Dat viel mij net dus ook al op.. beetje vreemd, maar ok. Denk dat we die wel krijgen in de loop van de dag of.. 4 of 5 oktober.Executor16 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:25:
[...]
Ik heb ook de clear besteld voor de witte iPhone (direct via de Desmay site), maar in de order confirmation staat niks over een levertijd.
Ziet er mooi uit, met 45 dollar wel prijzig maar oke..het kan, want hij ziet er prachtig uitScidd0w schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:59:
Heb zelf weer een handgemaakte leren sleeve besteld van Ikonic Edge uit Nieuw Zeeland.
Mijn 4S versie heb ik nu langer dan een jaar en ben er nog steeds super tevreden over. Erg goede kwaliteit leer, pasvorm en afwerking!
[afbeelding]
http://www.ikonicedge.com/
Klopt inderdaad, ik vergiste me even. Het stond op de bevesitingspagina na het bestellen bij desmay.Executor16 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:25:
[...]
Ik heb ook de clear besteld voor de witte iPhone (direct via de Desmay site), maar in de order confirmation staat niks over een levertijd.
Gisteren ook maar de Desmay Slight Transparent Black besteld via Appelhoes, was vooral op zoek naar een case die zoveel mogelijk het mooie design van de iPhone 5 intact houdt maar toch die aluminium achterkant wel goed beschermt tegen krassen. Ik heb m'n iPhone 4 misschien één of twee keer laten vallen in het afgelopen jaar dus ik hoef niet echt een case te hebben die daar tegen beschermt, volgens dit filmpje kan de iPhone 5 er ook vrij goed tegen.
Ik heb ook maar een Desmay The Slight Black besteld voor mijn zwarte iPhone 5.
Ik laat hem nooit vallen, maar vind het wel heel belangrijk om hem tegen krassen te beschermen.
Ik heb nu wel een Belkin Sheer Matte Case. Deze heb ik bij Coolblue besteld. Ik zou een Transparante krijgen maar heb dus een mat-witte gekregen. Ik vind hem niet mooi, maar heb het al opgelost bij Coolblue
Ik laat hem nooit vallen, maar vind het wel heel belangrijk om hem tegen krassen te beschermen.
Ik heb nu wel een Belkin Sheer Matte Case. Deze heb ik bij Coolblue besteld. Ik zou een Transparante krijgen maar heb dus een mat-witte gekregen. Ik vind hem niet mooi, maar heb het al opgelost bij Coolblue
Ik heb een Belkin Sheer Matte Case gekocht bij Amac en ik ben er zeer blij mee! Hij voelt echt fijn in mijn hand en hij past heel goed bij de witte iPhone vind ik zelf.
Zodra de Spigen Neo Hybrid EX Vivid zwart uit is neem ik die, voor dat het zover is hou ik mijn Belkin case nog wel even.
Zodra de Spigen Neo Hybrid EX Vivid zwart uit is neem ik die, voor dat het zover is hou ik mijn Belkin case nog wel even.
Pics pleasecyntax schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:06:
Ik heb een Belkin Sheer Matte Case gekocht bij Amac en ik ben er zeer blij mee! Hij voelt echt fijn in mijn hand en hij past heel goed bij de witte iPhone vind ik zelf.
Pics in reallife geven toch een ander beeld:) Ik zou ook graag iemand met een reallife foto zien van iemand met een belkin case om zijn iPhone 5.
Vanmiddag besteld en 1 uur geleden een verzendbevestiging ontvangen, gaat erg snel!Executor16 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:25:
[...]
Dat bedoelde ik natuurlijk ook
Die renders zien er heel anders uit dan IRL pictures.
Edit: Ik heb net ook de shipment confirmation van Desmay binnen.
1x Slight 5 for iPhone 5 (0.35mm) - Clear Transparent.
Helaas de iPhone 5 zelf nog niet binnen
ben benieuwd wie er het eerst met foto's en ervaringen komt. Ben ook benieuwd naar de screenprotector die erbij zit. Als dat niks is bestel ik snel nog even een SGP Ultra Crystal.

Edit: Ik heb net ook de shipment confirmation van Desmay binnen.
1x Slight 5 for iPhone 5 (0.35mm) - Clear Transparent.
Helaas de iPhone 5 zelf nog niet binnen

[ Voor 66% gewijzigd door Executor16 op 01-10-2012 18:58 ]
Heb je hem gewoon besteld op de officiele website?Redshark schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:55:
[...]
Vanmiddag besteld en 1 uur geleden een verzendbevestiging ontvangen, gaat erg snel!
Hier zijn foto's van de Belkin Sheer Matte Case

Hij heeft een verhoging bij het scherm wat het scherm beschermd als je hem met het scherm naar beneden legt. Heel veel scherm
.

