moet je op Ebay kijken. Over de kwaliteit weet ik niks van Ebay protectors.
Als je goede kwaliteit wilt kijk dan bijvoorbeeld bij:
- http://www.wrapsol.com/iphone5.aspx
- http://www.bodyguardz.com...r=asc&order=sort_priority
Een populaire in dit topic is de bodyguardz protector voor de zijkanten en achterkant.
[ Voor 6% gewijzigd door Draakje5 op 06-10-2012 18:56 ]
Omdat mijn bumper bij de iphone 4 de zijkant helemaal verneukt heeft ga ik er nu iets overheen plakken zodat dat dit maal niet gaat gebeuren.Draakje5 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:55:
[...]
Screen protector voor de achterkant?
Als je goedkoop wilt moet je op Ebay kijken. Over de kwaliteit weet ik niks van Ebay protectors.
Als je goede kwaliteit wilt kijk dan bijvoorbeeld bij:
- http://www.wrapsol.com/iphone5.aspx
- http://www.bodyguardz.com...r=asc&order=sort_priority
Een populaire in dit topic is de bodyguardz protector voor de zijkanten en achterkant.
Ga even op ebay kijken , bedankt
Verwijderd
Wat een waardeloos ding! Slecht afgewerkt, scherpe randen, verkleuring in plastic, niet doorzichtig en een waardeloze screenprotector. Het is gewoon schandalig dat ze hiervoor 25 euro vragen.
Ga Appelhoes mailen en mijn geld terug vragen.
Ben teleurgesteld, op de foto's zag het er zo mooi uit..
Verwijderd
Waar heb je hem besteld, bij Sena zelf of bij Appelhoes?Nowa schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 09:06:
Sena ultraslim classic is binnen. 2e besteld en de 5e geleverd. .
Heb helaas mijn iPhone nog niet anders had ik een foto kunnen maken hoe deze in de sleeve zit.
Ikzelf heb hem al sinds 24-9 in bestelling staan bij Appelhoes,.....mijn witte iPhone kan niet wachten ;-)
[ Voor 13% gewijzigd door smoken op 06-10-2012 21:04 ]
Ik zweer bij bestskinsever.com , had ze eerder op mijn iPad 2 en 3 en nu voor het eerst ook op de iPhone 5 (alleen achterkant, alhoewel ik een full body setje gekocht heb.Dirk0s schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:51:
Ik ben op zoek naar een transparante sticker voor mijn iphone 5 die op de achter en zijkant kan, scherm hoeft niet perse. waar kan ik deze in goede kwaliteit en goedkoop kopen?
Goed nat maken voor het aanbrengen en dan zit ie er super op!
Weet je zeker dat je de classic besteld hebt? Sena levert deze pas vanaf eind deze maand, lijkt me sterk dat je hem al binnen kan hebbenNowa schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 09:06:
Sena ultraslim classic is binnen. 2e besteld en de 5e geleverd. .
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Op de homepage staat "now available" en op de productpagina staat "ships within 24 hours if in stock" .Spike_wolf schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:08:
[...]
Weet je zeker dat je de classic besteld hebt? Sena levert deze pas vanaf eind deze maand, lijkt me sterk dat je hem al binnen kan hebben
Bij andere kleuren staat wel eind deze maand...
http://www.senacases.com/...cases/ultraslim-classic/#
Verwijderd
Ik vind ze bijzonder mooi. Al moet ik wel zeggen dat de kwaliteit van mijn Ozaki iCoat voor de iPad best tegen viel. Daar braken in no time stukken vanaf. De O!Coat is van zacht materiaal dus dat zal bij deze case wel meevallen. Ik denk dat ik deze ga bestellen.joblamie schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:59:
Wat vinden jullie van deze Ozaki cases? http://shop.iculture.nl/c...ck-covers.html?2844=23001
Ah, daar zit het verschil inderdaadsmoken schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:10:
[...]
Op de homepage staat "now available" en op de productpagina staat "ships within 24 hours if in stock" .
