Ik verwacht er nog wel veel van, maar ik vind het gebrek aan terugpraten (in het Engels) en het gebrek aan Nederlandse ondersteuning wel heel irritant.
Volgens Google zelf zou de voice input en output onafhankelijk moeten zijn van de systeemtaal
Nu heb ik Google Now wel in het Engels gezet, maar ik krijg geen gesproken antwoorden. Wat dat betreft maakt Google wel een beetje een zooitje van de taalondersteuningen.
Volgens Google zelf zou de voice input en output onafhankelijk moeten zijn van de systeemtaal
Ik heb mijn telefoon op Nederlands staan, omdat Google Maps Navigation geen eigen taalinstelling heeft. In het Engels zijn de Nederlandse plaats- en straatnamen niet te verstaan.http://support.google.com...6&topic=2590357&ctx=topic
Language The language you select here for Voice Search input and output can be different from the language displayed by your phone.)
Nu heb ik Google Now wel in het Engels gezet, maar ik krijg geen gesproken antwoorden. Wat dat betreft maakt Google wel een beetje een zooitje van de taalondersteuningen.
64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III