Hij heeft een verhoging bij het scherm wat het scherm beschermd als je hem met het scherm naar beneden legt. Heel veel scherm
[ Voor 26% gewijzigd door cyntax op 01-10-2012 19:05 ]
Ziet er prachtig uit! Wat wel de Belkin hoesjes hebben is dat die soms wil verkleuren, ben benieuwd...cyntax schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:02:
Hier zijn foto's van de Belkin Sheer Matte Case
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door alwaysleft op 01-10-2012 19:05 ]
Hier nog een review (weet niet zeker of deze 100% hetzelfde is):
http://www.cultofmac.com/...-its-sleek-design-review/
of een filmpje:
YouTube: Belkin Sheer iPhone 5 Case Review
[ Voor 21% gewijzigd door Bart1983 op 01-10-2012 19:08 ]
Vindt dat zwarte op de witte iPhone 5 ook wat hebben...Bart1983 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:05:
[...]
Hier nog een review (weet niet zeker of deze 100% hetzelfde is):
http://www.cultofmac.com/...-its-sleek-design-review/
Ik zit te denken aan een Desmay slight, maar een vraagje voor mensen die deze al bij een 4 of 4s hadden. Ik wil in de auto een Brodit houder hebben (zodra beschikbaar voor de 5), deze passen altijd precies om een telefoon heen. Werkt dit nog steeds met de Desmay, of wordt dit dan net te dik?
[ Voor 15% gewijzigd door mrwolf op 01-10-2012 19:21 ]
Oké! Nu laat ik mijn telefoon niet vaak vallen, maar het gaat mij meer om de keer dat ie wel valt (moet zeggen en even afkloppen, dat mijn huidige smartphone nog nooit op een harde ondergrond gevallen is. Wel eens een keer van de stoel op het tapijtExecutor16 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:44:
[...]
De Desmay moet je niet kopen als je je iPhone vaak laat vallen. Ik denk dat het meer is bedoeld om krassen tegen te gaan als je hem op tafel legt etc.. Laat je hem vaak vallen, dan raad ik je aan een dikke siliconen case te bestellen
Ligt het aan mij of is het gedeelte bij de volumeknoppen anders dan op de productplaatjes? Lijkt op de reallife foto namelijk niet door te lopen?
edit:
De Sheer cases zijn harde plastic hoesjes waarbij het stuk bij de volumeknoppen niet door loopt.
De Grip cases zijn TPU hoesjes waarbij het stuk bij de volumeknoppen wel door loopt.
Ik twijfel zelf nog tussen de volgende twee TPU cases
Muvit Minigel case
en de Belkin Grip Sheer
Ben van plan deze zonder leren beschermhoesje te gebruiken maar wel met screenprotector.
Laatste twijfel is niet of ik toch een Desmay koop met screenprotector en de iPhone dan wel icm een leren hoesje te gebruiken. Probleem van de harde plastic cases is dat ze totaal niet beschermen tegen vallen, het geeft de klap alleen maar door op het toestel. Al zorgt dat met een metalen achterkant wel voor minder problemen dan een glazen achterkant als bij de 4s. Daar heb ik het vaak genoeg zien gebeuren dat vrienden de telefoon met een switcheasy nude case hun telefoon uit hun handen lieten vallen en dat vervolgens nog de achterkant kapot was.
als iemand foto's heeft van deze cases icm een zwarte iPhone zie ik het graag hier verschijnen.
edit:
De Sheer cases zijn harde plastic hoesjes waarbij het stuk bij de volumeknoppen niet door loopt.
De Grip cases zijn TPU hoesjes waarbij het stuk bij de volumeknoppen wel door loopt.
Muvit Minigel case
en de Belkin Grip Sheer
Ben van plan deze zonder leren beschermhoesje te gebruiken maar wel met screenprotector.
Laatste twijfel is niet of ik toch een Desmay koop met screenprotector en de iPhone dan wel icm een leren hoesje te gebruiken. Probleem van de harde plastic cases is dat ze totaal niet beschermen tegen vallen, het geeft de klap alleen maar door op het toestel. Al zorgt dat met een metalen achterkant wel voor minder problemen dan een glazen achterkant als bij de 4s. Daar heb ik het vaak genoeg zien gebeuren dat vrienden de telefoon met een switcheasy nude case hun telefoon uit hun handen lieten vallen en dat vervolgens nog de achterkant kapot was.
als iemand foto's heeft van deze cases icm een zwarte iPhone zie ik het graag hier verschijnen.
[ Voor 98% gewijzigd door SquareOne op 01-10-2012 20:32 ]
Mijn candyshell satin + bodyguardz screenprotector is binnen, de lighting usb kabel is onderweg. Nou nog de iPhone die komt 23 okt
You and I have memories longer than the road ahead
Die Muvel minigel case is echt drama. Doordat het flexibel is past hij heel erg goed om de iPhone heen, maar aan de onderkant bij de dock, speaker en headphone connecter is het kleine stukje case zo dun dat het niet strak om je iPhone blijft zitten. Drama dus!Brm-G schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:03:
Ligt het aan mij of is het gedeelte bij de volumeknoppen anders dan op de productplaatjes? Lijkt op de reallife foto namelijk niet door te lopen?
edit:
Muvit Minigel case
en de Belkin Grip Sheer
Maar is die belkin grip sheer case nu zacht of niet waar je naar doet linken?Brm-G schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:03:
edit:
Muvit Minigel case
en de Belkin Grip Sheer
Ik heb vanmiddag de Desmay Slight iPhone 5 Black besteld, krijg ik net een statusveranderings-mail van Appelhoes met het volgende:
Morgen maar even bellen.. beetje vreemd zo.Geachte heer/mevrouw,
De status van uw bestelling 413xx is aangepast. De status is nu : 'In behandeling'
Hartelijk dank voor uw pre-order voor een product voor de Apple iPhone 5. Het door u bestelde product "Desmay Slight iPhone 5 Clear" verwachten wij binnen een week binnen te krijgen. Uiteraard leveren wij bij ontvangst direct backorders uit.
Met vriendelijke groet,
Appelhoes
Ik heb ook de Muvit minigel flexy case for iPhone 5. En je hebt gelijk dat het een dun randje is maar bij mijn iPhone blijft die nog steeds mooi strak zitten.JPM85 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:39:
[...]
Die Muvel minigel case is echt drama. Doordat het flexibel is past hij heel erg goed om de iPhone heen, maar aan de onderkant bij de dock, speaker en headphone connecter is het kleine stukje case zo dun dat het niet strak om je iPhone blijft zitten. Drama dus!