Bij andere kleuren staat wel eind deze maand...
http://www.senacases.com/...cases/ultraslim-classic/#
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Schuift die dan nog makkelijk? Past het uberhaupt?
De sleeve is 7.62cm breed. De Case is 6.2cm breed. Je houdt ongeveer 1.4cm over. Maar, dit wordt al ingenomen door het stiksel van de sleeve. Al zou je 'm er in krijgen, gaat het je een minuut duren voordat je 'm er weer uit hebt gehaald.
[ Voor 48% gewijzigd door Draakje5 op 06-10-2012 23:38 ]
Stond er ook van te kijken dat het al zo snel leverbaar was. Maar ti's echt de classic :-)Spike_wolf schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:08:
[...]
Weet je zeker dat je de classic besteld hebt? Sena levert deze pas vanaf eind deze maand, lijkt me sterk dat je hem al binnen kan hebben
@smoken via de Sena site zelf besteld. Google even naar kortingscodes mocht je daar ook willen bestellen.
Was trouwens 25.02 Euro kwijt incl. verzendkosten.
[ Voor 5% gewijzigd door Nowa op 07-10-2012 00:17 ]
43% of all statistics are worthless.
Dan absoluut niet de bodyguardz nemen. Deze zijn veel te dik en je krijgt er geen hoesje meer fatsoenlijk omheen. Nog steeds van menig dat die bodyguardz troep is. Gisteren m'n 0,75 euro screenprotectors uit china binnen gekregen, 100x beter.Dirk0s schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:58:
[...]
Omdat mijn bumper bij de iphone 4 de zijkant helemaal verneukt heeft ga ik er nu iets overheen plakken zodat dat dit maal niet gaat gebeuren.
Ga even op ebay kijken , bedankt
Dat hoesje lijkt me toch iets te dik icm deze sleeve. Dat hoesje biedt denk ik wel genoeg bescherming. Daar heb je geen sleeve meer bij nodig.Tommmm15 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 23:18:
Is deze http://www.atelierpall.co...coal-black-iphone-sleeve/ te combineren met zoiets http://www.dressmyiphone.nl/switcheasy-tones-iphone-5-black?
Schuift die dan nog makkelijk? Past het uberhaupt?
[ Voor 32% gewijzigd door SquareOne op 06-10-2012 23:55 ]
En terecht, een mooi product voor een relatief goede prijs. Ik heb er geen behoefte aan om 45 dollar te betalen voor een simpel hoesje. Er zijn zelfs hoesjes waar ze nog meer voor durven vragen, het blijft gewoon een klein stukje leer voor om je telefoon. Het enige waar ik bij Atelier Pall nog wat aan twijfel zijn de kleuren, het ziet er wel wat 'uitgeblust' uit op de foto's maar wellicht is dat in het echt mooier. Als ik hem bestel, dan zou het de 'Charcoal Black' worden.alwinus schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:33:
Al een tijdje naar zitten kijken en deze is het geworden![]()
[afbeelding]
Als iemand hem binnen heeft, graag wat eigen gemaakte foto's
Het valt wel mee. Uiteraard voelt hij zeker wat dikker aan, omdat de 5 gewoonFonta schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 17:17:
[...]
Hoeveel dikker wordt je telefoon met dit hoesje eromheen?
Steek het rubberen randje erg over de rand heen?
erg dun is. Ik vind hem sowieso minder 'bulky' dan een iPhone 4s met case.
De rubberen rand steekt een beetje over rand, maar dat is preventief tegen de krassen als je hem neerlegt.
Heb je daar een full body gekocht? dus ook voor de rand rondom? zou je daarvan een link kunnen geven ik krijg ze niet echt gevonden eigenlijk.Brm-G schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 23:51:
[...]
Dan absoluut niet de bodyguardz nemen. Deze zijn veel te dik en je krijgt er geen hoesje meer fatsoenlijk omheen. Nog steeds van menig dat die bodyguardz troep is. Gisteren m'n 0,75 euro screenprotectors uit china binnen gekregen, 100x beter.