Ik zal Muvit eens e-mailen met de vraag of ze de onderkant kunnen aanpassen zoals onderstaande afbeelding:

De Belkin heb ik ook in mijn handen gehad en vond het materiaal gewoon wat akelig aanvoelen. Ook was de powerknop anders, die puilt bij de Belkin iets uit en bij de Muvit zit er een uitsparing. Bij een vorig Belkin tasje met deze oplossing kwam het dan wel eens voor dat de powerknop dan telkens onbedoeld in mijn zak werd aangetikt en daardoor onnodig energie verbruikt.
Ik heb trouwens ook naar Brodit gemaild met de tip of ze misschien een houder kunnen leveren voor de iPhone 5 met protective case. Gezien de iPhone 5 zo gevoelig is voor krasjes lijkt me dat wel een goed idee. Iedere keer het tasje eraf halen doe je ook niet. En ze kunnen vast wel een samenwerking aan gaan met een grote tasjesboer en zo een combi leveren. Eens zien wat ze gaan antwoorden.
[ Voor 23% gewijzigd door robertwebbe op 01-10-2012 21:07 ]
Die mail heb ik ook gehad, maar zojuist kreeg ik deze mail er achteraan:ProfoundValue schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:39:
Ik heb vanmiddag de Desmay Slight iPhone 5 Black besteld, krijg ik net een statusveranderings-mail van Appelhoes met het volgende:
[...]
Morgen maar even bellen.. beetje vreemd zo.
Komt vast wel goed dus.Per abuis is zojuist een statusupdate verzonden met een andere kleur Desmay case dan u heeft besteld - uiteraard ontvangt u het product wat u heeft besteld in de juiste kleur (zwart). De levertijd van de Desmay case verandert niet.
Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Appelhoes
Haha wil net zeggen, kreeg ook zojuist die email binnen. Snelle reactie van Appelhoes en ik apprecieer de nieuwe mail zeker!chainzz schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 21:05:
[...]
Die mail heb ik ook gehad, maar zojuist kreeg ik deze mail er achteraan:
[...]
Komt vast wel goed dus.
Ja, bij desmay zelf. Toen ik bestelde was er net een statusupdate geweest op twitter dat ze weer voorraad hadden. Inmiddels staat daar weer dat het uitverkocht is, maar ze zullen vast weer nieuwe voorraad krijgen.MmarkM schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:01:
[...]
Heb je hem gewoon besteld op de officiele website?
Appelhoes heeft ook de shipment confirmation binnen van Desmay, net zoals wij (die bij Desmay zelf besteld hebben) en mailt iedereen door
Maar vraag me toch af waarom sommigen toch bij een Nederlandse webshop meer betalen, dan dat je het direct bij de makers koopt voor minder.
Appelhoes is Nederlands, en een geweldige klantenservice. Staat ook wat voor tegenoverExecutor16 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 23:39:
Appelhoes heeft ook de shipment confirmation binnen van Desmay, net zoals wij (die bij Desmay zelf besteld hebben) en mailt iedereen doorMaar vraag me toch af waarom sommigen toch bij een Nederlandse webshop meer betalen, dan dat je het direct bij de makers koopt voor minder.
Verwijderd
Iemand al een hoesje geprobeerd van Puro Crystal Clear? Ben wel benieuwd hoe hij het doet tegenover al die andere transparante cases
Schijnt 1 van de dunste te zijn met zn 0.5mm dikte.

Dat leek mij makkelijker + ik weet niet waarvandaan Desmay eerst nog helemaal hun hoesjes moeten toveren. Als meer mensen via de officiële site gaan bestellen, dan is de kans groter dat de voorraad eerder op is of dat je je hoesje later krijgt.Executor16 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 23:39:
Appelhoes heeft ook de shipment confirmation binnen van Desmay, net zoals wij (die bij Desmay zelf besteld hebben) en mailt iedereen doorMaar vraag me toch af waarom sommigen toch bij een Nederlandse webshop meer betalen, dan dat je het direct bij de makers koopt voor minder.
Als (zo dacht ik tenminste) op Appelhoes aangegeven staat dat zij de Desmay op voorraad hebben en pre-orders ontvangen (ik neem dus aan dat wanneer ik nu bestel in meteen bij de eerste shipment van de Desmay hoesjes voor Appelhoes zit) dan pre-order ik hem eerder daar omdat ik dan meer het gevoel heb dat voor Appelhoes al een bepaalde hoeveelheid hoesjes voor levering is vastgesteld en dat ik hierdoor sneller mijn hoesje kan hebben dan via de Desmay-site, dan bestel ik hem dus eerder via Appelhoes..
..snap je mijn gedachtegang nog een beetje?

Toevoeging: Daarbij komt ook nog eens dat wanneer je een probleem hebt met je hoesje of je wilt/moet beroepen op de garantie hiervan, het mij makkelijker lijkt om contact op te nemen met een Nederlands(e) bedrijf/verkoper en hiermee eventueel makkelijker dingen gedaan kunt krijgen, dan dat je je hoesje helemaal mag gaan opsturen naar misschien wel timboektoe met de kans dat het weken gaat duren voor je een vervangend hoesje hebt.
[ Voor 15% gewijzigd door ProfoundValue op 01-10-2012 23:52 ]
Door mijn silicone case van rocketfish die ik bij mijn iphone 5 bestelde heb ik signaal verlies.
Scheelt 1 blokje.
Scheelt 1 blokje.
Zojuist een mailtje ontvangen, ze hadden het gisteren toevallig besproken in het ontwikkelteam en ze waren er nog niet over uit of dat er wel vraag naar zou zijn. Mijn mailtje heeft de doorslag gegeven, ze gaan een combiset makenrobertwebbe schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:51:
[...]
Ik heb trouwens ook naar Brodit gemaild met de tip of ze misschien een houder kunnen leveren voor de iPhone 5 met protective case. Gezien de iPhone 5 zo gevoelig is voor krasjes lijkt me dat wel een goed idee. Iedere keer het tasje eraf halen doe je ook niet. En ze kunnen vast wel een samenwerking aan gaan met een grote tasjesboer en zo een combi leveren. Eens zien wat ze gaan antwoorden.
Verwijderd
@robertwebbe: even volledig offtopic maar een aantal pagina's terug heb je een foto van je iPhone 5 met een relaxte apple wallpaper, waar heb je die vandaan?
Verwijderd
Ik ben overigens erg te spreken over de 'Barely there' van CaseMate. Ziet er mooi uit en voelt erg goed aan. Enige potentiele nadeel is dat hij geen rand aan de onder en bovenkant heeft, waardoor deze randnen iets minder beschermd zijn dan de zijkanten.
http://www.case-mate.com/...-5-Barely-There-Cases.asp
http://www.case-mate.com/...-5-Barely-There-Cases.asp
Hier kun je hem vinden: http://www.flickr.com/photos/robertwebbe/8046570491/sizes/o/Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:38:
@robertwebbe: even volledig offtopic maar een aantal pagina's terug heb je een foto van je iPhone 5 met een relaxte apple wallpaper, waar heb je die vandaan?
Verwijderd
Thanks awesome!robertwebbe schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:10:
[...]
Hier kun je hem vinden: http://www.flickr.com/photos/robertwebbe/8046570491/sizes/o/
Iemand ervaring met Gelaskins? Is dit er naderhand makkelijk af te halen zonder lijmresten o.i.d? Vind het er wel tof uitzien namelijk!
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Ja, super sterke sticker, gaat er prima af zonder restanten. Is er zelfs af te halen en weer terug te plakken. Echt een kwalitatief hoogstaand product
Hey guys,
Ik zit te twijfelen tussen de invisible zagg of de bodyGuardz. Welke is volgens jullie beter??
Ik zit te twijfelen tussen de invisible zagg of de bodyGuardz. Welke is volgens jullie beter??
BodyGuardz beter van niet. Heb m binnen een week eraf getrokken omdat ik er gek van werk werd.xamirz schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:51:
Hey guys,
Met de andere heb ik geen ervaring.
Heb nu de bodyGuardz erop. Ben er best wel tevreden mee tot nu toe nog niks ergs aan gevonden.xamirz schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:51:
Hey guys,
En je krijgt voor 5$ een nieuwe als je oude niet meer goed is.
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
heb je deze op de iphone 5?koekjeh schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:33:
[...]
Heb nu de bodyGuardz erop. Ben er best wel tevreden mee tot nu toe nog niks ergs aan gevonden.
En je krijgt voor 5$ een nieuwe als je oude niet meer goed is.
Heb dan toch maar gekozen voor een leren hoesje van Joli Originals en een Desmay Slight Black case voor m'n zwarte iPhone 5.
Hopelijk past de Slight uiteindelijk goed in m'n Joli hoes.
Zit nog wel te twijfelen aan een screenprotector. Op m'n 3gs altijd een van PowerSupport gehad. Perfect ding.
Maar of het nu met het Joli hoesje echt nodig is....
Zit nog wel te twijfelen aan een screenprotector. Op m'n 3gs altijd een van PowerSupport gehad. Perfect ding.
De Desmay is inclusief screenprotector.DvE schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:42:
Heb dan toch maar gekozen voor een leren hoesje van Joli Originals en een Desmay Slight Black case voor m'n zwarte iPhone 5.
Bevalt dat Joli hoesje goed? Want zit er ook aan te denken die aan te schaffenDvE schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:42:
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
@OkeOkeOke: Oh ja, da's waar. Maar of die bevalt moet ik nog afwachten.
@Dannydekr: Moet alles nog binnenkrijgen (incl iPhone
die komt pas 23/29 oktober )
Joli gaat morgen pas voor het eerste verzenden voor de iPhone 5. Als ik hem binnen heb, deze week hopelijk, laat ik wel even weten hoe ie kwalitatief aanvoelt. Meer dan dat kan ik niet doen.
@Dannydekr: Moet alles nog binnenkrijgen (incl iPhone
Joli gaat morgen pas voor het eerste verzenden voor de iPhone 5. Als ik hem binnen heb, deze week hopelijk, laat ik wel even weten hoe ie kwalitatief aanvoelt. Meer dan dat kan ik niet doen.
Voor 9 euros nog een doorzichtige case gekocht, niks geks maar doet wat ie moet doen en voelt beter dan die harde plastic cases