Verwijderd
Ik heb mijn Bodyguardz full body protector nou een aantal dagen in gebruik. Kan absoluut niet zeggen dat het troep is. Hij sluit overal netjes aan, touchscreen voelt nog steeds lekker soepel aan en mijn bumper past er ook nog omheen. Ok, niet meer zo makkelijk er om te krijgen maar het past.Brm-G schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 23:51:
[...]
Dan absoluut niet de bodyguardz nemen. Deze zijn veel te dik en je krijgt er geen hoesje meer fatsoenlijk omheen. Nog steeds van menig dat die bodyguardz troep is. Gisteren m'n 0,75 euro screenprotectors uit china binnen gekregen, 100x beter.
http://www.colcasac.com/iphone-sleeve/
Heb deze ook maar bestelt voor die paar euro's kijk ik wel wat het is....evdakker schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 09:07:
Ik ben altijd erg tevreden geweest over de DX-bumpers voor mijn iPhone 4. Ik vind ze kwalitatief niet onder doen voor de officiële Apple-bumper. Ik heb voor de iPhone 5 nu deze besteld: http://dx.com/p/154666. Wel maar liefst zo'n 35% duurder dan de DX iPhone 4 bumper: $2.80 (rond de eur 2,15) inclusief verzenden.
Ik denk dat je de Muvit crystal clear back case bedoelt, die is als het goed is hard transparant is. Heb'm besteld, dus we zullen zien. Btw, deze ipv de Desmay Slight die ik na alle reacties en foto's hier ga annuleren.Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:31:
Ik heb een Muvit gel achtige case gekocht om mijn toestel tijdelijk te beschermen. Het zou transparant moeten zijn, maar dat is het dus niet. Echt een lelijk ding. Dus maar op zoek naar een mooiere. Het vreemde is dat de iPhone 4 case van Muvit met een hele mooie harde, transparante, case is. De switcheasy nude stond hoog op mijn lijst, maar daar lees ik hier geen positieve berichten over.
- of je stopt de stekker er in -
Ben er niet tevreden over. Wat meerdere al hier zeiden op het forum; op de site ziet het er allemaal veel strakker en mooier uit.
Hieronder voor degene die naar een foto vraagde:

Als ik heel eerlijk ben vind ik de Desmay er op je foto ook strak en mooi uitzien. Kan je wat specifieker zijn over wat je niet bevalt?MmarkM schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 12:45:
Gisteren de Desmay iSlight iPhone 5 ontvangen.
Ben er niet tevreden over. Wat meerdere al hier zeiden op het forum; op de site ziet het er allemaal veel strakker en mooier uit.
Ik heb zojuist deze 0,2mm variant besteld, ik de hoop dat het wat is http://item.mobileweb.ebay.de/viewitem?itemId=330805672236
Edit: de speck candyshell cases hebben rubber aan de binnenzijde, misschien die maar nemen dan...
[ Voor 10% gewijzigd door CopyCatz op 07-10-2012 13:45 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7tT4Mzg8S3E&feature=related]
Hier te krijgen: http://www.amazon.co.uk/P...TF8&qid=1349610451&sr=8-1
Past goed, sluit goed af tegen vuil. Wat mij betreft twee nadelen. Eerste is de rubberen rand onder het scherm. Zoals bij veel hoesjes zit dit niet helemaal strak. Tweede is dat de achterkant wel erg mat is en daarom de iPhone slecht zichtbaar.
PSN: Shiver23
Wat mij niet bevalt is dat de afwerking niet goed is. Plastic staat bol aan de onderkant bij de connector, als je hem in 1 hand hebt snijd het plastic enorm in je hand (en dan overdrijf ik niet).Smi3l schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 12:47:
[...]
Als ik heel eerlijk ben vind ik de Desmay er op je foto ook strak en mooi uitzien. Kan je wat specifieker zijn over wat je niet bevalt?
Op de site zou je veel meer van het design van de iPhone zien, dat is in de praktijk niet zo. Hij is totaal niet transpirant. Als het hoesje niet 25 euro had gekocht had ik hem gehouden. Nu gaat hij terug.