Slechte ervaring met deze shop. Ik zou er niet bestellen.
[ Voor 46% gewijzigd door Oscar the Grouch op 03-10-2012 09:23 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ik zou hier ook mijn geld niet uitgevenBillSpaarbank schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:26:
[...]
Slechte ervaring met deze shop. Ik zou er niet bestellen.
edit: ik heb hier ook wel eens de fout gemaakt om ordinair te spammen voor m'n webshop (linkbuilding), maar je valt dusdanig door de mand dat dit ten alle tijden is af te raden
[ Voor 31% gewijzigd door Dannydekr op 02-10-2012 16:04 ]
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Ow is hij/zij verbonden aan die shop?Dannydekr schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:59:
[...]
Ik zou hier ook mijn geld niet uitgeven
edit: ik heb hier ook wel eens de fout gemaakt om ordinair te spammen voor m'n webshop (linkbuilding), maar je valt dusdanig door de mand dat dit ten alle tijden is af te raden![]()
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Verwijderd
Hele slechte webwinken, ooit iets besteld, nooit geleverd onder het motto 'leverancier heeft niet geleverd'.
[ Voor 39% gewijzigd door Oscar the Grouch op 03-10-2012 09:23 ]
Retro... nogwat was het, nietwaarDannydekr schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:59:
[...]
Ik zou hier ook mijn geld niet uitgeven
edit: ik heb hier ook wel eens de fout gemaakt om ordinair te spammen voor m'n webshop (linkbuilding), maar je valt dusdanig door de mand dat dit ten alle tijden is af te raden![]()
Zijn er nou mensen die een game boy hoesje om hun iphone 5 nemen?
[ Voor 10% gewijzigd door Draakje5 op 02-10-2012 16:17 ]
Meer dan je denkt, ontving dagelijks mails wanneer ze eindelijk te bestellen waren. Nu je ze kunt pre-orderen in m'n shop sinds gisterenavond 22:00, zijn er al 6 verkocht. Er is gewoon een niche-doelgroep die ze helemaal geweldig vinden.Draakje5 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:16:
[...]
Retro... nogwat was het, nietwaar
Zijn er nou mensen die een game boy hoesje om hun iphone 5 nemen?Ik kan het haast niet indenken.
Ik persoonlijk zou er geen gebruiken als ik net een nieuwe iPhone 5 heb, het kost je immers zoveel geld dat je er toch mee gezien wil worden, zeker in het begin, dus ik kies zelf voor een leren sleeve (bijv die Jolioriginals).
Fair enough 
Ik heb voor de iphone 4 ooit een siliconen hoesje gehad van case-mate. Sindsdien is een siliconen case een no-go voor mij. Iedere keer als ik dat ding in mijn broekzak wilde stoppen schoot die door de frictie tussen de case en de broekzak, half uit de iPhone. Was nog een duur hoesje van 20 euro ook.
Ik heb voor de iphone 4 ooit een siliconen hoesje gehad van case-mate. Sindsdien is een siliconen case een no-go voor mij. Iedere keer als ik dat ding in mijn broekzak wilde stoppen schoot die door de frictie tussen de case en de broekzak, half uit de iPhone. Was nog een duur hoesje van 20 euro ook.
http://www.calypsocrystal.com/calypsocase/leather Dit zijn ook mooie hoesjes voor de iphone 5.
Ze durven wel zeg, vanaf 89 euro.Martijn2280 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:43:
http://www.calypsocrystal.com/calypsocase/leather Dit zijn ook mooie hoesjes voor de iphone 5.
Ik vind ze behoorlijk lelijk die calypso cases. Vooral omdat ze zo stug zijn. Lijkt net of er karton tussen zit.
Waar:)? En wat is het voor materiaal?Draakje5 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:20:
Voor 9 euros nog een doorzichtige case gekocht, niks geks maar doet wat ie moet doen en voelt beter dan die harde plastic cases
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door SquareOne op 02-10-2012 16:55 ]
Er zit blijkbaar een dun laagje titanium tussen. Geeft wel extra stevigheid natuurlijk. En dat verklaard ook meteen de hoge aanschafprijs.Draakje5 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:46:
Ik vind ze behoorlijk lelijk die calypso cases. Vooral omdat ze zo stug zijn. Lijkt net of er karton tussen zit.
Verwijderd
Buiten dat ze duur zijn, zijn ze ook totaal niet praktisch voor een iPhone 5! Voor mij in ieder geval niet, ik wil toch wel te allen tijde bij m'n powerknop kunnen én oordopjes er in hebben.
Geloof dat het deze was http://www.mobilecaseshop...5-glossy-transparant.html
Er staat dat het materiaal TPU is, google geeft me dit:
Thermoplastic Polyurethane TPU
With a Rubber type feel, these cases are very flexible, resistant to tearing, and very smooth to the touch.
Ah oke dat verklaard het inderdaad. Had ze wel graag zonder titanium gezien, dat is dan weer net iets too much.Martijn2280 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:58:
[...]
Er zit blijkbaar een dun laagje titanium tussen. Geeft wel extra stevigheid natuurlijk. En dat verklaard ook meteen de hoge aanschafprijs.
Ik kreeg net een mailtje van Sena dat de Ultra Slim Classic (dus de originele zonder gat onderin) nu ook voor de iPhone 5 te preorderen is! 
Gelijk maar gedaan dus

Weer de buine gepakt omdat de zwarte nog steeds amper zichbtaar is op een zwarte achtergrond

Gelijk maar gedaan dus

Weer de buine gepakt omdat de zwarte nog steeds amper zichbtaar is op een zwarte achtergrond
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ik heb hem besteld via amazon.co.uk voor €13. Hoesje past heel mooi. Je krijgt wel snel wat zooi langs de rand.ethereal81 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:51:
Dit lijkt mij wel een erg mooie case:
Poetic Atmosphere Case
Kan alleen (even snel gegoogled op mijn werk) nog geen NL verkooppunten vinden.. Ben nog een klein beetje in dubio of het nu een case of een sleeve gaat worden. Sleeve vind ik mooier, maargoed, wanneer klettert dat ding nou uit je handen: Als je er mee bezig bent en hem dus uit de sleeve hebt gehaald..
Had hem met 2 dagen in huis, dus dat zou je niet moeten tegenhouden om hem in het buitenland te bestellen.
PSN: Shiver23
Tof, ze hebben dus geluisterdSpike_wolf schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:49:
Ik kreeg net een mailtje van Sena dat de Ultra Slim Classic (dus de originele zonder gat onderin) nu ook voor de iPhone 5 te preorderen is!
Gelijk maar gedaan dus
[afbeelding]
Verwijderd
Ik wil straks de lifeproof case bestellen, http://www.lifeproof.com/?path=TopNav-Logo
Iemand een tussenoplossing omdat deze nog niet uit is?
Gebruik hem nogal lomp om het maar zo uit te drukken...
Veel zand zweet en stoten
Iemand een tussenoplossing omdat deze nog niet uit is?
Gebruik hem nogal lomp om het maar zo uit te drukken...
Veel zand zweet en stoten
Een tussenoplossing?
Je kan de Otterbox nemen, www.otterbox.com maar een goedkope tussenoplossing zul je niet vinden.
Je kan de Otterbox nemen, www.otterbox.com maar een goedkope tussenoplossing zul je niet vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door Draakje5 op 02-10-2012 18:10 ]
Verwijderd
http://www.mobilecaseshop...phone-5-greyish-blue.html misschien dit maar voor tijdelijk dan en nog even een leren riem hoesje zoeken om hem in te doen
Kortingscode voor senacases.com 20% PCWIPNK11. Toch weer 5+ dollar korting op de ultraslim classic.
43% of all statistics are worthless.
Tof dat ze inderdaad naar feedback luisteren. En erg netjes dat ze me ook gelijk een mailtje stuurden dat ze te bestellen zijn
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Voor de gene die nog op ishield.nl wat willen bestellen.
10% korting met de code; VASTEKLANT
Code werkt tot 15 oktober
10% korting met de code; VASTEKLANT
Code werkt tot 15 oktober
Appelhoes heeft een WAARDELOZE klantenservice. Ik bestel bijna 2 weken geleden de SwitchEasy Nude transparant black en krijg 'm netjes de volgende dag binnen. Niks mis mee.alwaysleft schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 23:41:
[...]
Appelhoes is Nederlands, en een geweldige klantenservice. Staat ook wat voor tegenover
Nu kom ik er al snel achter dat de case me slecht bevalt en wil het product graag terugsturen via een retourformulier. Deze dien je eerst aan te vragen via de mail, dus dat doe ik. 2 dagen later krijg ik pas antwoord met de vraag "wat is uw ordernummer". Deze had ik natuurlijk meteen moeten vermelden, maar binnen 1 uur heb ik de mail beantwoord. Dit was afgelopen vrijdagochtend rond 11:00 en nu is het dinsdag avond en heb nog steeds GEEN antwoord gehad. Ook heb ik ze gebeld, nam niemand op dus voicemail ingesproken, maar ik hoor niks van ze. Ik koop in ieder geval NOOIT meer iets bij APPELHOES.NL.
Ik kan DressMyiPhone.nl aanraden. Voor m'n iPad echt 5 keer een Canvas geruild zonder problemen. Echt hele goede service!
[ Voor 39% gewijzigd door Oscar the Grouch op 03-10-2012 09:25 ]
Een korte indruk van mijn ervaringen met de "Incipio Feather Obsidian Black" voor de iPhone 5:
Verpakking
Een mooie "snap open" verpakking. Met op de buitenkant genoeg informatie over het product en wat je koopt. Gemakkelijk te openen, wel een beetje aan de forse kant voor een "snap-on" backcover type hoesje.
De inhoud
Over de case heb ik eigenlijk geen klagen, de case past mooi rond de iPhone en laat alle poorten mooi open voor gebruik. De case is niet al te dik en voelt goed en stevig aan. Echter de coating is wel wat slecht te noemen, in een kleine 4 dagen gebruik is op een van de hoekjes al iets van slijtage te bespeuren. Ik hoop dat het voorlopig hier bij blijft anders ga ik toch de 1 jaar garantie aanspreken, althans proberen!
Verder zit er naast de case nog een screen protector bij. Hier ontbreekt helaas de handleiding om deze te plaatsen, het is een statisch type protector dus deze laat geen resten na bij het verwijderen. De pasvorm is goed en sluit netjes rond aan bij de display, homebutton en het speakertje plus sensoren en camera.
Prijs/Kwaliteit/Conclusie
Voor de prijs, €19,95 die ik betaalde, is het een goede back-cover. Naar mijn mening beter dan de "Case-Mate Barely There" die ik had voor mijn iPhone 4. Deze past net iets minder goed en was ook iets dikker, daarnaast zat er ook geen protector bij voor het zelfde geld. De coating is wel iets waar ik mij zorgen over maak maar de tijd zal het leren en ik zal er t.z.t. nog wat over uiten in het topic zodra ik dit kan.
Verpakking
Een mooie "snap open" verpakking. Met op de buitenkant genoeg informatie over het product en wat je koopt. Gemakkelijk te openen, wel een beetje aan de forse kant voor een "snap-on" backcover type hoesje.
De inhoud
Over de case heb ik eigenlijk geen klagen, de case past mooi rond de iPhone en laat alle poorten mooi open voor gebruik. De case is niet al te dik en voelt goed en stevig aan. Echter de coating is wel wat slecht te noemen, in een kleine 4 dagen gebruik is op een van de hoekjes al iets van slijtage te bespeuren. Ik hoop dat het voorlopig hier bij blijft anders ga ik toch de 1 jaar garantie aanspreken, althans proberen!
Verder zit er naast de case nog een screen protector bij. Hier ontbreekt helaas de handleiding om deze te plaatsen, het is een statisch type protector dus deze laat geen resten na bij het verwijderen. De pasvorm is goed en sluit netjes rond aan bij de display, homebutton en het speakertje plus sensoren en camera.
Prijs/Kwaliteit/Conclusie
Voor de prijs, €19,95 die ik betaalde, is het een goede back-cover. Naar mijn mening beter dan de "Case-Mate Barely There" die ik had voor mijn iPhone 4. Deze past net iets minder goed en was ook iets dikker, daarnaast zat er ook geen protector bij voor het zelfde geld. De coating is wel iets waar ik mij zorgen over maak maar de tijd zal het leren en ik zal er t.z.t. nog wat over uiten in het topic zodra ik dit kan.
edit:
Helaas geen fotootjes ivm even geen camera hebben
Helaas geen fotootjes ivm even geen camera hebben
Ik heb vandaag mijn Bodyguardz screenprotector ontvangen en direct op de voor-, achter- en zijkanten geplakt.
Voor de twee uurtjes dat het heeft kunnen drogen ziet het er al goed uit! Ik heb wel wat vocht plekjes op het LCD, maar die trekken nog weg zeggen ze. Ik wacht het af.
Zal over een dag of twee wat foto's van het eindresultaat plaatsen
Voor de twee uurtjes dat het heeft kunnen drogen ziet het er al goed uit! Ik heb wel wat vocht plekjes op het LCD, maar die trekken nog weg zeggen ze. Ik wacht het af.
Zal over een dag of twee wat foto's van het eindresultaat plaatsen
Ik heb het idee dat mijn Decoded Leather Flip Case iPhone 5 Brown iets te diep is. Er zit best wel wat ruimte tussen klep en scherm. Of hoort dat zo?

2 weken na aankoop een gebruikte case terugsturen?Michael_1980 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:55:
[...]
Appelhoes heeft een WAARDELOZE klantenservice. Ik bestel bijna 2 weken geleden de SwitchEasy Nude transparant black en krijg 'm netjes de volgende dag binnen. Niks mis mee.
Nu kom ik er al snel achter dat de case me slecht bevalt en wil het product graag terugsturen via een retourformulier. Deze dien je eerst aan te vragen via de mail, dus dat doe ik. 2 dagen later krijg ik pas antwoord met de vraag "wat is uw ordernummer". Deze had ik natuurlijk meteen moeten vermelden, maar binnen 1 uur heb ik de mail beantwoord. Dit was afgelopen vrijdagochtend rond 11:00 en nu is het dinsdag avond en heb nog steeds GEEN antwoord gehad. Ook heb ik ze gebeld, nam niemand op dus voicemail ingesproken, maar ik hoor niks van ze. Ik koop in ieder geval NOOIT meer iets bij APPELHOES.NL.
@patjuh kun je een foto maken? Ben beniewd hoe die aansluit.
[ Voor 84% gewijzigd door Draakje5 op 02-10-2012 23:36 ]
Iemand hier al zijn Desmay Slight erop zitten? Ben namelijk erg benieuwd hoe dat eruit ziet en de kwaliteit er van.. Heb ooit een Pinlo Slice 3 gehad op mijn iPhone 4 maar die scheurde wel heel erg makkelijk
Iemand deze gekocht? Ziet er netjes uit, weinig afbreuk aan het design en niet te duur (incl. 3x screenprotector).
http://www.dressmyiphone.nl/switcheasy-tones-iphone-5-black
Ziet er goed uit!!Tommmm15 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 23:57:
Iemand deze gekocht? Ziet er netjes uit, weinig afbreuk aan het design en niet te duur (incl. 3x screenprotector).
Hier wat foto's van een Belkin Sheer Matte Case om een zwarte iPhone 5:

Ik vind hem niet mooi.
Heb nu een The Slight black in bestelling staan. Ik hoop dat die mooier is!
Sowieso ben ik niet van de cases. Het liefst heb ik een zo dun mogelijke case die eigenlijk onzichtbaar is.

Ik vind hem niet mooi.
Sowieso ben ik niet van de cases. Het liefst heb ik een zo dun mogelijke case die eigenlijk onzichtbaar is.
Past idd beter om de witte lijkt me die clearExtreme smell schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 00:20:
Hier wat foto's van een Belkin Sheer Matte Case om een zwarte iPhone 5:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind hem niet mooi.
Ik vind 'm ook niet mooi, maar denk dat het ook op de witte niet erg mooi zal zijn ivm de matte uitvoering.
Ik heb dat ook bij deze hoes het was tevens de eerste die bij mij in de buurt te koop was op de 22e. Ik denk dus dat ze gegokt hebben met het designzeef schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 23:01:
Ik heb het idee dat mijn Decoded Leather Flip Case iPhone 5 Brown iets te diep is. Er zit best wel wat ruimte tussen klep en scherm. Of hoort dat zo?
[afbeelding]
Maar wel jammer want hij is nog al duur..
[ Voor 4% gewijzigd door koekjeh op 03-10-2012 08:29 ]
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Verwijderd
heb hem ook besteld, kreeg als vraag op de levertermijn bij mobilecaseshop:Tommmm15 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 23:57:
Bedankt voor uw bestelling.
Bij uw bestelling vroeg u zich af wat de verwachte levertijd voor de SwitchEasy Tones is.
Onze leverancier verwacht eind deze week een grote levering van SwitchEasy voor de iPhone 5, waar onder andere de SwitchEasy Tones bij zal zitten. Mocht dit allemaal zonder problemen verlopen, dan kunnen wij de SwitchEasy Tones voor de iPhone 5 a.s. maandag 8 oktober uitleveren. Wellicht dat a.s. vrijdag zelfs nog mogelijk is, maar daar gaan we niet van uit.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Ricardo Verstraten
MobileCaseShop
Email: info@MobileCaseShop.nl
Web: www.MobileCaseShop.nl
SPAM verwijderd.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Iemand al real life pics van de iphone 5 met deze case?
Beetje goede kwaliteit? Sluit goed aan?
Ik zie dat de Mujjo-wallet nu in backorder staat. Besteld voor 2 oktober: verstuurd op 10 oktober. Als je nu besteld dan wordt deze pas op 20 oktober verstuurd. Ik heb deze gelukkig afgelopen weekend besteld. Nu de iPhone nog...
Je hebt geen geduld of wel? 4 posts hoger vraag je het ook al.Tommmm15 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:24:
Overigens lijkt het me wel van goede kwaliteit omdat het niet geheel plastic is, maar deels rubber. Ik zou 'm verkiezen boven de nude.
[ Voor 16% gewijzigd door Draakje5 op 03-10-2012 10:42 ]
Is dan alleen weer jammer dat je geen (semi)transparante achterkant hebt.. Valt het hele design van de iP5 weg.Draakje5 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:35:
[...]
Je hebt geen geduld of wel? 4 posts hoger vraag je het ook al.
Overigens lijkt het me wel van goede kwaliteit omdat het niet geheel plastic is, maar deels rubber. Ik zou 'm verkiezen boven de nude.
Ik ben zelf eigenlijk op zoek naar een siliconen hoesje die gewoon echt maar 1mm dun is ofzo, nog geen geluk gehad met vinden helaas.
Die kunnen denk ik ook geen 1mm dun zijn, dan denk ik dat ze te snel kapot gaan.clockw1ze schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:52:
[...]
Is dan alleen weer jammer dat je geen (semi)transparante achterkant hebt.. Valt het hele design van de iP5 weg.
Ik ben zelf eigenlijk op zoek naar een siliconen hoesje die gewoon echt maar 1mm dun is ofzo, nog geen geluk gehad met vinden helaas.
Het semi transparante vind ik vrij lelijk bij de iPhone 5. Je krijgt dan een soort waas op de achterkant dat het perspectief van het aluminium en glas er niet mooier op maakt. Zie bijvoorbeeld die matte van Belkin op de vorige pagina.
edit: ik raad een siliconen case ter alle tijden af. Dit omdat het niet in je broekzak gaat maar door de frictie juist uit je iPhone schiet. Neem iets harder materiaal, hoeft nog geen plastic te zijn. Ik heb zelf de Casemate monsters gehad, werkte voor geen meter.
[ Voor 15% gewijzigd door Draakje5 op 03-10-2012 10:58 ]
Ik heb gelaskin (http://www.gelaskins.com/...s/iPhone_5/Pigs_and_Maths) besteld icm met een bumper,
stickers voor en achter tegen krassen en bumper voor als ik hem laat vallen
http://www.youtube.com/watch?v=flnbmH_NO6gTommmm15 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:24:
Review met iPhone 5
Verwijderd
Dat is wel heel gaaf! Dus is geen hoesje maar een protective skin met print?SilentNL schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:59:
Ik heb gelaskin (http://www.gelaskins.com/...s/iPhone_5/Pigs_and_Maths) besteld icm met een bumper,
Thanks!PaulBloem schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:06:
[...]
http://www.youtube.com/watch?v=flnbmH_NO6g
Review met iPhone 5
Hoe zit dat eigenlijk met die onderkant, het ene hoesje laat de onderkant bijna geheel open, de andere (zoals deze) maakt hem juist dicht. Kom je dan niet in de problemen met docks en zo, of zijn die connectors lang genoeg?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Heb je 2:30 gezien van de video?BeQuietAndDrive schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:34:
[...]
Thanks!
Hoe zit dat eigenlijk met die onderkant, het ene hoesje laat de onderkant bijna geheel open, de andere (zoals deze) maakt hem juist dicht. Kom je dan niet in de problemen met docks en zo, of zijn die connectors lang genoeg?
Daar wordt de case getest met de kabels.
Is denk hetzelfde als http://www.istyles.com/ of niet? Mij lijkt zoiets best vetVerwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:11:
[...]
Dat is wel heel gaaf! Dus is geen hoesje maar een protective skin met print?